Forum » Na cesti » Alfa Romeo 159 JTD - si kdo lasti?
Alfa Romeo 159 JTD - si kdo lasti?
shadeX ::
Partnerka se je zagledala v tale avto in v kar se ženska zagleda jo stežka prepričaš v nasprotno. Sedaj ima VW Passat 2006 ampak ji ne sede preveč.
Zanimajo me mnenja o teh avtomobilih. Kakšni so stroški vzdrževanja, npr mali servisi, veliki servisi, se kaj kvari,. itd. Gre se za letnik od 2005 do 2008.
Vsako mnenje / izkušnja v zvezi s tem avtom dobrodošlo.
Hvala!
Zanimajo me mnenja o teh avtomobilih. Kakšni so stroški vzdrževanja, npr mali servisi, veliki servisi, se kaj kvari,. itd. Gre se za letnik od 2005 do 2008.
Vsako mnenje / izkušnja v zvezi s tem avtom dobrodošlo.
Hvala!
- spremenil: shadeX ()
kixs ::
Pojdi na alfa forum in malo pobrskaj po temah o 159 ali se celo prijavi in vprasaj.
http://forum.alfa-klub.com/index.php
lp
http://forum.alfa-klub.com/index.php
lp
Rippy ::
Avto ni posebno problematičen, če je redno vzdrževan. Boljše je, da vzame od letnika 2008 naprej, avto je 50kg lažji in ima pravilno servo tekočino, pred tem je imela napačno in je bila kerozivna za letev, sicer do danes bi moralo vse to biti že popravljeno. Glej, da ima znano sevrisno zgodovino, redno menjano olje zaradi turbine. Kratke razdalje tudi niso zdrave za DPF filter.
Moraš pa vseeno biti malo previden ker gre že za dokaj stari in težki avto, sicer nima specifično problematično vzmetenje ampak bi lahko je kakšen amortizer proti koncu. Če kaj škripa so puše zelo poceni in jih je lako zamenjati. Pri vseh modelih pozorno poglej pod prage, če so gumjasti čepki ven popadali in je dolgo brez sanacije je možno, da bo kmalu kakšna notrjanja rja - popravilo zna biti tudi čez 700 eur, da je kot nov. Avto je zelo dobro pocinkan in ponavadi ne rjavi tako hitro, prednji in zadnji most in roke pa znajo včasih kar lepo oksidirati, ponovno poglej pod avto.
Sklopke in vzrajniki ponavadi zdržijo med 150k-280k (odvisno od voznika), pri nižji hitrosti dej v tretjo ali četrto prestavo in po gasu, če pride do zdrsa je za 1.9 sklopka/vzrajnik okoli 550€, 2.4 in 2.0 okoli 700€ brez dela.
2.2 bencinarja ni najboljše kupovat, dokaj požrešen motor. Znana napaka je, da razteza verigo.
1.9 JTDm je znana napaka M32 menjalnik, slabi ležaji. Pojdi skozi prestave in dej roko nežno na ročico, če v katerikoli prestavi ziba ročko ali preveč vibrira, ko naglo dodaš ali odstraniš gas so slabi ležaji, materjal 300€ + delo vsaj še toliko. Ima tudi možnost, da swirl ventile posesa.
2.4 JTDm ima slabo zgrajeno glavo motorja, občasno poka. Pred in po vožnji preveri, če je kaj smetane na čepku za dolivanje olja in palčki za preverjanje olja, mislim, da je tukaj strošek pod 1000€.
Turbine so kakovostne, sicer tako kot pri vseh, redna menjava olja in nežnejša vožna dokler ni na temperaturi drastično podaljša življensko dobo.
Moraš pa vseeno biti malo previden ker gre že za dokaj stari in težki avto, sicer nima specifično problematično vzmetenje ampak bi lahko je kakšen amortizer proti koncu. Če kaj škripa so puše zelo poceni in jih je lako zamenjati. Pri vseh modelih pozorno poglej pod prage, če so gumjasti čepki ven popadali in je dolgo brez sanacije je možno, da bo kmalu kakšna notrjanja rja - popravilo zna biti tudi čez 700 eur, da je kot nov. Avto je zelo dobro pocinkan in ponavadi ne rjavi tako hitro, prednji in zadnji most in roke pa znajo včasih kar lepo oksidirati, ponovno poglej pod avto.
Sklopke in vzrajniki ponavadi zdržijo med 150k-280k (odvisno od voznika), pri nižji hitrosti dej v tretjo ali četrto prestavo in po gasu, če pride do zdrsa je za 1.9 sklopka/vzrajnik okoli 550€, 2.4 in 2.0 okoli 700€ brez dela.
2.2 bencinarja ni najboljše kupovat, dokaj požrešen motor. Znana napaka je, da razteza verigo.
1.9 JTDm je znana napaka M32 menjalnik, slabi ležaji. Pojdi skozi prestave in dej roko nežno na ročico, če v katerikoli prestavi ziba ročko ali preveč vibrira, ko naglo dodaš ali odstraniš gas so slabi ležaji, materjal 300€ + delo vsaj še toliko. Ima tudi možnost, da swirl ventile posesa.
2.4 JTDm ima slabo zgrajeno glavo motorja, občasno poka. Pred in po vožnji preveri, če je kaj smetane na čepku za dolivanje olja in palčki za preverjanje olja, mislim, da je tukaj strošek pod 1000€.
Turbine so kakovostne, sicer tako kot pri vseh, redna menjava olja in nežnejša vožna dokler ni na temperaturi drastično podaljša življensko dobo.
shadeX ::
Hvala za izčrpen odgovor, definitivno pomaga. Ubistvu če bo alfa, bo 1.9 JTD, 110KW (150KM), bencinarji in drugi ne pridejo v poštev. Kako je pa s servisi oz. stroški rednih servisov pri privatniku? (Slišal sem da so od 300€ naprej za mali servis pri pooblaščenem servisu. Ne vem ali je to res ali ne).
Kakšen € več pri servisih sicer toleriram, glede na to da je vožnja v primerjavi s passatovo "orgazmična", da bi pa dajal 200€ več za servise kot dam za VW pa no way.
Kakšen € več pri servisih sicer toleriram, glede na to da je vožnja v primerjavi s passatovo "orgazmična", da bi pa dajal 200€ več za servise kot dam za VW pa no way.
Rippy ::
Rekel bi, da so ti stroški najverjetneje primerljivi s pasatom, cene servisnih/nadomestnih delov so ponavadi vezane na vrednost novega avtomobila. Drugače si pa v zakup vzami, da boš verjetno pri vsakem rabljenem pri tej starosti moral vložiti v njega še vsaj 1000-2000€, zato ti priporočam, da ne gledaš samo najcenejših (ne pozabit, da kupuješ avto za ceno 20% novega). Sploh okoli 200k+ km vprašaj če je že bila kdaj menjana sklopka, obnovljen menjalnik itd in če je res samo to, ostalo odlično z znano zgodovino, lahko po potrebi v enem urediš za malo nad 1000€ z vztrajnikom.
TOP ::
Ja če hočeš tako staro Alfo je priporočljivo,da si mal mehanika,da si znaš kej sam popravit drugač bo draga zadeva.Rezervni deli so ziher cenejši kot pa vw Pasatu.Sam ej Pasata zamenjat za staro kanto od Alfe,to pa mora biti posebna ljubeze..Že sama vožnja bo razlika,če ti pri Alfi kaj škripa armaturka moraš vzet to v obzir,da je tole Italjan.Sosed ima 147 od novega sam je mehanik in jo sam popravlja ima pa kar veliko raznih čudnih težav,drugače gre pa dobro sam,ko pa zjutraj vžge on Alfo žena pa golfa oba dizel pa misliš,da je namesto Alfe traktor tudi trese v avtu,medtem ko v Golfu ne je pa res,da 147 je mali avto.Veliko sreče in upaj,da ne bo veliko okvar,ker pri Pasatu jih ziher je imel manj.
Rippy ::
TOP sicer za starejše modele (147 in 156) ne vem toliko, razen to, da imajo nekoliko slabše narejene roke, puše in jih je potrebno dokaj pogosto menjati...je pa zadeva na platformi iz leta 1996. Ne bi pa rekel, da je 159 manj (ali vsaj veliko manj) nezanesljiv avto, kot pasat iz iste generacije, sta tudi v podobnem cenovnem razredu. Težava se ponavadi pojavi pri lastnikih, ki so defenitivno v povprečju mlajši in to lahko pomeni manj uradnih servisov in več "šeraufanja", manjša finančna zmožnost rednih popravil ali pa vsaj agresivnejša vožnja.
harmony ::
Ja če hočeš tako staro Alfo je priporočljivo,da si mal mehanika,da si znaš kej sam popravit drugač bo draga zadeva.Rezervni deli so ziher cenejši kot pa vw Pasatu.Sam ej Pasata zamenjat za staro kanto od Alfe,to pa mora biti posebna ljubeze..Že sama vožnja bo razlika,če ti pri Alfi kaj škripa armaturka moraš vzet to v obzir,da je tole Italjan.Sosed ima 147 od novega sam je mehanik in jo sam popravlja ima pa kar veliko raznih čudnih težav,drugače gre pa dobro sam,ko pa zjutraj vžge on Alfo žena pa golfa oba dizel pa misliš,da je namesto Alfe traktor tudi trese v avtu,medtem ko v Golfu ne je pa res,da 147 je mali avto.Veliko sreče in upaj,da ne bo veliko okvar,ker pri Pasatu jih ziher je imel manj.
Ti ocitno se nisi vozil Alfe in nimas pojma kaj klobasas. Tipicni hebeni vw fan.
dottor ::
Imam 156 1.9 JTD. Če imaš blizu ITA mejo dobiš po odpadih vse po relativno razumnih cenah. Svojo sem dobil dokaj izpod cene in razlike nisem še porkil v stroških. Pri 220k km mi je šla turbina in sem dobil na odpadu drugo (glede na stanja turbine ni imela več kot 20k km) za 100€, plastike, cev za zrak, odbijači, .. to dobiš vse čez iz odpada relativno poceni, prav tako sme zamenjal amortizerje ki so bli čisto zanič in sem jih dobil po 50€ na par. Mi je pa konc leta šla sklopka in sem dal za komplet (sklopka + potinsi ležaj + potisna plošča) nekje 700€ brez dela. Nevem kako je z 159 ampak ponavadi imajo alfe probleme z rokami.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
shadeX ::
Alfe vem da imajo probleme z rokami, tudi 159 ni izjema ampak to ni nek večji problem. Kar se tiče same zanesljivosti alf je to da se "kvarijo", samo mit, ki se je držal starih bencinarjev (čeprav tudi sam raje ne bi reskiral preveč in kupoval bencinarja), je pa dizel (JTD) eden izmed najzanesljivejših motorjev (made by Fiat). Drgač me pretirano ne skrbi za stroške s popravili, ampak kot sem omenil so bolj servisi "problem". Namreč trenutno se dela res veliko km in bi povečan strošek malih servisov bil kar nadležen (sedaj pri privatniku dam 180EUR za pasata, kar se mi sploh ne zdi dost). Govoril sem namreč z tipom, ki je imel to alfo, pa je za MALE servise (sicer pri pooblaščencu), dajal 400EUR (wtf?).
Drgač Alf 159 ne dobiš še po odpadih (vsaj zasledil jih še nisem), da bi lahko razpolagal s poceni rezervnimi deli v nedogled.
Mogoče za Alfe 147, lahko celo 156 ampak za 159 so se na telefonih oglašali sami starejši gospodje (50+).
Drgač Alf 159 ne dobiš še po odpadih (vsaj zasledil jih še nisem), da bi lahko razpolagal s poceni rezervnimi deli v nedogled.
Težava se ponavadi pojavi pri lastnikih, ki so defenitivno v povprečju mlajši
Mogoče za Alfe 147, lahko celo 156 ampak za 159 so se na telefonih oglašali sami starejši gospodje (50+).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
dottor ::
Jaz imam to srečo da je oče mehanik, tako da servise in vsa popravila delamo doma (mali servis, ploščice, amortizerji, sklopka, turbina, ...). Pa še en mali trik: vsaj moja alfa uporablaj selenia olje ki ga polni petronas in dobiš istega od petronasa za kar nekaj manj denarja
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Horejšio ::
Enkrat v lajfu si jo moraš lastiti :) "Think of it as Angelina Jolie. You've heard she's mad and eats nothing but wallpaper paste. But you would, wouldn't you?"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Horejšio ()
dj_uro ::
Enkrat si v lajfu si jo moraš lastiti :) "Think of it as Angelina Jolie. You've heard she's mad and eats nothing but wallpaper paste. But you would, wouldn't you?"
aha...
Angelina Jolie s sifilisom; enkrat si jo morš lastit... ;)
vw-klub.si
Heavy ::
Enkrat si v lajfu si jo moraš lastiti :) "Think of it as Angelina Jolie. You've heard she's mad and eats nothing but wallpaper paste. But you would, wouldn't you?"
aha...
Angelina Jolie s sifilisom; enkrat si jo morš lastit... ;)
Vidim tvoj podpis
Ampak kot si jo enkrat lastiš potem razumeš. Nezanesljivost je bolj mit iz starih časov. Stare so res rjavele zaradi ruskega železa, elektrika je bila čudaška... Na novejših po 1995 pa najdeš Bosch komponente, karoserije so kakovostne. Za jih šraufat pa imaš dela ki so enostavne kot menjati žarnico, pa vse do sadističnih
#TeamFelix
Gambino ::
Enkrat si v lajfu si jo moraš lastiti :) "Think of it as Angelina Jolie. You've heard she's mad and eats nothing but wallpaper paste. But you would, wouldn't you?"
aha...
Angelina Jolie s sifilisom; enkrat si jo morš lastit... ;)
Vidim tvoj podpis
Ampak kot si jo enkrat lastiš potem razumeš. Nezanesljivost je bolj mit iz starih časov. Stare so res rjavele zaradi ruskega železa, elektrika je bila čudaška... Na novejših po 1995 pa najdeš Bosch komponente, karoserije so kakovostne. Za jih šraufat pa imaš dela ki so enostavne kot menjati žarnico, pa vse do sadističnih
Stare so res rjavele ampak nič manj kot kripe od VW, elektrika je od nemcev nič slabša kot v VW.
borisk ::
imel in tudi prodal. Super avto za ta denar, podvozje super, če je tako kot mora biti, drugače pa glasno opozarja na zračnost. avto je kr težek, zato kaj manj kot 110kw ne kupovat. material ni drag, mali servis je material zihr manj kot 150€ (najdražje je olje in filter goriva ki se ga naj bi menjavalo na 60000km, ostali filtri so drobiž).
Ugodna je ob nakupu, traja pa malce več časa da jo prodaš ker so vsi cepljeni na VW.
Ugodna je ob nakupu, traja pa malce več časa da jo prodaš ker so vsi cepljeni na VW.
harmony ::
TOP ::
Ja če hočeš tako staro Alfo je priporočljivo,da si mal mehanika,da si znaš kej sam popravit drugač bo draga zadeva.Rezervni deli so ziher cenejši kot pa vw Pasatu.Sam ej Pasata zamenjat za staro kanto od Alfe,to pa mora biti posebna ljubeze..Že sama vožnja bo razlika,če ti pri Alfi kaj škripa armaturka moraš vzet to v obzir,da je tole Italjan.Sosed ima 147 od novega sam je mehanik in jo sam popravlja ima pa kar veliko raznih čudnih težav,drugače gre pa dobro sam,ko pa zjutraj vžge on Alfo žena pa golfa oba dizel pa misliš,da je namesto Alfe traktor tudi trese v avtu,medtem ko v Golfu ne je pa res,da 147 je mali avto.Veliko sreče in upaj,da ne bo veliko okvar,ker pri Pasatu jih ziher je imel manj.
Ti ocitno se nisi vozil Alfe in nimas pojma kaj klobasas. Tipicni hebeni vw fan.
Ti očitno nisi še imel Italjana v garaži jaz mam dva,hvala bogu,da bivam blizu meje in kot je reku Rippy greš do Trsta in dobiš na odpadu za male pare,če se dobi veliko delov.Tpični fan si pa verjetno ti,ker jaz vw nisem še nikoli imel,ker so rezervni deli bistveno dražji od Italjana.Vozit Alfo ali pa vzdrževat staro Alfo je velka razlika,če si sam majster in si večino znaš zamenjat sam+blizu meje si zmagal.Kar vesel nakup.
dottor ::
Pač alfa je kot žena... vedno ji nekaj fali in moreš met roke po njej
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
shadeX ::
imel in tudi prodal. Super avto za ta denar, podvozje super, če je tako kot mora biti, drugače pa glasno opozarja na zračnost. avto je kr težek, zato kaj manj kot 110kw ne kupovat. material ni drag, mali servis je material zihr manj kot 150€ (najdražje je olje in filter goriva ki se ga naj bi menjavalo na 60000km, ostali filtri so drobiž).
Ugodna je ob nakupu, traja pa malce več časa da jo prodaš ker so vsi cepljeni na VW.
Zakaj pa si jo prodajal in s čim si jo nadomestil?
@TOP
Jaz imam Alfo 159, tako da...
Mogoče še s tvoje strani kakšna informacija, glede na to da si jo lastiš? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
loveJDM ::
Daleč od tega,da bi biu vw fan,samo passata za alfo pa ne moreš menjat...Potem boljše da menjata za Laguno...isti k,samo tam ti bo od passata dovolj denarja ostalo za servise :)
kingsix ::
Večina je pač mnenja, da so alfe jajca... tudi sam sem mislil.. gre kao za "splošno znanje". Sedaj imata dva kolega alfe že nekaj časa..oba 159 karavan in sta oba zlo zadovoljna. Nekih problemov ni in ima en že blizu 300k km.. prva sklopka in vztrajnik. Je pa res da se vozi 90% po AC.
loveJDM ::
Na podlagi nečesa so do tega mnenja nekoč prišli,predpostavimo da morda res niso problematične,samo,ali se splača zaradi zunanjega luštnega izgleda reskirat in passata ki je na dobrem glasu menjat za alfo,ki je na slabem(morda neupravičeno,pa vendarle)?
shadeX ::
ali se splača zaradi zunanjega luštnega izgleda reskirat in passata ki je na dobrem glasu
To be honest, mi passat ni nič kaj manj atraktiven kot tale alfa. Kot sem že zgoraj napisal sem avto vozil (150 KM). Občutki pri vožnji so popolnoma drugačni kot pri passatu. Tudi sam avto je bolj poskočen kot naš passat (140KM), da udobja ne omenjam (moje osebne preference. Če jaz tako mislim ni nujno da govorim za večino, oz. da je to pravilo.) Ne vem, men se zdi bolj da jaz kupujem kot pa partnerka. Prej niti pogledal ne bi ampak po dolgem prepričevanju sem pač zadevo mogu it sprobat in ja.. tud mene je mal potegnlo v tole.
Drgač passata ne bi dali od hiše, ampak bi ga jaz prevzel in bi se zamenjal namest megana.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Curly ::
Si jo lastim. Marsikdaj si rečem tole bi blo treba čim prej zamenjat, pa potem ugotovim, da je avto tolk dober, da bi mi blo verjetno žal, ker obstaja velika verjetnost, da ga zamenjam za ''nemca'' ki bo deloval veliko slabše. Da bi moral še 10k€ dodat za boljši model je pa malo preveč denarja.
Deluje povsem solidno, avto je vozljiv, prijeten, predvsem počutje v notranjosti mi je všeč. Ni pa popolen, tako kot noben 10 let star avto ni in ne glede na to kaj boš kupil obstajajo tveganja. Pa če vprašaš mene se tveganja ne spreminjajo bistveno! glede na znamko avtomobila, ampak bolj na ohranjenost in vzdrževanost.
Deluje povsem solidno, avto je vozljiv, prijeten, predvsem počutje v notranjosti mi je všeč. Ni pa popolen, tako kot noben 10 let star avto ni in ne glede na to kaj boš kupil obstajajo tveganja. Pa če vprašaš mene se tveganja ne spreminjajo bistveno! glede na znamko avtomobila, ampak bolj na ohranjenost in vzdrževanost.
shadeX ::
Pa če vprašaš mene se tveganja ne spreminjajo bistveno! glede na znamko avtomobila, ampak bolj na ohranjenost in vzdrževanost.
To je splošno znano dejstvo. Če je prejšni lastnik delal z avtom kot svinja z mehom ti ne pomaga al je nemc, francoz, italjan, ..
Marsikdaj si rečem tole bi blo treba čim prej zamenjat,
Zakaj?
Ni pa popolen
Kaj te moti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Curly ::
Dam en primer, pozimi mi je zamrznila žica ročne zavore, ker je bil zadaj pri kolesu pretrgan plastičen čep, ki preprečuje vdor vode v sam vod žice. Predvideval bi, da žico preprosto zamenjaš. Žal so se inženirji alfe odločili, da bo za menjavo žice ročne zavore potrebno podreti komplet notranjost, to se pravi odstranit vse sedeže, nekaj tapet, sredinski naslon, dno... Se pravi da je opravilo ki bi lahko trajalo cca. 15minut trajalo cel dan.
Ena stvar ki me še vedno moti v mojem avtu je, da včasih kar hladi na polno, ali pa greje na polno, kot da termostat nebi deloval, čeprav deluje. Po prebiranju foruma alfa-klub, sem ugotovil, da je za vse kriv nek slab stik konektorjev na armaturni plošči prezračevanja.
Glede motorja pa zaenkrat lahko rečem da deluje super :) ''potrka po lesu''
Se pa na avtu žal najdejo povsem banalne napake, kot opisano zgoraj, mogoče ljudje ravno zato ne zaupajo italjanom.
p.s. preberi si forum.alfa-klub.com
p.s.2
Če te zanima še kakšna cvetka, mehanizem odpiranja zadnje leve šipe se rad pokvari, potem pa samo upaš, da se ti to zgodi doma in ne na dopustu, ker šipa pade dol, zapre se pa ne.
Na 1.9 Jtdm 8v, je menjava grelnih svečk cela umetnost, ker so skrite nekje zadaj dol in težko dostopne, na 1.9 16v je stvar preprosta in zamenljiva z ''navadnim 10 ključem''.
Še montažna vlečne kljuke je menda zakomplicirana bolj kot kjerkoli dugje.
...
Če bi kupoval še enkrat, ja verjetno bi se odločil enako, saj avto je super, sam ne razumem, kako se jim lahko dogajajo take smešne napake.
Lastnikom nekaterih drugig znamk se marsikaj, kar se dogaja alfistu, ne dogaja. No mogoče si pa samo ne upajo priznati, ponos
Ena stvar ki me še vedno moti v mojem avtu je, da včasih kar hladi na polno, ali pa greje na polno, kot da termostat nebi deloval, čeprav deluje. Po prebiranju foruma alfa-klub, sem ugotovil, da je za vse kriv nek slab stik konektorjev na armaturni plošči prezračevanja.
Glede motorja pa zaenkrat lahko rečem da deluje super :) ''potrka po lesu''
Se pa na avtu žal najdejo povsem banalne napake, kot opisano zgoraj, mogoče ljudje ravno zato ne zaupajo italjanom.
p.s. preberi si forum.alfa-klub.com
p.s.2
Če te zanima še kakšna cvetka, mehanizem odpiranja zadnje leve šipe se rad pokvari, potem pa samo upaš, da se ti to zgodi doma in ne na dopustu, ker šipa pade dol, zapre se pa ne.
Na 1.9 Jtdm 8v, je menjava grelnih svečk cela umetnost, ker so skrite nekje zadaj dol in težko dostopne, na 1.9 16v je stvar preprosta in zamenljiva z ''navadnim 10 ključem''.
Še montažna vlečne kljuke je menda zakomplicirana bolj kot kjerkoli dugje.
...
Če bi kupoval še enkrat, ja verjetno bi se odločil enako, saj avto je super, sam ne razumem, kako se jim lahko dogajajo take smešne napake.
Lastnikom nekaterih drugig znamk se marsikaj, kar se dogaja alfistu, ne dogaja. No mogoče si pa samo ne upajo priznati, ponos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Curly ()
shadeX ::
Kul, hvala za informacije. Zelo uporabno.
Zaenkrat še nič takega kar bi spremenilo mojo odločitev. Take banalne zadeve se lahko zgodijo pri vsakem avtu. Hell, pri mojem meganu imam take in drugačne podvige vsak mesec
P.S Mogoče še kakšna informacija glede servisov? Kam voziš (privat, uraden), koliko plačaš, itd?
Zaenkrat še nič takega kar bi spremenilo mojo odločitev. Take banalne zadeve se lahko zgodijo pri vsakem avtu. Hell, pri mojem meganu imam take in drugačne podvige vsak mesec
P.S Mogoče še kakšna informacija glede servisov? Kam voziš (privat, uraden), koliko plačaš, itd?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
MadMax ::
Na 1.9 Jtdm 8v, je menjava grelnih svečk cela umetnost, ker so skrite nekje zadaj dol in težko dostopne, na 1.9 16v je stvar preprosta in zamenljiva z ''navadnim 10 ključem''.Mehanik, ki to ne počne prvič, jih zamenja vse 4 prej kot marsikater "sam svoj mojster" samo eno, tisto najbolj dostopno. Sicer ima za to poleg osnovnega orodja še kak pripomoček ali dva, a vsak stane samo "dober pedenj 2mm žice in 5 minut krivljenja s kleščami" (sem bil zraven, sama sreča da nisem šel sam šraufat-tistih 15eur bi krvavo plačal...). Poleg tega to ne menjaš vsak mesec, kvečjemu vsakih par let.
p.s.: imam doma dva podobna makarona, imel pa sem med drugim tudi že kaj nemškega. In če na alfi kaj crkne, je to ponavadi itak nemško (bosch, trw, ...), praktično nikoli italijansko.
Slab glas se jih pa drži zaradi preteklosti, pa preveč nesposobnih pooblaščenih servisov. Slednje se žal ni nič kaj preveč spremenilo na bolje, k sreči pa jih zna pošraufat marsikater kozolčar, če le ni preveč pronaziwagnovsko usmerjen...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Curly ::
Ja, jasno, vsak avto ima take in drugačne podvige, precej kolegov si lasti golfe in pasate, no če bi mene avto tako hecal ga najbrž hitro prodam, pa tud če v zameno kupim enega letnik 1998.
Moraš pa razumet, da sem jezen, ko se dogajajo razne smešne napake in si rečem pa kaj je bilo tega treba.
Recimo mehanizem za odpiranje zadnjega levega stekla se rad polomi, men se je to zgodilo večer preden sem šel na dopust, sem mel srečo, ker bi se mi v kampu verjetno vsi smejali ko bi tam popravljal avto. Lej tega k ma alfo, saj vsi vemo, haha
Na servis vozim privat, mali servis olje, filter zraka, filter kabine, filter olja me je prišel lani nekje 130€, še najdražje je olje, original selenia, kak drug je cenejši. Če bi menjal še filter goriva bi blo še ene 30- 40€.
Glavni servis me je skupaj z eno grelno svečko in zadnjimi ploščicami pred 2 leti prišel nekaj čez 400€, se pravi vse kar lahko zamenjaš, jermen filtri... Se mi zdi da je cena povsem solidna.
Menjal sem še sprednje diske in ploščice 130€ material iz autodoc.si + delo. Sprednji kolesni ležaj 80€+ delo, iz iste trgovine.
Zdaj se mi spet oglaša opozorilo za grelne svečke, najbrž je spet ena šla, verjetno bom menjal vse da bo mir, ugibam 60€. Ne da se mi s tem ukvarjat, do zime bo pa treba...
Sem pa opazil eno stvar, vsi mehaniki v moji bližnji okolci, se mi zdi da so sicer ugodni, kakšnih računov sicer ne dobiš, smo pač doma v hribih... Imajo eno smešno hibo, občutek imam, da se vsi kar malo izogibajo Alfe. Eden je privrženec nemcov, in te bo kar nadrl ko prideš k njemu, češ kaj mi to voziš.
Tako da imam občutek, da te razni privat mehaniki precej bolje obravnavajo če imaš Pasata, al pa A4, sam če bi mel novega Audija tud nevem če bi šel k njemu.
Še najraje peljem k nekomu, sicer je privrženec opla, ne moreš falit, ampak je tip O.K. ima pa drug problem, ker nikoli nima časa, pa še na precej odročnem kraju živi.
Če se spustim bolj v mesto, pa pridem že do bolj konkretnih avtomehaničnih delavnic, kvaliteta mislim da je pdobna, za mali servis jim moraš dostikrat ravno tko pusti avto tam, nadomestnega ne dobiš, cena je že malo višja.
Na uradnem z 159 še nisem bil in upam da nikoli ne bom, cene so visoke, kvalitet, po mojih informacijah, še najslabša.
Vsi pa pohvalijo tegale iz besnice, tip se menda spozna, cene naj bi ble ok, če si doma kje blizu, jaz tam še nisem bil.
Ja saj nisem rekel da mu ni uspelo, je mel nek dolg ključ in mu je uspelo. Sam je glupo, ko prideš k mehaniku in se vseh 15minut dela ki ga ima preklinja, kam so vtaknili to in to, da je tako težko zamenjat.
Moraš pa razumet, da sem jezen, ko se dogajajo razne smešne napake in si rečem pa kaj je bilo tega treba.
Recimo mehanizem za odpiranje zadnjega levega stekla se rad polomi, men se je to zgodilo večer preden sem šel na dopust, sem mel srečo, ker bi se mi v kampu verjetno vsi smejali ko bi tam popravljal avto. Lej tega k ma alfo, saj vsi vemo, haha
Na servis vozim privat, mali servis olje, filter zraka, filter kabine, filter olja me je prišel lani nekje 130€, še najdražje je olje, original selenia, kak drug je cenejši. Če bi menjal še filter goriva bi blo še ene 30- 40€.
Glavni servis me je skupaj z eno grelno svečko in zadnjimi ploščicami pred 2 leti prišel nekaj čez 400€, se pravi vse kar lahko zamenjaš, jermen filtri... Se mi zdi da je cena povsem solidna.
Menjal sem še sprednje diske in ploščice 130€ material iz autodoc.si + delo. Sprednji kolesni ležaj 80€+ delo, iz iste trgovine.
Zdaj se mi spet oglaša opozorilo za grelne svečke, najbrž je spet ena šla, verjetno bom menjal vse da bo mir, ugibam 60€. Ne da se mi s tem ukvarjat, do zime bo pa treba...
Sem pa opazil eno stvar, vsi mehaniki v moji bližnji okolci, se mi zdi da so sicer ugodni, kakšnih računov sicer ne dobiš, smo pač doma v hribih... Imajo eno smešno hibo, občutek imam, da se vsi kar malo izogibajo Alfe. Eden je privrženec nemcov, in te bo kar nadrl ko prideš k njemu, češ kaj mi to voziš.
Tako da imam občutek, da te razni privat mehaniki precej bolje obravnavajo če imaš Pasata, al pa A4, sam če bi mel novega Audija tud nevem če bi šel k njemu.
Še najraje peljem k nekomu, sicer je privrženec opla, ne moreš falit, ampak je tip O.K. ima pa drug problem, ker nikoli nima časa, pa še na precej odročnem kraju živi.
Če se spustim bolj v mesto, pa pridem že do bolj konkretnih avtomehaničnih delavnic, kvaliteta mislim da je pdobna, za mali servis jim moraš dostikrat ravno tko pusti avto tam, nadomestnega ne dobiš, cena je že malo višja.
Na uradnem z 159 še nisem bil in upam da nikoli ne bom, cene so visoke, kvalitet, po mojih informacijah, še najslabša.
Vsi pa pohvalijo tegale iz besnice, tip se menda spozna, cene naj bi ble ok, če si doma kje blizu, jaz tam še nisem bil.
Na 1.9 Jtdm 8v, je menjava grelnih svečk cela umetnost, ker so skrite nekje zadaj dol in težko dostopne, na 1.9 16v je stvar preprosta in zamenljiva z ''navadnim 10 ključem''.Mehanik, ki to ne počne prvič, jih zamenja vse 4 prej kot marsikater "sam svoj mojster" samo eno, tisto najbolj dostopno. Sicer ima za to poleg osnovnega orodja še kak pripomoček ali dva, a vsak stane samo "dober pedenj 2mm žice in 5 minut krivljenja s kleščami" (sem bil zraven, sama sreča da nisem šel sam šraufat-tistih 15eur bi krvavo plačal...). Poleg tega to ne menjaš vsak mesec, kvečjemu vsakih par let.
p.s.: imam doma dva podobna makarona, imel pa sem med drugim tudi že kaj nemškega. In če na alfi kaj crkne, je to ponavadi itak nemško (bosch, trw, ...), praktično nikoli italijansko.
Slab glas se jih pa drži zaradi preteklosti, pa preveč nesposobnih pooblaščenih servisov. Slednje se žal ni nič kaj preveč spremenilo na bolje, k sreči pa jih zna pošraufat marsikater kozolčar, če le ni preveč pronaziwagnovsko usmerjen...
Ja saj nisem rekel da mu ni uspelo, je mel nek dolg ključ in mu je uspelo. Sam je glupo, ko prideš k mehaniku in se vseh 15minut dela ki ga ima preklinja, kam so vtaknili to in to, da je tako težko zamenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Curly ()
shadeX ::
Hvala curly. Res informativno. Najbolj me je zanimalo to s servisi, ker itak bom vozil privat, pa sem se želel prepričati da tudi oni ne računajo v nebo podobno kot pooblaščenec.
Glede mehanizma levega okna. Verjetno se ne pokvari, če ga ne odpiraš? :)
Glede mehanizma levega okna. Verjetno se ne pokvari, če ga ne odpiraš? :)
loveJDM ::
Lej glede mehanizma ne skrbet,če se pokvari,odšraufaš 3-4 šraufe na tapeti,vzameš tapeto dol in noter pod mehanizem nekaj "podkajlaš" in drži okno gor...pač potem par dni ne moreš odpirat okna dokler ne dobiš drugega mehanizma-problem solved :)
Curly ::
Ja z enim solidnim privat mehanikom se lepo pride skoz. Pa sem prepričan, da se povsod najde kakšen primeren.
Mehanizem se seveda pokvari ko okno odpiraš, pa tud ni tak problem popravit, jaz sem vse skup rešil z malo lepila in enim vijakom in deluje super.
Mehanizem se seveda pokvari ko okno odpiraš, pa tud ni tak problem popravit, jaz sem vse skup rešil z malo lepila in enim vijakom in deluje super.
shadeX ::
Verjamem, da to ni problem vseh teh alf, ampak samo curly-jeve. Problem vseh alf so roke :)
MadMax ::
Ne vseh.
147/156/GT že res (pa še to bolj zaradi nekvalitetne robe in zjahamih amortizerjev, ki jih nihče ne bi menjal dokler se ne ziblje kot barčica na morju).
147/156/GT že res (pa še to bolj zaradi nekvalitetne robe in zjahamih amortizerjev, ki jih nihče ne bi menjal dokler se ne ziblje kot barčica na morju).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
koyotee ::
no js mam tu 159, sicer ne karavan. pri 180kkm sem menjal vztrajnik in sklopko. 470€ + 190€ + 150€ za potisni ležaj. Mehanizem sovoznikovega stekla 120€, jermenica servo motorja 100€, Prejšnji lastnik je menjal sesalni kolektor in volansko gred(ta je znan problem). Kosi so pa enih 10-15% dražji od passata 2.5tdi isti letnik.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
harmony ::
Jaz imam letnik 2010 in nimam zaenkrat nobenih tezav. Problemi roke, ovo ono...so problemi pri folku, ki kupi "ODLICNO OHRANJENO" alfo z bajno malo prevozenih kilometrov, komaj 119.245km...
Cez 2 mesca pa grejo na alfa forum piskat, kako mu je crknlo tole, kako mu je sla roka, kako mu je zaribala masina, kako mu se kurac vec ne dvigne etc...
Vsa ta jajca imajo prevrtene kilometre vsaj za 150k...zatorej se ni cuditi, da stvari ne delujejo kakor treba.
Prvi modeli so seveda imeli tezave in kdor je imel takrat avtomobil, ga je najbrz kupil novega in so te tezave bile resene pod garancijo.
To, da folk na alfa forumu konstantno sprasuje katero drugo olje razen priporocene SELENIE naj dajo not je tudi en razlog, zakaj dolocene stvari potem ne delujejo kakor treba. Na koncu po raznih debatah vlijejo kastrol...
Ja in taksnih primerov je veliko, sem se ze veckrat pogovarjal z mehaniki, kjer jim lastniki avdijev pridejo in jim tezijo, da jim vlijejo eno "cenejse" olje...in na koncu je itak avdi jajc in vsa ostala vozila...
Vsako vozilo ima svoje hibe in to je lahko pozlacen BMW..., ce se ga ne servisira redno, ce se ga ne upravlja tako kot pravi proizvajalec, potem prosim ne kriviti znamke.
Sem se ze preveckrat vozil s folkom in videl njihov nacin voznje...mi je sele takrat bilo jasno, kako se razni vztrajniki in sklopke menjajo ze na 120k...
Mislim vozis 130km/h, gres na odstavni pas in iz pete brzine das dirket v fakin tretjo pri 90km/h...in se na desetine takih cvetk bi lahko napisal.
Rezime:
Vzames pac tisto kar ti je vsec in gledas, da dobis najboljsi primerek. Najboljsi primerek je pa taksen, da imas o njem cim vec informacij, kot so racuni, servisna knjizca..., pa nauci se malo mimike obraza, pa ko bos prodajalca zacel sprasevati dolocene stvari, bos takoj videl ali laze ali ne...svercarje itak skenslas...
Pa ko ze pisete katero Alfo imate, napiste se fakin letnik madona, je tok tezko? To je namrec zelo pomembna informacija.
Cez 2 mesca pa grejo na alfa forum piskat, kako mu je crknlo tole, kako mu je sla roka, kako mu je zaribala masina, kako mu se kurac vec ne dvigne etc...
Vsa ta jajca imajo prevrtene kilometre vsaj za 150k...zatorej se ni cuditi, da stvari ne delujejo kakor treba.
Prvi modeli so seveda imeli tezave in kdor je imel takrat avtomobil, ga je najbrz kupil novega in so te tezave bile resene pod garancijo.
To, da folk na alfa forumu konstantno sprasuje katero drugo olje razen priporocene SELENIE naj dajo not je tudi en razlog, zakaj dolocene stvari potem ne delujejo kakor treba. Na koncu po raznih debatah vlijejo kastrol...
Ja in taksnih primerov je veliko, sem se ze veckrat pogovarjal z mehaniki, kjer jim lastniki avdijev pridejo in jim tezijo, da jim vlijejo eno "cenejse" olje...in na koncu je itak avdi jajc in vsa ostala vozila...
Vsako vozilo ima svoje hibe in to je lahko pozlacen BMW..., ce se ga ne servisira redno, ce se ga ne upravlja tako kot pravi proizvajalec, potem prosim ne kriviti znamke.
Sem se ze preveckrat vozil s folkom in videl njihov nacin voznje...mi je sele takrat bilo jasno, kako se razni vztrajniki in sklopke menjajo ze na 120k...
Mislim vozis 130km/h, gres na odstavni pas in iz pete brzine das dirket v fakin tretjo pri 90km/h...in se na desetine takih cvetk bi lahko napisal.
Rezime:
Vzames pac tisto kar ti je vsec in gledas, da dobis najboljsi primerek. Najboljsi primerek je pa taksen, da imas o njem cim vec informacij, kot so racuni, servisna knjizca..., pa nauci se malo mimike obraza, pa ko bos prodajalca zacel sprasevati dolocene stvari, bos takoj videl ali laze ali ne...svercarje itak skenslas...
Pa ko ze pisete katero Alfo imate, napiste se fakin letnik madona, je tok tezko? To je namrec zelo pomembna informacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harmony ()
koyotee ::
2006 2.4 :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
loveJDM ::
facepalm ::
Pri takem manevru kvecjemu trpijo sinhroni (ce se ne potrudis izenacit obratov).
Sklopka in vztrajnik najbolj trpita med speljevanjem/pospesevanjem.
Sklopka in vztrajnik najbolj trpita med speljevanjem/pospesevanjem.
TOP ::
Ko enkrat kupiš alfo ne pogledaš več drugega avta, tako pravijo alfisti in res je tudi jaz sem bil pa še se bom kdaj vrnu na alfo, ker bivam blizu meje in dobit rezervni kos ni panike. problem alfa ni imela z motorje oziroma redko problem se dogajajo, kot pri fiatu taki banalno smešni. mislim da se ni še nobenemu zgodilo, da bi se zamašila cevka od zavore meni se je, ali pa da ti pušča voda ki priteče na zadnji brisavc pri zadnji havbi. tega pri drugih avtih ne vidiš. sem pa mel alfo 156 pa fiat bravo ma isto je jaz rečem italjan je italjan. kupi sam dobi čim bolje ohranjeno in kar je najvažneje, glej da ima realne kilometre.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
shadeX ::
Mislim vozis 130km/h, gres na odstavni pas in iz pete brzine das dirket v fakin tretjo pri 90km/h...in se na desetine takih cvetk bi lahko napisal.
?Sej pa dodaš med prehodom gas pa ni nobenega sunka pri downshiftu haha joj joj alfisti :)
Kaj je sploh tvoj point sodelovanja v tej temi?
borisk ::
imel in tudi prodal. Super avto za ta denar, podvozje super, če je tako kot mora biti, drugače pa glasno opozarja na zračnost. avto je kr težek, zato kaj manj kot 110kw ne kupovat. material ni drag, mali servis je material zihr manj kot 150€ (najdražje je olje in filter goriva ki se ga naj bi menjavalo na 60000km, ostali filtri so drobiž).
Ugodna je ob nakupu, traja pa malce več časa da jo prodaš ker so vsi cepljeni na VW.
Zakaj pa si jo prodajal in s čim si jo nadomestil?
avto je bil star 10 let, želel sem si par stvari ki jih moj ani imela, najbolj pa sem pogrešal veliko odprtino prtlažnika, ker sam prtlažnik ni majhen, ampak odprtina je pa zelo manjhna (limuzina).
zamenjal sem z C5 karavanom, 2,2 avtomatik z hidro podvozjem,
OmegaM ::
Avto ni posebno problematičen, če je redno vzdrževan. Boljše je, da vzame od letnika 2008 naprej, avto je 50kg lažji in ima pravilno servo tekočino, pred tem je imela napačno in je bila kerozivna za letev, sicer do danes bi moralo vse to biti že popravljeno. Glej, da ima znano sevrisno zgodovino, redno menjano olje zaradi turbine. Kratke razdalje tudi niso zdrave za DPF filter.
Moraš pa vseeno biti malo previden ker gre že za dokaj stari in težki avto, sicer nima specifično problematično vzmetenje ampak bi lahko je kakšen amortizer proti koncu. Če kaj škripa so puše zelo poceni in jih je lako zamenjati. Pri vseh modelih pozorno poglej pod prage, če so gumjasti čepki ven popadali in je dolgo brez sanacije je možno, da bo kmalu kakšna notrjanja rja - popravilo zna biti tudi čez 700 eur, da je kot nov. Avto je zelo dobro pocinkan in ponavadi ne rjavi tako hitro, prednji in zadnji most in roke pa znajo včasih kar lepo oksidirati, ponovno poglej pod avto.
Sklopke in vzrajniki ponavadi zdržijo med 150k-280k (odvisno od voznika), pri nižji hitrosti dej v tretjo ali četrto prestavo in po gasu, če pride do zdrsa je za 1.9 sklopka/vzrajnik okoli 550EUR, 2.4 in 2.0 okoli 700EUR brez dela.
2.2 bencinarja ni najboljše kupovat, dokaj požrešen motor. Znana napaka je, da razteza verigo.
1.9 JTDm je znana napaka M32 menjalnik, slabi ležaji. Pojdi skozi prestave in dej roko nežno na ročico, če v katerikoli prestavi ziba ročko ali preveč vibrira, ko naglo dodaš ali odstraniš gas so slabi ležaji, materjal 300EUR + delo vsaj še toliko. Ima tudi možnost, da swirl ventile posesa.
2.4 JTDm ima slabo zgrajeno glavo motorja, občasno poka. Pred in po vožnji preveri, če je kaj smetane na čepku za dolivanje olja in palčki za preverjanje olja, mislim, da je tukaj strošek pod 1000EUR.
Turbine so kakovostne, sicer tako kot pri vseh, redna menjava olja in nežnejša vožna dokler ni na temperaturi drastično podaljša življensko dobo.
Pri modelih 2005 - 2007 so bile tezave z volansko letvijo, katero so pri reklamacijah zamenjali. Drugače zna bit kar strošek
Dodal bi še, da se swirl ventile da odstraniti in ni težav, hkrati pa se odstranis potencialne tezave z DPF-om.
Te tezave imajo tudi BMW-ji in se kdo.
Aja, 8Ventilski motorji, torej 1.9JTD 120PS, nimajo swirl ventilov, torej ni tezav.
2.4mJTD motorji imajo težave z glavami, hkrati jih zamenjujejo z glavami iz AR166.
Serijska stevilka je enaka, le da je drug proizvajalec.
No, grelne svecke pri sebi sploh nisem menjal še od 156 dalje, tudi 2.4.
2 sem menjal, 3 ne, pri 166 od kar imam pa tudi ne. In vziga pri -15 in nizje bp.
Aja, lastim si 166.
Ostalo pogledas na avtu kot pri vsakem, podvozje, razbit,...
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OmegaM ()
Zheegec ::
2.4mJTD motorji imajo težave z glavami, hkrati jih zamenjujejo z glavami iz AR166.
200HP verzija da, 210HP verzija pa ne. 210HP je tudi bistveno boljša (manj turbo-luknje). Moja 159 ima trenutno ~340kkm in zaenkrat lepo lavfa. Večina težav so idioti, ki se zaletavajo vame Imam 2006 150HP JTDm. Od podvozja sem zamenjal prednje amortizerje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
JamesBond ::
ali se splača zaradi zunanjega luštnega izgleda reskirat in passata ki je na dobrem glasu
To be honest, mi passat ni nič kaj manj atraktiven kot tale alfa. Kot sem že zgoraj napisal sem avto vozil (150 KM). Občutki pri vožnji so popolnoma drugačni kot pri passatu. Tudi sam avto je bolj poskočen kot naš passat (140KM), da udobja ne omenjam (moje osebne preference. Če jaz tako mislim ni nujno da govorim za večino, oz. da je to pravilo.) Ne vem, men se zdi bolj da jaz kupujem kot pa partnerka. Prej niti pogledal ne bi ampak po dolgem prepričevanju sem pač zadevo mogu it sprobat in ja.. tud mene je mal potegnlo v tole.
Drgač passata ne bi dali od hiše, ampak bi ga jaz prevzel in bi se zamenjal namest megana.
Si ziher, da ne haluciniraš? Meni sta se ta dva zdela zelo podobno (ne)poskočna.
šernk ::
TDI prot JTD ali JTDm je igračka. peljal 4 različne TDIje, razpon prevoženih od 7000 do 400.000km, pa vsi so me napram JTDju v alfi razočarali.
o vidiš vidiš
danes so praktično vsi avti enaki, koliko stroškov bo s kakšnim avtom je odvisno samo od:
- relacije
- stanja ceste
- načina vožnje
- vzdrževanja
- sreče
če delaš dolge relacije 20km+ po dobri cesti brez lukenj in pretiranih ovinkov, voziš umirjeno in avto vedno vzdržuješ, boš menjal samo stvari ki se pač obrabljajo. če nimaš sreče ti bo pa še kakšna elektronika odpovedala, na kar pa nimaš vpliva.
Mislim da se ni še nobenemu zgodilo,da bi se zamašila cevka od zavore meni se je,ali pa da ti pušča voda ki priteče na zadnji brisavc pri zadnji havbi.Tega pri drugih avtih ne vidiš.
o vidiš vidiš
danes so praktično vsi avti enaki, koliko stroškov bo s kakšnim avtom je odvisno samo od:
- relacije
- stanja ceste
- načina vožnje
- vzdrževanja
- sreče
če delaš dolge relacije 20km+ po dobri cesti brez lukenj in pretiranih ovinkov, voziš umirjeno in avto vedno vzdržuješ, boš menjal samo stvari ki se pač obrabljajo. če nimaš sreče ti bo pa še kakšna elektronika odpovedala, na kar pa nimaš vpliva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup karavana (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33156 (9719) | Twixz |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14891 (11785) | mr_chai |
» | Alfa Romeo 147 1.9 JTD, mnenja? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12591 (11385) | dottor |
» | Rabljen avtomobil (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22997 (18195) | amigo_no1 |
» | Nakup avtomobila Alfa Romeo 156 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25881 (23831) | Valvoline |