» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
10 / 29
»»

facepalm ::

Invictus je izjavil:

facepalm je izjavil:


Se pa v eni tocki strinjam z blogerjem. Kolesarske skupine po max 6 kolesarjev. Za vecje skupine bi pa predpisal obvezno spremstvo dvoslednega vozila z rumeno utripajoco lucjo. "Posebni" prevoz:))

Pa vi ste bolani.

A zdaj naj 2 familiji, ki gresta na kolesarski izlet, najameta avto za spremstvo?!?!?!

Ojej, ta zajebana avstroogrska birokracija, zapisana v genih Slovenceljnev.


No no, izlet z druzino bo zelo verjetno zelo pocasen in vecinoma po kolesarskih. Osebno pa nebi sel z otrokom kolesarit v skupino. Zgolj zaradi varnosti. 2 druzini, 8 kolesarjev, hitrost pod 20kmph na regionalki... poljubil bi na celo tistega, ki bi mi scitil hrbet z avtomobilom. Ni prakticno ampak ce se gremo o varnosti..

Invictus ::

Se vidi da tukaj največ težijo nekolesarji, saj izven mest kolesarskih praktično ni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Ja, družine prav uživajo vožnji po glavnih cestah, kjer jih na 15 cm prehitevajo 40 tonski šleparji. Ne boš verjel - ni povsod kolesarskih.

Primerjava z motoristi in Grobnikom je pa tako debilna, da jo je škoda komentirat.

Vidim pa, da bi eni najraje prepovedali vožnjo koles, tam kjer ni kolesarskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Malajlo ::

Navezava na tisto križišče in zavijanje voznika desno ... Menda ja vklopi smernik in kolesar, če je količkaj priseben, ne bo po desni prehiteval, ampak bo vozil za avtom oz ga bo prehitel po levi. Razen če ima samomorilska nagnjenja ... Ali pa govorimo o nemškem avtomobilu višjega cenovnega razreda, ki imajo vsi po vrsti zjebane žmigavce.

Invictus ::

Kdo pa še danes daje žmigavce?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Malajlo ::

Jaz se vedno zmotim in premikam levo obvolansko ročico. Zaenkrat ni kaznivo.

bambam20 ::

Invictus je izjavil:

Kdo pa še danes daje žmigavce?


Raje se vprašajmo kaj je pripeljajo do tega, da vozniki ne dajejo več smernikov? To početje je bilo še nekaj čet nazaj blj v manjšini se je sedaj močno razpaslo. Zelo nevarno početje , še bolj nevarno, ker to počnejo lahkomiselno vozniki na avtocesti, ki zavijejo brez smernika na levi pas! Takšen voznik si zagotovo zasluži vsaj 6 mesečni odvzem izpita.

In to je postalo splošno sprejemljivo, kar je žalost. eno je, če si ob 3 zjutraj sam na cesti in se recimo sposazbiš oz. kršiš predpis, drugo, če to delaš konstantno čez dan, ko je preok prometa ogromen.


Sicer pa. Kdor krši predpise pri vožnji s kolesom ni kot voznik avtomobila nič boljši. Samo z avtomobilom v določenih primerih ne moreš početi tistega, kar lahko s kolesom ( prehitevanje in obvoz vozil v križišču po desni, ko ta zavijajo desno, vožnja po kolesarki stezi , vožnja vzporedno dveh vozil po regionalki... )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Invictus ::

bambam20 je izjavil:


Sicer pa. Kdor krši predpise pri vožnji s kolesom ni kot voznik avtomobila nič boljši. Samo z avtomobilom v določenih primerih ne moreš početi tistega, kar lahko s kolesom ( prehitevanje in obvoz vozil v križišču po desni, ko ta zavijajo desno, vožnja po kolesarki stezi , vožnja vzporedno dveh vozil po regionalki... )

Pa s kolesom tudi nikogar ne moreš ubiti, z avtom pa čisto preprosto...

Spet kretenski izgovori voznikov. Na koncu bomo kolesarji krivi še za njihove prekrške.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

kuvanasarma je izjavil:

Model je član Komisije za varno kolesarjenje Kranj
Če bi ti jaz povedal svoje reference, bi ti tako ostrmel, da bi padel vznak!

bambam20 je izjavil:

Kdor krši predpise pri vožnji s kolesom ni kot voznik avtomobila nič boljši.
Kje pa to piše?

Markus386 ::

Seveda lahko:
http://svet24.si/clanek/novice/crna-kro...

Lahko pa "samo" zlomiš kolk kaki stari mamci... ja res, nisi je ubil, bo pa zadnjih nekaj let prikovana na posteljo, in niti do wcja ne bo več mogla. Much better!

Glede pravil pa spet... če imaš 'varno' pa 'po pravilih', se nekateri tukaj obnašate, kot da obstaja samo XOR operacija med njima, ne pa tudi AND. Lahko počakaš na zeleno luč in (AND), da bo prečkanje varno.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Lahko počakaš na zeleno luč in (AND), da bo prečkanje varno.
Prečkanje je _bistveno_ bolj varno, če ne čakaš na zeleno luč.

Markus386 ::

jype je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Lahko počakaš na zeleno luč in (AND), da bo prečkanje varno.
Prečkanje je _bistveno_ bolj varno, če ne čakaš na zeleno luč.


Imaš kako študijo, ki to potrjuje?

Sploh kombinacijo, kjer počakaš na (npr.) zeleno luč in (AND) preveriš, da je prečkanje varno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

jype ::

Markus386 je izjavil:

Imaš kako študijo, ki to potrjuje?
Imam:

https://newsroom.unsw.edu.au/news/healt...

Markus386 je izjavil:

Sploh kombinacijo, kjer počakaš na (npr.) zeleno luč in (AND) preveriš, da je prečkanje varno?
Jasno. Počakaš na zeleno luč, pogledaš, če je varno, potem te pa idiot v osebnem avtomobilu sredi križišča prehiti in zapelje preko tebe, ali pa poskuša prehiteti tiste, ki speljujejo nasproti, in se zaleti vate.

Se zgodi vsak dan stokrat, ampak le tistim ubožcem, ki jih idiotski vozniki še vedno uspete prepričati, da je varneje počakati, da imajo zeleno luč. Ni. Bolje je skozi križišče zapeljati več sekund preden se prižge zelena luč oziroma takoj, ko je pot prosta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

thramos ::

Ena logika je v tem ... če moraš že tako ali tako včasih kršit pravila zaradi lastne varnosti, potem je morda res smiselno jih vedno. :))

Markus386 ::

Tukaj piše da samo 5.1% kolesarjev NR krši pravil (po samooceni, kar je še slabše kot sem mislil, da bo), in da jih kršijo, ker se počutijo varnejše (sploh ko peljejo po pločniku, ker ogrožajo samo še šibkejše od sebe).

Nikjer pa ne piše da je taka vožnja varnejša, niti ne, da je manj nesreč, če kolesar zapelje v rdečo, kot v zeleno (in vse ostale kombinacije prekrškov).

NE*

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

jype ::

Markus386 je izjavil:

ogrožajo
Motiš se.

jype ::

http://www.bbc.com/news/world-latin-ame...

"Letala ogrožajo pešce!"

haltar ::

Meni grejo na živce avtomobilisti v centru, popoldne.
Se cijazijo po 10 km/h, potem pa jih moram na blizu obvozit. In potem ratajo živčni.
Imajo kilometre in kilometre avtoceste, po kateri se lahko grejo vozit čez vikend, če jim že to sede, nas ki pa samo poskušamo priti iz točke A do B, pa naj pustijo pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: haltar ()

GizmoX ::

Malajlo je izjavil:

Navezava na tisto križišče in zavijanje voznika desno ... Menda ja vklopi smernik in kolesar, če je količkaj priseben, ne bo po desni prehiteval, ampak bo vozil za avtom oz ga bo prehitel po levi. Razen če ima samomorilska nagnjenja ... Ali pa govorimo o nemškem avtomobilu višjega cenovnega razreda, ki imajo vsi po vrsti zjebane žmigavce.
Gre se za to, da kolesar po kolesarskem pasu nikogar ne prehiteva. Zgolj pelje se skozi križišče, in to po pasu, ki mu je namenjen, in po katerem MORA peljati (v primerih B; ker so kolesarji vajeni tipa B, morajo avtomobilisti biti pozorni tudi pri tipu A).

Kolesarski pas je tako enakovreden "navadnemu" pasu. Podobno, kot dvopasovna cesta, ki ima desni pas rezerviran za avtobus. Ne moreš reči, da avtobus na desni prehiteva avto na levi.
Sicer je pa tako, kot si rekel - pogosto kolesarji odstopimo prednost, čeprav nam po ZPrCP pripada. Preprosto zato, ker je tako bolj varno. Pa čeprav tako ravnanje ni po ZPrCP;).

Kot jype pogosto napiše, morajo kolesarji zavestno kršiti VSAJ 3. odstavek 4. člena ZPrCP:
Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Utk ::

Kaj je pa to "kolesarski pas"?

codeMonkey ::

GizmoX je izjavil:



Kot jype pogosto napiše, morajo kolesarji zavestno kršiti VSAJ 3. odstavek 4. člena ZPrCP:
Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.


Ta člen je treba kršiti. Vprašanje je kdaj in kako. Navodilo, da je najbolj varno zapeljati čez rdečo (nas) ni prepričalo. Ravno tako ga lahko kršiš med prečkanjem ceste pri zeleni luči in zavedanju, da morda pa avto s strani ne bo ustavil. Na kolesu, ali peš, pogosto gledam voznika v vozilu, ki prihaja s strani, da se odločim ali bom šel čez ali ne. Osebno se mi to zdi bolj varen (generalen) princip, je pa res, da moraš izgubiti nekaj sekund svojega dragocenega časa za to - kar pa spet ni problem, če smatraš, da ti je čas dragocen.

Zgodovina sprememb…

jype ::

codeMonkey je izjavil:

Na kolesu, ali peš, pogosto gledam voznika v vozilu, ki prihaja s strani, da se odločim ali bom šel čez ali ne.
Tudi jaz sem to počel, dokler nisem dvakrat prišel v življensko nevarno situacijo, medtem ko me je voznik gledal v oči in se zapeljal naravnost vame.

GizmoX ::

kuvanasarma je izjavil:

jype celo izjavi da se vozi po cesti ker mu ne paše kolesarska pot..
Potem nimaš kaj pizdolizat ko se parkirajo čez kolesarsko, pač ljudem ne paše parkirat na parking.
Hkrati tudi rad izjavi, da s takim početjem nikogar ne ovira (ker takrat ni prometa; ker vozi hitreje od avtomobilistov; ipd.).
Po drugi strani parkiranje na kolesarski sili kolesarje na cesto - ravno to, kar avtomobilisti tako zelo sovražite. Sliši se, kot da sami sebi to povzročate, po vrhu vsega pa še zanalašč?

kuvanasarma je izjavil:

Večina! kolesarjev je vase samozagledanih kretenov, in kolesarijo samo zato da se lahko hvalijo s dosežki.
Večina kolesarjev? Nisem vedel, da ima Strava v Sloveniji toliko aktivnih uporabnikov. Med njimi tudi babice s košarami polnimi zelenjave, ter mladoletni s šolskimi torbami.

kuvanasarma je izjavil:

Ko grem sam s kolesom grem po kolesarskih poteh, pa tudi če mi vzame eno uro več, ker grem na kolo za sprostitev ne pa za merjenje ku**rcev v pederskih pajkicah...
Ti greš na kolo za sprostitev, in kolesarske uporabljaš, da imaš mir. Se ne sekiraš, pretirano ne paziš, se ti ne mudi. Tudi nič hudega, če te včasih malo preruka. Kolesarske so za tvoje potrebe imenitne.
Nekateri kolo uporabljamo kot prevozno sredstvo. Pač alternativa avtomobilu. Tako kot avtomobilisti želimo priti od A do B hitro in temu primerne so tudi naše hitrosti (izjema so seveda babice in šolarji).

Sedaj pomisli na nekatere naše kolesarske. Vijugajo gor in dol čez uvoze, levo in desno čez robnike in pločnike, prečkajo nepregledne uvoze, so speljane med količki, avtobustnimi postajami, ter parkiranimi avtomobili. Verjetno lahko razumeš, da obstoječe "kolesarske" niso najbolj primerne taki uporabi. In če nam razmere dopuščajo, izberemo boljšo možnost.


Seveda se tudi zgodi, da mora kakšen avtomobilist za kolesarjem voziti počasneje od največje omejitve hitrosti.
Ponavadi sledi enostaven ukrep: legalizira se vožnja kolesarjev po pločniku (pločnik se prekvalificira v kolesarsko) in problem "izgine".:))
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Markus386 ::

Tudi avtomobilisti uporabljaj(m)o za prevoz od A do B, in bi hitreje prišli, če bi malo sekali v rondoju v kontra smer, malo po enosmerni v kontra smer, pa po avtocesti po odstavnem pasu, pa ne bi čakali na rdeči luči, sploh pri zavojih v desno, pa parkirali na zelenici, pa vozili prehitro, sploh če je pregledno, itd itd.... pa še vedno se zavedaj(m)o teh pravil, in tako nas 99% voznikov vozi po pravilih (1% je pa pač kretenov, dostikrat tudi povezano v kombinaciji s tapravim avtom*).

Če bi tudi 99% kolesarjev vozilo po pravilih, bi bil problem samo v 1% enih in 1% drugih, in bi bil ta svet precej lepši. Sedaj se pa postavi na katerokoli večjo cesto v ljubljani, in samo štej kolesarje, ki vozijo v pravo smer, ter kolesarje ki vozijo v napačno smer. Pa pejdi na isto to cesto še ponoči, pa štej kolesarje z primerno opremo (beri: luči + odsevniki). Da o kombinaciji slušalke + gledanje v telefon sploh ne govorim.

*zanimivo opažam, da so ekvivalent "bmw-ja" pri kolesarjih "pajkice": če vozi v navadnih hlačah se ne zaveda problematične vožnje s kolesom, in zato vozi kot kreten.. če vozi v pajkicah pa se zaveda problematične vožnje, in še vedno zavestno vozi kot kreten

GizmoX ::

Saj ne, da koga zagovarjam, ampak zakaj se ti zdi problematično, da kolesar na večji cesti v Ljubljani vozi v napačno smer?
Če zato, ker po sredini kolesarske ni narisana še črtkana črta, se to početje zlahka legalizira z nekaj bele barve. Nekako tako, kot se legalizira vožnja kolesarjev po pločniku.:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Tudi avtomobilisti uporabljaj(m)o za prevoz od A do B,
Ni videt, trenutno vse kaže, da avtomobile uporabljate izključno zato, da na cestah delate zamaške, v katerih potem stojite.

S kolesom se ni mogoče voziti v napačno smer, ker kolo ni dovolj široko, da bi lahko zaprlo pot komurkoli drugemu.

thramos ::

Markus386 je izjavil:

Če bi tudi 99% kolesarjev vozilo po pravilih, bi bil problem samo v 1% enih in 1% drugih, in bi bil ta svet precej lepši.


Pravzaprav ne bi bil, število nesreč in poškodb se ne bi bistveno spremenilo.

Če pa bi "1 %" kretenov v avtomobilih (da je odstotek močno napačen se lahko prepričaš danes popoldne v naključnem križišču sredi Ljubljane in prešteješ recimo kretene s telefonom v rokah) vozil po pravilih, bi se svet dejansko spremenil.

Ampak dajmo se raje osredotočat na kolesarje. :))

Markus386 ::

Nevem kam se ti pelješ z avtom, ampak jaz pridem z avtom hitreje kot s kolesom skoraj kamorkoli.

In ne laži, kolesar je popolnoma zadosti širok, da ne samo, da zapira pot, ampak tudi ogroža nasproti vozeče kolesarje (in pešce, otroke v vozičkih, in pse in vse ostale... v tvojem primeru tudi živobarvne rampe). Se tudi sam peljem s kolesom, in je taka vožnja v napačno smer izjemno moteča, sploh tam, kjer je kolesarska steza omejena še z robnikom (naprimer dunajska pri gospodarskem razstavišču, če pelješ pravilno v smeri proti bavarcu, in ti nasproti peljejo ljudje, ki ne ločijo leve od desne).

haltar ::

Markus386 je izjavil:

Tudi avtomobilisti uporabljaj(m)o za prevoz od A do B, in bi hitreje prišli, če bi malo sekali v rondoju v kontra smer, malo po enosmerni v kontra smer, pa po avtocesti po odstavnem pasu, pa ne bi čakali na rdeči luči ...


Ok, zdaj si pa za analogijo predstavljaj, da imaš na večini cest ležeče policaje, enega na 10 metrov, včasih še pogosteje. In da se na vsaki drugi cesti še sprehajajo pešci, nekaj v smislu Slovenske ceste čez center.
Zraven pa pas za mestni prevoz, ta brez ležečih policajev in brez pešcev. Meni se zdi da bi v tem primeru 90% avtomobilistov vozilo po pasu za mestni prevoz, še posebej če policaji nebi tega pretirano sankcionirali.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Nevem kam se ti pelješ z avtom, ampak jaz pridem z avtom hitreje kot s kolesom skoraj kamorkoli.
Ja, saj zato je pa vsako leto sto mrtvih in tisoč pohabljenih na naših cestah. Ker "ti prideš hitreje".

Markus386 ::

thramos je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Če bi tudi 99% kolesarjev vozilo po pravilih, bi bil problem samo v 1% enih in 1% drugih, in bi bil ta svet precej lepši.


Pravzaprav ne bi bil, število nesreč in poškodb se ne bi bistveno spremenilo.

Če pa bi "1 %" kretenov v avtomobilih (da je odstotek močno napačen se lahko prepričaš danes popoldne v naključnem križišču sredi Ljubljane in prešteješ recimo kretene s telefonom v rokah) vozil po pravilih, bi se svet dejansko spremenil.

Ampak dajmo se raje osredotočat na kolesarje. :))


Seveda bi bil, tudi nesreč bi bilo manj. Pa nekaj kolesarjev več bi bilo živih.

In ja, strinjam se, da primanjkuje policijskih kontrol, tako nad kolesarji, kot nad vozniki avtomobilov. Samo da se vozniki avtomobilov ne hvalijo s tem, da so bolj varni, če kršijo pravila.

jype ::

Markus386 je izjavil:

In ne laži, kolesar je popolnoma zadosti širok, da ne samo, da zapira pot, ampak tudi ogroža nasproti vozeče kolesarje
Neumnost. Kolesar je širok 40 centimetrov, kolesarske steze pa najmanj 120 centimetrov oziroma najmanj 150 centimetrov, če so speljane ob drugih prometnih pasovih in/ali parkirnih mestih.

Markus386 je izjavil:

In ja, strinjam se, da primanjkuje policijskih kontrol, tako nad kolesarji, kot nad vozniki avtomobilov. Samo da se vozniki avtomobilov ne hvalijo s tem, da so bolj varni, če kršijo pravila.
Vozniki niso bolj varni, če kršijo pravila, prav tako pa bolj ogrožajo vse ostale. Kolesarji se v tem od voznikov motornih vozil bistveno razlikujemo.

No, pa tudi v tem, da je za kolesarje fizično nemogoče ovirati promet - če se ti zdi, da te kolesar ovira, potem skoraj zagotovo nekaj počneš narobe - najverjetneje uporabljaš napravo, ki je neprimerna za osebni prevoz, ker je preširoka. Če bi šel s kolesom, bi brez težav prehitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Markus386 ::

haltar je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Tudi avtomobilisti uporabljaj(m)o za prevoz od A do B, in bi hitreje prišli, če bi malo sekali v rondoju v kontra smer, malo po enosmerni v kontra smer, pa po avtocesti po odstavnem pasu, pa ne bi čakali na rdeči luči ...


Ok, zdaj si pa za analogijo predstavljaj, da imaš na večini cest ležeče policaje, enega na 10 metrov, včasih še pogosteje. In da se na vsaki drugi cesti še sprehajajo pešci, nekaj v smislu Slovenske ceste čez center.
Zraven pa pas za mestni prevoz, ta brez ležečih policajev in brez pešcev. Meni se zdi da bi v tem primeru 90% avtomobilistov vozilo po pasu za mestni prevoz, še posebej če policaji nebi tega pretirano sankcionirali.


Saj imaš, celovška, dunajska, zaloška (pa še kaka ulica, vsak dan 2x). Stoječa kolona vozil, in prazen LPP pas, policijske kontrole pa nikjer. Pa 99% avtomobilov kar lepo čaka v koloni.

jype je izjavil:


No, pa tudi v tem, da je za kolesarje fizično nemogoče ovirati promet - če se ti zdi, da te kolesar ovira, potem skoraj zagotovo nekaj počneš narobe - najverjetneje uporabljaš napravo, ki je neprimerna za osebni prevoz, ker je preširoka. Če bi šel s kolesom, bi brez težav prehitel.


Ja, ko kolesarim po kolesarski stezi, so kolesarji, ki vozijo v napačno smer ovira. Če prehitevaš počasnejšega kolesarja, in nasproti pripelje tak, ki ne ve katera smer je leva, in katera desna, je potrebno umikanje in upočasnjevanje. Podobno, kot če bi z avtomobilom zapeljal v kontra smer na avtocesti, le z kakim zlomom namesto zelo verjetne smrti v primeru karambola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

jype ::

Markus386 je izjavil:

le z kakim zlomom namesto zelo verjetne smrti v primeru karambola.
Zanimivo, jaz pa nimam nikoli težav z umikanjem kolesarju, ki pripelje nasproti, pa sem ves čas na biciklu. Da ni to, da ne morejo upočasniti, morda kakšna psihična težava, značilna za voznike motornih vozil?

Markus386 ::

Mislim da si ti ekstremni primer nekoga, ki noče upočasnit, niti pred rampo ne. Pa pred golobi tudi ne. Pa še nek video je, kjer si obvozil neke pešce na 3cm razdalje... tako da, še dobro da to objavljaš, da vidimo kak si.

thramos ::

Markus386 je izjavil:

In ja, strinjam se, da primanjkuje policijskih kontrol, tako nad kolesarji, kot nad vozniki avtomobilov. Samo da se vozniki avtomobilov ne hvalijo s tem, da so bolj varni, če kršijo pravila.


In ker primanjkuje policajev, a ni bolje, da se posvetijo tistim, ki več ubijajo, kot tistim, ki manj (pa čeprav se eden od njih hvali z kršitvijo pravil)?

Markus386 ::

Ker državi primanjkuje denarja, in ker gre denar iz kazni v državni budžet, je najbilje da najamejo več policistov, in kaznujejo vse prekrškarje (tudi pešce).

@jype:
No, pa tudi v tem, da je za kolesarje fizično nemogoče ovirati promet - če se ti zdi, da te kolesar ovira, potem skoraj zagotovo nekaj počneš narobe - najverjetneje uporabljaš napravo, ki je neprimerna za osebni prevoz, ker je preširoka. Če bi šel s kolesom, bi brez težav prehitel.


Evo, kolesar, ki je naredil nemogoče, in oviral drugega kolesarja:

thramos ::

Markus386 je izjavil:

Ker državi primanjkuje denarja, in ker gre denar iz kazni v državni budžet, je najbilje da najamejo več policistov, in kaznujejo vse prekrškarje (tudi pešce).


Ok, ampak a ni bolje, da se najprej posvetijo tistim, ki naredijo največ škode?

jype ::

Markus386 je izjavil:

Evo, kolesar, ki je naredil nemogoče, in oviral drugega kolesarja:
Ne, ni ga. Noben od naju ni potreboval nobenih izrednih ukrepov, da bi preživela. Predstavljaj si, kaj bi bilo, če bi samo eden od naju vozil osebni avto - kaj šele oba!

Markus386 ::

jype je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Evo, kolesar, ki je naredil nemogoče, in oviral drugega kolesarja:
Ne, ni ga. Noben od naju ni potreboval nobenih izrednih ukrepov, da bi preživela. Predstavljaj si, kaj bi bilo, če bi samo eden od naju vozil osebni avto - kaj šele oba!


A da bo nekaj oviranje, je potreben izredni ukrep? Zaviranje ni izredni ukrep? Saj imaš poln youtube posnetkov kjer "samo zaviraš", potem tudi tam ni bilo oviranja? Ali pa je oviranje samo takrat, ko to počnejo "njihovi", za "naše" pa to ne velja?

thramos je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Ker državi primanjkuje denarja, in ker gre denar iz kazni v državni budžet, je najbilje da najamejo več policistov, in kaznujejo vse prekrškarje (tudi pešce).


Ok, ampak a ni bolje, da se najprej posvetijo tistim, ki naredijo največ škode?


Saj se jim, če poslušaš radio, ob vsakih novicah naštejejo vsaj 3-4 kontrole prometa, radarje ter nadzor nad uporabo mobilnih naprav.

Ko pa enkrat ustavljajo kolesarje, ki vozijo pri nami v napačno stran (še pred trenutno ureditvijo tam), pa jok in stok nad policisti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

Markus386 ::

In še en video:


---------------------
Title:
Bloody Cyclists!

Opis spodaj:
They're just ignoring all the rules!
---------------------


Ja.. prokleti kolesarji, ane?

thramos ::

Markus386 je izjavil:

Saj se jim, če poslušaš radio, ob vsakih novicah naštejejo vsaj 3-4 kontrole prometa, radarje ter nadzor nad uporabo mobilnih naprav.


Super, a premalo, saj še vedno zarad njih umre preveč ljudi.

Markus386 je izjavil:

Ko pa enkrat ustavljajo kolesarje, ki vozijo pri nami v napačno stran (še pred trenutno ureditvijo tam), pa jok in stok nad policisti.


Hm, koliko ljudi pa je pred Namo zaradi vožnje kolesarjev v napačno smer umrlo ali se poškodovalo? Morda ne bi bilo bolje, če bi se sredstva rajši uporabila tam, kjer umre 200+ ljudi letno zaradi avtomobilov?

jype ::

Markus386 je izjavil:

Zaviranje ni izredni ukrep? Saj imaš poln youtube posnetkov kjer "samo zaviraš", potem tudi tam ni bilo oviranja? Ali pa je oviranje samo takrat, ko to počnejo "njihovi", za "naše" pa to ne velja?
Tako je: Zaviranje ni izredni ukrep. Jaz nikomur nisem potrobil, niti nikomur nisem grozil, kaj šele, da bi koga umoril, česar za "vaše" ne moremo trditi.

Markus386 je izjavil:

Ja.. prokleti kolesarji, ane?
Ane? Ane? Vidiš, izgubil sem štiri stotinke življenja, ki jih nikoli ne bom dobil nazaj! Praktično je lahko vesel, da nisem streljal nanj, baraba črna!

Markus386 je izjavil:

Ko pa enkrat ustavljajo kolesarje, ki vozijo pri nami v napačno stran (še pred trenutno ureditvijo tam), pa jok in stok nad policisti.
Tako je. Dokler ni v letu manj kot ena smrtna žrtev motornega prometa, nima smisla policistov pošiljati nad kolesarje, ki "vozijo v napačno smer".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Markus386 ::

Tako je: Zaviranje ni izredni ukrep. Jaz nikomur nisem potrobil, niti nikomur nisem grozil, kaj šele, da bi koga umoril, česar za "vaše" ne moremo trditi.

Torej so vsi tvoji videi brezveze, in noben avto ni nič slabega naredil, ker si vedno uspel zavreti? Saj te ni še noben umoril, nevem zakaj se pritožuješ.

Ane? Ane? Vidiš, izgubil sem štiri stotinke življenja, ki jih nikoli ne bom dobil nazaj! Praktično je lahko vesel, da nisem streljal nanj, baraba črna!


Izgubil si več časa, ker si moral še zmontirat video, in ga objavit na youtube, ker te je očitno njihovo dejanje zmotilo. Sicer verjetno videa ne bi objavil.

Tako je. Dokler ni v letu manj kot ena smrtna žrtev motornega prometa, nima smisla policistov pošiljati nad kolesarje, ki "vozijo v napačno smer".


Potem lahko tudi ukinemo kazni za nepravilno pakiranje, saj noben parkiran avto, ni še nikogal ubil. Se strinjaš?

Ali pa šteje samo, če gre za morilce? Potem lahko tudi Hitlerja oprostimo, saj tudi on ni nikogar ubil (no, razen sebe... tako da, hitler je car.. ubil je hitlerja!).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

MKC00 ::

jype je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Zaviranje ni izredni ukrep? Saj imaš poln youtube posnetkov kjer "samo zaviraš", potem tudi tam ni bilo oviranja? Ali pa je oviranje samo takrat, ko to počnejo "njihovi", za "naše" pa to ne velja?
Tako je: Zaviranje ni izredni ukrep. Jaz nikomur nisem potrobil, niti nikomur nisem grozil, kaj šele, da bi koga umoril, česar za "vaše" ne moremo trditi.

Neumnost.
Tudi sam kolesarim in kdor ne vozi po predpisih bi se moral bolj ozirati na ostale, ki vozijo/hodijo po predpisih.

jype ::

Markus386 je izjavil:

noben avto ni nič slabega naredil,
Seveda ne. Vedno je kriv voznik avtomobila, ki pa nikoli ni bil kaznovan - jasno zato, ker sem vedno jaz rešil njegovo kožo (in s tem, po nekem čudnem fizikalnem naključju, tudi lastno).

MKC00 je izjavil:

Tudi sam kolesarim in kdor ne vozi po predpisih bi se moral bolj ozirati na ostale, ki vozijo/hodijo po predpisih.
Se ne strinjam. Ozirati se moraš na vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

GizmoX ::

Markus386 je izjavil:

Nevem kam se ti pelješ z avtom, ampak jaz pridem z avtom hitreje kot s kolesom skoraj kamorkoli.
Za moje dnevne potrebe drži ravno obratno. In to kljub pomanjkljivi kolesarski infrastrukturi.
Npr. s kolesom potrebujem za neko redno pot 15 minut (~25km/h), alternativa pa je ljubljanska obvoznica.

Sicer pa ima kolesarjenje tudi druge prednosti, med drugim cenovne, zdravstvene, okoljske, itd. In glede na vse te prednosti bi pričakoval, da se bo spodbujalo gradnjo boljše kolesarske infrastrukture, ne pa prakticiralo siljenje kolesarjev na pločnike.

Markus386 je izjavil:

In ne laži, kolesar je popolnoma zadosti širok, da ne samo, da zapira pot, ampak tudi ogroža nasproti vozeče kolesarje (in pešce, otroke v vozičkih, in pse in vse ostale... v tvojem primeru tudi živobarvne rampe). Se tudi sam peljem s kolesom, in je taka vožnja v napačno smer izjemno moteča, sploh tam, kjer je kolesarska steza omejena še z robnikom (naprimer dunajska pri gospodarskem razstavišču, če pelješ pravilno v smeri proti bavarcu, in ti nasproti peljejo ljudje, ki ne ločijo leve od desne).
Se pravi so nasproti vozeči kolesarji moteči ravno toliko, kot pešci, otroci v vozičkih, psi in vsi ostali? Se strinjam - paziti je potrebno na vse te, idealno pa jih je s primerno infrastrukturo ločiti.

Trenutno je sicer bolj priljubljen ukrep, da se jih vse čim bolj stlači na iste površine. In glede na to, da je kolesarska dovolj široka za kolesarje, pešce (v obe smeri), vozičke (v obe smeri), pse (na povodcu), in drugi, je verjetno nasproti vozeči kolesar še najmanjši problem.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

111111111111 ::

jype ti si voznik BMW-ja. Divjaš in poganjaš po mestu na polno. Kaj mi pomaga če v mestu vsakič pogledam mrtvi kot, pol mi pa en s specialko pridivja v šponarcah in se mi zloži po havbi. Kriv sem pa seveda jaz, ker ga nisem opazil. To pa da si ga ti teral na polno med pešci in izsilil nekaj kolesarjev, pa ne šteje. Šteje samo voznik motornega vozila, ki ti ni dal prednosti.

Kake reference imaš jype. Kolikor vidim v skupini ne voziš, snemaš se z GoPro, ker je skoraj sinonim za podiranje rekordov in ekstremne športe. In še na javnem forumu podpihuješ neupoštevanje cestno prometnih predpisov?

jype ::

111111111111 je izjavil:

Kaj mi pomaga če v mestu vsakič pogledam mrtvi kot, pol mi pa en s specialko pridivja v šponarcah in se mi zloži po havbi.
Ja nehaj gledat mrtvi kot in pojdi s kolesom, ane.

111111111111 je izjavil:

Kriv sem pa seveda jaz, ker ga nisem opazil.
Ne. Kriv si, ker si šel po lastni presoji v mesto z letalonosilko.

111111111111 je izjavil:

Kake reference imaš jype.
Še vedno sem živ.

111111111111 je izjavil:

To pa da si ga ti teral na polno med pešci in izsilil nekaj kolesarjev, pa ne šteje.
Nobenega kolesarja nisem izsilil, da "teram na polno med pešci" pa lahko reče samo nekdo, ki še ni videl "teranja na polno".

r3dkv1c4 ::

vostok_1 je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

jurček jurček, za vsako rit raste palica in tudi tebe bo pomotoma srečal kakšen kamion....žal potem ne boš več pametoval na st-ju.....
....taki največkrat končajo tam, kjer mislijo, da to ni mogoče.


Brah, you kinda proved the point we're making in this thread.

Večino smrtnih žrtev povzročijo lastniki +800kg transportnih sredstev.


Who gives a double fuck.

Jaz pravim, da naj vsak sam skrbi za svojo varnost in bo vse v redu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!
««
10 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14219722 (12549) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818369 (6665) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738270 (33141) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957066 (50256) jype

Več podobnih tem