» »

Trenutno MOCNO odsvetujem nakup Sony Xperia Z telefonov

Trenutno MOCNO odsvetujem nakup Sony Xperia Z telefonov

strani: « 1 2 3 4

Redneck ::

Pred casom sem bral, da zasloni nekaterim kar sami pocijo (prednje ali zadnje steklo).
Med polnjenjem, vcasih preko noci, verjetno ob temperaturnih spremembah, itd. Zdelo
se mi je malo sumljivo, a se je sedaj zgodilo tudi meni. Med ogledom filma sem
pritisnil power gumb, da bi ga "pauziral", in ko sem cez slabo minuto ponovno
pritisnil gumb, se mi je steklo razscvetelo med prstoma.

SLO servis se vede korektno in pac sporoca, da to pri njih pade pod fizicno skodo in da
je bolje, ce se obrnem na Sony support v EU, ker njim bi samo zavrnili zahtevek.

Cedalje vec je tovrstnih porocil po spletu, sam pricakujem menjavo izdelka v garanciji, bi
pa vsakomur nabavo telefona v tem trenutku mocno odsvetoval. Sedaj bodo boji z mlini, ko
bodo verjetno za vsako ceno skusali vse pokazati kot fizicno poskodbo.

Ce ima kdo podobno izkusnjo, naj jo opise.

Pa prosil bi brez infantilnih posplosevanj. Jasno je, da ce zaslon poci ob padcu, ipd, da
gre za skodo za katero odgovarja uporabnik. Teh porocil pa je cedalje vec in celo
neka peticija. Po moji izkusnji gre za skart izdelek. Do trenutka, ko je pocil zaslon,
seveda na to niti pomislil nisem in si tudi sam mislil, da verjetno ljudje bluzijo in
so sami poskodovali zaslone po zepih, ipd. Da ne omenjam, da se telefon oglasuje kot
zelo odporen.. Se najbolj me moti, ker je jasno, da se bodo na vseh tockah skusali
braniti, da gre za krivdo uporabnika, ni pa dvakrat za reci, da ne najemajo firm, ki
bi se brisale ali derangirale google zadetke z takimi temami..

Samo toliko v vednost. Ce bi sam vedel za tako izkusnjo koga, ki ga poznam, telefona ne bi
kupil. Drugace je bil zelo OK, razen slabega zaslona (sprane barve). Zal pa gre za zelo
krhek izdelek, z ocitnimi napakami v izdelavi in/ali materialih..

Mojih 50 centov, ce kdo ravno kupuje telefon in se ozira za taksnim.

Bom pa sporocil kako bo slo z uveljavljanjem garancije pri Sony Europe.
Zastopnik se je preventivno izlocil iz procesa, ker bi jim avtomatsko
zavrnili. Kaj to pomeni za uporabnika naj vsak sodi sam.

LP

djordjevic ::

Jaz imam podobno izkušnjo s HTC One X. Telefon je bil že štirikrat popravljan (pešanje wifi signala, zmešan signal gps, odpoved žiroskopa, odstopanje zaslona, razbarvanje zaslona) in po zadnjem popravilu mi spet zaslon v zgornjem desnem kotu rahlo odstopa. Emonagram sicer telefon 'popravi', ampak običajno traja tri tedne (po orenk pissig korespondenci je zadnji poseg trajal 'samo' 10 dni). Telefona preprosto nočejo zamenjati, čeprav je več kot očitno, da je škart, druge besede ne morem uporabiti. Skratka, zaenkrat odsvetujem nakup HTC telefonov, sploh flagshipov. Pričakuješ brezhibnost, dobiš pa polizdelek. Nesprejemljivo!
No grave is deep enough to keep us in chains.

DeeJay ::

.... Cedalje vec je tovrstnih porocil po spletu .... Teh porocil pa je cedalje vec in celo neka peticija....

Linki?

dottor ::

Kar se tiče odstopanje zaslona pri One X-u imam isti problem ampak se se ga nekako navadu in me zdej ne moti preveč. Je pa res, da bi pri takem telefonu pričakoval "perfekcijo".
Intel i7 920@3.6GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

djordjevic ::

Ne ljubi se mi trpeti nekega nadomestnega sranja, zato zaenkrat še nisem urgiral, čim naslednjič obiščem Ljubljano, pa grem osebno na Emonagram in ne odidem ven, dokler mi ne uredijo zamenjave. Ni mi več smešno tole. Telefon sem kupil lani junija in ga imel od 13 mesecev lastništva vsaj 2 na servisu. A-a. Pri lanskem flagshipu tega ne bom trpel.
No grave is deep enough to keep us in chains.

LitralSM ::

stvarna napaka, ce poskodba nastane v rokubpol leta, se smatra, da so to takega ze prodali.

djordjevic ::

Stvarna napaka ima rok 2 leti.
No grave is deep enough to keep us in chains.

dottor ::

Če ne bo treba začet baseball trenirat ^^
Intel i7 920@3.6GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

klinker ::

Res je.
Kolega bil na plazi, vzame fon ven iz ruzaka, stisne power gumb in mu poci prednja sipca. Nisem mogu verjet ko mi je to reku, pa sedaj vidim da je le res ;((

BladE_ ::

Telefon ima v ruzaku in ga potegne ven, odklene zaslon opazi razpoko... Verjetno si je zapičil v glavo, da on pa že ni razbil zaslona in je na lepem počil, lažno prepričanje.
Akcija - Reakcija

ziga1990 ::

dottor je izjavil:

Kar se tiče odstopanje zaslona pri One X-u imam isti problem ampak se se ga nekako navadu in me zdej ne moti preveč. Je pa res, da bi pri takem telefonu pričakoval "perfekcijo".


sva že dva
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

klinker ::

BladE_ je izjavil:

Telefon ima v ruzaku in ga potegne ven, odklene zaslon opazi razpoko... Verjetno si je zapičil v glavo, da on pa že ni razbil zaslona in je na lepem počil, lažno prepričanje.


Ne. Ko je stisnil power gumb je nardilo "crack". Kot drugo je fon imel vedno v torbici. Pa no, ni bil ruzak ampak marsupio...samo ne vem slovenskega izraza :D

Redneck ::

BladE, tudi sam sem pred tem dogodkom gledal na to podobno kot ti. Potem pa...
Preprosto ni kot si ti predstavljas. In je cudno, ker so vzorci pokanja stekla zelo cudni
pri nekaterih. In kar verjemi, da gre za skart. Dobro ves kako lahko nekateri telefoni
poljubljajo tla. Moj kolega je dobesedno "prase", ko gre za rokovanje z telefoni in
ima Samsunga, ki je zbit z vseh strani, zaslon pa cel in delujoc. Zaenkrat pac.

Drugi pac bolj pazimo. Nekaj ni dobro reseno. V dolocenih okoliscinah lahko ocitno ze
ob minimalni sili, ali celo popolnoma brez zunanjega pritiska, steklo poci.

Linkov vseh sort je polno.. Imam obcutek, da so nekateri celo ze izginili in ne bi bilo
prvic, da bi korporacija kot del resitve videla najem podjetja, ki brise oz zbija rang
temam, ki jim niso vsec. Foxcon je to pocel v zvezi z slabimi LOTES 1156 lezisci na
ploscah...

http://tinyurl.com/XperiaZPetition

http://forum.xda-developers.com/showthr...

http://forum.xda-developers.com/showthr...

http://www.mobilexperia.com/any-xperia-...

http://communities.sonyericsson.com/thr...

http://www.abtobolo.com/complaint/971/

https://www.facebook.com/sonymobileuk/p...

http://talk.sonymobile.com/message/5023...

http://androidforums.appforerunner.com/...

http://androidforums.com/sony-xperia-z/...

http://geekiest.net/post/SONY-XPERIA-Z-...

http://hellopeter.com/sony/complaints/x...

http://communities.sonyericsson.com/thr...

http://talk.sonymobile.com/thread/12962...

http://www.mordorhq.com/showthread.php?...!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Redneck ()

klinker ::

Neko logicno sklepanje bi blo da se to dogaja prav zaradi vodoodpornosti, saj je vse hermeticno zaprto brez kakih luftovki dopuscajo da materjal dela, se zgleda sprednje steklo v teh vrocih dnevih prevec raztegne in od pritiska enostavno poci, saj je gorilla glass drugace kar krhek.

dottor ::

Nekako bi se strinjal. Vsak material se širi in krči glede na temperaturo. Če je hermetično zaprt oz. če je preveč tesno vse skupaj in se nima kam raztegnit nastajajo notranje sile (kot v vsakem materialu), katere povzročajo pok.
Intel i7 920@3.6GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Redneck ::

Oni nimajo gorilla glassa ampak neko svoje steklo. Rekel bi, da precej nekvalitetno, da ne omenjam, da dalec od odpornosti, ki jo
oglasujejo. Ali pa gre pac za slab batch. Ampak saj pravim, ne moti me toliko napaka materiala ali napake v proizvodnji.

Moti me, da ze vidim, da bo korporacija gnojila. Se izmikala, preusmerjala, upala na to, da se stranka utrudi in nasploh zabito in primitivno skusala vse pomesti pod predprogo. To ni OK. Na to ne pristanem. Sicer bom videl, a obcutek je slab. Take korporacijo morajo skripniti in dati mesto boljsim, ki bi tak trzni polozaj lahko izkoriscale v prid sebi in potrosnikom.

Naceloma se mi je Sony skozi leta zdel OK, a vcasih precenjen. Ce bo obstala taka izkusnja, pa je prav, ce jih cim prej izrinejo kitajske in druge low cost firme, ker ce ze kupim skart, ga
hocem vsaj po ceni za skart, ne pa da bi me popravilo na lastne stroske pri maticnem servisu stalo toliko kot nov tak telefon v
oglasih na Bolhi.. 600 Eurov za telefon za 3 mesece pac ni sprejemljivo. Da ne omenjam alergije do nategovanja korporacij.

Dr_M ::

No tole je pri sonyu ocitno stalna praksa. Podobno steklo poka tudi pri drugih modelih.

Ales ::

Redneck je izjavil:

Bom pa sporocil kako bo slo z uveljavljanjem garancije pri Sony Europe.
Zastopnik se je preventivno izlocil iz procesa, ker bi jim avtomatsko
zavrnili. Kaj to pomeni za uporabnika naj vsak sodi sam.


Jaz bi glede takega odziva bil malo skeptičen. Kot prvo, garancijo / uveljavljanje prikrite napake (pomembna razlika!) tebi mora nuditi zastopnik. Kaj njim poslovni partnerji zavrnejo ali ne zavrnejo je njihov problem.

Mogoče sem sumnjičav, vendar se meni zdi, da so te neupravičeno poslali na druga vrata predvsem iz ozira na lastno korist. Morda se bo na koncu izkazalo kot dobra stvar zate, vprašanje.

Ali imaš kakršen koli uraden odgovor zastopnika ali je bilo vse le ustno?
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Brane22 ::

To je nekako normalno.

Ta gorilla glass se pač dela s takimi termičnimi triki, da nastajajo kojekakve notranje napetosti.

Nekdo je v nekem batchu glassov pretiraval s temperaturnimi ekskurzijami in dobili ste vzorce, ki so preobčutljivi.

puginho ::

No glede na to da ljudje umirajo ob uporabi Iphona je to problem vseh firm ne samo ene. Pri večmiljonski proizvodnji je normalno da je pri kakem % prišlo do napake. Nesi ga na mobitel in uveljavljaj garancijo pa boš videl kaj bo. Če ti telefon pade na tla in poči je velika verjetnost da se vidi da je padel dol. Če ti dokončno zavrnejo se obrni na zvezo potrošnikov.

klinker ::

O fak.
Si sploh prebral zakaj so tej umrli, ipd al samo naslov? :)) Kitajski ponaredki polnilcev ipd ;((
Ce bi za to dejansko bil kriv Apple bi se na dnevniku blo govora o tem, na pa v vrtcu kot je partis ipd >:D

blackbfm ::

In zakaj apple ne bi mogel zajebat serije? Ravno zadnjic je nekdo tu objavu fotke ko se mu je dobesedno skuru med polnjenjem. Nov, original 4s baje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

puginho ::

klinker je izjavil:

O fak.
Si sploh prebral zakaj so tej umrli, ipd al samo naslov? :)) Kitajski ponaredki polnilcev ipd ;((
Ce bi za to dejansko bil kriv Apple bi se na dnevniku blo govora o tem, na pa v vrtcu kot je partis ipd >:D


Ja zjoči se ker je nekdo napadel Apple, nekje sem pač prebral da je Apple sprožil preiskavo. Ti si verjetno klical na sedež Appla da so te pomirili.

Master_Yoda ::

Kolko sem jaz novice spremljal sta bila 2 primer: v prvem primeru je umrla zenska, ki je polnila z originalnim polnilcem, v drugem pa en, ki je polnil z neoriginalnim.

klinker ::

Si lastim Nexusa, samo vseeno to ne pomeni da sem nastrojen proti Apple-u in Android fanboy kot vecina tu ;) Meni so tako WP, kot iOS in tudi Android ql, vsak ima svoje dobre in bedne fore. Samo vecina itak nima pojma kaj je kaj in samo trollate kar ste nekje prebrali ter se nato kot ovce prepucavate po raznih forumih, ceprav nimate pojma kaj sploh pisete :D
In ne, v obeh primerih so bli kitajski ponaredki v igri, le naslove takih novic vedno tako izoblikujejo da se cim vec posta in se jim s tem dviguje obiskanost strani, novice, itd. Treba je se kje drugje kaj prebrat, ker vec krat se take novice pri nas namensko napihujejo oz preoblikujejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

Redneck ::

Sony sploh nima dostopnih centralnih servisnih strani in odvetnik mi je svetoval naj ga na prvi stopnji kar nesem na nas servis, da zavrnejo, da lahko nadaljuje. Glede na material, ki se pojavlja, pravi, da gre ocitno za stvarno napako na teh izdelkih in da je cas, da se malo bolj resno nastopi proti temu, paralelno pa tudi z zvezo potrosnikov.

Sam sem of uvoznika dobil nek pisni odgovor pa tudi klic, in mene naceloma niti ne zanima zadnji vagon na vlaku ampak odvetnik pravi, da je najbolje, ce grem najprej vseeno k njim. Naceloma mi tudi odsvetuje, da bi o vsem tem pisal ampak se mi zdi to pomembno. In prosil bi, ce se v tej temi izogibate bluzenja o Androidu, IOSu, ipd. Misljena je za hardwersko napako, primarno tega modela ali proizvajalca, lahko pa tudi drugih proizvajalcev, res pa ni potrebe po fanboyevskem flamanju. Se danes mi ni jasno kako je lahko kdo fan blagovne znamke ali firme. Da lahko taka mnozica ljudi tako nekriticno razmislja..

Ales ::

Sodeč po tem, kar si napisal, si se IMHO pravilno lotil zadeve in bo vse skupaj mogoče koristno tudi za druge. Velja upoštevati odvetnikov nasvet o tem, koliko in kaj se o tem govori, sem pa zelo zainteresiran za razvoj dogodkov... kolikor boš seveda lahko poročal.

Vso srečo in čim manj težav pri postopku.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

puginho ::

Logično je da aparat neseš na servis. Ne vem zakaj se sploh pregovarjaš po telefonu če aparata noben sploh ni videl. Njim lahko vsak smrkavec po telefonu bluzi kak je steklo počlo itd., v resnici pa mu je padel po tleh. Njih moraš tudi razumet. Če bi ti bil servis bi ravnal enako. Najprej ga poslikaj iz vseh strani da se vidi, da ni drugače poškodovan. V tvoje dobro upam da nima kakih prask ker potem se tvoje možnosti drastično zmanjšajo.

LitralSM ::

Desire S - crknila maticna zaradi pregrevanja/hardwarske napake, crkavanja so bila mnizicna, ze na predhodnem modelu, servis zavrnil zaradi neuradne programske opreme - odklenjen bootloader + root

Redneck ::

Puginho, nerad izgubljam cas in rad preskakujem elemente mrtvega toka. Vodja SLO servisa se je opisal kot to in meni je bilo naceloma prav, dacimmanj izgubljam cas. Vendar je ocitno treba najprej nesti njim. In zavedaj se, da se servisi ponavadi dobro zavedajo pojavov kot je ta, le priznavajo tega ne. Telefon je brez praske. Kupljen je bil, da zdrzi najmanj dve leti, raje tri ali vec. Oglasevan je kot izjemno odporen in kvalitetno narejen.

Predvsem je najhuje to, da te pri precenjenem junku postavijo v polozaj (verjetno celo vede), ko moras dokazovati, da skoda ni posledica fizicne poskodbe na osnovi nevestne rabe, ampak pomankljive kvalitete. Vsakemu, ki se mu je to zgodilo je jasno, da bo
nocna mora to dokazati, pa da bo tone sitnezev, ki bodo po forumih avtomatsko sitnarili, da je verjetno tak clovek telefon sam
stolkel.. Ze, da te neka firma rine v tak polozaj (in trdno sem preprican, da se zavedajo kaj se dogaja), je pri meni dovolj, da
jo odpisem do konca zivljenja, in se obvestim ostale o tem. To je najbolj gnusno korporativno upravljanje.

Ko od neke firme ne pricakujes tega, ne ker so bog ve kaj, ampak ker gradijo poslovanje na tem, da so bojda boljsi, niso "nizko" kot kitajska roba, itd, na koncu pa se moras z njimi ukvarjat kot z najbolj nategovalsko karavano psov.. Bedna uporabniska
iskusnja pac. Bi ti kupil telefon, ce bi vedel, da se to dogaja in da se bos moral ukvarjat z hordo ljudi, ki bodo avtomatsko
sitnarili, da je verjetno, da si sam unicil? Edino kar olajsa te zadeve, je ko napaka postane mnozicna in jo ljudje zacnejo
opisovati. Je pa znano, da korporacije v takih primerih najamejo firme, ki probajo redcit take zapise po netu in ravno dovolj
zamegliti zadevo, da ravno nekako ni treba narediti nic.

In se to, da je taka skart roba sestavljena tako, da pohabljene komponente ni moc preprosto zamenjati ampak so vecini na zacetku podajali cene, ki so 20% nizje od cene novega tel v redni prodaji. Meni so omenili, da je drugace strosek take menjave 350 Eurov.
Skratka ne, da ce ne znajo kvalitetno izdelovati zaslonov, da poskrbijo, da lahko skart clovek menja po cca 20 Eurov. Oni bi menjali pol telefona... Nesprejemljivo in dovolj bedno, da vsakemu odsvetujem tak nakup. Skoda, ker ga meni ni nihce...

Bi vzel Samsunga, ki ima za faktorje boljsi zaslon in daljse trananje baterije pri intenzivni rabi in bi zdrzal dokler ga ne bi
namocil v vodi... Ta skart pa je zdrzal dobro cetrtletje.. Throw away telefoni v ZDA so lahko zdrzali dlje.. Pa jih ni nihce
pazil kot povprecen uporabnik Z-ja tak telefon..

Lightning17 ::

Nokia je zakon... Vedno sem imel Nokio in bom kar pri njej ostal... Telefoni leteli po tleh, zraku, pa so vsi ostali celi... Pa tale Lumia je kar lep in zmogljiv telefon...

blackbfm ::

Seveda da so ostali celi, ce ni blo kaj za razbit. Kaj si pa mel vcas, gmoto plastike in precej neobcutljive elemente.

Lightning17 ::

Imam nokio na touch že kar nekaj let... Padel je na tla neštetokrat, pa je še vedno cel in deluje brezhibno

creator2 ::

Na mobitelu lahko naročiš eno vrsto garancije, če ti telefon pade na tla in se razpoči, ti ga zamenjajo. Cena glede na redno ceno telefona.. moj stane nekaj čez 500e in pride 25e na leto. PRidejo ti na dom...

blackbfm ::

Imam nokio na touch že kar nekaj let... Padel je na tla neštetokrat, pa je še vedno cel in deluje brezhibno



zih je full hd v steklenem ohišju

Magic1 ::

Izgleda, da je čas za preklop na "nekvalitetnega" kitajca za 150€. Sedaj dobiš iz tam že zelo solidno robo, mal prebereš reviewe in naročiš. Še Lenovo dela telefone...
Magic

Lightning17 ::

blackbfm je izjavil:

Imam nokio na touch že kar nekaj let... Padel je na tla neštetokrat, pa je še vedno cel in deluje brezhibno



zih je full hd v steklenem ohišju


Nokia je najbolj odporen telefon na udarce... Sem imel soniya pa se je ekran takoj raztreščil ko je padel na tla...

klinker ::

Aha sure...moji necakinji pa Lumia padla na tla in ugani, se je sipca takoj raztrescla ko je padla na tla :)
Je cisto odvisno kako ti fon pade in ce pade na pravo tocko, je pac pok, ne glede na firmo, model, itd ;)

Siddh ::

če ti pade telefon na tla ni proizvajalec čisto nič kriv, kriv si ti ker ne znaš pazit
če ti na tla pade televizija si tudi sam kriv, ne pa da greš krivit proizvajalca

na tujih forumihsem že zasledil, da naj bi pokal slab batch xperia z telefonov, sony še ni nič izjavil, ker ne morejo vedet ali je pok stekla res posledica uporabnikove napake ali serijske napake in v večini primerov verjamem, da je kriv uporabnik


sočan ::

klinker je izjavil:

Aha sure...moji necakinji pa Lumia padla na tla in ugani, se je sipca takoj raztrescla ko je padla na tla :)
Je cisto odvisno kako ti fon pade in ce pade na pravo tocko, je pac pok, ne glede na firmo, model, itd ;)

Primerjati telefon in televizor je pa totalno mimo.
Vsi vemo,daje ima televizor ponavadi fiksno lokacijo ,telefon pa je prenosen.In ni vrag da ti kdaj pobegne iz rok. Sigurno bi lahko že proizvajalci vgrajevali določene zaščitne elemente.Ker telefoni morajo zaradi različnih standardov izpolnjevati različne pogoje.In proizvajalci točno vedo kje je kakšen model najbolj občutljiv.Ampak potem bi servisi čez noč propadli.

Siddh ::

nima veze z čem sem primerjal telefon, važno je, da uporabnik, če hoče obdržat cel telefon mora pazit na njega, če pa ne zna pazit pa naj kupi JCB ali kak drug odporen telefon


Redneck ::

Nisem se nesel na servis, ker sem bil na potovanju in nimam drugega telefona in se fotoaparat sem rabil, sem se pa pocutil precej butasto, ko sem moral za tricetrt funkcij telefon vrteti, da sem lahko preko delujocega dela zaslona kaj uporabljal. Kako bedast sem se zdel sebi, da sem kupil ta telefon.. Se pametoval sem kolegu, ki je cakal na S4, da ta bo boljsi, ker bo odporen na vlago, prah in nasploh naj bi bil trpezen... Bom verjetno ta teden nesel na servis, ceprav se mi prav zdi Sony sedaj prav gnusna firma.

In se mi kar upira servis, ker ne vem ali dejansko ne poznajo problematike ali so pac nateguni in bljak...

Se nikoli me ni noben izdelek tako razocaral. Pa sem imel vse zivo, pa marsikaj ni delovalo kot bi moralo ampak ta rec in to v kak butast polozaj te vrze pa je razred zase. Res najslabsi nakup v zivljenju. Najvecji mozen kontrast med tem kaj pricakujes in tudi kod kaj se predstavlja in kaj potem postane in se cem se
mora potem clovek ukvarjati.. Pa ravno z mislijo na brezskrbno poletje, brez paranoje glede slanih kapljic in prahu je bil
kupljen.

Obicajno bi me jeza in razocaranje hitro minila ampak zaradi tako gnilega odnosa kot ga ima ocitno Sony, to samo narasca...

Siddh ::

kaj ima sony veze z tem? telefoni se kvarijo, zato pa so odgovorni servisi, da jih popravijo
kakšno je pa stanje s servisi pri nas pa se ve


Redneck ::

Ce bi pogledal linke, bi lahko videl kako so povsod probali na hitro odpraviti stranke, po vseh trgih, in tudi, da so nekateri dobili informacijo, da so na servisih vedeli, da gre za napako v proizvodnji, a so se (morali?) delati neumne in stranke
nategovali, ce so lahko.. Ce bi bila to noname firma
in telefon za 100 EUR, bi prebolel, tako pa mi gre na
kozlanje. Koliko reklam za ta telefon smo pregoltali
v teh mesecih? Naj drugic dajo 10-20% tega marketinskega
denarja v rezervacije za izgube zaradi napak in naj
le te odpravljajo kot se spodobi, brez mutenja in
prikrivanja. In koliko naivnih dobronamernih
ljudi so prepricali, da so placali 80% novega
telefona, da so prakticno se enkrat prodali
srot... Meni se to gnusi. Ta tip poslovanja.

Siddh ::

z iphoni ki so 90% stekleni se dogaja isto, skoraj vsak iphone že je imel zamenjano steklo
zdaj pa sony naredi tak steklen telefon in normalno, da bo pokal, ampak ker ni iphone je avtomatsko sony največja baraba na svetu
sony pa trenutno nemore nič drugega naret, kot da do konca razvije naslednji flagship
tudi če bi priznali, da ima telefon serijsko napako z steklom, bi ga nazaj prinesli še vsi, ki so telefon sami poškodovali, servisi pa kot vemo ne znajo telefona nazaj sestavit, kot je bil in potem bi sony bil v še slabši luči kot zdaj

tisto kar pa se je zgodilo REdnecku pa je bad luck I guess, mojemu sošolcu se je podobno zgodilo na nekem htcju


blackbfm ::

z iphoni ki so 90% stekleni se dogaja isto, skoraj vsak iphone že je imel zamenjano steklo


yeah right..nobenga ne poznam da bi steklo kar pokalo samo od sebe, še past mora dokaj nerodno da se razbije

Redneck ::

Ni bad luck in ni se zgodilo samo meni in vse disi po foul playu in Sony je v oglasih telefon predstavljal kot nadpovprecno zdrzljivega. Apple tega ni pocel... Pa po applovih tezavah bi pricakoval, da bodo imeli kasneje drugi proizvajalci ali vec znanja in bi take reci gobcali le, ko res vedo kaj delajo, ali pa drzali gobec o takih receh. In bad luck bi bil, ce bi pridno in hitro zadevo zamenjali na stroske proizvajalca, tako pa gre za nategovanje strank.

Meni kot stranki naj se ne bi bilo treba ukvarjati z tem kaki precedensi se dogajajo proizvajalcu ali servisu. Ce se zelijo izgoniti masovkam, naj diskretno resijo zadevo tistim, ki to
tezavo imajo. Ker pa ne, pa folk pac posta javno.

Ce ne znajo, naj ne oglasujejo. Ali pa naj kupujejo zaslone od koga, ki zna.

djordjevic ::

V bistvu imam jaz podobno izkušnjo s HTC-jem, dasiravno kakšno stopnjo manj nagravžno, ker mi aparat vsaj popravijo (za nekaj mesecev). Zdaj dejansko čakam na primeren trenutek, ko bom ravno dovolj razkačen, da bom šel na Emonagram s kupom papirjev od servisnih posegov in zahteval, da mi enkrat za vselej zamenjajo aparat, ker to več ni normalno, kaj se dogaja.
No grave is deep enough to keep us in chains.

klinker ::

Siddh je izjavil:

z iphoni ki so 90% stekleni se dogaja isto, skoraj vsak iphone že je imel zamenjano steklo
zdaj pa sony naredi tak steklen telefon in normalno, da bo pokal, ampak ker ni iphone je avtomatsko sony največja baraba na svetu
sony pa trenutno nemore nič drugega naret, kot da do konca razvije naslednji flagship
tudi če bi priznali, da ima telefon serijsko napako z steklom, bi ga nazaj prinesli še vsi, ki so telefon sami poškodovali, servisi pa kot vemo ne znajo telefona nazaj sestavit, kot je bil in potem bi sony bil v še slabši luči kot zdaj

tisto kar pa se je zgodilo REdnecku pa je bad luck I guess, mojemu sošolcu se je podobno zgodilo na nekem htcju


Resno, od kje ti take :D
Ce bi se to iPhone-om dogajalo bi blo ze na 24kur in vseh moznij pejgih. Zato ker pa je sony (android) se pa folk tolazi, ker ponavadi se pljuva le v apple novicah ;)
Ironija >:D

puginho ::

V tej temi se debatira o nekih dejstvih, ki še to niso niti postala, ker telefon še servisa videl ni in mu garancija uradno ni bila zavrnjena. Glej lahko ti tui jočeš ampak kot je to že en prej napisal, bad luck. Naj ti povem, da se vsi telefoni vseh proizvajalcev bolj ali manj delajo v istih tovarnah in da, napake se dogajajo. Malo prečekiraj internet, za vsak model telefona obstajajo forumi z napaki. Ni se samo tebi zgodila krivica.
strani: « 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sony Xperia Z (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15323792 (12023) b787
»

Sony Xperia SP

Oddelek: Mobilne tehnologije
304222 (2030) titanium-x
»

Sony xperia z2 vs samsung galaxy s5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
8816482 (12512) b787
»

Mocno odsvetujem nakup xperie z1

Oddelek: Mobilne tehnologije
365350 (3665) Pro_moted
»

Xperia Z1S - zmogljiv telefon v žepu prijazni obliki? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5024081 (20736) floyd1

Več podobnih tem