» »

Garancija - 45 dni čakanja

Garancija - 45 dni čakanja

strani: « 1 2

Suly ::

Pozdrav, pred mesecem in pol sem pol leta star računalnik srednjega/višjega ranga (i7, gtx grafična...) nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični. Po dolgih dobrih treh tednih čakanja so me obvestili da je računalnik popravljen in takoj sem ga šel prevzet. Doma še isti dan vse priklopim in zgrožen ugotovim, da so zamenjali matično, grafične kartice pa se niti dotikali niso in jasno stara okvara je ostala. Takoj naslednji dan odnesem računalnik nazaj in danes bo že kr preko 45 dni, kar sem brez računalnika.

Ampak pazi to, ker so mi računalnik, ki bi naj bil popravljen zmes vrnili (za manj kot 24ur), se na 45 dni ne morem sklicevat. Kaj sploh lahko storim? Jasno je da so me okrog prenesli, na tak prefinjen način.

printer ::

Cakas naslednih 45 delovnih dni ne 45 dni delovnih sobota in nedelja ne stejeta. Pac finte pomojem nimas kaj drugega kot pocakat.

freesty ::

Ja, ko so ti ga vrnili je garancijski rok zacel teci znova.

In v 45dni kakor je meni znano se stejejo tudi vikendi..
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

printer ::

Potem so pa mene tudi napiz... :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: printer ()

Suly ::

45 dni kolko vem šteje vse. Nisem pa prepričan da se povsem razumemo. Po zakonu je da če po 45 dneh ne popravijo računalnika, mi morajo vrniti denar ali ga zamenjati za novega, drži?

Oni so mi zgolj zvito vrnili nazaj za 24ur "popravljenega" in se s tem izognili teh 45 dnem, čeprav so jasno vedeli da bo računalnik že naslednji dan znova pri njih. To se tak ne more delat, kaj mi preostane?

printer ::

To sem najdo na enem forumu mogoce ti kaj pomaga.

Dnevi se seštevajo če gre za enako napako. V primeru, da si prvikrat uveljavljal garancijo zaradi y napake in drugikrat zaradi x napake se garancijska doba 45 dni ne sešteje. Če pa si prvikrat uveljavljal zaradi z napake in naslednjič zaradi iste z napake se ti dnevi seštevajo.

Suly ::

Uporabn podatek, a bojim se da bodo še vedno našli kak izgovor, sicer nebi vrnili nepopravljenega računalnika.

printer ::

Al pa posli email http://www.zps.si/, pa jih vprasaj kaj naret zps@zps.si mogoce, ti pa pomagajo. Barabe je treba ustaviti :D konec koncev placas drazje za izdelek zaradi garancije. Kolko vidim so mene tud napizdli z rokom 45 delovnih dni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: printer ()

bobby ::

ZPS,.. če nisi član, ne boš nobenega nasveta dobil, sem že probal.
ZPS je neprofitna organizacija in se financira iz čanarin in darovanja tako da,..

http://www.zps.si/narocilnica-3.html?It...
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

aerie ::

Suly je izjavil:

... nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični.

Dobro... Pa če že pišeš o svojih prigodah tule gor na forumu, vsaj navedi ime trgovine, da se ji ostali potencialni potrošniki lahko še pravočasno izognemo.

simimedi ::

Zdravo,

v 45 dnevni ros se štejejo vsi dnevi - tudi vikendi in prazniki.

LP Simon

Suly ::

aerie je izjavil:

Suly je izjavil:

... nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični.

Dobro... Pa če že pišeš o svojih prigodah tule gor na forumu, vsaj navedi ime trgovine, da se ji ostali potencialni potrošniki lahko še pravočasno izognemo.


Namerno jih še ne želim imenovat. Bom počakal na to kak mi bojo rešli z zadevo, ko se bo zaključlo pa opozorim, če bo še vedno narobe tako kot je zdaj.

WarpedOne ::

Međik words: preizkus pred prevzemom
How do you know what you don't know?

Suly ::

WarpedOne je izjavil:

Međik words: preizkus pred prevzemom


Tam ko se blago prevzame, tega ne omogočajo. Sploh pa, takšnih nategov se od takšne trgovine oz njihovega servisa ne pričakuje.

WarpedOne ::

Tam ko se blago prevzame, tega ne omogočajo. Sploh pa, takšnih nategov se od takšne trgovine oz njihovega servisa ne pričakuje.

Če ti tega ne omogočajo, lahko z vso legitimnostjo trdiš, da napake niso odpravili in da se zato 45dnevni rok ne resetira.
Ker tako je samo njihova beseda, da so zadevo zrihtal in se lahko gladko izmotajo iz svoje obveze zadevo uredit.
How do you know what you don't know?

Furbo ::

Suly je izjavil:

Ampak pazi to, ker so mi računalnik, ki bi naj bil popravljen zmes vrnili (za manj kot 24ur), se na 45 dni ne morem sklicevat. Kaj sploh lahko storim? Jasno je da so me okrog prenesli, na tak prefinjen način.


Dnevi odpravljanja iste napake se seštevajo, če je vsega skupaj 45 dni, bi jaz zahteval nov računalnik ali še bolje vračilo denarja.
Lp,f

shinko ::

Menjava artikla za novega ti pripada samo, če je bil prenosnik na servisu več kot 45 dni (štejejo sobote in nedelje) zaradi ISTE napake in je niso bili sposobni popraviti. Izjavo, da ti pripada menjava/povračilo pa napiše ravno ta servis, tako da se lahko komot izvlečejo in ti rečejo, da je grafična crknila po tem, ko so oni popravili prenosnik, saj so zamenjali matično. Sama trgovina, kjer si kupil prenosnik pa ima bore malo s tem, ker strokovno in uradno izjavo mora vedno napisati pooblaščeni servis.

francek1 ::

Ker so mi zbrisali nasprotnomisleč mail, bom zdaj napisal (po mnenju vrlih adminov) neoporečnega...

Še naprej ti svetujem, da računalnike kupuješ v trgovinah s "tehničnim blagom", in boh ne daj tega počet v zelenjadarskih(a la Hofer&Lidl).
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Suly ::

Francek v tem je problem, da je trgovina znana po zanesljivosti s tehnicnim blagom in ni to kar navajas. Zato tega od njih oz njihovega servisa nisn pricakoval. Se enkrat, bom javo kak bom reso, ce bodo razumevajoci, bom tud jaz, ce pa bodo zabavali, pa javim za koga gre.

darkolord ::

in boh ne daj tega počet v zelenjadarskih(a la Hofer&Lidl).
Imaš tudi temo o servisu teh zelenjadarskih trgovin...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

francek1 ::

darkolord je izjavil:

in boh ne daj tega počet v zelenjadarskih(a la Hofer&Lidl).
Imaš tudi temo o servisu teh zelenjadarskih trgovin...

Ja, in tam imajo težave le hudo čudni uporabniki. Pa še tem so ugodili. Sem spremljal temo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

bobby ::

WarpedOne je izjavil:

Tam ko se blago prevzame, tega ne omogočajo. Sploh pa, takšnih nategov se od takšne trgovine oz njihovega servisa ne pričakuje.

Če ti tega ne omogočajo, lahko z vso legitimnostjo trdiš, da napake niso odpravili in da se zato 45dnevni rok ne resetira.
Ker tako je samo njihova beseda, da so zadevo zrihtal in se lahko gladko izmotajo iz svoje obveze zadevo uredit.


Pazi to, najprej ti porinejo papir za podpis pod nos in ko nalog zakljucijo, potem ti dajo aparat. tako izkusnje imam jaz s servisi telefonov, pa so trije razlicni. potem pa se usedes na stol, probas in ugotovis, da ima aparat isto napako in kaj sedaj? ponovno ti ga vzamejo v servis in skucajo nov nalog, kar avtomatsko pomeni novih 45 dni, ker je
nov nalog. sicer pri telefoniji je itak, da ti ponudijo nadomestni tel takoj, to je pozitivno pri vseh treh servisih, brez da sem kaj omenil nadomestni tel. ampk, ko sem ga pa tretjic prinesel z dopisom in prilogami kopijam servisnih nalogov, potlej so mi ga pa v 4ih dneh menjal z novejsim in za moje pojme boljsim.
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

x_beat ::

Pozdrav vsem skupaj, si bom kar to temo izposodil, ker vsepovsod kjer preberem pise drugace me sedaj zanima kako je sedaj pravno vse skupaj
Da opisem zgodbo najprej, jaz sem kupil rabljen huawei ideos x5 pred letom in pol od osebe ki je vzel telefon pri tus mobilu za 1 eur in narocnino, ker mi osvetlitev na navigacijskih tipkah ni delovalo sem nesel na tusmobil ga dobim nazaj z enakim problemom ga nesem nazaj mi popravijo ampak se je zacel nabirati prah pod ekranom, se enkrat nesem in tokrat dobim "novega" z starim ohisjem, dobro deluje vredu, ker pa je on / off tipka zacela zelo slabo primit ga nesem 12.6.2013 na tusmobil, ampak se vedno ni sluha o mobitelu, danes je po pravem dan D????
Sedaj me pa zanima naslednje:
1.) Ali se garancijski rok pricne 12.6 ali ko je sprejel servis aparat?
2.) Ali lahko zahtevam nov izdelek na tusu ali denar ali morejo to se javit serviso ki bo dal nekak "nov" huawei ki ga majo kje v skladiscu kar pa ne zelim
3.) Ce bi zahteval denar kaj lahko dobim? Samo 1 eur ali redno ceno tedaj ko se je prodajal
4.) Kako je ce bi si izbral drugi fon na kaksni podlagi ga lahko vzamem? Vcasih srednja klasa je sedaj nizja klasa(upam da me zastopite) ali gledam enak znesek kot huawei ideos x5 pred casom?
5.) Ce me danes (26.7.2013) se klicejo morem prevzeti aparat ali ne? Ali je ze preteklo obdobje?

Prosim za pomoc,
Lp

ScumbagSteve ::

Predvidevam, da gre za BigBang kajne? Poznam več takih zgodb, celo takih, da so ljudje čakali po precej več kot 45 dni :) Pokvarjena banda s predrago robo.

Govorim za OP
Scumbag Štefko

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

ker vsepovsod kjer preberem pise drugace me sedaj zanima kako je sedaj pravno vse skupaj

Kot končna stranka se ne preveč sekirat glede možnosti, da boš od servisa zahteval preveč.
Če hočeš sebi dobro, je to najbolša taktika - zahtevaj ful več kot ti zakon pripisuje - dobil boš to kar predpisuje zakon pa še kej malega zraven, da te pomirijo/rešijo svoje ime. Če greš na prvo žogo na minimum ki ti pripada i.e. zakonskih 45 dni in si pohleven, se ti lahk zgodi takšnole balinanje in ponavlanje teh 45dni praktično u nedogled.

Prvič je prvič, prvič se zgodi. V drugo je že vzorec in je treba vzdignit glas. Človek na drugi strani je plačan da zadevo reši. Če so zadeve tolk slabo narejene, da dvakrat en za drugim dobiš okvarjen izdelek povsem slučajno brez njihovega mutenja, je to zadosten razlog da zahtevaš vračilo kupnine / nek drug izdelek po možnosti od druge firme. Če pa je za probleme krivo njihovo mutenje (kot nov telefon ti dajo primerek, ki ga je nekdo prinesu nazaj, ker ni delal ok, itd) je pa itak najbolje čimprej se nehat ubadat z njimi: denar nazaj in adijo.
How do you know what you don't know?

FlyingBee ::

pritoži in težit, nekaj moraš zato nazaj dobit, če ne drugega povrnitev stroškov, ker si ga gor pa dol vozil

Lakotnik29 ::

1.) Ali se garancijski rok pricne 12.6 ali ko je sprejel servis aparat?


Rok začne teč, ko so na servisu, pri proizvajalcu ali prodajalcu prevzeli telefon.

2.) Ali lahko zahtevam nov izdelek na tusu ali denar ali morejo to se javit serviso ki bo dal nekak "nov" huawei ki ga majo kje v skladiscu kar pa ne zelim

servis oziroma proizvajalec. Dobiš pa seveda enak izdelek.

3.) Ce bi zahteval denar kaj lahko dobim? Samo 1 eur ali redno ceno tedaj ko se je prodajal

Denarja ne moreš zahtevat iz naslova garancije

4.) Kako je ce bi si izbral drugi fon na kaksni podlagi ga lahko vzamem? Vcasih srednja klasa je sedaj nizja klasa(upam da me zastopite) ali gledam enak znesek kot huawei ideos x5 pred casom?


ne moreš

5.) Ce me danes (26.7.2013) se klicejo morem prevzeti aparat ali ne? Ali je ze preteklo obdobje?


Če bo telefon danes popravljen potem rok ni potekel. Rok v bistvu poteče jutri, ko ni delovni dan, kar pomeni, da tudi v ponedeljek še lahko popravijo telefon in jim boš težko oporekal, da je rok potekel.

x_beat ::

Hvala za odgovora, ampak vseeno mene zanima če lahko zahtevam novi telefon ali denar na tušmobilu? ker zame je uradni servis skoraj pol Slovenije oddaljen, nesel sem ga pa na tušmobil rorej smatram da lahko se to tam zmenim,

zanima me pa od kdaj se garancijski rok 45 dni začne? ko ga dobijo na servis ali kako, nameravam se podati 29. julija v poslovalnico in zahtevati denar ampak koliko tedaj je omenjen telefon v prosti prodaji bil 349€ ampak kupljen je bil za 1€,

ker se še nikoli nisem ukvarjal se želim tukaj pozanimati za moje pravice da ne bom izpadel kot idiot ali pa da me po domače rečeno "nategnejo pri tušmobilu)

x_beat ::

Rok začne teč, ko so na servisu, pri proizvajalcu ali prodajalcu prevzeli telefon.
torej se šteje od 12. junija naprej ane?

servis oziroma proizvajalec. Dobiš pa seveda enak izdelek.
ampak ti telefoni so stari, potem ne dobim novega saj ga ne prodajajo nikjer več

Denarja ne moreš zahtevat iz naslova garancije

ne moreš
zakaj ne? če omenjenega telefona ne prodajajo več piše da lahko izbiraš med enakim ali boljšim koliko sem par zakonov prebrav


Če bo telefon danes popravljen potem rok ni potekel. Rok v bistvu poteče jutri, ko ni delovni dan, kar pomeni, da tudi v ponedeljek še lahko popravijo telefon in jim boš težko oporekal, da je rok potekel.

zakaj pa ne šteje se vsak dan in tudi če je jutri sobota je ponedeljek več kot 45 dni in me ne briga kaj ustvarjajo

Ziga Dolhar ::

Če ("materialni") rok poteče na dan, na katerega se po zakonu ne dela, potem se rok izteče na naslednji delovni dan.

Sobota nasplošno ni dan, ko se po zakonu ne bi delalo, zato se rok lahko izteče tudi jutri.

Tudi nedelja (razen dveh prazničnih, ali drugih praznikov) ni tak dan in se materialni rok lahko izteče na nedeljo. (Glede nedelje se sicer sodišče z menoj ne strinja.)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

aerie je izjavil:

Suly je izjavil:

... nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični.

Dobro... Pa če že pišeš o svojih prigodah tule gor na forumu, vsaj navedi ime trgovine, da se ji ostali potencialni potrošniki lahko še pravočasno izognemo.


In kaj ima trgovina z servisom? Morda magično kroglo?

FlyingBee ::

tečni ponavadi prej uredijo, tako da je bolj odvisno od zaposlenih

kmetek ::

sicer pri telefoniji je itak, da ti ponudijo nadomestni tel takoj, to je pozitivno pri vseh treh servisih, brez da sem kaj omenil nadomestni tel. ampk, ko sem ga pa tretjic prinesel z dopisom in prilogami kopijam servisnih nalogov, potlej so mi ga pa v 4ih dneh menjal z novejsim in za moje pojme boljsim.

lažji je dati nadomestni telefon za 10€, kot nek prenosnik za 400-500€ mar ne?

aerie ::

kmetek je izjavil:

aerie je izjavil:

Suly je izjavil:

... nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični.

Dobro... Pa če že pišeš o svojih prigodah tule gor na forumu, vsaj navedi ime trgovine, da se ji ostali potencialni potrošniki lahko še pravočasno izognemo.


In kaj ima trgovina s servisom? Morda magično kroglo?

Kot potrošnika, me to sploh ne zanima. Zaradi mene lahko imajo tudi ekipo vedeževalk.

Lakotnik29 ::

x_beat je izjavil:

Rok začne teč, ko so na servisu, pri proizvajalcu ali prodajalcu prevzeli telefon.
torej se šteje od 12. junija naprej ane?

servis oziroma proizvajalec. Dobiš pa seveda enak izdelek.
ampak ti telefoni so stari, potem ne dobim novega saj ga ne prodajajo nikjer več

Denarja ne moreš zahtevat iz naslova garancije

ne moreš
zakaj ne? če omenjenega telefona ne prodajajo več piše da lahko izbiraš med enakim ali boljšim koliko sem par zakonov prebrav


Če bo telefon danes popravljen potem rok ni potekel. Rok v bistvu poteče jutri, ko ni delovni dan, kar pomeni, da tudi v ponedeljek še lahko popravijo telefon in jim boš težko oporekal, da je rok potekel.

zakaj pa ne šteje se vsak dan in tudi če je jutri sobota je ponedeljek več kot 45 dni in me ne briga kaj ustvarjajo


da, torej 12.6. so prevzeli. torej 45 dni poteče 27.7.2013. Zgoraj maš Žigatovo pravno razlago glede rokov. In četudi se lahko pregovarjamo o soboti in nedelji kot o delovnem ali nedelovnem dnevu, boš to moral dokazovat na sodišču, ker dvomim, da se bo servis strinjal s takšno razlago, če bodo imeli telefon popravljen v ponedeljek. To kaj tebe briga ali ne v bistvu nikogar ne zanima. Roki in njihovo delovanje so predvideni z zakonom in to je edina stvar, ki je merodajna. Sobote in nedelje sicedr štejejo v skupni rok, problem je kadar zadnji dan pade na soboto in nedeljo.

Iz naslova garancije ni možno zahtevat vračila denarja, ker zakon jasno določa, da ti v primeru, da ga ni mogoče popravit morajo zamenjat. In to je to. Ali telefon še prodajajo ali ne je irelavantno. Če imajo v skladišču enake modele na katerih se že 5 let nabira prah ti ga lahko mirno dajo namesto obstoječega. Merilo za nov aparat ni to kdaj je bil proizveden ampak kdaj je bil predan v uporabo.

aerie je izjavil:

kmetek je izjavil:

aerie je izjavil:

Suly je izjavil:

... nesel na servis v eno od večjih slovenskih trgovin s tehniko, zaradi predvidene okvare na matični in grafični.

Dobro... Pa če že pišeš o svojih prigodah tule gor na forumu, vsaj navedi ime trgovine, da se ji ostali potencialni potrošniki lahko še pravočasno izognemo.


In kaj ima trgovina s servisom? Morda magično kroglo?

Kot potrošnika, me to sploh ne zanima. Zaradi mene lahko imajo tudi ekipo vedeževalk.


Kot potrošnika te zanima kaj določa zakon. In zakon določa, da je za popravilo odgovoren servis in/ali proizvajalec.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Če ("materialni") rok poteče na dan, na katerega se po zakonu ne dela, potem se rok izteče na naslednji delovni dan.

Sobota nasplošno ni dan, ko se po zakonu ne bi delalo, zato se rok lahko izteče tudi jutri.

Tudi nedelja (razen dveh prazničnih, ali drugih praznikov) ni tak dan in se materialni rok lahko izteče na nedeljo. (Glede nedelje se sicer sodišče z menoj ne strinja.)


Žiga, če greš prebrat odstavek, ki se nanaša na zgornja dejstva boš videl, da se podobno sklepat tudi za soboto (točka 5 linkane sodbe).

5. Kljub napačni uporabi materialnega prava pa odločitev prvostopnega sodišča ni bila nepravilna, saj pravilna razlaga tretjega odstavka 62. člena OZ pripelje do istega rezultata. Le ta določa, da „če zadnji dan roka sovpada z dnem, ko se po zakonu ne dela, se za zadnji dan roka šteje naslednji delavnik“. Ni sporno, da se je zadnji dan roka v obravnavanem primeru iztekel v nedeljo dne 03. 08. 2008 (predlog je bil vložen naslednjega dne 04. 08. 2008), sporno pa je, ali je nedelja dan, ko se „po zakonu“ ne dela. Pritožbeno stališče, da je nedeljo zaradi tega, ker noben zakon (izrecno) ne določa, da je dela prost dan, šteti kot delavnik, je zmotno. Sodišče pritrjuje predlagatelju (skupnemu zastopniku), da zgolj z jezikovno razlago citiranega določila ni mogoče priti do pravilne rešitve. „Delavnik“ in „dela prost dan“ nista pravna pač pa dejanska pojma. Zato nima prav pritožba, da edino Zakon o praznikih in dela prostih dnevih (UL RS 26/1991, 91/2005) določa dneve, ko se po zakonu ne dela. Navedeni zakon sploh ne določa dni, ko se po zakonu ne dela (to niti ni njegov namen), pač pa določa (državne, verske, kulturne) praznike, katerih praznovanje omogoči in obeleži tako, da jih določi kot dela proste dneve. To pa ne pomeni, da so to edini dela prosti dnevi in da jih drugi zakoni ne določajo, čeprav manj decidirano kot Zakon o praznikih. Tako Zakon o delovnih razmerjih (ZDR) določa pravico do tedenskega počitka v trajanju najmanj 24 neprekinjenih ur, t.j. določa en dela prost dan na teden. Zakon o petdnevnem delovnem tednu v SRS Sloveniji (ZPDT - UL SRS 5/1968 s spr. in dop.) pa določa soboto kot dan, ko se ne dela (za državne organe). Ob tem ni zanemarljivo, da je nedelja kot dela prost dan vraščena v tukajšnje zgodovinsko in kulturno okolje, ki ga je pomembno oblikovalo krščansko izročilo, da že njeno ime pomeni dela prost dan da je kot takšna vtkana tudi v veljavne predpise. Četudi noben od navedenih zakonov izrecno ne določa, da se v nedeljo ne dela, pa vsi (ne glede na razmerja, ki jih urejajo) gradijo na tej podmeni; štejejo torej dejstvo, da je nedelja dela prost dan, za samoumevno. Tako ZDR določa pravico do plačnega dodatka za nedeljsko delo, ZPDT na videz ne obvlada štetja koledarja (določa petdnevni delovni teden in soboto kot dela prost dan), Zakon o praznikih in dela prostih dnevih v RS pa prepoveduje prenašanje praznika oziroma drugega dela prostega dneva v RS, ki pride na nedeljo, na naslednji delovni dan. Nenazadnje pa je stališče, da se materialni rok, katerega zadnji dan pade na nedeljo, izteče na prvi naslednji delavnik, sprejela tudi sodna praksa (glej odločbe Vrhovnega in višjih sodišč, citirane v odgovoru na pritožbo). To sodišče ne najde razlogov, da bi odstopilo od uveljavljene sodne prakse, ki je razlago tretjega odstavka 62. člena OZ umestilo v širši družbeni in kulturni kontekst. Odločitev prvostopnega sodišča, da je bil predlog za sodni preizkus primernosti denarne odpravnine pravočasen, je bila tako pravilna.

Ziga Dolhar ::

Lakotnik: Drži - tudi za soboto je možna enaka argumentacija. Le da so glede nedelje to izrecno zapisali :).

Odpira pa to precej dodatnih vprašanj. Kaj pa, če pri dolžniku v nedeljo dejansko delajo?

Kaj pa, če delajo v soboto (kar je ponavadi povsem možno)? Kaj se bo zgodilo z rokom? :)

// Se zavedam, da gre lahko za akademsko debato.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

IMO sta bistvena kriterija pri tem kdo je šibkejša stranka v postopku in komu je povzročena večja škoda.

V postopkih napram državnim organom recimo se tako sobota kot nedelja upoštevata kot dan, ko se ne dela. Ker je načeloma stranka v šibkejšem položaju in je škoda za njega, če rok zamudi nesorazmerna napram državnemu organu, ki neko zahtevo procesira po roku.


V konkretnem primeru pa je moje mnenje, da je rok, ki pade na soboto/nedeljo in servis takrat dejansko dela zavezujoč. Če pa servis na tiste dni dejansko ne dela, pa se zadeva zamakne na ponedeljek.

Zgodovina sprememb…

aerie ::

Lakotnik29 je izjavil:

Kot potrošnika te zanima kaj določa zakon. In zakon določa, da je za popravilo odgovoren servis in/ali proizvajalec.

Kot potrošnica sem seznanjena z zakonskimi določili. Ker je 45 dnevni rok zame pač preveč, me zanima le katera trgovina je to, da v bodoče tam slučajno nebi kaj kupila. Zame je sprejemljiv rok 10-14 dni. Na tem nasičenem trgu kupujem pač tam, kjer mi trgovec ustreže po zdravi kmečki logiki, ne oziraje se na neke bedaste zakone. Npr. pri hoh.de sem do sedaj imela dve garancijski popravili in obe znotraj dveh tednov.

FlyingBee ::

čak mal, ne moreš Nemčije s Slovenijo primerjat

Lakotnik29 ::

aerie je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Kot potrošnika te zanima kaj določa zakon. In zakon določa, da je za popravilo odgovoren servis in/ali proizvajalec.

Kot potrošnica sem seznanjena z zakonskimi določili. Ker je 45 dnevni rok zame pač preveč, me zanima le katera trgovina je to, da v bodoče tam slučajno nebi kaj kupila. Zame je sprejemljiv rok 10-14 dni. Na tem nasičenem trgu kupujem pač tam, kjer mi trgovec ustreže po zdravi kmečki logiki, ne oziraje se na neke bedaste zakone. Npr. pri hoh.de sem do sedaj imela dve garancijski popravili in obe znotraj dveh tednov.


Kaj ko bi zdravo kmečko logiko aplicirala na dejstvo, da trgovina nima kaj dosti z tem kako delujejo servisi in, da ne glede na to kje kupiš napravo jo bo v 99% popravljal isti pooblaščeni servis? Zakaj torej pljuvat po trgovini, ki s zadevo nima nič? A misliš, da če bi na taisti servis zadeva prišla iz druge trgovine bi bili roki kaj drugačni?

FlyingBee ::

vse se da, če se hoče, tudi za nekatere hitreje zrihtajo in tako naprej

WarpedOne ::

Kdo prepoveduje trgovini da ti okvarjen kos na licu mesta zamenja z novim in se pol sama ubada z zamenjavo okvarjenega pri zastopniku/servisu/proizvajalcu/itd in ko končno dobi zamenjavo jo lepo naprej proda kot nov izdelek?
How do you know what you don't know?

bluefish ::

Nihče.
Pa je trgovec kvalificiran za presojanje o izvoru napake? Večina ne.

FlyingBee ::

to ne, ampak vedno se da še kaj narediti, da je kakšna stvar hitreje narejena

aerie ::

Lakotnik29 je izjavil:

Kaj ko bi zdravo kmečko logiko aplicirala na dejstvo, da trgovina nima kaj dosti z tem kako delujejo servisi in, da ne glede na to kje kupiš napravo jo bo v 99% popravljal isti pooblaščeni servis? Zakaj torej pljuvat po trgovini, ki s zadevo nima nič? A misliš, da če bi na taisti servis zadeva prišla iz druge trgovine bi bili roki kaj drugačni?

Tako imenovani pooblaščeni servisi produkt večinoma pošljejo na RMA k proizvajalcu. Če je servis količkaj sposoben, vedo za kakšno vrsto okvare gre in kaj lahko pričakujejo od RMA-ja. Če je produkt upravičen do garancijskega servisa pošljejo trgovini nov taisti produkt iz najbližjega skladišča, okvarjen produkt pa na RMA. Če glede na vrsto okvare (fizična poškodba, etc) ugotovijo, da jim bo RMA zavrnjen o tem obvestijo trgovino. Trgovec se potem odloči ali bo šel na roko potrošniku in sam kril stroške novega istega ali celo boljšega produkta (in s tem po vsej veliki verjetnosti zadržal dobro stranko) ali pa ne. Procedura ugotovitve kako in kaj bo z okvarjenim produktom je kratka. 45 dni je navadno nategavanje potrošnika. Pri nas sicer potrošnik lahko doseže hitrejši odziv z bolj ostrim nastopom, sklicevanjem na ustrezne službe, objavo v medijih etc., ampak meni se to preprosto ne da. Raje kupim tam, kjer vem, da me bo trgovec tako rekoč nosil po rokah.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: aerie ()

WarpedOne ::

Enako.
V tukaj tako opevanjem Funtechu sm bil npr. deležen 45-treatmenta. Na 46. dan so mi namesto okvarjene zadeve z mojim doplačilom končno dali kartico, ki je nonstop tulila kot avijon. Alternativa je bila, da mi zamenjajo s slabšo, enake kao niso mel več. Tuljenje sem seveda ugotovil šele doma. Po besnem robantenju so pristali na zamenjavo s tretjo kartico z mojim doplačilom. Uspešno so se me losali kot potencialne stranke.

Bivši(?) belbled iz kostanjevice na krki je bil pa povsem druga liga. Naroču po telefonu, plačal po povzetju, ugotovil da v moji kišti stvar enostavno noče delat (zgleda ble tolerance glih na meji). Kličem, pravjo da bojo poslali še eno in naj tisto, ki ne dela, pošljem nazaj. Dejansko sm mel doma dve kartici ob plačilu ene same. Pošljem prvo nazaj, nakar kasneje ugotovim da je na zamenjani kartici slabši ram od naročenega in plačanega. Klic, tretja kartica čez 2 dni pri meni. Pri njih sem skozi leta nato pustil še lep kup denarja.
How do you know what you don't know?

Phantomeye ::

vcasih imas obcutek, da se servisi norcujejo.

dolgo nazaj smo v big bangu kupili racunalnik. sem gor nalozil igro (unreal tournament 2004 - demo verzijo. ampak demo v smislu, da imaš samo 5 različnih map na voljo). Nekje med igranjem je igro vrglo ven z errorjem.
Nesemo na servis. Modeli rečejo, da je normalno za demo igre, da po določenem času vrže ven (ja, sam ne z errorjem). Ugl. prepričamo jih, da zadevo pogledajo. Računalnik so vrnil 4X oz. 5x in vsakič smo morali iz Kranja v Ljubljano.

Njihov izgovor na koncu?

Računalnika NE BOMO popravljali gor, dokler ne bodo gor licenčni windowsi.

Potem je pa moj fotr iz principa šel kupit licenčne XP-je.

Nesemo na servis. Zamenjajo cel kup strojne opreme (grafično, matično, itd).

kmetek ::

Phantomeye: Imaš Big Bang v Kranju tko btw. Licenčnost nima veze z strojno opremo, to ni Android :).
Aerie: piši poslancem, da spremenijo 45 dni. Razne grožnje ne zaležejo, trgovci ne marajo takih strank. Lepa beseda vedno mesto najde. Grozi ti raje vladi, poslancem itd, ki drkajo narod 22 let.

Stojansto: "vse se da", seveda vsakega mimo vrste spustit a kako to misliš? Tako nastopate tudi v trgovinah, lokalih, bankah ipd?

x_beat ::

Čeprav tema malce zahaja v druge toke, ampak jaz sem se odločil da počakam do torka in potem grem vprašat na poslovalnico kakšna je situacija in kaj se lahko zmenimo kaj lahko dobim denar ali enak nov telefon ali pa podobni nov. Skratka če mi bodo ponudili enak in nov mobilni telefon želim original škatlo z vso opremo in ne samo nek obnovljen brez opreme. Seveda pa nebom razgrajal in se na glas razburjal kot je že "kmetek" pred mano napisal, da vsaka lepa beseda lepo mesto najde, ampak tudi do nekatere meje, pa tudi če bi zavlačevali to jim bom rekel da bodo stroške krili oni.

ko izvem kaj več javim, kako se je zadeva razvila, upam da v moje dobro...
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
40670566 (19600) next3steps

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
56295441 (34981) kuglvinkl
»

Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?

Oddelek: Pomoč in nasveti
334943 (4412) Ziga Dolhar

Več podobnih tem