» »

Uničevalca mitov

Uničevalca mitov

1 2
3
»

Relanium ::

A vi kar nočete in nočete razumet, kaj ???

Ni problem v dušenju, problem je v hitrosti.
Kot sem že zgoraj napisal naredili so kompromis - velik odstotek preživelih do 90km/h, zelo manjši pri višjih.
Lahko pa obratno, če bi vam tako pasal???
Pač močnejši pleh, kot je sidd rekel.
Kaj več se tukaj ne da naredit (razn če kupite večji in bolj požrešni avto)

Pa preberte si prosim moj prvi post, pa še tist dokument ko je JanK prilepil.

In ja tudi jaz se strinjam, elektrika je VELIKA jeba.

Evo še legendarni posnetek, ko se zanašaš izključno na elektriko

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Pyr0Beast ::

Problem je v pojemkih. Z dušenjem in podaljšanjem razdalje pri trku jih močno zmanjšaš.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Relanium ::

pač pojemki (ki so z večanjem hitrosti večji) typoo
Dušenje pa tako ali tako že je

Pyr0Beast ::

Dušenje je večje če je pot daljša.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Relanium ::

Ja, in to sem imel v mislih, ko sem 2 posta nazaj napisal VEČJI AVTO

lahko pa svojega podalšaš (ne pozabi prispevat v homologacijski sklad)
sam potem ti kdo zna ruknit v vrata

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

JanK ::

Ni cisto tako. Ce kot dusenje smatramo disipacijo energije, z meckanjem karoserije ali pa z nekimi vodnimi dusilci, je pri vecjem dusenju vecja zavorna sila. Pac pri stiskanju 1cm bolj trde "dusilke" se vec kineticne energije pretvori v toploto in s tem je nujno negativni pospesek vecji - osnovna fizika.

Pri trku moras avtu hitrost zmanjsati na 0. Razlika med majhnim in velikim avtom je ta, da imas pri vecjem avtu na razpolago vecjo pot (dolzino havbe) da to naredis. Zato je lahko pri vecjem avtu dusenje relativno manjse (upostevajoc seveda vecjo maso avtomobila) in s tem so sile manjse.

Relanium ::

Ja, odvisno od trdnosti pločevine - s tem se potem vse regulira.

Vglavnem meša se mi že od te teme, se bom raj odstranil

Pyr0Beast ::

Ni cisto tako. Ce kot dusenje smatramo disipacijo energije, z meckanjem karoserije ali pa z nekimi vodnimi dusilci, je pri vecjem dusenju vecja zavorna sila. Pac pri stiskanju 1cm bolj trde "dusilke" se vec kineticne energije pretvori v toploto in s tem je nujno negativni pospesek vecji - osnovna fizika.

Če je pa sila enaka in je pot daljša je dušenje pravtako večje - več energije se pretvori v toploto

Pri trku moras avtu hitrost zmanjsati na 0

Ne avtu, potnikom. :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zero0ne ::

Volk| je izjavil:

Testirali so identična vozila.
Najprej test udarca v steno, nato pa še v drug drugega. V prtljažniku so imeli sistem za merjenje sil.
Si ne predstavljam sile 52G, če mi je želodec v gardalandu premaknilo že pri prostem padu(1G).


Prosti pad je 0g. Gravitacijski pospešek na površju zemlje je 1g (9.81 m/s2).
uname -o

sidd ::

Pyro, ne, jaz ne mislim tako, misli pa industrija. Sej pa to kaj trdim si nisem izmislil sam. Če bi bilokaj takšnega bilo tako super duper, bi pri tako masovni industriji tole že videli. Ne trolaj če ne poznaš stanja v industriji :). Recimo kot sem že pisal, za AB stebričke se že uvajajo visokotrdnostne pločevine ranga 2000 Mpa. Pločevina (kolut) ne sme niti 1 mesec stat v skladišču, saj jo je potem nemogoče preoblikovati, saj zaradi efekta staranja izdelki po preoblikovanju pokajo zaradi zaostalih napetosti in so praktično neuporabni. In 1000x ceneje je štancnit nek kos pleha (pred tem seveda matematično overjena geometrija da se bo ta kos pleha obnašal tako kot inženir želi v dani situaciji, numerika ftw!), kot pa uvajat neke smešne cilindre v avto. Kot sem že rekel, s pasivno zaščito so že prišli kar daleč. Danes se ogromno več vlaga v aktivno zaščito, pasivni se še samo nižajo stroški (cenejše štancanje). Čemu imet not blesave cilindre, če pa lahko elektronika in senzorika pripomore k zmanjšanju hitrosti pred trkom? Pri visokih hitrostih se gre za milisekunde in manj! Človek pa pogosto ne reagira tako hitro. In če imaš ti s prve za recimo 40 km/h manjšo hitrost pri trku, pa bo tist uber poceni pleh in airbag čisto dovolj.
Za parkplac pa sem že napisal da imajo zavarovalnice svoj kos pleha v avtomobilu, da si za vsak drek ne pretegneš karoserije.
no idea for signature
signed
I

energetik ::

Ne vem zakaj se komplicira z nekimi fedri, če se pa s tem nič ne pridobi. Pri avtomobilskem trku sta pomembni 2 stvari: da je potniška celica praktično neuničljiva in da je razdalja ustavljanja človeškega telesa čimvečja (in zaviralna sila enakomerna), kot je že lepo razložil JanK. Kako odvesti kinetično energijo je pa samo stvar tehnike. Ampak bistvo je, da imaš pri avtu na voljo določeno zmečljivo cono in je to to. Pa če namontiraš ne vem kakšne super duper blažilce itd.
Glede kletke so sodobni avti itak že dobro izpopolnjeni (ohrani obliko, AB in pasovi varno zadržijo telo). Mečkanje cone (odvajanje energije) je lepo poračunano, izvedeno z jekleno pločevino in predvideno za najbolj pogoste trke. Edino kar lahko še izboljšajo je, da povečajo zmečkljivo cono (=podaljšajo razdaljo od požarne stene do odbijača. Kar pa seveda ne gre v nedogled. Izboljšanje je po mojem možno na podoben način, kot je napisal Pyro, ampak jaz bi na odbijač enostavno montiral heavy duty airbage, ki so tudi bolj pešcu prijazni kot ekplozivno proženi blažilci. Recimo 3/4 metra airbaga lahko sproži računalnik, ko je že povsem jasno, da je trk neizogiben. S tem pa se konkretno zmanjša pospešek trka.

Čeprav bi se dalo s pomočjo (recimo vodnih) blažilcev narediti tudi variabilno zmečkljivo cono, ki bi jo računalnik pred trkom nastavil za pričakovano medsebojno hitrost vozil. Ker sedanja jeklena cona je za manjše trke pretrda, z trke pri visokih hitrostih pa premehka (se prehitro zmečka, potem smo pa že pri potniški kletki).

Pyr0Beast ::


Čeprav bi se dalo s pomočjo (recimo vodnih) blažilcev narediti tudi variabilno zmečkljivo cono, ki bi jo računalnik pred trkom nastavil za pričakovano medsebojno hitrost vozil. Ker sedanja jeklena cona je za manjše trke pretrda, z trke pri visokih hitrostih pa premehka (se prehitro zmečka, potem smo pa že pri potniški kletki).

Yes.

Sicer bi bili airbagi še boljša zadeva za vse.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Oklepnik na avtocesti !? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
918308 (4579) bobi_palčka
»

Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16413138 (10220) D3m
»

Varnost avtomobilov (Euro NCAP) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1049679 (7703) krneki0001
»

Crash test lažji vs težji avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11315561 (12413) Pithlit
»

Trk v zid VS Čelni trk (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
647778 (6919) dzinks63

Več podobnih tem