» »

Prilagajanje izobraževalnega sistema v današnjem hitrem rač . in informacijskem razvoju

Prilagajanje izobraževalnega sistema v današnjem hitrem rač . in informacijskem razvoju

jb_j ::

Zanima me, ali bi se mogoče moral danes izobraževalni sistem hitreje spreminjati, glede na to, da se rač. in inf. tehnologija tako hitro razvija?

Glede na to, da se tehnologija, tako hitro spreminja/razvija, ali bi mogoče bilo dobro tudi, da se izobraževalni sistem tudi prilagodi temu?

Sicer se spomnim, da smo v OŠ imeli rač., sicer ne vem zakaj smo jih rabili, v srednji smo imeli neko osnovno rabo paketa office.

In ali bi mogoče bilo dobro, da se vse osnovne in nekatere napredne smeri izobražuje že v OŠ (tudi mogoče del naprednejšega programiranja?)

Ker avtomatizacija in rač. sistemi, kar precej poenostavljajo nekatere delovne procese.

in najbrž bi bilo v interesu vsake države, da imajo dobre programerje, za lažje procesno/avtomatizirano delo......

poleg tega, bi najbrž bilo dobro, da se izobraževalne sisteme nakako prilagujuje potrebam trga v vsaki državi. najbrž.......
(recimo v slo imamo same ekonomiste, a večina jih dela po trgovinah) npr.



V ameriki npr. imajo kar dobro te stvari porazdeljene na predele v državi:

hollywood-->filmi,wallstreet-->bančništvo,silicon valley-->računalništvo.

in še naslednje vprašanje, ali takšna središča omogočajo boljši razvoj določene panoge?
  • spremenil: jb_j ()

Yacked2 ::

Mulci ne znajo programirati nič več kot s(m)o včasih, sploh ne uporabljajo računalnikov, ampak visijo na telefonih/tablicah in iz google playa vlečejo appe.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

jb_j ::

Yacked2 je izjavil:

Mulci ne znajo programirati nič več kot s(m)o včasih, sploh ne uporabljajo računalnikov, ampak visijo na telefonih/tablicah in iz google playa vlečejo appe.


ma dobr, sam kaj pa če na ta račun dobijo 1% dobrih programerjev?
ali pa webpage developerjov, ali kaj podobnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Invictus ::

Računalništvo se razvija tako hitro kot ostala industrija.

Hitrega razvoja je že zdavnaj konec...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jb_j ::

Invictus je izjavil:

Računalništvo se razvija tako hitro kot ostala industrija.

Hitrega razvoja je že zdavnaj konec...


in zakaj ne bi to vključl v izobraževalni sistem?
sej matematka tud skor nobenga ne zanima, samo jo pa večina uporabla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

pegasus ::

V šole, še posebej programerske, bi bilo potrebno uvesti nazaj zvezke in svinčnike, krede in table. Glej tudi: Dijkstra.

Yacked2 ::

jb_j je izjavil:

Yacked2 je izjavil:

Mulci ne znajo programirati nič več kot s(m)o včasih, sploh ne uporabljajo računalnikov, ampak visijo na telefonih/tablicah in iz google playa vlečejo appe.


ma dobr, sam kaj pa če na ta račun dobijo 1% dobrih programerjev?
ali pa webpage developerjov, ali kaj podobnega?


Nah, samo drug app dol potegneš. Ni appa => se ne da.

Jap, papir in svinčnik pa razmišlat, ne pa html kucat - to ni programiranje, to je obrt.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

mmcmmc ::

Ta OP ima vedno tako zmedeno teme opisane. Tema z naslovom o izobraževanju vmes pa lagano nekaj o Hollywoodu.

jb_j ::

Yacked2 je izjavil:

jb_j je izjavil:

Yacked2 je izjavil:

Mulci ne znajo programirati nič več kot s(m)o včasih, sploh ne uporabljajo računalnikov, ampak visijo na telefonih/tablicah in iz google playa vlečejo appe.


ma dobr, sam kaj pa če na ta račun dobijo 1% dobrih programerjev?
ali pa webpage developerjov, ali kaj podobnega?


Nah, samo drug app dol potegneš. Ni appa => se ne da.

Jap, papir in svinčnik pa razmišlat, ne pa html kucat - to ni programiranje, to je obrt.


zakaj pa ne bi tega učil? sj je tut seštevanje obrt, napredna algebra pa neki več.

mmcmmc je izjavil:

Ta OP ima vedno tako zmedeno teme opisane. Tema z naslovom o izobraževanju vmes pa lagano nekaj o Hollywoodu.


aja koncetracija neke stroke na enem območju je zmedena tema, nisem vedel......

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

HighBane ::

Bi morali imeti predmet osnove uporabe računalniških programov, kjer se učenci navadijo, kako naj bi se uporabljalo (pravilno izdelan) program in bi posledično lažje učenci prehajali med programi.
Zdaj, da bi vse učili programit oziroma prepoznave vzorcev in avtomatiziranje nalog, ne bi bilo slabo. Samo ne vem kakšne so nove generacije, v OŠ in Srednji pred 8 leti je bilo vse bolj porazno za kakšne office programe.

Izbirni predmeti sigurno bi morali biti (še obstajajo?). Pri nas smo imeli samo teorijo, ker skript nismo morali pisati zaradi uporabniških pravic. Večina ljudi je itak predmet vzela, ker so lahko špricali. Na koncu še profesor ni hodil na ure... Če se nekdo ima volje, se lahko uči pri izbirnih, pa itak ima na internetu ogromno tutorialov.

Ne vem kaj učijo nove generacije. Pričakovano je, da otrok prvo v šoli posluša, napiše domačo nalogo in ŠE da se z njim starši učijo doma. In to v 1., 2., 3.- razredu...
Seveda kakšni nedorasli (drugač čist normalni) ne dohajajo in zaostanejo. Angleščina izbirna v 1. razredu in obvezna v drugem 2.
Nekomu v šolskem sistemu je dolgčas in samo premika snov v nižje razrede. Da bi pa učili, kakšne bolj uporabne teme v življenju - rešavanje problemov, teorija odločanja, kako videti dobro v vsemu, kako ostati miren, vztrajnost, samoincentiva... Še umetnost in športno so hoteli odstraniti iz programa... Zakaj? Da se jih uči se na pamet stvari, ki jih itak ne boš rabil v življenju in pozabili v enem letu.
Ko poslušam, kakšne starše mislim, da imajo otroke v srednji šoli, ne pa v nižji stopnji OŠ... Kakšme bodo te generacije čez 10 let me prav zanima.

jb_j ::

@HighBane

se strinjam, v današnjem svetu, bi mogoče osnove offica, morala bit stvar OŠ (mogoče tud kakšne osnove html in kakšnega programskega jezika), če ima kdo željo pa si lahko vzame čas za dodatni pouk, kot smo ga včasih mel za matematiko in dodatna izobraževanja.

razumem 10let nazaj, ko smo žvel v rač. skoraj nerazvitem svetu, da je bila to stvar srednje šole.

Raw ::

Drugo leto v 4. razredu izbirni računalništvo: Scratch
I am what I am and I do what I can

Mercier ::

BMK koliko se otroci učijo računalnika, računalniki bi se morali "učiti izobraževalnega sistema". Če kdo hoče programirat, pač naj programira, ali kar ga pač premakne. Zarad mene lahko tudi kaj od tega v šoli.
Prvič, da učitelj zabije več časa s kompjutrom kot ga je s papirjem, ni OK. Mogoče ni zgolj problem informatike, je pa tudi to. Drugič, snov se bi dalo čudovito predstaviti z novimi tehnologijami, namesto da so predvsem namenjene vpisovanju raznih administratiovnih for. Tretjič, torbe so pretežke. Pišeš in kracaš lahko po papirju, učbeniki bi pasali lepo na domačo polico in na kakšno tablico.

jb_j ::

@Mercier

sam res, učitelji pa še vedno pišejo s kredo po tabli, ko pa imamo touchscreen zaslone nepredstavljivih velikosti.

in je res, lahko bi imeli učenci le tablico, namesto polnih torb učbenikov, in najbrž še kakšen lastni delovni zvezek in pisalo, za pisanje opomb, v spomin na stare čase.

to zgleda skor tko, kot da bi s konjsko vprego hodil v nabavo v današnjem času.

in mogoče bi bilo dobro, da bi bil nekakšen interaktivni način učenja, kjer lahko vsi učenci sodelujejo (kako sicer, nimam pojma, ampak bi se lahko kaj našlo).
to pišem zarad tega, ker smo pri nekaterih predmetih uporabljali tv za izobraževanje, kjer smo se vsi učenci dolgočasili in le gledali tv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

pa npr. ko se bere nek del predavanja, bi lahko tablice imele tudi (tist eye senzor za odklepanje), da se vidi kdo spremlja pouk,
in mogoče tudi spremljanje s strani učitelja, da vidi kaj vsak učenec počne na tablici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

pegasus je izjavil:

V šole, še posebej programerske, bi bilo potrebno uvesti nazaj zvezke in svinčnike, krede in table. Glej tudi: Dijkstra.
Take šole k sreči še vedno imamo. Glede na pozornost, ki jo otroci iz teh šol zmorejo vzdrževati več ur, so te šole bistveno kvalitetnejše od slovenskega sistema javnih šol, kar je škoda, ker bi ga brez težav prilagodili, če bi dejansko poslušali stroko in upoštevali izkušnje drugih držav znotraj EU.

jb_j je izjavil:

pa npr. ko se bere nek del predavanja, bi lahko tablice imele tudi (tist eye senzor za odklepanje), da se vidi kdo spremlja pouk,
in mogoče tudi spremljanje s strani učitelja, da vidi kaj vsak učenec počne na tablici.
Super ideje za masovno vzgojo ogromne količine totalnih idiotov, se strinjam.

jb_j je izjavil:

in je res, lahko bi imeli učenci le tablico, namesto polnih torb učbenikov, in najbrž še kakšen lastni delovni zvezek in pisalo, za pisanje opomb, v spomin na stare čase.
Učenci bi veliko več odnesli od šolanja, če bi v torbi imeli eno knjigo, en zvezek in en svinčnik. No, ajde, mogoče še barvice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

0bv10uStr0ll ::

jb_j je izjavil:

Zanima me, ali bi se mogoče moral danes izobraževalni sistem hitreje spreminjati, glede na to, da se rač. in inf. tehnologija tako hitro razvija?

Glede na to, da se tehnologija, tako hitro spreminja/razvija, ali bi mogoče bilo dobro tudi, da se izobraževalni sistem tudi prilagodi temu?

Sicer se spomnim, da smo v OŠ imeli rač., sicer ne vem zakaj smo jih rabili, v srednji smo imeli neko osnovno rabo paketa office.

In ali bi mogoče bilo dobro, da se vse osnovne in nekatere napredne smeri izobražuje že v OŠ (tudi mogoče del naprednejšega programiranja?)

Ker avtomatizacija in rač. sistemi, kar precej poenostavljajo nekatere delovne procese.

in najbrž bi bilo v interesu vsake države, da imajo dobre programerje, za lažje procesno/avtomatizirano delo......

poleg tega, bi najbrž bilo dobro, da se izobraževalne sisteme nakako prilagujuje potrebam trga v vsaki državi. najbrž.......
(recimo v slo imamo same ekonomiste, a večina jih dela po trgovinah) npr.



V ameriki npr. imajo kar dobro te stvari porazdeljene na predele v državi:

hollywood-->filmi,wallstreet-->bančništvo,silicon valley-->računalništvo.

in še naslednje vprašanje, ali takšna središča omogočajo boljši razvoj določene panoge?


Se strinjam popolnoma. V OŠ je nujno treba uvesti teorijo grafov, algoritme in podatkovne strukture ter osnove umetne inteligence, snovanje računalniških in digitalnih sistemov, signali in slike. To so danes univerzalna znanja, ki morajo nujno biti prisotna v OŠ kurikulu.

Zgodovina sprememb…

jero_no1 ::

jb_j je izjavil:


in je res, lahko bi imeli učenci le tablico, namesto polnih torb učbenikov, in najbrž še kakšen lastni delovni zvezek in pisalo, za pisanje opomb, v spomin na stare čase.


Že zdaj so otroci polpismeni, potem bi bili pa vsi nepismeni...
Malo bo še trajalo, da ti bo vodovodar ali električar s pomočjo tablice napeljal inštalacijo po hiši... (drugega v tvojem izobraževalnem sistemu ne bo znal uporabljat)

Invictus ::

Brez problemov bi namesto učbenikov imeli tablico. namesto debelih knjig s fonti za slepe in slabovidne... Teža torbe pa 7 kil. Na 20 kilskem otroku...

Potem pa še težijo z delovnimi zvezki, kjer je ena butasta naloga na stran, spet s ogromnimi fonti in še bolj butastimi slikami. Za napisat odgovor je pa premalo črt...

In obvezna zahteva, da otroci rabijo velike zvezke. Lahko bi pisali v male...

Teža torb pa raste v neskončnost...

PA sploh ne bom nič rekel o nepravilni slovenščini v učbenikih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mercier ::

Invictus je izjavil:

In obvezna zahteva, da otroci rabijo velike zvezke. Lahko bi pisali v male...

Mapo, pa lahko pokompletiraš zapiske, prineseš le del, za določen predmet, zgolj prazne liste ...

Ni idealno, seveda, pa vendar bolje kot potovalke na hrbtih malčkov. Nekje sicer puščajo določene stvari v šoli, kar ima spet svoje pomanjkljivosti, "drugod", grdakletvica, pa ne.

tryhard ::

Saj ni tako težko. Šolsko leto se razdelina določena obdobja. Tistemu predmetu, ki je v prejšnjem obdobju bil slab, se mu v naslednjem poveča obseg. Tablice so za to dost kul.

kuglvinkl ::

Yacked2 je izjavil:

Mulci ne znajo programirati nič več kot s(m)o včasih, sploh ne uporabljajo računalnikov, ampak visijo na telefonih/tablicah in iz google playa vlečejo appe.


Pri nas je računalniški krožek vključeval (beri bil sestavljen samo iz) programiranje v Basicu, in Logo IIRC. v OŠ to. V Gimnaziji pa Pascal se mi zdi.
Your focus determines your reallity

jb_j ::

in je po eni strani zanimivo, zakaj morajo učenci nost 10kilske torbe učbenikov,
ko bi lahko vsebino celotnega šolanja od oš, do doktorata imeli na SD kartici.

sj po eni strani smo nekak napredni, ker so države financirale razvoj poceni tablic,
za izobraževalni sistem v afriki (sicer ne najdem te novice) in podobnih deželah (indija, tam je bla ena novica na googlu)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

Vpišite jih v šole, kjer ni takšnih zahtev. Kaj se pa zamudite? Saj menda hočete prosti trg?

jb_j ::

jype je izjavil:

Vpišite jih v šole, kjer ni takšnih zahtev. Kaj se pa zamudite? Saj menda hočete prosti trg?


katera šola na celem svetu omogoča izobraževanje, brez da nosiš kilograme učbenikov?
heh a si predstavlaš, da bi lahko 100.000učbenikov spravu na 1x1cm in 1mm debeline neko stvar? ala microsd

to bi blo skor k v star trekih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Invictus ::

jb_j je izjavil:


katera šola na celem svetu omogoča izobraževanje, brez da nosiš kilograme učbenikov?

British School v Ljubljani.

jb_j je izjavil:


heh a si predstavlaš, da bi lahko 100.000učbenikov spravu na 1x1cm in 1mm debeline neko stvar? ala microsd

Saj že lahko...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jb_j ::

Invictus je izjavil:

jb_j je izjavil:


katera šola na celem svetu omogoča izobraževanje, brez da nosiš kilograme učbenikov?

British School v Ljubljani.

jb_j je izjavil:


heh a si predstavlaš, da bi lahko 100.000učbenikov spravu na 1x1cm in 1mm debeline neko stvar? ala microsd

Saj že lahko...


a dj dj, zdj pa že neumnosti klatš.

zakaj pa šolarji nosjo pol polne torbe učbenikov?
hah, že jst sm bil v srednji tolk šparavn, da sem imel vsak zvezek za 2. predmeta, iz vsake strani svoj predmet npr......

eh kdor špara je revež.......

jype ::

jb_j je izjavil:

zakaj pa šolarji nosjo pol polne torbe učbenikov?
Moja otroka imata v torbah en (1) zvezek, barvice in mapo. Ničesar drugega.

jb_j ::

jype je izjavil:

jb_j je izjavil:

zakaj pa šolarji nosjo pol polne torbe učbenikov?
Moja otroka imata v torbah en (1) zvezek, barvice in mapo. Ničesar drugega.


kera šola?

mmcmmc ::

Tema deteriorirala v merjenje kaj vse otrok nosi v torbi.

Classic.

Še malo pa: "Ko sem jaz bil mali smo bosi v pet merskem snegu v šolo hodili, pred tem smo krave na pašo gnali".

jype ::

jb_j je izjavil:

kera šola?
V Sloveniji je bila http://www.wsl.si/

kuglvinkl ::

No. Jaz sem.hodil v solo v breg. V obe smeri.
Your focus determines your reallity


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup tablice za srednjo šolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
5213994 (12567) Pithlit
»

Šolstvo prihodnosti

Oddelek: Loža
396357 (4634) Siddh
»

Applovi e-učbeniki v prvih dneh uspeh (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
10424611 (20624) roli
»

Apple je po pričakovanjih predstavil iPad 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
19256020 (48262) malix
»

Ministrstvo za šolstvo in šport želi prosto dostopne šolske učbenike (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
9023654 (21384) noraguta

Več podobnih tem