» »

Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje

Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje

1
2
»

TheBlueOne ::

Domobrancek je izjavil:

Hvala vsem za pomoč. Bom v knigici preveril, če kaj piše o spremembi intervala menjave ob vožnji na kratke razdalje (malo sem že gledal pa nisem nič zasledil). Verjetno ob sintetičnem olju tudi na eno leto (kar bo najbrž okrog 12kkm) ne bo prehudo sploh, če se bom vsake toliko peljal na kakšno daljšo vožnjo.

Kako pa je glede znamke olja? So vsa ista (seveda dokler imajo enake specifikacije. V mojem primeru 5W40). Je kakšna razlika med (na primer) mobil 1 in castrol oljem?


Naceloma je vsako OK sveze. Ce je sinteticno dlje ohrani karakteristike novega. Olja, kjer sta dve karakteristiki so t.i. multigrade olja, kjer je podana tudi zimska wiskoznost. :) Torej 10w40 pomeni, da ima hladen viskoznost (W-Winter) 10, pri 100 stopinjah pa 40. Nizji W pomeni boljsi performase pri nizkih temperaturah. Druga stevilka, 30, 40 ali 50, pa je najbolj vazen del, ki ga predpisuje proizvajalec, ker motor bo vecinoma vozen pri ca. 90 stopinjah.

Kar se tice sinteticnih pa je malo tezav z oznako, ker so zakonodaje razlicne. Ameriska olja skupine III, IV in V lahko imajo vsa oznako full synthetic. Recimo v Nemciji in na Japonskem skupina III ne sme imeti iste oznake, je pa dandanes pogosto olje klase III boljse kot olje klase IV, ki je praviloma zelo drago. Za klaso III so pogoste oznake kako Synthetic Technology ipd., ce je olje recimo iz Nemcije. Marsikdo se ujame na kaksnega americana klase III, ki ima oznako Full Synthetic, ni pa nic boljse ali pa celo slabse od evropske klase III, ki ima oznako recimo Sythetic Technology.

Pac cela znanost, je treba pogeldat kaksen review za vsako olje posebej. Naceloma lahko najdes teste viskoznosti po prevozenih x kilometrih.

Domobrancek ::

Hvala vsem za pomoč. Sem pogledal v knižici mojega avta in tudi pri meni piše, da je ob težjih pogojih (kamor se štejejo vožnje na kratke razdalje) olje priporočljivo menjati prej. Za točne informacije naj bi se uprašalo na uradnem servisu :)). Kot kaže bo tudi pri meni olje potrebno menjati na 7500km..

Še enkrat hvala vsem.

krepki ::

Ne razumem zakaj se tako obremenjuješ z menjavo olja in kaj piše v servisni knjižici olje se menja ob določenih prevoženih kilometrih,ki ti jih določi proizvajalec avtomobila oziroma na eno leto če ne dosežeš teh kilometrov,in tukaj ne igra nobena vloga ali se voziš na kratke ali dolge razdalje.

blackbfm ::

oziroma na eno leto če ne dosežeš teh kilometrov


meni piše na dve leti

TheBlueOne ::

Jaz ne zaupam popolnoma proizvajalcem, ker imam slabe iskusnje z BMWjevim long life intervalom. Sem servisiral na piko natancno, po 150000km, je bila razvidna ravno obraba, ki je indikator preredke menjave olja. In smo delali remont za 4K€, ki je potem pojedel se 2K€. :)

borisk ::

si ga slabo dnesel, poznam primer, ko so na BMW menjali komplet motor pri 5kkm, brez da bi stranka sploh vedela...

TheBlueOne ::

borisk je izjavil:

si ga slabo dnesel, poznam primer, ko so na BMW menjali komplet motor pri 5kkm, brez da bi stranka sploh vedela...


Dej ne govori, BMW bo samo se sluzben, da se ob checkengine lucki lahko samo nasmejem.

Heavy ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz ne zaupam popolnoma proizvajalcem, ker imam slabe iskusnje z BMWjevim long life intervalom. Sem servisiral na piko natancno, po 150000km, je bila razvidna ravno obraba, ki je indikator preredke menjave olja. In smo delali remont za 4K€, ki je potem pojedel se 2K€. :)


Imaš napol srečo, poznam enega, kateri se je isto držal tega na audiju A4 1.8T (obvestilo na ševcu), po 200k km mu je avto zagorel na AC - dovod olja v turbino je bil zabit.
#TeamFelix

Invictus ::

Menjavo olja delaš 1x letno, oz. ko narediš cirka 15k km.

Prodajalci avtov pa tudi nabijejo cel kup neumnosti, ljudje pa jim verjamejo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jero_no1 ::

Porsche LJ ima najdražje servise. Če že moraš nujno servisirat v LJ, povprašaj še na Avtodelti ali pri Kondorju.
Sem pred leti tudi spraševal za servis na Porsche LJ, ker mi je bil bolj pri roki in bi bila cena cca. 200€, v Trebnjem so mi za isti servis nato računali manj kot 130€.
Trenutno imam tudi 2.0 TDI motor in mi v Trebnjem računajo za mali servis 130€, s tem da se dogovorim za točno uro, grem ta čas na kakv in preberem časopis ter po slabi uri prevzamem avto.

krneki0001 ::

Motul innovated the first 100% synthetic car oil (Century 300V).

K0l1br1 ::

jero_no1 je izjavil:

Porsche LJ ima najdražje servise. Če že moraš nujno servisirat v LJ, povprašaj še na Avtodelti ali pri Kondorju.
Sem pred leti tudi spraševal za servis na Porsche LJ, ker mi je bil bolj pri roki in bi bila cena cca. 200€, v Trebnjem so mi za isti servis nato računali manj kot 130€.
Trenutno imam tudi 2.0 TDI motor in mi v Trebnjem računajo za mali servis 130€, s tem da se dogovorim za točno uro, grem ta čas na kakv in preberem časopis ter po slabi uri prevzamem avto.

Če greš iz Ljubljane v Trebnje po tisti zjebani cesti, nisi popolnoma nič prišparal.

krneki0001 ::

Do Trebnjega imaš avtocesto. Pa do tja in nazaj imaš koliko? 100km?

Razen, če si zamenjal za Trbovlje. Do tja pa je zjebana cesta.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Ja, Trbovlje sem mislil. Sem se 1x peljal, ko sem naredil obvoz iz Šentruperta na Ljubljano in kaj tako zjebanega nisem že dolgo videl. Me ne vidijo zlepa spet tam.

jero_no1 ::

K0l1br1 je izjavil:

Ja, Trbovlje sem mislil. Sem se 1x peljal, ko sem naredil obvoz iz Šentruperta na Ljubljano in kaj tako zjebanega nisem že dolgo videl. Me ne vidijo zlepa spet tam.


Zakaj bi šel iz Šentruperta v LJ čez Trbovlje? (razen če si imel tam kak opravek) :)

krneki0001 je izjavil:

Do Trebnjega imaš avtocesto. Pa do tja in nazaj imaš koliko? 100km?

Razen, če si zamenjal za Trbovlje. Do tja pa je zjebana cesta.


Sam sem doma blizu Trebnjega, zato sem dal kot primer, koliko so cenejši servisi ob 10€ potnih stroškov. Delam pa v LJ, zato bi mi bilo bolj enostavno pustit avto cel dan med službo pri LJ serviserju, če bi bila cena konkurenčna.

jest10 ::

krneki0001 je izjavil:

Ja, mobil 1, če je sintetičen, je mnogo boljši od castrola.

Na svetu sta samo 2 veliki firmi, ki delata čisto sintetiko in jo potem prodajata ostalim. Ena izmed njih je Mobil, druga pa ni Castrol.


Mal tko, da ne boš preveč prodajal resnice.

World producers of hydrocracking VHVI Group III
Chevron - UCBO (place of production of Richmond, CA)
Petronas - ETRO (place of production of Melaka Malaysia)
S-Oil - Ultra S (excluding base oils Ultra S2 and Ultra S3 with viscosity index < 120) (place of production Onsan South Korea)
ExxonMobil - VISOM (place of production Fawley UK)
Suncor Petro-Canada - Purity VHVI excluding base oils Purity VHVI2 with viscosity index < 120 (place of production Mississauga, Ontario, Canada)
GS Caltex - Kixx Lubo excluding Kixx Lubo2 with viscosity index < 120 (place of production of Yeosu, Soutn Korea)
SK Energy - Yubase , Yubase Plus, excluding Yubase L3 and Yubase 3 with a viscosity index < 120. (place of production Ulsan, South Korea)
LLK International - Lukoil VHVI-4 III + (place of production Volgograd, Russia)
Neste Oil - Nexbase , excluding Nexbase 3020 and 3030 with a viscosity index of < 120. (place of production Porvoo, Finland)
Nippon Oil - (place of production Yokohama, Japan)
Modrica - (place of production Modrica, Bosnia and Herzegovina)
KunLun - (place of production of PetroChina (CNPC), China)
Bapco / Neste - Nexbase (place of production Sitrah, Bahrain)
Repsol YPF - (place of production Cartagena, Spain)
Shell - Shell XHVI and GTL (Shell - Qatar Petroleum place of production of Ras Laffan, Qatar)

World producers of base oils PAO Group IV


Idemitsu Kosan Co. - Lenealene PAO (Place of production: Tokyo Japan)

Exxon Mobil - SpectraSyn PAO (place of production of Beaumont Texas, Gravenchon France)

INEOS - Durasyn PAO (place of production of LaPorte Texas and Feluy Belgium)

Chemtura - Synton PAO (place of production Elmira, Ontario, Canada)

ChevronPhillips - SynFluid (place of production Cedar, Bayou, Texas)

World producers of base oils Esters, Alkylated naphthalenes, PAG, Group V

Inolex - Esters

Exxon Mobil - Esters Esterex, Alkylated Naphthalene Synesstic

DOW - PAG Ucon

BASF - Esters, PAG

Chemtura - Reolube Esters

INEOS - Polybutene PIB

Hatco - Esters

Nyco America - Esters

Afton - Alkylbenzene

Croda - PAG, Esters

Synester - Esters (place of production Tehran, Iran)

Motiva - (place of production Port Arthur Texas)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

krneki0001 ::

Sej ni nihče rekel, da ne proizvajajo sintetičnega olja, ampak osnovo pa kupijo od mobila in še ene firme, da lahko potem naprej delajo svoja sintetična olja.


Čeprav recimo chevron ne proizvaja sintetičnega olja (Delo, Ursa, ...):
Delo premium motor oils and coolants are designed for on- and off-road uses, ranging from truck and bus transportation to construction, mining and agriculture. Delo products use Chevron's proprietary ISOSYN(R) technology, which combines premium base oils with additives to deliver performance that rivals synthetic lubricants.

Sold in Latin America and Europe, Ursa premium motor oils and coolants help protect engines and extend their life. Ursa lubricants use ISOSYN technology to deliver results comparable with synthetic oils in critical performance tests.


Torej chevron ima dodatke v Base olju, da so primerljivi s sintetičnim. Ne da so sintetični, ampak je to mineralno olje z dodatki.

Pa za kar nekaj teh firm boš našel podobne zapise. (S-oil, petronas, ...)

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

Delajo svojo sintetiko, ki jo potem mešajo z mineralci.
Na spisku so proizvajalci sintetike(Ok, za ene grupa 3 in 3+ ni sintetika, ma jebat ga). Kaj počnejo in kako in s čim mešajo svojo sintetiko, je pa druga stvar.

krneki0001 ::

Meni se bolj pravilno zdi stavek; Delajo aditive, ki jih mešajo v mineralno olje. Nekako ne delajo tisto pravo sintetično olje, kot recimo mobil ali motul. Če me razumeš, kaj hočem povedat.

Tukaj je razloženo tako, da je šele grupa IV sintetika.

http://www.machinerylubrication.com/Rea...

Sem pa zasledil, da naj bi od leta 2015 naprej tudi del III+ bil sintetika. Če je tako, potem vsi delajo sintetiko (vsi ki delajo III+), čeprav je to še vedno mineralno olje z dodatki, a je teh dodatkov očitno toliko, da ga štejejo med sintetiko.

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

Tudi olja z grupama 4 in 5 imajo v sebi navadnega mineralca. Drugače ne more biti, saj le tako lahko spravijo notri detergente itd.
Btw, 3+ nima veze z mineralcem, ker je delana iz plina. Kakšna je formulacija končnega produkta, pa je odvisno od mešalca. Pri sintetiki z baznim oljem iz grupe 3+, je ponavadi ene 80% 3+, okoli 10% PAO(grupa 4) ter ostalo mineralc z dodatki.

krneki0001 ::

Tukaj pa spet malo drugače piše: Synthetic oil @ Wikipedia

Grupa 4 je že popolnoma sintetizirana
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28847858 (19906) blackbfm
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9613552 (11182) jest10
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910421 (9003) bbbbbb2015
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7818875 (10131) hojnikb
»

motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6819053 (16103) andromedar

Več podobnih tem