» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
28 / 29
»»

darksamurai ::

perci je izjavil:

Vozniki naj se za začetek naučijo ustavljati na prehodih za pešce. Ko bodo to obvladali, bomo vzeli naslednjo lekcijo: "Kako opaziti kolesarja v temi".


Vozniki smo se že naučili, kolesarji pa še vedno nimajo pojma kaj pomeni rdeča luč na semaforju.

jype ::

darksamurai je izjavil:

Vozniki smo se že naučili
Če se niste vsi, se ni nihče.

Invictus ::

darksamurai je izjavil:


Vozniki smo se že naučili, kolesarji pa še vedno nimajo pojma kaj pomeni rdeča luč na semaforju.

Ne bi rekel, glede na stanje prevoženih rdečih luči...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

jype je izjavil:

Kako naj ti pa to verjamemo?

Pač mi, kaj naj zdaj. Tudi če bi me poznali, tega ne bi mogel nihče zagotovo vedet razen mene.

jype je izjavil:

Glede tega sva na istem, le da jaz ne trdim, da je moj prag čist.

No ja, ti si zletel sredi belega dneva v živo rdeče obarvano zapornico.
Tako da nisva čisto na istem.

jype je izjavil:

Mene garantirano ne moreš opaziti, če si znotraj osebnega vozila.

In to je dobro ali slabo zate?
Se pravi, če grem z avtomobilom 30 po cesti te ne bom opazil, če pa bom šel s kolesom 30 po isti cesti te pa bom?
Magic!

Mare2 ::

St235 je izjavil:

Grey je izjavil:

Đizs krajst jype, absolutno prehitro pelješ. 25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...zvonček lepo gor pa zvoni, ko boš 2 sekundi stran od pešca.

Zakaj lazes?

Unknown_001 je izjavil:

joze67 je izjavil:

Grey je izjavil:

25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...

Lažeš! Ti mama ni povedala, da to ni lepo?


Baje tega pravila ni več. Je pa baje obstajalo.


Tega pravila ni bilo. Bila pa je dikcija v zakonu, ki je sank debaterjem z omejenom intelektom in nizko stopnjo pismenosti delala preglavice. Lahko pobrskas po forumu kake idiotizme so bili nekateri sposobni sestavit iz tega.


Lakotnik, s tem sporočilom si me fasciniral. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

RedDrake je izjavil:

No ja, ti si zletel sredi belega dneva v živo rdeče obarvano zapornico.
Tako da nisva čisto na istem.
Sva, sva. Tista zapornica bi morala biti odprta, pa ni bila, vožnja po tistem parkirišču je pa smrtno nevarna zaradi avtomobilov, ki neprevidno vozijo po njem.

RedDrake je izjavil:

In to je dobro ali slabo zate?
Dobro.

RedDrake je izjavil:

Se pravi, če grem z avtomobilom 30 po cesti te ne bom opazil, če pa bom šel s kolesom 30 po isti cesti te pa bom?
Drži. V prvem primeru me itak fizično ne moreš, v drugem pa zagotovo zaslišiš piš vetra.

darksamurai ::

jype je izjavil:

darksamurai je izjavil:

Vozniki smo se že naučili
Če se niste vsi, se ni nihče.


Enako lahko rečem za kolesarje. Če se niste vsi, se ni nihče.;)

PS: Vidim, da ste zagrizeni kolesarji že pozabili, da je zaradi prometnega prekrška pri vožnji s kolesom umrl Moto GP dirkač. Italjanska sodišča so dovolj sposobna, da ugotovijo kdo je kriv za nesrečo, ne, ni bil voznik avtomobila.

SLO sodna praksa je šla že tako daleč, da samo še čakam primer, ko bo voznik avtomobila na avtocesti zbil kolesarja in zaradi tega šel v zapor.

RedDrake ::

jype je izjavil:

Sva, sva. Tista zapornica bi morala biti odprta, pa ni bila, vožnja po tistem parkirišču je pa smrtno nevarna zaradi avtomobilov, ki neprevidno vozijo po njem.

No saj, voznik, ki povozi kolesarja, ki prečka cesto pri rdeči tudi reče "saj pot bi morala biti prosta, pa ni bila".

jype je izjavil:

Drži. V prvem primeru me itak fizično ne moreš, v drugem pa zagotovo zaslišiš piš vetra.

V pogojih kot včeraj (rahel dež, mokra cesta) se bi na kolesu slišal samo šum vode od lastnih gum.

Grey ::

St235 je izjavil:

In če so kolesa s pomožnim (elektro) motorjem omejena na 25 km/h, potem lahko sklepaš, da je kolo na biped pogon tudi omejeno na 25 km/h.


ne, ne moreš. Zakon je v 3. členu zgolj definiral kdaj lahko nečemu rečemo kolo in kdaj ne. Nikakor pa ne omejuje hitrosti. Za dvokolesa na zunanji pogon, ki lahko dosežejo hitrosti nad 25 km/h zakon zgolj postavlja v drugo kategorijo. Definicija torej ne govori o tem kakšna je omejitev hitrsoti ampak govori o konstrukciji, ki mora biti takšna, da kolo, kjer kolesarju pomaga zunanji motor, le ta ne sme omogočat hitrosti nad 25km/h. Konstrukcijskih omejitev glede lastne sposobnost vrtenja pedal zakon ne postavlja. Al sedaj po tvojem biciklov, ki jih je možno z človeškim pogonom spravit nad 25km/h ni dovoljeno uporabljat v prometu, ker po tvoji butalski logiki ne sodijo med kolesa?

Prav tako bi po tej idiotski logiki veljala omejitev za kolesa vsepovsod in ne samo na kolesarski stezo.


Zakon izpred 20 let je veljal do datuma cca 6 let nazaj. Kako torej že 20 let ne velja omejitev jadni moj glupane?

V zakonu izpred 6 let ne piše, da je hitrost na kolesarski stezi omejena na 25 km/h. Tole si si gladko izmislil. Res ne vem zakaj še vedno lažeš in delaš bedaka iz tebe. Zakon, ki je omejeval hitrost na kolesarski stezi je prenehal veljat leta 1998.

To sklepaš ti, Lakotnik29. Tisto sem dodal samo zato, da se ve, kaj vse pomeni kolo v tem zakonu. Ni mi treba polagati besed v usta, hvala.

In res je, ni 6 let (gledal sem datum zadnje posodobitve ZVCP-1 in ne originalne izdaje tega zakona), ampak je ta bug v zakonu od leta 2004 (se pravi 13 let), ko je prišel v veljavo ZVCP-1, ki so ga očitno spisali in potrdili polpismeni idioti, katerim je uspelo spustiti iz starega zakona ven nekaj tako pomembnega.

Lahko jih uporabljaš, vendar do hitrosti 25 km/h (merjeno po ravnem z ali brez dodatnega pogona) v naseljih. Izven naselij, po voziščih, kolikor ti noge nesejo. Ampak z vso potrebno zaščitno opremo, ki jo potrebujejo tudi motoristi (kinetične energije so primerljive s skuterji sploh, če ima še motor, ki bi ali samodejno ali v kombinaciji s pedaliranjem dal možnost za doseganje znatno višjih hitrosti od 30 km/h)...za motorna kolesa pa veljajo že popolnoma druga pravila - registracija, zaščitna oprema (motoristična čelada), smerokazi itd.

predi ::

St235 je izjavil:


Niti zakon o pravilih cestnega prometa, ki velja od leta 2013 naprej, niti zakon o varnosti v cestnem prometu, ki je veljal pred njim NIMATA omejitve hitrosti, ki bi veljala na kolesarski stezi ali, ki bi veljala posebej za kolesarje.


Da. Ni tega več od leta 2005, ko je ZVCP-1 nadomestil ZVCP. Torej, ne pred šestimi, ne pred dvajsetimi, pač pa pred dvanajstimi leti.

Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP)

Note: ZVCP je še en in na žalost ste tega linkali prej.

Ni samo nepismenost kriva.

solatko ::

Kako naš vrli pikolovski pravnik, hitro zapelje temo v neskončno lapanje o enem členu zakona, katerega tako noben udeleženec v prometu ne pozna in si ga v RL vsak tolmači po svoje.
Delo krepa človeka

jype ::

darksamurai je izjavil:

Enako lahko rečem za kolesarje. Če se niste vsi, se ni nihče.;)
Ja, saj si, že prej - zato sem tudi to odvrnil.

darksamurai je izjavil:

SLO sodna praksa je šla že tako daleč, da samo še čakam primer, ko bo voznik avtomobila na avtocesti zbil kolesarja in zaradi tega šel v zapor.
Ja, to bi bilo super videt, pa tudi pravilno.

RedDrake je izjavil:

No saj, voznik, ki povozi kolesarja, ki prečka cesto pri rdeči tudi reče "saj pot bi morala biti prosta, pa ni bila".
Ja, ampak ker bi moral pri upravljanju zelo nevarne naprave ravnati skrajno skrbno, tega pa seveda ne bo mogel dokazati, ker če ravnaš skrajno skrbno definitivno nikogar ne povoziš.

RedDrake je izjavil:

V pogojih kot včeraj (rahel dež, mokra cesta) se bi na kolesu slišal samo šum vode od lastnih gum.
Nah, tudi piš vetra se je čisto dobro slišal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Kako naš vrli pikolovski pravnik,


On nima pojma o pravu...

Morda se je kdaj samo mimo Pravne fakultete peljal "s kolesom" s hitrostjo 45/uro. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Ima pa zato visok EGO in podcenjevalni odnos do vseh.
Delo krepa človeka

St235 ::

Grey je izjavil:

St235 je izjavil:

In če so kolesa s pomožnim (elektro) motorjem omejena na 25 km/h, potem lahko sklepaš, da je kolo na biped pogon tudi omejeno na 25 km/h.


ne, ne moreš. Zakon je v 3. členu zgolj definiral kdaj lahko nečemu rečemo kolo in kdaj ne. Nikakor pa ne omejuje hitrosti. Za dvokolesa na zunanji pogon, ki lahko dosežejo hitrosti nad 25 km/h zakon zgolj postavlja v drugo kategorijo. Definicija torej ne govori o tem kakšna je omejitev hitrsoti ampak govori o konstrukciji, ki mora biti takšna, da kolo, kjer kolesarju pomaga zunanji motor, le ta ne sme omogočat hitrosti nad 25km/h. Konstrukcijskih omejitev glede lastne sposobnost vrtenja pedal zakon ne postavlja. Al sedaj po tvojem biciklov, ki jih je možno z človeškim pogonom spravit nad 25km/h ni dovoljeno uporabljat v prometu, ker po tvoji butalski logiki ne sodijo med kolesa?

Prav tako bi po tej idiotski logiki veljala omejitev za kolesa vsepovsod in ne samo na kolesarski stezo.


Zakon izpred 20 let je veljal do datuma cca 6 let nazaj. Kako torej že 20 let ne velja omejitev jadni moj glupane?

V zakonu izpred 6 let ne piše, da je hitrost na kolesarski stezi omejena na 25 km/h. Tole si si gladko izmislil. Res ne vem zakaj še vedno lažeš in delaš bedaka iz tebe. Zakon, ki je omejeval hitrost na kolesarski stezi je prenehal veljat leta 1998.

To sklepaš ti, Lakotnik29. Tisto sem dodal samo zato, da se ve, kaj vse pomeni kolo v tem zakonu. Ni mi treba polagati besed v usta, hvala.

In res je, ni 6 let (gledal sem datum zadnje posodobitve ZVCP-1 in ne originalne izdaje tega zakona), ampak je ta bug v zakonu od leta 2004 (se pravi 13 let), ko je prišel v veljavo ZVCP-1, ki so ga očitno spisali in potrdili polpismeni idioti, katerim je uspelo spustiti iz starega zakona ven nekaj tako pomembnega.

Lahko jih uporabljaš, vendar do hitrosti 25 km/h (merjeno po ravnem z ali brez dodatnega pogona) v naseljih. Izven naselij, po voziščih, kolikor ti noge nesejo. Ampak z vso potrebno zaščitno opremo, ki jo potrebujejo tudi motoristi (kinetične energije so primerljive s skuterji sploh, če ima še motor, ki bi ali samodejno ali v kombinaciji s pedaliranjem dal možnost za doseganje znatno višjih hitrosti od 30 km/h)...za motorna kolesa pa veljajo že popolnoma druga pravila - registracija, zaščitna oprema (motoristična čelada), smerokazi itd.


jezus marija od kje si pa ta iditizem sedaj privlekel? Kaj zadaj nam boš povedal, da je zakon pred letom 2004 prepovedoval vožnjo s kolesom nad 25 km/h že kar v naseljih? In da je bila izven naselji za hitrosti nad 25 km/h obvezna full face čelada?

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Ima pa zato visok EGO in podcenjevalni odnos do vseh.

To je stvar vzgoje, izhaja še iz otroštva. Take znake kažejo ljudje, ki so imeli hude težave v otroštvu.

Sicer pa jaz, ko se po kolesarski stezi približujem skupini pešcev (sploh če opazim, da me ne vidijo), malo pocingljam z zvoncem. Večina so presenečeni in se takoj umaknejo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

Jaz pa ustavim in počakam, da spokajo. Ker se mi ne mudi.

Unknown_001 ::

Mare2 je izjavil:

solatko je izjavil:

Ima pa zato visok EGO in podcenjevalni odnos do vseh.

To je stvar vzgoje, izhaja še iz otroštva. Take znake kažejo ljudje, ki so imeli hude težave v otroštvu.

"zavijem z očmi" mislim, saj razumem da poskušaš izraziti svoj odklonilen odnos do njegovega obnašanja, sam te ulične diagnoze so že prav nadležne. Zveni učeno, izpade kretensko in šarlatansko.

Mare2 je izjavil:

Sicer pa jaz, ko se po kolesarski stezi približujem skupini pešcev (sploh če opazim, da me ne vidijo), malo pocingljam z zvoncem. Večina so presenečeni in se takoj umaknejo.


Komunikacija z ostalimi udeleženci prometa je pomembna za varnost. Like!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mare2 ::

jype je izjavil:

Jaz pa ustavim in počakam, da spokajo. Ker se mi ne mudi.


Sem videl na videu, ja. Je tudi v redu poteza. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Grey ::

St235 je izjavil:

jezus marija od kje si pa ta iditizem sedaj privlekel? Kaj zadaj nam boš povedal, da je zakon pred letom 2004 prepovedoval vožnjo s kolesom nad 25 km/h že kar v naseljih? In da je bila izven naselji za hitrosti nad 25 km/h obvezna full face čelada?

Torej si še eden tistih ljudi,...ki ne vidi iz plašnic, ki jih ima na glavi (beri: ozkogleden, če ti slučajno tvoja superiorna pismenost ne bo pomagala razbrati pomena stavka). Človek bi si skoraj mislil, da si imel prste zraven pri tem groznem ZVCP-1 sranju.

Pisal sem, kako bi moralo logično biti, da so členi smiselno povezani med seboj glede na organizacijo in zamisel ostalega sistema prometa, kje so hrošči v zakonu in ne kako je (bilo) zapisano.

In še kot dodatek: pismenost/nepismenost ni spregledanje datuma (lapsus) pač pa kontekstualno razumevanje napisanega. Se pravi, da ne razumeš pomena biti nepismen...

St235 ::

Točno tako, dokler debatiramo o datumu temu lahko rečeš lapsus. Ko pa pridemo do tega, da sanjaš o omejitvah posebej za kolesarje in kolesarske steze pa je to zgolj in le nepismenost.

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

OK, kaj je potem s tvojimi pozivi? Ne bi raje najprej pri sebi pometel?

Ti se oglasas....ki se vozi po cesti, pa ceprav celo pot gledas kolesarsko stezo pol metra stra na tvoji desni.

Nergac.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: St235 ()

jype ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Ti se oglasas....ki se vozi po cesti, pa ceprav celo pot gledas kolesarsko stezo pol metra stra na tvoji desni.
Kje pa naj se po tvoje vozim? Če se po kolesarskih stezah vozite z avtomobili, se moram pač začasno umakniti, kajne?

[D]emon ::



Tudi nekateri na S-T tako razumete statistiko. :))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

GizmoX ::

[D]emon je izjavil:



Tudi nekateri na S-T tako razumete statistiko. :))
Hja, "9 out of 10 people enjoy gang-rape".

Sicer pa ne rabiš biti genij, da po hitrem pogledu v policijsko statistiko spoznaš, da nekaj ni kul (2016, Vrsta udeležencev - mrtvi):
 vozniki osebnih avtomobilov – 45
 pešci – 22
 potniki – 18
 vozniki motornih koles – 22
 vozniki mopedov – 2
 vozniki tovornih vozil – 3
 vozniki traktorjev – 4
 vozniki trikoles – 1
 kolesarji – 13
 ostalo – 0

Ali pa skomigneš z rameni in rečeš such is life.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

perci ::

Še en brezobziren kolesarski napad na nebogljene avtomobiliste. http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

Namesto, da bi (kot vsak normalen) zabremzal, ko ga je avtomobilist izsilil, se je prav nemarno zaletel v avto in ga popraskal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

facepalm ::

Tipicno 24ur.. zvemo le kaj se je zgodilo s kolesarjem..
Je bil avto po trku normalno vozen?

LeQuack ::

facepalm je izjavil:


Je bil avto po trku normalno vozen?


Who cares?
Quack !

jype ::

LeQuack je izjavil:

Who cares?
Kako to misliš, who cares? A si Slovenec, ali nisi? Če je pleh vidno poškodovan, mora voznik dobiti mastno odškodnino za duševne bolečine.

Tisto cesto dobro poznam in vem, kako do takšne nesreče pride: Vozniki nč ne vidte, ker tut nč ne gledate, žmigovce mate pa bl za narobe parkerat kokr kej druzga.

Gregor P ::

Ta čas kolesarji vsak dan kršijo pravila, ko se peljejo kar po Celovški na cesti mimo gradbišča namesto okoli, kamor jih usmerja prometna signalizacija. Nič novega torej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

D3m ::

Darwin jim ne uide.
|HP EliteBook|R5 6650U|

joze67 ::

LeQuack je izjavil:

facepalm je izjavil:

Je bil avto po trku normalno vozen?
Who cares?
We do!

Invictus ::

Vidim, da so morilci kolesarjev še vedno na prostosti.

Zgleda so preslabi vozniki da bi koga povozili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Gregor P je izjavil:

Ta čas kolesarji vsak dan kršijo pravila, ko se peljejo kar po Celovški na cesti mimo gradbišča namesto okoli, kamor jih usmerja prometna signalizacija. Nič novega torej.
Pravilno. Naj prometna signalizacija usmeri motorni promet na vzporedno cesto, če Slovenija spodbuja trajnostno mobilnost.

Gregor P ::

Na tej cesti je omejitev 70 km/h, tam (žal) kolesarji nimajo kaj iskati. Tudi jaz, ko grem peš, grem naokoli, ne pa direkt po zelo premetni, hitri in nevarni cesti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jype ::

Gregor P je izjavil:

Na tej cesti je omejitev 70 km/h, tam (žal) kolesarji nimajo kaj iskati.
A lahko prebereš še člen iz zakona, ki govori o tem, da kolesarji na cesti z omejitvijo 70km/h "nimajo kaj iskati"? Načeloma večina kolesarjev vozi po cestah, kjer je omejitev 90 km/h.

Gregor P je izjavil:

Tudi jaz, ko grem peš, grem naokoli, ne pa direkt po zelo premetni, hitri in nevarni cesti.
Tvoje osebne odločitve so tvoja stvar, spodbujanje trajne mobilnosti pa mora pomeniti, da se uporablja rešitve, ki zagotavljajo udobje za pešce in kolesarje, ne pa za uporabnike osebnih avtomobilov.

Gregor P ::

Sem morda kje omenil kakšen zakon? Preprosto sem le podal moje razmišljanje, da je ta odsek ceste izredno nevaren za "nenadne" kolesarje (med drugim torej tudi zato, ker tam vozila vozijo zelo hitro in niso vajeni kolesarjev na cesti). Obvoz je povsem v redu in neprimerno bolj varen za kolesarje; je pa morda res časovno potraten (a toliko bolj za pešce). Kakršnakoli drugačna bolj "trajno-mobilnostna" in s tem morda boljša rešitev pa bi potrebovala tudi trajen (ustrezno načrtovan) poseg v ta del prostora; ki pa je vprašljiv iz vidika, da je tam čisto dobra kolesarska proga (ko bo pač zopet zgrajena nazaj).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Gregor P je izjavil:

Kakršnakoli drugačna bolj "trajno-mobilnostna" in s tem morda boljša rešitev pa bi potrebovala tudi trajen (ustrezno načrtovan) poseg v ta del prostora;
Ja, res bi bilo izjemno komplicirano zapreti en vozni pas Celovške in po njem začasno speljati pešce in kolesarje - kaj takega bi verjetno povzročilo vsaj nov holokavst, če ne kar izumrtje človeštva.

Invictus ::

jype je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Kakršnakoli drugačna bolj "trajno-mobilnostna" in s tem morda boljša rešitev pa bi potrebovala tudi trajen (ustrezno načrtovan) poseg v ta del prostora;
Ja, res bi bilo izjemno komplicirano zapreti en vozni pas Celovške in po njem začasno speljati pešce in kolesarje - kaj takega bi verjetno povzročilo vsaj nov holokavst, če ne kar izumrtje človeštva.

Saj ga bodo. Od Drenikove naprej po Celovški v center je v planu tropasovnica.

En pas avto, en avtobus, en kolo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Gregor P ::

jype je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Kakršnakoli drugačna bolj "trajno-mobilnostna" in s tem morda boljša rešitev pa bi potrebovala tudi trajen (ustrezno načrtovan) poseg v ta del prostora;
Ja, res bi bilo izjemno komplicirano zapreti en vozni pas Celovške in po njem začasno speljati pešce in kolesarje - kaj takega bi verjetno povzročilo vsaj nov holokavst, če ne kar izumrtje človeštva.
... ne vem, vprašaj tiste, ki se na to spoznajo. Dokaj verjetno bi pa (vsaj kratkoročno) to povzročilo dodatno (hudo) zgostitev prometa, ker je v neposredni bližini obvoznica in se promet razredči šele po njej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

LeQuack ::

Saj promet mora biti zgoščen, to je edino prostorsko učinkovito.
Quack !

Gregor P ::

Danes se neka starejša gospa lovila na pol pasu, je šla dol s pločnika ob kolesu na cesto, pa gor na kolo, pa dol s kolesa, pa spet nazaj ... ob zgoščenem a hitrem prometu. Meni se pač to zdi malo preveč nevarno. Kot rečeno obvoz gre namreč po povsem varni strani. Sam recimo sploh pomislil nisem, da bi šel mimo po cesti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

thramos ::

Skrajni čas, da se promet uredi tako, da avtomobili ne bodo več ogrožali starih gospa. Verjetno najboljša rešitev bi bila, da se motorni promet spelje po časovno potratnem obvozu in s tem omogoči varno pot trajnostno bolj odgovornih uporabnikov prevoznih sredstev.

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

Ti se oglasas....ki se vozi po cesti, pa ceprav celo pot gledas kolesarsko stezo pol metra stra na tvoji desni.
Kje pa naj se po tvoje vozim? Če se po kolesarskih stezah vozite z avtomobili, se moram pač začasno umakniti, kajne?

Tvoj manever umikanja traja 3-4 km vožnje po cesti , namišljenim avtomobilom, ki vozijo po kolesarskih stezah.:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Gregor P ::

thramos je izjavil:

Skrajni čas, da se promet uredi tako, da avtomobili ne bodo več ogrožali starih gospa. Verjetno najboljša rešitev bi bila, da se motorni promet spelje po časovno potratnem obvozu in s tem omogoči varno pot trajnostno bolj odgovornih uporabnikov prevoznih sredstev.
... obvoz tam je namenjen izključno pešcem in kolesarjem, praktično je fizično nemogoče, da bi tam lahko vozila večja vozila, kar je tudi najbolj varno za starejše gospe in ostale.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

thramos ::

Razumem, a bolj smiselno bi bilo narediti obvoz za tista vozila, ki neposredno in posredno veliko bolj ogrožajo okolico, najkrajšo in najprimernejšo pot, pa prepustiti ostalim. Tako z enim zamahom ubiješ dve muhi - otežiš načine prevoza, ki obremenjujejo okolje in škodijo ostalim udeležencem ter spodbujaš načine prevoza, ki tega ne počnejo.

Gregor P ::

Dejansko se moraš miselno izredno potruditi, da kar stopiš sredi ceste in se odločiš, da bo to tvoj obvoz, pa naj stane kar hoče (torej tvoje življenje); medtem ko imaš povsem poleg bolj mirno, varno in čistejšo možnost, obenem pa solidarno nobenemu ne otežuješ ničesar. Zato sem sam tudi bil dokaj presenečen, ko sem videl nekatere kolesarje ubrati to pot. Meni je to enako kot da bi šel kar direkt prečkati avtocesto oz. obvoznico, čeprav je malo naprej nadvoz; je dosti hitreje, a vendar ...

Morda bodo v prihodnosti naredili, ali vsaj razmislili o smiselnih obvozih tudi za te ljudi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Tvoj manever umikanja traja 3-4 km vožnje po cesti , namišljenim avtomobilom, ki vozijo po kolesarskih stezah.:))
Mhm, tole je v After Effects narisano:

Potem mi je bilo pa dolgčas, pa sem še tele narisal:

Potem pa še tele:

Naj nadaljujem?

thramos ::

Gregor P je izjavil:

Dejansko se moraš miselno izredno potruditi, da kar stopiš sredi ceste in se odločiš, da bo to tvoj obvoz, pa naj stane kar hoče (torej tvoje življenje); medtem ko imaš povsem poleg bolj mirno, varno in čistejšo možnost, obenem pa solidarno nobenemu ne otežuješ ničesar. Zato sem sam tudi bil dokaj presenečen, ko sem videl nekatere kolesarje ubrati to pot. Meni je to enako kot da bi šel kar direkt prečkati avtocesto oz. obvoznico, čeprav je malo naprej nadvoz; je dosti hitreje, a vendar ...

Morda bodo v prihodnosti naredili, ali vsaj razmislili o smiselnih obvozih tudi za te ljudi.


Zakaj pa se tako odločajo avtomobilsti in s tem povsem nesolidarno otežujejo in neposredno ogrožajo življenje šibkejšim ter posredno še vsem ostalim? Iz povsem istega razloga.

Zato mora biti obvoz narejen za tiste, ki to počnejo v bistveno manjši meri, ne pa za tiste, ki to počnejo drastično.

Koncept "obvoza" mora začeti veljati za avtomobilste.

Gregor P ::

Predlagam, da si ogledaš lokacijo na lastne oči, da ne bo tako na pamet ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
28 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220087 (12914) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818481 (6777) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738523 (33394) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957586 (50776) jype

Več podobnih tem