» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
331 / 332
»»

ZveeZ ::

David Mayer je izjavil:

Pa če posplošuješ brez smisla in neka kvasiš tule kot da si komaj teorijo opravil in si zdaj požrl vso pamet. Prometni predpisi so bili dovolj in bodoo dovolj jasni! Jaz po svojih 500-750k km po avtocestah, regionalnih, stranskih, enosmernih, krožiščih, v Sloveniji in izven po 30+ letih vožnje ne bom spreminjal navad, očitno so dovolj zanesljive, ne glede na vse obskurne interpretacije - očitno nisem problematičen šofer, glede na odlično statistiko in 60% popust pri zavarovanju. FFS!

Potemtakem je sklepati, da se držiš tega kar c23po govori.
Prilagajanje voznikom, ki se vključujejo na AC. Bodisi z umikanjem bodisi z regulacijo hitrosti.
Skratka narediš vse kar je v tvoji moči da do nesreče ne pride. Če se pripeti robni primer, ukrepaš tako kot znaš z namenom rešiti situacijo.
Tako tudi veleva zakon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

David Mayer ::

Ne, se ne držim, ker nekaj budali, FFS! Držim se zdravega razuma, da se izognem nesreči, ni pa vse od mene in predpisov odvisno, FFS! In to ni formalizirano, to je moja zavestna odločitev, sem že naredil PREKRŠEK (nekaznovano), da sem nesrečo rešil! Ker tudi v primeru, da se (praviloma) izkaže, da nisem odgovoren za nesrečo, imam verjetne sitnosti temu navkljub, FFS! To ni stvar predpisov ampak presoja, jaz svoje učim, da se na druge v prometu ne moreš zanesti, ker so talenti/idioti predpisom NAVKLJUB!

PS: Sem kar slabe volje ratal, niti ne skrivam tega - ampak neke brezglave teorija brez konkretne prakse... Ne vem, no!

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

David Mayer je izjavil:

Ne, se ne držim, ker nekaj budali, FFS! Držim se zdravega razuma, da se izognem nesreči, ni pa vse od mene in predpisov odvisno, FFS! In to ni formalizirano, to je moja zavestna odločitev, sem že naredil PREKRŠEK (nekaznovano), da sem nesrečo rešil! Ker tudi v primeru, da se (praviloma) izkaže, da nisem odgovoren za nesrečo, imam verjetne sitnosti temu nakljub, FFS!

Pa pizda si ti sploh kdaj prebral zprcp?
V prvem stavku praviš, da se ne držiš in takoj v drugemu pa da se. Ta tvoj "zdravi razum" je le to, da storiš vse kar JE V TVOJI MOČI, da nesrečo preprečiš. In s tem zadostiš zakonodaji. Če ne uspe, fuck it.
Če je za preprečitev nesreče potrebno storiti prekršek, s katerim ne povzročiš druge nesreče, to LAHKO storiš.

Dokazovanje krivde je popolnoma druga zadeva, kot pa reševanje situacije.

David Mayer ::

Seveda, uradno potrjeno že 30 let, tu nekje, tvoje očitanje tega ne bo spremenilo, niti, če vsi v temi zorganizirate - uradno imam to jaz vse že dolgo in upam, da boste imeli boljšo statistiko kot jaz, prav dosti možnosti ni, žal!! Držim se predpisov ne pa za vsako ceno kot tu forsirate, ker so situacije, ko ne pomagajo ampak pomaga PRESOJA situacije! FFS! Kot da govorimo en mimo drugega!

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Uradno si samo še eden v vrsti talentov, ki si domišlja, da se mora cel svet prilagajat njemu z najbolj slaboumnim argumentom, ki je praviloma v domeni našega solatarja, število prevoženih kilometrov. Zdaj še razloži kako si reševal življenja s tem, da si kosil travo z odbijačem pa si zmagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

David Mayer ::

Jih je, v tej temi sploh. Ti kar striktno vozi po CPP, če te bo rešilo, s tabletami ali brez!

Legon ::

Ti pa dalje vozi s prstom po zemljevidu, boš še največ prispeval k prometni varnosti, ker duševno motenih kolerikov res ni treba na cesto spustit.

David Mayer ::

Ja, ja, daj siromaček, bye bye... Bedak. Nisem ti jaz tvoj solatko, ki ne upošteva omejitev hitrosti.

MrStein ::

David Mayer je izjavil:

Ne, se ne držim, ker nekaj budali, FFS! Držim se zdravega razuma, da se izognem nesreči, ni pa vse od mene in predpisov odvisno, FFS! In to ni formalizirano, to je moja zavestna odločitev, sem že naredil PREKRŠEK (nekaznovano), da sem nesrečo rešil! Ker tudi v primeru, da se (praviloma) izkaže, da nisem odgovoren za nesrečo, imam verjetne sitnosti temu navkljub, FFS! To ni stvar predpisov ampak presoja, jaz svoje učim, da se na druge v prometu ne moreš zanesti, ker so talenti/idioti predpisom NAVKLJUB!

Si ljubitelj hitrega fajl sistema, ha?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

David Mayer ::

Ne, moti me, da smo v bistvu precej na isti strani, žal pa vse situacije niso po zakonikih - sploh takšne, kjer je življenje v nevarnosti, če je že pleh zavarovan. In to, da jaz prilagodim vožnjo zaradi bedaka na cesti sam od sebe, ker je v mojem interesu in interesu ostalih - in ne zato, ker piše v zakoniku. Daj reci tam moderatoriatu, da to zadnjo stran spravi v neko civilizirano obliko, da ne bo mladina dobila napačnega vtisa, ker očitno je možno, glede na vso galamo.

Zgodovina sprememb…

donvito ::

delavec44 je izjavil:

c23po je izjavil:

David, talent je tisti, ki poizkuša normalne prometne situacije diskreditirati z mejnimi primeri čeprav sam prizna, da debate ni v celoti prebral. In spet: tudi ko pride do mejnega primera si dolžan storiti vse, da do nesreče ne pride. Če vsega ne storiš, si delno kriv. Pika.

Zveez, tako je, pod pogojem, da ga s svojim dejanjem ne spraviš v nevarnost. Sicer je ocena bila napačna.


Logično, da probaš zavirati, ko te nekdo izsili. Ne boš pa zaviral že prej, če te bo mogoče poskusil izsiliti. Lahko sicer predvidevaš, da gre za bedaka in preventivno zaviraš, če ne pa kljub temu ne moreš biti niti delno kriv.
Je pa tudi zaviranje na AC brez razloga prekršek. In če kaj narobe oceniš, še ne pomeni da si avtomatsko v prekršku.

Ne zaviram, spustim pa nogo z gasa, če vidim nekoga na vključevalnem, sploh, če je že dal žmigavec, da bi se rad vključil, v skrajnem primeru tudi zaviram. Seveda je pa vse odvisno, kje si v tistem momentu v primerjavi s vključojočim vozilom, da lahko to varno storiš.

Legon ::

David Mayer je izjavil:

Ja, ja, daj siromaček, bye bye... Bedak. Nisem ti jaz tvoj solatko, ki ne upošteva omejitev hitrosti.

Ti sam travo rad kosis z avtom, kaj?

GupeM ::

c23po je izjavil:

To mu bo povedal sodnik, ko bo tudi njega kaznoval, čeprav je nesrečo povzročil "oni drugi". Tudi obrazložitev mu bo napisal, vendar brez haska.

Potem pa svizec zavije čokolado folijo ...

Mi je tudi jasno, zakaj nisi hotel podati člena. Ker v tistem členu piše tudi sledeče:
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

Težko mi komentirati vse posamezne nebuloze. Vendar omenjen je bil 4. člen ZPrCP. Ta člen ima sledeče besedilo:
"4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
"
Torej, na osnovi katerega člena ZPrCP se je treba na voznem pasu ravnati na voznika, ki se vključuje?
Seveda ga moraš imeti v svojem gabaritu, vendar nobeno določilo ne zahteva, da mu moraš prepustiti prednost.
Je pa tvoja odločitev, če ga že opaziš, da prilagodiš hitrost ali pa če je varna možno se umakneš na prehitevalni pas, seveda tako da je zate varno (če imaš nekoga, ki ti vozi za ritjo, seveda ni priporočljivo). Hitrost se vedno lahko prilagodi s postopnim zmanjševanjem hitrosti. Takšen manever bo zazanal tudi voznik vozila, ki ti v varnostni razdalji, ali pa tudi ne, sledi (žal večkrat z blendanjem).
da se lahko vključi. To tudi ne pomeni,

mirator ::

donvito je izjavil:

Ne zaviram, spustim pa nogo z gasa, če vidim nekoga na vključevalnem, sploh, če je že dal žmigavec, da bi se rad vključil, v skrajnem primeru tudi zaviram. Seveda je pa vse odvisno, kje si v tistem momentu v primerjavi s vključojočim vozilom, da lahko to varno storiš.
Odlično si zpisal. Pomagaš, da se nekdo vključi, ker si lahko v enaki situaciji vključajočega tudi ti. Kako pa v tem trenutku reagiraš pač oceniš situacijo.
Moram zapistai, da tudi jaz v večini primerov ravnam enako, če to seveda na vpliva na mojo varnost in varnost sledečih vozil.
Ne morem si kaj, da ne ponovim
"NA CESTI NI SAM"
in pa da ta slogan pomeni, da ima lahko nekdo drug tudi drugačno mišljenje.

delavec44 ::

Seveda daš. Mene samo moti, da eni pišejo, da moram in sem drugače v prekršku. OP (Igor) bi jih kar v zapor dajal in pobiral vozniško.
S tem da je stvar debate koliko mu pomagaš, če dejansko zaviraš in to počne tudi sam, ko vidi, da ni varno da se vključi pred tabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

mirator ::

Kaj eni pišejo, ali je to relevantno? Saj se med sabo sploh ne poznamo, pa eni trolajo, eni se delajo pametne, nekateri pač se oglašajo zato, da se oglašajo.
Voziš tako, kot si naučen in prepričan, da je prav s tem, da je včasih bolje prav prepustiti prenapetežu. Bolje varnost kot ego.

delavec44 ::

Normalno. Ampak menda je pomembno kaj drugi mislijo, ker to potem tudi delajo. Jaz to preslikujem na cesto in potem si včasih lahko razlagam zakaj kdo kaj naredi. Prej si pa nisem mogel.

Če že pravijo (in se strinjam), da mora biti voznik defenziven. Lažje predvideva, če se lahko poistoveti z drugimi.

Redkeje pa se lahko kdo kdaj tudi kaj nauči in spremeni mnenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

Legon ::

GupeM je izjavil:

c23po je izjavil:

To mu bo povedal sodnik, ko bo tudi njega kaznoval, čeprav je nesrečo povzročil "oni drugi". Tudi obrazložitev mu bo napisal, vendar brez haska.

Potem pa svizec zavije čokolado folijo ...

Mi je tudi jasno, zakaj nisi hotel podati člena. Ker v tistem členu piše tudi sledeče:
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

Malo poglej sodno prakso in kako se obravnava krivdo pri naletih od zadaj in bos videl da je cisto pravilno povedal. Ce se lahko nekdo v celoti vkljuci na vozni pas in mu priletis v rit je to kar pogosto deljena odgvovornost, ce ne celo vecinska krivda tistega ki prileti od zadaj.


Je pa zelo povedno da si se idlocil seleltivno citirat clen in si izpustil bistvo, ker se pac ne sklada s tvojo pravljico.

mirator je izjavil:

Težko mi komentirati vse posamezne nebuloze. Vendar omenjen je bil 4. člen ZPrCP. Ta člen ima sledeče besedilo:
"4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
"
Torej, na osnovi katerega člena ZPrCP se je treba na voznem pasu ravnati na voznika, ki se vključuje?
Seveda ga moraš imeti v svojem gabaritu, vendar nobeno določilo ne zahteva, da mu moraš prepustiti prednost.
Je pa tvoja odločitev, če ga že opaziš, da prilagodiš hitrost ali pa če je varna možno se umakneš na prehitevalni pas, seveda tako da je zate varno (če imaš nekoga, ki ti vozi za ritjo, seveda ni priporočljivo). Hitrost se vedno lahko prilagodi s postopnim zmanjševanjem hitrosti. Takšen manever bo zazanal tudi voznik vozila, ki ti v varnostni razdalji, ali pa tudi ne, sledi (žal večkrat z blendanjem).
da se lahko vključi. To tudi ne pomeni,

Z izjemo osnovnega izpada Igorja, kdo tocno je trdil da ima voznik ki se vkljucuje prednost? Govora je bilo o tem, da je pravilno da prilagodis hitrost na nacin da je vkljucevanje kar se da varno in promet pretocen, ter tem da bo v primeru naleta hitro prislo do situacije z deljeno odgovornostjo. Namrec delavec je postavil vprasanje kaj bi se v primeru naleta od zadaj zgodilo in sodna praksa je taksna kot je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

predi ::

GupeM je izjavil:

2. Sem veliko (ali malo) počasnejši od vključujočega. Ne vidim smisla zavirat. Tako ali tako je on hitrejši
Meni se to redno dogaja ker vozim 100 pri 100 na avtocesti.

Glede debate pa: dodatno ne pozabite, da avtocestni priključki predstavljajo križišča, na križiščih pa menjava pasov načeloma ni dovoljena. ;)

MrStein ::

delavec44 je izjavil:

Ker drugače ne razumete. Seveda probaš rešiti situacijo, če jo lahko. Še vedno pa nisi kriv za nesrečo, če te nekdo izsili in voziš po pravilih. Niti delno.

In nikjer v pravilih ne piše, da moraš zavirati, da omogočiš vozilu brez prednosti vključitev. Razen pri sistemu zadrge.

... ki ga spet precej voznikov ne upošteva.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

IgorCardanof je izjavil:

A sem se slučajno slabo izrazil in mislite, da z zaviranjem mislim, da ustaviš na 0 na voznem pasu? Ne, pričakovano je samo, da zmanjšaš hitrost iz 120 na 110 ali 100. Kolikor je pač potrebno. Tudi ni potrebno tega narediti na hitro v 0.1s, pač pa lahko postopoma zmanjšuješ hitrost, ker opazuješ promet okoli sebe.

In pa še enkrat, z manj močnim avtomobilom in pravo izbiro uvoza na avtocesto nikakor ne boš zmožen dosežt hitrost 120km/h. Marsikje se da, marsikje se ne da. V Sloveniji imamo vsaj opcijo, da pelješ naprej po odstavnem pasu. So primeri v tujini, kjer tega ni. In tam je ta problem toliko večji.

Hmm, tudi v Sloveniji marsikje ni odstavnega pasu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

David Mayer ::

Če kakorkoli zmanjka vključevalnega pasu (in fizično ne moreš peljati naprej!), narediš eno samo možno stvar, upočasniš/počakaš - če hočeš preživeti, normalno.

Zgodovina sprememb…

Legon ::

predi je izjavil:

GupeM je izjavil:

2. Sem veliko (ali malo) počasnejši od vključujočega. Ne vidim smisla zavirat. Tako ali tako je on hitrejši
Meni se to redno dogaja ker vozim 100 pri 100 na avtocesti.

Glede debate pa: dodatno ne pozabite, da avtocestni priključki predstavljajo križišča, na križiščih pa menjava pasov načeloma ni dovoljena. ;)

Ce bi ta idiotizem pil vodo, potem iz pospesevalnega pasu sploh ne bi smel zapeljat na vozni...

predi ::

Zgleda, da ti spomin ne deluje več tako kot pred leti. Namreč ravno v tej temi je bila nekoč debata, v kateri sem sam bil na strani, ki je pravila, da priključki niso križišča, končalo pa se je z mnenjem nekoga iz AVPja, ki me je demantiral. In ta oseba je izpostavila tudi to glede menjav pasov na križišču.

Legon ::

Ja ja, smo razumeli. Na avtocesto se v bistvu sploh ne sme zapeljat, ker ne smes menjat pasu v kriziscu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

predi ::

Mislim, da je jasno, da je imel tisti z AVPja v mislih vozni in prehitevalni pas, ampak ok.

GupeM ::

Avtocestni priključek je seveda križišče. Tudi vse omejitve pred priključkom, se za priključkom razveljavijo. Zato načeloma znaki za recimo konec omejitve 100 niso potrebni. Jih pa na srečo vseeno postavljajo, da zadeva ni dvoumna, ker nekateri pač ne vejo, da je priključek križišče.

Po drugi strani pa so za vsakim priključkom potrebni znaki za recimo prepoved prehitevanja za tovorna vozila. Ker jih priključek (križišče) razveljavi.

In to, da iz pospeševalnega pasu ne bi smel zapeljati na vozni pas je pač izmišljotina. Vozni pas je v bistvu stranska cesta z zelo dolgo črtkano črto. Tako kot tale, samo precej daljša:
https://maps.app.goo.gl/y9JXToBmPdc2S6W...

Obe imata tudi trikotnik, ki te opozarja, da si na križišču s prednostno cesto.

Tole, recimo, pa ni križišče. Tudi trikotnika ni nikjer:
https://maps.app.goo.gl/4nwudNP2taC8X9y...

Pa tole tudi ne:
https://maps.app.goo.gl/DHXiA5mFYGF8fMD...

Pa tudi to ne:
https://maps.app.goo.gl/h3mAVFLJDVk5evu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

Ma..

predi je izjavil:

predi je izjavil:

Motiš se. Zaviralni in pospeševalni pasovi avtoceste so zgolj to, posebni pasovi. Prometna signalizacija za znižano hitrostno omejitev na avtocesti vedno nastopa v paru s preklicem. Ravno cestninska Tepanje je bila lep primer, preden so zadevo zrušili. Preklic omejitve je bil za pospeševalnim pasom uvoza ob cestninski v obeh smereh. V smeri proti MB sledi celo zaviralni za počivališče, pa je bil znak za preklic vseeno tam.
Evo, se posipam s pepelom. AVP (v odgovoru na moja vprašanja) pravi, da za križišče šteje celoten avtocestni priključek, zato je po koncu uvoza znak za preklic omejitve nepotreben. Tudi avtocestni razcepi so križišča, ampak samo na mestu združitve avtocestnih krakov.

V skladu z 2. členom Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15 in 10/18) je križišče prometna površina, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini. Če izhajamo iz te definicije, predstavlja križišče tudi avtocestni priključek in pa mesto na avtocestnem razcepu, na katerem se združujeta dva kraka avtoceste (AC). Da gre za križišče, lahko sklenemo tudi iz postavljene prometne signalizacije (znak 2101 Križišče/cestni priključek s prednostno cesto na priključku AC oziroma na neprednostnem kraku AC in znak 1104 Križišče s priključkom neprednostne ceste na prednostno pod ostrim kotom na prednostnem kraku AC).

Če prometnih znakov za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznih znakov za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2) za avtocestnim priključkom ne bi bilo treba ponoviti, bi morala biti identična prometna signalizacija (npr. omejitev hitrosti na 100 km/h) postavljena tudi na avtocestnem priključku že pred začetkom pospeševalnega pasu.

Tako iz predpisov kot zdravorazumsko lahko sklenemo, da se glede prepovedi in omejitev označenih z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznih znakov za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), avtocestni priključek šteje za križišče.

So pa problematizirali nekaj povsem drugega.

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B) v 59. členu določa, da je na križiščih, razen na nekaterih krožnih, prepovedana menjava prometnega pasu. V tem pogledu se, če štejemo avtocestni priključek za križišče, lahko zaplete pri nepisanem pravilu, da voznik, ki vozi po desnem prometnem pasu AC, zapelje na levi prometni pas, v kolikor je prost, in s tem omogoči vključevanje vozniku, ki vozi po pospeševalnem pasu.
:)

delavec44 ::

Ampak na križišču je, kjer se pasu ne sme več menjati, polna črta. Na AC je pa prekinjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

fikus_ ::

Na AC so ponekod tudi polne črte pri uvozih, tako da iz prehitevalnega ne smeš na voznega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

delavec44 ::

Ja, samo to ni primer iz zgornje točke, ko iz voznega ne bi smel umakniti na prehitevalnega, da se vključujoči lažje vključi iz pospeševalnega. Tam je polna le iz leve strani, iz desne je pa prekinjena. Kar je tudi prav.

bm1973 ::

Še 1x, voznik na voznem pasu po nobenem CPP pravilu ni dolžan ustavljati, da nekomu omogoči vključevanje na avtocesto. Ker je to prenevarno...

ZveeZ ::

Ustavljati...

c23po ::

Še enkrat: voznik na voznem pasu je dolžan narediti vse, da omogoči varno vključitev drugega udeleženca v prometu in s tem, seveda, ne sme ogrožati sebe in druge udeležence.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

Ali pa nekoliko drugače.
Voznik, ki se vključuje v promet, je dolžan storiti vse, da bo njegova vključitev varna in ne bo ogrožala drugih udeležencev v prometu.

c23po ::

Torej: VSI morajo narediti vse. Nihče ne sme misliti, da mu ni treba narediti ničesar.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

Še enkrat: voznik na voznem pasu je dolžan narediti vse, da omogoči varno vključitev drugega udeleženca v prometu in s tem, seveda, ne sme ogrožati sebe in druge udeležence.


Voznik na glavni prednostni regionalni cesti je dolžan narediti vse, da omogoči varno vključitev drugega udeleženca v prometu, ki se želi iz neprednostne stranske ceste vključiti na glavno cesto. Seveda, ne sme ogrožati sebe in druge udeležence.

Misliš da z neupravičenim zaviranjem koga ogroža?

c23po ::

Seveda ne mislim, če res gre za neupravičeno zaviranje.
Popravek: Z neupravičenim zaviranjem ogroža druge udeležence.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

IgorCardanof ::

bm1973 je izjavil:

Še 1x, voznik na voznem pasu po nobenem CPP pravilu ni dolžan ustavljati, da nekomu omogoči vključevanje na avtocesto. Ker je to prenevarno...


A si nepismen?? Noben ne govori o nobenem ustavljanju tu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

c23po je izjavil:

Še enkrat: voznik na voznem pasu je dolžan narediti vse, da omogoči varno vključitev drugega udeleženca v prometu in s tem, seveda, ne sme ogrožati sebe in druge udeležence.

Voznik na voznem pasu upravičeno pričakuje, da se tudi drugi udeleženci držijo pravil. Kaj pa zdaj? Catch 22, al kako že?

Legon ::

o čem blodiš? to pomeni, da imam pravico pričakovat, da bo voznik na odstavnem pasu vključevanje izpeljal tako, da me ne bo ogrožal in da ne bo kršil prometnih predpisov. Še vedno pa mi 4 člen (in uporaba več kot dveh možganskih celic) pove, da ne rabim bit idiot in naj naredim kar je v moji moči, da mu to olajšam in omogočim čim bolj pretočno in varno vožnjo VSEH.

c23po ::

Pusti ga. Ne ve, da se voznik na vozni pas sme vključiti s 60 km/h. On bi to razumel kot napad na lastno integriteto in v samoobrambi zanalašč ne bi zaviral. Ker ima prav.
Računalniki nimajo spominov.

Miki N ::

sbawe64 je izjavil:



Drugo so akcije, ko celoten promet preusmerijo skozi počivališče AC, kjer čaka vsa državna mafija na kupu (dars, furs, carina, policaji, še kdo...).
Na relaciji AC Obrežje-LJ se to dogaja skoraj tedensko.


Če bi bile naše profice, kolikor jih je še ostalo v Reali, kaj podjetne bi se pridružile dogodku in kaj zaslužile.

mirator ::

c23po je izjavil:

Pusti ga. Ne ve, da se voznik na vozni pas sme vključiti s 60 km/h. On bi to razumel kot napad na lastno integriteto in v samoobrambi zanalašč ne bi zaviral. Ker ima prav.
Ne vem ali je to tvoj sarkazem ali misliš to resno.
Dejstvo je, da se lahko vključiš tudi iz 0km/h, če tako situacija zahteva.
Kakor koli gledaš, se vključuješ iz neprednostne ceste (tukaj ne gre za princip verige, razen seveda, ko se vozila po polžje premikajo tako po prehitevalnem, kot po voznem pasu)in 4. člen je povsem jasen.
Mogoče da še malo pojasnim. Jaz peljem po voznem pasu s hitrostjo 130 km/h, potem je varnostna razdalja 72m. Na takšni razdalji se lahko voznik vključi iz neprednostne ceste ali voznega pasu tudi iz 0 km/h. Bo pač zame predstavljal oviro na cesti, ki se ji moram na varen način izogniti. Pri tem imam dve možnosti, ali zaviram ali menjam vozni vozni pas v odvisnosti od varne situacije mojega manevra mogoče, če bo vključevalni voznik ob vključitvi pritisnil na plin, pa z moje strani ne bo potreben noben manever.
Če pa se voznik iz neprednostnega pasu vključuje, ko je razdalja do mene manj kot 72 m, pa mora za vključevanje že imeti neko hitrost, da me ne bo neupravičeno oviral.
In o tem govori 4. člen v štirih alinejah.
Seveda je različnih prometnih situacij veliko, zato je najbolj pomembna zbranost in ego na dopustu.

predi ::

delavec44 je izjavil:

Ampak na križišču je, kjer se pasu ne sme več menjati, polna črta. Na AC je pa prekinjena.
Kar nekaj let nazaj je mene presenetilo, ko sem v Nemčiji videl polno črto med voznim in prehitevalnim vzporedno s pospeševalnim priključka. Nimam pojma kje. Drugače podobna konstrukcija avtoceste kot pri nas, ampak s polno črto. Mogoče je tole ostalo notri po nemškem navdihu, pa je naš zakonodajalec malce pozabil na to:

(2) Na križišču, razen na nekaterih krožnih, je menjava prometnega pasu prepovedana.
Sam se itak umikam na prehitevalnega, ne glede na ta stavek, imam pa tisti odgovor tega človeka iz AVP-ja vseskozi v mislih pri tem.

sealcradle ::

Če se kdo vključi pred mene, moram ravnati tako, da preprečim nesrečo ne glede na to ali se je vključil pravilno ali ne.

Če se med vožnjo po voznem pasu slučajno znajdem ob IgorCardanofu na vključevalnem pasu, ni moja dolžnost da se mu umaknem, ampak njegova da ali počaka da grem mimo, pospeši ali upočasni, in se varno vključi.

Če mu ne uspe in se zato bočno zaleti vame, jaz ne bom pod nobenim pogojem kriv, ker se mu nisem umaknil.

IgorCardanof ::

Če si tako neuvideven, da ob kratkem vključevalnem pasu brez možnosti nadaljevanja na odstavni ne omogočiš varnega vključitve, bom seveda raje zapeljal bočno vate. Upam seveda, da ti bo podatek, da nisi kriv, dovolj v uteho za to, da si kreten, ne glede na to kakšne bodo posledice.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

Potem spadaš v to temo.

IgorCardanof ::

Vedno pusti svojemu sovražniku možnost umika. - Sun Tzu
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
««
331 / 332
»»