» »

Starfield

Starfield

««
37 / 40
»»

ahac ::

Veliko iger ima NG+, ampak to ne pomeni, da veliko igralcev to igra.
Sicer pa zdaj vse igre hitro "utonejo v pozabo", ker je nonstop hype za nekaj novega.
Tudi o Baldur's Gate 3 se ne govori več veliko, št. igralcev so pa ravno tako padlo.

Sorry, ker ste vsi spet padli na hype in marketing pa spet imeli previsoka pričakovanja. ;):P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

nekikr ::

Padli smo na track record, kar je povsem nekaj drugega kot to kar si izmišljuješ ti ;)

oo7 ::

Ma saj prvih nekaj 10 ur je igra dobra in zanimiva potem pa se začne ponavljati.

Mogoče bi bilo boljše, da F76 in Starfield ne bi obstajala in bi sedaj se že pogovarjali o Fallout 5 medtem, ko bi igrali Elder Scorls 6 :)

111111111111 ::

oo7 je izjavil:

Mogoče bi bilo boljše, da F76 in Starfield ne bi obstajala in bi sedaj se že pogovarjali o Fallout 5 medtem, ko bi igrali Elder Scorls 6 :)

Amen.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Izi ::

In zakaj kdorkoli pričakuje da bosta Elder Scrolls 6 in Fallout 5 kaj bistveno drugačna kot Starfield?
Vse 3 so isti žanr in delajo jih isti ljudje, samo kulisa se malo spreminja.
To bo spet razočaranja. Jaz po dolgoletnih izkušnja menim, da bi znal biti Starfield celo najboljši izmed te trojice. Starfield so delali s srcem in zelo dolgo, TES6 in F5 pa bosta samo še en nov del v serijah v katerih je skoraj pravilo da vsak nov del zelo redko preseže prejšnjega.

oo7 ::

Izi je izjavil:

In zakaj kdorkoli pričakuje da bosta Elder Scrolls 6 in Fallout 5 kaj bistveno drugačna kot Starfield?
Vse 3 so isti žanr in delajo jih isti ljudje, samo kulisa se malo spreminja.
To bo spet razočaranja. Jaz po dolgoletnih izkušnja menim, da bi znal biti Starfield celo najboljši izmed te trojice. Starfield so delali s srcem in zelo dolgo, TES6 in F5 pa bosta samo še en nov del v serijah v katerih je skoraj pravilo da vsak nov del zelo redko preseže prejšnjega.


Če ne drugega bo vsaj 1000x manj loading screnov :)
Drugače pa Fallout in Elder Scorls ena velika mapa in veliko bolj zanimivo za raziskovati kot Starfield kjer se vse preveč ponavlja.

oo7 ::

Bethesda is responding to negative reviews of Starfield on Steam

Furbo ::

Ja, v stilu Appla, da ne držimo pravilno telefona oziroma narobe igramo oziroma mi neumni tlačani ne zastopimo poante.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

BigWhale ::

O jezus, tole je kr cringe. :D

nekikr ::

Pa saj napisano je 100% res ampak tudi 150% brezveze. Saj bi odkrivali nove svetove...če ne bi bil rudnik enak po vsem vesolju z identičnimi sovragi na identičnih mestih in s povsem nepomembnim lootom. Če jih strezni in naredijo TES 6 toliko boljši potem ajde, ok. Če bo pa to nov pristop, da se na hitro obrne milijarda, potem pa ne bo šlo...

oo7 ::

Xbox wants Starfield to have the 12-year staying power of Skyrim

Bethesda and Xbox want Starfield to have the longevity of Skyrim thanks to upcoming DLC and mods, but only time will tell if it does.


https://www.pcgamesn.com/starfield/popu...

oo7 ::

Starfield has had over 12 million players

https://www.destructoid.com/phil-spence...


12 milionov je veliko ampak vprašanje če bo igra toliko časa zanimiva kot Skyrim.

meho7 ::

oo7 je izjavil:

Bethesda is responding to negative reviews of Starfield on Steam


Deluje kot da bi AI pisal :))

Furbo ::

Zame je Starfield že fertik, težko verjamem, da bi ga DLCji rešili.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Polda ::

Magic1 ::

Samo vsaka mu čast, da je sproduciral tak hype okoli igre, čedudi je avarage. 37 strani samo tukaj. Malo iger ima toliko.
Magic

111111111111 ::

Sam tale Baldur's gate je pometel z vsemi. :( PA mi sploh ne sede.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

meho7 ::

oo7 ::

111111111111 je izjavil:

Sam tale Baldur's gate je pometel z vsemi. :( PA mi sploh ne sede.


Bi igral če bi bil drugačen gameplay npr v stilu Witcherja. Tale potezni gameplay to ni zame.

oo7 ::

Starfield to Get AMD FSR 3 and Intel XeSS in Early 2024; City Maps, New Travel Methods and Mod Support Coming

https://wccftech.com/starfield-update-1...

oo7 ::

Hmmm :|

Starfield lead designer Emil Pagliarulo recently addressed some common criticism raised towards games (and most definitely at the latest RPG from Bethesda), discussing how much some players are disconnected from the realities of game development and how people shouldn't fool themselves into thinking they know why some things are the way they are.

https://wccftech.com/starfield-design-d...

Furbo ::

Lol ker aroganten kekec, včasih so lahko bistveno boljše igre spacali v letu ali dveh.
Ja, niso imele voice actinga, zaradi mene ga lahko tudi skenslajo, če bi to pomenilo nov Fallout, Skyrim itd vsako leto ali dve.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

nekikr ::

and how people shouldn't fool themselves into thinking they know why some things are the way they are.

Malo je zgrešil. Ne da nam je jasno ampak nam dejansko ni jasno zakaj je igra tako zelo dolgočasna.

oo7 ::

Bethesda Desperately Wants Modders To Focus On Starfield, Not Skyrim :))

https://exputer.com/exputer/bethesda-mo...

oo7 ::

Starfield's Next Major Update Due February 2024, Fans Hope for Survival Mode

https://www.ign.com/articles/starfields...


City maps
New ways to travel
New ways to customize your ships
New gameplay options to further adjust difficulty
Official mod support with the launch of Creations
Our first story expansion, Shattered Space

yayo ::

oo7 ::

Nekaj statistike

oo7 ::

Ocena na Steamu pa tudi kar strmo pada.



Recent Reviews: Mostly Negative (7,570)

All Reviews: Mixed (86,194)

HolyFuck1 ::

Kje ste zdaj zloglasni zagovorniki igre pred izidom. Je hype popustil? Ste se sprijaznili s podpovprečno realnostjo izdelka, ki se je kuhal osem let?

111111111111 ::

Povprečna ja, podpovprečna še zdaleč ne.

ZAdevi še lahko uspe, če se je bo lotil kakšen dober modder.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

nekikr ::

Je kar podpovprečna. Average gameplay time je 40 ur. To se meni zdi katastrofalno za endless posibillity, 1000+ planets, unlimited blablabla.
Ok, če bi igro spacali skupaj v enem letu, dveh, v redu, pričakovano. 8 let za tole? Črnuh, prosim.

Stan57 ::

Dobro nas je Todd na...nu s tistimi 1000 planeti.
aeaea

oo7 ::

Glede palentov, da jih je 1000 se bi zlagal problem je, da se vse preveč ponavlja, ko obiščeš 10 planetov.

oo7 ::

MODerji so kar pridni.

New Starfield Faction Mod Adds New Grindterra Industries Faction With Working Crime System

https://wccftech.com/starfield-faction-...

111111111111 ::

Če me pa kaj razjezi, da se za tako igro kot je starfield pričakuje, da jo bodo moderji reševali.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

oo7 ::

111111111111 je izjavil:

Če me pa kaj razjezi, da se za tako igro kot je starfield pričakuje, da jo bodo moderji reševali.


Bethesda veliko računa na MODerje, da podaljšujejo življensko dobo igre.

BorutO ::

Mah, saj sama igra je kar ok .. ni pa neki presežek. Tak, za počasi igrati jo je, ampak je veliko nelogičnega in brezveznega sranja v igri .. najbolj mi gre na spodnji organ storage, kjer je na ladji tako, izven ladje pa tako ... v glavnem ... čisto mimo.

Še vedno sem mnenja, da je najboljša vesoljska igra Space Engineers, če tudi je grafično slabša od Starfielda, je pa jo vsaj zanimivo igrati.
Za razliko od Starfielda, je SE čisto prazna igra. Ne najdeš nobenih NPCjev nikjer, mogoče tu pa tam kakšnega igralca, če igraš na planetih, drugače skoraj nemogoče, da se srečate, ker je vesolje v igri neskončno dolgo. Najbolj mi je pa v SE všeč ravno storage, kjer je vse povezano med seboj kar se tiče ladje, vozila in/ali baze. Imaš zelo lep pregled nad vsem kar imaš v inventoriju. Če bi tako easy imel Starfield, bi jo z veseljem bolj igral. Če po pravici povem, je že dva meseca nisem zaštartal. Ne zato, da bi mi bila slaba .. ravno ta inventory mi ni niti malo všeč. Popolnoma nepregleden in nepraktičen ... in to tako zelo, da mi mine.

oo7 ::

The "biggest Starfield update yet" is coming next week with over 100 fixes plus graphical improvements for NPCs and space sightseeing

https://www.gamesradar.com/the-biggest-...


So kar počasni s temi updejti sploh kar se tiče NPCjev.

AtaŠtumf ::

Imho eden izmed najvecjih problemov, ki ga Starfield ima, so nalagalni zasloni, tega moderji ne morejo resiti, lahko malce izboljsajo, resiti pa ga ne bodo nikoli mogli in da v igri leta 2023 gledam ves cas to, je to en velik fail.

Drugi problem so pa dolgocasni ponavljajoci nakljucno generirani planeti in tudi tukaj se kaj dosti ne da narediti.

Zgodbe, misije, ladje, orozja, obraze, ..., lahko moderji dodajo/popravijo, zgornjih dveh problemov, ki sta imho glavna, pa ne!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AtaŠtumf ()

BorutO ::

Glede loading screenov ... glede na to kako velika je igra in če bi vse to laufalo pod istim loadingom, bi verjetno igra štekala za popizditi. Nekako razumem, da je loading screen skoraj pomemben za to igro ... mene bolj namesto loading screena motijo v igri lestev v plovilu, po kateri moreš pleziti, da prideš v višji štuk, potem čudno porazporejanje modulov in tisti video vsakič gledati, ko greš vzletiš, pristaneš in odpotuješ po vesolju ... tega mi res ni za gledati.

Recimo, pri Space Engineers igri so ustvarjalci igre sami rekli, da ne morejo onesposobiti lagginga, ker je igra preprosto prevelika in nekje je nekaj, kar igro naredi, da šteka, oni pa preprosto tega ne morejo najti. In tako igraš dobro igro, katera rada začne štekati še bolj, ko narediš ogromno ladjo ali pa bazo.

Drugače loading screen kar hitro izgine. od 1-3h sekund nekje ... to je še za preživeti .. več časa mi vzamejo lestve.

Furbo ::

Pač skoči, namesto da plezaš po lestvi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

BigWhale ::

BorutO je izjavil:

Glede loading screenov ... glede na to kako velika je igra in če bi vse to laufalo pod istim loadingom, bi verjetno igra štekala za popizditi.


Naj gredo v CD Project Red na ekskurzijo, da jih naucijo kako se naredi open world igro brez loading screenov.


BorutO je izjavil:

Nekako razumem, da je loading screen skoraj pomemben za to igro ...


Ne niso, samo razvijalci niso znali ali pa niso hoteli narediti bolje. :)

BorutO ::

Cd project nima neskončnega vesolja. Isto gta. Gta tudi nima loading screenov, ampak je omejena mapa v x y in z. Z loadingom preprečiš, da je neki bug, recimo iz drugega planeta, aktiven na tretjem planetu, kar lahko vpliva na lag ipd.

BigWhale ::

Tudi Starfield nima neskoncnega vesolja. :) In tudi uniformno vesolje ni. Ko pristanes na planetu si v drugem koordinatnem sistemu.

JanBrezov ::

BorutO je izjavil:

Cd project nima neskončnega vesolja. Isto gta. Gta tudi nima loading screenov, ampak je omejena mapa v x y in z. Z loadingom preprečiš, da je neki bug, recimo iz drugega planeta, aktiven na tretjem planetu, kar lahko vpliva na lag ipd.

Nobena igra nima neskončnega vesolja v RAM-u, vse je "lokalno", le da nekatere igre imajo dober preload. Si upam trdit, da če daš vse ročno narejena mesta iz Starfield-a skupaj, je tega manj, kot v Cyberpunk ali GTA ali Far Cry 3+. Največje mesto je verjetno New Atlantis, ki je v resnici smešno malo za mesto.

Load-anje lahko skriješ in v Starfield-u je to zelo slabo narejeno. Npr. večina trgovin v Starfield-u ima load screen. Lahko bi se zgodil preload zaradi tega, ker si v bližini in load screenov bi bilo pol manj, še posebej, ker so trgovine majhne lokacije. Pristajanje na planetih bi lahko skrili z animacijo potovanja skozi oblake v barvah planeta namesto load screen. Edino animacija, ki dejansko obstaja je potovanje med planeti v istem sistemu, pa še tam se ne spomnim, če je load screen takoj za tem.

oo7 ::

[5K] Starfield Looks Beautiful With Ray Tracing | Ultra Modded Graphics Showcase | RTX 4090

oo7 ::

Bethesda razloži zakaj izdelovalci modov hitreje popravljajo igro Starfield kot Bethesda sama...


https://www.gamesradar.com/bethesda-res...

oo7 ::

Starfield Received Over 100 Fixes. Biggest Update Now Available on PC and Consoles

Bethesda has presented us with details of the 1.9.51 update for Starfield. The patch is now available on PC and Xbox Series X and S.


https://www.gamepressure.com/newsroom/s...

oo7 ::

Dolgo so čakali. Naslednji teden bodo igri Starfield dodali FSR 3 v beta stanju. Verjetno se bliža tudi DLC Starfield's Shattered Space.

oo7 ::

Starfield bo izšel na Playstation 5 po izidu DLC Starfield's Shattered Space.
««
37 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
575694 (192) oo7
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36877580 (2337) todman74
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11925457 (1226) oo7
»

Baldur's Gate 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26736521 (6948) oo7

Več podobnih tem