Forum » Na cesti » Avto - Visoka Temperatura Motorja?
Avto - Visoka Temperatura Motorja?
nooby ::
Zdravo
Nekaj časa imam Audi A4 1.8(125km) l.2000
Avto dela drugace ok, razen ena stvar me bega.
Kadar avto stoji namestu recimo 5minut začne temperatura motorja vidno naraščati vse tja do 95'C
To se dogaja samo kadar avto stoji na mestu.
Lahko se vozim na okoli 3ure ga teram kokr hočem pa se cagar za prikaz temperature motorja ne premakne izzven meje normale (cca.2/3 po cagarju)
Je to normalno al je kej fuč?
Najbolj me beega, da se to dogaja samo na mestu in nikdar med vožnjo. Zakuhal še ni, tesnilo na glavi je ok nič ne pušča, ventilator se pa tudi ne vklopi..
Lp
Nekaj časa imam Audi A4 1.8(125km) l.2000
Avto dela drugace ok, razen ena stvar me bega.
Kadar avto stoji namestu recimo 5minut začne temperatura motorja vidno naraščati vse tja do 95'C
To se dogaja samo kadar avto stoji na mestu.
Lahko se vozim na okoli 3ure ga teram kokr hočem pa se cagar za prikaz temperature motorja ne premakne izzven meje normale (cca.2/3 po cagarju)
Je to normalno al je kej fuč?
Najbolj me beega, da se to dogaja samo na mestu in nikdar med vožnjo. Zakuhal še ni, tesnilo na glavi je ok nič ne pušča, ventilator se pa tudi ne vklopi..
Lp
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
- spremenilo: nooby ()
Invictus ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Arctander ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
nooby ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Kako naj to preverim?
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
0bv10uStr0ll ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Kako naj to preverim?
Vsedi se v avtomobil, vklopi ventilacijo na največjo nastavitev in porini golo roko v hladilnik.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: radmannsdorf ()
Markus386 ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Kako naj to preverim?
Odpri pokrov motorja, nekje pri hladilniku bos videl ventilator, prizgi motor, pelji se, kamor mas za it, ustavi, in ko pride na 95 stopinj (recimo), bi se le-ta moral prizgati.
nooby ::
0bv10uStr0ll je izjavil:
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Kako naj to preverim?
Vsedi se v avtomobil, vklopi ventilacijo na največjo nastavitev in porini golo roko v hladilnik.
Pa sta šla prsta..
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
Kako naj to preverim?
Odpri pokrov motorja, nekje pri hladilniku bos videl ventilator, prizgi motor, pelji se, kamor mas za it, ustavi, in ko pride na 95 stopinj (recimo), bi se le-ta moral prizgati.
Ventilator se ne vklopi.
i7 9990k | Msi 2080ti |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Crucial 32gb |
Asus Z390 |
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nooby ()
Utk ::
En znak bi bil tudi, če ti bi med vožnjo temperatura padala po klancu navzdol brez gasa. Ne če pade za en cager, če pade konkretno, za tretjino.
0bv10uStr0ll ::
Menjaj termostat. Lahko tudi, da se ti je nabrala kakšna svinjarija v lajtungah od kilara, in da blokira tok vode.
shadeX ::
Ventilator se ne vklopi.
To je tvoj problem. Če avto prižgan stoji, se mora ventilator vklopit po nekaj minutah (če je zima traja več časa). Če ventilator ne deluje, tudi klima sicer ne bi smela.
Imel isti problem pri bivšem Audiju 2003.
hojnikb ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Med vožnjo tekočino v hladilniki hladi veter...
samo pod pogojem da je termostat odprt. Sicer se praktično nič ne hladi (če voda stoji na mir), ker to pač ni zračno hlajen motor :)
#brezpodpisa
jest10 ::
Blinder ::
Ce pokaze stevec nad 90 je nekaj narobe.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
chucki ::
To sploh ni res. Bmw gre tudi do 105C, ko je poletje.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Utk ::
En znak bi bil tudi, če ti bi med vožnjo temperatura padala po klancu navzdol brez gasa. Ne če pade za en cager, če pade konkretno, za tretjino.
Odvisno od dolžine klanca
Tako dolg klanec ne obstaja, da bi cager "moral" pasti. Temperatura pade, ampak to se ne sme poznati na cageru v normalnih pogojih. Pustimo to, ce se pri minus 20 v drugi spuscas z Vrsica pri polnem gretju. Ko je termostat pokvarjen, temperatura zacne kar hitro padat.
To sploh ni res. Bmw gre tudi do 105C, ko je poletje.
Ne samo ko je poletje, tudi pozimi. Normalna temperatura pri konstantni voznji je 105, vsaj pri novejsih bencinarjih, za dizle ne vem tako natancno, ko das gas ali gres v klanec, jo pa spusti na 95.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
lovro535v2 ::
audijevi 1.8 motorji se kar hitro segrejejo ponavadi ventilatorji 1. stopnje bi se mogli vklopit okoli 95°C
2.Stopnja pa se vklopi pri 102°C. Če se ventilatorji ne vklapljajo je nekje problem lahko je termostikalo v hladilniku fuč ali pa rele oz varovalke. Tako da je boljše, da preveriš če ventilatorji delujejo tako kot morajo.
2.Stopnja pa se vklopi pri 102°C. Če se ventilatorji ne vklapljajo je nekje problem lahko je termostikalo v hladilniku fuč ali pa rele oz varovalke. Tako da je boljše, da preveriš če ventilatorji delujejo tako kot morajo.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
krucymucy ::
Poglej, če ti termostat vklaplja ventilator na hladilniku.
Termostat? Ne. Termostikalo skrbi za vkapljanje ventilatorja, oz. je to izvedeno preko ECU. Termostat zgolj mehansko odpira prehod vode.
0bv10uStr0ll je izjavil:
Vsedi se v avtomobil, vklopi ventilacijo na največjo nastavitev in porini golo roko v hladilnik.
Vem da imas nick trol, ampak vseeno.
Kaj ima ventilator hladilnika vode z ventilacijo?
Cisto nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
jest10 ::
En znak bi bil tudi, če ti bi med vožnjo temperatura padala po klancu navzdol brez gasa. Ne če pade za en cager, če pade konkretno, za tretjino.
Odvisno od dolžine klanca
Tako dolg klanec ne obstaja, da bi cager "moral" pasti. Temperatura pade, ampak to se ne sme poznati na cageru v normalnih pogojih. Pustimo to, ce se pri minus 20 v drugi spuscas z Vrsica pri polnem gretju. Ko je termostat pokvarjen, temperatura zacne kar hitro padat.
Pri temperaturi pod 5 stopinj ga vedno uspem premakniti pri spustu iz Soriške planine. Na obe strani. Proti jugu gre z enim minimalnim dotikom plina, drugo samo zaviranje z motorjem. Zadnjič pri -10 sem spravil vodo na 65 in olje na 74 stopinj. Jasno moraš aktivno delati na tem, ob normalni vožnji bi večkrat pobožal plin in cagar ne bi padel.
hojnikb ::
mogoče za golfa mk4. Za ostale avte je pa čisto odvisno od motorja. Lahko je več, lahko je manj, ni to prbito v zid. Pa olje lahko gre tut čez 100C
#brezpodpisa
GR2 ::
Meni je šlo pri 1.6T v petek, ko je bilo zunaj 10°C, še po 13km za kratek čas nazaj na 75°C, prvič je prišlo do 90°C kot ponavadi popoldne po 6-7km. To je bilo po kratkem spustu po klancu in pred še enim klancem, na vrhu katerega je prišlo spet do 90°C in potem tam ostalo.
Sem pa to že parkrat opazil, da gre včasih 3x do 90°C. Nizka zunanja temperatura pomoje nima veze, ker ko je bilo -10°C, je pač rabil 10km, da je prišel do 90°C, ampak se temperatura ni več spuščala.
Sem pa to že parkrat opazil, da gre včasih 3x do 90°C. Nizka zunanja temperatura pomoje nima veze, ker ko je bilo -10°C, je pač rabil 10km, da je prišel do 90°C, ampak se temperatura ni več spuščala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
r3dkv1c4 ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
koyotee ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
wooted ::
če se prav spomnim je imel moj a4 1.8t letnik 2000 en večji ventilator na jermenu (visco sklopka) in en manjši električni ki se je prižgal če si prižgal klimo.
Če se manjši ne prižge je morda fuč nek senzor na spodnjem delu hladilnika, fuč ventilator ali pa varovalka. Če delata oba, potem je problem z visco sklopko ker ne poveča vrtljajev. Lahko je pa tudi slaba vodna črpalka (menjava z zobatim jermenom)
Če se manjši ne prižge je morda fuč nek senzor na spodnjem delu hladilnika, fuč ventilator ali pa varovalka. Če delata oba, potem je problem z visco sklopko ker ne poveča vrtljajev. Lahko je pa tudi slaba vodna črpalka (menjava z zobatim jermenom)
Heavy ::
Ce pokaze stevec nad 90 je nekaj narobe.
Pred časom smo diskutirali. Števec 'zaokroži' temperaturo. Tudi če pozimi stojiš z gretjem na semaforju, ti bo temperatura vode padla na 75°C, števec bo pa še vedno kazal 90. Če priklopiš OBD čitalec na ECU, boš videl kako temperatura niha.
#TeamFelix
r3dkv1c4 ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Moj tudi, ko pa je zunaj hladno se pa ob normalni voznji ne segreje cez 75.
Kaj bi rad?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
bambam20 ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Moj tudi, ko pa je zunaj hladno se pa ob normalni voznji ne segreje cez 75.
Kaj bi rad?
Ne deluje ti hladilni sistem optimalno. Pa nič hudega. 15 stopinj gor ali dol.
koyotee ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Moj tudi, ko pa je zunaj hladno se pa ob normalni voznji ne segreje cez 75.
Kaj bi rad?
Zamenjaj termostat, b***
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
r3dkv1c4 ::
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Moj tudi, ko pa je zunaj hladno se pa ob normalni voznji ne segreje cez 75.
Kaj bi rad?
Ne deluje ti hladilni sistem optimalno. Pa nič hudega. 15 stopinj gor ali dol.
Kje si pa ti zdaj to trditev nasel?
Ti pa si cvetka.
95 stopinj je za ogret motor normalno. Prej bi rekel, da imaš težavo, da se drugače motor ne segreje na delovno temperaturo.
Ni tezave, dizel agregat dela ponavadi tam okoli 75 stopinj.
Ko stojis se segreje, kar je logicno in posledicno temp. naraste tja do 95 in sprozi termostat.
Moj dizel dela na 90°. Je kaj narobe z njim?
Moj tudi, ko pa je zunaj hladno se pa ob normalni voznji ne segreje cez 75.
Kaj bi rad?
Zamenjaj termostat, b***
zakaj ze?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
koyotee ::
Zato ker ti ne dela pravilno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 7953 (6883) | hojnikb |
» | Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41194 (36799) | kuvanasarma |
» | Vožnja pri visokih obratih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16504 (14888) | Blinder |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28695 (25778) | Buggy |
» | Temperatura vode pozimi v avtomobiluOddelek: Na cesti | 10792 (8933) | amigo_no1 |