» »

Peticija PROTI novim omejitvam 130 -> 110; 110 -> 90!

Peticija PROTI novim omejitvam 130 -> 110; 110 -> 90!

Galaxy ::

Ustvaril sem peticijo PROTI norosti naših uradnikov. Celotna zadeva izvira iz te teme:

Avenger je izjavil:

Najprej link na članek na 24ur

Pametni so skupaj staknili glave in prišli do ugotovitve, da bi bilo dobro hitrost na avtocestah, zaenkrat le pri mestih, zmanjšati.

Številke so čisto neverjetne in za moje pojme gola laž in so očitno lansirane z namenom zavajanja. Prvič, ne sme se predpostavljati, da vsi vozijo 130, nekateri že zdaj vozijo od 90-130. Moj avto ima pri 130km/h porabo cca 6, pri 110km/h bi potem moral imeti ob 25% zmanjšanju porabe največ 4,5 in pri 90km/h ob 40% zmanjšanju porabe 3,6. Drugič, na cestah imamo še tovornjake, katerih omejitev hitrosti ostaja nespremenjena. Krepko več kot pol emisij pride od tovornjakov in če bi bilo zmanjšanje ob omejitvi na 110 dejansko 25%, to pomeni samo za avtomobilski del, za avtomobilski in tovorni bi bilo zmanjšanje le 12,5%. Pa omenit moram še psihološke finte: povejo da sta dve opciji, neugodna, ki rešuje okolje, in še manj ugodna ki še bolj rešuje okolje, tretje opcije, da stvari pustijo pri miru, seveda ni. Na koncu bomo veseli, ker bodo hitrost znižali samo na 110.

Primer: v letu 2014 je števec v Lopati na dan povprečno registriral 26.545 osebnih vozil z (od mene) ocenjeno porabo 7l pri 130, 5.595 težkih tovornjakov z ocenjeno porabo 45l in 4.090 manjših tovornjakov z ocenjeno porabo 14l, 1.745 ostalih tovornjakov in avtobusov z ocenjeno porabo 25l.

Torej, 185815 litrov za osebna vozila, 352660 litrov za ostala. Če predpostavljamo 25% zmanjšanje pri osebnih vozilih je to 46454 litrov, skupno to pomeni 8,6% zmanjšanje emisij. Ampak realno bi bilo mogoče 10% zmanjšanje emisij, kar bi pomenilo 3,4% zmanjšanje emisij. Ampak to se ne sliši več tako krasno, kajne??? Poleg tega to ne pomeni 3,4% zmanjšanje nasplošno, ampak samo na teh krajših odsekih, kar bi na nivoju države pomenilo majhne delčke procenta. In okolje bo rešeno!

Kaj pa vi menite?


Zato sem se odločil narediti peticijo, PROTI takim neumostim!

Podpišete jo lahko tukaj: https://www.pravapeticija.com/proti_zma...

..... A ni bolje ustvariti sklad za sofinanciranje novih vozil za tiste, ki nimajo EURO5 ali EURO6 motorjev?

..... Kaj pa če bi raje uredili potniški promet, da ne rabiš več kot 2 uri z vlakom in 15€ iz Ljubljane do Maribora?
  • zaklenil: Mavrik ()

jype ::

Nasprotujem. Osebna vozila so nesorazmerno nevarna glede na korist, ki jo ponujajo, zato je treba udobnost njihove uporabe znatno zmanjšati, ker se bo le tako njihova uporaba dejansko zmanjšala tudi v praksi.

Unknown_001 ::

Izračuni so res zelo površni. Ampak! To s porabo dejansko drži vodo kar se tiče izpustov sam če potem nadaljujemo v tej smeri potem bolje da avtocest sploh nimamo. Boljši razlog za omejitev na obvoznicah je zagotovo zagotovitev konstantnega promeznega toka. Prepogosta nihanja v omejitvi hitrosti povzročajo zastoje itd., zaradi česar se kar na enkrat na kupu zbere ogromno motornih vozil.

Konstantna omejitev po obvoznici bi bila z vidika oretočnosti nekaj najboljšega. Upam trdit da bi bilo tudi manj nervoze zaradi zamaškov ki bi bili bolj redek pojav v kritičnih urah med drugo in peto popoldne.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jype ::

Raptor F16> Konstantna omejitev po obvoznici bi bila z vidika oretočnosti nekaj najboljšega. Upam trdit da bi bilo tudi manj nervoze zaradi zamaškov ki bi bili bolj redek pojav v kritičnih urah med drugo in peto popoldne.



Omejitev hitrosti je le del problema, za rešitev potrebuješ avtomatizacijo prometa.

BlaY0 ::

Se pravi avtomatski menjalnik?

Predator X ::

Najprej, naj uvozijo el. taxi, avtobus etc.

BlaY0 ::

So že, samo je problem ker se "hitro" vname.

Miha 333 ::

jype je izjavil:

Nasprotujem. Osebna vozila so nesorazmerno nevarna glede na korist, ki jo ponujajo, zato je treba udobnost njihove uporabe znatno zmanjšati, ker se bo le tako njihova uporaba dejansko zmanjšala tudi v praksi.

Najprej mora obstajati alternativa (javni promet, ...). Pa ne pozabi, da ne živijo vsi v mestih. Ogromen del prebivalstva živi v razpršenih zaselkih in vaseh. Tam druge možnosti kot osebni avtomobil enostavno ni.

Invictus ::

jype je izjavil:

Nasprotujem. Osebna vozila so nesorazmerno nevarna glede na korist, ki jo ponujajo, zato je treba udobnost njihove uporabe znatno zmanjšati, ker se bo le tako njihova uporaba dejansko zmanjšala tudi v praksi.

Saj se ne smeš vozit z biciklom po avtocestah. Čeprav bi bilo fajn ... Kaj te to moti?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Miha 333> Najprej mora obstajati alternativa (javni promet, ...).

Ne, najprej mora biti uporaba avtomobilov preveč štorasta, da bi jih kdo uporabljal, potem pa nenadoma lahko javni prevoz konkurira osebnim avtomobilom, ki se zastonj vozakajo po javni infrastrukturi.

Invictus> Saj se ne smeš vozit z biciklom po avtocestah. Čeprav bi bilo fajn ... Kaj te to moti?

http://www.arso.gov.si/zrak/kakovost%20...

Moti me, da moji sorodniki, ki se ne morejo preseliti iz mesta, trpijo zaradi z onesnaženjem povezanih zdravstvenih težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

specing ::

Namesto da se izboljša javni promet bi ti raje otežil ostali promet?

Hitre ceste za kolesa bi pa tudi jaz rad doživel.

Invictus ::

jype je izjavil:


Invictus> Saj se ne smeš vozit z biciklom po avtocestah. Čeprav bi bilo fajn ... Kaj te to moti?

http://www.arso.gov.si/zrak/kakovost%20...

Moti me, da moji sorodniki, ki se ne morejo preseliti iz mesta, trpijo zaradi z onesnaženjem povezanih zdravstvenih težav.

Saj mene tudi, ker živim v Ljubljani.

Sem za zaprtje Celovške od križišča z Drenikovo naprej... Da se razširi cona samo javnega prometa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Miha 333 ::

jype je izjavil:

Miha 333> Najprej mora obstajati alternativa (javni promet, ...).

Ne, najprej mora biti uporaba avtomobilov preveč štorasta, da bi jih kdo uporabljal, potem pa nenadoma lahko javni prevoz konkurira osebnim avtomobilom, ki se zastonj vozakajo po javni infrastrukturi.


Ker vidim, da ne razumeš, v čem je problem, bom poskusil zelo nazorno: Prosim, najdi mi varianto javnega prevoza iz Celja v Velenje danes po 21. uri. Ali jutri po 20. uri. Ali v obratni smeri jutri po 16. uri. Ti kar odgovorim, jih ni. Pa to niso neka sela, oba kraja sta mestni občini. Manjši kraji so še bolj omejeni. Zato je edina rešitev avto.

Pa tudi javna infrastruktura ni zastonj, jo kar fino plačamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

kotanyi ::

Dobro, Yipe je pač bolj dinozavrske sorte, pa še ne zmore dobro dojeti, da se doba voznikov pač izteka in da bodo avtomobili neizogibno ostali z nami, postali varnejši, avtonomnejši, in ja, tudi hitrejši. Njegov javni prevoz tu nima za B od bureka.

Do takrat pač podpisujemo takele peticije. Podpišem.

Aston_11 ::

Ne bom podpisal, ker se nihče ne drži obstoječih predpisov. Niti nihče od podpisnikov, razen izjem, ki se bodo naštele same. Vendar so samo tri prosta mesta na 100.000 prebivalcev.
1.
2.
3.

nekikr ::

Najprej bi morali obstoječe predpise modernizirati glede na stanje avtocest in avtomobilov. Nekako ni logično, da imamo še hujše omejitve kot takrat, ko se je yugo vozil po makadamu. Ob tem, da avtoceste načeloma niti niso problematične zaradi višjih hitrosti, glavnina nesreč se zgodi po ostalih cestah in zaradi drugih vzrokov (ki se zaradi lažje birokracije prevedejo v "neprilagojena hitrost").
Ko bi to uredili bi morali pa striktno upoštevati, da je omejitev, ki bi jo sprejeli, točno to - omejitev. Ne najmanjša predpisana hitrost, s katero se lahko premikaš. Kazen za nespoštovanje bi bila temu primerna.
Peticije pa ne podpišem, ker menim, da 110 ali 130 ne igra prav nobene vloge pri manjših odsekih. Sigurno je izpustov manj, hrupa tudi. Zakaj ne bi poizkusili?

tikitoki ::

jype je izjavil:

Nasprotujem. Osebna vozila so nesorazmerno nevarna glede na korist, ki jo ponujajo, zato je treba udobnost njihove uporabe znatno zmanjšati, ker se bo le tako njihova uporaba dejansko zmanjšala tudi v praksi.


Hoces, da te lincajo:)? Slovencelj bo raje ziveld od krpompirja in vode, kot se odpovedal avtomobilu.

specing ::

Sicer bi pa lahko tudi enostavno olajšali uporabo javnega prometa, če bi na vsak vlak in bus lahko brezplačno naložil svoje kolo.

shinko ::

Če je glavni razlog onesnaženost zraka, se je potrebno zavedati, da levji delež prispevajo tovorna vozila. Zato naj raje kamione, ki jim naša dežela predstavlja samo tranzit v prekmurju nabašejo na vlak in jih peljejo po tirih na primorsko. Bo še Slovenska železnica imela kaj od tega :) Da ne govorim o obrabi cest, hrupu, možnosti nesreč, zastojev, onesnaženosti...

Sodobni avti napram kamionom zelo malo onesnažujejo okolico. Pri novih avtomobilih z 7-8 stopenjskimi avtomatskimi menjalniki pa se tudi pri visokih hitrostih motor vrtni na nizkih obratih in ima nizko porabo.

sirotka ::

tikitoki je izjavil:


Hoces, da te lincajo:)? Slovencelj bo raje ziveld od krpompirja in vode, kot se odpovedal avtomobilu.


Razvajena mestna srajca? Osebno imam od 1km oddaljene postaje do mesta 4x dnevno linijo, za nazaj pa mislim, da celo samo 3. S čim, če ne z avtom naj pridem v mestom, ki je oddaljeno 15km?

specing ::

Z biciklom...

Spxy ::

specing je izjavil:

Z biciklom...


Po dežju in snegu tudi? Pa nekako ne moreš prešvican prit na delovno mesto, niso povsod pločniki in ravnina... Če živiš v mestu je lahko bit pameten o javnem prevozu, žal pa je izven mest to problem. Da o ceni javnega prevoza ne govorim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spxy ()

win64 ::

Osebno sem se raje vozil s kolesom kot čakal na avtobus. Poleti si pač imel nekaj za zraven za preoblečt; najmanjši problem. To da nekateri ne zmorejo hoditi 15 minut do postaje je pa zelo zaskrbljujoče in še en razlog za omejevanje avtomobilov.

GrimReaper ::

Kdor bo hotel, se bo brez problema vozil 130, potem pa že sproti vidiš kako frekventno plačuješ tistih 40€, in se po potrebi pač prilagodiš novi omejitvi. Čeprav ne verjamem da je pri nas taka kontrola, da bi to plačal več kot enkrat ali dvakrat na leto.
Zdaj če bo več tako mislečih, niso naredili nič, ker potem bo neprestano prehitevanje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Dr_M ::

Si bomo pa v protest nabavli cestne lokomotive, tako kot to delajo americani. Ni problema, sem pripravljen razkirat neki dnarja proti kolesarjem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

tikitoki ::

sirotka je izjavil:

tikitoki je izjavil:


Hoces, da te lincajo:)? Slovencelj bo raje ziveld od krpompirja in vode, kot se odpovedal avtomobilu.


Razvajena mestna srajca? Osebno imam od 1km oddaljene postaje do mesta 4x dnevno linijo, za nazaj pa mislim, da celo samo 3. S čim, če ne z avtom naj pridem v mestom, ki je oddaljeno 15km?


Razvajen redneck, si ze slisal za kolo? V mestu, ga marsikdo uporablja na relaciji, ki je tako dolga.

Pa se malce drugace, se nikoli v zgodovini se ni folk vozil vsak dan 100 km na delo, kot to pocnejo danes nekateri. Istocasno pa se hocejo ,da jim stroske krije delodajalce. Tolk o razvajenicih. Presel se iz rovt tja, kjer mas job.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

cesnja ::

tikitoki je izjavil:

Razvajen redneck, si ze slisal za kolo? V mestu, ga marsikdo uporablja na relaciji, ki je tako dolga.

Večinoma samo zato, ker so kolesa v mestih bolj priročna (in cenejša) od avtov. Tu se strinjam z Juretom, ampak me vseeno malo skrbi, kako bi prepoved avtov vplivala na že tako nerazvito periferijo.

tikitoki je izjavil:

Presel se iz rovt tja, kjer mas job.

Isti ljudje jamrate, da podeželje propada :)

Invictus ::

Periferija je nerazvita, ker je vsak postavljal bajto brez nekega pametnega urbanističnega načrta.

Zato je potem tudi problem pri kanalizaciji, elektriki, vodovodu, in ostali infrastrukturi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Glugy ::

Jz nimam nč proti nižjim hitrostim; samo da je promet tekoč ne pa zaletav v smislu da se gre hitro potem pa tud bremza ker ni dost varnostne razdalje da bi motor počas sam od sebe prišel do prave hitrosti. Malenkost nižje hitrosti niso rešitev so pa del rešitve. Drugi del rešitve bi moralo biti strogo nadzorovanje varnostne razdalje.
Tekoč promet > kratkoročna hitrost. Na sploh pa bi mogl imet železnice poštimane tako da so tud s strani prevažanja od A do B relevantne. Dela je ogromno.

šernk ::

sem proti nizkim hitrosti ampak peticija je spisana na način da je ne morem podpisat.

tolk nepreverjenih oz. celo lažnih dejstev glede kamionov da glava boli...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Miha 333 ::

Invictus je izjavil:

Periferija je nerazvita, ker je vsak postavljal bajto brez nekega pametnega urbanističnega načrta.

Zato je potem tudi problem pri kanalizaciji, elektriki, vodovodu, in ostali infrastrukturi.

Celje je periferija?

Invictus ::

Ja, kaj misliš da je velemesto?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Miha 333> Ker vidim, da ne razumeš, v čem je problem, bom poskusil zelo nazorno: Prosim, najdi mi varianto javnega prevoza iz Celja v Velenje danes po 21. uri. Ali jutri po 20. uri.

Ni ga, ker se nikomur ne izplača takega prevoza ponujati, dokler vam država subvencionira osebni prevoz. Ko bo ta pot z avtomobilom neprevozna, boste poiskali drugo možnost, prej pa seveda ne.

Miha 333> Celje je periferija?

Ja, je, tako kot cela jugovzhodna Evropa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

next3steps ::

cesnja je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Razvajen redneck, si ze slisal za kolo? V mestu, ga marsikdo uporablja na relaciji, ki je tako dolga.

Večinoma samo zato, ker so kolesa v mestih bolj priročna (in cenejša) od avtov. Tu se strinjam z Juretom, ampak me vseeno malo skrbi, kako bi prepoved avtov vplivala na že tako nerazvito periferijo.

tikitoki je izjavil:

Presel se iz rovt tja, kjer mas job.

Isti ljudje jamrate, da podeželje propada :)

Kako nebi, ko pa seljaki delajo v mestu. In zraven jamrajo. Naj se preselijo tja ali naj delajo od doma ali naj delajo doma ali pa naj do doma ne jamrajo.

gzibret ::

RaptorF16> če potem nadaljujemo v tej smeri potem bolje da avtocest sploh nimamo.

Se strinjam. Komot in poceni se po obstoječih avtocestnih trasah položijo tiri za hitre vlake.
Vse je za neki dobr!

7982884e ::

zakaj odgovarjate jypetu, ce vidite, da vas trola?

Perotnik ::

A je kje za podpisat peticija v podporo novim omejitvam?

Je pa res zanimivo: Slovenec bo prenašal vse, le ko se nekdo spravi nad sveti avto pa----vstaja!

BlaY0 ::

Perotnik je izjavil:


Je pa res zanimivo: Slovenec bo prenašal vse, le ko se nekdo spravi nad sveti avto pa----vstaja!

...pa požgat radarje in vse znake za omejitev 110 in 90.

ales85 ::

@jype upam, da nisem prevec ignoranten ampak kam ciljas z izjavo, da drzava subvencionira osebni prevoz?

Ne bom nasteval kaj vse placujemo za uporabo avtomobila, ker sem preprican, da to ze ves.

PS: ni trol post :)

Mavrik ::

The truth is rarely pure and never simple.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927944 (18030) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802113354 (86559) Pika na i
»

Nove omejitve: s 130km/h na 110 ali 90! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328167 (23418) roCkY

Več podobnih tem