Forum » Mobilne tehnologije » S8 polizdelek "frcaj" da dela
S8 polizdelek "frcaj" da dela
travica ::
S8 ima očitno tovarniško napako. Zadnja kamera preneha fokusirati.
Google poln člankov na temo "rear camera not focusing".
Imam primerek telefona s to težavo. Ugotovil, da uradno Samsung priporočilo " frcaj kamero zadaj dokler ne izostri" pomaga. Kak nasvet na temo prijave napake, dokler telefon v garanciji ?
Imam občutek, da tudi frcanje ne bo pomagalo, ko mine garancija.
Google poln člankov na temo "rear camera not focusing".
Imam primerek telefona s to težavo. Ugotovil, da uradno Samsung priporočilo " frcaj kamero zadaj dokler ne izostri" pomaga. Kak nasvet na temo prijave napake, dokler telefon v garanciji ?
Imam občutek, da tudi frcanje ne bo pomagalo, ko mine garancija.
brez-imenko ::
Ja daj ga v garancijo popraviti, saj vsi telefoni iz tiste serije pa ja niso pokvarjeni. Serviser ima in obstaja tam zato, da popravi napako, ki jo niso znali odpraviti pri kontroli izdelka. Naslednji korak, če se bojo oni kaj pritoževali jih lahko komu od ustanov prijaviš.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez
Dimnik ::
Niti pod razno na servis, uveljavljaj stvarno napako, na spletu najdi obrazec za uveljavljanje stvarne napake in ga izpolni, komplet telefon nazaj v škatlo z celotno opremo in pojdi v poslovalnico kjer si kupil telefon ter povej, da uveljavljaš stvarno napako. Na obrazcu označiš, da hočeš nov aparat. Poslali ga bodo na servis in tam, ti potem ali odobrijo ali zavrnejo stvarno napako. Če te bodo zajebavali in poslali nazaj, da je kao vse vredu s telefonom, pa jim poveš, da obvestiš tržni inšpektorat, jih bodo potem oni pocukali za rokav.....
Tako so se z mano hecali in sem v roku treh tednov 2x pošiljal nazaj telefon, medtem sem pa obvestil tržni inšpektorat...
Tako so se z mano hecali in sem v roku treh tednov 2x pošiljal nazaj telefon, medtem sem pa obvestil tržni inšpektorat...
Magic1 ::
Preden preteče pol leta od nakupa uveljavlji stvarno napako. Če priznajo stvarno napako (zavrnejo ti lahko le z podkrepljenimi trditvami), lahko ti zahtevaš, ali nov telefon, ali denar, ali popravilo.
Seveda morajo odgovorit v 8 dneh in v prihodnjih osmih dneh tudi razrešit na način, katerega boš ti zahteval..
Seveda morajo odgovorit v 8 dneh in v prihodnjih osmih dneh tudi razrešit na način, katerega boš ti zahteval..
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Mare2 ::
brez-imenko je izjavil:
Ja daj ga v garancijo popraviti, saj vsi telefoni iz tiste serije pa ja niso pokvarjeni. Serviser ima in obstaja tam zato, da popravi napako, ki jo niso znali odpraviti pri kontroli izdelka. Naslednji korak, če se bojo oni kaj pritoževali jih lahko komu od ustanov prijaviš.
Če ciljaš na servis Ram2. Ne vem, očitno imajo enega serviserja, ki nisa sposobna nič.
travica ::
Jaz pa ravno v krakem nameravam nabavit S8. A je to res serijsko?
Ne trdim, da je serijsko. Očitno je pa zelo pogosta težava oziroma tovarniška, po številu zadetkov na google sodeč ( Googlaj: S8 rear cam not focusing).
Napaka izgleda tako, da cam ostane kot v makro fokusu. Se pravi na 1-2 cm stvari so ostre, dalje ne fokusira. Ne pomaga nič. Tudi ni za brat forumske nasvete, ker svetujejo od tovarniškega hard reseta dalje vse živo.. BZ. Nekje sem prebral, da je kao uradni Samsungov nasvet frcni telefon zraven kamere.
In res frcnes tam zraven kamere, prstnega odtisa in kamera takoj izostri. Je pa butasta napaka, ravno pred uro sem bil v lokalu prosim nekoga X, da naredi posnetek, pa pravi noče izostrit.
In pol frcaš telefon za 700 EUR tam pred folkom, da narediš posnetek.
Ravno iščem pogodbo, decembra 2017 nabavljen. Se pravi po cca. 3 mesecih ga začel biksat. Od tega mesec ni bil v uporabi ( služil samo za VR).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: travica ()
Dimnik ::
Rupsi, potem si slabo seznanjen z samsung polizdelki...
Se strinjam, sem skoraj prepričan, da mu bodo na novo naložili ooeracijski sistem in brez preizkusa poslali nazaj, da je s telefonom vse ok ter zavrnili stvarno napako.....govorim iz izkušenj, sicer z drugačnim problemom na s8+
brez-imenko je izjavil:
Ja daj ga v garancijo popraviti, saj vsi telefoni iz tiste serije pa ja niso pokvarjeni. Serviser ima in obstaja tam zato, da popravi napako, ki jo niso znali odpraviti pri kontroli izdelka. Naslednji korak, če se bojo oni kaj pritoževali jih lahko komu od ustanov prijaviš.
Če ciljaš na servis Ram2. Ne vem, očitno imajo enega serviserja, ki nisa sposobna nič.
Se strinjam, sem skoraj prepričan, da mu bodo na novo naložili ooeracijski sistem in brez preizkusa poslali nazaj, da je s telefonom vse ok ter zavrnili stvarno napako.....govorim iz izkušenj, sicer z drugačnim problemom na s8+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()
bambam20 ::
Rupsi, potem si slabo seznanjen z samsung polizdelki...
Lepo. Imamo Samsunge v družini in nihče nima problemov z njimi. Še kaj?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: pi pawr ()
SoulMan ::
Sam sem imel isto tezavo na s8ki... ni izostrilo slike, poslal na servis, cez 5 dni dobil telefon nazaj, menjali kamero in problema ni bilo vec. Ni potrebno kaksnega nabivanja in kritiziranja.
travica ::
Sam sem imel isto tezavo na s8ki... ni izostrilo slike, poslal na servis, cez 5 dni dobil telefon nazaj, menjali kamero in problema ni bilo vec. Ni potrebno kaksnega nabivanja in kritiziranja.
Se strinjam. Brez nabijanja. Samo nasvet, kako ravnati. Tole s stvarno napako mi ni bilo poznano, kako flex je servis pa tudi nimam vpogleda.
Sam sem imel isto tezavo na s8ki... ni izostrilo slike, poslal na servis, cez 5 dni dobil telefon nazaj, menjali kamero in problema ni bilo vec. Ni potrebno kaksnega nabivanja in kritiziranja.
Se strinjam. Brez nabijanja. Samo nasvet, kako ravnati. Tole s stvarno napako mi ni bilo poznano, kako flex je servis pa tudi nimam vpogleda.
Telefon rabim za posel, 5 dni je dolga. Nadomestni telefon verjetno ni opcija?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: travica ()
SoulMan ::
Nadomesrni telefon dobis. Sicer je odvisno kaj je na voljo, ampak za par dni potrpet je ok.
Dimnik ::
Na servis, da ga odpirajo niti slučajno.....potem pa, ko pride v njega vlaga se lahko obrišeš za garancijo....seveda, oni ne bodo priznali, da je njihova napaka, ko so sestavljali nazaj telefon....a telefon vodoodporen
Travica, v poslovalnici dobiš nadomestni telefon, uveljavljaj stvarno napako
Travica, v poslovalnici dobiš nadomestni telefon, uveljavljaj stvarno napako
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()
Mare2 ::
SoulMan ::
Res je ga odprejo ampak sam res nimam tezav s telefon po 2 mesecih, ko je bil na servisu. Sicer je to moj prvi Samsung po parih letih in tudi zadnji, ker me nekaj stvari moti, ampak s servisom pa res nimam nobenih tezav. Kolega imel na s8+ burn in, so mu menjali celotno ohisje... nimam pojma od kje vam te kritike. Mogoce pa nimate srece s servisi. Jaz nimam pripomb. Tok tok.
Mare2 ::
Res je ga odprejo ampak sam res nimam tezav s telefon po 2 mesecih, ko je bil na servisu. Sicer je to moj prvi Samsung po parih letih in tudi zadnji, ker me nekaj stvari moti, ampak s servisom pa res nimam nobenih tezav. Kolega imel na s8+ burn in, so mu menjali celotno ohisje... nimam pojma od kje vam te kritike. Mogoce pa nimate srece s servisi. Jaz nimam pripomb. Tok tok.
Malo pogooglaj.... :)
Dimnik ::
Soulman, boljše da nimaš težav s servisom za samsung, ker boš dobil ene par sivih las.....sploh, ko ugotoviš da te imajo za bedaka
Pri meni so se v poslovalnici pripravili, ko sem prišel drugič po telefon in me je pricakal promotor ali kaj že je od samsunga....jaoo, da bi kdo posnel to nabijanje...ja dve uri me je prepričeval, da je telefon ok, pa da ne pišem vsega....v glavnem krivci so bili vsi drugi, samo telefon ne...od uporabnika, aplikacij, posodobitev, nastavitev....
Pri meni so se v poslovalnici pripravili, ko sem prišel drugič po telefon in me je pricakal promotor ali kaj že je od samsunga....jaoo, da bi kdo posnel to nabijanje...ja dve uri me je prepričeval, da je telefon ok, pa da ne pišem vsega....v glavnem krivci so bili vsi drugi, samo telefon ne...od uporabnika, aplikacij, posodobitev, nastavitev....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()
bambam20 ::
Rupsi, potem si slabo seznanjen z samsung polizdelki...
Lepo. Imamo Samsunge v družini in nihče nima problemov z njimi. Še kaj?
Ripsi, pa si že kaj snemal s kamero?
S sem kje omenil, da imamo doma to grdobo od S8 -ke? Tega ne bi mel, da mi ga podarijo.
SoulMan ::
Res je ga odprejo ampak sam res nimam tezav s telefon po 2 mesecih, ko je bil na servisu. Sicer je to moj prvi Samsung po parih letih in tudi zadnji, ker me nekaj stvari moti, ampak s servisom pa res nimam nobenih tezav. Kolega imel na s8+ burn in, so mu menjali celotno ohisje... nimam pojma od kje vam te kritike. Mogoce pa nimate srece s servisi. Jaz nimam pripomb. Tok tok.
Malo pogooglaj.... :)
Kaj ko bi ti namesto mene? ;)
klinker ::
Jaz pa ravno v krakem nameravam nabavit S8. A je to res serijsko?
Ne trdim, da je serijsko. Očitno je pa zelo pogosta težava oziroma tovarniška, po številu zadetkov na google sodeč ( Googlaj: S8 rear cam not focusing).
Napaka izgleda tako, da cam ostane kot v makro fokusu. Se pravi na 1-2 cm stvari so ostre, dalje ne fokusira. Ne pomaga nič. Tudi ni za brat forumske nasvete, ker svetujejo od tovarniškega hard reseta dalje vse živo.. BZ. Nekje sem prebral, da je kao uradni Samsungov nasvet frcni telefon zraven kamere.
In res frcnes tam zraven kamere, prstnega odtisa in kamera takoj izostri. Je pa butasta napaka, ravno pred uro sem bil v lokalu prosim nekoga X, da naredi posnetek, pa pravi noče izostrit.
In pol frcaš telefon za 700 EUR tam pred folkom, da narediš posnetek.
Ravno iščem pogodbo, decembra 2017 nabavljen. Se pravi po cca. 3 mesecih ga začel biksat. Od tega mesec ni bil v uporabi ( služil samo za VR).
Ker je ocitno HW tezava s kamero in ti noben SW update to ne bo resu, s frcanjem pa zadevo "sprostis" in pol dela.
To ti morajo na servisu kamero menjat, pa je reseno. Verjetno kak slab batch od proizvajalca kamere. Nic takega ce mene vprasas, saj se vsak model je imel kdaj kake tezave in prakticno za vsako napravo lahko zgooglas kak kiks. Vec miljonska proizvodnja pac, kjer se napake znajo zgodit, oz. zelo tezko da se ne bi.
Mare2 ::
To je pa res grozno.
Pri uveljavljanju stvarne napake jim daj še link od drugih.
https://us.community.samsung.com/t5/Gal...
Pri uveljavljanju stvarne napake jim daj še link od drugih.
https://us.community.samsung.com/t5/Gal...
blackbfm ::
To ti morajo na servisu kamero menjat, pa je reseno. Verjetno kak slab batch od proizvajalca kamere. Nic takega ce mene vprasas, saj se vsak model je imel kdaj kake tezave in prakticno za vsako napravo lahko zgooglas kak kiks
Mam feeling da te zlepljeni samsungi nikol vec niso isti (vodotesni) ko ga enkrat odpres..
Magic1 ::
Jaz nikoli ne bi pustil šarafuanja na napravi stari manj od pol leta. Za take stvari imaš stvarno napako, ki zagotavlja da dobiš novo napravo res tako, kot mora bit. Serviser ne bo nikoli tako nazaj sestavil, kot lahko robot. Sploh pa je govor o 700€ vrednem telefonu. Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu.
Magic
jizzer ::
Glede te stvarne napake, prvič vidim da za to obstaja celo obrazec, in me zanima naslednje.
Telefon je pol leta pred iztekom garancije/aneksa, in mi zgornji del ekrana ne deluje zaradi "dead zone" (?). Očitno se tako temu reče in sem našel kar zadetkov na to temo. Lahko se pojavi kjerkoli, meni se je pač na vrhu in je sploh annoying za notification-e. Sicer obstaja en fix - da skozi spustiš napetost (iskrica iz vžigalnika) - ampak ne dela permanentno, in me zanima če lahko na podlagi tega uveljavljam stvarno?
Telefon v odličnem stanju glih ni, vidne posledice padca(ev), ampak nikoli nič ne-delujoče ali zamenjano steklo, skratka karkoli.
edit: pardon za offtopic!
Telefon je pol leta pred iztekom garancije/aneksa, in mi zgornji del ekrana ne deluje zaradi "dead zone" (?). Očitno se tako temu reče in sem našel kar zadetkov na to temo. Lahko se pojavi kjerkoli, meni se je pač na vrhu in je sploh annoying za notification-e. Sicer obstaja en fix - da skozi spustiš napetost (iskrica iz vžigalnika) - ampak ne dela permanentno, in me zanima če lahko na podlagi tega uveljavljam stvarno?
Telefon v odličnem stanju glih ni, vidne posledice padca(ev), ampak nikoli nič ne-delujoče ali zamenjano steklo, skratka karkoli.
edit: pardon za offtopic!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jizzer ()
Magic1 ::
Stvarno napako se uveljavlja v prvih šestih mesecih, po tem času je na tebi da dokazuješ, da gre za stvarno napako in ne za normalno okvaro, ki šteje pod garancijo. Kar seveda zakomplicira zadeve za tebe in se zato ne splača zajebavat. Uveljavljaj garancijo.
Magic
Mare2 ::
jizzer ::
klinker ::
Glede na to da imas sledi od padca, bos tezko karkoli uveljavu in dokazal da padec ni kriv za napako.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 81880 (9790) | Twixz |
» | Zavrnitev stvarne napakeOddelek: Mobilne tehnologije | 4912 (4218) | Diogenes |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106039 (55073) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7166 (6101) | St235 |