» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
330 / 332
»»

delavec44 ::

Se, ampak takrat je večina AC. V gostilne in na fešte pa res več ne hodim. Oziroma, če grem tam prespim.

Legon ::

blay44 je izjavil:

Zdaj razumem, da dokazno pametni osebki potrebujete nominirance Nobelove nagrade.
Res vas morajo le ti podučiti o osnovnih protokolih komuniciranja. A ne kowica.

Tocno o tem je govora. Pa pridno pihaj dalje.

IgorCardanof ::

Sem v zadnjih tednih odvozil dve dolgi relacijski voznji. Je kar impresivno koliko invalidov na cestah se najde, ki vkljucevalnega pasu sploh ne opazijo ali pa ignorirajo. Osnoven protokol je, da se umaknes na prehitevalni pas, da se vozilo lahko cim lazje vkljuci na avtocesto. Ce to ne gre pa da vsaj zmanjsas hitrost.

Ampak kar pa vidis na cesti je pa potem cisto drugo. Sploh kjer so primeri v tujini, kjer se vkljucevalni pas ne nadaljuje v odstavni pas. Tu bi moral bit se posebej previden pri teh stvareh.

Tako pa dozivis situacije, ko folk na voznem pasu dobesedno pospesuje in ti blokira pot. Za odvzen izpita in pa zapor.
Ali pa se ne umakne in ti potem zivcno blenda, ker si se postavu pred njega z manjso hitrostjo kot jo ima on.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

Zakaj pa ti, ki nimaš prednosti ne zmanjšaš hitrosti in se vključiš za njim? Ti se prilagajaš toku na AC, ne oni tebi.
Pa po odstavnem lahko tudi nadaljuješ, če se ne moreš prej varno vključiti. Se strinjam da je bedno kjer je namesto odstavnega zid. Pač stojiš in čakaš.

Kje je ta protokol kjer morajo vozniki na voznem zavirati? Zgornji zapis se bere kot da misliš, da imaš ti prednost.

Ja, po bontonu se umakneš na prehitevalnega, če je prost. Če se ne, pa to ni prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

IgorCardanof ::

delavec44 je izjavil:

Zakaj pa ti, ki nimaš prednosti ne zmanjšaš hitrosti in se vključiš za njim? Ti se prilagajaš toku na AC, ne oni tebi.
Pa po odstavnem lahko tudi nadaljuješ, če se ne moreš prej varno vključiti. Se strinjam da je bedno kjer je namesto odstavnega zid. Pač stojiš in čakaš.

Kje je ta protokol kjer morajo vozniki na voznem zavirati? Zgornji zapis se bere kot da misliš, da imaš ti prednost.

Ja, po bontonu se umakneš na prehitevalnega, če je prost. Če se ne, pa to ni prekršek.


Seveda si predstavljas idealno situacijo, kjee je na voznem pasu le en avto. Pa da imas ti hitrost visjo kot tisti na voznem. Zamisli si raje, da ti pospesujes na vkljucevalnem pasu. Ti si na 80 in pospesujes seveda na visjo hitrost. Na voznem pasu 50m za tabo je nekdo ki vozi 120 in se ti hitro priblizuje. Seveda lahko se mu postavim direkt pred njega in je to to.


Sicer pa posnetek nesrece, kako sta oba avta koncala na strehi prejsni teden:
https://klip.si/video/slovenijo-obkrozi...
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

delavec44 ::

Potem ti pač blenda. Še vedno si ti v prekršku in ne on. Glede zgornjega pobiranja izpitov in zapora.

Se pa strinjam, da gre uvidevnost v prometu daleč. Včasih se tudi kakšnega iz stranske ceste spusti, da ne čaka tam pol ure.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

MrStein ::

sbawe64 je izjavil:

Od avta je veliko odvisno (barva, starost, model, glasen izpuh), kako zanimivi boste za random kontrole.

Znanec imel tudi več kontrol na dan. Dokler avta ni menjal. Potem pa nič.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

delavec44 ::

Ok, samo če je od avta odvisno, bi moral vsaj videti te kontrole, ko peljem mimo. Pa jih ne. Včasih kakšen z radarjem meri, pa še to je zelo redko.

mirator ::

MrStein je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

Od avta je veliko odvisno (barva, starost, model, glasen izpuh), kako zanimivi boste za random kontrole.

Znanec imel tudi več kontrol na dan. Dokler avta ni menjal. Potem pa nič.
Aja, znanec je rekel in ti sedaj to prodajaš kot resnico?

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:


Seveda si predstavljas idealno situacijo, kjee je na voznem pasu le en avto. Pa da imas ti hitrost visjo kot tisti na voznem. Zamisli si raje, da ti pospesujes na vkljucevalnem pasu. Ti si na 80 in pospesujes seveda na visjo hitrost. Na voznem pasu 50m za tabo je nekdo ki vozi 120 in se ti hitro priblizuje. Seveda lahko se mu postavim direkt pred njega in je to to.

Kaj je s tabo? Nimaš kaj zmanjševati hitrosti za nekoga, ki bi se rad vključil. Za primerno hitrost mora poskrbeti tisti, ki se vključuje. Če začnem na voznem zmanjševati hitrost, mi bo tisti s 120 km/h na voznem pasu priletel v rit.

Kaj, če oba hkrati začneva zmanjševati hitrost? Bova še večjo štalo naredila.

Z 80 pa nimaš kaj skakat 50 m pred nekoga, ki ima 120 noter. Jebiga, ustaviš in počakaš, da se drugi ali umaknejo, ali pa se promet dovolj sprosti.

In ja, se moram strinjat s tabo. Na cesti je ogromno pacientov. Tudi takšnih, ki zavirajo na voznem pasu samo zato, ker je na pospeševalnem pasu še večji pacient.

Pa tudi takšni pqcienti so, ki zavirajo že kakšnih 500 m pred začetkom zaviralnega pasu.

mancini ::

mirator je izjavil:

blay44 je izjavil:

Sam, a ni zanimivo, da polcija kljub neprestanimi "kontrolami" ni sposobna izločiti ekstremov?
Jaz sem v parih letih kolkor imam izpit pihal že najmanj dvajsetkrat.....
Pa se nisi vprašal, če mogoče s tabo ni kaj narobe, da so te tolikokrat ustavljali?


Jaz sem tudi pihal sigurno 15x.
Pač živim v bližini meje in če te ustavijo nekje ob polnoči ali ob 4 zjutraj, je pogosto da dobiš še preizkus za alkohol.
Lani junija pa sem pihal 2x ko sem šel v službo za ob 7, na mestu kjer radi stojijo z radarjem (pred gramoznico Tržec). In če voziš normalno, ti inkasant da pač pihat, samo da bi te nekje ulovil in kasiral.
To pa me je resnično dvignilo in na moj dopis niso znali napisat nič pametnega, same floskule v stilu migranti, itd

IgorCardanof ::

GupeM je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:


Seveda si predstavljas idealno situacijo, kjee je na voznem pasu le en avto. Pa da imas ti hitrost visjo kot tisti na voznem. Zamisli si raje, da ti pospesujes na vkljucevalnem pasu. Ti si na 80 in pospesujes seveda na visjo hitrost. Na voznem pasu 50m za tabo je nekdo ki vozi 120 in se ti hitro priblizuje. Seveda lahko se mu postavim direkt pred njega in je to to.

Kaj je s tabo? Nimaš kaj zmanjševati hitrosti za nekoga, ki bi se rad vključil. Za primerno hitrost mora poskrbeti tisti, ki se vključuje. Če začnem na voznem zmanjševati hitrost, mi bo tisti s 120 km/h na voznem pasu priletel v rit.

Kaj, če oba hkrati začneva zmanjševati hitrost? Bova še večjo štalo naredila.

Z 80 pa nimaš kaj skakat 50 m pred nekoga, ki ima 120 noter. Jebiga, ustaviš in počakaš, da se drugi ali umaknejo, ali pa se promet dovolj sprosti.

In ja, se moram strinjat s tabo. Na cesti je ogromno pacientov. Tudi takšnih, ki zavirajo na voznem pasu samo zato, ker je na pospeševalnem pasu še večji pacient.

Pa tudi takšni pqcienti so, ki zavirajo že kakšnih 500 m pred začetkom zaviralnega pasu.


Nisem ziher ali si trol ali retardiran.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

GupeM - In potem je bolje, ko se vključiš na vozni pas iz 0km/h. Skoraj vsa vozila danes omogočajo pospeševanje na vključevalnem pasu do mninimalno 130, razen nekaj bolj kratkih ali, če so v klanec.
Delo krepa človeka

jest10 ::

Če se ne moreš vklopiti, voziš dalje po odstavnem, dokler ti ne rata.
Kakšno ustavljanje neki

GupeM ::

Ja, slabo sem napisal. Ustaviš, če odstavnega pasu ni (uvoz Logatec proti Kopru, recimo). Takšnih primerov ni veliko, obstajajo pa. Če se pospeševalni pas nadaljuje v odstavni pas, seveda voziš dalje po odstavnem, dokler se ne moreš varno vključit.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - In potem je bolje, ko se vključiš na vozni pas iz 0km/h. Skoraj vsa vozila danes omogočajo pospeševanje na vključevalnem pasu do mninimalno 130, razen nekaj bolj kratkih ali, če so v klanec.

Daleč od tega. Sem precej aktiven voznik z avtom, ki ima 115 KM. Pa se kar pogosto zgodi, da ne moreš pospešiti do 130 na celotni dolžini pospeševalnega pasu. Zmanjka recimo 10 km/h. Pa obstaja kar nekaj avtomobilov, ki pospešujejo slabše od mojega. Razni Clioti, Poloti, 206-ke, ... Če zraven dodaš še zaspanost nekaterih voznikov in boječnost, pa ugotoviš, da večina ne pospeši do 130. Tudi če bi na fertik pospeševali, jih mnogo ne bi prišlo do 130, ker pač s clioti s 75 KM to ne gre.

Kar pa ponavadi niti ni problem. Če je prometa tako malo, da se po voznem pasu vozi 130, se nas večina umakne na prehitevalni pas. Če to ni mogoče, je ponavadi dovolj prostora med vozili na voznem pasu, da se lahko ostali varno vključijo tudi z nekoliko nižjo hitrostjo in od recimo 110 do 130 pospešijo na voznem pasu, ne da bi ovirali tistega za njim. Večinoma se pa po voznem itak vozi 100 in manj. To pa je res sposobna doseči velika večina vozil danes.

ZveeZ ::

Jeba so kaksni kratki pospeševalni pasovi, ki so hkrati tudi zaviralni.

Npr. ta: https://maps.app.goo.gl/vwzvFcczS2xj8J7...

Tukaj more voznik iz 30 km/h pospešiti na hitrost prometnega toka, medtem pa mora paziti še na vozila, ki se uvrstijo pred njega in zavirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

MrStein ::

Oh, spet blodnje o pospeševanju do 130 km/h...

To gre samo v teoriji oziroma v glavi "posebnežev". V praksi ni šans. Mogoče 110 ali skoraj 120 km/h.

Poglejte koliko je povprečna moč vozil. Pa upoštevajte, da niti slučajno ne vozijo v idealnih obratih, še poln plin ne pritisne večina (vsaj ne ves čas manevra).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IgorCardanof ::

Malo manj močen avto, potencialno kratek pospeševalni pas, mogoče celo v klanec. Boš izredno težko prišel na hitrost toka na voznem pasu. Seveda, da je potrebno, da vozniki na voznem pasu sodelujejo in omogočijo vključitev.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

Če je prehitevalni pas prost, se res pričakuje, da sprostiš vozni pas s tem, da zapelješ na prehitevalnega.

Če je pa prehitevalni pas zaseden, pa nimaš na voznem pasu kaj zavirat. Razen, če vključujoči pač rine pred tebe za vsako ceno. Takrat pač zaviraš, da preprečiš nesrečo.

Sam ne vidim smisla, zakaj bi zaviral. Obstajajo namreč 3 možnosti:
1. Sem veliko hitrejši od vključujočega. Nevarnost pri zaviranju na hitrost vključujočega je ogromna + mimo njega sem v trenutku.
2. Sem veliko (ali malo) počasnejši od vključujočega. Ne vidim smisla zavirat. Tako ali tako je on hitrejši.
3. Sem malenkost hitrejši od vključujočega. V tem primeru je na vključujočem, da prilagodi hitrost toku na voznem pasu, kar pri majhni razliki v hitrosti med nama ne bi nikomur smelo delati problemov. To pa lahko stori na dva načina:
- pospeši na mojo hitrost ali višjo in se vključi pred mano
- obdrži svojo hitrost ali jo malenkost zmanjša in počaka, da grem mimo njega ter se nato vključi za mano

Vsa umetnost.

Vsekakor jaz nikoli in nikdar od nikogar ne pričakujem, da bo zame zaviral na voznem pasu. Če vidim, da je veliko hitrejši, ga spustim mimo in se vključim 1, 2 ali celo več avtov kasneje, ko pridobim dovolj hitrosti. Če sva tam-tam s hitrostjo, je pa odvisno od situacije. Če sem pri vključevanju že nekoliko pred njim, pospešim in se vključim. Če je tisti na voznem pasu že nekoliko pred mano, po potrebi rahlo znižam hitrost, ga spustim mimo, nato pa nazaj pospešim na hitrost glede na tok prometa na voznem pasu in se vključim.

mirator ::

Res ste začeli malo komplicirati. Če se ne znaš normalno vključiti v vozni pas, potem pač nisi za na cesto. Samo zbran moraš biti in poznati svoj avto, potem pa hitrost prilagoditi hitrosti vozil na voznem pasu. Če si nekoliko počasnejši in avto pač nima ne vem kakšnih pospeškov se vključiš takoj za vozilom na voznem pasu, ki pelje vzporedno mimo tebe. Res pa je vseeno treba paziti, da za tem vozilom ni kakšen talent priliman na zadnjik predhodnega vozila.
Izjeme, kot je link dal @ZveeZ, so res nekoliko zoprne. Vendar tudi tukaj igra vlogo logika. Tisti, ki se vključuje, mora paziti na tistega, ki izstopa. Lahko pa potem za izstopajočim vozilom, dosežeš preko uvoza podaljšanega v odstavni pas, dovolj veliko hitrost za vključitev na vozni pas.

delavec44 ::

mirator je izjavil:

Tisti, ki se vključuje, mora paziti na tistega, ki izstopa. Lahko pa potem za izstopajočim vozilom, dosežeš preko uvoza podaljšanega v odstavni pas, dovolj veliko hitrost za vključitev na vozni pas.


Če ni tam že drug vključevalni pas.

Primer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

mancini ::

Problem je, ker velika večina sili na vozni pas takoj.
Če imas 100m vključevalni pas, prosim da ga izkoristite do konca, ne pa da se po 1 sekundi že guziš na voznega.

Še malo nesreč je, kak ljudje vozimo

ZveeZ ::

mirator je izjavil:

Res ste začeli malo komplicirati. Če se ne znaš normalno vključiti v vozni pas, potem pač nisi za na cesto. Samo zbran moraš biti in poznati svoj avto, potem pa hitrost prilagoditi hitrosti vozil na voznem pasu. Če si nekoliko počasnejši in avto pač nima ne vem kakšnih pospeškov se vključiš takoj za vozilom na voznem pasu, ki pelje vzporedno mimo tebe. Res pa je vseeno treba paziti, da za tem vozilom ni kakšen talent priliman na zadnjik predhodnega vozila.
Izjeme, kot je link dal @ZveeZ, so res nekoliko zoprne. Vendar tudi tukaj igra vlogo logika. Tisti, ki se vključuje, mora paziti na tistega, ki izstopa. Lahko pa potem za izstopajočim vozilom, dosežeš preko uvoza podaljšanega v odstavni pas, dovolj veliko hitrost za vključitev na vozni pas.

V mojem primeru je na koncu pospeševalno zaviralnega pasu nov pospeševalni pas. Vozit do tam bi bilo noro, saj če pride nekdo po tistem drugem pospeševalnem pasu, te ne more opaziti in poči na polno.

Tukaj, če se ne uspeš pravočasno razvrstiti na vozni pas, ti ostane samo to, da se zapelješ dalje v izvoz.
Poleti je veliko turistov, ki uporabljajo ta izvoz in je zaradi varnosti takrat uvoz zaprt. Jaz bi ga zaprl za vedno.

ZveeZ ::

mancini je izjavil:

Problem je, ker velika večina sili na vozni pas takoj.
Če imas 100m vključevalni pas, prosim da ga izkoristite do konca, ne pa da se po 1 sekundi že guziš na voznega.

Še malo nesreč je, kak ljudje vozimo

Izkoristiš ga do konca, če je to potrebno.
Če pospešiš že prej na hitrost prometnega toka in imaš vozni pas prost, se lahko uvrstiš prej.
Neumno bi bilo čakat do konca, da te na koncu zjebe pacient, ki ravno takrat zavije iz prehitevalnega na vozni pas.

Npr tukaj: https://maps.app.goo.gl/WfUd46jaP18Y1tk...
imam jaz hitrost prometnega toka še pred znakom "cestni priključek s prednostno cesto" in se večinoma vključim takoj kjer se prekine polna črta. če promet to dopušča, seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

bm1973 ::

Zaviranje na voznem pasu, da pustiš tistega drekača, ki vstopa, je lahko ZELO nevarno.

Na avtocestah se ne bremza brez razloga...

Na drekači malo pritisnejo gas, da se bodo vključili z vsaj 80+ km/h. Saj jim avto ne bo razpadel.

Že doživel, da se je folk vključeval s 50 km/h. Jaz sem bil za njim, sem ga kar prehitel po desni in odstavnem pasu. Na voznem pasu pa šlepar, ki je bremzal...

c23po ::

Na avtocestah se ne bremza brez razloga. Drži. Vendar bremzanje zato, da se nekdo lahko varno vključi v prometni tok ni bremzanje brez razloga. Je dolžno ravnanje. Upoštevanje splošnih načel cestnega prometa se torej pričakuje tako od voznika, ki se vključuje v promet na avtocesti kot tudi od voznika, ki vozi po smernem vozišču, na katerega se vključuje voznik s pospeševalnega pasu (varnostna razdalja).

Če je pa prehitevalni pas zaseden, pa nimaš na voznem pasu kaj zavirat. Razen, če vključujoči pač rine pred tebe za vsako ceno. Takrat pač zaviraš, da preprečiš nesrečo.
Torej, pripraviti se na zaviranje itak moraš, zato zato bi naj ne bil noben problem prilagoditi hitrost in spustiti vključujočega predse, če je to potrebno.

Kje je ta protokol kjer morajo vozniki na voznem zavirati?
Evo protokola: varnostna razdaja, upoštevanje ostalih udeležencev v prometu, defenzivna vožnja.

Kaj, če oba hkrati začneva zmanjševati hitrost? Bova še večjo štalo naredila.
Menda avtor te misli nima izkušnje tretjega v koloni, ki vidi situacijo, ko bo pred njim prišlo do zaviranja. Ali pa gre za miselnost, da na voznem pasu nimaš kaj zavirati...



Pod črto: veliko debate o možnosti pospešitve do 130 km/h, ko na vseh priključkih v Sloveniji velja omejitev 100 km/h. To pa je, menda neumni zakonodajalec, predvidel prav zaradi švoh Peugeotov in (pazi to!) kamionov, ki se morajo ravno tako varno vključiti. Pač, ker nam je slepota na omejitev hitrosti prešla v kri.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

IgorCardanof ::

A sem se slučajno slabo izrazil in mislite, da z zaviranjem mislim, da ustaviš na 0 na voznem pasu? Ne, pričakovano je samo, da zmanjšaš hitrost iz 120 na 110 ali 100. Kolikor je pač potrebno. Tudi ni potrebno tega narediti na hitro v 0.1s, pač pa lahko postopoma zmanjšuješ hitrost, ker opazuješ promet okoli sebe.

In pa še enkrat, z manj močnim avtomobilom in pravo izbiro uvoza na avtocesto nikakor ne boš zmožen dosežt hitrost 120km/h. Marsikje se da, marsikje se ne da. V Sloveniji imamo vsaj opcijo, da pelješ naprej po odstavnem pasu. So primeri v tujini, kjer tega ni. In tam je ta problem toliko večji.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

c23po ::

Si prebral tisto, kar sem napisal pod črto?
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

Na avtocestah se ne bremza brez razloga. Drži. Vendar bremzanje zato, da se nekdo lahko varno vključi v prometni tok ni bremzanje brez razloga. Je dolžno ravnanje. Upoštevanje splošnih načel cestnega prometa se torej pričakuje tako od voznika, ki se vključuje v promet na avtocesti kot tudi od voznika, ki vozi po smernem vozišču, na katerega se vključuje voznik s pospeševalnega pasu (varnostna razdalja).

Če je pa prehitevalni pas zaseden, pa nimaš na voznem pasu kaj zavirat. Razen, če vključujoči pač rine pred tebe za vsako ceno. Takrat pač zaviraš, da preprečiš nesrečo.
Torej, pripraviti se na zaviranje itak moraš, zato zato bi naj ne bil noben problem prilagoditi hitrost in spustiti vključujočega predse, če je to potrebno.

Kje je ta protokol kjer morajo vozniki na voznem zavirati?
Evo protokola: varnostna razdaja, upoštevanje ostalih udeležencev v prometu, defenzivna vožnja.

Kaj, če oba hkrati začneva zmanjševati hitrost? Bova še večjo štalo naredila.
Menda avtor te misli nima izkušnje tretjega v koloni, ki vidi situacijo, ko bo pred njim prišlo do zaviranja. Ali pa gre za miselnost, da na voznem pasu nimaš kaj zavirati...



Pod črto: veliko debate o možnosti pospešitve do 130 km/h, ko na vseh priključkih v Sloveniji velja omejitev 100 km/h. To pa je, menda neumni zakonodajalec, predvidel prav zaradi švoh Peugeotov in (pazi to!) kamionov, ki se morajo ravno tako varno vključiti. Pač, ker nam je slepota na omejitev hitrosti prešla v kri.


Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost, če začneta oba hkrati zavirati. Protokol je, da tisti, ki se vključuje rešuje situacijo in ne oba. Enako je pri prehitevanju, če se odločiš opustiti maneverz pa začne prehitevani bremzati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

bm1973 ::

delavec44 je izjavil:


Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost.

Povzorčitv splošne nevarnosti, če nič drugega...

delavec44 ::

bm1973 je izjavil:

delavec44 je izjavil:


Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost.

Povzorčitv splošne nevarnosti, če nič drugega...


Invictus, ne bluzi :D

c23po ::

delavec44 je izjavil:

...Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost.

ZprCP.
Preden vrašaš po členu ga pojdi prebrati v celoti, pa ti bo jasno.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

delavec44 je izjavil:

...Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost.

ZprCP.
Preden vrašaš po členu ga pojdi prebrati v celoti, pa ti bo jasno.


Člen?

c23po ::

Vsaj prvih nekaj členov se potrudi prebrati. Ne morem namesto tebe.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Bluziš pa lahko po forumih?

Kdo bo 100% kriv, če se enemu takemu, ki izsili prednost pri vključevanju na AC zabijem v rit? Ali pa če zavije iz stranske ceste, identična zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Bluziš pa lahko po forumih?

Kdo bo 100% kriv, če se enemu takemu, ki izsili prednost pri vključevanju na AC zabijem v rit? Ali pa če zavije iz stranske ceste, identična zadeva.

Tole je pristop ignoranta. Vendar je ignorant vsak dan na cesti, zato se bom vseeno potrudil.
Najprej: zakaj ignorant? Zahtevati navedke členov zakona brez najmanjšega poizkusa branja le tega je ignorantstvo. Brez zamere, prosim.
Naprej: nihče ne bo 100% kriv, bo pa delno kriv. To mu bo povedal sodnik, ko bo tudi njega kaznoval, čeprav je nesrečo povzročil "oni drugi". Tudi obrazložitev mu bo napisal, vendar brez haska. Tisti, ki noče razumeti nekaj prvih členov zakona, ne bo hotel razumeti niti obrazložitve. Po kalimerovsko se bo zadovoljil s krivosodjem.

V kratkem: voziti moraš tako, da upoštevaš vse zakone in predpise, ne pa samo tistega člena, ki tebi v nekem trenutku ustreza.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Ker drugače ne razumete. Seveda probaš rešiti situacijo, če jo lahko. Še vedno pa nisi kriv za nesrečo, če te nekdo izsili in voziš po pravilih. Niti delno.

In nikjer v pravilih ne piše, da moraš zavirati, da omogočiš vozilu brez prednosti vključitev. Razen pri sistemu zadrge.

c23po ::

Piše, moraš prebrati, nihče ne bo namesto tebe.
Vendar, v tej debati se ne misliš premakniti naprej. Tvoj napredek je 0%. Jaz se zavedam, da si pač talent na slovenskih cestah, za katerega moramo poskrbet drugi. Moj napredek je 1/1.200.000. Če je to debato tako razumelo več voznikov, je skupni napredek toliko večji.
Hvala, da si po svojih močeh prispeval.

Over and out.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

delavec44 je izjavil:

c23po je izjavil:

delavec44 je izjavil:

...Povej kateri zakon krši tisti, ki na voznem pasu ne zavira, da bi se lahko iz pospeševalnega vključil pred njega. Pa ne mi z varnostno razdaljo, ker nikjer ne piše da je pred njim drugo vozilo. Ostalo je le bonton in lahko povzroči še večjo nevarnost.

ZprCP.
Preden vrašaš po členu ga pojdi prebrati v celoti, pa ti bo jasno.


Člen?

4. člen.

tudi edini, ki ga sposoben voznik rabi. Talentom jih lahko pa še kakih 1000 dopišejo, pa ne bo nič pomagalo.

David Mayer ::

Ne spremljam dovolj te žolčne debate - da bi voznik na voznem pasu bil dolžan zavirati iz svoje predvidljive potovalne hitrosti zaradi neprilagojenega vključevalca ali kaj? WTF?

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Točno to. Svojo "predvidljivo potovalno hitrost" moraš prilagoditi razmeram. Menda. Kako drugače? Saj ni sveta krava.
Računalniki nimajo spominov.

David Mayer ::

Hmm, torej koncept odvzema prednosti je bil tudi odpravljen nedavno? Ali kaj?

c23po ::

Ne. Vendar, se moraš prilagoditi. To piše v zakonu, ki si ga preberi v celoti in ne po členih.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Tudi če ti nekdo nasproti pripelje po AC, se moraš prilagoditi. Jeba, da si na koncu še delno kriv.

David Mayer ::

Kako se naj prilagodim, če je izven fizikalnih zmožnosti, če je neprilagojen udeleženec v prometu in se požvižga na predpise, FFS!

A potem bomo drugi odgovorni za napake in prekrške drugih ali kaj?

Zanimivo, nekdo je tukaj talent, zagotovo...

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

c23po je izjavil:

Ne. Vendar, se moraš prilagoditi. To piše v zakonu, ki si ga preberi v celoti in ne po členih.

Tako je. In prilagoditi ne pomeni le upošasniti ampak lahko tudi pospešiš in se drugi razvrsti za tabo, če oceniš, da je to bolj varno/smotrno.

c23po ::

David, talent je tisti, ki poizkuša normalne prometne situacije diskreditirati z mejnimi primeri čeprav sam prizna, da debate ni v celoti prebral. In spet: tudi ko pride do mejnega primera si dolžan storiti vse, da do nesreče ne pride. Če vsega ne storiš, si delno kriv. Pika.

Zveez, tako je, pod pogojem, da ga s svojim dejanjem ne spraviš v nevarnost. Sicer je ocena bila napačna.
Računalniki nimajo spominov.

David Mayer ::

Pa če posplošuješ brez smisla in neka kvasiš tule kot da si komaj teorijo opravil in si zdaj požrl vso pamet. Prometni predpisi so bili dovolj in bodoo dovolj jasni! Jaz po svojih 500-750k km po avtocestah, regionalnih, stranskih, enosmernih, krožiščih, v Sloveniji in izven, po 30+ letih vožnje ne bom spreminjal navad, očitno so dovolj zanesljive, ne glede na vse obskurne interpretacije - očitno nisem problematičen šofer, glede na odlično statistiko in 60% popust pri zavarovanju. FFS! A tu bom zdaj neke talentirane kozlarije bral po forumu!

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

c23po je izjavil:

David, talent je tisti, ki poizkuša normalne prometne situacije diskreditirati z mejnimi primeri čeprav sam prizna, da debate ni v celoti prebral. In spet: tudi ko pride do mejnega primera si dolžan storiti vse, da do nesreče ne pride. Če vsega ne storiš, si delno kriv. Pika.

Zveez, tako je, pod pogojem, da ga s svojim dejanjem ne spraviš v nevarnost. Sicer je ocena bila napačna.


Logično, da probaš zavirati, ko te nekdo izsili. Ne boš pa zaviral že prej, če te bo mogoče poskusil izsiliti. Lahko sicer predvidevaš, da gre za bedaka in preventivno zaviraš, če ne pa kljub temu ne moreš biti niti delno kriv.
Je pa tudi zaviranje na AC brez razloga prekršek. In če kaj narobe oceniš, še ne pomeni da si avtomatsko v prekršku.
««
330 / 332
»»