Forum » Na cesti » Hidrijine dizelske svečke
Hidrijine dizelske svečke
srus ::
A kdo ve v čem so posebne te dizelske svečke o katerih zadnje čase toliko poročajo? Zakaj je Hidrijina rešitev boljša od ostalih PSG?
fikus_ ::
D3m ::
A kdo ve v čem so posebne te dizelske svečke o katerih zadnje čase toliko poročajo? Zakaj je Hidrijina rešitev boljša od ostalih PSG?
Because...voodoo magic.
|HP EliteBook|R5 6650U|
sandmat ::
Heisenberg je izjavil:
tudi mene zanima ELI5 (explain it to me like i'm 5)
Dizel fuj.
Hidria svečke -> dizel malo manj fuj, ampak še vedno fuj.
To je to.
D3m ::
Sedaj bo napisal BERU in NGK.
BTW, svečka ustreza EURO 7.
BTW, svečka ustreza EURO 7.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
PersonaRuda ::
V Hidrii začenjajo proizvodnjo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja, ki naj bi omogočil do 30 odstotkov nižje izpuste.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/inova...
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/inova...
stara mama ::
Ker je Slovenski proizvod za svetovno tržišče. Že zato je posebna.
Je slovenski proizvod za svetovno tržišče, ki bo nosil ime slovenske firme.
Lahk ti pa naštejem preko 10 slovenskih proizvodov za svetovno tržišče, kjer so naše firme samo podizvajalci.
Med drugim nekatere proizvode najdeš tudi na stezi F1 in MXGP recimo.
Je pa zanimiv pristop, svečke ki merijo tlak v valju in na ta način se optimizira proces izgorevanja.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
IL_DIAVOLO ::
Slovenci imamo fenomenalne zamisli in resitve, samo malo vec financne podpore je potrebno. Vw bo v ta produkt navalil kot bober v maline.
PersonaRuda ::
20. april 2017 | 11:09:07
Skupina Volkswagen je izbrala Hidrio
Korporacija Hidria je sklenila novo dolgoročno partnerstvo s Skupino Volkswagen.
Hidriine inovativne rešitve na področju sistema za hladen vžig dizelskega motorja bodo pri VW vgrajevali v številna svoja vozila znamk Audi, Seat, Škoda in Volkswagen.
Ogrevalne svečke Hidria bodo vgrajene v 1,6- in 2,0-litrske dizelske motorje. Pokrivale bodo več kot polovico vseh potreb celotne skupine Volkswagen. Prav to ekskluzivno partnerstvo z nemškim velikanom bo še dodatno okrepilo globalno pozicijo Hidrie kot enega glavnih dobaviteljev komponent hladnega zagona dizelskih motorjev.
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
Skupina Volkswagen je izbrala Hidrio
Korporacija Hidria je sklenila novo dolgoročno partnerstvo s Skupino Volkswagen.
Hidriine inovativne rešitve na področju sistema za hladen vžig dizelskega motorja bodo pri VW vgrajevali v številna svoja vozila znamk Audi, Seat, Škoda in Volkswagen.
Ogrevalne svečke Hidria bodo vgrajene v 1,6- in 2,0-litrske dizelske motorje. Pokrivale bodo več kot polovico vseh potreb celotne skupine Volkswagen. Prav to ekskluzivno partnerstvo z nemškim velikanom bo še dodatno okrepilo globalno pozicijo Hidrie kot enega glavnih dobaviteljev komponent hladnega zagona dizelskih motorjev.
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
mikhaair ::
Euro 7? To sploh ne obstaja.
Trzisce za te svecke je pa zal ali hvalabogu, odvisno od perspektive, vsak dan manjse.
Trzisce za te svecke je pa zal ali hvalabogu, odvisno od perspektive, vsak dan manjse.
D3m ::
Euro 7? To sploh ne obstaja.
Trzisce za te svecke je pa zal ali hvalabogu, odvisno od perspektive, vsak dan manjse.
Seveda obstaja. Samo še ni javno.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Malner ::
Svečke imajo integriran merilnik tlaka, kar omogoča boljši nadzor zgorevanja. Merilnik tlaka bi lahko bil v valju ločeno, vendar bi bila taka rešitev predraga in se je zato noben ni lotil.
3p ::
Ok, znalci (strojniki?) bi že lahko povedali kaj več. Meni kot avto-laiku sta očitni dve zadevi:
a) malo fopajo (alias marketing speech)...
b) ker dizli nimajo svečk (ki bi delovale med vožnjo)
Gre torej za grelnike za zagon, ki seveda lahko zmanjšajo porabo "*do* 30%" (kje sem že to slišal, aja, "do 99% manj prhljaja"). In to (ugibam) prvo minuto po vžigu? To torej ne pomeni, da bo zdaj "pasat" pil 4 litre, ampak (ugibam) 0.1dcl manj na povprečno vožnjo? Vsekakor nekaj je, ni pa revolucionarno.
Ali pa se motim?
a) malo fopajo (alias marketing speech)...
b) ker dizli nimajo svečk (ki bi delovale med vožnjo)
Gre torej za grelnike za zagon, ki seveda lahko zmanjšajo porabo "*do* 30%" (kje sem že to slišal, aja, "do 99% manj prhljaja"). In to (ugibam) prvo minuto po vžigu? To torej ne pomeni, da bo zdaj "pasat" pil 4 litre, ampak (ugibam) 0.1dcl manj na povprečno vožnjo? Vsekakor nekaj je, ni pa revolucionarno.
Ali pa se motim?
koyotee ::
Ok, znalci (strojniki?) bi že lahko povedali kaj več. Meni kot avto-laiku sta očitni dve zadevi:
a) malo fopajo (alias marketing speech)...
b) ker dizli nimajo svečk (ki bi delovale med vožnjo)
Gre torej za grelnike za zagon, ki seveda lahko zmanjšajo porabo "*do* 30%" (kje sem že to slišal, aja, "do 99% manj prhljaja"). In to (ugibam) prvo minuto po vžigu? To torej ne pomeni, da bo zdaj "pasat" pil 4 litre, ampak (ugibam) 0.1dcl manj na povprečno vožnjo? Vsekakor nekaj je, ni pa revolucionarno.
Ali pa se motim?
Motiš se:
V Hidrii začenjajo proizvodnjo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja, ki naj bi omogočil do 30 odstotkov nižje izpuste.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
3p ::
Motiš se:
V Hidrii začenjajo proizvodnjo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja, ki naj bi omogočil do 30 odstotkov nižje izpuste.
"Nivo emisij škodljivih plinov se bo namreč zaradi njega zmanjšal za kar do 30 odstotkov. Sodobna dizelska vozila, ki bodo na trgu od leta 2018 naprej pa bodo porabila za prav toliko manj goriva." (http://si.hidria.com/si/o-nas/projekti-...
Kakorkoli že? Predvidevam da v obeh primerih le prvo minuto (max) po zagonu?
D3m ::
Ok, znalci (strojniki?) bi že lahko povedali kaj več. Meni kot avto-laiku sta očitni dve zadevi:
a) malo fopajo (alias marketing speech)...
b) ker dizli nimajo svečk (ki bi delovale med vožnjo)
Gre torej za grelnike za zagon, ki seveda lahko zmanjšajo porabo "*do* 30%" (kje sem že to slišal, aja, "do 99% manj prhljaja"). In to (ugibam) prvo minuto po vžigu? To torej ne pomeni, da bo zdaj "pasat" pil 4 litre, ampak (ugibam) 0.1dcl manj na povprečno vožnjo? Vsekakor nekaj je, ni pa revolucionarno.
Ali pa se motim?
Motiš se. Žarilne svečke delujejo med vožnjo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
3p ::
Motiš se. Žarilne svečke delujejo med vožnjo.
Čemu pa služijo med vožnjo?
No, ok, izbrskal. https://www.alter.si/tema/hydria-nova-s...
Očitno bi lahko med vožnjo bil uporaben senzor tlaka v valju. Je pa zanimivo, da se je tri leta nazaj pisalo o tej isti zadevi...
D3m ::
Motiš se. Žarilne svečke delujejo med vožnjo.
Čemu pa služijo med vožnjo?
No, ok, izbrskal. https://www.alter.si/tema/hydria-nova-s...
Očitno bi lahko med vožnjo bil uporaben senzor tlaka v valju. Je pa zanimivo, da se je tri leta nazaj pisalo o tej isti zadevi...
Klasična delujejo samo pri hladnem vžigu in potlej še cca. 5 min vožnje do delovne temperature. Naprej je pa kompresija.
Od Hidrie AET svečka bo delal isto, kot klasična vendar bo merila tlak.
Namen svečke je znižati emisije in ne porabo goriva.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
starfotr ::
Raje naj vlagajo v razvoj komponent za elektro vozila ali pa v vozila na plin. Jebeš dizle.
fujtajksel ::
V Hidrii začenjajo proizvodnjo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja, ki naj bi omogočil do 30 odstotkov nižje izpuste.
A je komu kej bolj jasno kako točno naj bi se to doseglo? Predpostavljam s prilagajanjem vbrizga goriva? V marketing materialu na hitro nisem nič videl. Oni sicer samo delajo potrebni senzor tako da neposredno to ni njihovo delo. Sicer ideja ne izgleda nevemkako nova, tu je ena referenca iz 2004 https://link.springer.com/article/10.10...
In najbrž niso edini
https://ec.europa.eu/environment/ecoap/...
http://optrand.com/Papers/2006010184.pdf
https://pdfs.semanticscholar.org/1624/c...
http://www.championautoparts.eu/product...
D3m ::
fujtajksel je izjavil:
V Hidrii začenjajo proizvodnjo inovativnega sistema za hladen zagon dizelskega motorja, ki naj bi omogočil do 30 odstotkov nižje izpuste.
A je komu kej bolj jasno kako točno naj bi se to doseglo? Predpostavljam s prilagajanjem vbrizga goriva? V marketing materialu na hitro nisem nič videl. Oni sicer samo delajo potrebni senzor tako da neposredno to ni njihovo delo. Sicer ideja ne izgleda nevemkako nova, tu je ena referenca iz 2004 https://link.springer.com/article/10.10...
In najbrž niso edini
https://ec.europa.eu/environment/ecoap/...
http://optrand.com/Papers/2006010184.pdf
https://pdfs.semanticscholar.org/1624/c...
http://www.championautoparts.eu/product...
Z vbrizgom goriva/mešanice. To pa za sabo potegne cel sklop povratnih plinov, kompresije in posledično nizkih emisij izpustov in nekaj malega prihranka goriva.
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
ko Bosch proda svoj nov cheat sistem za "znižanje" emisij.
*fixed that for ya*
#brezpodpisa
stara mama ::
Kolikor si sam razlagam je takole:
Vsak ki pozna motorje s skupnim vodom ve, da na en cikel ni samo en vbrizg goriva (kot pri kakih starih motorjih), ampak več manjših natančno reguliranih s piezzoelektričnimi šobami. Ampak ti vbrizgi so bili samo predprogramirani in so delovali po nekem režimu.
Hidria pa je zgleda naredila zelo odzivne in natančne merilce tlaka (integrirane v grelne svečke), ki bojo motornemu računalniku sporočale, kaj točno se dogaja v valju med izgorevanjem. Na ta način bo računalnik lahko prilagajal/zamikal vbrizge in optimiziral porabo, moč ter emisije.
Recimo nekaj podobnega kot knock senzor na bencinarju, ki računalniku sporoča kaj se dogaja v motorju in tako prilagaja vbrizg.
Vsak ki pozna motorje s skupnim vodom ve, da na en cikel ni samo en vbrizg goriva (kot pri kakih starih motorjih), ampak več manjših natančno reguliranih s piezzoelektričnimi šobami. Ampak ti vbrizgi so bili samo predprogramirani in so delovali po nekem režimu.
Hidria pa je zgleda naredila zelo odzivne in natančne merilce tlaka (integrirane v grelne svečke), ki bojo motornemu računalniku sporočale, kaj točno se dogaja v valju med izgorevanjem. Na ta način bo računalnik lahko prilagajal/zamikal vbrizge in optimiziral porabo, moč ter emisije.
Recimo nekaj podobnega kot knock senzor na bencinarju, ki računalniku sporoča kaj se dogaja v motorju in tako prilagaja vbrizg.
Ekologija™ in Trajnost™
fujtajksel ::
stara mama je izjavil:
Kolikor si sam razlagam je takole:
Vsak ki pozna motorje s skupnim vodom ve, da na en cikel ni samo en vbrizg goriva (kot pri kakih starih motorjih), ampak več manjših natančno reguliranih s piezzoelektričnimi šobami. Ampak ti vbrizgi so bili samo predprogramirani in so delovali po nekem režimu.
Hidria pa je zgleda naredila zelo odzivne in natančne merilce tlaka (integrirane v grelne svečke), ki bojo motornemu računalniku sporočale, kaj točno se dogaja v valju med izgorevanjem. Na ta način bo računalnik lahko prilagajal/zamikal vbrizge in optimiziral porabo, moč ter emisije.
Recimo nekaj podobnega kot knock senzor na bencinarju, ki računalniku sporoča kaj se dogaja v motorju in tako prilagaja vbrizg.
Ja približno tako si predstavljam... Ampak a je komu konkretno znano kaj prilagajajo (regulirajo) in kakšna je ocena efekta na emisije od kakšnega neodvisnega vira, bo to res rešilo dizel?
3p ::
fujtajksel je izjavil:
Ja približno tako si predstavljam... Ampak a je komu konkretno znano kaj prilagajajo (regulirajo) in kakšna je ocena efekta na emisije od kakšnega neodvisnega vira, bo to res rešilo dizel?
Enako.
Sam dvomim, ker tole zgleda ni ravno izum od včeraj in je verjetno bilo v dizlih že pred dieselgateom in pred splavitvijo Hidriine nove tovarne (kar je bil povod za medijski spin, če prav razumem).
A res nimamo kakega avto-geek-a tule, ki lahko postreže z dejanskimi podatki?
D3m ::
Glede česa?
Moja Astra K naprimer že ima PSG svečke.
NOT.
Moja Astra K naprimer že ima PSG svečke.
NOT.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
3p ::
D3m ::
Tam od 2011 dalje (predstavitev in vzorci).
2013 so že vgrajevali testno v nekatere avtomobile višjega ranga.
2013 so že vgrajevali testno v nekatere avtomobile višjega ranga.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
bambam20 ::
nsa_ag3nt ::
Žarilne svečke so samo za prvi (hladen) zagon, dizel dela po načelu samovžiga.
Tako da ne vem, kako bo s tem izumom kaj bolj varčno.
Tako da ne vem, kako bo s tem izumom kaj bolj varčno.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
A. Smith ::
Žarilne svečke so samo za prvi (hladen) zagon, dizel dela po načelu samovžiga.
Tako da ne vem, kako bo s tem izumom kaj bolj varčno.
boljši nadzor tlaka v zgorevalni komori -> učinkovitejše zgorevanje
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
D3m ::
Žarilne svečke so samo za prvi (hladen) zagon, dizel dela po načelu samovžiga.
Tako da ne vem, kako bo s tem izumom kaj bolj varčno.
Kje v članku piše o varčnosti?
Gre se za izpuste.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Webmojster ::
Vlaganje v tehnologijo, ki bo čez 10 ali 15 let prepovedana ... zelo pametna strategija :) :)
r3dkv1c4 ::
Ali bo to rešilo dizle propada?
Nikakor ne, bo pa raja spet nasedla floskulam o nizji porabi in nizjih izpustih.....kasneje bodo pa jokali, kako jih je vw nategnil na suho....seveda ne prvič.
Facepalm za voznike vw 2.
Webmojster je izjavil:
Vlaganje v tehnologijo, ki bo čez 10 ali 15 let prepovedana ... zelo pametna strategija :) :)
Ti pa si brihta.
10 letnmirno kopičijo profit...kje je problem, če je narod neumen in kupujejo take scavaze
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25583 (19485) | krneki0001 |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154357 (53451) | krneki0001 |
» | motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24906 (22404) | msjr |
» | Clio 1.5 dci ne vžge - topelOddelek: Loža | 14681 (11338) | BorutK-73 |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28477 (25900) | IceIceBaby |