» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
26 / 29
»»

solatko ::

jype - Imam še cenejši način, vsem voznikom, ki so bili kdajkoli pešci, damo sredstvo za samomor po izbiri (veliko jih bo uporabnih večkrat). Tako razrdečimo odstranimo voznike in ostanejo samo pešci, brez vozniških dovoljenj.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko je izjavil:

damo sredstvo za samomor po izbiri
A superge?

Mare2 ::

p5630871 Edini 100%-ni način je, da se šibkejši udeleženci naučijo nekaj osnovnih trikov,[/st.citat naj bi izjavil:



To ravno ni 100%-ni način, je pa tam nekje 99,99999% -tni. :)

100%-ni bi bil, da si sk


To ravno ni 100%-ni način, je pa tam nekje 99,99999% -tni. :)

100%-ni bi bil, da si skoz doma. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

next3steps ::

Ishmael je izjavil:

perci je izjavil:

Če bi bilo to res, ti ne bi imel izpita.


Take neumnosti lahko otresate samo kolesarji ki se še nikoli niste usedli za volan.

Bil udeležen v treh prometnih nesrečah, od tega sem pri eni sem sam slabo nadziral vozilo. Pri tej sem utrpel poškodbe, ki bi lahko bile fatalne.
Dodam še lahko množico skorajšnjih nesreč.
Nikjer za te nesreče ni bil kriv kolesar, niti v tistih skorajšnjih ne. V tistih, ki so se zgodile se le-te ne bi zgodile, če bi bili na kolesih.

solatko ::

3much5me - Ko so bile samo konjske vprege, je bilo tudi manj nesreč, razen, ko so konji zbezljali.
Smo pač v 21. stoletju in je avto eno od sredstev, za uravnavanje naravnega prirastka. Tam, kjer imajo visok standard, je rojstev manj, zato je tudi prometna kultura bolj na nivoju, kjer je prirastka največ, pa je tudi promet v anarhiji.

Kitajci so nenormalno dvignili število prebivalcev ravno zato, ker je bilo kolo skoraj edino prevozno sredstvo. Z dvigom standarda, se situacija tudi tam zboljšuje, vedno več jih ima avto in vedno več imajo hujših nesreč.

Sarcasm on!
Delo krepa človeka

Ishmael ::

3much5me - Ko so bile samo konjske vprege, je bilo tudi manj nesreč, razen, ko so konji zbezljali.

To sploh ni res. Nesreče so se dogajale dnevno.
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

solatko ::

Samo mrtvih je bilo pa bolj malo!
Delo krepa človeka

Ishmael ::

solatko je izjavil:

Samo mrtvih je bilo pa bolj malo!

Vsaka poškodba je bila smrtna
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS

next3steps ::

solatko je izjavil:

3much5me - Ko so bile samo konjske vprege, je bilo tudi manj nesreč, razen, ko so konji zbezljali.
Smo pač v 21. stoletju in je avto eno od sredstev, za uravnavanje naravnega prirastka. Tam, kjer imajo visok standard, je rojstev manj, zato je tudi prometna kultura bolj na nivoju, kjer je prirastka največ, pa je tudi promet v anarhiji.

Kitajci so nenormalno dvignili število prebivalcev ravno zato, ker je bilo kolo skoraj edino prevozno sredstvo. Z dvigom standarda, se situacija tudi tam zboljšuje, vedno več jih ima avto in vedno več imajo hujših nesreč.

Sarcasm on!

Javni promet pa tam ni bil nikoli boljši.

GizmoX ::

kuvanasarma je izjavil:

Ugotovitve:
a)nihče od voznikov (vsaj mentalno zdravih) ne bo namerno povozil kolesarja
b)nobenega od voznikov tudi ne moti če kolesarji vozijo po cesti čeprav imajo na voljo kolesarsko stezo, če je le ta v slabem stanju
c)če pa je kolesarska čisto v redu pa seveda voznike to zmoti
a) se mi je že zgodilo, da se je za menoj vozil avtomobilist, ki je trobil in v sunkih pospeševal-zaviral-pospeševal-zaviral za menoj. A me na koncu koncev ni povozil, tako da verjetno tvoja trditev drži :)
b) avtomobilisti s ceste vidijo le, da je na pločniku bela črta/rdeče pobarvan del pločnika; še zdaleč pa ne vidijo, v kakšnem voznem stanju je, posledično sklepajo, da je v redu; v večini primerov torej sledi c)
c) nekatere avtomobiliste moti deljenje ceste s kolesarji tudi v primeru, ko je kolesarska steza v slabem stanju - "bodo pač vozili počasneje (po kolesarskih), saj se tudi mi včasih vozimo po luknjastih cestah (sicer ne počasneje, a vendar)"

kuvanasarma je izjavil:

Neskladja v vaših ugotovitvah:
a) Če voznik spregleda kolesarja/pešca je kriv
b) če pešec skoči na cesto in pride do trka je kriv voznik
c) če kolesar/pešec gre v rdečo in pride do nečesa je spet kriv voznik
d) voznik je kriv SAMO zato ker vozi avto in ni peš tudi če je naredil vse kar je v njegovi moči da do trka ne pride
e) pešec/kolesar lahko dela kar hoče/kjer hoče kriv je voznik???To ni smiselno, žal...
a) ko ima avtomobilist možgane na avtopilotu, ne pelje on avta ampak avto pelje njega (da lahko razmišlja o službi, družini, opravkih, pa še kakšen sms napiše in klic opravi)
b) otrok je otroka porinil, da je s torbo hrbtno padel na cesto pred moj avto. Se mi je zdelo, da od prerivanja teh mulcev ne bo nič dobrega. "ampak omejitev je bila 50km/h" bi bila slaba tolažba, če ne bi že preventivno zaviral.
d) pod "je naredil vse kar je v njegovi moči da do trka ne pride" si avtomobilisti večinoma predstavljajo "tako močno sem pritisnil na zavoro, da bi še pedal skoraj odlomil",
manjka pa še "preventivno sem zmanjšal hitrost na npr. 30km/h, ker če v tejle sumljivi situaciji pride do sranja, bom s svojimi 50km/h nekoga ubil"
c in e) kriv gor ali dol, če nekoga povoziš do smrti, bo "ampak imel je rdečo/ampak on je prekršil pravilo" slaba tolažba.

Če voziš avtomobil, še ne pomeni, da je tvoja vožnja pomembnejša od življenja nekoga. Voziš pa nevarno vozilo, s katerim lahko koga ubiješ.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GizmoX ()

solatko ::

GizmoX - Prvo pravilo dobrega voznika je - za volanom 100%-na koncentracija na promet!
Drugo pravilo dobrega voznika je predvidevanje - to je v veliki meri odvisno od izkušenj.
Tretje pravilo je - obvladanje vozila.
Četrto pravilo je - pridobivat, na različne načine, čim več sposobnosti pravilnega reagiranja v kritičnih situacijah.
Peto pravilo - Vedno vozi z rezervo (nekje 70% zmožnosti), torej tam, kjer iz občutka veš, da bi šel brez problemov veliko hitreje, nikoli na limit!
Šesto, morda celo prvo pravilo - vedno pazi nase in s tem, boš vedno pazil tudi na druge.
Sedmo pravilo - če se ne počutiš sposobnega za vožnjo, se ne usedi za volan.
Osmo pravilo - Nikoli, ampak res nikoli ne vozi pod uplivom opojnih substanc!!!!!!!!
Deveto pravilo - imej vozilo vedno tehnično brezhibno.
Deseto pravilo - nauči se predhodnih devet pravil na pamet in se jih drži, pa boš dočakal visoko starost, brez nezgod in brez ogrožanja drugih v prometu.
Delo krepa človeka

perci ::

Še eno v stilu solatnih pravil

Enajsto pravilo: Ne se zaletet in ne povozit nikogar.

darksamurai ::

Smetana S-T foruma je naumila sledeče:
a) pešec, ki stopi pred vlak ne dela samomora
b) kolesar, ki prevozi rdečo in zapelje pred avto/avtobus/tovornjak ne dela samomora
c) kolesar je vedno nedolžen, tudi v primeru, ko zbije in ubije peščca

PS: tudi kolesar v pajkicah je pri hitrosti 40+ km/h lahko smrtno nevaren za pešca.

Zgodovina sprememb…

jype ::

darksamurai je izjavil:

PS: tudi kolesar v pajkicah je pri hitrosti 40+ km/h lahko smrtno nevaren za pešca.
Tudi pešec je lahko smrtno nevaren za pešca. Praktično vsi primeri, ko je nekdo nekoga zabodel z ostrim predmetom, se lahko obravnavajo kot prometna nesreča dveh pešcev (če že hočeš posploševat na absurden način, da bi dokazal svoj očitno napačen prav).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: knesz ()

darksamurai ::

jype je izjavil:

darksamurai je izjavil:

PS: tudi kolesar v pajkicah je pri hitrosti 40+ km/h lahko smrtno nevaren za pešca.
Tudi pešec je lahko smrtno nevaren za pešca. Praktično vsi primeri, ko je nekdo nekoga zabodel z ostrim predmetom, se lahko obravnavajo kot prometna nesreča dveh pešcev (če že hočeš posploševat na absurden način, da bi dokazal svoj očitno napačen prav).


To posploševanje je samo ogledalo vsem, ki pravite, da so vozniki morilci.

Se strinjam, veliko število voznikov ne bi smelo imeti izpita in avtomobila. Prav tako je kar veliko število kolesarjev, ki bi morali hoditi peš.

perci ::

Nihče ne pravi, da so vsi vozniki morilci.

To pravimo zgolj za tiste, ki mislijo, da jim ni treba ustavljati na prehodu za pešce, ker jim je škoda energije za ustavljanje 2-tonske pošasti za enega pešca.

darksamurai ::

Še enkrat preberi celotno temo. Nekateri so to eksplicitno trdili.

Pred prehodom za pešce se je definitivno potrebno ustaviti, prav tako pa se mora tudi kolesar v pajkicah ustaviti pri rdeči luči. ;)

nevone ::

Nihče ne pravi, da so vsi vozniki morilci.


Pa kaj potem tudi če pravi. Če si normalen voznik se zaradi tega ne vznemirjaš. Če ti nekdo reče, da si morilec, še ne pomeni, da si res. Sploh pa ni treba biti solidaren s tistimi, ki pa potencialno so.

Seveda se pa vsi bojimo situacij, da bi se samomorilci metali pod kolesa, voznike bi pa označevali za morilce.

Ker obstajajo ljudje, ki so tega sposobni (namreč nedolžnega človeka obsoditi zločina). Jih je zelo malo, ampak so bistveno bolj agresivni.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

jype ::

perci je izjavil:

Nihče ne pravi, da so vozniki morilci.
Jaz pravim, da so vozniki morilci. Moj vir je policijska statistika.

darksamurai ::

Potem so tudi kolesarji. Sicer so v statistično manjšem obsegu, ampak hej, statistika točno to pravi. ;)

jype ::

darksamurai je izjavil:

Potem so tudi kolesarji. Sicer so v statistično manjšem obsegu, ampak hej, statistika točno to pravi. ;)
Potem so tudi pešci. Sicer statistično v večjem obsegu kot kolesarji, ampak hej, statistična točno to pravi.

ales85 ::

jype je izjavil:

darksamurai je izjavil:

Potem so tudi kolesarji. Sicer so v statistično manjšem obsegu, ampak hej, statistika točno to pravi. ;)
Potem so tudi pešci. Sicer statistično v večjem obsegu kot kolesarji, ampak hej, statistična točno to pravi.

Pešci v večjem obsegu kot kolesarji? Vir?

facepalm ::

jype je izjavil:

perci je izjavil:

Nihče ne pravi, da so vozniki morilci.
Jaz pravim, da so vozniki morilci. Moj vir je policijska statistika.


V statistiki dejansko res pise koliko ljudi je bilo umorjenih v prometu? Ne vodijo zgolj stevilo mrtvih/ubitih?

gusto ::

Naj povem moje izkušnje. Kolesarim po regionalnih cestah z nekje malo do srednje prometa s cestnim kolesom. Po navadi se peljem popolnoma ob desnem robu, včasih se umaknem še za črto, če je prostor. Kaj imam od tega? Avtomobili me prehitevajo v škarje. Če se peljem 30 cm od roba so pa živčni, mi trobijo in žugajo. Takšnih je 10-20% procentov. Vsekakor preveč, da bi lahko kolesarstvo obravnaval kot varno.

Manjka predvsem strpnosti, na cesti in tudi drugod. Vsak gleda samo na svojo rit, kako bo hitreje, lažje, z najmanj napora prišel do nekega cilja. Res je težko dati prestavo nižje, počakati 15 sekund in varno prehiteti. Avto je v odnosu do kolesarja potencialno orožje za uboj, tega se moramo v avtu zavedati in ravnati pametno in odgovorno tudi, če se sam kolesar na cesti tako ne obnaša.

Looooooka ::

Ko bom videl kolesarja ustavit, ko je rdeca in, ko pesci preckajo cesto se lahko pogovarjamo o kulturi kolesarjev. Do takrat ste zal najslabsi udelezenci v prometu in bi bilo vsem brez vas veliko bolje. #fact

gusto ::

Looooooka je izjavil:

Ko bom videl kolesarja ustavit, ko je rdeca in, ko pesci preckajo cesto se lahko pogovarjamo o kulturi kolesarjev. Do takrat ste zal najslabsi udelezenci v prometu in bi bilo vsem brez vas veliko bolje. #fact


Ne bom preveč trzal na takšne provokacije, bi pa dodal še nekaj. Kot kolesarja smatram osebo, ki se v svojem prostem času zaradi lastne želje in užitka vozi s kolesom. Vsi ostali so migranti na kolesih (služba, šola..). Med pravimi kolesarji je kultura višja, kot med temi, ki se gužvajo v jutranjih konicah.

ales85 ::

gusto je izjavil:

Looooooka je izjavil:

Ko bom videl kolesarja ustavit, ko je rdeca in, ko pesci preckajo cesto se lahko pogovarjamo o kulturi kolesarjev. Do takrat ste zal najslabsi udelezenci v prometu in bi bilo vsem brez vas veliko bolje. #fact


Ne bom preveč trzal na takšne provokacije, bi pa dodal še nekaj. Kot kolesarja smatram osebo, ki se v svojem prostem času zaradi lastne želje in užitka vozi s kolesom. Vsi ostali so migranti na kolesih (služba, šola..). Med pravimi kolesarji je kultura višja, kot med temi, ki se gužvajo v jutranjih konicah.

Po mojih izkušnjah to ne drži. Ne bom trdil, da je obratno, ampak na splošno se mi zdi kultura med, po tvoje, "pravimi kolesarji", nizka.

[D]emon ::

Danes sem videl zabavno sceno: Vase-zagledani cefur™ s priveskom™ se lepo sprehaja po sredi kolesarske steze. Mimo pripelje kolesar, ki mu rece, naj ne hodi po kolesarski in odpelje naprej. Cefur se razpizdi in kolesarja lovi skoraj 300m, s tem da ga je na koncu ze ujel. No, koncalo se je tako, da je kolesar odpeljal naprej, cefur pa v eni minuti izgobezdal ves svoj besedni zaklad. Privesek je pa jokala tam nekje zadaj da naj neha. :))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Unknown_001 ::

A je tukaj judging contest?

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Darko! ::

[D]emon je izjavil:

Danes sem videl zabavno sceno: Vase-zagledani cefur™ s priveskom™ se lepo sprehaja po sredi kolesarske steze. Mimo pripelje kolesar, ki mu rece, naj ne hodi po kolesarski in odpelje naprej. Cefur se razpizdi in kolesarja lovi skoraj 300m, s tem da ga je na koncu ze ujel. No, koncalo se je tako, da je kolesar odpeljal naprej, cefur pa v eni minuti izgobezdal ves svoj besedni zaklad. Privesek je pa jokala tam nekje zadaj da naj neha. :))



Zelo nazoren in plastičen opis.
Si kar predstavljam sceno, ki bi jo iz omenjene zgodbe lahko posneli akterji filma Pr'Hostar.

:))

jype ::

Js mam video:

Mare2 ::

A nimaš zvonca? :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

jype ::

Ne, potem bi bil pretežek bicikl, itak pa pri taki hitrosti zvočni signali nimajo smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Ne, potem bi bil pretežek bicikl, itak pa pri taki hitrosti zvočni signali nimajo smisla.


Wat? Se ti zajebavaš? Dopplerjev efekt anybody.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

Unknown_001 ::

jype je izjavil:



Pa kaj ti misliš da ga po cesti šibaš čez en Mach ? Ti bo treba števc popravt. Pa mimgrede zvonc se bi teoretično čul še bolj "visoko". V vsakem primeru pa bi prej zvok pripotoval do pešca kot ti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Unknown_001 je izjavil:

V vsakem primeru pa bi prej zvok pripotoval do pešca kot ti.
Fizika ti pa ne leži, vidim?

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

V vsakem primeru pa bi prej zvok pripotoval do pešca kot ti.
Fizika ti pa ne leži, vidim?


Se mi zdi, da se nekdo tukaj precenjuje. Nimaš pogojev da z biciklom presežeš hitrost zvoka.

S čim ti meriš hitrost? Ne me jebat da maš pitot prandtlovo cev na čeladi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Unknown_001 je izjavil:

S čim ti meriš hitrost?
GPS, jasno.

Moja največja hitrost je zabeležena kot 94.000 km/h.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

S čim ti meriš hitrost?
GPS, jasno.

Moja največja hitrost je zabeležena kot 94.000 km/h.


Daj ti ta gypsy S mal poglej. Se mi zdi, da tebi kaže metre na uro...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

Unknown_001 je izjavil:

Daj ti ta gypsy S mal poglej. Se mi zdi, da tebi kaže metre na uro...
Jaz v meritve ne dvomim. Gre za tehnologijo ameriške vojske, torej je zagotovo zanesljiva.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Daj ti ta gypsy S mal poglej. Se mi zdi, da tebi kaže metre na uro...
Jaz v meritve ne dvomim. Gre za tehnologijo ameriške vojske, torej je zagotovo zanesljiva.


Nes nazaj ciganu ki ti je to prodal. Lagali su te.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jype ::

Cigarminu? Sej vsi isto pokažejo.

Unknown_001 ::

jype je izjavil:

Cigarminu? Sej vsi isto pokažejo.


Pol pa enote narobe bereš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

perci ::

Verjetno se vozi mimo pešcev na kakem kometu, pa je relativna hitrost potem verjetno res tam tam.

GizmoX ::

Unknown_001 je izjavil:

jype je izjavil:

... itak pa pri taki hitrosti zvočni signali nimajo smisla.
Wat? Se ti zajebavaš? Dopplerjev efekt anybody.
In potem Raptor F16 pade v luknjo, ki si jo je sam skopal...:)) (jype ni nikjer napisal, da s kolesom prebija zvočni zid)

Zvonček je pri taki hitrosti res nekoristen. Pešci za reagiranje (slišim, pogledam, se ustrašim, pogledam kje sploh sem, pogledam kam sploh lahko grem, stopim nazaj na površino za pešce) porabijo toliko časa, da jih je pogosto bolj smiselno le počakati in obvoziti (da se vsaj ne preplašijo, ta nežna bitja).
udirač => uni. dipl. inž. rač.

mirator ::

Ko takole berem nekatere poste, se mi zdi, da gredo nekateri še s kolesi v posteljo.:)

jype ::

mirator je izjavil:

Ko takole berem nekatere poste, se mi zdi, da gredo nekateri še s kolesi v posteljo.:)


In se pokrijemo s kolesom, da nas ne zebe.

ahac ::

mirator je izjavil:

Ko takole berem nekatere poste, se mi zdi, da gredo nekateri še s kolesi v posteljo.:)

Boljš s kolesom kot z avtom... :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Grey ::

Đizs krajst jype, absolutno prehitro pelješ. 25 km/h je najvišja dovoljena hitrost po kolesarskih stezah...zvonček lepo gor pa zvoni, ko boš 2 sekundi stran od pešca.
««
26 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220088 (12915) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818481 (6777) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738523 (33394) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957587 (50777) jype

Več podobnih tem