vir: Wikipedia
S tovornim prometom so se pri Uberju pravzaprav začeli ukvarjati pred dvema letoma, ko so si za 680 milijonov dolarjev pripojili podjetje Otto. Ustanovitelj Otta je bil Anthony Levandowski, inženir, ki je dotlej pri Googlu vodil projekt Google maps. Že dva meseca zatem, so doživeli prvi - in edini - uspeh, ko je njihov kamion, s prikolico polno piva Budweiser, po avtocestah Kolorada sam prevozil 200 kilometrov. Ampak, kmalu potem so se začeli vrstiti neuspehi. Googlovo podjetje Waymo je svojega nekdanjega zaposlenega Levandowskega obtožilo kraje poslovnih skrivnosti, povezanih z razvojem LiDARja (Light Detection And ranging Radar). Prav s tem znanjem naj bi pozneje ustanovil Otto.
In res, Waymo je lani zoper Uber vložil tožbo zaradi kršitve patentnih pravic in kraje poslovnih skrivnosti, v tožbi so med drugim zatrjevali, da je Levandowski tik pred odpovedjo s službenih strežnikov prenesel 14.000 dokumentov. Sojenje se je začelo letos februarja, a sodnik ni imel prilike preverjati dejstev, saj sta se podjetji prej poravnali. Uber se je zavezal, da tehnologij, ki so jih pridobili od Wayma, ne bo uporabil v svojih samovozečih sistemih, Waymo pa je dobil še 245 milijonov dolarjev v delnicah Uberja. Levandowski je kakopak izgubil službo.
Pozneje je Uber in program avtonomnih vozil prizadela še odmevna nesreča, ki je terjala tudi človeško žrtev. Zaradi dogodka so praktično testiranje vozil prekinili, na ulicah Pittsburga so se znova pojavila šele pred tednom dni.
Evtanazija programa samovozečih tovornih vozil, pa ne pomeni konca Uberjevega programa Uber Freight, ki povezuje voznike tovornjakov s povpraševalci po prevozih. Ta je sicer za zdaj na voljo le v kontinentalnem delu ZDA, je pa poslovno precej perspektiven; v zadnjih 15 mesecih je namreč za trikrat povečal svoje prihodke.