Forum » Na cesti » Odnos avtomobil kolesar
Odnos avtomobil kolesar
Temo vidijo: vsi
D3m ::
Od kretena na kolesu ni veliko škode, od nepozorneža za volanom pa ogromno.
In ja, da človek spregleda preprosto preprečiš tako, da ga spodbudiš k temu, da se pelje rajši s kolesom. No, spregledal bo še vedno, le škode ne bo veliko.
Cyclist who killed pedestrian in high speed crash said people had 'zero respect' for those on bikes, court hears.
http://www.telegraph.co.uk/news/2017/08...
jypes evil twin brother.
|HP EliteBook|R5 6650U|
nevone ::
Če me nekdo, čeprav anonimno, imenuje za morilca zato, ker vozim avto, menim da je zafrustiran in tudi, da bi moderatorji morali takšne prispevke odstraniti.
Zafurstriran je tisti, ki tako izjavo sploh akceptira kot napad nase. Če se v tem ne vidiš, pač ignoriraš.
Imamo pa 4 situacije, ki so vse možne (tudi v tem primeru)
tisti, ki to izjavi tisti, ki naj bi mu bilo namenjeno -------------------------------------------------------------------------- zafurstriran DA NE zafurstriran NE NE zafurstriran DA DA zafurstriran NE NE --------------------------------------------------------------------------
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
thramos ::
Utk ::
Sej to je jasno. Sej zarad mene se lahko iz mojga zavarovanja poplača marsikaj. Ampak moralizirat o varnosti, če se sam voziš kot kreten (jype), pa res ni treba.
thramos ::
Zakaj ne? On je levji delež opravil s tem, ko se je vsedel na kolo namesto za volan.
Čeprav je kreten, je bistveno bolj varen in predstavlja veliko manjše tveganje za okolico, kot jo predstavljamo vozniki avtomobilov.
Čeprav je kreten, je bistveno bolj varen in predstavlja veliko manjše tveganje za okolico, kot jo predstavljamo vozniki avtomobilov.
Utk ::
Če mu bi bilo res do varnosti, se ne bi vozil kot kreten.
In kreten je kreten, ne glede na prevozno sredstvo. Sej kreten v avtu tudi misli, da se ne more nič zgodit, niti njemu niti drugim.
In kreten je kreten, ne glede na prevozno sredstvo. Sej kreten v avtu tudi misli, da se ne more nič zgodit, niti njemu niti drugim.
D3m ::
Zakaj ne? On je levji delež opravil s tem, ko se je vsedel na kolo namesto za volan.
Čeprav je kreten, je bistveno bolj varen in predstavlja veliko manjše tveganje za okolico, kot jo predstavljamo vozniki avtomobilov.
Vprašanje se glasi ali bo kreten imel dovolj visoko srečo in ne bo posledic?
|HP EliteBook|R5 6650U|
mirator ::
Kar ne spremeni poante debate - upravljalci nevarnih predmetov nosijo svoj delež odgovornosti. Mimogrede, krivda in odgovornost sta dva različna pojma - SSKJ bo prej v pomoč tebi, verjetno ti bo potem bolj jasno marsikaj v tej temi.Poanta teme je odnos med voznikom avtomobila in kolesarja v smislu CCP.
Prelaganje krivde na žrtve - vicim blaiming, pa je prav tako razširjen pojav, ki, poleg tega da je naravnost nagravžen, kar se še bolj izrazi pri ženskih oblačilih, dolgoročno povzroča nove in nove žrtve posledično brezobzirnih upravljalcev bolj nevarnih strojev.Ne razumem, kaj ima to veze z mojim postom.
In ne, nikomur se ne zdi OK, da jype krši predpise. Ampak dokler s kršitvijo tvega predvsem svoje zdravje, se mi zdi bistveno bolj smiselno svojo energijo usmeriti na tiste, ki ogrožajo in škodujej predvsem - in to bistveno bolj - svoji okolici.Jaz jypeta, (ki se mu smeji samo, da ga kdo omeni) nisem omenjal. Tudi tebi nisem repliciral v nobenem postu ampak vsakič zapisal svojo dilemo glede vprašanja teme. In tudi ti se nisi izjasnil okoli vprašanja, ali kolesar lahko prehiteva vozilo po desni strani (oz. ali se mu lahko v križišču postavi ob desni bok). In to vprašanje res nima nobene zveze z nepotrebnimi žrtvami.
thramos ::
Če mu bi bilo res do varnosti, se ne bi vozil kot kreten.
In kreten je kreten, ne glede na prevozno sredstvo. Sej kreten v avtu tudi misli, da se ne more nič zgodit, niti njemu niti drugim.
Največ (v okviru debate iz te teme) je naredil za varnost s tem, ko se je vsedel na kolo.
Kreten? Seveda, ampak manj nevaren kot avtomobilisti (tako kreteni kot vsi ostali).
Poanta teme je odnos med voznikom avtomobila in kolesarja v smislu CCP.
V prvem stavku je omenjeno "ogrožanje" torej gre tudi in predvsem za varnost. Kot v vseh debatah o odnosih na cesti.
Ne razumem, kaj ima to veze z mojim postom.
Tema naj bi se izrodila, ko smo začeli izpostavljat to dejstvo.
Jaz jypeta, (ki se mu smeji samo, da ga kdo omeni) nisem omenjal. Tudi tebi nisem repliciral v nobenem postu ampak vsakič zapisal svojo dilemo glede vprašanja teme. In tudi ti se nisi izjasnil okoli vprašanja, ali kolesar lahko prehiteva vozilo po desni strani (oz. ali se mu lahko v križišču postavi ob desni bok). In to vprašanje res nima nobene zveze z nepotrebnimi žrtvami.
Seveda jo ima - če bi bilo dejanje res varno, bi bilo dovoljeno. Vsa vprašanja o odnosih na cesti, so povezana v z varnostjo, škodo in žrtvami. In ja, enosledna vozila lahko v določenih primerih prehitevajo po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
next3steps ::
Ampak tulipančki ne razumejo, da Jure vozi kot kreten, ker so ga kreteni s svojimi nepremišljenimi ravnanji prisilili v to.
Ah, on vozi kot kreten, a ni kreten. Mongoloidni vozniki to so.
Ah, on vozi kot kreten, a ni kreten. Mongoloidni vozniki to so.
jype ::
next3steps je izjavil:
Ampak tulipančki ne razumejo, da Jure vozi kot kreten, ker so ga kreteni s svojimi nepremišljenimi ravnanji prisilili v to.No, to je "racionalizacija", ki v resnici ni smiselna. Voziti kot kreten je fino zaradi adrenalinskega šoka, ki ga doživiš vsakič, ko se za las izogneš katastrofi, potrebe po taki vožnji pa v resnici ni nobene. Čeprav se strinjam z razlago, da je bolje, da so kreteni na biciklih, je vseeno čisto OK, če se tudi na biciklu spoštuje večino predpisov - vseh hkrati pa seveda ne, ker je to daleč preveč nevarno, poleg tega da so nekatera pravila dejansko medsebojno izključujoča.
ali kolesar lahko prehiteva vozilo po desni strani (oz. ali se mu lahko v križišču postavi ob desni bok). In to vprašanje res nima nobene zveze z nepotrebnimi žrtvami.V Sloveniji načeloma ne. Večina ostalih jurisdikcij ima t.i. "filtering" načelo, na podlagi katerega se lahko vozniki enoslednih vozil prerinejo na čelo kolone, ki stoji pred križiščem, ker s tem bistveno zmanjšajo možnosti, da bi jih kdorkoli spregledal, ter "lane splitting" načelo, ki omogoča voznikom enoslednih vozil, da varno prehitevajo počasna dvosledna vozila. Obe načeli dokazano močno zmanjšata nevarnost za motoriste in bicikliste. V Sloveniji teh pravil ne poznamo, zato so take prakse prepovedane, izvajajo se pa kljub temu, ker večina motoristov in kolesarjev ni samomorilcev. Prehitevanje po desni je sicer zoprno in nevarno, zato osebno priporočam prehitevanje po levi, žal pa vozniki motornih vozil nanj odreagirajo bistveno bolj čustveno - kolesarja, ki švigne mimo po desni strani, praviloma sploh opazijo ne, če jih prehiti po levi, pa je kričanje, hupanje in včasih fizično izražanje agresivnosti bistveno pogostejše.
Cyclist who killed pedestrian in high speed crash said people had 'zero respect' for those on bikes, court hears.Verjetno ga bodo zaprli v živalski vrt, glede na to kako redka vrsta je.
Da človek spregleda, ali ne pogleda sploh, ne moreš preprečit. Lahko ga kaznuješ, tepeš, zapleniš avto, ampak jutri bo nekdo drug spet spregledal.Tvoje trditve so efektivno tavtologija:
Da se ne voziš z biciklom kot kreten je pa enostavno preprečit. Samo kreten ne smeš bit.
Da je človek kreten ne moreš preprečit. Lahko ga kaznuješ, tepeš, zapleniš avto, ampak jutri bo nekdo drug spet kreten.
Da ne spregledaš drugih med vožnjo z avtomobilom je pa enostavno preprečit. Samo pogledati moraš.
Bogi jype.Moji otroci se ne pustijo ujet.
Utk ::
Zase bos na biciklu najvec naredu, ce se ne bos vozil kot kreten. Ce ti je do varnosti. Jokat po forumu kako so vsi vozniki serijski morilci, je precej neucinkovito.
jype ::
next3steps ::
jype ::
next3steps je izjavil:
Za enkrat nimamo Juretove zdravstvene dokumentacije, ki bi pravila, da je diagnosticiran za idiotizmom/kretenizmom.Imamo pa biografijo, kjer pove, da je idiot.
bambam20 ::
next3steps je izjavil:
Za enkrat nimamo Juretove zdravstvene dokumentacije, ki bi pravila, da je diagnosticiran za idiotizmom/kretenizmom.Imamo pa biografijo, kjer pove, da je idiot.
Imamo cel kup posnetkov, na katerih si v prometu kreten prve stopnje. In s tem tudi mečeš slabo luč na kolesarje.
KOt drugo imaš pa resne osebnostne težave, ki jih ves čas projeciraš skozi pisanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
jype ::
In s tem tudi mečeš slabo luč na kolesarje.Se opravičujem vsem kolesarjem, a hkrati obsojam vse voznike motornih vozil.
KOt drugo imaš pa resne osebnostne težave, ki jih ves čas projeciraš skozi pisanje.Drži, šest najboljših slovenskih psihiatrov je že obupalo nad mano. Odkar je Rugelj mrtev, v resnici ni več druge možnosti, kot da se mi pridružite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Za enkrat nimamo Juretove zdravstvene dokumentacije, ki bi pravila, da je diagnosticiran za idiotizmom/kretenizmom.Imamo pa biografijo, kjer pove, da je idiot.
Biografijam ni vedno v celoti za verjeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
thramos ::
next3steps je izjavil:
Ampak tulipančki ne razumejo, da Jure vozi kot kreten, ker so ga kreteni s svojimi nepremišljenimi ravnanji prisilili v to.
Ah, on vozi kot kreten, a ni kreten. Mongoloidni vozniki to so.
Vseeno je razlika, kadar zaradi lastne varnosti kolesariš kot kreten, ker te v to kretenski vozniki ali pa kreteni, ki dizajnirajo prometno infrastrukturo prisilijo, ali pa zato, ker bi zgolj rad bil čim prej na cilju in se ti jebe za druge.
Kakorkoli, sam imam veliko rajši kretenske kolesarje (iz kateregakoli razloga že), kot kretenske voznike avtomobilo. Ali pa nepozorne.
perci ::
Mene kretenski vozniki koles motijo samo v toliko, ker delajo hitre spremembe smeri brez nakazovanja in se ti ob vsej previdnosti in upoštevanju predpisov lahko zgodi, da ga kam fašeš (se mi še ni).
Še bistveno bolj pa me motijo morilci na 4 kolesih. Ravno včeraj sta mi dva s polno hitrostjo peljala mimo, ko sem se ustavil na prehodu za pešce. In to je nekaj, kar se na Savski v Ljubljani (pri pizzeriji Barjanka) dogaja non-stop. Še nikol videl policaja tam.
Še bistveno bolj pa me motijo morilci na 4 kolesih. Ravno včeraj sta mi dva s polno hitrostjo peljala mimo, ko sem se ustavil na prehodu za pešce. In to je nekaj, kar se na Savski v Ljubljani (pri pizzeriji Barjanka) dogaja non-stop. Še nikol videl policaja tam.
D3m ::
Mene kretenski vozniki koles motijo samo v toliko, ker delajo hitre spremembe smeri brez nakazovanja in se ti ob vsej previdnosti in upoštevanju predpisov lahko zgodi, da ga kam fašeš (se mi še ni).
Še bistveno bolj pa me motijo morilci na 4 kolesih. Ravno včeraj sta mi dva s polno hitrostjo peljala mimo, ko sem se ustavil na prehodu za pešce. In to je nekaj, kar se na Savski v Ljubljani (pri pizzeriji Barjanka) dogaja non-stop. Še nikol videl policaja tam.
Ni točka za lupljenje?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
perci ::
Načeloma je fajn, da je policija sem pa tja prisotna na točkah, kjer vozniki masovno ogrožajo druge udeležence v prometu.
Ti si verjetno zadeve drugače predstavljaš? Naj se na cesti vsak sam znajde? Torej, montirat Gatlinga na Juretov bicikl?
Ti si verjetno zadeve drugače predstavljaš? Naj se na cesti vsak sam znajde? Torej, montirat Gatlinga na Juretov bicikl?
perci ::
Invictus ::
Gatling bo še bolj učinkovit z novimi električnimi kolesi .
Sam večja baterija se bo rabila .
Sam večja baterija se bo rabila .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Gregor P ::
Policija v času poostrenega nadzora kaznuje tudi kolesarje:
... tako da pozor Jure&co, po predpisih!
(pa prosim ne samo tokrat)
... tako da pozor Jure&co, po predpisih!
(pa prosim ne samo tokrat)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
jype ::
Rešujejo življenja (medtem ko jype švigne mimo, ne da bi ga opazili, verjetno zaradi relativističnih učinkov)!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
M@73Y ::
-vsak delovni dan vidim kolesarja oblečenega v rumeno, ki se vozi po Jeprci proti Medvodam. Vozi se tudi po klancu navzdol od rondoja proti centru Medvod. Na cesti so znaki prepovedano za kolesarje. Zakaj njega in ostale nobeden ne kaznuje?
..jump into psytrance tunnel..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M@73Y ()
ales85 ::
Zato, ker on, zaradi kršenja predpisov, ostane živ. Vsaj tako lahko sklepaš po pisanju nekaterih.
[D]emon ::
Zakaj njega in ostale nobeden ne kaznujejo?
Zakaj tebe nihce ne kaznuje zaradi zlocinov, ki jih izvajas nad slovenskim jezikom ?
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
jype ::
perci ::
To, da povoziš človeka, ni glih super terapetvsko za voznika. Ogrožanje ni samo fizično. Krivda in odgovornost gor ali dol.
sesobebo ::
perci ::
Tudi na avtocesti se nisi dolžan zaletet v nasproti vozeč avto (geisterfahrer). What's your point?
GizmoX ::
Policija v času poostrenega nadzora kaznuje tudi kolesarje:
Ta teden poostreno nad prehitre voznikeJype, a to so kakšni tvoji sorodniki na sliki, da so gonili več kot 50km/h?
Ste prehitri? V Sloveniji in v večini evropskih držav bodo policisti med 21. in 27. avgustom ponovno izvajali evropsko usklajen poostren nadzor hitrosti, t. i. akcijo Speed, ki poteka v okviru TISPOL-a.
No, še malo resnosti:
Otroci se kmalu vračajo v šolske klopi, zato previdno v bližini šol!Vozniki si pod "prilagodi hitrost vožnje v bližini šolskih poti" verjetno razlagajo:
... Voznike želimo opozoriti, da se bodo naslednji teden v šolske klopi že vrnili otroci, ki so ena izmed najbolj ogroženih skupin v cestnem prometu, zato je nujno, da v bližini šolskih poti zmanjšajo hitrost vožnje oz. jo prilagodijo razmeram na cesti.
"v bližini šolskih poti tokrat NE čez omejitev, bom pozoren na števec", namesto:
"v bližini šolskih poti spustim hitrost pod omejitev in sem pripravljen na situacijo, da lahko iz kjerkoli prileti otrok".
Na katero situacijo se bodo osredotočili policisti, so pa tudi že sami napisali. Samo ne čez omejitev, pa voznikom ne bo hudega.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
ales85 ::
Policija v času poostrenega nadzora kaznuje tudi kolesarje:
Ta teden poostreno nad prehitre voznikeJype, a to so kakšni tvoji sorodniki na sliki, da so gonili več kot 50km/h?
Ste prehitri? V Sloveniji in v večini evropskih držav bodo policisti med 21. in 27. avgustom ponovno izvajali evropsko usklajen poostren nadzor hitrosti, t. i. akcijo Speed, ki poteka v okviru TISPOL-a.
No, še malo resnosti:
Otroci se kmalu vračajo v šolske klopi, zato previdno v bližini šol!Vozniki si pod "prilagodi hitrost vožnje v bližini šolskih poti" verjetno razlagajo:
... Voznike želimo opozoriti, da se bodo naslednji teden v šolske klopi že vrnili otroci, ki so ena izmed najbolj ogroženih skupin v cestnem prometu, zato je nujno, da v bližini šolskih poti zmanjšajo hitrost vožnje oz. jo prilagodijo razmeram na cesti.
"v bližini šolskih poti tokrat NE čez omejitev, bom pozoren na števec", namesto:
"v bližini šolskih poti spustim hitrost pod omejitev in sem pripravljen na situacijo, da lahko iz kjerkoli prileti otrok".
Na katero situacijo se bodo osredotočili policisti, so pa tudi že sami napisali. Samo ne čez omejitev, pa voznikom ne bo hudega.
Saj imaš prav, da moramo biti pozorni na otroke in vse smeri, od koder lahko pridejo. Ampak, če se ti zdi omejitev previsoka, jo je pač potrebno spustiti. Ali ti pričakuješ, da bo policija pozorna na in kaznovala tiste voznike, ki vozijo 30, pri omejitvi 30, namesto 25?
jype ::
Policija naj nabavi par blow-up otrok in jih pred šolami izza parkiranih vozil meče pred avtomobile (lahko tudi kolesarje, kar se mene tiče).
Če kdo ne ustavi pravočasno, naj dobi kazen.
Če kdo ne ustavi pravočasno, naj dobi kazen.
GizmoX ::
-vsak delovni dan vidim kolesarja oblečenega v rumeno, ki se vozi po Jeprci proti Medvodam. Vozi se tudi po klancu navzdol od rondoja proti centru Medvod. Na cesti so znaki prepovedano za kolesarje. Zakaj njega in ostale nobeden ne kaznuje?Predstavljaj si, da se odstrani znak za prepoved kolesarjev. Se kaj bistvenega spremeni? Seveda ne moreš več napisati "Zakaj kolesarjev nobeden ne kaznuje?", ampak... še kaj drugega? So avtomobilisti kaj manj jezni, ker kolesar pelje le 50km/h v tisto dolino v center Medvod?
Pa si predstavljaj še, da se postavi znak, ki opozarja, da so na cesti kolesarji. Se kaj bistvenega spremeni? Avtomobilisti kaj bolj pazijo? Postanejo strpni do kolesarjev?
Znaki niso vsemogočni.
Še iz vidika kolesarja. Kolesar gre čez rondo, na izhod proti centru Medvod. Kmalu ga pričaka znak za prepoved kolesarjev - sredi ceste, ne v kakršnemkoli križišču.
A) Kolesar se ob desnem robu sredi ceste ustavi (avtomobili za njim zavirajo, včasih še trobijo). In gre dol s kolesa. In na pločnik. Kjer peš potiska kolo. In potem najde vzporedno ulico, kjer gre spet na kolo in se spusti in išče, kje mora zaviti, da bo prišel nazaj na želeno cesto.
B) Kolesar se pelje naprej, pospeši in se udobno pripelje vse do mosta čez Soro. Na tej točki ima tudi veliko višjo hitrost, kot če bi se ravno priključil iz vzporedne ceste, tako še nekaj časa bistveno manj ovira druga vozila.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Gregor P ::
Znak ali ne, tam proti Medvodam in nazaj sem vedno že kot otrok s kolesom šel sam avtomatično po stranski vzporedni cesti; preprosto se mi je zdelo prenevarno za kolesarje, vsaj tako je cesta zgrajena tam.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
GizmoX ::
Saj imaš prav, da moramo biti pozorni na otroke in vse smeri, od koder lahko pridejo. Ampak, če se ti zdi omejitev previsoka, jo je pač potrebno spustiti. Ali ti pričakuješ, da bo policija pozorna na in kaznovala tiste voznike, ki vozijo 30, pri omejitvi 30, namesto 25?Na neki cesti blizu neke šole je v ponedeljek ob 8ih zjutraj polno parkiranih avtomobilov, avtobusov, manjših in večjih otrok. Primerna hitrost je 10-20km/h.
Na isti lokaciji v nedeljo ob 12ih ni parkiranega skoraj nobenega avtomobila, niti ni videti nobenega pešca, kaj šele otroka. Hitrost 50km/h je čisto primerna.
Omejitev hitrosti se ne ozira na razmere, veljajo pa tipično cel dan, vsak dan. V kolikor je postavljen znak za 20km/h, ga najprej ignorirajo avtomobilisti, potem ga pa začnejo izkoriščati še inkasanti v modrem, na sončno nedeljo ob 12ih.
ZPrCP, 45. člen (hitrost vožnje), 1. odstavek:
Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena
Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenskih točk.
Glede na višini zneskov me ne bi presenečalo, če bi kolesarjem na sliki zgoraj napisali globo 40€. Bi me pa presenečalo, če bi avtomobilistom napisali globo 300€ za isti prekršek. Razen, če:
Policija naj nabavi par blow-up otrok in jih pred šolami izza parkiranih vozil meče pred avtomobile (lahko tudi kolesarje, kar se mene tiče).Tako dobra ideja, da bi kar napisal predlog policiji.
Če kdo ne ustavi pravočasno, naj dobi kazen.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
solatko ::
Mi smo tako v sedemdesetih letih trenirali reševanje nepredvidenih situacij. Izza grma je priletela žoga, grmov pa je bilo več, tako, da nisi nikoli vedel izza katerega grma bo priletela. Nekaj voznikov je moralo po koncu preizkusov, redno plačevati zapitek, saj je bil pač dogovor, da zbita žoga pomeni ena runda (to je bila pač kazen za neprilagojeno hitros, plačevali pa so tudi zadnji trije po času, tako, da za mečkanje ni bilo pogojev), meril pa se je tudi čas prevožene relacije.
Nekaj se nas je že takrat naučilo dobrega opazovanja in hitrih reakcij, da smo pri 70-80 km/h, na sorazmerno ozki makadamski cesti, prišli skozi traso brez zadete žoge, sorazmerno hitro in brez vožnje izven ceste.
To, da bi policisti metali lutke otrok pred voznike, je super ideja in bi marsikaterega neprilagojeneg, nepazljivega in z drugimi opravili obremenjenega voznika, spravilo k pameti.
Ko zadaneš neko obliko žive stvari, te avtomatično stisne pri srcu in povzroči za nekaj časa, večjo koncentracijo in umirjenost. Če to počneš nekaj časa vsak dan, se navadiš, v določenih okoljih (bližina šole, igrišča, bližina gozda,.....) podzavestno, predvidevat izredne dogodke.
Bilo bi izredno zanimivo po izvedbi take akcije ali več njih, po medijih obvestiti, koliko "otrok" so vozniki tisti dan umorili, posneto filmsko gradivo pa predstaviti bodočim voznikom in na tečaju varne vožnje. Morda bi se v glavah mladih voznikov (pa tudi kakšnih bolj izkušenih) kaj premaknilo bližje k pojmu - varni voznik.
Nekaj se nas je že takrat naučilo dobrega opazovanja in hitrih reakcij, da smo pri 70-80 km/h, na sorazmerno ozki makadamski cesti, prišli skozi traso brez zadete žoge, sorazmerno hitro in brez vožnje izven ceste.
To, da bi policisti metali lutke otrok pred voznike, je super ideja in bi marsikaterega neprilagojeneg, nepazljivega in z drugimi opravili obremenjenega voznika, spravilo k pameti.
Ko zadaneš neko obliko žive stvari, te avtomatično stisne pri srcu in povzroči za nekaj časa, večjo koncentracijo in umirjenost. Če to počneš nekaj časa vsak dan, se navadiš, v določenih okoljih (bližina šole, igrišča, bližina gozda,.....) podzavestno, predvidevat izredne dogodke.
Bilo bi izredno zanimivo po izvedbi take akcije ali več njih, po medijih obvestiti, koliko "otrok" so vozniki tisti dan umorili, posneto filmsko gradivo pa predstaviti bodočim voznikom in na tečaju varne vožnje. Morda bi se v glavah mladih voznikov (pa tudi kakšnih bolj izkušenih) kaj premaknilo bližje k pojmu - varni voznik.
Delo krepa človeka
Ishmael ::
Jaz sem to obliko treniranja stream-linal in treniram kar z živimi lutkami in kolesarji.
/sarcasm/
/sarcasm/
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
r3dkv1c4 ::
@solatko
nimate pojma....vi ste špilali za max gajbo....
....mi smo špilali neumnosti za veselico
nimate pojma....vi ste špilali za max gajbo....
....mi smo špilali neumnosti za veselico
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
solatko ::
Packistan - od tistih, ki smo bili udelženi v teh igrah, niti eden v življenju ni zgazil pešca ali kolesarja, večina pa so in so bili vozniki, katerih edina anomalija je bila - velikokrat prekoračena dovoljena hitrost, le tu in tam pa je kakšen moral plačati kakšno kazen.
r3dkv1c4 - Niti ne, samo potrebno je bilo najti način, da so se stvari počele resno, s točno določenim namenom - boljše obvladovanje vozila. Podobne stvari, so se pripravljale tudi za motoriste in celo za kolesarje, da so potem izgledali približno tako, kot jype.
jype - Pa si vsaj občasni uporabnik MD?
perci - Kako boš karkoli servisiral, če imaš že s prečkanjem Savsek ulice, toliko problemov?
r3dkv1c4 - Niti ne, samo potrebno je bilo najti način, da so se stvari počele resno, s točno določenim namenom - boljše obvladovanje vozila. Podobne stvari, so se pripravljale tudi za motoriste in celo za kolesarje, da so potem izgledali približno tako, kot jype.
jype - Pa si vsaj občasni uporabnik MD?
perci - Kako boš karkoli servisiral, če imaš že s prečkanjem Savsek ulice, toliko problemov?
Delo krepa človeka
Ishmael ::
Packistan - od tistih, ki smo bili udelženi v teh igrah, niti eden v življenju ni zgazil pešca ali kolesarja, večina pa so in so bili vozniki, katerih edina anomalija je bila - velikokrat prekoračena dovoljena hitrost, le tu in tam pa je kakšen moral plačati kakšno kazen.
Confirmation bias.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23515 (16342) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19909 (8205) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41345 (36216) | St235 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62731 (55921) | jype |