» »

Zavrnitev stvarne napake

Zavrnitev stvarne napake

Diogenes ::

Pozdravljeni

Mene zanima, ali je že kdo od vas imel izkušnjo s tem, da telefon resnično ne deluje tako, kot bi moral (aplikacije konstantno crashajo, kamera počasna in crasha pogosto, telefon je popolnoma nezanesljiv) in vam prodajalec ni priznal stvarne napake?

Telefon v vprašanju je Redmi Note 5 (Internacionalna verzija, sicer bolje znan z dodatkom "Pro" na drugih trgih). Poznam zadevo in kako naj bi delovala, ker nisem teleban kar se tehnike tiče in vem, kdaj me nekdo nateguje. Seveda sem ga najprej ponastavil, ampak ni rešilo nič, zato sem napravo nesel na garancijo, kjer so le posodobili sistem na j***** beta verzijo MIUI in rekli, da zadeva deluje (Za kar so potrebovali tri tedne - za eno uro dela). Po kratkem testiranju z moje strani se je izkazalo, da je napaka še vedno prisotna (kakšno presenečenje) in sem šel uveljavit stvarno napako, kar so označili za sporno.

Telefon kmalu dobim nazaj in bom pač sam dokazal, da ima stvarno napako, ampak me zanima, kaj je najboljše, da naredim potem? Grem neposredno k prodajalcu z dokazi? Če imate kakršnekoli izkušnje s tem, bi vam bil hvaležen, če jih delite.

Hvala

Dimnik ::

Jaz sem imel lani enako zadevo z s8+, po 2x pošiljanju nazaj na servis in zavračanju stvarne napake ( so ponovno naložili operacijski sistem in odposlali nazaj), sem pisal na tržni inšpektorat, sem pa tudi v poslovalnici omenil tržni inšpektorat, potem se je čudežno premaknila zadeva.

Na tržni inšpektorat napiši mail, lepo opiši zadevo in servis s katerim imaš težave, če imaš kakšna potrdila o zavrnitvi s strani servisa, kopiraj zraven in povprašaj kako naprej....

Imaš slučajno sd kartico v telefonu? Na motoroli me je enkrat podobno hecala sd kartica

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dimnik ()

Diogenes ::

Dimnik je izjavil:

Jaz sem imel lani enako zadevo z s8+, po 2x pošiljanju nazaj na servis in zavračanju stvarne napake ( so ponovno naložili operacijski sistem in odposlali nazaj), sem pisal na tržni inšpektorat, sem pa tudi v poslovalnici omenil tržni inšpektorat, potem se je čudežno premaknila zadeva.

Na tržni inšpektorat napiši mail, lepo opiši zadevo in servis s katerim imaš težave, če imaš kakšna potrdila o zavrnitvi s strani servisa, kopiraj zraven in povprašaj kako naprej....


Sem to že naredil, čakam na odgovor z njihove strani. Sem se tudi malo pozanimal kakšni zakoni me krijejo pa to, sicer se je treba malo skopati do tega, kar potrebuješ, ampak je zanimivo, ko odkriješ, na koliko načinov te lahko nategnejo, če nisi zakonsko ali tehnično podkovan.

Diogenes ::

Dimnik je izjavil:

Imaš slučajno sd kartico v telefonu? Na motoroli me je enkrat podobno hecala sd kartica


Napake se pojavijo ne glede na to, če je ali ni kartice v telefonu. Pa ne vidim na primer razloga, da bi kamera ob preklopu s slike na video (samo preklopu, ne snemanju) crashala in podobno.

Poleg tega so se na servisu zlagali, da niso formatirali telefona in so mi priporočali, da naj to naredim, ker je gor "preveč aplikacij". Dobesedno samo Xiaomijeve preloaded aplikacije in Facebook je bil gor, ko sem telefon dobil nazaj.

Saj verjamem, da ne želijo zlonamerno trditi, da je s telefonom vse vredu, samo testirat se jim, ne da. Ne glede na to sem v istem dreku.

Magic1 ::

Ne ločiš med garancijo in stvarno napako. Ali uveljavljaš eno, ali drugo. Moraš bit jasen in stvarno napako lahko uveljavlaš le pri trgovcu. To sta različni zadevi. Preberi si sorodno temo na Slo techu o razlikah.
Magic

Diogenes ::

Magic1 je izjavil:

Ne ločiš med garancijo in stvarno napako. Ali uveljavljaš eno, ali drugo. Moraš bit jasen in stvarno napako lahko uveljavlaš le pri trgovcu. To sta različni zadevi. Preberi si sorodno temo na Slo techu o razlikah.


Sem najprej uveljavil garancijo, in ko se je telefon vrnil v istem stanju, sem uveljavil stvarno napako. Za oboje imam vso dokumentacijo, podpise itd. Najprej sem le želel, da mi telefon popravijo, ampak v prihodnosti bom vedno uveljavil stvarno napako ...

Dimnik ::

Stvarno napako uveljavljaš pri trgovcu, odobrit pa mora servis...v mojem primeru sem telefon oddal v poslovalnici, oni so pa z izpolnjenim obrazcem za stvarno napako poslali na servis....
Glede garancije ali stvarne napake, pa lahko uveljavljaš oboje....sam sem tudi mislil, da če uveljavljaš garancijo, da potem več stvarne napake ne moreš, ampak gre... no so me pa v poslovalnici po vsej sili napeljevali k garanciji, katere nisem sprejel...

Magic1 ::

V prve pol leta vedno uveljavljaš stvarno napako. Če te zavrnejo, morejo zelo natančno obrazložit zakaj zavračajo tvoje navedbe(dokazovanje je na njihovi strani). Če se zmišlujejo, bodo fasali kazen ob prijavi na inšpekcijo. Jim moraš pa dat vedet, da se spoznaš na svoje pravice, saj računajo, da večina nima pojma. Na stvarno napako morajo odgovorit v 8 dneh.
Magic

louser ::

Magic1 je izjavil:

Ne ločiš med garancijo in stvarno napako. Ali uveljavljaš eno, ali drugo. Moraš bit jasen in stvarno napako lahko uveljavlaš le pri trgovcu. To sta različni zadevi. Preberi si sorodno temo na Slo techu o razlikah.

Ne, smeh. Lahko uveljavljaš oboje.
Še EU je imela blazno dobro idejo, da bi garancijo rahlo skrčila in povečala pravice iz stvarne napake.

St235 ::

V bistvu velika večina držav EU sploh ne pozna koncepta zakonsko predpisane garancije.

Diogenes ::

Dimnik je izjavil:

Stvarno napako uveljavljaš pri trgovcu, odobrit pa mora servis...v mojem primeru sem telefon oddal v poslovalnici, oni so pa z izpolnjenim obrazcem za stvarno napako poslali na servis....
Glede garancije ali stvarne napake, pa lahko uveljavljaš oboje....sam sem tudi mislil, da če uveljavljaš garancijo, da potem več stvarne napake ne moreš, ampak gre... no so me pa v poslovalnici po vsej sili napeljevali k garanciji, katere nisem sprejel...


Vse sem naredil preko trgovca, ker servisu preprosto ne zaupam. Tudi zanimiva zadeva, ki sem jo odkril, je to, da če na primer rootaš telefon, sicer nimaš več garancije, ampak če se potem pokvari zaradi stvarne napake, lahko še vedno uveljaviš stvarno napako.

St235 ::

Magic1 je izjavil:

V prve pol leta vedno uveljavljaš stvarno napako. Če te zavrnejo, morejo zelo natančno obrazložit zakaj zavračajo tvoje navedbe(dokazovanje je na njihovi strani). Če se zmišlujejo, bodo fasali kazen ob prijavi na inšpekcijo. Jim moraš pa dat vedet, da se spoznaš na svoje pravice, saj računajo, da večina nima pojma. Na stvarno napako morajo odgovorit v 8 dneh.


Ni tako enostavno. Prve pol leta se šteje, da je bila napaka prisotna ob nakupu in je defacto vsaka napaka stvarna. Še vedno pa moraš ti dokazat, da napaka kot takšna obstaja.

Inšpektorat lahko napše kazen, vendar se v presojanje tega ali napaka obstaja ali ne ne bodo spuščali. To je pač stvar spora med tabo in prodajalcem, zato te bodo napotili na pravdo. Tudi če ugotovijo napake prodajalca v postopku in ga posledično kaznujejo, to ne pomeni, da bo zato moral upoštevat tvojo zahtevo za stvarno napako.

Diogenes ::

Magic1 je izjavil:

V prve pol leta vedno uveljavljaš stvarno napako. Če te zavrnejo, morejo zelo natančno obrazložit zakaj zavračajo tvoje navedbe(dokazovanje je na njihovi strani). Če se zmišlujejo, bodo fasali kazen ob prijavi na inšpekcijo. Jim moraš pa dat vedet, da se spoznaš na svoje pravice, saj računajo, da večina nima pojma. Na stvarno napako morajo odgovorit v 8 dneh.


Niso bili nič kaj natančni. Še posebej, ker so si vzeli eno jebeno uro, da so telefon "popravili" in testirali. Temeljiti ljudje. Nameravam, ko ga dobim nazaj, spisat dolg mail prodajalcu kjer citiram vse pravice itd.

St235 je izjavil:

Magic1 je izjavil:

V prve pol leta vedno uveljavljaš stvarno napako. Če te zavrnejo, morejo zelo natančno obrazložit zakaj zavračajo tvoje navedbe(dokazovanje je na njihovi strani). Če se zmišlujejo, bodo fasali kazen ob prijavi na inšpekcijo. Jim moraš pa dat vedet, da se spoznaš na svoje pravice, saj računajo, da večina nima pojma. Na stvarno napako morajo odgovorit v 8 dneh.


Ni tako enostavno. Prve pol leta se šteje, da je bila napaka prisotna ob nakupu in je defacto vsaka napaka stvarna. Še vedno pa moraš ti dokazat, da napaka kot takšna obstaja.

Inšpektorat lahko napše kazen, vendar se v presojanje tega ali napaka obstaja ali ne ne bodo spuščali. To je pač stvar spora med tabo in prodajalcem, zato te bodo napotili na pravdo. Tudi če ugotovijo napake prodajalca v postopku in ga posledično kaznujejo, to ne pomeni, da bo zato moral upoštevat tvojo zahtevo za stvarno napako.



Sem učeraj o tem bral ja, vbistvu je edini način, da dobim jaz kaj od tega to, da s tem grozim in mi ugodijo, ali pa da jih grem tožit, kar pa za 209 € vreden telefon nekako ni smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Diogenes ()

Dimnik ::

Jaz na tvojem mestu, če neboš nič rešil oz, da ti drugega ne preostane kot tožarjenje z njimi, se nebi spuščal v to za 200eur, ampak bi poiskusil z drugim romom, npr eu rom naložit..

Diogenes ::

Dimnik je izjavil:

Jaz na tvojem mestu, če neboš nič rešil oz, da ti drugega ne preostane kot tožarjenje z njimi, se nebi spuščal v to za 200eur, ampak bi poiskusil z drugim romom, npr eu rom naložit..


Bom že nekaj, morda za velik nižjo ceno na bolhi prodal za dele pa novega kupil. Sledile bodo pa seveda nizke ocene na družabnih omrežjih itd.

tikitoki ::

St235 je izjavil:

V bistvu velika večina držav EU sploh ne pozna koncepta zakonsko predpisane garancije.



Kar je cista izmisljotina. Na EU ravni so uredili precej dobro zascito potrosnika.

https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

louser ::

Pri nas jo poznamo pod imenom stvarna napaka.
Imaš še opcijo garancije, ki jo uveljavljaš pri prodajalcu ali uradnem servisu in še tisto podaljšano garancijo, ki jo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu.

WhiteLenate ::

Sam sem imel podoben primer nekaj let nazaj. Telefon (vodoodporen) je imel na zgornjem robu ohišja špranjo, kar sem opazil šele čez nekaj dni. Uveljavljal stvarno napako, ki je servis ni želel priznati. Ker pa so se z odgovorom obotavljali več kot 8 dni, sem vseeno zahteval nov aparat in ga tudi dobil.

Seveda se prodajalci poskušajo izmikati odgovornosti in stranke napotujejo direktno na servis, ampak je treba vztrajati pri svojem, saj so po zakonu oni dolžni zagotoviti brezhiben izdelek. Sicer pa tole.

St235 ::

tikitoki je izjavil:

St235 je izjavil:

V bistvu velika večina držav EU sploh ne pozna koncepta zakonsko predpisane garancije.



Kar je cista izmisljotina. Na EU ravni so uredili precej dobro zascito potrosnika.

https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

Drzi, ce nisi sposoben locit med stvarno napako in garancijo. Preberi si vsebino pa ti bo hitro jasno, da to kar je pri nas stvarna napaka sovpada s tem kaj predpisuje EU (guarantee), obvezne garancije proizvajalca (ki se ji v anglescini rece warranty) pa eu ne pozna.

Tako da najprej bo treba osnovne pojme razcisti, se naucit kaksno anglesko besedo, potem pa lahko prides nazaj pametovat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

tikitoki ::

St235 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

St235 je izjavil:

V bistvu velika večina držav EU sploh ne pozna koncepta zakonsko predpisane garancije.



Kar je cista izmisljotina. Na EU ravni so uredili precej dobro zascito potrosnika.

https://europa.eu/youreurope/citizens/c...

Drzi, ce nisi sposoben locit med stvarno napako in garancijo. Preberi si vsebino pa ti bo hitro jasno, da to kar je pri nas stvarna napaka sovpada s tem kaj predpisuje EU (guarantee), obvezne garancije proizvajalca (ki se ji v anglescini rece warranty) pa eu ne pozna.

Tako da najprej bo treba osnovne pojme razcisti, se naucit kaksno anglesko besedo, potem pa lahko prides nazaj pametovat.


Vsak lahko prebere kar pise in vidi, da nimas pojma o cem govoris.

Free of charge, 2-year guarantee (legal guarantee) for all goods

Under EU rules you always have the right to a minimum 2-year guarantee at no cost, regardless of whether you bought your goods online, in a shop or by mail order.

This 2-year guarantee is your minimum right. National rules in your country may give you extra protection: however, any deviation from EU rules must always be in the consumer's best interest.

Ocitno tvoja anglescina ni vredna pocenga grosa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

St235 ::

Se enkrat ker ocitno nimas pojma:

Angleski izraz guarantee ni enako obvezna garancija proizvajalca!

Ustrezen izraz v anglescini za zakonsko predpisano garancijo, kot jo poznamo v sloveniji je warranty in v EU so redki primeri kjer bi bila predpisana zakonska obveznost garancije proizvajalca (warranty).

Kar pa eu pozna pod izrazom gurantee je v slovenscini stvarna napaka, ki je odgovornost prodajalca.

Tako da, kot ze receno: bo treba kaj prebrat in na kak tecaj anglescine pa bos manj neumno izpadel. Garancija in guarantee pac nista sopomenki in samo zato ker se nekaj enako slisi v obeh jezikih ne pomeni, da pomeni isto. Sem prepircan da sodis med ljudi, ki take poskuse pametovanja, kot si si ga privoscil poimenujejo pateticno, ker to je pa ja enako kot angleski pathetic.

louser ::

Najlažje mu bo pojasniti na primeru Applovega Ajfuna.
Ima eno letno garancijo.

gendale2018 ::

ampak apple se itak ne kvari tko da to nima veze
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

louser ::

Res je. So komaj priznali, da je njihov Ajfun 8 prvih šest mesecev izhajal z napako. Do sedaj so bili krivi uporabniki sami.

Diogenes ::

louser je izjavil:

Res je. So komaj priznali, da je njihov Ajfun 8 prvih šest mesecev izhajal z napako. Do sedaj so bili krivi uporabniki sami.


ko smo že lih pr Apple, nekaj časa nazaj nisem imel dostopa do Apple računa ker sem imel two-factor authentication ukloplen ampak mi zarad nekega razloga ni telo poslat kode na SMS, tudi če sm SIM dau v iPhone. Po več kot 3 tednih jebe z njihovim supportom na Irskem so mi končno poštimal in sm pol zatežiu če ne bo nč kompenzacije pa so mi dal 120€ za porabt v njihovi UK trgovini. Sicer so mi šli na kurac ker ne morjo take napake odpravit v kratkem času ampak kompenzacije naprimer v tem primeru s xiaomijem ne morem pričakovat. Zatežiu bom useeno seveda.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015454 (5382) TOP
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
354243 (2289) shadeX
»

S8 polizdelek "frcaj" da dela

Oddelek: Mobilne tehnologije
316111 (4985) klinker
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
346781 (5716) St235
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
265819 (4883) bobby

Več podobnih tem