» »

Potrebnost menjave filtrov v avtu

Potrebnost menjave filtrov v avtu

1
2
3 4

Invictus ::

Sam imam dovolj poštenega mehanika, pa sem mu moral zabičati, da mi MORA vsako leto zamenjati VSE filtre.

Je seveda potem tudi druga plat zgodbe, ko mu folk pripelje avte, ki naj jih popravi za čim manj denarja, da gredo skozi tehničnega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

TheBlueOne ::

Invictus je izjavil:

Sam imam dovolj poštenega mehanika, pa sem mu moral zabičati, da mi MORA vsako leto zamenjati VSE filtre.


Lahko je se bolj bizarno. Moj mehanik jemlje samo stranke, ki imajo za njegove pojme dovolj denarja in ne komplicirajo, dalec pa ni drag. Ce mu ne bi dovolil menjati filtrov, se mi verjetno ne bi vec javil. :)

DePalmo ::

Tudi moj mehanik je imel cvetke... Leta se je menjalo filtre na vsako leto, nato mi je pa začel trdit da to ni potrebe in da se jih samo spiha. Sem vztrajal pri svojem, nato pa menjal mehanika ker če mi hoče "prišparat" pri filtrih vrednih 30 evrov, raje nebi vedel kje je še hotel prišparat. No sej se je videlo, avto je po občutku po vsakem servisu bil slabši ... leta prej pa boljši.

Tilen je izjavil:

Bolj pameten od proizvajalca vozil? Pooblaščen servis ti sam skrajša interval na 15.000, če vidijo, da delaš krajše relacije.

Misliš, da se oklepajo dodatnega zaslužka in zato ne menjajo protiprašnega filtra na 15.000? Verjetno ne menjajo, ker niso tako pametni, kot tisti z malo kmečke pameti.

In kako bo servis vedel kako dolge relacije delaš? A misliš da jim je mar? Kar je tovarna predpisala, tega se držijo in je za njih zgodba zaključena.
Včasih si lahko bolj pameten kot pa proizvajalec, zgoraj omenjeni Renault s slavnimi dCi motorji in njihovim 30.000 servisnim intervalom je zelo dober primer. Tisti ki je imel "kmečko" pamet, mu je motor laufal, tisti ki je pa poslušal proizvajalca, mu je pa ribnil.

Lej, sej meni je vseglih kako ti svoj avto rihtaš, zaradi mene ga ne rabiš sploh. Če pa kdo vpraša za mnenje, mu pa podam svoje, katerega se tudi držim.

;-) ::

TheBlueOne je izjavil:

Invictus je izjavil:

Sam imam dovolj poštenega mehanika, pa sem mu moral zabičati, da mi MORA vsako leto zamenjati VSE filtre.


Lahko je se bolj bizarno. Moj mehanik jemlje samo stranke, ki imajo za njegove pojme dovolj denarja in ne komplicirajo, dalec pa ni drag. Ce mu ne bi dovolil menjati filtrov, se mi verjetno ne bi vec javil. :)


To je ekstra pametno da jih piha, da piha z umazane strani in se kake delce na cisto stran spravi :)

Tilen ::

DePalmo je izjavil:

In kako bo servis vedel kako dolge relacije delaš? A misliš da jim je mar? Kar je tovarna predpisala, tega se držijo in je za njih zgodba zaključena.

Mogoče pri nizkocenovnih znamkah. Sam nimam takšnih izkušenj. Pooblaščeni servis zelo dobro ve kolikšna je povprečna razdalja po vsakem vžigu motorja. Bodi brez skrbi. Temu primerno prilagodijo tudi servisni interval.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

energetik ::

Kar se tiče zračnih filtrov - nikakor ni nujno, da se jih menja vsako leto. Lahko se jih tudi na pol leta. Ali pa na 3 leta. Odvisno od uporabe avta in okolja. Ker zabasan zračni in kabinski filter trajno nič ne škodita avtu. Zato ju jaz vsako leto le pogledam in preverim, če je potrebna menjava. Pri meni (12.000km/leto) menjava motornega ni potreba vsaj cca. 3 leta. Sem ga par dni nazaj zamenjal, sicer je bil črn in nekaj iglic/listkov od dreves, ampak na zmogljivosti avta se popolnoma nič ne pozna menjava z novim.
Kabinskega pa menjam po 1 letu, kajti tisti zrak pa jaz diham, in gor je po 1 letu kar nekaj insektov, iglic itd.

Sicer pa sem za menjavo obeh filtrov porabil točno 4 minute, ko sem prišel iz službe, stalo pa je vse skup 23€. :D

poweroff ::

Kaj pa kakšni dodatni filtri?

Recimo jaz že nekaj časa razmišljam, da bi kupil nekaj takega: https://www.aliexpress.com/store/produc...
sudo poweroff

Pika na i ::

energetik je izjavil:

Ker zabasan zračni in kabinski filter trajno nič ne škodita avtu.

Moški možgani seveda razmišljajo tako, bognedaj, da bi kaj škodilo avtu!
Za tiste, ki ga uporabljajo, je pač vseeno, če jim škodi ali ne.

Fantje, širše razmišljat, širše!

Dimnik ::

Tilen je izjavil:

Vseeno meninm, da pooblaščeni servis zamenja več kot je treba in z veliko rezerve. Ob predpostavki, da tisto kar zaračunajo, tudi naredijo. Iz tega sklepam, da nekateri tukaj resnično precej pretiravate.

 Servis - dodatna dela

Servis - dodatna dela



V kolikor bi bilo potrebno, bi te filtre tudi pogosteje menjavali. Vsaj tiste prestižnejše znamke, ker pač denar ne bi smel biti problem. Ampak očitno ni potrebe.


No kolega vozi a6, letnik 04 na audi servis v mb, pa mu menjajo klima filter in zračni vsako drugo leto, s tem da ima svoj material in mu kljub temu ne menjajo......toliko o servisih....klima filter se pa ja zamenja po letu dni, ker ta zrak dihaš v avtu, sploh če si alergik....oni furajo eno svojo vizijo...

Invictus ::

energetik je izjavil:

Ker zabasan zračni in kabinski filter trajno nič ne škodita avtu.

Saj škodita šoferju. Aja, on ni pomemben.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Pol ga pa vsak mesec menjaj, če škodi, itak je poceni. Zakaj bi bila magična meja glih eno leto?

Jaz ga imam zdej not skoraj dve leti, ko bo dve leti ga bom glih zamenjal, ogljikov. Zadnjič sem se peljal za nekim 30 let starim kamionom, ki je kadil kot lokomotiva, not pa ni skoraj nič smrdelo. Ja, če bi bil eno leto star, bi bilo ful drugač. Sploh če bi bil nek filtron.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Ker zabasan zračni in kabinski filter trajno nič ne škodita avtu.

Saj škodita šoferju. Aja, on ni pomemben.
Zakaj šoferju? Par iglic in listov na kabinskem filtru ne škodita glih...

Unknown_001 ::

Tilen je izjavil:

Bolj pameten od proizvajalca vozil? Pooblaščen servis ti sam skrajša interval na 15.000, če vidijo, da delaš krajše relacije.

Misliš, da se oklepajo dodatnega zaslužka in zato ne menjajo protiprašnega filtra na 15.000? Verjetno ne menjajo, ker niso tako pametni, kot tisti z malo kmečke pameti.


Velja tisto kar predpiše proizvajalec, ne tisto kar si lokalni serviser izmisli.

Če se dela po planu proizvajalca, stvar ni sporna, če pa serviser nekaj po svoje packa potem ga je pa treba zamenjat.

Lahko pa na prošnjo vse menjaš prej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Točno tako. S tem se strinjam.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

DePalmo ::

Tilen je izjavil:

DePalmo je izjavil:

In kako bo servis vedel kako dolge relacije delaš? A misliš da jim je mar? Kar je tovarna predpisala, tega se držijo in je za njih zgodba zaključena.

Mogoče pri nizkocenovnih znamkah. Sam nimam takšnih izkušenj. Pooblaščeni servis zelo dobro ve kolikšna je povprečna razdalja po vsakem vžigu motorja. Bodi brez skrbi. Temu primerno prilagodijo tudi servisni interval.

Določeni avti sami prilagajajo servisni interval glede na uporabo vozila, servis nima s tem nič.

Unknown_001 ::

DePalmo je izjavil:

Tilen je izjavil:

DePalmo je izjavil:

In kako bo servis vedel kako dolge relacije delaš? A misliš da jim je mar? Kar je tovarna predpisala, tega se držijo in je za njih zgodba zaključena.

Mogoče pri nizkocenovnih znamkah. Sam nimam takšnih izkušenj. Pooblaščeni servis zelo dobro ve kolikšna je povprečna razdalja po vsakem vžigu motorja. Bodi brez skrbi. Temu primerno prilagodijo tudi servisni interval.

Določeni avti sami prilagajajo servisni interval glede na uporabo vozila, servis nima s tem nič.


Kar pride prej.

15k km ali 1 leto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

DePalmo ::

To je čista osnova, mislil sem glede na režim vožnje kot naprimer ali je veliko mestne vožnje ali AC, ali je veliko tiščanja v obrate ali ne. Na podlagi tega ti prilagaja servisni interval, ne pa uradni servis.

Unknown_001 ::

DePalmo je izjavil:

To je čista osnova, mislil sem glede na režim vožnje kot naprimer ali je veliko mestne vožnje ali AC, ali je veliko tiščanja v obrate ali ne. Na podlagi tega ti prilagaja servisni interval, ne pa uradni servis.


Ummm niti ne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

b3D_950 ::

nekateri avtomobili imajo nekakšn "oil life indicator" in na podlagi tega določa menjavo olja: https://www.yourmechanic.com/article/un...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Ganon ::

Eni pretiravate. Olje in oljni filter zamenjam vsako leto. Kabinskega in zračnega po potrebi. Filter goriva se pa itak menja na več deset tisoč prevoženih kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

blackbfm ::

b3D_950 je izjavil:

nekateri avtomobili imajo nekakšn "oil life indicator" in na podlagi tega določa menjavo olja: https://www.yourmechanic.com/article/un...


to ma tut navaden clio..tako piše v navodilih:))

kingsix ::

Jaz na 20k km menjam oljni filter, olje in filter kabine. Skupn oje to strošek 50€. Lahko je manj če vzameš navaden filter, jaz vzamem od Mahle (Filter z aktivnim ogljem, s prot-alergijskim delovanjem, s protibakterisjkim delovanjem)

Unknown_001 ::

Spet boste odkrili znanost tam kjer je ni...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

b3D_950 ::

blackbfm je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

nekateri avtomobili imajo nekakšn "oil life indicator" in na podlagi tega določa menjavo olja: https://www.yourmechanic.com/article/un...


to ma tut navaden clio..tako piše v navodilih:))


ker gre verjetno za nekaj vrstic kode:P
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

starfotr ::

Saj imajo tudi indikator tlaka v pnevmatikah, pa je to čisto brez veze, ker vsak normalen si 1x na mesec ogleda pnevmatike in preveri tlak v njih. Tudi v rezervni. To je bolj za lenuhe. Oziroma za take, ki mislijo, da je posest avta, kot javni prevoz, ker samo plačaš in ko izstopiš te ne briga nič več.

Treba si je vzeti par minut za avto, da se preveri, če je kaj neobičajnega in se lahko hitro ukrepa ali prepreči kakšno nesrečo ali še večje stroške. Redno vzdrževanje je boljše, kot pa imeti slab avto in se zanašati na asistenco.

bambam20 ::

starfotr je izjavil:

Saj imajo tudi indikator tlaka v pnevmatikah, pa je to čisto brez veze, ker vsak normalen si 1x na mesec ogleda pnevmatike in preveri tlak v njih.



Nenormalen si mislil. Če je potrebno pnevamtike vsak mesec kontrolirat zaradi pravilnega tlaka, potem raje menjam vulkanizerja, da mi podtika zanič ventilčke.

FTad ::

bambam20 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Saj imajo tudi indikator tlaka v pnevmatikah, pa je to čisto brez veze, ker vsak normalen si 1x na mesec ogleda pnevmatike in preveri tlak v njih.



Nenormalen si mislil. Če je potrebno pnevamtike vsak mesec kontrolirat zaradi pravilnega tlaka, potem raje menjam vulkanizerja, da mi podtika zanič ventilčke.


daj ne govori neumnosti. Razen ce ti je obraba pnevmatik brezpredmetna in jih rad kupujes vsako leto in ti je za varnost vseeno. Tukaj nimajo ventilcki veze. Tlak se spremnija zaradi zunanjih dejavnikov, tudi ce so ventilcki popolnoma vredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

Utk ::

Njegovi ventilčki ziher niso vredu. Razen tistih na gumah. In ne vem kaj ima vulkanizer z ventilčki. Meni jih niso še nikoli zamenjali.

facepalm ::

Mesecno preverjat tlak v pnevmatikah? Rly? Who does that?
Jaz jih preverim parkrat letno, ko se pac spomnem ali pa ce kaksna izgleda sumljivo oz ce se avto cudno pelje. Ce izgubijo 0.2 bara v treh mesecih, ni hudega.
Verjamem pa, da so ljudje, ki jim je fetis prckat po avtu bolj kot sama voznja in tudi kontrolirajo olja in ostale tekocine na dnevni ali tedenski ravni.

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

Mesecno preverjat tlak v pnevmatikah? Rly? Who does that?


Tisti "normalni". "Normalni" menjajo tudi zračni filter na 15.000 km, čeprav je minimalno zaprašen in seveda tudi kabinski, čeprav je kot nov. Pač normalno je, da menjavaš tisto, kar ni potrebno, medtem ko se vozijo 5-6 sezon na istih gumah, ki so po 3 sezonah otrdele in ne nudijo več optimalnega oprijema.

marvin42 ::

starfotr je izjavil:

Saj imajo tudi indikator tlaka v pnevmatikah, pa je to čisto brez veze, ker vsak normalen si 1x na mesec ogleda pnevmatike in preveri tlak v njih. Tudi v rezervni.


Naj se javijo tisti, ki enkrat na mesec preverijo tlak v rezervni gumi.
Mostly Harmless

starfotr ::

To priporočilo o mesečni kontroli ti piše v vsakih navodilih za avto. Ko tankaš (zagotovo vsaj 1x na mesec vsak tanka, razen tistih, ki avta ne rabijo in ga vseeno imajo), pa vržeš uč na tlak, pa očistiš šipo, pregledaš brisalce, dotočiš vitreks, mogoče luči, če je kaka žarnica šla ... Nič takega, za kar bi moral biti mehanik. To lahko naredi vsaka blondinka v štiklih.

Očitno sem jaz v tisti polovici, ki ima pravilen tlak. https://www.avto-magazin.si/nasveti/teh...


Ventilčke ti pa zamenjajo ob vsaki menjavi gum. Pa ne mislim tistih sezonskih, pač pa ko kupiš nove. Torej, vsak bi moral imeti na 4-6 let nove ventilčke. Aja, saj res, imate avto, kot nov, pa 13 let stare gume gor, so kot nove, 9 mm profila :D

facepalm ::

Jaz tankam 4x do 6x mesecno.
Takrat ne ocistim sip, ne preverim zarnic, ne dotocim vitrexa, niti ne pogledam brisalcev. Da bi se vsakic zapeljal se do kompresorja za gume.. naah:)

Zakaj tega ne naredim? Sipe imam VEDNO ciste, zarnice redno, podzavestno pregledujem med voznjo, brisalce pa kupim nove, ko zacnejo skripat (cca 8 do 10 mesecev).
Temeljit pregled naredim le pred daljso potjo v tujino.

Gume menjujem zimske/letne. Par dni po menjavi preverim tlak, ce je vse ok. Nato preverim se 1x/2x med sezono.
Vsak komplet gum pa vozim max 2 sezoni.
Trenutno imam na vozilu letne, stare 3 leta (dobil z avtom) in imajo okoli 25kkm. Novembra letijo v smeti.

starfotr ::

A, še to. Ker se zadeve redno pregledujejo, so vedno v brezhibnem stanju. Ko potegnem črto, mi gre manj časa za gume in avto, ker naredim zadeve takrat, ko imam jaz in drugi čas. Torej, ne čakam 3 ure v vrsti za menjavo gum 15. novembra. Mogoče pa 3 ure na leto "zabijem" za avto, s tem, da je ta čas bistveno bolj koristno uporabljen, kot pa čakanje v koloni pri vulkanizerju.

Mene je groza, kakšna vozila se vozijo po cesti. Od visko cenovnih avtov na lizing z zanič gumami, do romunskih kamionov, ki niso videli s od servisa.

zavajon ::

Avto stane cca. 1000€ letno (če kupiš novega).
Stroški zavarovanja, taks, servisov, gum so vsaj še 500€ letno.
Gorivo odvisno od kilometraže, vinjeta opcijsko.

Pri teh stroških se sekirati za dodatnih 30€ se mi zdi "nekoliko slovensko"...

Utk ::

Meni se pa zdi to ravno obratno, direktno balkansko je rečt "kaj je to 30 evrov". Nemci tega ne bi rekli.

Avti se vlečejo čez tehnične, vozijo se s starimi gumami, brez katalizatorjev, dpf, erg, ampak, ker sem zamenjal 2 filtra za 30 evrov vsako leto, sem miren in moj avto je vzdrževan. Pa ja de.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Ce placas za leasing 50eur na mesec vec, kot si lahko privoscis, je tistih 30eur prekleto dragih.

So ljudje, ki se pripeljejo z bmw 5/7, kot da so glavni v vasi, obuti pa v kitajske gume in s skripajocim podvozjem. Da ne govorimo o temu, koliko se sekirajo ker bo naslednji mesec tehnicni, oni pa so ze sedaj na krompirju in vodi.
Nato pride bebec od sodelavca z brezhibno kio/renaultom.. brez sekiranja za tehnicni in za bmwja v sosednjem boxu:)

blackbfm ::

Pri teh stroških se sekirati za dodatnih 30€ se mi zdi "nekoliko slovensko"...


ja, pri gumah se tut ne sekira za dodatnih 30eur, pa pri bremzah ne, pa pri olju, pa pri filtrih, pa pri.. vsem. sounds good, doesnt work, večina se hoče čim več prefurat za čim manj vložka

Utk ::

Eno je šparanje, drugo pa nepotrebno razmetavanje, škoda denarja, časa in končno tudi plastike.

darkolord ::

Mislim, da je bolj v stilu "šparal bomo, pa nej stane kukr hoče"

Utk ::

Nimate pojma. Ljudje pretiravajo v eno in drugo stran, eni menjajo vsako leto filtre, drugi kupujejo rabljene gume. Zdrave pameti in mere pa nikjer.

marvin42 ::

starfotr je izjavil:

To priporočilo o mesečni kontroli ti piše v vsakih navodilih za avto. Ko tankaš (zagotovo vsaj 1x na mesec vsak tanka, razen tistih, ki avta ne rabijo in ga vseeno imajo), pa vržeš uč na tlak, pa očistiš šipo, pregledaš brisalce, dotočiš vitreks, mogoče luči, če je kaka žarnica šla ... Nič takega, za kar bi moral biti mehanik. To lahko naredi vsaka blondinka v štiklih.


Nisem rekel, da ni zelo enostavno teh zadev pregledati. Ampak vsaj tlaka v rezervni gumi pa skoraj nihče ne pregleduje 1x na mesec. Mogoče se bo kdo javil, ker smo glih forum samih ekstremov, ampak za veliko večino si pa upam trdit, da tega ne počne.
Mostly Harmless

Stipex ::

"da letno zamenja zračni filter in kabinski filter (skupaj 30EUR stroška)."

Ne vem ali bi se smejal ali jokal. Če ji je težko dat 10 eur več na leto za čist zrak v kabini pa naj hodi peš.
Pa saj ne moreš verjet kako slovenci škrtarimo z vzdrževanjem avtomobilov, pol pa ni čudno da je trg rabljenih tak kakršn je in vsi kupujejo raje nove :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Tilen ::

facepalm je izjavil:

Sipe imam VEDNO ciste,


Katero čistilo uporabljaš?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

zavajon ::

Utk je izjavil:

Meni se pa zdi to ravno obratno, direktno balkansko je rečt "kaj je to 30 evrov". Nemci tega ne bi rekli.

Če primerjam vozni park v Sloveniji in Nemčiji, pa razmerje v plačah, se mi zdi, da Nemec že pred nakupom avta preračuna, da se mu ne bo treba sekirati zaradi dodatnih 30€.

Utk ::

Pa se vseeno sekira. Bolj kot mi. Kdor se v resnici pri nas sekira za 30 evrov, itak ne vozi na uradni servis.

facepalm ::

Tilen je izjavil:

facepalm je izjavil:

Sipe imam VEDNO ciste,


Katero čistilo uporabljaš?


Ok, "vedno". Da se ne bomo vpicili v to. Vsekakor imam vedno dovolj ciste, da odslovim "cistilca sip" na crpalki.
Za ciscenje uporabljam kar navaden stelex (vedno v vozilu) in trpezne papirnate krpe (5eur na rolo).
Ga pa vedno intenzivneje povoskam po steklu, ko perem cel avto in tako ostanejo sipe ok, tudi po nekaj dezevjih.
Pred 16imi leti sem delal v avtopralnici cez poletje in od takrat sem postal "picajzlast" za stekla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

IL_DIAVOLO ::

Stipex je izjavil:

"da letno zamenja zraÄćni filter in kabinski filter (skupaj 30EUR stroĹĄka)."

Ne vem ali bi se smejal ali jokal. ÄĆe ji je teĹžko dat 10 eur veÄć na leto za Äćist zrak v kabini pa naj hodi peĹĄ.
Pa saj ne moreĹĄ verjet kako slovenci ĹĄkrtarimo z vzdrĹževanjem avtomobilov, pol pa ni Äćudno da je trg rabljenih tak kakrĹĄn je in vsi kupujejo raje nove :)


Kaj tocno ima veze vzdrzevanje z brezveznim filtrom? Tako je, popolnoma nic.

Sem ze kdaj zamenjal zracne filtre? Ne

Je zato avto v slabsem stanju? Ne

Redno delaj male servise in menjuj sklope v podvozju, pa ti bo denarnica hvalezna.

facepalm ::

A tvoja pljuca? Btk:)

IL_DIAVOLO ::

Hehe da nisi kje redni kadilec
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28844012 (16060) blackbfm
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
698898 (7480) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6321451 (19086) Tilen
»

smrad po klimi

Oddelek: Na cesti
378540 (6013) TheBlueOne
»

Nasveti glede klime (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5116210 (12745) konspirator

Več podobnih tem