Prijavi se z GoogleID

» »

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona

strani: « 1 2 3

4ever ::

Pozdravljeni!
Brat ima Nexus 6p, kupljen nekje proti koncu leta 2016 na telemachu. Telefon je v neskončnem bootloopu, kar je znana napaka 6p-jev, ki se je ne da v celoti popraviti (baje je hardware problem). Ker je v garanciji, smo ga odnesli na telemach, tam pa nam je zaposlena rekla, da se ne splača pošiljati telefona na servis, ker ga bodo zavrnili (na dnu ima 1-2cm dolgo razpoko na steklu (LCD je cel). A je to res? A ni potrebno, da dokažejo, da je za napako res kriv padec telefona? Hvala.
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue

Apple ::

Vsak proizvajalec dela po svoje, tudi servisi se obnasajo po serifovsko.
LP, Apple

Invictus ::

Na Googlu uveljavljaj RMA. Če gre.. Nisem še probal...

Kako je pa kaj z mednarodno garancijo?

Zaradi takih zadev kupujem robo samo še v tujini. Nikoli problemov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mare2 ::

4ever je izjavil:

nam je zaposlena rekla, da se ne splača pošiljati telefona na servis, ker ga bodo zavrnili (na dnu ima 1-2cm dolgo razpoko na steklu (LCD je cel).


Zaposlena ni serviser. Naj pošlje, potem pa vidiš, kako naprej.

noob96 ::

...ali pa pač ti pošlji/nesi na servis

4ever ::

Mare2 je izjavil:

4ever je izjavil:

nam je zaposlena rekla, da se ne splača pošiljati telefona na servis, ker ga bodo zavrnili (na dnu ima 1-2cm dolgo razpoko na steklu (LCD je cel).


Zaposlena ni serviser. Naj pošlje, potem pa vidiš, kako naprej.


Rekla je, da v takih primerih vedno zavrnejo popravilo, jaz sem ji pač na slepo verjel. Bom odnesel nazaj in videl, kako bo, in sporočil.
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue

shadeX ::

Apple servis bi počen zaslon zagotovo zavrnil, ker imajo taka navodila od Appla. Tudi če imaš počen zaslon in želiš samo baterijo zamenjat, tega ne bi naredili. Ne v sklopu garancije niti če sam plačaš (zamenjavo baterije).

Za druge proizvajalce ne vem, ampak smatran da je zadeva podobna.

Mare2 ::

4ever je izjavil:



Rekla je, da v takih primerih vedno zavrnejo popravilo, jaz sem ji pač na slepo verjel. Bom odnesel nazaj in videl, kako bo, in sporočil.

Naj serviser reče ja ali ne. :)

orkan ::

Imel sem isti primer, pokjeno steklo in fon je delal še vsaj pol leta, potem pa je crknil. Poslal na Teleray in so me klicali, da če želim mi prodajo novi fon, starega pa ne bodo popravlali ker je steklo počeno. Potem sem postavil samo eno vprasanje nazaj in sicer, torej ste vzeli fon iz paketa, videli da je zaslon pokjen in to je vse kaj ste naredili. Odgovor je bil, točno tako.
Lp Orkan!!

s1m0n ::

Težko bi bilo pričakovat, da se uveljavi garancija pri napaki uporabe (poškodbah, ki so zaradi padca...).
Kako boš dokazal, da npr ta bootloop ni zaradi padca telefona katerega je tudi posledica počenega stekla?

Dobro pri Nexusu 6p bi naj to bila znana napaka / serijska napaka. Kako pa jo sploh odpravijo?
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Lakotnik29 ::

Dokazuje se na sodiscu. Tako da servis ne prodajalec v tej fazi ne bosta rabila nicesar dokazovat ampak bo serviser ocenil v skladu z internimi navodili. Velika verjetnost je da bobzaradibtake poskodbe zavrnil popravilo. Potem pa se seveda lahko gres tozbe in dokazovanjo.

kingsix ::

Zato pa kupjem vse na Amazon. Nikoli problema z uveljavljnem garancije.

Nazadnje sem jo uveljavljal za slušalke (cca 320EUR). Dobesedno sem jim napisal: "Zlomil sem jih".. drugi dan sem že imel nove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

next3steps ::

Stvarna napaka in naj serviser napiše, kako točno počen zaslon vpliva na softwersko napako. Prvič te bodo zavrnili. Drugič verjetno tudi. Tretjič morda ne. V četrto pošlji sam in zahtevaj keš za poštnino.
Kako boš dokazal, da npr ta bootloop ni zaradi padca telefona katerega je tudi posledica počenega stekla?

On ne rabi dokazovati, da bootloop NI nastal zaradi pok pok stekla.
Tako nekako, kot sam root ne bi smel vplivati na uveljavljanje stvarne napake. A vemo, da to ne drži. Ker naši serviserji niso zmožni kaj več, kot zamenjave celega ekrana za drugega enakega.

V osnovi pa velja to, kar piše Lakotnik. Študent FDVja na servisu bo rekel, da je kriv pok pok, ker mu je šef tako naročil, ti pa dalje sam dokazuj na sodišču.

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Komaj čakam dan, ko bodo tem istim serviserjem zavrnili popravo okvarjenega motorja avtomobila zaradi vdrtine na karoseriji. Lahko pa vam v avtohiši ponudimo nakup novega vozila press.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Phantomeye ::

Meni so mojega nexusa 5X, ki je imel isto serijsko napako zavrnili, ker sem menjal zaslon neuradno (zamenjal mi ga je serviser, ki popravlja telefone druge znamke). Napaka se je pojavila dva tedna kasneje.

TO sicer razumem.


Ampak problem je drugje. Namreč, slovenski serviserji sistematično ZANIKAJO obstoj dotične napake. Sodelovcu so rekli, da to pa že ni res, če pa že, pa velja samo za ameriške modele, ki so drugačni. V resnici gre za nationwide napako.

Evolve ::

Dečki dečki... vi še zmeri živite v risankah?

tadejkan ::

Meni so brez težav zamenjali osnovno ploščo na Nexus 6P z bootloop-om, tako da to definitivno "priznavajo".

Po mojem bi znala biti težava v tem, da če greš odpirat telefon z malo počenim zaslonom, se lahko hitro naredi, da se situacija zelo poslabša.

Trupl0 ::

"napako smo odpravili ampak je sedaj ekran počil v celoti."



kaj pa sedaj?
If you are going through Hell, keep going !

Mare2 ::

Trupl0 je izjavil:

"napako smo odpravili ampak je sedaj ekran počil v celoti."



kaj pa sedaj?


Hja, ni velike razlike. Namestiš kitajskega.

nejcek74 ::

shadeX je izjavil:

Apple servis bi počen zaslon zagotovo zavrnil, ker imajo taka navodila od Appla....

Apple ti vzame telefon s pocenim zaslonom v popravilo. Samo se moras strinjat, da ne odgovarjajo za morebitne dodatne poskodbe telefona (oziroma klikniti "strinjam se" na Ipadu). Sem pocel tocno to tri tedne nazaj v Barceloni.

[D]emon ::

Apple ti vzame telefon s pocenim zaslonom v "popravilo". Beri: Dobis nazaj drugo, refurbished enoto.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

nejcek74 ::

problem Appla je, da ne mores popravit naprave brez gesla za Apple ID. Pocen zaslon je sala mala proti temu.

Furbo ::

nejcek74 je izjavil:

problem Appla je, da ne mores popravit naprave brez gesla za Apple ID. Pocen zaslon je sala mala proti temu.

Kje je tu problem? Saj veš geslo za svojo napravo.
Lp,f

shadeX ::

[D]emon je izjavil:

Apple ti vzame telefon s pocenim zaslonom v "popravilo". Beri: Dobis nazaj drugo, refurbished enoto.


Ne trolaj.


Note: If your iPhone 6s has any damage such as a cracked screen which impairs the replacement of the battery, that issue will need to be resolved prior to the battery replacement. In some cases, there may be a cost associated with the repair.

nejcek74 ::

Furbo je izjavil:

Kje je tu problem? Saj veš geslo za svojo napravo.

Napravo odklepas s prstom ali kodo, ne z Apple ID-jem. In ID lahko pozabis, sploh ker ga nisi uporabil ze dve leti odkar si vzpostavil delovanje telefona. ID si lahko enostavno povrnes ce imas dostop do Apple naprave v katero si vpisan. Ko pa imas kombinacijo pocenega zaslona in 3x narobe vpisanega gesla ugotoviš da si ujetnik korporativnih pravil in da ni nacina kako si lahko svojo "Apple" identiteto povrnes prej kot v 14 dnevih. Da si v manjsem sranju, ce izgubis potni list kot pa tole.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

[D]emon ::

Nauk zgodbe: Stay the fuck away from Japka™
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

shadeX ::

Raje kar od vseh zaslonov s touch displayem. Če ti ni jasno da ne moreš odpirat počenega zaslona, ker je velika možnost da bojo šle razpoke naprej, telefon pa zato v še bolj zjeban kot prej, potem si debil.

xxxul ::

nejcek74 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Kje je tu problem? Saj veš geslo za svojo napravo.

Napravo odklepas s prstom ali kodo, ne z Apple ID-jem. In ID lahko pozabis, sploh ker ga nisi uporabil ze dve leti odkar si vzpostavil delovanje telefona. ID si lahko enostavno povrnes ce imas dostop do Apple naprave v katero si vpisan. Ko pa imas kombinacijo pocenega zaslona in 3x narobe vpisanega gesla ugotoviš da si ujetnik korporativnih pravil in da ni nacina kako si lahko svojo "Apple" identiteto povrnes prej kot v 14 dnevih. Da si v manjsem sranju, ce izgubis potni list kot pa tole.

apple id pass lohk na apple sajtu recoveras ce vsaj priblizno imas kej informacij (vkljucno z emailom na katerga si to povezal), je namenjeno predvsem blokiranju ukradenih telefonov. se mi zdi kar neverjetno da človk vse to naštima za zastonjski email, za 500€+ telefon pa ne

Furbo ::

nejcek74 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Kje je tu problem? Saj veš geslo za svojo napravo.

Napravo odklepas s prstom ali kodo, ne z Apple ID-jem. In ID lahko pozabis, sploh ker ga nisi uporabil ze dve leti odkar si vzpostavil delovanje telefona. ID si lahko enostavno povrnes ce imas dostop do Apple naprave v katero si vpisan. Ko pa imas kombinacijo pocenega zaslona in 3x narobe vpisanega gesla ugotoviš da si ujetnik korporativnih pravil in da ni nacina kako si lahko svojo "Apple" identiteto povrnes prej kot v 14 dnevih. Da si v manjsem sranju, ce izgubis potni list kot pa tole.

Skratka, apple je manj idiot friendly od androida?
Verjetno bi se morali tudi trezorji odklepati po treh neuspelih poiskusih vnosa kode, avti odklepati, če 3x potegneš za kljuko.. itd?
Lp,f

next3steps ::

shadeX je izjavil:

Raje kar od vseh zaslonov s touch displayem. Če ti ni jasno da ne moreš odpirat počenega zaslona, ker je velika možnost da bojo šle razpoke naprej, telefon pa zato v še bolj zjeban kot prej, potem si debil.

Sam EPL pravi, da lahko poškodujejo celoten telefon, če gredo odpirat počenega ekrana.
:))

Zvezdaa ::

Mene pa samo zanima, če kdo ve, kako je možno, da je telefon (skoraj nov) brez najmanjše praske in razpoke, nikoli padel po tleh, nikoli na trdo odložen, poseden, pod pritiskom ali kaj drugega, skratka nobene vidne poškodbe, pa preneha delovati zaslon? Razlaga serviserja je notranja poškodba zaslona, za katero sem sam odgovoren.

Upam na odgovor in lp

hojnikb ::

no, lahko se zvija ce ga mas v zepu (kaksne tight hlace)...

Kater telefon/servis?
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zvezdaa ::

Nikoli v tight hlačah. Telefon Huawei, pazil nanj kot na punčico svojega očesa

Zvezdaa je izjavil:

Nikoli v tight hlačah. Telefon Huawei, pazil nanj kot na punčico svojega očesa

Aja, pa nikoli v žepu hlač

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zvezdaa ()

darkolord ::

Potem je pa najverjetnejša napaka pri vgradnji - kitajček je bil šlampast in je ekran pričvrstil malo postrani in je zadevo zaprl preveč na silo.

Problem je, da bi to moral ti dokazati, kar pa je zelo težko.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Ales ::

@Zvezdaa, si uveljavljal garancijo ali stvarno napako in kje točno? Koliko je telefon star?
https://modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

BladE_ ::

Servis naj ti pošlje slike! Potem jih prilimaj sem gor, ker na pamet biti pameten nima smisla...

Sicer pa kje piše, da mora biti padec za poškodbo?
Akcija - Reakcija

Zvezdaa ::

darkolord je izjavil:

Potem je pa najverjetnejša napaka pri vgradnji - kitajček je bil šlampast in je ekran pričvrstil malo postrani in je zadevo zaprl preveč na silo.

Problem je, da bi to moral ti dokazati, kar pa je zelo težko.


Ja, saj to... :(

Zvezdaa ::

BladE_ je izjavil:

Servis naj ti pošlje slike! Potem jih prilimaj sem gor, ker na pamet biti pameten nima smisla...

Sicer pa kje piše, da mora biti padec za poškodbo?


Saj zato pa sprašujem kako je to možno. Menda to, da ga nosiš v ovitku in nahrbtniku pa ga nikoli nisi odložil pretrdo ne more biti vzrok da ti zaslon neha delat. Ne vem no...

Zvezdaa ::

Servis mi je poslal sliko, gor se vidi, da telefon ni niti malo poškodovan, samo neka bela lisa na zaslonu, ki je nastala ko je zaslon nehal delovati in se vidi, če prižgeš telefon.

hojnikb ::

bela lisa? slike
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

louser ::

Pošlji še enkrat pod stvarno napako.če zavrnejo, pošlji pod novo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Zvezdaa ::

Zvezdaa je izjavil:

darkolord je izjavil:

Potem je pa najverjetnejša napaka pri vgradnji - kitajček je bil šlampast in je ekran pričvrstil malo postrani in je zadevo zaprl preveč na silo.

Problem je, da bi to moral ti dokazati, kar pa je zelo težko.


Ja, saj to... :(


sem pa našel tole na Zvezi potrošnikov Slovenije:

Od tega, kdaj ste pri prodajalcu izdelek reklamirali, je odvisno, kdo mora dokazovati obstoj napake v primeru, da se prodajalec z njo ne strinja. Če ste izdelek reklamirali v prvih šestih mesecih od prevzema, je prodajalec tisti, ki mora dokazovati, da je vaša reklamacija neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če pa ste reklamacijo vložili po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, morate obstoj napake dokazovati vi. V tem primeru boste morali predložiti mnenje sodnega izvedenca, ki bo potrdil, da gre za napako na izdelku.

Glede na to, da je telefon nov, morajo torej oni dokazati da je reklamacija neupravičena. Kolikor pa sem bral po forumu vidim, da te gladko odpikajo s tem, da si ti kriv.

louser je izjavil:

Pošlji še enkrat pod stvarno napako.če zavrnejo, pošlji pod novo.



Hvala za nasvet

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zvezdaa ()

scipascapa ::

če je telefon nov, prvih 6 mesecev oni dokazujejo......

          ::

Kaj je to zajebavanje potrošnikov nacionalni šport ali kaj?

Zvezdaa ::

scipascapa je izjavil:

če je telefon nov, prvih 6 mesecev oni dokazujejo......


sem prebral, hvala

          je izjavil:

Kaj je to zajebavanje potrošnikov nacionalni šport ali kaj?


Ah kje pa :) Verjetno ciljajo na to, da se nobenemu ne da it naprej v tožbo al karkoli že, zato pa je tako. Pa če jim od 10 rata pri 1, pa sešteješ koliko tega je.... tako se služi :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zvezdaa ()

pero50 ::

tudi sam sem že slišal, da je počil panel na lepem, seveda so zavrnili garancijo, ker gre za mehansko poškodbo. Na telefonu nobene praske, ali udrtine.
Ne hebejo 5%

darkolord ::

Glede na to, da je telefon nov, morajo torej oni dokazati da je reklamacija neupravičena. Kolikor pa sem bral po forumu vidim, da te gladko odpikajo s tem, da si ti kriv.
Oni to "dokažejo" s tem, da pokažejo na mehansko poškodbo.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zvezdaa ::

pero50 je izjavil:

tudi sam sem že slišal, da je počil panel na lepem, seveda so zavrnili garancijo, ker gre za mehansko poškodbo. Na telefonu nobene praske, ali udrtine.
Ne hebejo 5%


Hvala za info, torej nisem edini. Nič, imam namen vztrajat. Upam, da ne bo zaman :(

darkolord je izjavil:

Glede na to, da je telefon nov, morajo torej oni dokazati da je reklamacija neupravičena. Kolikor pa sem bral po forumu vidim, da te gladko odpikajo s tem, da si ti kriv.
Oni to "dokažejo" s tem, da pokažejo na mehansko poškodbo.

Hvala za info. Misliš, da se splača vztrajat do konca?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zvezdaa ()

darkolord ::

Mislim, da imaš še največ možnosti za uspeh, če jih uspeš prepričati, da nisi za napako kriv ti. Mislim, da na ta način ne moreš izgubiti nič.

Da bi se vlačil po sodiščih in podobno, pa ne vem. Ni poceni, predvsem pa je lahko zelo dolgotrajno. Osebno bi bil sicer vesel, če bi nekdo iz principa dejansko šel do konca.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

louser ::

Do sodnega izvedenca, da poda mnenje.
Alternativa ti je pošiljanje v nedogled preko stvarne napake, da vsaj nekomu povzročiš stroške.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
32954156 (4524) Han
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
1368270 (2961) Lakotnik29
»

Trenutno MOCNO odsvetujem nakup Sony Xperia Z telefonov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
19038816 (19852) b787
»

Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5518270 (14088) Tilen
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
455775 (4416) PINki

Več podobnih tem