» »

Stroški vzdrževanja

Stroški vzdrževanja

«
1
2

petrusko ::

Sem pred nakupom novega SUV-ja - in sicer gledam dizla z avtomatskim menjalnikom. V paci sta Volvo XC60, ter VW Tiguan.

Zanima me kakšne stroške lahko pričakujem (koliko stane redni servis) - za čas garancije pa to.
Vem zaenkrat, da je pri Volvu redni servis na 30k, pri VW na 15k km.

Ali bi morda nekdo, ki si lasti avto v približno istem cenovnem razredu (T-ROC, T-CROSS, XC40 ali XC90) deli koliko stane redni servis?

avtek ::

Na prva vprašanja žal nimam konkretnega odgovora.

Trditi pa upam, da T-Roc in T-Cross nista niti približno v rangu Tiguana. Če bi že vlekel neke vzporedne stroške, bi (po mojem) moral primerjati s Passatom.
Ja, res sta T-Roc in T-Cross malce višja, ampak izredno majhna "SUV", še vedno pa ni to niti pibližno isti "rang".

KAVINSKY ::

Računaj še na vzdrževanje menjalnika. Intervali so lahko od 60 do 100k km. Pri štirikolesnem pogonu upoštevaj tudi menjavo olja v diferencialih. Dodaj še dražje gume in višji strošek premontaže (verjetno so 18 col feltne). Servisi so načeloma zlatarsko dražji za novejše avtomobile, po izteku garancije pa cena pade. Vmesno sicer lahko voziš k nepooblaščenemu serviserju, brez da bi garancija bila kršena. Ampak potem se človek vpraša zakaj kupiti avto za tako ceno pa šparati kjer se le da.

Najbolje, da stopiš do avtohiš pa povprašaš še za izračun vzdrževanja.

Vuli ::

ti kar delaj servis na dizlu na 30k.
za razni filtre, vodna pumpa, V jermen so smešno nizke cene, za kolk te bodo pa na pooblaščencu obral, je pa druga zgodba.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

hojnikb ::

vodna pumpa, če je električna, ni glih poceni špas.
#brezpodpisa

chort ::

šKodiaq 2.0d 190ps DSG 4x4 (isti k kot Tiguan Allspace) ima servis med 200EUR (obični, vsakih 15k) in 460EUR (na 60kkm razširjeni + menjava olja v DSG).
Edit: velja za uradni servis v Sloveniji. V skandinaviji sem dal x2 (dvakrat sem se znašel tam ravno ko se je avto pritoževal, da bi on mel servis)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: chort ()

Stikalo ::

T-CROSS je malček. To je velikost Polota, samo da je malo višji. Avtomatika solidno opremljenega bi dobil za cca 18k-20k€ odvisno od opreme.

VW ima ceno servisa za diesel okoli 200€ (odvisno od servisa). Nekateri prodajalci/serviserji delajo servis na 30kkm ali pa na 15 kkm. V lj je 30 kkm. Meni je ustrezalo 15 kkm, toliko približno jih naredim v enem letu. Če pa delaš kilometrov več si izpogajaj 30 kkm interval. VW če voziš na uradni servis ponavadi gre na roko pri kakšni večji okvari in upošteva kulanco.

Kvinta ::

Moj svak ma Range Rover Hse Sport pa servisi stanejo tolko kolkor stanejo za Mercedes C klaso pa je to luxuzni terenec oz. vsaj 10 let nazaj je bil pa še danes se lahko kosa z marsikirim.
A.C.A.B

Alfa Dog ::

@chort: kako pogosto je pa treba servisirat haldex sklopko in koliko to stane?

chort ::

@alfa, nimam pojma, zaenkrat mi ga še niso, ga bom pa verjetno samoiniciativno peljal. Na briskoda.com berem da na 3 leta, cena 80 GBP.

@Stikalo, meni so dali na izbiro, servis na 15kkm fiksno ali variabilni (glede na uporabo, dolžino relacij, obremenitev bla bla), ki je nanesel 30kkm ker delam same res dolge relacije. Vseeno sem vmes zamenjal olje.

@Kvinta, ni nujno čisto res. Range Rover Vogue TDV8 je res cca 400€ na servis (večino od tega olje). Ti pa nihče recimo ne pove, da LR ni dal servisnega intervala za ZF avtomatski menjalnik (sicer na 80kkm po navodilih proizvajalca) in so posledično vsi z originalnim oljem in zato v kurcu, transfer box in diferenciali prav tako običajno delajo na isto olje že 200kkm. Akumulator je potrošna roba - vsake 4 leta, prav tako zavore, ki ustavljajo 3 tonski avto in trajajo 30kkm, diski 60kkm. Večino je strah zračnih amortizerjev, ki pa na novejših RRih niso nek problem. Je pa res, da RR (Sport ne, ker je v bistvu pohabljen Discovery) požre večino "resnih" terencev za malo malico, ni pa jih veliko ki bi šli na teren, če ne drugega že zaradi omejitev pri velikosti felten in posledično gum, ki jih lahko daš gor (zaradi ogromnih zavornih čeljusti je najmanjša tovarniška feltna 19", dobi se sicer še Compomotive 18" rally raid feltne delane za Pariz-Dakar, ki ravno še grejo čez čeljusti).

Vuli ::

hojnikb je izjavil:

vodna pumpa, če je električna, ni glih poceni špas.

vsaj na 190km XC60 II mislim da ni elek. komplet glavni jermen pa vodna in rolce je cca 200€ od Gatesa.
Bolj dragi znajo bit kosi karoserije, če ga kje stolčeš..
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

IL_DIAVOLO ::

Lastniki bmw-jev in mercedesov tukaj baje nimajo nobenih stroškov, samo tankaj in vozi.

L O L

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

Sparkxl ::

Pa sem že mislil da si eno temo spregledal in tukaj ne boš odložil svoj kup dreka

gruntfürmich ::

računaj jurja letno za servis.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

chort ::

gruntfürmich je izjavil:

računaj jurja letno za servis.

Iz katerega klobuka si to cifro potegnil, če sem par postov višje točno napisal koliko pride za praktično enak avto? Niti približno jurja (razen če delaš 60k km letno).

dexterboy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lastniki bmw-jev in mercedesov tukaj baje nimajo nobenih stroškov, samo tankaj in vozi.
L O L

BMW se ne kvari, ampak se servisira ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

gruntfürmich ::

chort je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

računaj jurja letno za servis.

Iz katerega klobuka si to cifro potegnil, če sem par postov višje točno napisal koliko pride za praktično enak avto? Niti približno jurja (razen če delaš 60k km letno).

naj si da toliko buđeta pa je stvar rešena še za vse nepričakovane stvari. če nima toliko, naj gleda cenejše avte.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bambam20 ::

petrusko je izjavil:

Sem pred nakupom novega SUV-ja - in sicer gledam dizla z avtomatskim menjalnikom. V paci sta Volvo XC60, ter VW Tiguan.

?


Tiguan je konkretno cenejši od XC60.

Samo to ni to. Tisto pravo sta XC90 in toureg.

chort ::

gruntfürmich je izjavil:

chort je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

računaj jurja letno za servis.

Iz katerega klobuka si to cifro potegnil, če sem par postov višje točno napisal koliko pride za praktično enak avto? Niti približno jurja (razen če delaš 60k km letno).

naj si da toliko buđeta pa je stvar rešena še za vse nepričakovane stvari. če nima toliko, naj gleda cenejše avte.

Kupuje nov avto, kjer so nepričakovane stvari vsaj nekaj časa problem proizvajalca/prodajalca.

sandmat ::

XC60 je definitino par razredov nad Tiguanom. Pojdi preizkusit oba in se potem odločaj ;)

dvojka ::

Mislim, da so servisi prvih par let zanemarljiv strošek napram strošku avtomobila in ostalim stroškom. Že komplet zimskih pnevmatik na ločenih platiščih bo stal več (za 19 ali 20" bo to blizu ali več kot 2000€ za nove originale). Zavarovanje s polnim kaskom tudi ni poceni. Tako, da tistih 200-400€ letno za servis ni veliko.

chort ::

sandmat je izjavil:

XC60 je definitino par razredov nad Tiguanom. Pojdi preizkusit oba in se potem odločaj ;)

Zelo res. Po udobju je XC60 svetlobna leta spredaj, Tiguan je ropotulja (pa Kodiaq prav tako).

petrusko ::

Ja kupujem nov avto ... in ker mam sedaj 12 let starega Volvota ... in ga skoraj servisiram sam, so stroški seveda absolutno neprimerljivi z novim avtomobilom. Predvsem zato ker sem potem vezan tako na garancijo in na vse ostale pogoje prodajalca.

XC60 smo šli že peljat in res bi skoraj isti dan prišli domov z novim, ampak ker vemo da se take nakupe ne dela na podlagi čustev, gremo probat še najmanj Tiguana (ki je favorit boljše polovice) pa potem še Mercedesa B klaso (ni čisti SUV) in morda še kakega.

Preveril sem tudi zavarovanje in ja glede na polno nabavno ceno (XC je absolutno višja) je razlika med 1300 oz. 1800 za XC ter 900 - 1300 za VW; brez popustov in z prvim sklepanjem zavarovanje (brez premijskega razreda).

Hvala zaenkrat vsem

sandmat ::

B classa je Clio rang. Primerjaš vozila, ki so zelo različna. Če boljša polovica preferira vw napram xc60, menjaj boljšo polovico :D

bambam20 ::

sandmat je izjavil:

B classa je Clio rang.


A classa je potem rang Twingo? Lol. C klasa pa rang megana.

sandmat ::

si videl/sedel/vozil B classo? Raje cliota. Popolnoma neprimerljivo z ostalima dvema. Also, Twingo ima notranjost boljšo od A classe :D

bambam20 ::

sandmat je izjavil:

Also, Twingo ima notranjost boljšo od A classe :D


Se popolnoma strinjam. NObene razlike. Oba imata volan in merilnike.




b3D_950 ::

obe so za v koruzo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

;-) ::

Isti drek, le da reno rabi vcasih kako čiščenja, mercedes pa uparjanje kroma ko se začne luščit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

TheBlueOne ::

Mercedezovi SUVji tudi niso znani kot zanesljivi. Tanovi sem pred kratkim videl v Celju in bil razocaran. Kar je tipk so bile slabse kot pred desetimi leti, ostalo nek plastik fantastik. So pa lepi na fotkah.

Meni se najbolj konkretno med SUVji deluje Lexus. BMWja mi ne pusti moja, ker sva ena leto prisla do rekordnik 7000€ popravil. :)

gruntfürmich ::

kateri SUV je rang 25k €, da ni prevelik (4,5m), noter prostoren, in zmožen dobro voziti tudi po zahtevnih terenih in ne samo po mestu?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

TheBlueOne ::

gruntfürmich je izjavil:

kateri SUV je rang 25k €, da ni prevelik (4,5m), noter prostoren, in zmožen dobro voziti tudi po zahtevnih terenih in ne samo po mestu?


Suzuki Vitara 4x4 1.4 automatik. Sem ga malo peljal in je OK. Baje je tudi tista Dacia presenetljivo OK, potem pa imas se enega JEEPa. Menda je pa to to.

Jaz bi vzel Vitaro, ker se Suzukiji praviloma ne kvarijo.

chort ::

gruntfürmich je izjavil:

kateri SUV je rang 25k €, da ni prevelik (4,5m), noter prostoren, in zmožen dobro voziti tudi po zahtevnih terenih in ne samo po mestu?

Definiraj zahteven teren. Enim je to bolj grob makadam, enim pa vlake, ceste z 1m rajedami in pol metra snega.

Novi(!) Duster je ok, SiDG in Zavod za gozdove jih karnekaj gonita v moji okolici, pa nimajo prevelikih pritožb. Renault Captur prav tako, oba sta kar visoko od tal (21cm).
Suzukiji so nižji (Vitara, S-Cross oba okrog 18cm), dobiš pa pregovorno zanesljivost.

TheBlueOne ::

Si mislim, da trenutno Suzuki zmaga:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Dobis hibrida, kar pomeni super navor za teren, pogresam samo avtomatski menjalnik.

Utk ::

To je glih tolk hibrid kot je corolla hibrid električni avto.

TheBlueOne ::

Zakaj? Kaj ne doda kaj navora? Potem pac vzames nehibrida.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ce ne piše gor toyota, baje ni pravi hibrid. Kot ce ne piše gor tesla, ni pravi EV.

Se enkrat BAJE.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj? Kaj ne doda kaj navora? Potem pac vzames nehibrida.

Mild hibrid pomeni, da elektrika nikoli ne more samostojno poganjat avta. Kaj si boš pol z njo pomagal? Več navora? Kolk več? 10% prihranka goriva, pa še to samo na papirju.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce ne piše gor toyota, baje ni pravi hibrid. Kot ce ne piše gor tesla, ni pravi EV.

Se enkrat BAJE.

Ne, pravi hibrid ni, ker NI PRAVI HIBRID. Ne pa ker ne piše toyota gor. Elektrika ne poganja avta nikoli. Ti z voščenkami narišem, da boš razumel?

Sej boljše je kot nič, ostali še tega nimajo. Ni pa ne vem kaj. Kot sem napisal, to je glih tolk hibrid kot corolla električni avto. 20% od tega, 80% pa manjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Zakaj? Kaj ne doda kaj navora? Potem pac vzames nehibrida.

Mild hibrid pomeni, da elektrika nikoli ne more samostojno poganjat avta. Kaj si boš pol z njo pomagal? Več navora? Kolk več? 10% prihranka goriva, pa še to samo na papirju.



In kaj potem? Ne vem zakaj bi ga morala poganjati. Ce terenec dobi vec navora in morda to se brezplacno rentira nazaj skozi prihranek je to OK. Morda se lepse speljuje itn.

Utk ::

Ne vem kako je pri suzukiju, ampak pri enem drugem dvigne navor v rangu iz 170 nm na 177 ali nekaj takega. Če to sploh opaziš med vožnjo...kapo dol.
Če bi imeli res cilj dober navor na terenu, bi naredili pravega hibrida...

Sej bolje je kot nič, ampak ne za veliko. Če je 500 evrov doplačila, vzameš, če ne, je vseeno če ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Ja tako. Pac Suzuki je fin zanesljiv terenec, hibrid pa za vecino nas ne pomeni nek orgazem. Pac ce je boljse in ni predrago OK, drugace pa ne.

bambam20 ::

TheBlueOne je izjavil:

BMWja mi ne pusti moja, ker sva ena leto prisla do rekordnik 7000€ popravil. :)


Maš pametno partnerko. BMW- big money waste in to dobesedno. Včasih si do 300 jurjev delal na bmw-ji redne servise ( olje, filtri, mikro jermeni) pa kakšno žarnico menjal, končnik...

Dons pa do 200.000 menjaš pol avta. Preventivno. Lol.

KAVINSKY ::

TheBlueOne je izjavil:

Pac ce je boljse in ni predrago OK, drugace pa ne.


Dobi se ga za isto ceno, zaradi novih eko standardov so umaknili klasični 1.4 140 konjski motor in ga nadomestili z blago hibridno verzijo z 130 konji in malo večjim navorom. Pa že predhodno ni bil žejen motor - v najtežji konfiguraciji je težek malo nad 1200kg. Duster je od 1300 do 1400kg, Sportage pa lahko tehta tudi 1700kg (2.0 dizel z awd).

Na originalno vprašanje, treba je razčistiti kaj je zahtevni teren. Duster ima prvo prestavo kot redukcijo, in je 215mm oddaljen od tal, Vitara ima pravih 6 prestav in je nižja (185mm). Je pa lažja od Dusterja... Za skočiti do zasnežene vikendice sta oba enako primerna. Če se rabi več prostora pa je tu še SX4. Pojdi peljat eno in drugo pa se odloči.


PS: za primerjavo Grand Cherokee ima AT gume in 4.0 motor

;-) ::

bambam20 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

BMWja mi ne pusti moja, ker sva ena leto prisla do rekordnik 7000€ popravil. :)


Maš pametno partnerko. BMW- big money waste in to dobesedno. Včasih si do 300 jurjev delal na bmw-ji redne servise ( olje, filtri, mikro jermeni) pa kakšno žarnico menjal, končnik...

Dons pa do 200.000 menjaš pol avta. Preventivno. Lol.

Kerega pa sta imela?

116i 2007 imela moja dve leti. 270.000 prodali pri 320.000 edini strosek menjava ketne 600€

Imel sem dve leti e61 z 250k 525DM km do 300k brez vlozka-1x menjal olje in roko iz autodoca.

Potem e61 530dM s 700.000 brez vlozka pol leta.

E61 525DA s 570.000 dve leti brez vlozka.

E91 320 164hp cipiran 210hp 400.000 prodali s 440.000 brez vlozka.

Avti so bili tukaj kupljeni najcenejsi tega modela torej "najslabsi", prodani vsi na jug ali tretjo drzavo. Ker se ne miskim ubadat s slovenci ki binradi nov avto za 2-5k eur. Jaz zvozim in za vevje pare prodam naprej na jug, medtem ko ne rabim pazit na servis.

Sedaj smo saltali na malo mlajsi (vseeno star) vozni park vseeno z dosti km-ker se mi je to v preteklosti prekleto dobro obneslo. Materiali so utečeni, zamenjeno vse kar mora biti, če bi kaj šlo hudo narobe bi že. Pri cliu 170.000 pri a4 270.000. oba drugo leto dopolnita 10let.

Avto kupujem po principu "dobre priložnosti" ne kaj jaz zelim. Moje zelje so ponavadi vrsta menjalnika in kw, vse ostalo razen ohranjenost ne gledam. Vecinokrat ko pridem s prepisa pa me moja vprasa kok km ima moram pogledat na stevec ker je zame nepomemben podatek. Pomemben podatek pri bnw pa je če je ketna enoredna dvoredna, taka kot na poni kolesu (n serie motorji) ali je večna (m serie motorji). Bmw novejši od 2010 je jajc ker so vse verige iz ponijev, zato sem zdaj pac vzel priloznostnega a4 b8 muktitronica za 3k eur z 270.000km. če vseka, naj vseka 3k dobik za dele

hojnikb ::

>Pomemben podatek pri bnw pa je če je ketna enoredna dvoredna, taka kot na poni kolesu (n serie motorji)

Dejansko si tu v zmoti. enoredna ali dvoredna pr N4x/N5x ne igra vloge, ker obe raztegne do te mere, da preskoc ali se enostavno utrga. Tako da se zanašat na dvoredno ketno, da bo zdržala "večno" je vsaj pri teh motorjih ruska ruleta.
#brezpodpisa

Machete ::

žlahta - - N47 s 400 kkm. Prva ketna. :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Blinder ::

Bmw serija 5, letnik 1995-2010, diesel 6 cilindrov, rocni menjalnik. Kateri model & motorji so nekako cenejsi za vzdrzevat in kateri drazji? Slisi se od tega da gre diferencial (2000 €), do tega da se lomi nek okvir za podvozje (600 €), potem se tiste slavne plasticne lopute od gasa ko jih motor potegne notri.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

;-) ::

Dif dobis rabljen pri vsakem odpadu. Okvir podvozja na e60 še nisem slišal, plastičnih loput pa niti eden od mojih ni več imel noter. To je urca dela in jih pomečeš ven.

Najbolje je vzet 530d vse kaj je manj se ne premika

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

IL_DIAVOLO ::

Max uporaba 2 leti, bogve zakaj :D

;-) ::

Ker smo meli avte v času gradje e61 naložiš žakle noter ne glisiraš. Ko se pojavi prva anomalija poklices komšio z makedonije pa ga pele dol za isti dnar ko si dal in vzames drugega.

Zakaj pelje tvojega dol in ne kr enega z avtoneta? Zato ker mu zaupas da da se pele na tvoje papire nazaj, ko je naslednjic tu naredis prepis in cao. Nobeden slovenček te ne guši kaj si mu prodal in nič.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16420001 (7878) m0LN4r
»

Nov ali rabljen avto, 45k letno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
517610 (6018) ziga1990
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7610997 (8796) TheBlueOne
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917332 (14122) Klemzz

Več podobnih tem