» »

Kateri avto do 200k?

Kateri avto do 200k?

Cosmo ::

Kateri avto mi priporocate do 200k. Torej, da ne bi prevec popil, al pa se kvaru itd.. pa yugeci in podobno tudi odpade :D Razmisljal sem o Citroen BX-u. Ma kdo kake izkusnje s tem avtom?

lp
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

bastadu ::

Če hočeš da ti bo najmanj piu, pol poglej za kakega golfa diesela...

R0K ::

mogoče pa kakšen citroen AX

Sergio ::

renault 4?
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.

Elemen_T ::

Definitivno stari VW Hrošč. 8-). Za 200k dobiš že kakega sivega krom.

mmisv ::

kup ax-a, golfa al pa renault 5. vsi te sizli kokr jest vem mal popijejo se pa da z njimi prežvet
Čist trivialna stvar...

abcde7 ::

moja sestra ma ax-a, pa ni nč kj dobr... Nabav si golfa II, sam glej da ne bo imel več kot 130000 km, to je taka "meja"!

LuiIII ::

Ah za 200000DEM se pa že kaj dobi, a ne?:D
Probaj srečo s kakšnim golfom, na kurilca seveda. A glede na povpraševanje po totih traktorjih boš moral imeti srečo, da boš dobil takega, ki je brez dodatnih investicij dobro vozen. Moj bratec ima take izkušnje! Ko ga zrihtal dela pa kot urca in vozi se napol zastonj! Baraba!;((

Lui

luni ::

Element hrosci majo bokser motorje, kar = multos porabljenega goriva
Artificial Intelligentia

PaJo ::

Tocno tak, hrosc prevec pije, priporcam ti kako R5 ali R4, kaj boljsega pa bos za take kes tezko dobil, zal;(
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)

ahac ::

Evropski avtomobili so predragi.
Npr.: pri Hyundaiu dobiš za isti denar veliko več.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

jerry2000 ::

TESKAn ::

Ce dobis kje kak citroen saxo. Je kr ql avtek.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

krucymucy ::

Ja jest sem mel BX-a oz. sem se vozu z njim dokler sem meu voznisko!!
Mal je cudn ampak leti, lega je sploh huda, ker ma hidravlicne amortizerje, ampak pupa k s***na:D:D:D

krneki0001 ::

Subaru LEONE - pije sicer 8 litrov ampak je terenc pa pogon na vse 4 z možnostjo izklopa in reduktorjem.
cene so za 90 letnik okoli 200k - jst ga imam ze vec kot leto pa pol(300.000km prevoženih), prevozil sem 100.000km pa sem imel samo en končnik v vsem tem času za zamenjat - avto dela brez problemov pa še pozim nimam problemov ker je 4WD.
LP
Nebivedu

Loki ::

Hja pa fajn je tut, da je varen, pri cemer vzhodnjaki (KIA, hyundai) ravno ne blestijo.
I left my wallet in El Segundo

NiggerBob ::

Hmm, ne mi zamerit, ampak teh 200 Ksit je samo začetek, manjši strošek.
Potem pride registracija, pa tankat je treba, pa zimske gume, pa kak del bo sčasoma treba menjat......
Če si komaj komaj napraskal teh 200 Ksit za avto in nimaš nekaj dodatnih soldov v žepu, potem rajše počakaj in šparaj dalje.
Ne vem, zakaj se tako braniš Yugota? Tako poceni kot z njim se boš težko vozil s čim drugim, dele dobiš vsepovsod, tudi na odpadu, vsak domač mehanik ga zna popravit (ne potrebuješ pooblaščenega servisa).
Če želiš, ti lahko uredim BMW serijo 7, (pa ne mojega, hehe) vozen in registriran za cca 4500 DEM. Ampak kaj ti to pomaga, če boš plačal letno registracijo 2000 DEM + pustil kup denarja na bencinskih črpalkah? Bog pomagaj, da ti odpove kak dražji del....servisna ura je 7 Ksit....
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

IceIceBaby ::

jaz ti predlagam eno čim cenejšo katrco (če že glih nočeš yugota:) pa kupi registrirano pa jo stran zafuki ko bo tapru večji popravil potreben al pa najkasnej ko bo treba registrirat stvar. Pol pa novo spet :)

blue96 ::

JEST BI SI PRislužu še 50 k in za 250 k nabavu 12 let starega bmwja serije 3. boš vsaj malo zažigal, ko boš prišel na dvorišče, parking, hehe8-O:D:\:)
.

MadMax ::

Se kar strinjam z Bobom, pa z Mulcom tut.
BMW je dobra izbira, ampak le, ce dobis dobr avto. Stroski rednega vzdrzevanja so minimalni. Problem pa je, ce se napake kar vrstijo...

Ce si res komaj dal na kup 200k, poslus NiggerBoba (stroski).

Sicer pa (ne mi zamert) mam obcutek, da bi rad imel pisko in krajcar (stisnu in prdnu), kar pa (na zalost) ne gre skup.

Vsekakor pa porocaj, kaj bos kupil in kako se obnese. Bo se kdo vesel izkusenj!

Lp in veliko srece pri nakupu.

SkIDiver ::

Jz ti pa priporočam renault 11 1.6 GTD. Mi smo ga nekdaj mel in je zelo mal požru, pa ful orng pospeške je mel sam je pa hujš kuk kak otrok. Morž ga kr lepo merkat sicr ni panike je full vredu avto. Aja še ne nasvet. Če boš avto uporablu za prevoz v službo daleč kakih 10, 20 km ne kupvat DIZLA. Raj kup bencinarja. Boš pršparu na servisu motorja.

Cosmo ::

Hvala za odgovore

Bom se probal dat kaj zraven oz se nekaj skup nakrampat :D:D Aja pa 200k sn mislil samo za avto, za registracijo & ostali stuff mam posebej cash 8-)

Btw: Thnx, da ste mi povedli za bmw-ja. Sploh nisem postudiral na tako klaso 8-) Upam, da bom nasel nekaj takega;)
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

IceIceBaby ::

Tegale bemfa se mal pazi. Sej je zlo uredu avto, samo ročunaj da je to 1.6 ali pa 1.8 celo pa boxer če se ne motm. En frend ga ma pa prav da mu žre 12 ko je ugasjen. Možno da ma že čist sfukano mašino, al pa tudi ne :) Uglavnem pazi da se neboš nategnu z enim takim k ma že 4x števc preverten nazaj pa k je bil že karamboliran in podobno. Drugač pa bmw rox :)

||_^_|| ::

teli bmwji res zrejo tolk k hrosci:)
kar se pa hyundaia tice, moja sestricna ma ponyja pa ji kurc 12 litrov..cist skrizeran

M@re ::

Renault 5...campus D
..:Do, or do not. There is no try:..

ABX ::

Najcenejši avto je R4. R5 pa je malce dražji kot nakup.

Pri starem avtu pazi na strošek obratovanja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

SkIDiver ::

Ej sam ne BMW-ja. Smo mel mi 318i letnik 95 je bil star 2 let ko smo ga kupil je žru k vrag. Sej je mel pospeške in vse sam te pa udar požepu za benz k ne vem kaj. Tale 88 letnik pa zna bit čist v P****. Paz da ne boš kupu bencinarja nazadne bo pa ole kuru.

MadMax ::

316 pazi da bo 316i!! Drugace si ga res naje.... (75 KM pa zre kot 325...).
Sam imam 518i, pa se nisem presegel 10l. Pri Samari 1500 pa z isto voznjo tezko pod 10...

NiggerBob ::

MadMax, blagor tebi. Čim se samo dotaknem pedala za plin, poskoči kazalec na tistem malem števcu za trenutno porabo na 10l.:)) (ekonometer???)
"Gas do daske", blokada pri 250 km/h in kazalec mirno stoji na 25 l.:))
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

kirc ::

Jest sem mel podoben problem. Premisli, kaj ti je všeč in koliko si pripravljen dat za registracijo in servise, potem pa se odloči. Jest sem se odloču za BX-a. Avto dela k šus, če bi še mal bol zbiral, bi verjetn dobu tud takega k ma kar nekaj opreme (el. stekla, cantralca, morda šipedah,..) Je pa res, da pije tud do 10l/100km, ampak to če se voziš čez omejitve tja do 150km/h. Z avtom nisem imel v 12k km prevoženih kilometrih nobenih problemov, tud registracija ni prehuda. Kar kewl avto za svoj denar. Če pa ti BX ni všeč, ti pač ne vem svetovati kaj drugega. Morda kakšna R5 CAMPUS (ampak ni pol tolk avta)...
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

kirc ::

Pazi tole: "Stroski rednega vzdrzevanja so minimalni. Problem pa je, ce se napake kar vrstijo... ", se popolnoma strinjam, ko se napake začnejo, si ga najebal. Če kupiš BMW, kupiš serijo 3 in še to 1.6 ali pa 1.8, več sigurno ne, ker nimaš denarja za servis. Lahko ti povem iz sosedovih izkušenj, ko je kupil BMW 328 starega 7 let. Ne vem, koliko je dal za avto, vem pa, da ga je po treh mesecih prodal, ker je v teh treh mesecih sprašil 350 jurjev za (izredne) servise (glava motorja in vodna pumpa, pa osvetlitev armature). Sej nočem bit pristranski, samo kar je pa preveč je pa preveč. BMW je super avto, sam rabljen, ... ne vem
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

NiggerBob ::

ja, to je pri vseh rabljenih avtih: lahko naletiš na "cenovno ugodno" varianto in potem zdevaš za servise več kot si dal za avto, lahko pa dobiš solidnega, ki ti bo služil kar nekaj let brez večjih popravil.
Zavorne obloge, olje, filtri, jermeni, izpušni lonec, itd so potrošni material.
Pa tudi pri novih se lahko pošteno opečeš in potem avto voziš in voziš na servise v nedogled, dokler ne poteče garancija. Samo možnost je dosti manjša kot pri rabljenem.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

MadMax ::

NiggerBob: tist cagar meni ni problem premaknit nad 20l, ampak ko na benzpumpi potegnem crto, je pod 10.
Moj ma blokado 215km/h (obrati pac...).
Ampak ti imas vzglavnike tut vsakodnevno uporabljane, jaz pa le zaradi zakonov...

kirc: sm kupu 8 let starega, mam ga 2 leti, 180000km, "izredni stroski": akumulator 10kSIT, auspuh ~35kSIT (Walker). Ce pa kupis podrtijo na sejmu, je pa res lahko brezno brez dna...

Aja: ce dam za servis dvakrat po 100DEM, tretjic 200DEM (jermen) in tako vsakih 12000km, ne vem, ce je nov R-twingo poceni... BTW: vecje kubikaze nisem kupil zaradi registracije in ne stroskov vzdrzevanja (2 svecki vec)-kolk me pa registracija stane, si pa sam poglej (115KM).

NiggerBob ::

no, nisem ravno dirkač, vzglavniki ne trpijo dosti, ampak čim malo pritisnem na plin, ga že zabije čez 30 litrov, izven vidnega polja.
Sem pa že prišel na 9 l/100 km, lagodno križarjenje z 80 - 120 km/h iz Murske Sobote v MB.
Ko potegnem črto, je to 15-17 l, je pa precej mestne vožnje. MB -> Portorož, konstantno cca 160 - 240 km/h (samo enkrat na 240), povprečje 11.97 l + klima ves čas.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

MadMax ::

NiggerBob: sam se to, da ne bo prevec off-topic: a se ti klima pri porabi kaj pozna? (jaz je ne opazim)

TylerDurden ::

Alfa Romeo 33 1.3 - poraba ne bi smela biti nad 9 litrov, pa še to pri mestni vožnji. Vozil se boš kot car, z vso elektronsko opremo. Deli so pa itaq napol zastonj, pa na vsakem odpadu jo majo. Sam ce nisi prevec obcutljiv, ce bo kje kej mal prerjavelo.

NiggerBob ::

MadMax, tudi jaz nisem opazil razlike z klimo ali brez nje. Mogoče 0.5 l/100km, ne vem, lahko je tudi stil vožnje.:))
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

blue96 ::

stil vožnje, tio pa!!! sploh da nisi kot kruh iz pečice, ko prideš po 2h iz avta.:D:D:\
.

kirc ::

MadMax: Dobr si nabavu, če maš sam tolk mal stroškov. To, da si nabavu tamanjšo mašino, te čist razumem, ker tale registracija je pa res ubitačno draga. Tud jest sem kupoval BX 16V, pa sem mal prekalkuliral in ugotovil, da ni denarja za registracijo.( ma nenazadnje 170KM). Ajd.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

MadMax ::

Razlika je bla tut v ceni (3kDEM vec k na sejmu), pa tudi v opremi (ABS in usnja sicer nima, drugo pa skor vse- alarm, klima, zimske gume na jeklenih feltnah, el. sipe, pa se na frisno je bil registriran).
Najbolj pa se mi je slo za to, da je 1.barva (razen 20x30 cm), pa avto sem poznal ze 2 leti.

kirc ::

Aja pol pa sploh ni panike, če si avto poznal stvar popolnoma poenostavi. Če avto od prejt poznaš, je odločitev vsekakor lažja. Torej kupujte avtomobile, če jih dobr poznate, vsaj take, ki majo drgač drage servise. Kakšnega Yugota itak za male pare generalno obnoviš, a mrbit ni tako ?8-)
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

MadMax ::

Samo opozorilo: ce kupujete avto od soseda al pa znanca, to se ne pomeni, da veste vse, kaj je ("ni") bilo narobe...
Priporocam tudi uporabo merilca debeline barve (ceprav sam vidim ogromno licarskih napak (prah in luknjice v barvi, raze od brusnega papirja...), bi se brez njega ze lahko prevaral...
Saj ni problema, ce je bil avto barvan-ce se ne vidi iz Concorda pri najvecji hitrosti-ce je cena primerna, in je stara barva.
Problem je, ce je avto sveze pleskan-ne ves, kaj te caka po prvi zimi, saj je to ponavadi narejeno na horuk-za prodajo pac... Tu pomaga, ce npr. na robu vrat z nohtom pritisnes v barvo. Ne sme se poznati cisto nic! Ce je bila uporabljena slabsa (cenejsa) barva, je poleti mehka tudi do 3 mesece...
Po daljsem casu (1 leto) se tudi zacnejo pojavljati mat madezi tam, kjer je zadeva kitana, pa tudi raze od brusnega papirja postanejo dosti bolj vidne...

p.s.: saj motor za BMW tut dobis za cca 500DEM (brezhiben).
Pa ne kupujte 324TD ali 524TD (TD=turbo diesel) - letnik ~´88-´93 - glave pokajo, pa menjalniki se razkopljejo... To se seveda dogaja nad 400 000 km, ti avti se pa prodajajo blizu teh km.

NiggerBob ::

tudi jaz sem svojegu kupil rabljenega (nisem nor, da bi dajal 150 Kdem za novega, niti jih nimam, hehe) in sicer od 1. lastnice, reva je mislila, da je avto že v zadnjih vzdihljajih in se je dalo pogajat o ceni. Nisem jaz kriv, če ljudje kupujejo drage avte, potem pa jih ne znajo vdrževat.
Filter za prezračevanje je bil zamašen, v klimi je bilo treba dofilat plin, zamenjat spredaj diske + ploščice + "špur štango" (Slo prevod=???) + svečke + jermen klime + menjava olja in filtra, kar je vse skupaj z delom koštalo skoraj 800 DEM.
MadMax, za ta tester glede laka (ali morebitnega kita spodaj) sem že slišal, ne vem pa, ali se ga da dobit kje v SLO.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

MadMax ::

Primitivna oblika testerja je magnet.
V osnovi deluje enako kot detektor kovin (sem ze videl avte, pri katerih bi rabil iskalec kovin-"pa saj je samo teglc za roze iz balkona na streho padel"...pa ja... un betonski iz parka ze mozno...).
Torej:
1. dobis nacrt za detektor kovin (kak starejsi TIM al pa SAM)
2. dobis elektronika, ki bi znal to sestavit (cist enostavno: 2 tranzistorja, ene par diod, uporov in kondenzatorjev, 2 trimerja, malo feritno E jedro, nekaj lakirane Cu zice fi 0.2mm, urico-instrument,....), se prej pa mora znat nacrt rahlo predelat (dejansko se predela le tuljava-"senzor" naprave)
3. vzames si deset dni za nastavljanje (umerjanje) zadeve in usposabljanje za delo s samo napravo...

Verjetno ste ze ugotovili, da sem sam delal na taki napravici. Res je. Toda ceprav ves material ne stane niti par presernov, se zamislite, ce ste sposobni vztrajati do konca.
Toda niti konec ni poletje na Havajih.
Zadeva ni absolutna (ne meri debeline barve v milimetrih), saj je odvisna od materiala plocevine, iztrosenosti baterije, temperature same naprave, ravnosti merjene povrsine...), zato zahteva veckratno vmesno kalibracijo (na kosu nelakirane plocevine podlagas liste papirja) in zares veliko izkusenj pri uporabi zadeve.
Sicer bi se dalo zadevo se dodelat (napetostna in temperaturna kompenzacija), ampak saj je niti v skatli nimam (samo s plastiko je zalita)....

In vse to za en avto, ki ga boste kupili...
Preden boste tega prodali, boste pripravo ze izgubili...

Se pa da podobne zadeve kupit (zal ne vem konkretno kje), ampak stanejo 800-1000DEM, zato: tko voli, nek izvoli

krneki0001 ::

Glede porabe in servisov ti predlagam staro R5 - cena ni previsoka na odpadih u italiji jih je kar nekaj tako da vse dele dobiš po smešno nizki ceni.
Sam imam R5 turbo in Subaru Leone. Za petko sem zmetal celih 16.000 sit ker sem zamenjal celo stran(prvo luč, smernik, prvi blatnik, vrata, zadnji blatnik, zadnjo luč).
Skoraj vse kar rabim za avto kupujem na odpadu - razen ključnih delov (bremze, diski, gume in potrošni material(žarnice, olje sklopka).
Petka je trenutno najbolj poceni avto, ko potegneš črto po prvem servisu takoj ko jo kupiš.

LP
Nebivedu

P.S. Prodajam pa svojo R5GTTURBO, ker sem se že naveličal PREmočnih pospeškov in bi si rad kupil kakega Espace-a.

DrSergioDJ ::

amm, dej mal več povej o tvojmu turbaču ( letnik, kok kilometrov ma, kok konjskih moči, cca, barva, cena, kok kej ohranjen, kej dodatne opreme, kok ti je benza nucu,... ):D
...

Daedalus ::

Kupi si eno katro, poceni vzdrževanje, pije skor nič, poceni deli - moj frend je nardil totalko iz katre, pa ga je kompletno popravilo stalo 80k SIT. :D
Za BX-a pa je vzdrževanje predrago, pa poraba tud ni žepu prijazna...:(
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

RookY ::

Kaj pa navit 126p ? :D
Juhu juhu spet bom bruhu

kirc ::

Ne bi se popolnoma strinjal z tem, da BX pije. Moj BX je res do nedavnega pil 11l/100km, zdej sem pa samo eno šobo k je bla zamašena spucal, pa mešanco bencina sem spremenil, poleg vsega kurim neosvinčenega 95 oktanskega in mi pije pri isti vožnji 7.8l/100km, kar pa za avto z 80KM in 1580ccm motorjem ni ravno veliko. Kar se pa servisa tiče, sem bil pa zadnič na servisu, ker mi je ena odtočna cevka (ni nujna za delovanje, je pa fajn, da v primeru sunkov amortizerja ne špricne olje po tleh) zamenjal, pol pa k je mel glih avto na dvigal, mi je pa še sprednje zavorne ploščice zamenjal in za to sem dal 10 jurjev. Če je to drago, pol ne vem kaj je cenej (razen Jugo ali pa Katra), sam tam moreš itak tolk večkrat zamenjat tako da te isto pride.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.

krneki0001 ::

Sergio evo ti podatkov
R5 GTTURBO 1397ccm 88KW/120KM (uradno)
320.000Km prevoženih, črne barve.
Povprečna poraba je okoli 7,5l.
Končna hitrost je odvisna od turbine - sam imam napol zaprto turbino, da pije manj bencina(max 10l) in da ima končno okoli 200km/h. Da se jo pa tut čist odpret pol je pa končna okol 225 do 230km/h pije pa okol 17 do 20.
LP
Nebivedu
Če koga zanima še kej več pol nej napiše mail.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21419674 (15456) Goldee
»

kateri avtocic (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1469653 (7510) krneki0001
»

AVTeK

Oddelek: Loža
321861 (1388) Cosmo
»

kateri rabljeni avto za miljon SIT?

Oddelek: Loža
372608 (2085) tomaz255
»

kaj vozte... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
544420 (3879) footprint

Več podobnih tem