» »

Ameriški izobraževalni sistem, in mogoče ideja za evropskega

Ameriški izobraževalni sistem, in mogoče ideja za evropskega

jb_j ::

Zanima me, ker mi je ideja zelo zanimiva,
kjer starši pridejo za 1 dan v šole, da predstavijo, vsakdanje poklice,
(ali da se mogoče vsi uspešni predstavijo v različnih panogah, da razvijejo boljše interese)
in se otroci mogoče vidijo v tem, in razvijajo interes za različne panoge.
in, ali bi mogoče bilo dobro, da bi to storili tudi v evropi?

ker je zanimivo, v nekaterih podjetjih imajo tudi tako dobro narejeno,
da za 1dan povabijo starši otroke, na dan v njihovem delavniku
  • predlagalo izbris: [D]emon ()

jype ::

Najboljše rezultate dosegajo izobraževalni sistemi, ki otrok ne segregirajo, dokler osebnostno ne odrastejo.

jb_j ::

jype je izjavil:

Najboljše rezultate dosegajo izobraževalni sistemi, ki otrok ne segregirajo, dokler osebnostno ne odrastejo.


zakaj pa ne bi že v izobraževalnem sistemu, iskali neke interese v kakšni dejavnosti bi radi delovali?
ali ima to moč le učitelj, psiholog in pedagog, ki ga po nekih lastnih merilih usmerja? (ki na podlagi ocen usmerja otroke v dejavnost)

tudi einsteinu ni šla osnovna matematika, a se je izjemno izkazal v fiziki.
(če bi učitelji odločali, bi najbrž bil usmerjen v stroki daleč od fizike)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

Hočeš reči, da se z mano nočeš strinjat, a se vseeno strinjaš, ker dejstva tako kažejo? Fino!

jb_j ::

jype je izjavil:

Hočeš reči, da se z mano nočeš strinjat, a se vseeno strinjaš, ker dejstva tako kažejo? Fino!


moje mnenje je le to, da mogoče otroci niti ne rabijo posebnega nivoja, ko se jih lahko šteje za osebnostno odrastle,
in mogoče lahko svoje interese spoznajo v sistemu izobraževanja.

jype ::

V Jugoslaviji začeto "usmerjeno izobraževanje" je otroke razdelilo na pametne in neumne in pametne poslalo na fakse, neumne pa v srednje tehniške šole. Rezultati niso impresivni.

Finski izobraževalni sistem je eden prvih, ki je ustvaril nesegregirano osnovno izobraževanje. Otrok ne ocenjujejo na način, ki bi določal njihovo prihodnost, akademsko ali poklicno. V branje toplo priporočam Education in Finland @ Wikipedia

jb_j ::

jype je izjavil:

V Jugoslaviji začeto "usmerjeno izobraževanje" je otroke razdelilo na pametne in neumne in pametne poslalo na fakse, neumne pa v srednje tehniške šole. Rezultati niso impresivni.

Finski izobraževalni sistem je eden prvih, ki je ustvaril nesegregirano osnovno izobraževanje. Otrok ne ocenjujejo na način, ki bi določal njihovo prihodnost, akademsko ali poklicno. V branje toplo priporočam Education in Finland @ Wikipedia


sicer se mi ne da brat, najbrž je pa neka splošna ideja:

da se borijo za interese učencev, ne glede na njihovo oceno.
in da je vseeno, lahko tudi, da je nekdo slab matematik, in postane superioren fizik,
le da ima dobro voljo/veselje do določenega področja.

kot npr. karakter Georga Costanze, ki je imel vedno idejo, da bi bil arhitekt,
in mogoče, če bi imel to možnost, bi lahko bil superioren v tem področju.

in žal, celo če mu je bila ideja super in bi jo lahko izpolnil,
nikoli ni dobil te možnosti, da bi se le izprobal.

mogoče pa dobimo nekoč pozitivno nadaljevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

Razumem, da se ti ne ljubi brat, a boš žal moral.

jb_j ::

jype je izjavil:

Razumem, da se ti ne ljubi brat, a boš žal moral.


eh, razumem, ker po tvojem mnenju splošno znanje ni NIČ.
in ker so obnove in kratke razlage zgodb, le poneumljanje ljudi.

zame osebno je, sicer "moje mnenje", zakaj bi bral 100ali500 strani knjige,
če lahko obstaja 1 človek, ki dobro povzame neko dogajanje v knjigi.

je pa ta problem, ker sem len,
mogoče pa, na takšen način, na račun nekih dobrih povzemalcev,
obnoviteljev zgodb nekih knjih,
imam malenkost več znanja z manj potrošenega časa.
in dobim na nekakšen način več znanja,
(sicer je pa vprašanje tistih pametnih ljudi, kako objektivne obnove in povzemke so naredili)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

in je na nekakšen način smešno, da učitelju, njegovi učenci podajajo svoja mnenja,

a na koncu vsak učitel poda oceno, na podlagi svojega osebnega mišljenja.

in na nek način kaznuje tiste, ki nimajo podobnega mnenja, in nagrajuje tiste, ki imajo podobno.
mogoče pa bi bilo v času digitalizacije, na nek način dobro, da bi lahko več učiteljev podalo svojo oceno.

ker to na nek način spominja na nacistično ureditev v šolskem sistemu.
(če se ne strinjaš z mano, dobiš 1 (ali te v konc. taborišču pošljejo v uplinjevalno kopalnico))
ali pa dobiš 5, ker imaš podobno mnenje kot 1 učitelj (kot recimo hitler, če bi predstavljal on učitelja)

a si predstavljate umazan sistem, kjer bi mogoče učitelj prepustil svoja mnenja, njegovim učencem?
(to je pa malo podobno demokraciji, ki je žal še nisem spoznal)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

Nobene resne potrebe ni po tem, da bi avtoriteta učitelja temeljila na represiji. Tudi ni razloga, da bi učitelj veljal za nezmotljivega.

Objektivnost učitelja se lahko zagotovi na več različnih načinov.

jb_j ::

jype je izjavil:

Nobene resne potrebe ni po tem, da bi avtoriteta učitelja temeljila na represiji. Tudi ni razloga, da bi učitelj veljal za nezmotljivega.

Objektivnost učitelja se lahko zagotovi na več različnih načinov.


dobro, sedaj deluje represija, ali si z učiteljem (in njegovim mnenjom), ali pa si proti izobraževalnem sistemu (v neki večini, ni pa to 100%)

Objektivnost 1 učitelja je vedno subjektivna, ker v njej sodeluje le 1 oseba, če se pa postavi v to vlogo več oseb,
se mogoče lahko doseže neko splošno objektivnost.

jype ::

No, o šolskih sistemih si le preberi, boš kaj novega izvedel, to je pa vedno pozitivno!

jb_j ::

jype je izjavil:

No, o šolskih sistemih si le preberi, boš kaj novega izvedel, to je pa vedno pozitivno!


kaj?

da le 1 učitelj podaja oceno, na svojem subjektivnim mnenjom,
namesto da bi ta vloga bila na nek način objektivna (in mogoče predmet več učiteljev).

Je pa dejstvo, da je vedno veliko več učencev kot učiteljev,
in mogoče bi izobraževalni sistem, potreboval tudi več učiteljev,
(le za dodeljevanje končnih ocen).

ker nekateri učitelji/inštruktorji imajo zelo dobre zmožnosti pri učenju.

pri končni oceni, pa se dodeli le ocena 1-ga,

in je mogoče to, velika napaka izobraževalnega sistema.
(nekako se spominjam na moža z brćicami, ki je govoril kaj je prav, in kaj narobe)

in vse skupaj nekako spominja na fašizem, SS in diktorje v današnjem izobraževalnem sistemu.

IN POTEM JE ŠE HUD PROBLEM DENARJA, DA KDOR GA IMA, SI GA LAHKO KUPI PRI POSAMEZNIKIH.
Če bi ocene podeljevalo kup učiteljev, bi najbrž finančni lobiji (družine) potrebovali veliko več denarja,
in veliko več učiteljev, ki se prodaja za denar. (za zdaj jim je dovolj le 1 učitelj pri določenem predmetu)

če bi bilo 10 učiteljev, ki bi postavljali končne ocene, bi bilo najbrž kar hudo (za lobije),
še posebej, da bi se jih bilo 5-7 učiteljev, ki bi se takšnim skušnjavam uprlo.
(nekakšen predpeteklik, če je seveda pravilno, če ni pravilno: "če bi blo 5-7")

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

*predpreteklik
*če bi se, jih bi bilo 5-7

eh jebena slovenština, se vidi, da v osnovni skoraj nikol nisem imel višjo oceno kot 2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

MrStein ::

jb_j je izjavil:


tudi einsteinu ni šla osnovna matematika

Čisto vredu mu je šla matematika. Tudi višja.

Da ni, je taki mit, kot vsak drugi mit: veliko ljudi jih ponovi in eni celo verjamejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

janig ::

Zabavno je kako ljudje mislijo, da enemu najvecjih fizikov bi matematika delala probleme.

[D]emon ::

Don't feed the PNG.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

mmcmmc ::

Samo ta OP ima tudi vse teme identične, samo pogledaš naslov od daleč pa veš od koga je.

jb_j ::

MrStein je izjavil:

jb_j je izjavil:


tudi einsteinu ni šla osnovna matematika

Čisto vredu mu je šla matematika. Tudi višja.

Da ni, je taki mit, kot vsak drugi mit: veliko ljudi jih ponovi in eni celo verjamejo.


ma dobr pa tut, če mu je šla zelo dobro.....
ali mogoče ni možno, da nekdo, ki nima najboljših ocen v neki stroki, postane nek strokovnjak v njej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

xmetallic ::

1. Ideja je neumna
2. Izobrazbo primerjat med seboj je neumno. Lahko sta dve osebi obe magister ekonomije pa ena dela v banki za 1200EUR, druga pa v Leku za 4000EUR.
3. Ti bi rad, da otroci vidijo "uspešne" poklice in se vsi usmerijo na področje, ki naj bi bilo uspešno? Se pravi če avtomehanik zasluži 1x manj kot zdravnik se morajo otroci zgledovati po zdravniku, saj je njegova plača merilo uspešnosti?
3. Delodajalec bi bil zelo vesel ko bi mu zaposleni pripeljal froce na sedež podjetja. /s

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

jb_j ::

@xmetallic

1. je tvoje mnenje, s katero se ne strinja par miljonov američanov.
2. zakaj neumno? važen je interes otrok, mogoče, po mojem mnenju.
3. ne da se usmerijo v uspešno področje, ampak v področje, ki jih zanima
4. v ameriki zadeva laufa, mogoče evropska podjetja nimajo denarja za takšne neumnosti, po tvojem mnenju.

HighBane ::

Ideja je zanimiva v višjih razredih, da se učencom predstavi naključno različne poklice. Problem je, da se bo hitro sprevrglo v merjenje, čigav oče kaj dela in kateri je bolj uspešen. Bo prišel en dan delavec iz tovarne, drugi dan pa inženir iz pisarn.

Osebno se mi zdi, da bi se poskusilo in se vidi kaj se bo zgodilo.
btw v Ameriki imajo tudi "bring your kid to work day"

[D]emon ::

@jb_j, vec kot ocitno je, da se ne zavedas kako gnil je ameriski izobrazevalni sistem.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

flbroker ::

jb_j je izjavil:

@xmetallic

1. je tvoje mnenje, s katero se ne strinja par miljonov američanov.
2. zakaj neumno? važen je interes otrok, mogoče, po mojem mnenju.
3. ne da se usmerijo v uspešno področje, ampak v področje, ki jih zanima
4. v ameriki zadeva laufa, mogoče evropska podjetja nimajo denarja za takšne neumnosti, po tvojem mnenju.


1. Odgovor pod tocko 1 ti je ze [D]emon dal.

2 in 3. Neracionalno je pricakovati od otroka da bo vedel kaj bo pocel v zivljenju. Jaz sem star 33 let pa zopet razmisljam da bi menjal kariero, nekdo ki ima 13 let in je v osnovi soli ali pa 19 let in je v srednji soli je pod vplivom starsev in pritiska okolice in le misli da ve kaj bi pocel v zivljenju, v resnici pa ima o sebi sliko katero so zgradili drugi. Starsi otroke forsirajo:
a) da postanejo to kar so oni ali
b) da postanejo to kar sami niso

Zato pa otroci zdravnikov postanejo zdravniki, otroci pravnikov pravniki, otroci bankirjev bankirji. Potem pa clovek odraste, se zaplete v financne in intimne obveznosti in takrat pride anxiety, depresija, alkohol, tablete...

4. Laufa? Kaj tocno laufa? To da korporacije rekrutirajo robote ze v osnovi soli?

Ce bi starsi gledali na otroke kot na posameznike in ne kot na osebno last s katero se lahko igras boga in preko katerih lahko znasas osebne frustracije, bi svet bil lepsi za zivljenje. A res ne moremo otrokom pustit da delajo to kar hocejo ali jim pac moramo ze od malega vcepit v glavo da je v zivljenju pomembno materialno bogastvo in da je to edina vrednota ki jo clovek premore in ki jo druzba ceni? Osebno zadovoljstvo se naj uci otroke, ne lovljenje statusev in simbolov.

So ze drugi razlozili da je taka ideja neumna in samo pripomore k segregaciji otrok. Moj ata je boljsi od tvojega ateja, moja mama zasluzi vec kot tvoja mama - torej sem jaz tudi vec vreden od tebe ker bom jaz sledil stopinjam svojih starsev, ti pa svojih.

kingsix ::

otago ::

@jb_j
predlog, da se otrokom predstavi poklice je ok. Kakor opisano imas problem, da vsi poklici niso enako zazeljeni, enako placani, socialno rangirani. Vse to povlece rangiranje med otroci. Vprasanje je tudi, kdaj bi to vpeljal, pri kaksni starosti. Z ameriske popkulture bi rekel, da otroci niso starejsi od 10let.

Otrokom bo zagotovo poklic policista, gasilca zanimiv. Kljub temu, da ni posebno dobro socialno rangiran, placan. Kaj bos pa naredil s poklici kot npr. smetar, gradbeni delavec?

Slovenska vpeljava taksnega modela bi bila, da bi predtavili poklic ekonomista, zdravnika, strokovnjaka za marketing, gledaliskega igralca, ucitelja plesa in enega vodovodarja ali avtolicarja... Rezultati ne bi izboljsali interesa mladine za tezke, slabo placane poklice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

NikolormousB ::

in, ali bi mogoče bilo dobro, da bi to storili tudi v evropi?


Starši že zdaj predstavljajo poklice. Pri nas so jih že v vrtcu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prilagajanje izobraževalnega sistema v današnjem hitrem rač . in informacijskem razvo

Oddelek: Loža
313802 (3009) kuglvinkl

Moralne vrednote v današnjem izobraževalnem sistemu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12819784 (17486) Mavrik
»

Šolstvo prihodnosti

Oddelek: Loža
396307 (4584) Siddh
»

OŠ - kaj storiti v primeru nemogoce uciteljice (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
9022081 (17638) s6c-gEL
»

Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Problemi človeštva
11930729 (26212) solatko

Več podobnih tem