Forum » Na cesti » Zanašanje zadnjega konca avtobusa
Zanašanje zadnjega konca avtobusa
mirator ::
Danes sem si bil v koloni pred semaforjem, prisiljen ogledovati zadnjo plat avtobusa. Zmotilo me je okvirjeno opozorilo na spodnjem desnem delu, da pri zavijanju zadnji konec zanaša in na vsako stran puščici z oznako 1m.
Mogoče se motim, vendar ne poznam predpisa, ki bi takšno oznako predpisoval.
Mogoče se motim, vendar ne poznam predpisa, ki bi takšno oznako predpisoval.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Verjetno ne gre za zanašanje, pač pa za širšo pot zadka avtobusa, ki se pojavi zaradi previsa karoserije čez zadnjo premo (hmmm, na štajerskem bi rekli "ausšeranje" ).
LP
Jože
Verjetno ne gre za zanašanje, pač pa za širšo pot zadka avtobusa, ki se pojavi zaradi previsa karoserije čez zadnjo premo (hmmm, na štajerskem bi rekli "ausšeranje" ).
LP
Jože
val46 ::
Gre se za to, da se tako avtobus, kot recimo kamion ali kombi(večja kot je medosna razdalja med prednjimi in zadnjimi kolesi,večji je odmik od ravne linije). Drugače povedano, ko avtobus zapelje ostro levo ali ostro desno, se zadnji del avtobusa za cca 1m "pramkne" v nasprotno stran od zavijanja. Napr. da se pripelješ vzporedno z njim na semafor in bo ta avtobus zavijal desno, ti pa si ob njegovem levem boku, je priporočljivo, da si vsaj za tisto razdaljo enega metra stran od njega, sicer je nevarnost, da te ob njegovemu zavijanju desno, z zadnjim levim bokom podrsa po tvojem desnem boku. Razumljivo?
rdecaluc ::
Njega ne moti kaj to pomeni, njega moti da takšna tabla sploh je.
Preveliko število ljudi vozi na slepo, čez omejitve ipd. Naprimer: Tudi če voznik avtobusa/tovornjaka pogleda v desno ogledalo predno zavije levo, se situacija lahko zelo spremeni ko je dejansko enkrat v gibanju. On pa ne vidi več zaradi mrtvega kota.
Me pa zanima kaj bi takšna tabla pomenila v primeru nesreče.
Preveliko število ljudi vozi na slepo, čez omejitve ipd. Naprimer: Tudi če voznik avtobusa/tovornjaka pogleda v desno ogledalo predno zavije levo, se situacija lahko zelo spremeni ko je dejansko enkrat v gibanju. On pa ne vidi več zaradi mrtvega kota.
Me pa zanima kaj bi takšna tabla pomenila v primeru nesreče.
Est modus in rebus. ,typos
clothes ::
Mislim, da je to opozorilo na zglobnih avtobusih. Pri teh zavijajo tudi zadnja kolesa!
Zato ob zavijanju zadnji del avtobusa vozi nekoliko širše okoli ovinka na kar je treba biti pozoren.
Zato ob zavijanju zadnji del avtobusa vozi nekoliko širše okoli ovinka na kar je treba biti pozoren.
val46 ::
Ma pomoje taka tabla nima kake pravne veljave ob nesrečah, da bi zaradi tega bil šofer avtobusa recimo krit, kot da ni nič kriv. Je pa eno opozorilo tistim, ki se tega problema pri zavijanju daljših vozil ne zavedajo. Če se zaradi te table zgodi vsaj 10% manj takih "neumnih" nesreč, je smisel te table že narejen pomoje. Na kamionih in avtobusih itak stalno videvamo neke "svoje" table...kot recimo tiste za dolžino kamionov(long vehicle) in podobno. Pomoje je res smisel takih tabel le ta, da se oseba za njimi zaveda, s kom majo opravka in kaj se lahko zgodi...
rdecaluc ::
Ta "long vehicle" je dobra predvsem zaradi prehitevanja. Pa veliko je tudi tabel "left hand drive", za te katere vozijo v UK. Če bi bile table brez veze, jih nebi nihče lepil
Est modus in rebus. ,typos
St235 ::
Danes sem si bil v koloni pred semaforjem, prisiljen ogledovati zadnjo plat avtobusa. Zmotilo me je okvirjeno opozorilo na spodnjem desnem delu, da pri zavijanju zadnji konec zanaša in na vsako stran puščici z oznako 1m.
Mogoče se motim, vendar ne poznam predpisa, ki bi takšno oznako predpisoval.
Od kje ti ideja, da mora bit takšna tabla predpisana? Gre za opozorilo na golo fizikalno dejstvo, ki se ga številni ostali udeleženci sploh ne zavedajo.
shmandi ::
Nalepka "Otrok v avtu" tudi ni predpisana, opozarja pa ostale voznike na nevarnost... A je res treba za vsako malenkost imeti predpis ali zakon? Jao...
mirator ::
Neverjetni ste eni. Berete in komentirate, kar mislite, da piše, ne pa kar dejansko piše.
Nikjer nisem zapisal, da bi takšna tabla morala biti predpisana.
Vseeno pa se mi je porodilo razmišljanje, če so s takšnim opozorilom opremljena samo nekatera vozila, ali potem pri tistih (enakih vozilih),ki tega opozorila nimajo, ni takšne nevarnosti?
Sicer pa, kar sem že tudi velikokrat opazil, ravnajo nekateri šoferji tako, da pri zavijanju vklopijo najprej nasprotni smerokaz od smeri zavijanja in šele potem pravega. Na ta način učinkovito opozorijo na nevarnost vozila za sabo.
Nikjer nisem zapisal, da bi takšna tabla morala biti predpisana.
Vseeno pa se mi je porodilo razmišljanje, če so s takšnim opozorilom opremljena samo nekatera vozila, ali potem pri tistih (enakih vozilih),ki tega opozorila nimajo, ni takšne nevarnosti?
Sicer pa, kar sem že tudi velikokrat opazil, ravnajo nekateri šoferji tako, da pri zavijanju vklopijo najprej nasprotni smerokaz od smeri zavijanja in šele potem pravega. Na ta način učinkovito opozorijo na nevarnost vozila za sabo.
joze67 ::
Če na tleh ni napisa "Pazi, drsi!" še ne pomeni, da ne drsi. (Niti napis ne pomeni, da dejansko drsi.)
Če je vozilo opremljeno z nekim opozorilom, da drugim udeležencem v prometu več možnost, da manj napačno reagirajo. Vsak pa je še vedno, opozorilo ali ne, dolžan upravljati vozilo na način, da ne pride do nesreče in/ali ogrožanja.
Če je vozilo opremljeno z nekim opozorilom, da drugim udeležencem v prometu več možnost, da manj napačno reagirajo. Vsak pa je še vedno, opozorilo ali ne, dolžan upravljati vozilo na način, da ne pride do nesreče in/ali ogrožanja.
r3dkv1c4 ::
Danes sem si bil v koloni pred semaforjem, prisiljen ogledovati zadnjo plat avtobusa. Zmotilo me je okvirjeno opozorilo na spodnjem desnem delu, da pri zavijanju zadnji konec zanaša in na vsako stran puščici z oznako 1m.
Mogoče se motim, vendar ne poznam predpisa, ki bi takšno oznako predpisoval.
To ni nobena uradna tabla, ki bi označevala kakršenkoli predpis ampak je opozorilna tabla za voznike, ki vozijo za avtobusom.
Primer. Avtobus zavija levo in stoji na pasu za zavijanje v levo.Po njegovi desni se pelje avto po pasu za naravnost. V tem primeru zadnji konec odnese izven linije vsaj za pol metra, ob polnem obračanju pa 1m, kakor označuje tabla. Zaradi nevarnosti trka ob snidenju so te nalepke v veliko pomoč.
Če pride do nesreče, v takih primerih krivdo prevzame voznik avtobusa, ker ponavadi odnese zadnji del vozila čez sredino vozišča in za podobne manevre se mora voznik prepričat, da to lahko varno stori in s tem ne ogroža drugih udeležencev.
Za tiste, ki jih razumejo seveda.
Neverjetni ste eni. Berete in komentirate, kar mislite, da piše, ne pa kar dejansko piše.
Nikjer nisem zapisal, da bi takšna tabla morala biti predpisana.
Vseeno pa se mi je porodilo razmišljanje, če so s takšnim opozorilom opremljena samo nekatera vozila, ali potem pri tistih (enakih vozilih),ki tega opozorila nimajo, ni takšne nevarnosti?
Sicer pa, kar sem že tudi velikokrat opazil, ravnajo nekateri šoferji tako, da pri zavijanju vklopijo najprej nasprotni smerokaz od smeri zavijanja in šele potem pravega. Na ta način učinkovito opozorijo na nevarnost vozila za sabo.
To ni prav, ker s tem zmedejo marsikaterega voznika in nestrpni vozniki takoj želijo po desni prehitet, ker je najprej vklopil levi smerokaz.
Zato največkrat recimo pri zavijanju v desno, vklopimo desnim smerokaz in se postavimo bolj levo in s tem zapremo možnost prehitevanja po levi. S smerokazom pa tako ali tako nakazujemo namero in to tudi storimo, ko si zagotovimo dovolj prostora za normalen manever.
Vsak normalen voznik zadaj bo razumel in počakal, da vozilo pred njim stori, kar želi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
MIHAc27 ::
Jaz tudi razumem to tablo samo kot opozorilo. Če zaradi le-te šofer res ne bi bil nič kriv, v primeru nesreče, si grem prec naredit tablo z napisom 'Pozor butelj za volanom'. Z tem bi opozoril vse, da včasih naredim kako neumnost, in ne bi bil več nič kriv :D
sandmat ::
mikhaair ::
Po vseh letih sprasevanja sem v tej temi koncno dobil odgovor, zakaj nalepka otrok v avtu.
K0l1br1 ::
sandmat ::
mirator ::
Vseeno pa se mi je porodilo razmišljanje, če so s takšnim opozorilom opremljena samo nekatera vozila, ali potem pri tistih (enakih vozilih),ki tega opozorila nimajo, ni takšne nevarnosti?
Tvoja nesposobnost logičnega sklepanja nas čudi in spravlja v dobro voljo :D
Tudi mene zabavajo logike, ki so se razvile iz mojega posta.
Opazil pa sem, da se zelo ceniš, celo tako zelo, da samega sebe vikaš.
St235 ::
Narobe si opazil. Temu se rece mnozina. Ker drugega kot smejat se clovek ne more. A si pomislil da ce nalepko odlepis, da potem neha "zanasat" zadnji konec?
rosomah ::
Vseeno pa se mi je porodilo razmišljanje, če so s takšnim opozorilom opremljena samo nekatera vozila, ali potem pri tistih (enakih vozilih),ki tega opozorila nimajo, ni takšne nevarnosti?
Tvoja nesposobnost logičnega sklepanja nas čudi in spravlja v dobro voljo :D
Tudi mene zabavajo logike, ki so se razvile iz mojega posta.
Opazil pa sem, da se zelo ceniš, celo tako zelo, da samega sebe vikaš.
malo off topic:
nekoč je kralj samega sebe naslavljal "mi".... babico sem pa še jaz onikal..... ;)
chort ::
Avstralci (vsaj NSW) imajo obvezno podobno nalepko ki pravi da vozila ne smeš prehitevat če zavija (ima vklopljen smernik). Glede na to, da so samo na avtobusih in tovornjakih predvidevam, da iz istega razloga - zanašanje zadnjega previsa na sosednji vozni pas.
perci ::
Narobe si opazil. Temu se rece mnozina. Ker drugega kot smejat se clovek ne more. A si pomislil da ce nalepko odlepis, da potem neha "zanasat" zadnji konec?
Umiram :).
Mirator, vsaka čast, čist huda tema (čeprav si si jo morda zamislil na nekoliko drugačen način :)).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
mirator ::
Lepo prosim, ne umret! Ne bi rad imel slabe vesti.
Odzivi me niti ne presenečajo. Med korektnimi je tudi nekaj zabavnih, nekaj pa tudi takšnih, da bi se nad avtorjem odziva kar razjokal. Pa tudi nekateri samozvani vsevedci poskušajo z insinuacijami ustvarjati konflikte, ki so jim izgleda duševna hrana.
Si pa seveda vsakdo o vsakem ustvari svoje mnenje.
Odzivi me niti ne presenečajo. Med korektnimi je tudi nekaj zabavnih, nekaj pa tudi takšnih, da bi se nad avtorjem odziva kar razjokal. Pa tudi nekateri samozvani vsevedci poskušajo z insinuacijami ustvarjati konflikte, ki so jim izgleda duševna hrana.
Si pa seveda vsakdo o vsakem ustvari svoje mnenje.
jype ::
No, bom jaz, ker sem pravi (ne le samozvani) vseved, razložil, kako to gre: "Prekleta država!"
GupeM ::
No, bom jaz, ker sem pravi (ne le samozvani) vseved, razložil, kako to gre: "Prekleta država!"
Jure ne ve. To je zaradi kolesarjev. To ne pomeni, da je dobro počakati za avtobusom, če ta zavija. Pomeni namreč, da moraš še hitreje gonit, da prideš mimo zadnjega dela avtobusa preden le-ta začne zavijati.
r3dkv1c4 ::
Oh....jype ve vse samo z rampami se pa nikakor ne more sproprijateljit.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26924 (21663) | bajsibajsi |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40555 (38365) | kiFni |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97590 (88358) | St235 |
» | Avtošola napake ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11295 (4662) | Xserces |