Forum » Na cesti » Potrebnost menjave filtrov v avtu
Potrebnost menjave filtrov v avtu
slothec ::
Sorodnico vsako leto naserjejo v neki privat avto hiši/servisu, da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30€ stroška). Tista membrana je seveda vsakič čisto črna, ko ji jo pokažejo, ampak, je tako pogosta menjava res potrebna?
Še kdo to tako pogosto menjava?
Še kdo to tako pogosto menjava?
;-) ::
Jaz menjavam vse filtre vsako leto, sploh zračnega zarad sebe ne zarad stroška, ker mam alergije in vzamem vedno tistega z ogljem...in ja, je zabasan po letu dni. Zračni filter tudi nevem zakaj nebi menjal pri malem servisu strošek je min.
#000000 ::
Tisto je folter zraka kabine, ki ima aktivno oglje, načeloma imajo ta filter vozila s klimo. In ja meni so ga menjali na WV vsake pol leta, stal je pa 12-15 eur odvsno od servisa.
Mare2 ::
Sorodnico vsako leto naserjejo v neki privat avto hiši/servisu, da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30€ stroška). Tista membrana je seveda vsakič čisto črna, ko ji jo pokažejo, ampak, je tako pogosta menjava res potrebna?
Še kdo to tako pogosto menjava?
Seveda je treba zamenjat. Nazadnje sem na VW servisu malce (zelo) zglihal ceno servisa, ko sem povedal, kakšna je cena filtrov in olja) na motornaolja.com ali olja.com tako nekako. Morda kupiš filtre tam, kakšen cent prišparaš. :)
b3D_950 ::
Če ji pokažejo starega od nekoga drugega, potem je lahko nateg.... moraš bit zraven, ko ga menjajo, da vidiš. Lahko sploh ne menjajo, ampak samo računajo. Če ciljaš na to...
Če delaš po 5 tisoč na leto z avtom po asfaltu in lepem vremenu, pa da je avto v garaži, potem bo filter tudi 2 letih tak kot "nov". Če pa goniš vse povsod, dežju, snegu, makadamu, bo filter postal umazan - črn.
Če delaš po 5 tisoč na leto z avtom po asfaltu in lepem vremenu, pa da je avto v garaži, potem bo filter tudi 2 letih tak kot "nov". Če pa goniš vse povsod, dežju, snegu, makadamu, bo filter postal umazan - črn.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
blackbfm ::
Sorodnico vsako leto naserjejo v neki privat avto hiši/servisu, da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30€ stroška). Tista membrana je seveda vsakič čisto črna, ko ji jo pokažejo, ampak, je tako pogosta menjava res potrebna?
Še kdo to tako pogosto menjava?
jaz vedno ko sem menjal je bilo mogoče umazano ne pa konkretno črno
za clio4 (kot primer ker je dokaj pogost avto):
kabinski: 2 leti / 30.000 km
zračni: 4 leta / 60.000 km
MadMax ::
To je stvar higiene in odnosa do avta.
Podobno kot sebi menjaš spodnje perilo vsak dan. Saj gre tudi na več dni, a...
Podobno kot sebi menjaš spodnje perilo vsak dan. Saj gre tudi na več dni, a...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
blackbfm ::
Utk ::
Vsako leto je pretirano, ce se ne res veliko vozis.
Lahko si pa ta dva filtra vsak sam zamenja kadar zeli. To je pa res enostavno.
Lahko si pa ta dva filtra vsak sam zamenja kadar zeli. To je pa res enostavno.
Unknown_001 ::
Če je filter prehud strošek bi jaz razmišljal o prodaji avtomobila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
Prehud strosek ni niti menjat antrifriz in zavorno olje vsako leto, pa tega nihce ne dela. Ker je brez veze, zguba casa in denarja, mehanik pa naj raje tist cas isce rjo in slabe dihtunge, kot pa da se ukvarja s takimi bedarijami. Aja, ne, tu je lazji denar.
Unknown_001 ::
Prehud strosek ni niti menjat antrifriz in zavorno olje vsako leto, pa tega nihce ne dela. Ker je brez veze, zguba casa in denarja, mehanik pa naj raje tist cas isce rjo in slabe dihtunge, kot pa da se ukvarja s takimi bedarijami. Aja, ne, tu je lazji denar.
Še en razlog več zakaj ne kupovat rabljenih avtov od škrtih Slovencev.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
MadMax ::
Bingo
2x zapored
2x zapored
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
jakan123 ::
Jaz menjam na 20k km oljni, zračni in kabinski filter, na 40k km pa še filter goriva. No to nek hud strošek.
pviran3 ::
Odvisno od kilometrov. Lahko ga odpreš in pogledaš kakšen je in se sam odločiš. Ni pa mus menjati, sploh če je mestni avto z malo kilometri na šiht in nazaj pa to...
starfotr ::
Filtri so lahko zelo poceni. Za olje je treba menjat ob vsaki menjavi olja, za kabino ali zrak pa odvisno. Nekateri so čisto ok, če se jih spiha, nekatere je treba zamenjat. Nimamo vsi enake obrabe.
Glede zavorne tekočine je tako, da mnogi serviserji jo zamenjajo samo v rezervarčku, ne v komplet lajtngi. Kar je precej nestrokovno in ni ok.
Glede antifriza, pa res ne vem. Je pa najbrž dobro, da se malo zamenja, ne vem pa na kakšen interval, ker nisem nikoli menjal.
Je pa dobro menjat tudi olje v menjalniku. Tudi v ročnem. V avtomatikih je itak prepisana menjava.
Glede zavorne tekočine je tako, da mnogi serviserji jo zamenjajo samo v rezervarčku, ne v komplet lajtngi. Kar je precej nestrokovno in ni ok.
Glede antifriza, pa res ne vem. Je pa najbrž dobro, da se malo zamenja, ne vem pa na kakšen interval, ker nisem nikoli menjal.
Je pa dobro menjat tudi olje v menjalniku. Tudi v ročnem. V avtomatikih je itak prepisana menjava.
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
Prehud strosek ni niti menjat antrifriz in zavorno olje vsako leto, pa tega nihce ne dela. Ker je brez veze, zguba casa in denarja, mehanik pa naj raje tist cas isce rjo in slabe dihtunge, kot pa da se ukvarja s takimi bedarijami. Aja, ne, tu je lazji denar.
Še en razlog več zakaj ne kupovat rabljenih avtov od škrtih Slovencev.
Ti nimas pojma kaj delajo skrti slovenci. Te, oz. vse, filtre menjam sam in vem kako zgledajo po enem letu in kako po dveh. Tu se ne spara. Spara se na amortizerjih, gumah, katalizatorjih, tu se vidi skrte slovence, ki potem zamenjajo 3 filtre vsako leto in mislijo kako super vzdrzevan avto imajo. Kaj bi take malenkosti kot zjebani amortizerji, zviti in postruzeni diski, zabasani katalizatorji in take malenkosti, glavno da je bil zracni filter za 8 evrov zamenjan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Blinder ::
Proizvajalci predpisejo pogosto menjavo teh jajc zato da kasirajo extra $$$$$. Ce je avto izven garancije pa je potem odvisno od tega koliksen obcutek krivde dobi lastnik avta ce pac vozi z starimi filtri.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
jb_j ::
lahko menjam filtre za pol cene.
samo ne mi francozev pa italjanov vozt, da moram pol avta razkopat za to.
aja pa žarnce odspred na meganu tistga letnika 2003, k treba gumo dol odšravfat za to
samo ne mi francozev pa italjanov vozt, da moram pol avta razkopat za to.
aja pa žarnce odspred na meganu tistga letnika 2003, k treba gumo dol odšravfat za to
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
blackbfm ::
Glede antifriza, pa res ne vem. Je pa najbrž dobro, da se malo zamenja, ne vem pa na kakšen interval, ker nisem nikoli menjal.
na 5 let ali ko tekočina začne prevajat el.tok (so neke okvirne meje)
Proizvajalci predpisejo pogosto menjavo teh jajc zato da kasirajo extra $$$$$
od teh filtrov morajo bit pa res hudi denarji ko 3/4 ljudi menjajo sami in to z neoriginalnimi deli
jb_j ::
če maš dvigalo al pa jamo.
zakaj pa ne. sj razlike v cenah org filtrov in neoriginal niso velike.
dobr ma veze pri olju, če menaš oljni filter.
če bi pa imel službo, čeprav imam jamo, raje peljem mehaniku, ker redno to dela.
zakaj pa ne. sj razlike v cenah org filtrov in neoriginal niso velike.
dobr ma veze pri olju, če menaš oljni filter.
če bi pa imel službo, čeprav imam jamo, raje peljem mehaniku, ker redno to dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
Unknown_001 ::
če maš dvigalo al pa jamo.
zakaj pa ne. sj razlike v cenah org filtrov in neoriginal niso velike.
dobr ma veze pri olju, če menaš oljni filter.
če bi pa imel službo, čeprav imam jamo, raje peljem mehaniku, ker redno to dela.
Filter za zrak bi moral znat zamenjat vsak debil. Odstraniš sponke, dvigneš pokrov, potegneš star filter ven in zamenjaš z novim. Pokriješ, daš sponke nazaj in gotova zgodba. To sem še jaz znal narest na tovornjaku ko sm bil mulc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
MadMax ::
Tu se pa ne bi ravno strinjal...
Preveč odvisno od avta.
Podobno kot za žarnico zamenjat, na enih lahko v kravati, drugih se vsi izogibajo...
Preveč odvisno od avta.
Podobno kot za žarnico zamenjat, na enih lahko v kravati, drugih se vsi izogibajo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Unknown_001 ::
Tu se pa ne bi ravno strinjal...
Preveč odvisno od avta.
Podobno kot za žarnico zamenjat, na enih lahko v kravati, drugih se vsi izogibajo...
Nič preveč odvisno. Še na vsakem avtomobilu sem imel možnost zamenjat žarnico. Navadno je celo narejeno tako, da imaš iz sedeža žarnice potegnjen loparček, ki ga samo obrneš v levo in potegneš ven.
V najslabšem primeru sem moral odšrafat celo luč ali namotar prednje kolo vstran da sem lažje prišel z roko zraven.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bambam20 ::
Več kot voziš po mestu bolj so filtri zapacani. na 10.000 km letno pa ne zračni in ne kabinski filter ne moreta biti zapacana.
Unknown_001 ::
Več kot voziš po mestu bolj so filtri zapacani. na 10.000 km letno pa ne zračni in ne kabinski filter ne moreta biti zapacana.
Al pa po makadamu. A podeželju v okolici njiv je po mojih opažanjih še več prahu v zraku.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
DePalmo ::
Če ji je to preveč, ima njen avto predpisane intervale menjave teh filtrov in se jih naj drži. Samo ne potem jambrat če bo smrdelo iz ventilacije ali pa da bo avto imel manj moči oz. ko se bo začel lomit.
Če pa ji je kaj do dolgega lastništva avta, potem:
- filtre zraka se menja vsako leto
- filter goriva se menja na vsako drugo leto
- olje in oljni filter se menja na eno leto oz. 15.000km
- zavorno tekočino se menja na dve leti
- olje v menjalniku se menja na cca. 60.000km
- ob vsakem servisu se pregleda za zračnost podvozja in se menja po potrebi ter naredi optiko
- klimo je priporočeno preverjati na dve leti oz. 30.000, ampak se tega osebno nikoli nisem držal in je nisem drmal dokler je delala
- priporočeno je enkrat na mesec kontrolirati nivo olja, hladilne tekočine in pritisk v gumah, se trudim to izvajat ampak mi ne uspe enkrat na mesec
Sva s punco kupila skoraj novo Kio Ceed, predpisan servisni interval je 30.000 oz. dve leti. Prva zahteva, še pred nakupom avta je bila, da se ta interval spremeni na 15.000 oz. eno leto. Sploh pa ker je v planu da bo avto pri hiši 10 ali več let.
Če pa ji je kaj do dolgega lastništva avta, potem:
- filtre zraka se menja vsako leto
- filter goriva se menja na vsako drugo leto
- olje in oljni filter se menja na eno leto oz. 15.000km
- zavorno tekočino se menja na dve leti
- olje v menjalniku se menja na cca. 60.000km
- ob vsakem servisu se pregleda za zračnost podvozja in se menja po potrebi ter naredi optiko
- klimo je priporočeno preverjati na dve leti oz. 30.000, ampak se tega osebno nikoli nisem držal in je nisem drmal dokler je delala
- priporočeno je enkrat na mesec kontrolirati nivo olja, hladilne tekočine in pritisk v gumah, se trudim to izvajat ampak mi ne uspe enkrat na mesec
Sva s punco kupila skoraj novo Kio Ceed, predpisan servisni interval je 30.000 oz. dve leti. Prva zahteva, še pred nakupom avta je bila, da se ta interval spremeni na 15.000 oz. eno leto. Sploh pa ker je v planu da bo avto pri hiši 10 ali več let.
jb_j ::
Unknown_001 je izjavil:
če maš dvigalo al pa jamo.
zakaj pa ne. sj razlike v cenah org filtrov in neoriginal niso velike.
dobr ma veze pri olju, če menaš oljni filter.
če bi pa imel službo, čeprav imam jamo, raje peljem mehaniku, ker redno to dela.
Filter za zrak bi moral znat zamenjat vsak debil. Odstraniš sponke, dvigneš pokrov, potegneš star filter ven in zamenjaš z novim. Pokriješ, daš sponke nazaj in gotova zgodba. To sem še jaz znal narest na tovornjaku ko sm bil mulc.
men se zdi da sem pri alfi 156 moral odstrant plastiko pri brisalcih, da sm pršu do zračnga filtra.
sam to je pr men, k 10 stvari preveč odšravfam predn pridem do tistga kar rabm.
MadMax ::
Unknown_001 je izjavil:
Ja, saj imaš možnost, nikjer ne trdim da se ne da. Ampak na enih si lahko fdvjevec v kravati, za druge moraš biti izkušen mehanik. To pa je hudo odvisno od avta.Tu se pa ne bi ravno strinjal...
Preveč odvisno od avta.
Podobno kot za žarnico zamenjat, na enih lahko v kravati, drugih se vsi izogibajo...
Nič preveč odvisno. Še na vsakem avtomobilu sem imel možnost zamenjat žarnico. Navadno je celo narejeno tako, da imaš iz sedeža žarnice potegnjen loparček, ki ga samo obrneš v levo in potegneš ven.
V najslabšem primeru sem moral odšrafat celo luč ali namotar prednje kolo vstran da sem lažje prišel z roko zraven.
Koneckoncev vse šraufajo ljudje...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
pviran3 ::
Redni servis je menjava olja in filtra 1x letno, sploh pri TSI motorjih, saj se podmazuje tudi turbina. Seveda mora biti olje predpisane kvalitete za pravilno delovanje.
Pa vsake toliko pogledati tekočine, gume, olje...
Jz sem npr opazil, da je začel nivo hladilne upadati, v dveh mesecih iz srednje na minimum. Redni servis je zamenal črpalko hlajenja ker se je polulala.
Pol je začelo v kabini smrdeti po olju. Počila ena cev na motorju od olja in je malo naokoli špricalo.
Pol je ključavnica na prtljažniku zaštekala na odprto...
Serviser vse pravi isto: Standardna napaka na teh modelih. Lahko bi ga vsak dan servisiral, pa bi omenjene stvari crknile.
Splača se npr vzeti starejši letnik modela, kjer stvari izboljšajo. Npr imeli smo Vectro letnik 97, in potem 2001 in vse kar je na 97 crknilo, je bilo na 2001 izboljšano in avto je delal bp do konca.
Moraš imeti srečo z letnikom in trenutnim modelom vozila, lahko da bo delal bp, lahko pa zajebaval.
-Če ga preveč šparaš in varčno vožiš, mašino zamoriš da izdihne
-Če preveč goniš, driftaš z ročno tut prej izdihne
-Ga vročega pregonenga ugašaš brez da malo v prazno laufa
-Ga hladnega na avtocesto pohodiš do konca tut prej izdahne
-Po jamah in bankinah na polno da podvozje razpade...
itd xxx stvari...
Pa vsake toliko pogledati tekočine, gume, olje...
Jz sem npr opazil, da je začel nivo hladilne upadati, v dveh mesecih iz srednje na minimum. Redni servis je zamenal črpalko hlajenja ker se je polulala.
Pol je začelo v kabini smrdeti po olju. Počila ena cev na motorju od olja in je malo naokoli špricalo.
Pol je ključavnica na prtljažniku zaštekala na odprto...
Serviser vse pravi isto: Standardna napaka na teh modelih. Lahko bi ga vsak dan servisiral, pa bi omenjene stvari crknile.
Splača se npr vzeti starejši letnik modela, kjer stvari izboljšajo. Npr imeli smo Vectro letnik 97, in potem 2001 in vse kar je na 97 crknilo, je bilo na 2001 izboljšano in avto je delal bp do konca.
Moraš imeti srečo z letnikom in trenutnim modelom vozila, lahko da bo delal bp, lahko pa zajebaval.
-Če ga preveč šparaš in varčno vožiš, mašino zamoriš da izdihne
-Če preveč goniš, driftaš z ročno tut prej izdihne
-Ga vročega pregonenga ugašaš brez da malo v prazno laufa
-Ga hladnega na avtocesto pohodiš do konca tut prej izdahne
-Po jamah in bankinah na polno da podvozje razpade...
itd xxx stvari...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pviran3 ()
Unknown_001 ::
Ummm... ena stvar pubeci. Pri starem olju ni nujno vedno problem število obrabnih delcev, temveč oksidacija, ker le gre povečini za mineralna olja. Tko da... staro olje v motorju, tud če si nareeil v celem letu samo 3000km... to moraš menjat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Olje se menja enkrat letno ali določeno število kilometrov, kar pride prej. Skupaj z oljem se menja tudi oljni filter, ter zračni filter.
Kabinski filter je pa lahko črn že ko ga kupiš, če vzameš ogljenega. In ja, tudi kabinski filter naj bi se menjal na eno leto.
Kabinski filter je pa lahko črn že ko ga kupiš, če vzameš ogljenega. In ja, tudi kabinski filter naj bi se menjal na eno leto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Dimnik ::
Unknown_001 je izjavil:
Ummm... ena stvar pubeci. Pri starem olju ni nujno vedno problem število obrabnih delcev, temveč oksidacija, ker le gre povečini za mineralna olja. Tko da... staro olje v motorju, tud če si nareeil v celem letu samo 3000km... to moraš menjat.
Točno tako, imam dva avta z enim naredim cca 12000km, z drugim cca 3500km letno in na obeh menjam olje in filtre na eno leto, edino za gorivo na dve leti....oba sta benzinarja in en je turbač...
pviran3 ::
Meni filtra zraka in kabine kot zanimivost na novem avtu 2x niso zamenjali na rednem pooblaščenem servisu, opomba je bila zraven: ni potrebno. Samo olje in oljni filter je bil menan.
Avto je imel po 2 letih 20k za seboj predvsem obvoznice in centra LJ.
Sem pa ga potem sam zamenjal. Odšraufal ven, nesel v trgovino, da dajo identični model, zračni je bil praktično čist, malo praha, kabinski je imel pa par listov od dreves noter in mucke od praha, kot v sesalniku, nič groznega.
Kabniskega lahko vsak pogleda, navadno se nahaja pod sovoznikovim predalom. Samo ne se brez vozit :P
Avto je imel po 2 letih 20k za seboj predvsem obvoznice in centra LJ.
Sem pa ga potem sam zamenjal. Odšraufal ven, nesel v trgovino, da dajo identični model, zračni je bil praktično čist, malo praha, kabinski je imel pa par listov od dreves noter in mucke od praha, kot v sesalniku, nič groznega.
Kabniskega lahko vsak pogleda, navadno se nahaja pod sovoznikovim predalom. Samo ne se brez vozit :P
Utk ::
Torej mora nekdo, ki naredi 25,000 km letno, menjat zracni filter dvakrat na leto.
Filtra za gorivo pa na bencinarju nisem menjal se nikoli. Vsaj za en avto sem precej preprican, da ga niti nima za zamenjat.
Filtra za gorivo pa na bencinarju nisem menjal se nikoli. Vsaj za en avto sem precej preprican, da ga niti nima za zamenjat.
darkolord ::
Unknown_001 je izjavil:
Ummm... ena stvar pubeci. Pri starem olju ni nujno vedno problem število obrabnih delcev, temveč oksidacija, ker le gre povečini za mineralna olja. Tko da... staro olje v motorju, tud če si nareeil v celem letu samo 3000km... to moraš menjat.Mineralna olja se uporabljajo še za kosilnice in podobne zadeve, za avte pa že kar nekaj časa skoraj izključno sintetična.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ummm... ena stvar pubeci. Pri starem olju ni nujno vedno problem število obrabnih delcev, temveč oksidacija, ker le gre povečini za mineralna olja. Tko da... staro olje v motorju, tud če si nareeil v celem letu samo 3000km... to moraš menjat.Mineralna olja se uporabljajo še za kosilnice in podobne zadeve, za avte pa že kar nekaj časa skoraj izključno sintetična.
Ne širi krive vere.
Mineralna so cenejša in BOLJE mažejo kot sintetična.
Sintetična bi potem menjal na daljše intervale ker so bolje termično oksidacijsko stabilna.
Realno pa prevladujejo mineralna z aditivi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Pika na i ::
OP je verjetno še mladi voznik, mu je oproščeno.
Ampak večina ostalih...................
In pol ženske nimajo pojma...
Menja olje, ne zamenja filtra? Ne zamenja ne olja ne filtra?
A je kaj čudno, da je potem 123654 tem o "nekaj je narobe z avtom"?
Adijo pamet.
Ampak večina ostalih...................
In pol ženske nimajo pojma...
Menja olje, ne zamenja filtra? Ne zamenja ne olja ne filtra?
A je kaj čudno, da je potem 123654 tem o "nekaj je narobe z avtom"?
Adijo pamet.
Utk ::
Kdo je kje reku, da se oljni filter ne menja? A od takih nepismenih bomo jemali nasvete? Za vse filtre pise v knjizici kdaj se menjajo. Zracni se ponavadi na 2 leti, kabinski pa tudi. Ce opazis kak problem, ga pac zamenjas prej.
darkolord ::
Unknown_001 je izjavil:
Ne širi krive vere.
Mineralna so cenejša in BOLJE mažejo kot sintetična.
Sintetična bi potem menjal na daljše intervale ker so bolje termično oksidacijsko stabilna.
Realno pa prevladujejo mineralna z aditivi.
Ne. Prevladujejo taka iz BO grupe III, ki so čist lepo sintetična.
Pokaži enega proizvajalca olja ali avtomobila, ki priporoča mineralna olja. Al pa kakšno mineralno olje, ki ustreza novejšim specifikacijam proizvajalcev avtomobilov.
OK, nekaj je semi-sintetičnih, ampak je njihova edina prednost cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ne širi krive vere.
Mineralna so cenejša in BOLJE mažejo kot sintetična.
Sintetična bi potem menjal na daljše intervale ker so bolje termično oksidacijsko stabilna.
Realno pa prevladujejo mineralna z aditivi.
Ne. Prevladujejo taka iz BO grupe III, ki so čist lepo sintetična.
Pokaži enega proizvajalca olja ali avtomobila, ki priporoča mineralna olja. Al pa kakšno mineralno olje, ki ustreza novejšim specifikacijam proizvajalcev avtomobilov.
OK, nekaj je semi-sintetičnih, ampak je njihova edina prednost cena.
Posledice downsizinga... well F*ck, my deepest pardon.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
bbbbbb2015 ::
Sorodnico vsako leto naserjejo v neki privat avto hiši/servisu, da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30€ stroška). Tista membrana je seveda vsakič čisto črna, ko ji jo pokažejo, ampak, je tako pogosta menjava res potrebna?
Še kdo to tako pogosto menjava?
Lahko ti s prve roke povem, kaj se zgodi, če se filtri ne menjavajo. To smo največ "spoznavali" na službenem Renaultu 2,2dCi, 145KM, mislim da.
Če zračnega filtra ne zamenjaš, ter je filter poln (naš službeni avto je delal cca 75.000km letno), ti javi lučko za motnje v motorju, z računalnikom je bila odčitana napaka prenizek tlak v turbini.
Če dieselskega filtra ne menjaš, to je tisti na 60.000km, ti javi rdečo lučko "injektor failure" - STOP.
Če oljnega ne menjavaš - potem je boljše, da avto prodaš, ter se s peciklom voziš okrog. Zdaj ima en službeni Renault 245.000km in še vedno ne pije olja, ter ima servini interval 30.000km.
Kabinski filter je praviloma vedno črn, ker ima aktivno oglje noter. Če ga ne menjavaš, avto dobi zatohel vonj in ventilator težko potegne svež zrak noter.
To so vse stvari, kar je treba menjavati z razlogom.
Tilen ::
Vseeno meninm, da pooblaščeni servis zamenja več kot je treba in z veliko rezerve. Ob predpostavki, da tisto kar zaračunajo, tudi naredijo. Iz tega sklepam, da nekateri tukaj resnično precej pretiravate.
V kolikor bi bilo potrebno, bi te filtre tudi pogosteje menjavali. Vsaj tiste prestižnejše znamke, ker pač denar ne bi smel biti problem. Ampak očitno ni potrebe.
V kolikor bi bilo potrebno, bi te filtre tudi pogosteje menjavali. Vsaj tiste prestižnejše znamke, ker pač denar ne bi smel biti problem. Ampak očitno ni potrebe.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
DePalmo ::
Sej imaš predpisane intervale za vsak avto posebi, se čisto komot lahko tistega držiš in upaš da nebo kaj narobe kot napriper z dCi pred leti kjer je bil interval menjave olja 30.000 in so šle turbine in oljični ležaji, lahko pa se uporabi malo zdrave pameti in pač menjaš olje prej. Filtri pa tudi niso celo bogastvo da bi se na njih moralo šparat ...
Tilen ::
Bolj pameten od proizvajalca vozil? Pooblaščen servis ti sam skrajša interval na 15.000, če vidijo, da delaš krajše relacije.
Misliš, da se oklepajo dodatnega zaslužka in zato ne menjajo protiprašnega filtra na 15.000? Verjetno ne menjajo, ker niso tako pametni, kot tisti z malo kmečke pameti.
Misliš, da se oklepajo dodatnega zaslužka in zato ne menjajo protiprašnega filtra na 15.000? Verjetno ne menjajo, ker niso tako pametni, kot tisti z malo kmečke pameti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
facepalm ::
Jaz predvsem ne zaupam menjavi olja na 20kkm pri mojem 0.9tce. 5 let oz 100kkm bo ze zdrzal, kako bo po poteku garancije pa..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
fikus_ ::
Je velika razlika med km npr. v DE in SLO! Voznik v DE se vsede v avto in v enem kosu naredi 50 - 150 km v višji prestavi, v SLO pa 2 - 15 km v nižji prestavi. Zato je v SLO dobro menjavat olje+filter na 15 kkm , Nemc pa lahko na 30 kkm. Zračni filtri pa tudi niso tako dragi, da jih enkrat/leto ne bi mogel menjati. Tukaj se za večino SLO voznikov konča vzdrževanje avta.
TheBlueOne ::
Sorodnico vsako leto naserjejo v neki privat avto hiši/servisu, da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30€ stroška). Tista membrana je seveda vsakič čisto črna, ko ji jo pokažejo, ampak, je tako pogosta menjava res potrebna?
Še kdo to tako pogosto menjava?
Pihalo bo tudi, ce ne menjas, ampak lahko imas sranje, ce ga ne. Drugace dvomim, da ji pokazejo kaksen drug filter, ker verjetno nimajo na zalogi celega spektra modelov rabljenih delov, da jih potem kazejo. :)
Skratka jaz bi na vsak nacin menjal, ampak glede na to za katere filtre se gre in da so praviloma zelo lahko dostopni, pa morda poglej koliko stanejo drugje in jih zamenjaj sam.
Invictus ::
Ni to samo problem lastnikov avtov, ampak tudi mehanikov.
Ko ti dela, ki stane 2 EUR, noče zamenjati preventivno. Ker špara... Kasneje pa stroškov za 200 EUR, ker je crknilo še kaj drugega...
Ko ti dela, ki stane 2 EUR, noče zamenjati preventivno. Ker špara... Kasneje pa stroškov za 200 EUR, ker je crknilo še kaj drugega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bizkit45 ::
Ni to samo problem lastnikov avtov, ampak tudi mehanikov.
Ko ti dela, ki stane 2 EUR, noče zamenjati preventivno. Ker špara... Kasneje pa stroškov za 200 EUR, ker je crknilo še kaj drugega...
ampak kasneje bo zaslužil 200€ in ne samo prvotna 2€ ;)
zato pa smo tam kjer smo..naredi sam - žalostno ampak resnično.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51775 (23823) | blackbfm |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12141 (10723) | bbbbbb2015 |
» | Mali servis - cena? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 27176 (24811) | Tilen |
» | smrad po klimiOddelek: Na cesti | 9908 (7381) | TheBlueOne |
» | Nasveti glede klime (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18125 (14660) | konspirator |