» »

Mobitel, uveljavljanje garancije

Mobitel, uveljavljanje garancije

«
1
2

Mercier ::

Del zaslona na aparatu je fuč, po, tam nekje, letu uporabe. Stvar je še v garanciji. V poslovalnici je tip zajamral, da ni variante, da tole uredijo v garanciji, ker je poškodovano ali premrznjeno. Pač, zberi, kaj ti je bolj všeč, da si storil s telefonom. Žena (njen telefon) ga ni poškodovala, to se najbrž tudi vidi, niti ga ne pušča na hladnem. Pravzaprav ga celo "oblači" v neko reč in vse skupaj je navadno še v torbi.

Kako so opravile vaše žene na Mobitelu, ko so uveljavljale garancijo?

ShowDown ::

Splošno je znano, da ekrane neradi popravljajo. Ravno zaradi dejstva, da se lahko precej hitro uniči. Poskusi s katerim drugim Mobitelovim centrom.

thramos ::

Na servisu za Samsung mi za podobno poškodbo (pol ekrana je brez razloga nehalo delat) za 2 meseca star telefon ni uspelo uveljaviti garancije. Mehanska poškodba kao.

Nateguni me ne vidijo več.

Mercier ::

@ShowDown
Pravzaprav je telefon že pri njih na servisu in so poslali položnico za 50EUR in vprašanje, kaj naj zdaj. Nekaj v tem smislu in tej višini, moram pogledat kasneje. Kaj pa naj mi? Pismo operaterju, špecanje nekemu inšpektorju?

@thramos
Hm, ravno pol zaslona je šlo. Ampak ima neko Nokio, se mi zdi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mercier ()

jazbec ::

grožnja z zvezo potrošnikov slovenije vedno vžge
meni so v big bangu zavrnili garancijo za tv, ko se mi ni hotela prikazat slika
da sm razbijal po njej so rekli
sm reku, da bom zvezo poklical in so jo vzeli v garancijo
najbolj so se mi zamirli ko sm na listu od popravila prebral tovarniška napaka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jazbec ()

Poldi112 ::

Mercier je izjavil:

@ShowDown
Pravzaprav je telefon že pri njih na servisu in so poslali položnico za 50EUR in vprašanje, kaj naj zdaj. Nekaj v tem smislu in tej višini, moram pogledat kasneje. Kaj pa naj mi? Pismo operaterju, špecanje nekemu inšpektorju?


Izraz špecanje ni ravno na mestu, če te oni hočejo nategnit, ane? Mirno jih prijavi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

darkolord ::

Najprej jih povprašaj, po čem sklepajo, da gre za fizično poškodbo. Čisto možno je tudi (že večkrat videl) da je ekranček počen nekje na notranji strani (tako da poškodba ni vidna od zunaj) - v takem primeru se ti ne bi splačalo prerekati z njimi...

cortez ::

Kateri telefon ?

Na drug M.center nima pomena dajat, saj gredo vsi aparati do pooblaščenega serviserja. Če je to mobilni telefon na dotik (Nokia 5800XM, 5230) pa rade volje poči zaslon, sam mal se nasloniš kam, daš kaj na njega (telefon v torbi) ,etc... Zamenjava bi bila mogoča samo, če bi bili mrtvi pixli (mislim da morajo bit 3-je) oz. da cel zaslon ne dela; posledica flex kabla.

P.S. Kaj pa pravi mobitelovec je pa brez pomena, on sam svoje mnenje da, ki nima veze s končnim rezultatom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cortez ()

KandazaR ::

P.S. Kaj pa pravi mobitelovec je pa brez pomena, on sam svoje mnenje da, ki nima veze s končnim rezultatom.


Kamor koli že odneseš, Teleray ti tega ne bo zamenal pod garancijo (osebne iskušnje, ravno tako počen ekran, telefon drugače brez praske), bo treba kar plačati. Odvisno od vrednosti telefona če se to splača, ker hitro stroški narastejo proti 100EUR (se splača kupiti ekran prek spleta pa sam zamenat).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

cortez ::

Če si kaj tehnično nadarjen lahko dosti prišparaš ; modelu so rekli na pooblaščenem servisu, da je popravilo Samsung Omnie 150 EUR - počen zaslon, ne pa digitizer. Sam sem le-to popravil za fiksne stroške 35EUR.

Gladi ::

Sej načeloma ni umetnosti zamenjati ekran, samo previdno moreš odstranit ohišje in ekran lepo priključiš na konektor.

cortez ::

Če bi blo tko simpl, pol bi to vsakdo delu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cortez ()

LuGi ::

Sej je tako simpel ampak ocitno si ne upajo in placajo oderuske servise.

IceBoX ::

Plačajo zato, ker se bojijo da bi kaj pokvarili. Raje plačam in bo delalo, kot pa nekaj "šlatam" sam in kaj pokvarim. Če pa znaš zamenjati, zakaj pa ne bi

cortez ::

Ja...nevednost se vedno plača.

Sam sem imel veliko telefonov skozi roki in lahko zatrdim, da v 99 % lahko zadevo sam popraviš za bistveno manjše stroške, kot ti to storitev nudijo na servisu. Posebno v današnjem času, ko imaš na netu priročnik za vsako stvar in How to videe nekoga, ki je že imel isti problem. Ljudje rajši zamenjajo stvar in kupijo novo, kot pa da bi morali malo poiskati , se naučiti.


Normalno je, da če je stvar pod garancijo, jo najprej daš v popravilo v pooblaščeni servis. Sam dosti stvari se pokvari po garancijskem roku in hop, treba je kupit nov artikel...tko pač gre trgovina. Nevednost pa vedno plačaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cortez ()

Mercier ::

Kje nabavljate dele za GSM-je? Torej, ne bom se preklal z njimi, bom probal sam uredit.

cortez ::

ebay

xdejvid ::

za to je možno uveljavljati garancijo ali se motim?
zunanji ekran brez kakšnih poškodb, ko pa prižgem pa pol zaslona ne dela in videti kot da je notranji ekran polomljen...samo tukaj ne gre za mehansko poškodbo, torej je to upravičena reklamacija!!
http://imageshack.us/photo/my-images/68...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xdejvid ()

darkolord ::

To je mehanska poškodba

xdejvid ::

sem ga meja v žepi ga vzemem ven in vidim to...ni mi jasno od česa je poča!!!! te pa sem jaz zej kriv, nemreš vervati....

Bananovec ::

Imam podoben primer z mojim SGS s to razliko, da ne dela USB oz. Winsi pravijo, da je pokvarjen hardware. Ne deluje namreč WiFi tethering (oz. le ta deluje nekaj sekund, potem pa ne več). Prenos podatkov po USB kablu namreč deluje vredu (prenosa datotek nisem sprobaval, sem pa na novo namestil OS telefona), le tethering ne. Sem pa prišel do spoznanja, da:
-hardware računalnika ni kriv,
-software računalnika ni kriv,
-software telefona ni kriv,
-je potemtakem kriv hardware telefona.
Telefon mi je res prej enkrat dol padel, medtem ko je bil priklopljen preko USB na računalnik -WiFi Tethering-, vendar je padel s cca 40 cm, tethering pa je še normalno deloval naslednje 2-3 dni in je šele nato šel po gobe.
Zdaj me samo zanima, ali se splača uveljavljati garancijo, če jo sploh lahko?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Zgodovina sprememb…

BladE_ ::

darkolord je izjavil:

To je mehanska poškodba


Vidi se, da je display počen(razpoka na dnu)...
Akcija - Reakcija

xdejvid ::



zdaj pa ali ni videti da bi bil zaslon počen...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

RejZoR ::

Sem imel tud sam par reklamacij z ekrančki mobilcev in se to takoj vidi al gre za tovarniški defekt al za fizično poškodbo. Sam na servisih očitno raje po defaultu zavrnejo ker se jim kao ne da ukvarjat s tem.
Sploh pa ti pri telefonih s steklenim ekranom (Gorilla Glass) NIHČE ne more trdit, da si ga sam poškodoval. Ker ni fizično možno, da razbiješ notranjo plast LCD/AMOLED dela, brez da bi zunanji tud počil.

Tole zgoraj je LG Swift sodeč po obliki. A kdo ve iz česa je zaščitni del ekrana? Steklo ali plastika?

Bi lahko slikal zadevo med delovanjem, da vidim kako izgleda okvara ekrana?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

darkolord ::

Ker ni fizično možno, da razbiješ notranjo plast LCD/AMOLED dela, brez da bi zunanji tud počil.
Seveda je.

thramos ::

Jaz sem imel zelo podoben primer z Samsungom, ko sem ga vzel iz žepa, pol ekrana ni delalo. Pri telefonu starem mesec in pol.

Servis ni priznal garancije ... skupaj z mero arogance.

xdejvid ::

to pa je sranje, bom pisal na zvezo potrošnikov...bom videl kaj bodo oni rekli! Če zaslon poči potem mora cel počiti, drugače je nekvalitetna izdelava zaslona!
sicer pa kaj naj jaz zdaj dam 100 eur za popravilo (tu ni ekonomike), če pa sam zamenjam pa ni več garancije, jaooooo...

BladE_ ::

Sj ni nujno, da poči zaradi udarca... na telefon se lahko tudi usedeš pa zaradi tega poči. @xdejvid, ne razumem kako ti bojo na zvezi pomagal, če je zaslon počen/razbit, kar se vidi iz lune.
Akcija - Reakcija

microera ::

tako je! Ali pa se nasloniš na njega pa poči!
Sedanji mobitelčki so zelo krhki! Če je fizično počen zaslon je nemogoče uveljavljat garancijo! Sicer se to glih ne občuti z zunanje strani, ampak se vidi, ko se zadeva odpre!
LP

www.microera.si

def0r ::

xdejvid je izjavil:

to pa je sranje, bom pisal na zvezo potrošnikov...bom videl kaj bodo oni rekli! Če zaslon poči potem mora cel počiti, drugače je nekvalitetna izdelava zaslona!
sicer pa kaj naj jaz zdaj dam 100 eur za popravilo (tu ni ekonomike), če pa sam zamenjam pa ni več garancije, jaooooo...


Ni ravno nekvalitetna.
Lahko bi pa drugace rekel krhek LCD in mocna flexibilna zascita. Skratka fizicna poskodba je v vsakem primeru:)

RejZoR ::

Samsung telefoni so itaq ena težka jajca in na servisu so sami šalabajzerji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

GeForce ::

Da, nebi potem začeli še od servisa za Nokio, SE in HTC. Pa ne da branim Samsung servis ampak je od naštetih še najbolši. Če prineseš SE ali HTC androida na TopTime in vidijo da je rootan adijo garancija, kolikor vem RAM2 - Samsung upošteva garancijo tudi če imaš naložen drug ROM in root. Servis za nokijo pa pogooglajte pa boste videli problemov še pa još. Moje mnenje: Servisi za telefone v Slo so za en ku*ac. Dobro da imamo 45dnevni rok (ki ga ponekod nimajo a vseeno dobiš telefon s servisa prej kot v 14 dneh ponavadi) v katerem ti morajo telefon popraviti...če tega nebi bilo pri nas, bi dal telefon na servis iskat pa bi ga šel čez kakšno leto ali pa dve.

thramos ::

Jah če telefon ne preživi enega sprehoda v žepu, to zame ni krivda uporabnika, ampak napaka designa.
Še posebej, če jih je novi telefon, z veliko večjim zaslonom (HTC Wildfire) preživel že ničkoliko.

Z HTC servisom nimam izkušenj, imam jih z že omenjenim Samsungom, Sony Ericssonom in Nokio. Na zadnjih dveh so bili povsem korektni, vse smo rešili brez problema, na Samsungu pa so se izkazali kot arogantneži (da o tem da očitno prodajajo telefone, ki so za en drek sploh ne bi).

Od takrat naprej, mojih € Samsung ne vidi več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

xdejvid ::

"Jah če telefon ne preživi enega sprehoda v žepu, to zame ni krivda uporabnika, ampak napaka designa. Še posebej, če jih je novi telefon, z veliko večjim zaslonom (HTC Wildfire) preživel že ničkoliko."

se podpišem pod to!!!

Bananovec ::

In na komu je krivda, da je kupil mobilnik s sfaljenim designom?
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

slovenc5 ::

RejZoR je izjavil:

Samsung telefoni so itaq ena težka jajca


ja pa kaj še
samsung in apple sta top, ti je traven še htc drugo je pa jajc
sam sem imel htc desire hd in pote sgs in sem s sgs-jem dosti bolj zadovoljen

RejZoR ::

Če daš 300 evrov za nek jeben telefon pričakuješ, da ne bo crknil ob najmilejši sapici, ki zapiha vanj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dr_M ::

kolikor vem RAM2 - Samsung upošteva garancijo tudi če imaš naložen drug ROM in root.


Absolutno NE priznajo garancije. Verjemi, da so na ram2 enaki salabajzerji, kot pa toptime. Bo pa HTC po novem v Slo imel drugega serviserja (upam, da kaj boljsega, kot toptime), ker samsungovih jajc ne kupim vec.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

RejZoR ::

Aja? Se že kaj ve kdo bo tadrugi serviser za HTC ?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

planina91 ::

Pozdravljeni!

Zanima me če obstaja kak zakon, kateri zahteva da po X uveljavljenih garancijah za isti izdelek, menjavo naprave ali pa vračilo denarja? Imam namvreč problem s telefonom Samsung android x cover. Prvič se mi je pokvarila tipka za zaklepanje in odklepanje, nato so zamenjali ohišje. V druge je crklnil mikrofon, in spet so zamenjali ohišje. Sedaj je pa spet crklna tipka za zaklepanje. Telefon ima garancijo še do februarja.

Hvala za odgovore!

RejZoR ::

Zakon veleva, da če je telefon za isto okvaro skupno več kot 45 dni na servisu, ti pripada možnost, da zahtevaš zamenjavo za novega oz vračilo kupnine (dobropis).

V tvojem primeru boš imel največ možnosti zaradi tipke za zaklepanje, ki je bila okvarjena že 2x, preveri koliko časa skupno je na servisu za ta del.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

St235 ::

Zakon veleva, da če je telefon za isto okvaro skupno več kot 45 dni na servisu, ti pripada možnost, da zahtevaš zamenjavo za novega oz vračilo kupnine (dobropis).


ne bo držalo. Po 45 dneh ti pripada nov aparat. Vračilo denarja iz naslova garancije ni možno, razen če tako želi prodajalec/servis.

Druga opcija je, da uveljavljaš stvarno napako, če ti jo priznajo lahko zahtevaš vračilo denarja.

markodj ::

Lep pozdrav

Tudi sam imam težavo z uveljavo garancije zaradi ekrana.. Imam 2 meseca star SGS4 kateremu je iz neznanega razloga (na ramu trdijo da je poškodba mehanska) počil ekran. Ne steklo ampak panel. Stvar mi niti približno ni jasna ker mi telefon nikoli ni padel in ga nisem nikamor prtisnil niti se vsedel na njega. Na telefonu imam namesto zaščitne folije safirno steklo ki ni počilo in prav tako tudi gorilla glass na samem ohišju telefona. Zato sumim da je panel počil zaradi pregretja telefona, ker sem ga uporabljal 24/7 in je bil vedno vroč, razen ponoči :). ne razumem kako lahko trdijo da je okvara oz. poškodba mehanska če to NI

LitralSM ::

Menda bi imel več možnosti z uveljavljanjem stvarne napake.

markodj ::

Kaj to točno pomeni ?

shadeX ::

LitralSM je izjavil:

Menda bi imel več možnosti z uveljavljanjem stvarne napake.


A ni stvarna napaka nekaj kar je bilo že z mobitelom narobe ko ga je kupil?

LitralSM ::

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake ali
- vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
- vračilo plačanega zneska

Menda serijske napake spadaj semkaj.

markodj ::

Hvala za odgovore. Tudi sam sem malo prebrskal po spletu in če sem prav razumel se stvarna napaka uveljavlja pri prodajalcu in ne serviserju, se pravi na prodajnem mestu kjer sem kupil telefon?

Dejan_007 ::

Ma kakšna stvarna napaka za počen zaslon. To ti NOBEN proizvajalc, prodajac in serviser ne bo priznal !!!

BlaY0 ::

Še moj predlog... nabaviš "Kitajca" za tretjino ali petino cene brez garancije. Menjaš na pol leta oziroma, ko crkne. Prišparaš denar pa še živce, ker se ti ni treba ukvarjati s fine printom pri garancijskih pogojih...

Dejan_007 je izjavil:

Ma kakšna stvarna napaka za počen zaslon. To ti NOBEN proizvajalc, prodajac in serviser ne bo priznal !!!

Lahko je stvarna napaka... napaka v izdelavi/materialu. Ampak to moraš sam dokazovati. S tem se ukvarjaš pri zadevo, ki je koštala 200.000 EUR ne pa 300 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35081827 (9737) Twixz
»

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10919527 (8912) slon
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347166 (6101) St235
»

Trenutno MOCNO odsvetujem nakup Sony Xperia Z telefonov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
19047968 (29004) b787
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458383 (7024) PINki

Več podobnih tem