Forum » Na cesti » Opravili so test varnosti Opel ampere-E
Opravili so test varnosti Opel ampere-E
Pika na i ::
El. avto, ki ga sestavlja 288 akumulatorskih celic, zloženih v sklop (zmogljivost 60kWh), vgrajenih v dno avtomobila. Sklop tehta 430 kg, oblečen je v zaščitno jekleno kletko. Ta sega od prednje do zadnje osi avta, bočno od ene do druge strani karoserije.
- sistem zaviranje v sili in preprečevanje naleta
pri hitrosti 50km/h je preprečil trk, pri 70 pa ga je omilil
pri vožnji za maketo, ki je počasi zmanjševala hitrost, je trk preprečil, ko je ta nenadno zavrla (ob prekratki varnostni razdalji), ga ni. dovoljšna varnostna razdalja - do trka ni prišlo.
- prepoznava pešcev
kamera jih zazna tudi ob slabši vidljivosti, trk preprečen pri hitrosti do 35km/h
- čelni trk, s hitrostjo 64km/h v zamaknjeno oviro
potniška kletka nepoškodovana, obremenitve na lutkah nenevarne. jeklena kletka, ki varuje akumulatorske celice, je sicer bila poškodovana spredaj, vendar poškodbe niso segle do samih celic. takoj po trku se je izklopil el. tokokrog akumulatorskega sklopa (nobenih poškodb, niti po treh tednih nadzora ne)
- čelni trk v steno in bočni trk, kjer se pod kotom 90stopinj in s hitrostjo 50km/h zaleti ovira
potniška in varnostna kletka sklopa sta jo dobro odnesli, lutki na prednjih sedežih tudi, na zadnjih pa malo povečana obremenitev prsnega koša
- bočni trk v drog s hitrostjo 32km/h
stranski meh je preprečil poškodbe glave voznika, precej poškodovano dno avta, ohišje aku. sklopa rahlo deformirano
- trk od zadaj
predvsem zadnja klop (penasto polnilo brez kovinskega ogrodja) ne zaščiti dovolj potnikov, spredaj so jo odnesli bolje
Po EuroNCAP merilih= skupna ocena 4 zvezdice
za varnostne naprave=72
zaščita otrok(nima homologacije za i-size sedeže) =73
zaščita odraslih =82
zaščita pešcev=75
V nobenem preskusnem trku ni bil akumulatorski sklop tako poškodovan, da bi pomenil nevarnost za potnike ali reševalce.
Visokonapetostni sistem se je ob trku vedno izklopil.
Mene pa sicer zanima ali imate reševalno karto vozila spravljeno pod voznikovim senčnikom.
- sistem zaviranje v sili in preprečevanje naleta
pri hitrosti 50km/h je preprečil trk, pri 70 pa ga je omilil
pri vožnji za maketo, ki je počasi zmanjševala hitrost, je trk preprečil, ko je ta nenadno zavrla (ob prekratki varnostni razdalji), ga ni. dovoljšna varnostna razdalja - do trka ni prišlo.
- prepoznava pešcev
kamera jih zazna tudi ob slabši vidljivosti, trk preprečen pri hitrosti do 35km/h
- čelni trk, s hitrostjo 64km/h v zamaknjeno oviro
potniška kletka nepoškodovana, obremenitve na lutkah nenevarne. jeklena kletka, ki varuje akumulatorske celice, je sicer bila poškodovana spredaj, vendar poškodbe niso segle do samih celic. takoj po trku se je izklopil el. tokokrog akumulatorskega sklopa (nobenih poškodb, niti po treh tednih nadzora ne)
- čelni trk v steno in bočni trk, kjer se pod kotom 90stopinj in s hitrostjo 50km/h zaleti ovira
potniška in varnostna kletka sklopa sta jo dobro odnesli, lutki na prednjih sedežih tudi, na zadnjih pa malo povečana obremenitev prsnega koša
- bočni trk v drog s hitrostjo 32km/h
stranski meh je preprečil poškodbe glave voznika, precej poškodovano dno avta, ohišje aku. sklopa rahlo deformirano
- trk od zadaj
predvsem zadnja klop (penasto polnilo brez kovinskega ogrodja) ne zaščiti dovolj potnikov, spredaj so jo odnesli bolje
Po EuroNCAP merilih= skupna ocena 4 zvezdice
za varnostne naprave=72
zaščita otrok(nima homologacije za i-size sedeže) =73
zaščita odraslih =82
zaščita pešcev=75
V nobenem preskusnem trku ni bil akumulatorski sklop tako poškodovan, da bi pomenil nevarnost za potnike ali reševalce.
Visokonapetostni sistem se je ob trku vedno izklopil.
Mene pa sicer zanima ali imate reševalno karto vozila spravljeno pod voznikovim senčnikom.
negotiator ::
Visokonapetostni sistem se je ob trku vedno izklopil.
Pri kakšnem trku se pa izklopi? Je takrat avto nujno že nevozen ali gre samo za preventiven izklop že pri manjših trkih? Zanima me zaradi primera, ko je ogroženo tvoje življenje (naravna katastrofa ali pa te lovi nekdo, ki te hoče ubiti) in moraš bežat - pri tem se zaletiš, sistem se izklopi in potem ne moreš več bežat - recimo, da gre za manjši trk, pri katerem bi drugače brez težav nadaljeval beg.
All easy problems have already been solved.
Pika na i ::
negotiator je izjavil:
Visokonapetostni sistem se je ob trku vedno izklopil.
Pri kakšnem trku se pa izklopi? Je takrat avto nujno že nevozen ali gre samo za preventiven izklop že pri manjših trkih? Zanima me zaradi primera, ko je ogroženo tvoje življenje (naravna katastrofa ali pa te lovi nekdo, ki te hoče ubiti) in moraš bežat - pri tem se zaletiš, sistem se izklopi in potem ne moreš več bežat - recimo, da gre za manjši trk, pri katerem bi drugače brez težav nadaljeval beg.
Ja, za preventiven izklop, avto je lahko še vozen.
Kako je potem z vklopom, pa res ne vem.
/reševalna karta opisuje, kje lahko - ko/če želiš, varno izklopiš ta visokonapetostni sistem - na treh mestih)
Takrat (pri trku) se pa tudi sproži eCall....tako da bodo obveščeni na 112 in ti rešili življenje.
Pa...a v nobeni igrici ne "nastopa" kak el. avto?
vostok_1 ::
A imamo sploh podatke o teh EV požarih...v kolikšnem času so se vneli?
Ker namreč pokazat goreč video brez konteksta je hudo zavajujoče. Če je rabu par ur za se vžgat pol je to več kot preveč za reševanje potnikov.
Bencin ni tako prizanesljiv glede tega.
Ker namreč pokazat goreč video brez konteksta je hudo zavajujoče. Če je rabu par ur za se vžgat pol je to več kot preveč za reševanje potnikov.
Bencin ni tako prizanesljiv glede tega.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
blay44 ::
Z svojimi 60kWh in 200KM je tole uporaben avtomobilček!
Še ceno naj zbijejo na ene 15 gobanov, pa so zmagali.
Pa ne se bati štroma. Ko sedite na 60l bencina je bolj nevarno.
Še ceno naj zbijejo na ene 15 gobanov, pa so zmagali.
Pa ne se bati štroma. Ko sedite na 60l bencina je bolj nevarno.
Mavrik ::
Bencinarji ne stanejo 15.000, kaj šele električen avto :) 35.000 - 40.000EUR bodo cene v nemčiji.
The truth is rarely pure and never simple.
mirkuma ::
Glede EV požarov, tule je lep video, kako lepo po večkrat ponovno zagori Tesla 3, dokler ne preščipnejo instlacije:
...all those moments will be lost in time, like tears in the rain...
St235 ::
negotiator je izjavil:
Visokonapetostni sistem se je ob trku vedno izklopil.
Pri kakšnem trku se pa izklopi? Je takrat avto nujno že nevozen ali gre samo za preventiven izklop že pri manjših trkih? Zanima me zaradi primera, ko je ogroženo tvoje življenje (naravna katastrofa ali pa te lovi nekdo, ki te hoče ubiti) in moraš bežat - pri tem se zaletiš, sistem se izklopi in potem ne moreš več bežat - recimo, da gre za manjši trk, pri katerem bi drugače brez težav nadaljeval beg.
Ni pri motorjih na notranje izgorevanje nič drugače. Praktično ne poznam vozila, ki ne bi ob trku odklopil dovod goriva.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Crash test lažji vs težji avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21980 (18832) | Pithlit |
» | Fizika... (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 15369 (12209) | MatVZ |
» | Uničevalca mitov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22967 (19945) | Pyr0Beast |
» | Trk v zid VS Čelni trk (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 11085 (10226) | dzinks63 |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15638 (13704) | Fizikalko |