» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
27 / 29
»»

jype ::

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...
Nimam pomožnega motorja, zato se omejitev ne nanaša na mene in moje vozilo.

Unknown_001 ::

GizmoX je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

jype je izjavil:

... itak pa pri taki hitrosti zvočni signali nimajo smisla.
Wat? Se ti zajebavaš? Dopplerjev efekt anybody.
In potem Raptor F16 pade v luknjo, ki si jo je sam skopal...:)) (jype ni nikjer napisal, da s kolesom prebija zvočni zid)

Zvonček je pri taki hitrosti res nekoristen. Pešci za reagiranje (slišim, pogledam, se ustrašim, pogledam kje sploh sem, pogledam kam sploh lahko grem, stopim nazaj na površino za pešce) porabijo toliko časa, da jih je pogosto bolj smiselno le počakati in obvoziti (da se vsaj ne preplašijo, ta nežna bitja).


Je pokazal z ilustracijo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

joze67 ::

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...

Lažeš! Ti mama ni povedala, da to ni lepo?

Unknown_001 ::

joze67 je izjavil:

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...

Lažeš! Ti mama ni povedala, da to ni lepo?


Baje tega pravila ni več. Je pa baje obstajalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

joze67 ::

Baje si moral nekje in nekoč vožnjo z motornim vozilom teden dni prej napovedati v javnih medijih.

St235 ::

Grey je izjavil:

Đizs krajst jype, absolutno prehitro pelješ. 25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...zvonček lepo gor pa zvoni, ko boš 2 sekundi stran od pešca.

Zakaj lazes?

Unknown_001 je izjavil:

joze67 je izjavil:

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...

Lažeš! Ti mama ni povedala, da to ni lepo?


Baje tega pravila ni več. Je pa baje obstajalo.


Tega pravila ni bilo. Bila pa je dikcija v zakonu, ki je sank debaterjem z omejenom intelektom in nizko stopnjo pismenosti delala preglavice. Lahko pobrskas po forumu kake idiotizme so bili nekateri sposobni sestavit iz tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

joze67 ::

St235 je izjavil:


Unknown_001 je izjavil:

joze67 je izjavil:

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...

Lažeš! Ti mama ni povedala, da to ni lepo?


Baje tega pravila ni več. Je pa baje obstajalo.


Tega pravila ni bilo. Bila pa je dikcija v zakonu, ki je sank debaterjem z omejenom intelektom in nizko stopnjo pismenosti delala preglavice. Lahko pobrskas po forumu kake idiotizme so bili nekateri sposobni sestavit iz tega.

Uradni list Republike Slovenije z dne 16.4.1998

1225. Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP), stran 1972


Največje dovoljene hitrosti
28. člen
(1) Največja dovoljena hitrost vozila je omejena:
– 50 km/h – na cestah v naselju;
– 25 km/h – na kolesarskih poteh in stezah;
– do 5 km/h – v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce.

St235 ::

Se posipam s pepelom, za 20 let nazaj res nisem sel preverjat, pa kekec, ki trdi da je omejitev 25km/h na kolesarski tudi ne.

joze67 ::

Tudi sam ne bi, če ne bi ta debata o tej famozni omejitvi vzniknila vsake 6 mesecev, zadnjih 20 let.

SimplyMiha ::

Kolesar gre lahko tudi 100 km/h po naselju.

V rešilcu na intervencijski vožnji.

Gregor P ::

Sam se tudi še spomnim teh 25 km/h na kolesarski ... aaaaa emšo :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

predi ::

Saj pa je "omejitev" 25km/h na kolesarski, vendar ne za tipične "kolesarje", pač pa za tiste, ki za pogon ne uporabljajo lastne moči (kolesa z motorjem, ipd.).

Jaz sem pisal zaradi tega na AVP in dobil nazaj tako zmeden odgovor, da raje nisem nadaljeval izmenjave sporočil. Tako, da nimajo s temi pravili problemov samo "šank debaterji" pač pa tudi drugi.

Pač je določen lobi zlobiral črtanje nekaj alinej iz predloga, zdaj pa je zakon navaden zmazek, ki ga lahko tolmačijo samo privilegiranci.

Poleg tega so nas učili, da je na kolesarski omejitev 25 za vse, po spremembi pa nas ni nihče naučil drugače. Tako, da je trenutno stanje zgolj posledica gluposti, ki si jih lahko nekateri privoščijo.

jype ::

Tako je. Čakamo še, da se rdeča luč na semaforju za pešce in kolesarje spremeni v ekvivalent znaka "stop", ker je to daleč najbolj smiselno, ter sprememba splošne omejitve hitrosti v vseh pozidanih območjih na 30km/h, ker je to daleč najbolj učinkovit ukrep za zmanjšanje nastanka smrtnih žrtev med šibkejšimi udeleženci v prometu.

No, pa kolesarska steza (in ne presihajoča, z vgrajenimi obscenimi ovirami in pastmi, kot je zdaj) od Hodoša do Pirana in od Rateč do Obrežja.

nevone ::

No, pa kolesarska steza (in ne presihajoča, z vgrajenimi obscenimi ovirami in pastmi, kot je zdaj) od Hodoša do Pirana in od Rateč do Obrežja.


Seveda, zakaj pa ne. Aja spet bo eden našel sto razlogov zakaj nekaj ne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Grey ::

St235 je izjavil:

Se posipam s pepelom, za 20 let nazaj res nisem sel preverjat, pa kekec, ki trdi da je omejitev 25km/h na kolesarski tudi ne.

To je bil zakon odkar pomnim do (očitno) pred 6 let nazaj, ko so se vrli Janezi spomnili, da bi pa spremenili zakon v 4 posamezne sklope in tako je nekako ven padlo določilo, ki je pravilo točno to, kar sem rekel - omejitev hitrosti na kolesarskih stezah je 25 km/h. Tega zapisa sedaj ni nikjer več v teh novih skropucalih. To je seveda anomalija in jo je potrebno odpraviti...ne more biti hitrost nedoločena (neskončna), ker so okoli kolesarskih stez na pločnikih pešci.

Iz ZPrCp:

3.člen (pomen izrazov)

13. »Kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala;«



13.člen (vožnja z vozilom po cesti)

(2) Voznik mora voziti po desnem smernem vozišču oziroma desni kolesarski stezi oziroma desnem kolesarskem pasu na pločniku glede na dovoljeno smer vožnje. Na dvosmerni kolesarski stezi mora voziti po desni strani steze.



83. člen (udeležba pešcev v cestnem prometu)

(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev in voznikov koles s pomožnim motorjem.



93. člen (pogoji za udeležbo koles v cestnem prometu)

(1) Vozniki koles morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.

(2) Vozniki koles morajo voziti drug za drugim, razen na kolesarski poti, kjer smeta voziti dva vzporedno, če širina poti to omogoča.

(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani žaromet za osvetljevanje ceste, ki oddaja belo svetlobo, na zadnji strani pa pozicijsko svetilko, ki oddaja rdečo svetlobo. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.


Quotal sem stvari, ki jih ponavadi srečam na cesti...poleg tega, da se nonšalantno peljejo mimo znakov prepovedan promet za kolesarje.

jype ::

Grey je izjavil:

ne more biti hitrost nedoločena (neskončna), ker so okoli kolesarskih stez na pločnikih pešci.
Glede na to, da odkar omejitve hitrosti ni več, ni nobenega porasta poškodb, lahko varno sklenemo, da je bila omejitev nesmiselna že prej in da je dobro, da je ni več.

Grey je izjavil:

poleg tega, da se nonšalantno peljejo mimo znakov prepovedan promet za kolesarje.
Ja, tega so se naučili od tehle: Manj znani 499. člen: Voziš lahko tam, kjer te ne vidi policist.

RedDrake ::

Ena skoraj nevmesna.
Včeraj zvečer ob cca 22h sem se peljal iz Most v LJ v center in nazaj.
Srečal sem 7 kolesarjev, od tega je bil eden opremljen z eno! lučko.
Vseh sedem je bilo v zelo temnih/črnih oblačilih.
Vozili so po pločnikih, v nasprotno smer po enosmerni (kjer ni dovoljeno za kolesarje) in še kaj.

Dejansko je pravi čudež, da ni več mrtvih kolesarjev.
Kadar grem sam na kolo, mi niti na misel ne pade takšno idiotsko obnašanje, kot vožnja po temi v črni opravi brez kakršnihkoli svetlobnih teles.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

perci ::

Vozniki naj se za začetek naučijo ustavljati na prehodih za pešce. Ko bodo to obvladali, bomo vzeli naslednjo lekcijo: "Kako opaziti kolesarja v temi".

jype ::

RedDrake je izjavil:

Dejansko je pravi čudež, da ni več mrtvih kolesarjev.
V resnici je tako malo kolesarjev mrtvih predvsem zato, ker je kolesarjenje inherentno varno (za razliko od vožnje motornega vozila, ki je inherentno nevarna).

Da pri kolesarjenju pride do poškodb se mora človek zelo potruditi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

D3m ::

jype je izjavil:

RedDrake je izjavil:

Dejansko je pravi čudež, da ni več mrtvih kolesarjev.
V resnici je tako malo kolesarjev mrtvih predvsem zato, ker je kolesarjenje inherentno varno (za razliko od vožnje motornega vozila, ki je inherentno nevarna).

Da pri kolesarjenju pride do poškodb se mora človek zelo potruditi.


Dovolj je če posipaš malo cestišče.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nevone ::

Da pri kolesarjenju pride do poškodb se mora človek zelo potruditi.


Mene je kot otroka s kolesom kar konkretno podrla ena objestna kolesarka. Pa takrat je bilo avtomobilov še malo na cesti.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:


Da pri kolesarjenju pride do poškodb se mora človek zelo potruditi.


Ja ne glih...


+


=
https://www.bikehub.co.za/forum/index.p...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

D3m ::

nevone je izjavil:

Da pri kolesarjenju pride do poškodb se mora človek zelo potruditi.


Mene je kot otroka s kolesom kar konkretno podrla ena objestna kolesarka. Pa takrat je bilo avtomobilov še malo na cesti.

o+ nevone


Jypetova biološka mati?
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

Grey je izjavil:

St235 je izjavil:

Se posipam s pepelom, za 20 let nazaj res nisem sel preverjat, pa kekec, ki trdi da je omejitev 25km/h na kolesarski tudi ne.

To je bil zakon odkar pomnim do (očitno) pred 6 let nazaj, ko so se vrli Janezi spomnili, da bi pa spremenili zakon v 4 posamezne sklope in tako je nekako ven padlo določilo, ki je pravilo točno to, kar sem rekel - omejitev hitrosti na kolesarskih stezah je 25 km/h. Tega zapisa sedaj ni nikjer več v teh novih skropucalih. To je seveda anomalija in jo je potrebno odpraviti...ne more biti hitrost nedoločena (neskončna), ker so okoli kolesarskih stez na pločnikih pešci.

Iz ZPrCp:

3.člen (pomen izrazov)

13. »Kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala;«






Če si ti tako glup, da sklepaš, da 3. člen, ki govori o pomenu izrazov definira omejitve na posameznih prometnih površinah to ni problem zakona. Kot smo ugotovili omejitev na kolesarski stezi že 20 let ne obstaja. Obstaja pa določilo, kaj sme vozit po kolesarski stezi. In to določilo tako danes kot pred šestimi leti dovoli uporabo kolesarske steze kolesom na lastni pogon, kakor tudi tistim, ki jih poleg kolesarja poganja dodatni motor. In slednji morajo bit konstrukcijsko omejeni na 25km/h drugače ne ustrezajo definiciji in sodijo v drugo kategorijo ter posledično ne smejo uporabljat kolesarske steze.

Lahko pa najdeš citat iz tega famoznega zakona izpred 6 let, ki omejuje hitrost na kolesarski stezi. Pa dobro preberi preden citiraš, da ne boš spet neumnosti povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

nevone je izjavil:

Mene je kot otroka s kolesom kar konkretno podrla ena objestna kolesarka.


Zato si še živa. Če bi te voznica, najverjetneje ne bi bila.

D3m je izjavil:

Jypetova biološka mati?
Dvomim, moja spoštovana mati so považali zgolj motorna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

St235 ::

...ne more biti hitrost nedoločena (neskončna), ker so okoli kolesarskih stez na pločnikih pešci.

ja, če si nepismen in ne razumeš splošnih omejitev hitrosti potem lahko sklepaš takšno neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RedDrake ::

perci je izjavil:

Vozniki naj se za začetek naučijo ustavljati na prehodih za pešce. Ko bodo to obvladali, bomo vzeli naslednjo lekcijo: "Kako opaziti kolesarja v temi".

Takšna mentaliteta je za v vrtec.
Oni drugi počne A narobe, zato lahko jaz počnem od B do Ž dvakrat narobe!!!
V prometu se moramo vsi obnašati odgovorno - pešci, kolesarji, motoristi in avtomobilisti (+ večja vozila).
In vsak mora pomesti pred svojim pragom - če se ti obnašaš odgovorno, good for you. Če se ne, zrihtaj najprej to.

jype ::

OK, kaj je potem s tvojimi pozivi? Ne bi raje najprej pri sebi pometel?

RedDrake ::

Moj prag je čist.
Jaz se obnašam odgovorno, racionalno in varno v vseh vlogah v prometu, tudi zato v svoji 35+ letni karieri v prometu še nisem bil udeležen v nesreči, edine poškdobe pa so nastale pri otroških padcih s kolesom in več od malce odrgnjene kože ni nikoli bilo ...
Ravno zato nimam problema opazit ninja kolesarja v temi ali s kolesom ne ogrožat peščev po LJ peš conah ali kot pešec ne skakat pred avtobuse, ali ...

jype ::

RedDrake je izjavil:

Moj prag je čist.
Kako naj ti pa to verjamemo?

RedDrake je izjavil:

Jaz se obnašam odgovorno, racionalno in varno v vseh vlogah v prometu, tudi zato v svoji 35+ letni karieri v prometu še nisem bil udeležen v nesreči, edine poškdobe pa so nastale pri otroških padcih s kolesom in več od malce odrgnjene kože ni nikoli bilo ...
Glede tega sva na istem, le da jaz ne trdim, da je moj prag čist.

RedDrake je izjavil:

Ravno zato nimam problema opazit ninja kolesarja v temi ali s kolesom ne ogrožat peščev po LJ peš conah ali kot pešec ne skakat pred avtobuse, ali ...
Mene garantirano ne moreš opaziti, če si znotraj osebnega vozila.

nevone ::

Zato si še živa. Če bi te voznica, najverjetneje ne bi bila.


Voznik me je tudi, pa sem še živa. :)

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

D3m ::

Trdoživa kot ščurek.
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

nevone je izjavil:

Voznik me je tudi, pa sem še živa. :)
Čestitam, ampak to ni bil moj point.

D3m ::

Mojo kolegico je zbil avtobus pa je še živa.
|HP EliteBook|R5 6650U|

nevone ::

jype je izjavil:

nevone je izjavil:

Voznik me je tudi, pa sem še živa. :)
Čestitam, ampak to ni bil moj point.


Kaj pa je bil?

Seveda avtomobili so nevarnejši, ampak s pravo kulturo bi lahko vsi sobivali.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

nevone je izjavil:

Seveda avtomobili so nevarnejši, ampak s pravo kulturo bi lahko vsi sobivali.
Saj sobivamo, samo avtomobilisti nas neodgovorno pobijejo več kot sto vsako leto.

Biciklisti pri tej cifri nimamo praktično nič.

ales85 ::

jype je izjavil:

nevone je izjavil:

Seveda avtomobili so nevarnejši, ampak s pravo kulturo bi lahko vsi sobivali.
Saj sobivamo, samo avtomobilisti nas neodgovorno pobijejo več kot sto vsako leto.

Biciklisti pri tej cifri nimamo praktično nič.

Razen v primerih, ko biciklisti povzročijo nezgodo. Vem, če bi povzročili nezgodo s kolesarjem, bi verjetno ostali živi.

nevone ::

Saj sobivamo, samo avtomobilisti nas neodgovorno pobijejo več kot sto vsako leto.


Ene toliko jih tudi rešijo, ko recimo prepeljejo kakšnega bolnika pravočasno na primerno oskrbo. A take boste po novem s kolesi vozili?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

ales85 je izjavil:

Razen v primerih, ko biciklisti povzročijo nezgodo. Vem, če bi povzročili nezgodo s kolesarjem, bi verjetno ostali živi.
To so neki teoretični primeri, ki se v praksi ne dogajajo. Vsi vemo, da so kolesarji skrajno skrbni udeleženci v prometu, ker če ne bi bili, bi zelo hitro izumrli kot vrsta.

nevone je izjavil:

Ene toliko jih tudi rešijo, ko recimo prepeljejo kakšnega bolnika pravočasno na primerno oskrbo. A take boste po novem s kolesi vozili?
Ne, s helikopterji.

ales85 ::

jype je izjavil:

ales85 je izjavil:

Razen v primerih, ko biciklisti povzročijo nezgodo. Vem, če bi povzročili nezgodo s kolesarjem, bi verjetno ostali živi.
To so neki teoretični primeri, ki se v praksi ne dogajajo. Vsi vemo, da so kolesarji skrajno skrbni udeleženci v prometu, ker če ne bi bili, bi zelo hitro izumrli kot vrsta.

Pri tebi skoraj nikoli več ne vem kdaj gre za sarkazem :)

Grey ::

St235 je izjavil:

Grey je izjavil:

St235 je izjavil:

Se posipam s pepelom, za 20 let nazaj res nisem sel preverjat, pa kekec, ki trdi da je omejitev 25km/h na kolesarski tudi ne.

To je bil zakon odkar pomnim do (očitno) pred 6 let nazaj, ko so se vrli Janezi spomnili, da bi pa spremenili zakon v 4 posamezne sklope in tako je nekako ven padlo določilo, ki je pravilo točno to, kar sem rekel - omejitev hitrosti na kolesarskih stezah je 25 km/h. Tega zapisa sedaj ni nikjer več v teh novih skropucalih. To je seveda anomalija in jo je potrebno odpraviti...ne more biti hitrost nedoločena (neskončna), ker so okoli kolesarskih stez na pločnikih pešci.

Iz ZPrCp:

3.člen (pomen izrazov)

13. »Kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala;«


Če si ti tako glup, da sklepaš, da 3. člen, ki govori o pomenu izrazov definira omejitve na posameznih prometnih površinah to ni problem zakona. Kot smo ugotovili omejitev na kolesarski stezi že 20 let ne obstaja. Obstaja pa določilo, kaj sme vozit po kolesarski stezi. In to določilo tako danes kot pred šestimi leti dovoli uporabo kolesarske steze kolesom na lastni pogon, kakor tudi tistim, ki jih poleg kolesarja poganja dodatni motor. In slednji morajo bit konstrukcijsko omejeni na 25km/h drugače ne ustrezajo definiciji in sodijo v drugo kategorijo ter posledično ne smejo uporabljat kolesarske steze.

Lahko pa najdeš citat iz tega famoznega zakona izpred 6 let, ki omejuje hitrost na kolesarski stezi. Pa dobro preberi preden citiraš, da ne boš spet neumnosti povedal.

Ejga, na Žalah bo pepela zmanjkalo zaradi tebe...ne vem, če ga boš lahko nabral toliko.

Ti si sklepal, da sem jaz sklepal. Preden koga poskušaš označiti z "glup" preveri, če sam ne pišeš gluposti. Zakon izpred 20 let je veljal do datuma cca 6 let nazaj. Kako torej že 20 let ne velja omejitev jadni moj glupane?

In če so kolesa s pomožnim (elektro) motorjem omejena na 25 km/h, potem lahko sklepaš, da je kolo na biped pogon tudi omejeno na 25 km/h. Sicer bi lahko to bilo eksplicitno zapisano tako kot je bilo v prejšnjem zakonu, da ne bi bilo kakih pomot. Zato namreč tudi je bila ta omejitev ubesedena za kolesa s pomožnim motorjem. Prej, ko je bila omejitev po kolesarski stezi napisana je to imelo smisel. Sedaj, ko ni eksplicitno navedene omejitve hitrosti po kolesarski stezi, je to luknja v zakonu, ki nima smisla, če gledaš big picture zakona.

ales85 ::

Grey je izjavil:

In če so kolesa s pomožnim (elektro) motorjem omejena na 25 km/h, potem lahko sklepaš, da je kolo na biped pogon tudi omejeno na 25 km/h.

Kolikor jaz vem, v zakonodajo ne moreš nikoli kar nekaj sklepati. Če ni zapisano, ne velja.

nevone ::

Ne, s helikopterji.


Ja, saj to je tudi dobro, ampak avtomobili so bili vseeno prej. Evolucija se dogaja na več ravneh, če stvari apriori ne izločaš.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

St235 ::

In če so kolesa s pomožnim (elektro) motorjem omejena na 25 km/h, potem lahko sklepaš, da je kolo na biped pogon tudi omejeno na 25 km/h.


ne, ne moreš. Zakon je v 3. členu zgolj definiral kdaj lahko nečemu rečemo kolo in kdaj ne. Nikakor pa ne omejuje hitrosti. Za dvokolesa na zunanji pogon, ki lahko dosežejo hitrosti nad 25 km/h zakon zgolj postavlja v drugo kategorijo. Definicija torej ne govori o tem kakšna je omejitev hitrsoti ampak govori o konstrukciji, ki mora biti takšna, da kolo, kjer kolesarju pomaga zunanji motor, le ta ne sme omogočat hitrosti nad 25km/h. Konstrukcijskih omejitev glede lastne sposobnost vrtenja pedal zakon ne postavlja. Al sedaj po tvojem biciklov, ki jih je možno z človeškim pogonom spravit nad 25km/h ni dovoljeno uporabljat v prometu, ker po tvoji butalski logiki ne sodijo med kolesa?

Prav tako bi po tej idiotski logiki veljala omejitev za kolesa vsepovsod in ne samo na kolesarski stezo.


Zakon izpred 20 let je veljal do datuma cca 6 let nazaj. Kako torej že 20 let ne velja omejitev jadni moj glupane?

V zakonu izpred 6 let ne piše, da je hitrost na kolesarski stezi omejena na 25 km/h. Tole si si gladko izmislil. Res ne vem zakaj še vedno lažeš in delaš bedaka iz tebe. Zakon, ki je omejeval hitrost na kolesarski stezi je prenehal veljat leta 1998.

Master_Yoda ::

Omejitve za kolesarje ni. Je pa res, da je 90% kolesarskih stez v taksnem stanju da lahko reces da je 25 km/h fizikalna omejitev, na nekaterih delih pa se manj.

St235 ::

Master_Yoda je izjavil:

Omejitve za kolesarje ni. Je pa res, da je 90% kolesarskih stez v taksnem stanju da lahko reces da je 25 km/h fizikalna omejitev, na nekaterih delih pa se manj.

omejitve za kolesarje so povsem enake kot za ostale voznike.

St235 ::

Še enkrat za vse polpismene telebane:

Niti zakon o pravilih cestnega prometa, ki velja od leta 2013 naprej, niti zakon o varnosti v cestnem prometu, ki je veljal pred njim NIMATA omejitve hitrosti, ki bi veljala na kolesarski stezi ali, ki bi veljala posebej za kolesarje.

Zmota, ki je posledica nepismenosti izhaja iz uvodnega dela zakona kjer so postavljene DEFINICIJE kaj sodi med določena vozila. In so nekateri z resnimi težavami v razumevanju slovenskega jezika, prišli so zgrešenega zaključka, da so enosledna vozila z enim ali dvema kolesoma, ki jih poganjaš z lastno močjo konstrukcijsko omejena na 25km/h. Da je to neumnost pa vejo otroci nekje od 4 leta dalje, ko so sposobni samostojno peljat tako napravo več kot 25km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Invictus ::

Glede na to, da ima večina biciklov balance širše od 50 cm, tako ali take ne spadajo več med enosledna vozila ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Glede na to, da ima večina biciklov balance širše od 50 cm, tako ali take ne spadajo več med enosledna vozila ;).

O jeba...

Ti se zajebavaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

St235 ::

Invictus je izjavil:

Glede na to, da ima večina biciklov balance širše od 50 cm, tako ali take ne spadajo več med enosledna vozila ;).

še dobro, da se bicikel ne vozi po balanci. Si pa še enkrat uspešno dokazal, da tvoj podpis izvira iz lastnih izkušenj.
««
27 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220067 (12894) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818477 (6773) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738519 (33390) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957571 (50761) jype

Več podobnih tem