Forum » Na cesti » Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje
Menjava olja ob vožnji na kratke razdalje
Domobrancek ::
Pozdravljeni,
Torej pred kratkim sem menjal avto, ker mi je bil starejši prešvoh in precej star. Med letom se vozim uglavnem na kratke razdalje (do službe imam cca. 3km. Prav tako do trgovine in fitnesa kamor dnevno hodim). Običajno se za vikend peljem na kakšno malo daljšo pot, da se vse skupaj vseeno malo segreje. Vem, da se mora avto bolj nežno peljati dokler je hladen (torej se ga na kratke razdalje ne sme gnati v obrate..itd..) sem pa tudi prebral na nekaj straneh, da je priporočljivo, da se ob vožnji na kratke razdalje olje menja pogosteje (na nekje 5 - 8kkm), ker se olje ne ogreje na takšne razdalje in se v olju nabira voda in na splošno več svinjarije. Ima morda kdo iskušnje kako je s tem ? Bo kaj hudo narobe, če olje menam na eno leto oz na 15kkm (kar pride prej?)
Zanima me tudi vaše mnenje o servisiranju na pooblaščenem servisu? Moj avto je star 8let in je bil do sedaj vedno servisiran na uradnih servisih. Kolega, ki ima prav tako avto znamke VW mi je rekel, da je njemu VW kril, kar zelo dovzeten del popravila mašine (mislim, da so mu krili nekje 3k€) kljub temu, da avto več ni bil v garanciji. Stroške so mu krili, ker je avto vedno servisiral na uradnem servisu. Je bil kdo v podobni situaciji? Na uradnem servisu so mi za menjavo filtrov, olja in svečk dali predračun za 250€. Je to ok cena ali bolj nategunska?
Hvala.
Torej pred kratkim sem menjal avto, ker mi je bil starejši prešvoh in precej star. Med letom se vozim uglavnem na kratke razdalje (do službe imam cca. 3km. Prav tako do trgovine in fitnesa kamor dnevno hodim). Običajno se za vikend peljem na kakšno malo daljšo pot, da se vse skupaj vseeno malo segreje. Vem, da se mora avto bolj nežno peljati dokler je hladen (torej se ga na kratke razdalje ne sme gnati v obrate..itd..) sem pa tudi prebral na nekaj straneh, da je priporočljivo, da se ob vožnji na kratke razdalje olje menja pogosteje (na nekje 5 - 8kkm), ker se olje ne ogreje na takšne razdalje in se v olju nabira voda in na splošno več svinjarije. Ima morda kdo iskušnje kako je s tem ? Bo kaj hudo narobe, če olje menam na eno leto oz na 15kkm (kar pride prej?)
Zanima me tudi vaše mnenje o servisiranju na pooblaščenem servisu? Moj avto je star 8let in je bil do sedaj vedno servisiran na uradnih servisih. Kolega, ki ima prav tako avto znamke VW mi je rekel, da je njemu VW kril, kar zelo dovzeten del popravila mašine (mislim, da so mu krili nekje 3k€) kljub temu, da avto več ni bil v garanciji. Stroške so mu krili, ker je avto vedno servisiral na uradnem servisu. Je bil kdo v podobni situaciji? Na uradnem servisu so mi za menjavo filtrov, olja in svečk dali predračun za 250€. Je to ok cena ali bolj nategunska?
Hvala.
šernk ::
kje boš ti naredil 15k km na leto? menjaj na cca leto in pol pa bo ob teh kilometrih.
3k € za mašino? kaj so delali zlato? Vozi h konkurenci in ne original servisu, če že ne moreš sam doma menjat olja.
predračun 250eur za uradni servis je ok ampak imajo cene navite.
3k € za mašino? kaj so delali zlato? Vozi h konkurenci in ne original servisu, če že ne moreš sam doma menjat olja.
predračun 250eur za uradni servis je ok ampak imajo cene navite.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
nsa_ag3nt ::
Na uradnem servisu so mi za menjavo filtrov, olja in svečk dali predračun za 250€. Je to ok cena ali bolj nategunska?
Google odpri in poglej, kakšne so cene v maloprodaji za omenjene postavke.
Ganon ::
Domobrancek je izjavil:
Je to ok cena ali bolj nategunska?
Glede na to, da te že 8 let vztrajno lupijo, naj kar nadaljujejo s početjem. Servisiraj pri pooblaščencih dokler ne bo avto primeren za na odpad.
Tilen ::
Bodi vesel, da je na 8 let starem avtomobilu servis samo 250 EUR in naj ti pooblaščen servis uredi, kar je potrebno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Heavy ::
Bodi vesel, da je na 8 let starem avtomobilu servis samo 250 EUR in naj ti pooblaščen servis uredi, kar je potrebno.
Mali servis 250€?
http://www.bolha.com/storitve/avto-moto...
http://www.bolha.com/storitve/avto-moto...
250€ je veliki:
http://www.bolha.com/storitve/avto-moto...
#TeamFelix
Utk ::
Bodi vesel, da je na 8 let starem avtomobilu servis samo 250 EUR in naj ti pooblaščen servis uredi, kar je potrebno.
Tak je predracun za mali servis, ne pa za vse kar je z avtom morda narobe. In taka cena je nategunska, kater drug uradni servis bi naredil isto za pol manj, ponavljam, glih tako uradni.
Kolega, ki ima prav tako avto znamke VW mi je rekel, da je njemu VW kril, kar zelo dovzeten del popravila mašine (mislim, da so mu krili nekje 3k€) kljub temu, da avto več ni bil v garanciji.
Jasno, ceneje je vsakega 100ega popravljat izven garancije, sploh ker jih veliko vec ne vozi ma uradne servise, kot pa naredit dobro masino. Ce kaj nemci znajo, je to sparanje. VW mu v resnici ni kril nic, zaracunal mu je najmanj delo plus nabavno ceno delov, ce ne se kaj vec. Za 3 jurje se naredi pol avta, ne pa eno masino zamenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tilen ::
Ne vem, meni je uradni servis Porsche Maribor za menjavo olja in filtrov računal 82 EUR. Avto so še oprali in dali gratis zlato radgonsko penino. Zato priporočam. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Ja, lastno olje. Pač oni ti računajo po ceniku. Cena olja je mislim da blizu 30e/l. Če se stranka za to odloči (naroči), cena ni nategunska. Ima pa kot vidiš tudi pooblaščeni servis možnost, da prineseš primerno olje in s tem prihraniš in tudi dobiš garancijo.
OP naj sprejme ponudbo pooblaščenega servisa s to razliko, da prinese svoje primerno olje (piše na listku pod pokrovom motorja) za njegov tip vozila. S tem bi moral prihraniti cca 100 EUR.
OP naj sprejme ponudbo pooblaščenega servisa s to razliko, da prinese svoje primerno olje (piše na listku pod pokrovom motorja) za njegov tip vozila. S tem bi moral prihraniti cca 100 EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
nsa_ag3nt ::
Cena olja v maloprodaji je 45 eur/5 litrov oz 9.1 eur/liter (pri količini 60l je cena za liter 6.83 eur).
http://www.motornaolja.com/produkt/cast...
Gospodarske družbe ga kupujejo brez ddv in v večjih količinah, torej so cene na liter še nižje kot zgoraj...
Sklep: ovce je treba šišati na veliko.
http://www.motornaolja.com/produkt/cast...
Gospodarske družbe ga kupujejo brez ddv in v večjih količinah, torej so cene na liter še nižje kot zgoraj...
Sklep: ovce je treba šišati na veliko.
Tilen ::
Moraš razumeti, če je nekaj na ceniku in ti naročiš, ti pač zaračunajo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
dxx ::
Tam kjer ti pa liter olja prodajo za 30/l , te pa orenk za nos vlečejo. Tu je potem problem že sam voznik, ne servis.
dxx ::
Domobrancek ::
Hvala za odgovore. Torej: Napisal sem, da se za vikend peljem običajno na kakšno daljšo pot. Tudi do moje punce imam nekaj km, nekaj pa imam tudi službenih poti. Tako na leto naredim nekje 12kkm. Verjamem, da bi me prišlo ceneje, če bi material kupil sam in ga peljal do kakšnega kolega, ki je mehanik vendar mi je malo škoda, da bi sedaj nehal s servisiranjem na uradnem servisu glede na to, da je bil avto skozi celoten čas do sedaj servisiran na uradnem. Dobro se mi zdi tudi, da ti potem krijejo (oz imaš vsaj možnost, da ti) če kaj crkne. Avto sem kupil 1 teden nazaj tako, da 8 let niso "lupili" mene ampak lastnika pred menoj. Poslal sem zahtevo za ponudbo tudi na porsche verovškova, kjer so mi za isti servis podali ceno 303€. Olje me bo tukaj glede na ponudbo prišlo 47€ tako, da bi s tem, da bi prinesel sam olje prišparal morda 10 - 15€. Še najvišjo ceno v ponudbi imajo svečke (cca. 20€ na eno + 18€ delo). Glede razdalje v službo pa: Za poletje se bom tako ali tako peljal ali s kolesom ali s motorjem, ko bo le možno. Pozimi, v slabem vremenu in takrat, ko že predhodno vem, da bom moral po službi kam iti oz vem, da bom imel službeno pot pa to pač ne gre. Javnega prevoza do službe ni..
dxx ::
Delaj servis na eno leto, neglede na kilometre, uporabo, itd. Če so krajše razdalje, je itak bolj priporočljivo.
Tilen ::
Moraš razumeti, če je nekaj na ceniku in ti naročiš, ti pač zaračunajo.
Torej, predenj pelješ na sevis,pogledaš cenik. In ne glede na cenik, ti daš 30eur/liter olja? Ali pelješ drugam?
Jaz že poskrbim zase. Sem prilepil račun zgoraj. Peljem na pooblaščeni servis in prinesem primerno olje, da ni težav z garancijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
dxx ::
Ne govorim o tvoji strokovni izobrazbi glede olja, ampak če pelješ na pooblaščeni servis in ti zaračunajo l olja 30eur, in še kar voziš tja... jaz jim niti lastnega olja ne bi prinesel. Ne bi upal. Trenutno pa na vseh petih avtih servise delam sam, tako da cenovno vem kje sem.Moraš razumeti, če je nekaj na ceniku in ti naročiš, ti pač zaračunajo.
Torej, predenj pelješ na sevis,pogledaš cenik. In ne glede na cenik, ti daš 30eur/liter olja? Ali pelješ drugam?
Jaz že poskrbim zase. Sem prilepil račun zgoraj. Peljem na pooblaščeni servis in prinesem primerno olje, da ni težav z garancijo.
Tilen ::
Domobrancek je izjavil:
Hvala za odgovore. Torej: Napisal sem, da se za vikend peljem običajno na kakšno daljšo pot. Tudi do moje punce imam nekaj km, nekaj pa imam tudi službenih poti. Tako na leto naredim nekje 12kkm. Verjamem, da bi me prišlo ceneje, če bi material kupil sam in ga peljal do kakšnega kolega, ki je mehanik vendar mi je malo škoda, da bi sedaj nehal s servisiranjem na uradnem servisu glede na to, da je bil avto skozi celoten čas do sedaj servisiran na uradnem. Dobro se mi zdi tudi, da ti potem krijejo (oz imaš vsaj možnost, da ti) če kaj crkne. Avto sem kupil 1 teden nazaj tako, da 8 let niso "lupili" mene ampak lastnika pred menoj. Poslal sem zahtevo za ponudbo tudi na porsche verovškova, kjer so mi za isti servis podali ceno 303€. Olje me bo tukaj glede na ponudbo prišlo 47€ tako, da bi s tem, da bi prinesel sam olje prišparal morda 10 - 15€. Še najvišjo ceno v ponudbi imajo svečke (cca. 20€ na eno + 18€ delo). Glede razdalje v službo pa: Za poletje se bom tako ali tako peljal ali s kolesom ali s motorjem, ko bo le možno. Pozimi, v slabem vremenu in takrat, ko že predhodno vem, da bom moral po službi kam iti oz vem, da bom imel službeno pot pa to pač ne gre. Javnega prevoza do službe ni..
Preveč se obremenjuješ z avtomobilom. Porabil si že toliko časa, da ni vredno. Naredi ta servis in mir. Svečke tudi niso mali servis, tako da normalno, da je cena malo višja. Za olje si dobil dobro ceno. Če nisi res na nož z denarjem, tudi servisi na 15.000 km ne bi smeli biti problem, če gre za kratke relacije.
Skratka, preveč časa boš vložil v raziskave o prihranku, med tem ko bo le ta v vsakem primeru manjši od vloženih ur truda. Računaj tudi na to.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
blackbfm ::
Ne vem, meni je uradni servis Porsche Maribor za menjavo olja in filtrov računal 82 EUR. Avto so še oprali in dali gratis zlato radgonsko penino. Zato priporočam. :)
Seveda, za par 10 eur so se zajebaval s tvojim avtom cel dopoldne.
Bolj realen scenarij, odprl, dolil 2 deci olja, zaprl, izdal racun.. opral avto bolj za vtis, da ne bi posumu da so te na suho nat..
Tilen ::
Olje sem prinesel sam, tako da si ga je v tem primeru moral nekdo odnesti domov. Sicer pa tudi prav. Saj če so to naredili in bo z avtomobilom kaj narobe, bodo oni popravljali. V garancijskem roku.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
GR2 ::
Čim prej menjaš, bolje je za avto. Pri 12k km na leto je bolje na pol leta kot na eno leto.
Pa to so razdalje na 15-18km in vedno počakam 10km preden ga stisnem čez 3000-3500rpm.
Seveda če pa nikoli ne greš čez prej omenjene obrate, je pa olje tako kot na prvi sliki tudi po enem letu. Tako vozi fotr in mu je kar škoda menjati na eno leto.
Sam bi menjal na pol leta, če bi se mi šlo samo stroškovno, ampak meni je veliko večji problem si vzeti čas za iti k serviserju in potem še čakati eno uro, tako da tega ne mislim delati 2x na leto.
Pa to so razdalje na 15-18km in vedno počakam 10km preden ga stisnem čez 3000-3500rpm.
Seveda če pa nikoli ne greš čez prej omenjene obrate, je pa olje tako kot na prvi sliki tudi po enem letu. Tako vozi fotr in mu je kar škoda menjati na eno leto.
Sam bi menjal na pol leta, če bi se mi šlo samo stroškovno, ampak meni je veliko večji problem si vzeti čas za iti k serviserju in potem še čakati eno uro, tako da tega ne mislim delati 2x na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
blackbfm ::
Ni treba pretiravat.. Ni fora v obarvanosti ampak viskoznosti in tem.. Olja danes so dovolj kvalitetna, ga ne moreš unicit v enem letu
Ganon ::
bambam20 ::
Utk ::
mi je malo škoda, da bi sedaj nehal s servisiranjem na uradnem servisu glede na to, da je bil avto skozi celoten čas do sedaj servisiran na uradnem
Zakaj tocno bi bila to kaksna skoda?
bambam20 ::
Domobrancek je izjavil:
Je bil kdo v podobni situaciji? Na uradnem servisu so mi za menjavo filtrov, olja in svečk dali predračun za 250EUR. Je to ok cena ali bolj nategunska?
Hvala.
Nategnal so te za vsaj 100EUR. Ampak ok. To je uradni servis. Je pa tako, da če boš avto vozil na uradni servis in če se izkaže v prihodnje, da bi bil na avtu potreben kakšen večji poseg ti potem tovarna ( ne servis) da kulanco oz. določen popust.
Itak ne vemo, o katetem avtu se gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Domobrancek ::
Servis imam v vsakem primeru namen delati na eno leto. Verjetno bo to naneslo na nekje 12kkm. Želel sem predvsem vprašati, če je to sprejemljivo za avto, ki je vožen bolj kot ne na kratke relacije. Nekje sem bral, da se vožnja na kratke relacije šteje pod bolj težavne pogoje in je zahto priporočljivo, da se olje menja prej. V avtu bo sintetično olje, ker to pač zahteva proizvajalec. Servisiranje na uradnem se mi zdi koristno ravno zaradi tega, ker ti potem proizvajalec običajno pokrije nekaj stroškov v primeru okvare. Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
bambam20 ::
Jaz pa na eno leto oz na 10kkm. Ka narobe?
Nič. Jaz pa na 2 leta na 15.000 km.
Domobrancek je izjavil:
Servis imam v vsakem primeru namen delati na eno leto. Verjetno bo to naneslo na nekje 12kkm. Želel sem predvsem vprašati, če je to sprejemljivo za avto, ki je vožen bolj kot ne na kratke relacije. Nekje sem bral, da se vožnja na kratke relacije šteje pod bolj težavne pogoje in je zahto priporočljivo, da se olje menja prej. V avtu bo sintetično olje, ker to pač zahteva proizvajalec. Servisiranje na uradnem se mi zdi koristno ravno zaradi tega, ker ti potem proizvajalec običajno pokrije nekaj stroškov v primeru okvare. Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
Kaj ma to veze. jezus marija no. Samo ne ga terat na 4000 obratov, dokler se ne segreje voda pa olje.
Le maš avto ves čas servisiran na pooblaščencu in če pride do resnih okvar, potem ti tovarna prizna določen % pri popravilu. In ponavadi ta kulanca ni ravno nizka. Kaj pa veš, kaj vse ti bo crknal na golfu.
Samo poslušaj forumaške strokonjake, ki so po večini revni pa iščejo servise za 30EUR.
Olje po 1 leti ne izgubi viskoznosti kot je že bilo omenjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
stara mama ::
Navodila so čisto jasna: 1x letno ali na 15kkm (kar pride prej)
Res je, da je ob vžigu obraba največja in da jo ob delovanju praktično ni, ne moreš pa prej kot v enem letu nabrat preveč vžigov motorja.
Čemur pa ne zaupam sploh, so pa podaljšani intervali: 30kkm - olje menjaš 2-3x in je avto že izven garancije.
Saj potem vsi vemo, da je za firmo najboljše, če avto takoj po izteku crkne :)
Aja, pa start-stop sistemom (povečujejo ti število vžigov)
Z redno menjavo delajo tud 20 let stari dizli brez najmanjših problemov, poznam dva primerka ki ne porabita skoraj nič olja in vžigata pri -20°C BP!
Res je, da je ob vžigu obraba največja in da jo ob delovanju praktično ni, ne moreš pa prej kot v enem letu nabrat preveč vžigov motorja.
Čemur pa ne zaupam sploh, so pa podaljšani intervali: 30kkm - olje menjaš 2-3x in je avto že izven garancije.
Saj potem vsi vemo, da je za firmo najboljše, če avto takoj po izteku crkne :)
Aja, pa start-stop sistemom (povečujejo ti število vžigov)
Z redno menjavo delajo tud 20 let stari dizli brez najmanjših problemov, poznam dva primerka ki ne porabita skoraj nič olja in vžigata pri -20°C BP!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Heavy ::
stara mama je izjavil:
Čemur pa ne zaupam sploh, so pa podaljšani intervali: 30kkm - olje menjaš 2-3x in je avto že izven garancije.
In potem jok, ko gre turbina.
#TeamFelix
dronyx ::
Meni so na pooblaščenih servisih vedno tankali olje Selenia, ker so taka priporočila proizvajalca. Potem so mi "poznavalci" rekli, da je olje olje in sem jim na servisu rekel, da mi naj natočijo tokrat neko cenejše olje. In potem sem čez par mesecev opazil, da motor porabi bistveno več tega olja in sem moral do konca leta dotočit skoraj liter in pol, prej pa praktično nič do naslednjega servisa. Ko sem šel potem pogledat ceno istega olja na Mimovrste in na pooblaščenem servisu na računu sem opazil, da mi servis olje zaračuna 40% dražje, kot je njegova cena v trgovini. Sedaj sam kupim olje, kot ga priporoča proizvajalec avta in dam lokalnemu mehaniku da mi ga zamenja (plus še filtre in par malenkosti). To me sedaj pride z delom vred okrog 70 EUR na leto.
Invictus ::
Če je avto izven garancije, vedno obstaja nek lokalni mehanik, ki ti osnovne zadeve naredi bistveno ceneje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Hja, vse kar pravis je res, je pa uprasanje, kako je vazno. :) Ce napises za kaksen avto se gre, bo lazje ocenit riziko okvar.
Torej, ce vozis kratke razdalje se v olju res zacnejo pojavljati voda in dolocene kisline, ki pa pri daljsih razdaljah iz olja izhlapijo, pri kratkih pa se samo nabirajo.
Je pa tako, da je kar odvnisno od motorja. Tukaj so problematicne predvsem turbine, ki so ob povecani viskoznosti pri nizkih temperaturah lahko neustrezno lubricirane, kar lahko poveca obrabo turbine.
Ce imas kaksnega navadnega atmosferca, potem bo vejretno pridobil na tolerancah okoli cilindrov in bo pokuril vedno pomalo vec olja. Jaz sem kot student poskusil do smrti sfurati tri avte in mi nikoli ni uspelo, ker sem na koncu dolival toliko olja, da je bila kakovost uravnotezena z obrabo in dejansko niso nikoli obstali. Jih je prej pojedla rja. :)
Kar se tice 3000€ za motor pa ne vem kaj vi vozite, ampak to je takoj, ce se kaj obnavlja. Min 60 ur dela, ce dela lepo nanese vsaj 1200€, vsak nov cilinder, ce je potrebno je okoli 200€+, ostali material in je takoj 3000€, brez ketne, sklopke, injekotrjev, alternatorja, izpusnega sistema... Samo obnova. Ce gre turbina in fragmenti gredo v motor je 3000€ nic.
Torej, ce vozis kratke razdalje se v olju res zacnejo pojavljati voda in dolocene kisline, ki pa pri daljsih razdaljah iz olja izhlapijo, pri kratkih pa se samo nabirajo.
Je pa tako, da je kar odvnisno od motorja. Tukaj so problematicne predvsem turbine, ki so ob povecani viskoznosti pri nizkih temperaturah lahko neustrezno lubricirane, kar lahko poveca obrabo turbine.
Ce imas kaksnega navadnega atmosferca, potem bo vejretno pridobil na tolerancah okoli cilindrov in bo pokuril vedno pomalo vec olja. Jaz sem kot student poskusil do smrti sfurati tri avte in mi nikoli ni uspelo, ker sem na koncu dolival toliko olja, da je bila kakovost uravnotezena z obrabo in dejansko niso nikoli obstali. Jih je prej pojedla rja. :)
Kar se tice 3000€ za motor pa ne vem kaj vi vozite, ampak to je takoj, ce se kaj obnavlja. Min 60 ur dela, ce dela lepo nanese vsaj 1200€, vsak nov cilinder, ce je potrebno je okoli 200€+, ostali material in je takoj 3000€, brez ketne, sklopke, injekotrjev, alternatorja, izpusnega sistema... Samo obnova. Ce gre turbina in fragmenti gredo v motor je 3000€ nic.
bambam20 ::
TheBlueOne je izjavil:
Hja, vse kar pravis je res, je pa uprasanje, kako je vazno. :) Ce napises za kaksen avto se gre, bo lazje ocenit riziko okvar.
Saj je omenil.
Domobrancek je izjavil:
Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
krneki0001 ::
Za vsak avto, ki ima težje pogoje delovanja (kamor spada tudi vožnja na kratke relacije, brez dolgih relacij), ima prepisano na koliko se delajo servisni intervali ob takih pogojih.
V mojem avtu je redni servis na 15.000km, ob težjih pogojih pa se zmanjša za polovico, na 7.500km.
V mojem avtu je redni servis na 15.000km, ob težjih pogojih pa se zmanjša za polovico, na 7.500km.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Hja, vse kar pravis je res, je pa uprasanje, kako je vazno. :) Ce napises za kaksen avto se gre, bo lazje ocenit riziko okvar.
Saj je omenil.
Domobrancek je izjavil:
Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
Sorry, spregledal. Pri teh motorckih je olje zelo vazno.
Domobrancek ::
Hvala vsem za pomoč. Bom v knigici preveril, če kaj piše o spremembi intervala menjave ob vožnji na kratke razdalje (malo sem že gledal pa nisem nič zasledil). Verjetno ob sintetičnem olju tudi na eno leto (kar bo najbrž okrog 12kkm) ne bo prehudo sploh, če se bom vsake toliko peljal na kakšno daljšo vožnjo.
Kako pa je glede znamke olja? So vsa ista (seveda dokler imajo enake specifikacije. V mojem primeru 5W40). Je kakšna razlika med (na primer) mobil 1 in castrol oljem?
Kako pa je glede znamke olja? So vsa ista (seveda dokler imajo enake specifikacije. V mojem primeru 5W40). Je kakšna razlika med (na primer) mobil 1 in castrol oljem?
krneki0001 ::
Ja, mobil 1, če je sintetičen, je mnogo boljši od castrola.
Na svetu sta samo 2 veliki firmi, ki delata čisto sintetiko in jo potem prodajata ostalim. Ena izmed njih je Mobil, druga pa ni Castrol.
Na svetu sta samo 2 veliki firmi, ki delata čisto sintetiko in jo potem prodajata ostalim. Ena izmed njih je Mobil, druga pa ni Castrol.
dominuspro ::
Domobrancek je izjavil:
Servis imam v vsakem primeru namen delati na eno leto. Verjetno bo to naneslo na nekje 12kkm. Želel sem predvsem vprašati, če je to sprejemljivo za avto, ki je vožen bolj kot ne na kratke relacije. Nekje sem bral, da se vožnja na kratke relacije šteje pod bolj težavne pogoje in je zahto priporočljivo, da se olje menja prej. V avtu bo sintetično olje, ker to pač zahteva proizvajalec. Servisiranje na uradnem se mi zdi koristno ravno zaradi tega, ker ti potem proizvajalec običajno pokrije nekaj stroškov v primeru okvare. Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
Nihče ti ne bo kril čisto nobenih stroškov okvar pri 8 let starem avtu.
Samo eno potencialno prednost ima uradni servis in sicer servisno knjigo, ki ti načeloma pomaga pri morebitni prodaji avtomobila.
Dober mehanik ne dela v uradnem servisu, ker gre na svoje. Na uradnem bo tvoj avto zelo verjetno šraufal kak vajenec, da ne govorim o cenah potrošnega materiala in rezervnih delov...
jype ::
Najbolj bizarno je, da se PELJEŠ 3km do FITNESA!!?Pa do službe tudi.
Koristilo bi mu, če bi hodil peš ali s kolesom v službo, pa še prihranil bi okoli 3 jurje na leto.
Da domobranček zelo rad uničuje svojo domovino s strupenimi snovmi je pa itak nadvse simptomatično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Domobrancek ::
Najbolj bizarno je, da se PELJEŠ 3km do FITNESA!!?Pa do službe tudi.
Koristilo bi mu, če bi hodil peš ali s kolesom v službo, pa še prihranil bi okoli 3 jurje na leto.
Da domobranček zelo rad uničuje svojo domovino s strupenimi snovmi je pa itak nadvse simptomatično.
Predvidevam, da nisi prebral enega od zgornjih postov: Imam se namen voziti s kolesom/motorjem v službo poleti. Po telem snegu se pač ne bom. Do fitnesa pa grem lahko samo peš, ker tako kradejo tam, da se bom s kolesom peljal samo 1x tja.
Uničujem svojo domovino..hm..kaj boš potem rekel na tiste, ki imajo za enako razdalje do službe dizla?
dominuspro je izjavil:
Domobrancek je izjavil:
Servis imam v vsakem primeru namen delati na eno leto. Verjetno bo to naneslo na nekje 12kkm. Želel sem predvsem vprašati, če je to sprejemljivo za avto, ki je vožen bolj kot ne na kratke relacije. Nekje sem bral, da se vožnja na kratke relacije šteje pod bolj težavne pogoje in je zahto priporočljivo, da se olje menja prej. V avtu bo sintetično olje, ker to pač zahteva proizvajalec. Servisiranje na uradnem se mi zdi koristno ravno zaradi tega, ker ti potem proizvajalec običajno pokrije nekaj stroškov v primeru okvare. Avto o katerem je govora pa je golf 6 z 1.4 tsi mašino (122km).
Nihče ti ne bo kril čisto nobenih stroškov okvar pri 8 let starem avtu.
Samo eno potencialno prednost ima uradni servis in sicer servisno knjigo, ki ti načeloma pomaga pri morebitni prodaji avtomobila.
Dober mehanik ne dela v uradnem servisu, ker gre na svoje. Na uradnem bo tvoj avto zelo verjetno šraufal kak vajenec, da ne govorim o cenah potrošnega materiala in rezervnih delov...
Nekaj še vseeno krijejo (kakor jaz vem) oz je možno, da ti. Odvisno od tipa okvare.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Domobrancek ()
jype ::
Domobrancek je izjavil:
Uničujem svojo domovino..hm..kaj boš potem rekel na tiste, ki imajo za enako razdalje do službe dizla? :))Oboji greste komot s kolesom. Manj zavaljeni boste, otroci, ki pešačijo do šole, bodo pa vdihali manj strupenih snovi in imeli nižjo pogostost rakavih, astmatičnih in drugih vrst obolenj dihal.
Domobrancek je izjavil:
Po telem snegu se pač ne bom.Pussy.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Invictus ::
Domobrancek je izjavil:
Predvidevam, da nisi prebral enega od zgornjih postov: Imam se namen voziti s kolesom/motorjem v službo poleti. Po telem snegu se pač ne bom. Do fitnesa pa grem lahko samo peš, ker tako kradejo tam, da se bom s kolesom peljal samo 1x tja.
Zakaj ne? Sam se vozim z biciklom celo zimo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51562 (23610) | blackbfm |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15652 (13282) | jest10 |
» | Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12010 (10592) | bbbbbb2015 |
» | Motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20452 (11708) | hojnikb |
» | motorna olja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20371 (17421) | andromedar |