Forum » Igre » Anthem
Anthem
Berserker ::
Anthem je ob gledanju trailerjev res videti kot običajna streljačina ampak je čisti RPG. Vse temelji na statistikah našega junaka oziroma opreme našega junaka in ne na naši spretnosti ciljanja.
Če boš prenizek level ali imel zanič opremo ne boš delal nič damagea ne glede kako si spreten. Glavna stvar bo torej pobijanje sovražnikov za XP in pobiranje Loota iz gore trupel, ki jih bomo puščali za seboj.
Tudi kar se tiče zgodbe je vse tipično za Akcijski RPG. V svoji bazi klikneš na zemljevid sveta, kjer vidiš nekaj deset misij raztresenih po svetu. Klikneš na eno izmed misij in ti pokaže kam moraš iti in kaj narediti. Ko čez pol ure zadevo opraviš se vrneš v bazo in spet klikneš na eno izmed misij, ...
Nekaj misij na začetku bo sicer povezanih v zgodbo, ki se bo prej ali slej zaključila. Ponavadi v parih dneh. Potem pa tis ostane samo še ponavljanje naključno generiranih misij, ki jih nikoli ne zmanjka in iskanje Legendarnega Loota
Anthem bo imel Level Cap. Ni še znano kako visoko bo. Se bo pa kot običajno dvigoval ko bo prišel kakšen DLC ali kaj podobnega.
Skratka Destiny, Warframe in Division oz. veliko starejši Diablo.
Izi ::
- Igra ne bo podpirala nobenih Modov. To je sedaj uradno. Ker je igra stalno online in teče na serverju je to pač tehnološko nemogoče. Ta novica je menda precej zmanjšala zanimanje za to igro.
- Igra ne bo podpirala več kot 4 igralce. Mogoče kdaj v prihodnosti ampak ob izidu zagotovo ne. Možno je igrati 1 do 4 ampak vse misije so po težavnosti centrirane točno na 4 igralce in če jih je več ali manj so problemi. Solo je sicer možno igrati ampak bo hudo težavno in nepraktično.
- V zgodbi ne bo nobenih Romanc. Ker gre za BioWare so nekateri logično pričakovali zgodbo z romantičnimi vložki, kot je bilo to vedno običajno do sedaj. Razočaranje je sedaj velikansko. Zaslediti je celo pozive k bojkotu
- Igra ne bo podpirala več kot 4 igralce. Mogoče kdaj v prihodnosti ampak ob izidu zagotovo ne. Možno je igrati 1 do 4 ampak vse misije so po težavnosti centrirane točno na 4 igralce in če jih je več ali manj so problemi. Solo je sicer možno igrati ampak bo hudo težavno in nepraktično.
- V zgodbi ne bo nobenih Romanc. Ker gre za BioWare so nekateri logično pričakovali zgodbo z romantičnimi vložki, kot je bilo to vedno običajno do sedaj. Razočaranje je sedaj velikansko. Zaslediti je celo pozive k bojkotu
Tr0n ::
Za drugo in tretjo tocko bos moral source navest, ker mislim, da ne drzita cisto oz. so rekli, da bodo potem romance dodali in da bos lahko drug folk srecal v igri, ki se bo lahko pridruzil open eventom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Izi ::
Za drugo in tretjo tocko bos moral source navest, ker mislim, da ne drzita cisto
Ob izidu bo možno največ 4 igralci. Mogoče kdaj kasneje 6 do 8:
https://twitter.com/BioMarkDarrah/statu...
No Romance Options, Limited Dialogue Choices:
https://www.gamespot.com/articles/biowa...
"The romantic stuff, we're moving away from that for Anthem," Gamble said.
ahac ::
E3 2018: Maybe Anthem WILL have romance at some point, BioWare's Casey Hudson speculates
https://www.vg247.com/2018/06/14/anthem...
Ampak to je rekel samo za vsak slučaj, če se kasneje izkaže, da bi igralci to res želel.
https://www.vg247.com/2018/06/14/anthem...
Ampak to je rekel samo za vsak slučaj, če se kasneje izkaže, da bi igralci to res želel.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tr0n ::
Za drugo in tretjo tocko bos moral source navest, ker mislim, da ne drzita cisto
Ob izidu bo možno največ 4 igralci. Mogoče kdaj kasneje 6 do 8:
https://twitter.com/BioMarkDarrah/statu...
Ampak to so grupe velike max 4? A to pomeni, da sploh ne bos drugega folka srecal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Izi ::
Ampak to so grupe velike max 4? A to pomeni, da sploh ne bos drugega folka srecal?
Zaenkrat je videti, da bo co-op v Anthem enak kot v Diablo 3. PvP-ja ni, co-op do 4 igralce pa bo tudi enak.
Če boš igral Solo ne boš nikoli srečal živih igralcev. Vidiš lahko samo tiste 3, ki se jim predhodno pridružiš v grupo.
Razlika je, da si v Diablu 3 ves čas skupaj s svojimi soborci, v Anthem pa svoje soborce vidiš samo ko greste skupaj na misijo, ko pa si v mestu Fort Tarsis, kjer se dogaja zgodba in se pogovarjaš z NPC-ji, pa soborci niso vidni. Zgodba, pogovori in odločitve so izključno solo zadeva.
Čeprav pravijo, da se bo dalo večino igre preigrati tudi Solo, bodo nekatere misije nujno zahtevale 4 igralce, drugače sploh ne boš mogel izbrati te misije.
Lahko boš igral s prijatelji ali pa "matchmaking" prepustil serverju, da ti izbere soborce.
Če bo grupa imela manj kot 4 igralce boš lahko tudi sredi misije oddal sporočilo, da imate prosto mesto in server bo našel nekoga, da se pridruži. Ta način se bo imenoval "Contracts".
Pri "matchmakingu" je zanimivo, da bo server poskušal začetnikom najti soborce s čim višjim levelom, ker se preferira "Mentor system". Mentorstvo pomeni, da bo nek high level igralec skozi začetne levele za roko vodil kakšnega Nooba in bil za to nagrajen. V igri bodo tudi "Achievementi" za pomoč začetnikom.
oo7 ::
Jst ::
Hotel narediti topic za to igro in napisati, da bo podobna Fallout 76. In vidim, da je oboje že napisano. :)
Igra izgleda kul, upam, da bo FPS (First Person Shooting) dobro narejen.
Grem gledati druge videje.
Ne vem, če je bil že postan:
Anthem | PAX West "Our World, My Story" Live Stream 09.01.2018 [Uncut]
(ena ura)
edit: Damn, to bo moralo pa dobro zgledati na HDR. Upam le, da bo 2080 lahko to poganjal na 4K. Tista nevihta, eksplozije,... če špil ne bo optimiziran, bo PAIN igrati MP, pa čeprav samo 4 (sqad).
Igra izgleda kul, upam, da bo FPS (First Person Shooting) dobro narejen.
Grem gledati druge videje.
Ne vem, če je bil že postan:
Anthem | PAX West "Our World, My Story" Live Stream 09.01.2018 [Uncut]
(ena ura)
edit: Damn, to bo moralo pa dobro zgledati na HDR. Upam le, da bo 2080 lahko to poganjal na 4K. Tista nevihta, eksplozije,... če špil ne bo optimiziran, bo PAIN igrati MP, pa čeprav samo 4 (sqad).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
oo7 ::
Izi ::
Anthem's conversation system allows for two dialogue choices
Tudi zgodbo so kaže da tako poenostavili, da lahko mirno pozabim na to igro. EA je tako pritisnil na BioWare, da morajo vse tako poenostaviti, da tudi 5 letni otroci ne bodo imeli težav z zgodbo.
Pri pogovorih bosta možna maksimalno dva različna odgovora, pa še ta sta izbrana tako, da sta oba pozitivna in ne moreš nič zgrešiti ne glede katerega izbereš
Q: Zakaj ste tako poenostavili igro?
A: "We are showing this to an audience that is not used to these kind of decisions and conversations. We wanted to keep it simpler, but we also don't want to present you with any false choices."
Prevod:
EA nam je ukazal, da mora biti Anthem namenjen tistim, ki v igrah niso vajeni odločitev in pogovorov. Narediti moramo čisto enostavno igro, kjer ne moreš narediti prav nobene napačne odločitve.
Kar žalostno je videti, kako tone firma, ki je bila nekoč vodilna na RPG področju z mojstrovinami kot so Baldur's Gate, Neverwinter Nights, KotOR, Jade Empire in tudi Mass Effect, ki je bi nato z vsakim delom slabši. Njihov zaton se je začel leta 2007, ko jih je kupil Electronic Arts.
Še sreča, da imamo CD Projekt Red, ki je sedaj vodilni na področju RPG iger.
Tudi zgodbo so kaže da tako poenostavili, da lahko mirno pozabim na to igro. EA je tako pritisnil na BioWare, da morajo vse tako poenostaviti, da tudi 5 letni otroci ne bodo imeli težav z zgodbo.
Pri pogovorih bosta možna maksimalno dva različna odgovora, pa še ta sta izbrana tako, da sta oba pozitivna in ne moreš nič zgrešiti ne glede katerega izbereš
Q: Zakaj ste tako poenostavili igro?
A: "We are showing this to an audience that is not used to these kind of decisions and conversations. We wanted to keep it simpler, but we also don't want to present you with any false choices."
Prevod:
EA nam je ukazal, da mora biti Anthem namenjen tistim, ki v igrah niso vajeni odločitev in pogovorov. Narediti moramo čisto enostavno igro, kjer ne moreš narediti prav nobene napačne odločitve.
Kar žalostno je videti, kako tone firma, ki je bila nekoč vodilna na RPG področju z mojstrovinami kot so Baldur's Gate, Neverwinter Nights, KotOR, Jade Empire in tudi Mass Effect, ki je bi nato z vsakim delom slabši. Njihov zaton se je začel leta 2007, ko jih je kupil Electronic Arts.
Še sreča, da imamo CD Projekt Red, ki je sedaj vodilni na področju RPG iger.
Zmajc ::
Najbolj žalostno je da se pri EA s svojih napak ne naučijo nič, v BioWare pa samo pridno kimajo in delajo zmazek za zmazkom.
ahac ::
Prevod:Ne, Izi... to ni prevod tega kar so rekl.
1)
Anthem NI RPG.
OK, recimo, da je Anthem RPG tolk kot je RPG npr. Diablo (s tem si ga že primerjal) ali pa Destiny in The Division (za ti 2 igri nihče ne trdi, da sta RPGja).
Zdaj mi pa povej kolk možnih odgovorov v pogovorih imajo zgoraj omenjene igre? NIČ! V Diablo 3 tvoj character občasno kaj reče (ampak ne v pogovoru), v Destiny 2 pa sploh nič!
Dejansko izgleda, da bo Anthem za ta žanr igre imel več opcij v pogovorih kot katerakoli druga primerljiva igra.
Enako je Bioware naredil pri SWToR, kjer so za osnovo vzel WoW (MMORPG, kjer je vsak "pogovor" samo quest text) in temu tipu igre dodal svoj conversation wheel.
2) Je problem to, da so se pri Bioware odločil da med Dragon Age in Mass Effect naredijo še eno drugačno igro?
Blizzard je pred WoW bil znan kot RTS developer. Kje misliš, da bi bili zdaj, če bi po Warcraftu in Starcraftu delal samo še RTSje in nič drugega?
Valve je pred Doto 2 so bil FPS developer, Creative Assembly je pred Alien: Isolation delal v glavnem samo Total War igre, itd.
Obstaja ogromno primerov, kjer je developer šel v njim nov žanr in vseeno izdal odlično igro.
Bioware zdaj dela točno to: vzel so si pavzo od svojih tipičnih iger, da bodo izdal nekaj malo drugačnega. Vsakdo se naveliča delat vedno isto. Mogoče je tole ravno tisto kar rabijo, da spet dobijo zagon za RPG igre v prihodnosti. (Če čisto ignoriramo to, da itak delajo tudi nov Dragon Age).
3)
EA je tako pritisnil na BioWare, da morajo vse tako poenostaviti, da tudi 5 letni otroci ne bodo imeli težav z zgodbo.Source?
A je to čisto izmišljeno, ker je pač res kul hejtat EA?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Je, je, samo moraš znati brati med vrsticami.Prevod:Ne, Izi... to ni prevod tega kar so rekl.
Uradni žanr za Anthem je Kooperativni akcijski RPG.
Mogoče imaš prav, da v akcijski RPG ne sodijo ravno kakšni globoki pogovori z odločitvami, ampak ena izmed značilnosti BioWarea skozi zadnja desetletja je bil "dialog wheel" in marsikdo si že težko predstavlja BioWarjevo igro brez tega značilnega krogca spodaj na sredini ekrana in dialogov okoli njega. Tega v Anthem ne bo.
Druga nezgrešljiva BioWarjeva značilnost praktično v vseh njegovih igrah je bila obvezna Romanca in seks z enim ali več NPC-ji. Tudi od tega v Anthem ne bo nič.
Kakorkoli obračaš je BioWare z Anthem močno razočaral svoje dolgoletne ljubitelje. Medtem ko je pravih RPG-jev z dobro godbo vse manj je Akcijskih RPGjev z zanič ali celo brez zgodbe na kupe.
Tr0n ::
Tezko je razocaral, ce jih velika vecina sploh se ni igre igrala. :)
Meni zgleda kr neato tole.
Meni zgleda kr neato tole.
Jst ::
Meni je špil zanimiv, ker nisem več gamer, ki si lahko za igro vzame po več ur skupaj. Zame je super, če si lahko na vsakih par dni vzameš recimo 30 minut za "seanso" in tako igraš špil, če je zraven pa še zanimiv, dodaten plus.
Primer: Far Cry 5. Od zgodbe ne vem več nič. Ajde, glavno zgodbo že, da bi pa po pol ure lovil eno kur*evo ribo, kjer potem srečaš enega NPCja ali skrinjo z pismom in tako izveš dodaten košček zgodbe, nope, jaz osebno nimam časa.
Meni zgleda špil idealen zame. Tudi gameplay videji, ki kažejo mehaniko igre, ne zgledajo švoh. Grafika tudi primerna za 2019. Upam na najboljše.
Primer: Far Cry 5. Od zgodbe ne vem več nič. Ajde, glavno zgodbo že, da bi pa po pol ure lovil eno kur*evo ribo, kjer potem srečaš enega NPCja ali skrinjo z pismom in tako izveš dodaten košček zgodbe, nope, jaz osebno nimam časa.
Meni zgleda špil idealen zame. Tudi gameplay videji, ki kažejo mehaniko igre, ne zgledajo švoh. Grafika tudi primerna za 2019. Upam na najboljše.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ahac ::
...in marsikdo si že težko predstavlja...Like I said:
Marsikdo si je težko predstavljal Blizzard igro, ki ni RTS. Kasneje si je marsikdo težko predstavljal online FPS od Blizzarda...
Marsikdo si je težko predstavljal Valve igro, ki ni FPS z zanimivo scifi zgodbo...
So z drugačnimi igrami koga razočaral? Verjetno. Ampak so pa tudi pridobil miljone novih fanov!
Najboljši gaming studiji so ravno tisti, ki niso zaklenjeni na en žanr, ampak si upajo naredit kaj drugačnega.
Tisti, ki pa delajo samo točno to kar si ljudje predstavljajo, da bi moral delat, velikokrat postanejo dolgočasni.
Anthem pač ni še en RPG s pogovori in romanco in to je čisto OK.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Jst ::
A je že zunaj?
Moram nastaviti alert za morebitno akcijo....
Moram nastaviti alert za morebitno akcijo....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ahac ::
Tole zgleda kul... če ne bo pol stvari v lootboxih kot je v Destiny 2.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Jst ::
Lahko bi dal vsaj "Anthem Alpha Gameplay - Full Developer Livestream from November 1":
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Tr0n ::
Closed alpha prijave so sedaj odprte @ https://ea.arcsivr.com/Portal/EA-CTE/De...
Vec informacij: https://www.shacknews.com/article/10877...
Vec informacij: https://www.shacknews.com/article/10877...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
m0f0x ::
V čem je fora tega špila? Podobno kot Monster Hunter World ali kaj? Izgleda kot mešanica Monster Hunter World, Destiny in Warframe.
oo7 ::
Tr0n ::
oo7 ::
Anthem Closed Beta Recommended Requirements
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Video Card: NVIDIA GTX 970 4GB, AMD R9 390 8GB
Hard Drive: At least 60 GB of free space
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Video Card: NVIDIA GTX 970 4GB, AMD R9 390 8GB
Hard Drive: At least 60 GB of free space
Jst ::
Waw, nekakšen "dark jedi vibe" ima ta trailer zame.
Anthem uporablja FrostBite Engine. In ker je Battlefield 5, ki isto uporablja Frostbite, dobil/dobiva popravke za novo Nvidijino serijo RTX, lahko za Anthem enako pričakujemo: ali boljšo grafiko, ali več FPS. Upam, da že ob izidu.
Anthem uporablja FrostBite Engine. In ker je Battlefield 5, ki isto uporablja Frostbite, dobil/dobiva popravke za novo Nvidijino serijo RTX, lahko za Anthem enako pričakujemo: ali boljšo grafiko, ali več FPS. Upam, da že ob izidu.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
oo7 ::
Anthem: 15 Minutes of Lost Arcanist Gameplay (Interceptor, Storm, Colossus) - IGN First
Manj kot 2 mesca, do izida pa še vedno Alpha gameplay.
Manj kot 2 mesca, do izida pa še vedno Alpha gameplay.
oo7 ::
Anthem Official PC System Requirements
Minimum
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
RAM: 8 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
GPU RAM: 2 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Recommended
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM: 16 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
GPU RAM: 4 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Minimum
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
RAM: 8 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X
GPU RAM: 2 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Recommended
OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i7-4790 3.6GHz or AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM: 16 GB System Memory
GPU: NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480
GPU RAM: 4 GB Video Memory
HARD DRIVE: At least 50 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11
Gregex ::
Fuck it. Preorder ravnokar padel. Če bo fail ali ne, PS4 verzija 32.85 funta na shopto.net, denar poberejo, ko pošljejo. Pa še nek armor in weapon pack dobim in kodo za prelaunch demo 25. januarja, da se sproba zadeva. Kar bo pa bo.
Gregex ::
Komot, če bo fail. Sem pregledal dost materiala in tole zgleda res obetavno. Sicer pa sprobam demo 25., bo takrat več jasnega, čeprav je samo demo.
Gregex ::
EA pa njihovi serverji, katastrofa. Po enem dnevu danes končno prišel not, da sem odigral 2 misiji, pa še to me je disconectalo takoj po končani 2 misiji in sem ostal brez vsega loota, bedarija, jezen ko pes. Kasneje spet nisem mogel priti na server, očitno čista loterija. Kar se tiče same igre je gunplay isti kot pri andromedi z dodatkom letenja, torej nič revolucionarnega, je pa letenje res smooth. Potem lik se v fort tarsisu prepočasi premika, kot da bi imel kol v riti. Igra je mišljena kot nujno coop varjanta, lone wolfi bomo prikrajšani, sicer lahko igraš sam, a je napredovanje zato počasnejše in pa enega ubogega bosseka sem sam tolkel kar predolgo, ker nasprotnikov se spawna ohoho in to na normal, damage pa kar prehitro prejemaš, kot da bi imel javelin magnet, ki ujame ves nasprotnikov fire. Crafting zelo enostaven, vsaj kar je v demotu na voljo, nič posebnega. Zato pa lahko javelina popedenaš s kustomizacijo levo, desno, ni da ni - tu bodo prišle do izraza mikrotransakcije, vsaj tako so rekli, da bodo samo za kozmetiko. Preorder sem preklical, ker ob launchu se ne mislim igrati loterije z njihovimi serverji. Tudi sama igra me ni ravno navdušila, obeta pa veliko. Par mesecev jim dam, da popravijo povezljivost in pokažejo koliko bo kontenta in v katero smer se bo igra razvijala, potem pa enkrat poleti/jeseni nabavim.
oo7 ::
ANTHEM Microtransaction Controversy Starts Early, BioWare Says Pricing Isn't Finalised
http://www.pushsquare.com/news/2019/01/...
http://www.pushsquare.com/news/2019/01/...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21653 (229) | Gregor459 |
» | Avowed (Obsidian Entertainment)Oddelek: Igre | 5017 (94) | oo7 |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17159 (390) | Zmajc |
» | Untitled Star Wars Game (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20385 (2487) | oo7 |