» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
9 / 29
»»

jype ::

imagodei je izjavil:

Ti kar povej, kje sem se izpostavil?
Odkrito groziš: "Vi se kar vozite z bicikli, ko boste mrtvi se boste pa lahko po prsih tolkli."

Tipično za voznike motornih vozil, ki verjamejo, da so upravičeni do takšnega početja.

Na, še en video glede tega, kako je treba "upoštevati prometne predpise":

Utk ::

Sej ni nič takega naredu kar ne ti narediš vsak dan trikrat.

imagodei ::

jype je izjavil:

imagodei je izjavil:

Ti kar povej, kje sem se izpostavil?
Odkrito groziš: "Vi se kar vozite z bicikli, ko boste mrtvi se boste pa lahko po prsih tolkli."

Sej res ne vem več...
- Hoc est qui sumus -

jype ::

Utk je izjavil:

Sej ni nič takega naredu kar ne ti narediš vsak dan trikrat.
Natanko tako - le da je zaradi njegovega početja vsako leto sto mrtvih in tisoč pohabljenih, on se pa tolče po prsih - mojega početja pa nihče niti opazi ne, ker med vožnjo itak gledate v telefon.

imagodei je izjavil:

Sej res ne vem več...
Pomiri se no, to je samo debata na internetu.

111111111111 ::

jype je izjavil:


Iztegnem fakiča in speljem skozi prazno križišče, vi pa kar škrtajte z zobmi pri rdeči luči.

Tipičen kolesar. :) Ti kar pelji skozi križišče in uniči življenje še enemu prepotentnemu mulcu, ki bo isto naredil z avtom in te bo imel na vesti. Ne vem točno zakaj ubiraš tako taktiko, ker tudi mladina bere ta forum in bodo bodoči kolesarji tvoje nebuloze vzeli precej nekritično in se bo komu kaj zgodilo za brez veze.

Heavy ::

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej ni nič takega naredu kar ne ti narediš vsak dan trikrat.
Natanko tako - le da je zaradi njegovega početja vsako leto sto mrtvih in tisoč pohabljenih, on se pa tolče po prsih - mojega početja pa nihče niti opazi ne, ker med vožnjo itak gledate v telefon.


To se morete sami paziti. Misliš, da res hočemo zaradi vas vsake par mesecev barvati odbijače naših nemških koŁes?
#TeamFelix

Aston_11 ::

Heavy je izjavil:

hočemo zaradi vas vsake par mesecev barvati odbijače naših nemških koŁes?
V nekem filmu so se drli: OČEMO!!

imagodei ::

jype je izjavil:

Natanko tako - le da je zaradi njegovega početja vsako leto sto mrtvih in tisoč pohabljenih, on se pa tolče po prsih - mojega početja pa nihče niti opazi ne, ker med vožnjo itak gledate v telefon.

Posploševanje oziroma uporaba kvalifikatorjev "vsi", "nihče", "velika večina", ipd, je jako nehvaležno, kot si že tudi ti meni povedal v kakšni drugi situaciji.

jype je izjavil:

imagodei je izjavil:

Sej res ne vem več...
Pomiri se no, to je samo debata na internetu.

Mnjah, moje stanje duha na stran: žal se mi teme ob preveliki poplavi sarkazma in doublespeaka začnejo dozdevat toliko kontraproduktivne, da jih na koncu zapustim. Če to da komu občutek zmage v debati, so be it.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei je izjavil:

Posploševanje oziroma uporaba kvalifikatorjev "vsi", "nihče", "velika večina", ipd, je jako nehvaležno, kot si že tudi ti meni povedal v kakšni drugi situaciji.
Ja, natanko tako.

imagodei je izjavil:

Mnjah, moje stanje duha na stran: žal se mi teme ob preveliki poplavi sarkazma in doublespeaka začnejo dozdevat toliko kontraproduktivne, da jih na koncu zapustim. Če to da komu občutek zmage v debati, so be it.
Trdiš, da je narobe s kolesom zapeljati skozi križišče, če ti signalizacija to prepoveduje, in vendar nekje globoko v srcu razumeš, da je to edini način, da križišče varno prečkaš - ne zato, ker je na semaforju rdeča luč, temveč zato, ker je križišče prazno.

111111111111 je izjavil:

Ti kar pelji skozi križišče in uniči življenje še enemu prepotentnemu mulcu, ki bo isto naredil z avtom in te bo imel na vesti.
Brez skrbi, prepotentni mulci z avtomobili norijo skozi križišče ne glede na znake na semaforju, zato nima smisla, da bi čakal, da mi semafor dovoli prečkati križišče - bolje se je preprosto prepričati, če je pot prosta, ter jo popihati preko, če je, ne glede na signalizacijo.

Glavni minus tega, da čakaš na zeleno luč ni v tem, da moraš čakati, temveč v tem, da s čakanjem oviraš promet in zmanjšuješ pretočnost, dve kategoriji, ki sta voznikom dovolj sveti, da so zaradi njiju pripravljeni ubijat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

codeMonkey ::

Invictus je izjavil:

jype je tukaj izpostavil precej morilcev z težkimi prevoznimi sredstvi.

Oz. ste se kar sami...

Pa sem mislim, da je najpogostejše morilsko orožje v Sloveniji sekira...



Vmes pa so se oglasili tudi nekateri, ki verjamejo, da je na kolesu zaradi lastne varnosti najbolje kršiti celo vrsto predpisov. V posnetkih objestnega kolesarjenja so videli le objestne voznike...

Nekaj je kršenje pravil, drugo je objestnost. Meja je mehka in odvisna od prostora in časa :)

imagodei ::

jype je izjavil:

Trdiš, da je narobe s kolesom zapeljati skozi križišče, če ti signalizacija to prepoveduje, in vendar nekje globoko v srcu razumeš, da je to edini način, da križišče varno prečkaš - ne zato, ker je na semaforju rdeča luč, temveč zato, ker je križišče prazno.

Ti imaš verjetno v mislih zelo specifično situacijo, morda trenutek po tem, ko se prižge rdeča luč v tvoji smeri. Spet pa posplošuješ. Ker načeloma, če ti vidiš rdečo luč, vozila, ki prečkajo smer tvoje vožnje verjetno vidijo zeleno.

Pravilno navodilo je zato, da se moraš prepričati - ne glede na barvo luči - da lahko cesto varno prevoziš. Pri hitrosti 40km/h, medtem ko paziš še na druge kolesarje in pešce, s katerimi si kolesarji večkrat kot ne delite infrastrukturo, je opazovat še stanje 35 m proč na cesti, kamor boš zapeljal čez 2 sekundi, bistveno težje, kot če voziš zgolj 20 km/h.
- Hoc est qui sumus -

thramos ::

Ja, samo baje je, če se moraš itak prepričat, da lahko varno prevoziš križišče, odveč še opazovanje semaforja. Ali pa preverjanje, če te slučajon ne gleda policaj. :))

jype ::

imagodei je izjavil:

Ti imaš verjetno v mislih zelo specifično situacijo,
Vsaka situacija je zelo specifična. Jaz ne pravim, da _moraš_ skozi križišče zato, _ker_ je na semaforju zate prižgana rdeča luč, temveč da je _najboljše_, če na križišču ugotavljaš dejansko stanje, kot če semaforjev sploh bilo ne bi. Tudi če je zelena, moraš biti ravno toliko sposoben ustaviti, da te ne ubijejo, kot če je rdeča.

Ampak vozniki te reči težko razumete, ker vam je zaradi pasivnih zaščit praktično vseeno - statistika pa jasno kaže, da se v svoji presoji globoko motite.

SimplyMiha ::

"Ampak situacija je bila taka" je bolj slab izgovor za policista in naknadno prekrškovnega sodnika.

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

"Ampak situacija je bila taka" je bolj slab izgovor za policista in naknadno prekrškovnega sodnika.
Definitivno. Če plačaš 20 evrov vsakič, ko te dobijo, je to dobra investicija v varnost v prometu.

Lonsarg ::

Dejsto je, da je vožnja z kolesom po cesti grozno nevarna in adrenalinska in da je zgolj sekundna nepazljivost voznika, brez prekrška ali objestnosti dovolj za smrtno nesrečo kolesarja. Ko dodaš še dejanske voznike je situacija katostrofalna.

Jaz ko grem s kolesom v idealnem svetu ne bi hotel imeti okoli sebe na vsaki strani 1 meter ničesar hitro gibljivega. Torej odpadejo ceste, še polovica kolesarskih odpade!

In potem kljub vsej tej nevarnosti DODATNO kolesarji še delajo neumnosti povsem na nivoju voznikov, niti 1% niso bolši pa bi glede na nevarnost vožnje morali biti precej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

jype ::

Lonsarg je izjavil:

niti 1% niso bolši
Statistika pravi, da so vozniki motornih vozil slabši skoraj stokrat (10000%).

Lonsarg ::

Kot prvo nisem govoril o nobeni statistiki ampak o odnosu ter pazljivosti vožnje.

Kot drugo, če se statistike lotiš pravilno nesrečo kolesar-avto šteješ tako v statistiko avta kot kolesarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

jype ::

Lonsarg je izjavil:

Kot prvo nisem govoril o nobeni statistiki ampak o odnosu ter pazljivosti vožnje.
Saj je vseeno. Podatki so jasni: Vozniki motornih vozil so manj pazljivi, bolj arogantni in posledično bistveno nevarnejši.

Lonsarg je izjavil:

Kot drugo, če se statistike lotiš pravilno nesrečo kolesar-avto šteješ tako v statistiko avta kot kolesarja.
Ne. Če bi tisti, ki se je odločil, da bo potoval z avtom, uporabil bicikl, smrtnih žrtev ne bi bilo. Odgovoren je za svojo odločitev, da bo med ljudi pripeljal smrtno nevarno napravo, zaradi uporabe katere umre več kot sto ljudi vsako leto samo v Sloveniji. Te odgovornosti bi se vsi radi rešili, a žal drugače, kot da ne uporabljate osebnih avtomobilov, dejansko ne bo šlo.

Lonsarg ::

Nisem govoril o odgovornosti ampak nevarnosti. A ti ko voziš kolo se počutiš bolj varnega, ker če te avto zbije je on kriv?

LeQuack ::

A smo spet prišli k prikritim grožnjam.
Quack !

Lonsarg ::

Jaz razlagam razloge, zakaj se bojim na kolo če ni kolesarske. In skušam prepričati jype-ta, da bi se tudi on moral. In posledično bi potem tako kot jaz sam od sebe silil na kolesarske, ki se jim sedaj izogiba.

Jaz recimo če ni kolesarske, če je le izvedljivo grem na pločnik za pešče, kjer me sicer skrbi ta butast zakon, da bi moral dol s kolesa. Voziti zmerno 5-10km/h med pešči ni noben problem, preblem je če kolesar nori 10cm stran od pešča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

111111111111 ::

jype je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Kot prvo nisem govoril o nobeni statistiki ampak o odnosu ter pazljivosti vožnje.
Saj je vseeno. Podatki so jasni: Vozniki motornih vozil so manj pazljivi, bolj arogantni in posledično bistveno nevarnejši.

Lonsarg je izjavil:

Kot drugo, če se statistike lotiš pravilno nesrečo kolesar-avto šteješ tako v statistiko avta kot kolesarja.
Ne. Če bi tisti, ki se je odločil, da bo potoval z avtom, uporabil bicikl, smrtnih žrtev ne bi bilo. Odgovoren je za svojo odločitev, da bo med ljudi pripeljal smrtno nevarno napravo, zaradi uporabe katere umre več kot sto ljudi vsako leto samo v Sloveniji. Te odgovornosti bi se vsi radi rešili, a žal drugače, kot da ne uporabljate osebnih avtomobilov, dejansko ne bo šlo.

Preprosto prepovejmo bicikle in motorje, pa bo manj smrtnih žrtev in vozniki bodo bolj mirni in bo posledično še manj nesreč med avtomobili. Kako sklepanje imaš to jypi? Isto kot z balonarji. En je padel dol, dajmo vse prizemljit, ker so potencialno nevarni.

bambam20 ::

Mu je na grd način objansil, da se vzporedno ne voziš s kolesom, ker to ni dovoljeno.

joze67 ::

bambam20 je izjavil:

Mu je na grd način objansil, da se vzporedno ne voziš s kolesom, ker to ni dovoljeno.

Samo klik stran od videa:
"In Mississippi and Tennessee, bicyclists are allowed to use the full lane of traffic to ride in when necessary.

Heavy ::

joze67 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Mu je na grd način objansil, da se vzporedno ne voziš s kolesom, ker to ni dovoljeno.

Samo klik stran od videa:
"In Mississippi and Tennessee, bicyclists are allowed to use the full lane of traffic to ride in when necessary.



Verjetno ob zastojih ali delih na cesti. Da bi dovoljevali vsakodnevno vožnjo z 10km/h, je prebutasto še za američane.
#TeamFelix

thramos ::

111111111111 je izjavil:

Preprosto prepovejmo bicikle in motorje, pa bo manj smrtnih žrtev in vozniki bodo bolj mirni in bo posledično še manj nesreč med avtomobili. Kako sklepanje imaš to jypi? Isto kot z balonarji. En je padel dol, dajmo vse prizemljit, ker so potencialno nevarni.


Če boš prepovedal kolesa, se bodo vsi kolesarji vsedli za volan in poleg prometnega kolapsa, bo skupno škode več, le da bodo žrtve samo med avtomobilisti in naključnimi mimoidočimi.

MKC00 ::

bambam20 je izjavil:

Mu je na grd način objansil, da se vzporedno ne voziš s kolesom, ker to ni dovoljeno.



Da tega ne bi slučajno delal/objasneval v npr. Italiji.

(neodvisno od videa)
Ali lahko kateri od voznikov motornih vozil argumentira zakaj se pelje mimo kolesarja, tam kjer ni kolesarske, z manj kot 1,5m oddaljenosti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MKC00 ()

Utk ::

Ali lahko kateri od voznikov motornih vozil argumentira zakaj se pelje mimo kolesarja, tam kjer ni kolesarske, z manj kot 1,5m oddaljenosti?

Ja, to je največji problem tega videa. Sicer pa zato, ker je kreten srečal kretena.

LeQuack ::

Utk je izjavil:

Ali lahko kateri od voznikov motornih vozil argumentira zakaj se pelje mimo kolesarja, tam kjer ni kolesarske, z manj kot 1,5m oddaljenosti?

Ja, to je največji problem tega videa. Sicer pa zato, ker je kreten srečal kretena.


Ne, en je mogoče kreten, drugi pa je psihopat in morilec.
Quack !

GizmoX ::

Se bom poskusil vrniti k izvirnemu problemu.

mirator je izjavil:

V prvem primeru, ko sem stal v križišču pred rdečo lučjo... Če ima namen peljati na ravnost, bi se moral postaviti ob moj levi bok.

mirator je izjavil:

V drugem primeru sem bil v gibanju z namenom zavijanja desno in upočasnjeno vožnjo do 5km/h ali še manj, kar sem nakazal z žmigavcem. V tem primeru gre dejansko za prehitevanje kolesarja po moji desni.


Poskusimo najprej iz stališča avtomobilista.

 1.A.

1.A.

Stojiš pred križiščem pri rdeči luči. Želiš zaviti desno. Prižge se zelena luč (odmislimo pešce:P).
Ravno, ko spelješ in začneš zavijati, se po desni strani pripelje kolesar s hitrostjo 8 m/s (ki je vesel, da se je ravno prižgala zelena). Ali si moral preveriti za kolesarja?

 1.B.

1.B.

Stojiš pred križiščem pri rdeči luči. Želiš zaviti desno. Prižge se zelena luč (odmislimo pešce:P).
Ravno, ko spelješ in začneš zavijati, se po desni strani pripelje kolesar s hitrostjo 8 m/s (ki je vesel, da se je ravno prižgala zelena). Ali si moral preveriti za kolesarja?


 2.A.

2.A.

Pripeljal si se do križišča, kjer zelo upočasniš, da bi zavil desno. K sreči imaš tokrat zeleno luč.
Ravno, ko začneš zavijati, se po desni strani pripelje kolesar s hitrostjo 8 m/s (ki verjetno misli, da je avtomobilist tako zelo upočasnil ravno zato, ker je kolesarja opazil). Ali si moral preveriti za kolesarja?

 2.B.

2.B.

Pripeljal si se do križišča, kjer zelo upočasniš, da bi zavil desno. K sreči imaš tokrat zeleno luč.
Ravno, ko začneš zavijati, se po desni strani pripelje kolesar s hitrostjo 8 m/s (ki verjetno misli, da je avtomobilist tako zelo upočasnil ravno zato, ker je kolesarja opazil). Ali si moral preveriti za kolesarja?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

LeQuack ::

Sekaš kolesarsko stezo in prehod za pešce, že iz tega razloga moraš preveriti. Mislim to je čist osnovna avtošolska lekcija, kako to da imate take probleme s tem?
Quack !

SimplyMiha ::

V avto šoli te inštruktor nadere, če ne pogledaš čez ramo, kadar zavijaš desno. Torej v vseh primerih pogledat čez ramo!

Lonsarg ::

To da moraš preverit sploh ni debate, tudi če imaš 100% prednost pred vsemi pri zavijanju desno preveriš mrtvi kot.

dussan ::

Zanimivo branje izpod peresa Kolesarja (k je namenoma velik).

http://www.polet.si/na-kisiku/kolesarje...

lp, Dussan

jype ::

dussan je izjavil:

Zanimivo branje izpod peresa Kolesarja (k je namenoma velik).
Ta kolesar si ne zasluži velike začetnice, ker nima pojma. V članku navaja, da je hitrost kolesarja omejena na 25km/h, kar _ne drži_.

GizmoX ::

Očitno imajo tudi v Kranju tako Kolesarske (z veliko začetnico;)) kot tudi kolesarske (:|)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

111111111111 ::

jype je izjavil:

Ta kolesar si ne zasluži velike začetnice, ker nima pojma. V članku navaja, da je hitrost kolesarja omejena na 25km/h, kar _ne drži_.

Si slabe volje Jypi, ker ti je nastavil ogledalo? Nikjer ne piše da je hitrost kolesarja omejena na 25 km/h. Omejitev omenja na kolesarski stezi, kar je res in da povprečen kolesar zmore 25 km/h. Kaj ni tako, da ti večkrat svetuješ naj podrobno prebiramo tvoje linke. Bi upošteval svoj nasvet?

jype ::

Naj citiram:

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h


To ne drži.

s1m0n ::

Če je bila kdaj omejitev 25km/h je to bilo leta in leta nazaj.
Na kolesarski stezi lahko voziš z enako hitrostjo kot vsi ostali udeleženci v prometu.

111111111111 ::

jype je izjavil:

Naj citiram:

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h


To ne drži.

Ojej, kaj pa sedaj? Najbolje da peljemo v rdečo, saj je križišče prazno. :)

joze67 ::

jype je izjavil:

dussan je izjavil:

Zanimivo branje izpod peresa Kolesarja (k je namenoma velik).
Ta kolesar si ne zasluži velike začetnice, ker nima pojma. V članku navaja, da je hitrost kolesarja omejena na 25km/h, kar _ne drži_.

Ne samo to. V članku skuša prepričati, da je vožnja brez prekrškov varna. Kar (za kolesarje) ni res.

Invictus ::

dussan je izjavil:

Zanimivo branje izpod peresa Kolesarja (k je namenoma velik).

http://www.polet.si/na-kisiku/kolesarje...

lp, Dussan

Butast članek.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kuvanasarma ::

Model je član Komisije za varno kolesarjenje Kranj in je butast, medtem ko štirje kekci iz Slotecha ki vozijo v rdečo in zagovarjajo prekrške so pa pametni.
Logika in pol!

jype celo izjavi da se vozi po cesti ker mu ne paše kolesarska pot..
Potem nimaš kaj pizdolizat ko se parkirajo čez kolesarsko, pač ljudem ne paše parkirat na parking.

Večina! kolesarjev je vase samozagledanih kretenov, in kolesarijo samo zato da se lahko hvalijo s dosežki.

Ko grem sam s kolesom grem po kolesarskih poteh, pa tudi če mi vzame eno uro več, ker grem na kolo za sprostitev ne pa za merjenje ku**rcev v pederskih pajkicah...

In če se že zagovarjate na fiziko potem si dajte vbit glavo, da se hitreje ustaviš s kolesom razen če je problem da vam bo padla kronca z kur**ca če nebote podrl rekorda od soseda?

Invictus ::

kuvanasarma je izjavil:

Model je član Komisije za varno kolesarjenje Kranj in je butast, medtem ko štirje kekci iz Slotecha ki vozijo v rdečo in zagovarjajo prekrške so pa pametni.
Logika in pol!

To je pa ful referenca.

Biti v komisiji v nekem zarukanem slovenskem mestu.

Je pa tudi v Večeru podoben članek o kolesarstvu v Mariboru.

Eno samo jamranje nad kolesarji.

Očitno je zmanjkalo tem, ko so penzionisti uspešno uničili vsako trohico nočnega življenja v slovenskih mestih.

Sledi kolesarstvo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

perci ::

Komisija za kolesarjenje Kranj? Ja, to je res referenca :).

sesobebo ::

toliko bolj žalostno, da ne pozna predpisov :D :D

facepalm ::

Verjetno ni up to date glede predpisov. Ce se ne motim je vcasih veljala omejitev 25kmph na kolesarski (vsaj tako se je govorilo.. tudi med policisti).

Se pa v eni tocki strinjam z blogerjem. Kolesarske skupine po max 6 kolesarjev. Za vecje skupine bi pa predpisal obvezno spremstvo dvoslednega vozila z rumeno utripajoco lucjo. "Posebni" prevoz:))

Invictus ::

facepalm je izjavil:


Se pa v eni tocki strinjam z blogerjem. Kolesarske skupine po max 6 kolesarjev. Za vecje skupine bi pa predpisal obvezno spremstvo dvoslednega vozila z rumeno utripajoco lucjo. "Posebni" prevoz:))

Pa vi ste bolani.

A zdaj naj 2 familiji, ki gresta na kolesarski izlet, najameta avto za spremstvo?!?!?!

Ojej, ta zajebana avstroogrska birokracija, zapisana v genih Slovenceljnev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kuvanasarma ::

Invictus je izjavil:

facepalm je izjavil:


Se pa v eni tocki strinjam z blogerjem. Kolesarske skupine po max 6 kolesarjev. Za vecje skupine bi pa predpisal obvezno spremstvo dvoslednega vozila z rumeno utripajoco lucjo. "Posebni" prevoz:))

Pa vi ste bolani.

A zdaj naj 2 familiji, ki gresta na kolesarski izlet, najameta avto za spremstvo?!?!?!

Ojej, ta zajebana avstroogrska birokracija, zapisana v genih Slovenceljnev.


naj se peljeta po kolesarskih, sej ni tolk zajebano.

Nevem kaj je treba dvema družinama rinit na glavno cesto?

Sj vem da je teško razmišljat k ti pajkice zategujejo dovajanje kisika v možgan...

Če se motoriste skos podi na grobnik, potem kolesarji (sploh specialkarji) spizdite(mo) na kolesarske...

Zgodovina sprememb…

««
9 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223340 (16167) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819848 (8144) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741203 (36074) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962523 (55713) jype

Več podobnih tem