» »

Dieselgate VW, skupinska tožba?!

Dieselgate VW, skupinska tožba?!

«
1
2

GregiB ::

Včeraj sem na TVji gledal poziv Zveze Potrošnikov, naj se kupci vozil, ki so predmet dieselgate-a pridružijo skupinski tožbi, ki jo v evropi pripravlja nemška odvetniška pisarna. Ne gre pa mi v glavo, zakaj so do odškodnine upravičeni kupci?! "performance stats" avtomobila so takšne, kot so navedene, napačne so navedbe o izpuhih, ki pa ne bremenijo voznika ampak okolico, torej tudi mene, tebe, nas. In zdaj naj bi kupec dobil odškodnino??? Am I missing something?
I have a superpower. I can stop a bullet... once.

Unknown_001 ::

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega. Jebe se njim za ekologijo tako kot marsikateremu na tem forumu. Zdaj se je treba delat mučenike in samo nabijat kako ostali zastrupljamo a sami se morjo s svojim ultra čistim "kao" bencinarjem 10 metrov do trgovine zapeljat (pa razumi računico). Zdaj morajo samo v isti rog tulit, da lahko izsilijo gelt.

Če ne bi bil denar v interesu verjemi, da se nihče niti oglasil ne bi. Vsi bi lonček pristaviki kjer cisterna mleka spusti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega. Jebe se njim za ekologijo tako kot marsikateremu na tem forumu. Zdaj se je treba delat mučenike in samo nabijat kako ostali zastrupljamo a sami se morjo s svojim ultra čistim "kao" bencinarjem 10 metrov do trgovine zapeljat (pa razumi računico). Zdaj morajo samo v isti rog tulit, da lahko izsilijo gelt.

Če ne bi bil denar v interesu verjemi, da se nihče niti oglasil ne bi. Vsi bi lonček pristaviki kjer cisterna mleka spusti.


Zveni kot obžalovanje dizelaša napačne znamke? :)

SambaShare ::

GregiB je izjavil:

In zdaj naj bi kupec dobil odškodnino??? Am I missing something?


Hja saj testi kažejo da se avtu po popravku poslabšajo vozne lastnosti in več porabi. Meritve sem že enkrat nalepil in so bolj verodostojne kot subjektivni občutki nekaterih na forumu.

Unknown_001 ::

sandmat je izjavil:


Zveni kot obžalovanje dizelaša napačne znamke? :)


Zveni kot hrepeneče naslajanje nad "problemom" drugega. V bistvu jaz nimam s tem niti 10% toliko problemov kot jih imate vi ki se ne morete zadržat.

Jaz sem zgolj po pravici povedal kako stvari stojijo. Interes je DENAR in NE EKOLOGIJA. Kdor trdi drugače sam sebi laže.

Bodite pošte i do sebe in drugih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Heavy ::

Unknown_001 je izjavil:

Interes je DENAR in NE EKOLOGIJA. Kdor trdi drugače sam sebi laže.


Po posodobitvi programske opreme nemški strokovnjaki niso opazili omembe vrednih razlik pri voznih lastnostih oziroma motornih zmogljivostih. Edina razlika je bilo rahlo samodejno povišanje motornih vrtljajev pri speljevanju z mesta, ki naj bi preprečilo, da motor nehote ugasne. Ostale lastnosti so bile enake pred in po nadgradnji.



https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


ADAC ni bil sposoben v kontroliranih pogojih opaziti sprememb pri vožnji. Korle iz Kočevskega Brezna pa občuti, da mu Gnojf ne vleče kot prej. Sindrom športnega filtra. Še večji smeh je, da je mnogo teh tožnikov istih oseb, ki bi čez par let šli odstranjevati filter trdih delcev in blindirat EGR ventil.
#TeamFelix

videc ::

Država oz. FURS bi se morala vplesti v to tožbo oziroma se ji pridružiti, ker se je plačalo manj davka na motorna vozila, kot bi se ga sicer.

kingsix ::

Po mojem se lahko v tožbo vključimo tudi ostali, ki sobivamo v državi z lastniki VW, saj nam temi kantami onesnažujejo okolje ter kvarijo zdravje.

edit: po manjšem razmisleku... lahko se vključimo v tožbo tukaj in še eno proti samim lastnikom, ki avta niso peljali na modifikacijo na VW servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Unknown_001 ::

kingsix je izjavil:

Po mojem se lahko v tožbo vključimo tudi ostali, ki sobivamo v državi z lastniki VW, saj nam temi kantami onesnažujejo okolje ter kvarijo zdravje.


Od sedaj naprej se bom iz INATA vozil z zetorjem po mestu. Mogoče ti bo kapnilo. Ali pa bencinarja turiral.

Aja to ne bo problem ker ni VW.

Bodi konsistenten pa še svoje gare na prešo zapelji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sandmat ()

kingsix ::

Raptor F16... izgleda, da ti zaradi plinov iz tvojega zetorja ne deluje trol/sarkazem detektor. =)
Se strinjam z tvojim postom, da jim gre le za denar z temi tožbami in sem le dodal nesmislu.

Unknown_001 ::

Danes sem tečen. Vem... angina me je položila. My bad.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Heavy je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Interes je DENAR in NE EKOLOGIJA. Kdor trdi drugače sam sebi laže.


Po posodobitvi programske opreme nemški strokovnjaki niso opazili omembe vrednih razlik pri voznih lastnostih oziroma motornih zmogljivostih. Edina razlika je bilo rahlo samodejno povišanje motornih vrtljajev pri speljevanju z mesta, ki naj bi preprečilo, da motor nehote ugasne. Ostale lastnosti so bile enake pred in po nadgradnji.



https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


ADAC ni bil sposoben v kontroliranih pogojih opaziti sprememb pri vožnji. Korle iz Kočevskega Brezna pa občuti, da mu Gnojf ne vleče kot prej. Sindrom športnega filtra. Še večji smeh je, da je mnogo teh tožnikov istih oseb, ki bi čez par let šli odstranjevati filter trdih delcev in blindirat EGR ventil.

Res naključje, da isti ADAC, ki je podeseteril število glasov, da je zmagal golf za avto leta, ni ničesar opazil: http://www.independent.co.uk/news/world...

Res naključje, da isti ADAC, ki je uničil gume na daciji, da ni zmogla losovega test, ni ničesar opazil:
Later, on September 9, ADAC published the results of further incident investigation, showing that the rollover was actually caused by faulty tires and not by improper car design. It was later admitted by the German testers that the car failed after an unusual number of elk tests that had worn down the tires of the test car.
https://www.netcarshow.com/dacia/2005-l...

Pod vprašajem so tudi njegovi crash testi kitajskih avtov, ki so se obnašali dosti drugače kot na kitajskih testih - z današnjimi izkušnjami nimamo nobenega razloga verjeti Nemcem kaj bolj kot Kitajcem.

Oni so NEMŠKI avtoklub.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mare2 ::

Heavy je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Interes je DENAR in NE EKOLOGIJA. Kdor trdi drugače sam sebi laže.


Po posodobitvi programske opreme nemški strokovnjaki niso opazili omembe vrednih razlik pri voznih lastnostih oziroma motornih zmogljivostih. Edina razlika je bilo rahlo samodejno povišanje motornih vrtljajev pri speljevanju z mesta, ki naj bi preprečilo, da motor nehote ugasne. Ostale lastnosti so bile enake pred in po nadgradnji.



https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


ADAC ni bil sposoben v kontroliranih pogojih opaziti sprememb pri vožnji. Korle iz Kočevskega Brezna pa občuti, da mu Gnojf ne vleče kot prej. Sindrom športnega filtra. Še večji smeh je, da je mnogo teh tožnikov istih oseb, ki bi čez par let šli odstranjevati filter trdih delcev in blindirat EGR ventil.


... razlika pri porabi je namreč skoraj 10 odstotkov.
To je to. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Fritz ::

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega.

VW-jevo goljufanje pa ni bilo oportunizem in pehanje za denarjem? Naj se jih čim bolj kaznuje in če bo kak posameznik zaradi tega na boljšem, tudi prav.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

K0l1br1 ::

In zastonj je prijava, stroške pa plačajo drugi. Kaj imaš tu za zgubiti?

GregiB ::

K0l1br1 je izjavil:

Kaj imaš tu za zgubiti?
Ni to vprašanje... Vprašanje je, ali so kupci pravi oškodovanci te afere?
I have a superpower. I can stop a bullet... once.

Invictus ::

Najbrž ne bo čisto zastonj ;). Stroške se bo plačevali sproti... Pridejo kasneje...

Pa najbrž si bo odvetnik pobral 40% odškodnine, kar je normalno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Fritz je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega.

VW-jevo goljufanje pa ni bilo oportunizem in pehanje za denarjem? Naj se jih čim bolj kaznuje in če bo kak posameznik zaradi tega na boljšem, tudi prav.


Kje je meja? Sodba ljudstva je bebava stvar ki je nikoli nisem odobraval. Predvsem zato ker je vedno pod vplivom populizma in črednega blejanja.

Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?

Ne zagovarjam tistega kar so naredili ampak s takimi "udarniškimi" zajebancijami je lahko juti na vrsti vsak od nas. Dovolj je da nekomu nisi všeč, potem te družba v imenu sodbe ljudstva lahko odstavi za popolno bedarijo ali iz koristoljubja. Kdor temu pravi pravica je umski bolnik.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

D3m ::

SambaShare je izjavil:

GregiB je izjavil:

In zdaj naj bi kupec dobil odškodnino??? Am I missing something?


Hja saj testi kažejo da se avtu po popravku poslabšajo vozne lastnosti in več porabi. Meritve sem že enkrat nalepil in so bolj verodostojne kot subjektivni občutki nekaterih na forumu.


Ni res.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

FTad ::

Unknown_001 je izjavil:

Fritz je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega.

VW-jevo goljufanje pa ni bilo oportunizem in pehanje za denarjem? Naj se jih čim bolj kaznuje in če bo kak posameznik zaradi tega na boljšem, tudi prav.


Kje je meja? Sodba ljudstva je bebava stvar ki je nikoli nisem odobraval. Predvsem zato ker je vedno pod vplivom populizma in črednega blejanja.

Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?

Ne zagovarjam tistega kar so naredili ampak s takimi "udarniškimi" zajebancijami je lahko juti na vrsti vsak od nas. Dovolj je da nekomu nisi všeč, potem te družba v imenu sodbe ljudstva lahko odstavi za popolno bedarijo ali iz koristoljubja. Kdor temu pravi pravica je umski bolnik.


Gre se za to, da sedaj avtomobili s patchom nimajo vec istih voznih lastnosti, kot prej. In tukaj je problem.

Utk ::

Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko.

V Evropi ni nič od tega res. V Evropi niso priznali, da so kršili kak zakon, kar je sicer logično, ker če bi, bi jim kdo opalil kazen, pa jim ni, tudi sankcij ni nobenih, razen posameznih držav, ki so prepovedale njihovo prodajo brez popravka. Tudi novega električnega avta niso dali ven v teh dveh letih.

D3m ::

FTad je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Fritz je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega.

VW-jevo goljufanje pa ni bilo oportunizem in pehanje za denarjem? Naj se jih čim bolj kaznuje in če bo kak posameznik zaradi tega na boljšem, tudi prav.


Kje je meja? Sodba ljudstva je bebava stvar ki je nikoli nisem odobraval. Predvsem zato ker je vedno pod vplivom populizma in črednega blejanja.

Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?

Ne zagovarjam tistega kar so naredili ampak s takimi "udarniškimi" zajebancijami je lahko juti na vrsti vsak od nas. Dovolj je da nekomu nisi všeč, potem te družba v imenu sodbe ljudstva lahko odstavi za popolno bedarijo ali iz koristoljubja. Kdor temu pravi pravica je umski bolnik.


Gre se za to, da sedaj avtomobili s patchom nimajo vec istih voznih lastnosti, kot prej. In tukaj je problem.


Naprimer?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

FTad ::

D3m je izjavil:

FTad je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Fritz je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Simple.

Računajo, da jim bo VW odkupil rabljen avto nazaj in si bodo kupili novega. Oportunizem in nič drugega.

VW-jevo goljufanje pa ni bilo oportunizem in pehanje za denarjem? Naj se jih čim bolj kaznuje in če bo kak posameznik zaradi tega na boljšem, tudi prav.


Kje je meja? Sodba ljudstva je bebava stvar ki je nikoli nisem odobraval. Predvsem zato ker je vedno pod vplivom populizma in črednega blejanja.

Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?

Ne zagovarjam tistega kar so naredili ampak s takimi "udarniškimi" zajebancijami je lahko juti na vrsti vsak od nas. Dovolj je da nekomu nisi všeč, potem te družba v imenu sodbe ljudstva lahko odstavi za popolno bedarijo ali iz koristoljubja. Kdor temu pravi pravica je umski bolnik.


Gre se za to, da sedaj avtomobili s patchom nimajo vec istih voznih lastnosti, kot prej. In tukaj je problem.


Naprimer?


A nisi se nic o tem bral? Zmanjsana moc, visja poraba, etc

D3m ::

Sem bral. Samo ne vem kaj točno si ti bral, da si še zraven pripisal "itd."?

Višja je samo poraba za cca. 0,5 l.

Vozne lastnosti so nespremenjene.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Glugy ::

Če je kupec kupil izdelek zaradi katerekoli oglaševane lastnosti in se je ta lastnost izkazala za napačno je bil zaveden in ima vso pravico tožit. Ni nujno da je objektivno pomembna lastnost; lahko je tud subjektivno pomembna lastnost. Če je oglaševana napačno je zavajenje. Pika.
Če se oglašuje da ima oblačilo obstojne barve pa če barve hitro zbledijo; ja objektivno je to še vedno uporabno ; subjektivno pa ne. Korist je odvisna od oglaševanosti v tem primeru.
Ti ne morš bluzit pa oglaševat kar se ti zazdi; tega pa pol ni v učinku.
Mercator je tud mogu nariban sir prelepit z napisom nariban pripravek dolga leta nazaj. Ker ni šlo za sir ampak mešanico sira in velike porcije drugih dodatkov. Ja po funkciji se še vedno stopi tako kot 100% sir; ampak v resnic gre pa za prevaro in zavajanje glede na oglaševan izdelek.
Enako v Lidlu.
So imel kremo Anti-age ; proti starosti; zdej imajo pa anti-ageing ; proti staranju. Torej velika razlika. Pri prvem imenu bi človek mislil da lahko starost zbijaš ; v drugem primeru pa da gre za kremo proti procesu staranja; torej preventiva vs kurativa. To je velika razlika. Seveda imata obe isti učinek; samo da je pri enem šlo za zavajanje pri drugem pa ne. Mislil bi si oh..kaj pa pol.

Ampak tud pri avtomobilu bi si lahko mislil uh kaj pa pol če ima 5x več izpustov. Jah; sej ampak kaj pa ko čistiš sneg in odstranjuješ led; vdihavaš tiste izpuste ki jih je še več škodljivih kot so se ti zlagal da jih je. Torej gre za vprašanje zdravja ne samo okolice ampak tud voznika. Poleg tega pa vprašanje zakaj se nekaj oglašuje če ne sovpada z dejanskim stanjem? Tle ni izgovorov.

D3m ::

Seveda se lahko oglašuje.

Sploh, če je zraven zelo droben tisk kako so prišli do teh vrednosti.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

fujtajksel ::

GregiB je izjavil:

Včeraj sem na TVji gledal poziv Zveze Potrošnikov, naj se kupci vozil, ki so predmet dieselgate-a pridružijo skupinski tožbi, ki jo v evropi pripravlja nemška odvetniška pisarna. Ne gre pa mi v glavo, zakaj so do odškodnine upravičeni kupci?! "performance stats" avtomobila so takšne, kot so navedene, napačne so navedbe o izpuhih, ki pa ne bremenijo voznika ampak okolico, torej tudi mene, tebe, nas. In zdaj naj bi kupec dobil odškodnino??? Am I missing something?


Dokazano so goljufali.
Performansi so malo slabši.
Emisije po posegu še vedno niso niti približno take kot bi morale bit in posledično ti avti kot vse kaže kmalu ne bodo smeli več v mestna središča mnogih nemških mest (za začetek Stuttgarta, sledijo verjetno ostale umweltzone ki so zdaj na EURO 4), pa Pariza, Milana, Londona... Tudi če so z dežele, Nemci ne bodo več hoteli vozit "smrdljivcev".
Vrednost bo padla, nemški dealerji imajo 300.000 EURO 5 nepremičnin, vprašljivi so tudi EURO 6. Sčasoma tudi pri nas.

Unknown_001 je izjavil:


Jaz sem zgolj po pravici povedal kako stvari stojijo. Interes je DENAR in NE EKOLOGIJA. Kdor trdi drugače sam sebi laže.

Sori, zrak v centrih in ob prometnicah je problem. Ozko gledano je nemška tožba potrošniških organizacij za prepoved vožnje v mestih, kjer je sodišče odločilo da ima pravica do čistega zraka prednost pred pravico do svobodne vožnje, strel v lastno koleno, ker bo v primeru trenutno nakazanega razpleta vrednost avtov potrošnikov upadla. Njihova načelna zahteva je, da avtokartel za nazaj popravi svojo goljufijo in zrihta avte tako da se bodo res vsaj približno držali limitov, ne le z neučinkovitim softverskim popravkom. Zaenkrat kaže, da bo avtokartel rajši ubil dizla.

Heavy je izjavil:


https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

ADAC ni bil sposoben v kontroliranih pogojih opaziti sprememb pri vožnji. Korle iz Kočevskega Brezna pa občuti, da mu Gnojf ne vleče kot prej. Sindrom športnega filtra. Še večji smeh je, da je mnogo teh tožnikov istih oseb, ki bi čez par let šli odstranjevati filter trdih delcev in blindirat EGR ventil.


ADAC žal ni verodostojen vir, je preveč zlizan z avtokartelom. Tisti njihov Ekotest laufajo že nevemkolk časa, pa dieselgatea niso zavohali. Pri teh meritvah je prevč prostora za prilagajanje kriterijev da dobiš rezultate ugodne za tvoje sponzorje.

kingsix je izjavil:

Po mojem se lahko v tožbo vključimo tudi ostali, ki sobivamo v državi z lastniki VW, saj nam temi kantami onesnažujejo okolje ter kvarijo zdravje.

edit: po manjšem razmisleku... lahko se vključimo v tožbo tukaj in še eno proti samim lastnikom, ki avta niso peljali na modifikacijo na VW servis.


Programska flika ni dovolj. Zato so šli v tisto tožbo za prepoved vožnje, ki jo je prvonivojsko sodišče zato tudi zaenkrat potrdilo.

Unknown_001 je izjavil:

kingsix je izjavil:

Po mojem se lahko v tožbo vključimo tudi ostali, ki sobivamo v državi z lastniki VW, saj nam temi kantami onesnažujejo okolje ter kvarijo zdravje.


Od sedaj naprej se bom iz INATA vozil z zetorjem po mestu. Mogoče ti bo kapnilo. Ali pa bencinarja turiral.

Aja to ne bo problem ker ni VW.

Bodi konsistenten pa še svoje gare na prešo zapelji.


A po tvoje naj se še naprej klanjamo goljufom ki so nas na suho nategnili z lažnimi reklamami o čistih avtih?
Največja blesarija je da so se kljub odkritju goljufije v trgovinah do nedavnega še naprej prodajali EURO 6 avti, za katere je znano, da so nekateri za faktor 10 čez limit in da sploh nisi mogel kupit takega, za katerega bi vedel, da čez tri leta ne bo banan.

Unknown_001 je izjavil:


Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?


Kazen so plačali Amerom in tam nerazumno visoko s popolnim vpoklicom, evropskim kupcem pa ne bi nič in naj bodo kar srečni?
V elektriko morajo itaq vlagat, sicer jih bo povozil čas, kot je enkrat parni stroj.
Radi bi samo in točno to, da z resnim vpoklicom resno popravijo, kar so zgoljufali. Ocena je, da jih tale softverka flika stane enih 50 EUR, resnejša hardverska pa bi jih 1500 EUR po avtu. Pa da se uredi zakonodaja tako, da naslednjič ne bodo hoteli poskušat. Nikomur ni v interesu da propadejo, ampak če jih ne bodo prisilili tokrat, ne bodo dobili pravega povratnega signala in bodo izigravali naprej.

Blazz ::

ne vidim da bi kdo že objavil link:

oddate lahko svoje podatke in s tem se zastonj vključite v tožbo tule:

https://www.prevwara.si/

SambaShare ::

D3m je izjavil:

SambaShare je izjavil:

GregiB je izjavil:

In zdaj naj bi kupec dobil odškodnino??? Am I missing something?


Hja saj testi kažejo da se avtu po popravku poslabšajo vozne lastnosti in več porabi. Meritve sem že enkrat nalepil in so bolj verodostojne kot subjektivni občutki nekaterih na forumu.


Ni res.


http://www.cartoq.com/volkswagen-skoda-...

Kaj pa ti rečeš temu da se krivulja navora premakne v desno? Ti je kul tišati dizla v visoke obrate?

D3m ::

Tvoje "bait click" novice me ne zanimajo.

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

darksamurai ::

D3m ADAC je opravil ta test. Na njihovih testih je bilo v zvezi z VW vedno vse OK. Ali ni to malo čudno?

Nimam VWja, ampak višja poraba za 0,5l bi me pri mojih kilometrih vsako leto stala toliko, kot me stane nov komplet gum.
god gave me style!

SambaShare ::

D3m je izjavil:

Tvoje "bait click" novice me ne zanimajo.

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...


Tole tvoje ni kredibilen vir. Vzamem tisto švedsko raziskavo, na kateri so BTW pomerili več modelov kadarkoli.

D3m ::

Ne samo ADAC.

Tudi OAMTC in TCS so dobili primerljive rezultate z ADAC.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

darksamurai ::

D3m je izjavil:

Ne samo ADAC.

Tudi OAMTC in TCS so dobili primerljive rezultate z ADAC.


Ali ima avto, ki so ga testirali adblue?

a) Testirani avtomobil ima AdBlue: Rezultati so OK, ker so povečali porabo AdBlue in malenkost spremenili režim delovanja motorja.

b) Testirani avtomobil je brez AdBlue: Rezultati niso kredibilni. Malo nelogično se mi zdi, da bi zaradi 0.1 l/100km višje porabe in BREZ upada moči/navora goljufali na testih. Nekaj ni OK z rezultati.
god gave me style!

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

Unknown_001 je izjavil:


Saj so priznali plačali kazni,fasal sankcije in začeli vlagati v elektriko. Ne vem kaj bi še radi. Da propadejo ker se boste VI osebno potem bolje počutili in bo to pozdravilo vaše frustracije?

Ne zagovarjam tistega kar so naredili ampak s takimi "udarniškimi" zajebancijami je lahko juti na vrsti vsak od nas. Dovolj je da nekomu nisi všeč, potem te družba v imenu sodbe ljudstva lahko odstavi za popolno bedarijo ali iz koristoljubja. Kdor temu pravi pravica je umski bolnik.

Kot ti je nekdo že napisal, v EU niso nič priznali in se še naprej delajo neumne v okviru tega kar jim omogoča zakonodaja.

Drugače pa ne gre za subjekt, ki je primerljiv tebi ali meni temveč za mednarodno korporacijo. In če hočemo, da nam korporacije ne prodajajo škarta za zlato, jih je treba nadzirati in ob kršitvah fajn udariti, ker se jim drugače nič ne pozna. Za lastnike VW-ja je to skoraj drobiž. V ZDA imajo (začuda) zakonodajo, ki glede avtomobilov bolj ščiti potrošnika, pa se ne spomnim, da bi kakšno večje podjetje propadlo čeprav so npr. Fordu dokazali, da je prodajal smrtno nevaren avtomobil, zaradi katerega je kar nekaj ljudi izgubilo življenje.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Unknown_001 ::

Goljufali so vsi. Zakaj se obešate samo na VW ... jah ne vem. Očitno ste že v osnovi vsi pristranski.

http://www.which.co.uk/news/2016/01/car...

In nehajte kazat s prstom na druge, ker sami niste nič na boljšem. Razen če ste @jype. On je edini konsistenten.

Zakaj potem ne tožite lastne marke.

Pa mimogrede zanimivo da niste pomislili o skupinskih tožbah kar se tiče porabe, kjer prav tako vsi goljufajo na testih.
Kar je najhuje je dejstvo da vse to veste a ne trenete okom.

Ah neeeee folcvagen ne dela točno po številkah iz kataloga dejmo zjebat. Mislim... rad bi vas razumel pa vas ne morem, ker ste preozkogledni. Problem je bolezensko razširjen pri vseh. Ne. Ker so cajtngi jn televizija rekli VW smradijo vsi blejate isto lajno. Ma mene bi bilo sram.

Še enkrat. Če se že nekaj prsite z robantenjem vsaj poglejte kako obsežen je problem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Seveda, da ne razumeš. Tudi ne razumeš, da proizvajalci uporabljajo isti standardni test za porabo, ki pa se od realne porabe normalno razlikuje. Nek proizvajalec pa si je dovolil vgraditi še dodatno napravo, ki ugotavlja ali se avto nahaja v načinu za izvajanje standardnega testa in temu primerno prilagodil parametre delovanja, ki so mu omogočili dodatno prednost pred ostalimi.
In ne, niso vsi goljufali. Če kakega še odkrijejo, potem se bo tudi po njem pljuvalo.

konspirator ::

Raptor F16
Kdaj boš nehal zagovarjati lažnive Nemce ?
--

Unknown_001 ::

konspirator je izjavil:

Raptor F16
Kdaj boš nehal zagovarjati lažnive Nemce ?


Kdaj boš ti svoj avto na prešo peljal?

Wrop je izjavil:

Če kakega še odkrijejo, potem se bo tudi po njem pljuvalo.


Se je odkrilo pa niso pol toliko pljuvali kot po VW. Ne ti meni bučk prodajat.

Če ne bi VW vlekli po televiziji bi vas BK tako kot za ostale ki jih niso.

Boli vas vse kurac za ekologijo. Sam da mate butko taborov pa ste srečni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

O lej, lej, bogi VW, bož, bož...

A ko je EK Thyssen Kruppu nabila 1,2 mlrd. € kazni zaradi kartelnega dogovarjanja si tudi jokal ob bridki usodi korporacije?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

darksamurai ::

V EU kljub goljufiji niso kršili predpisov. To je tudi razlog zakaj niso dobili kazni. So lepo igrali po predpisih glede certificiranja, ki mimogrede vsebujejo čisto nerealne in neumne teste. V EU bo potrebno spremeniti teste in še le po tem se jih lahko kaznuje.

Mene najbolj moti umazana igra glede SW nadgradnje pri kateri avtomobili brez AdBlue s samo +0,1l porabe čudežno izgubijo izpuste in pri tem ne izgubijo nič moči. To ne drži vode.
god gave me style!

Fritz ::

Razumem in to precej dobro. Za razliko od tebe nisem obremenjen z znamko kovinske piksne za transport. Pomembno je, da zagotavlja to, kar so obljubljali za tisti denar in da je ustrezno kvalitetna. Tako pri motociklih kot pri avtomobilih preferiram evropske znamke, ne maram pa goljufov. VW ni nedotakljiv in nobena korporacija ne bi smela biti. Dejansko bi zanje, glede na kapitalsko in siceršnjo moč, morali veljati bistveno strožji predpisi, ko se jih dobi pri nečednosti.

Zdaj, če si ti emotivno navezan na VW ali se preživljaš kot njihov podizvajalec pa je to predvsem tvoj problem oz. bolje povedano, delaš dramo, tam kjer je ni.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Unknown_001 ::

Ne sekiraj se zame. Drugače, kot da vozim njihov proizvod nisem z njimi povezan. Živc mi dvigne le to ker ljudje ne znajo drugega kot najedat in težit okoli te afere. Misliš da se mi da diplomatsko razgovarjat glede tega? Pošlem v kurac in povem svoje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Fritz ::

Ni blema, sem te že zatožil 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Unknown_001 ::

Fritz je izjavil:

Ni blema, sem te že zatožil 8-)


Itak, najprej prcaš, potem fašeš porcijo nazaj in bi se tožaril.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

D3m ::

darksamurai je izjavil:

D3m je izjavil:

Ne samo ADAC.

Tudi OAMTC in TCS so dobili primerljive rezultate z ADAC.


Ali ima avto, ki so ga testirali adblue?

a) Testirani avtomobil ima AdBlue: Rezultati so OK, ker so povečali porabo AdBlue in malenkost spremenili režim delovanja motorja.

b) Testirani avtomobil je brez AdBlue: Rezultati niso kredibilni. Malo nelogično se mi zdi, da bi zaradi 0.1 l/100km višje porabe in BREZ upada moči/navora goljufali na testih. Nekaj ni OK z rezultati.


Ne.

Povečali so obrate v prostem teku oz. vklopili so režim v "goljufivem režimu".
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Fritz ::

@ raptor
Bo že admin odločil ali je moja provokacija kršila pravila foruma. Sam menim, da žalitev ni bila na mestu. Je pa očitno, da zadevo dojemaš emocionalno in ne racionalno.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

D3m ::

Raptor16 čisto dobro dojame situacijo.

Težko jo dojamejo drugi zaradi besede "goljufija".
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Unknown_001 ::

Fritz je izjavil:

@ raptor
Bo že admin odločil ali je moja provokacija kršila pravila foruma. Sam menim, da žalitev ni bila na mestu. Je pa očitno, da zadevo dojemaš emocionalno in ne racionalno.


Če se spravimo na osebni nivo kjer pod vprašaj postavljaš moje dostojanstvo ne pričakuj diplomacije. Lahko se zmeniva sama lahko pa tečkaš in se tožiš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SambaShare ::

darksamurai je izjavil:

V EU kljub goljufiji niso kršili predpisov. To je tudi razlog zakaj niso dobili kazni.


Ne na EU nivoju, oz. stvari tam so še pod vprašajem. Na nivoju nacionalnih držav pa so.

http://europe.autonews.com/article/2016...

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tankanje AdBlue na petrolu

Oddelek: Na cesti
274394 (3446) starfotr
»

AdBlue

Oddelek: Na cesti
4712902 (3859) Alfa Dog
»

Volkswagen bo zaradi prevare odštel še 4,3 milijarde dolarjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
13715052 (5501) zmaugy
»

volkswagnovi dizli v sloveniji (dieselgate) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8811345 (8728) negot
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6610554 (7279) zmaugy

Več podobnih tem