Forum » Loža » Garacija in postopek uveljavljanja
Garacija in postopek uveljavljanja
Vaseer ::
Primer: Pri podjetju X sem naročil kuhinjo in večje kuhinjske aparate (kuhalna plošča, pečica...). Pojavi se težava z eno od aparatur, o čemer obvestim podjetje X in zahtevam garancijsko popravilo/menjavo. Podjetje X me napoti na podjetje Y, ki je uvoznik problematične aparature.
Jaz imam račun podjetja X, ki vključuje kuhinjo in naročene aparate.
V uradnih listinah ne najdem točne informacije na temo, koliko mora prodajalec (podjetje X) sodelovati pri reševanju garancije. Ker so mi oni prodali aparaturo, verjetno morajo sprejeti mojo zahtevo za garancijo in jo posredovati uvozniku oz. serviserju, ne pa da me kar odpikajo?
Podjetje X je vse aparature, skupaj s kuhinjskimi elementi, dostavilo in vgradilo na trenutno mesto, zato želim, da sodelujejo pri reševanju reklamacije, da me podjetje Y ne zavrne s kakšnim obrazložilom "kako ste pa vgrajevali aparaturo...".
Si postopek (sodelovanje podjetja X) pravilno razlagam?
Jaz imam račun podjetja X, ki vključuje kuhinjo in naročene aparate.
V uradnih listinah ne najdem točne informacije na temo, koliko mora prodajalec (podjetje X) sodelovati pri reševanju garancije. Ker so mi oni prodali aparaturo, verjetno morajo sprejeti mojo zahtevo za garancijo in jo posredovati uvozniku oz. serviserju, ne pa da me kar odpikajo?
Podjetje X je vse aparature, skupaj s kuhinjskimi elementi, dostavilo in vgradilo na trenutno mesto, zato želim, da sodelujejo pri reševanju reklamacije, da me podjetje Y ne zavrne s kakšnim obrazložilom "kako ste pa vgrajevali aparaturo...".
Si postopek (sodelovanje podjetja X) pravilno razlagam?
Ziga Dolhar ::
Reklamacijske zahtevke si upravičen uveljavljati neposredno pri prodajalcu (X), in se nisi dolžan ukvarjati z uvoznikom (Y). Prodajalec "mora" sodelovati, pa če hoče ali ne. Ti se nisi dolžan ukvarjati z uvoznikom.
Zahtevke iz naslova stvarnih napak pa uveljavljaš izključno pri prodajalcu (X).
Zahtevke iz naslova stvarnih napak pa uveljavljaš izključno pri prodajalcu (X).
https://dolhar.si/
St235 ::
Samo kot dopolnitev: Garancijske zahtevke lahko uveljavljaš tudi neposredno na pooblaščenem servisu, če tako želiš. Je pa to povsem tvoja odločitev in podjetje X ne sme zavrnit garancijskega zahteva oziroma te napotit na podjetje Y. Vedno se najprej poskusi dogovorit, če ne gre pa imaš vedno možnost prijave na TIRS. Črno bele zadeve kot je ta so hitro rešene.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41624 (17149) | Furbo |
» | Japonski SoftBank kupil britanski ARMOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 9942 (7992) | cegu |
» | Ali lahko podjetje kupi vse delnice svojega podjetja?Oddelek: Loža | 6192 (4247) | shubell |
» | prelepljanje blagovne znamkeOddelek: Loža | 2996 (1990) | technolog |
⊘ | Comtron in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 8386 (6867) | Mr.B |