» »

servis računalnika

servis računalnika

xnnx ::

A mi lahko kdo prosim svetuje v mojem primeru kaj narediti. Imam asus prenosnik star dobro leto in pol, v tem času je bil že večkrat na servisu
servis sistem ena

1 servis menjava matične plošče, napajalnik
2 servis menjava matične plošče, touchpad
3 servis krepala baterja, baterija ni več pod garancijo ne menjam
4 servis pregled trdijo da dela brez problemov

Problemi pa so sledeči
Ohišje je pod statiko, prislonim ledico na alumijasti del ohišja ledica zažari (potencialni krivec za skurjene komponente)
na windows 10 se računalnik ne sklopi
ko gre računalnik v spanje se na zunanjih zvočnikih sliši zelo glasna statična frekvenca
disk občasno glava preskakuje, čeprav je prestal vse teste in ne pokaže napake
baterija je komplet skurjena

Pravijo da je problem elektrika doma, prenosnik sm probal na 5 različnih lokacijah povsod isto.
Kot kaže prenosniku komponente crkujejo ena za drugo, oni mi trdijo da pač tako je, sm mu reku halooo kako ti lahko v 3 mescih krepa nova plata.
Problemi so se začeli stopnjevati ko je prvič prišel iz servisa.
Earth provides enough to satisfy every man's need but not every man's greed.

hojnikb ::

zahtevaj novega :)
#brezpodpisa

xnnx ::

hojnikb je izjavil:

zahtevaj novega :)


mi je omenil neki od dobropisa sam oni nimajo neč s tem , kupljen je bil pri mimovrste, uradne asus podpore ni nikjer kam naj se obrnem?
Earth provides enough to satisfy every man's need but not every man's greed.

hojnikb ::

#brezpodpisa

Sami ::

Tale servis je tako tako....imel sem podoben primer, ki sem ga že opisal v temi tega servisa.

Za tasta sem kupil nov prenosnik, po dveh tednih uporabe je crknil - okvara matične plošče, kar sem jim na sprejemu v servis tudi opisal (točno napako).

Po dveh dneh so me klicali, da so zamenjali trdi disk-wtf in da zadeva deluje, da je pripravljen za prevzem.

Ob prevzemu so mi zagotovili, da deluje in da je bil krivec disk, kar ni bilo res, takoj ko sem prišel domov se je ob vklopu pojavila ista napaka, drugi dan sem ga nesel nazaj.

Ponovno sem jih detaljno opisal napako in jim rekel kaj je krivec, čez teden so me klicali, da je zadeva popravljena in čaka za prevzem, odšel sem ga iskat in zahteval pogovor s serviserjem, ki mi je zagotovil, da so ga testirali in da je bil ponovno menjan trdi disk!!!!

Prenosnik ponovno ni deloval, ista napaka, zapakiral sem ga v original embalažo in ga drugi dan nesel nazaj na servis ter uveljavil stvarno napako, zahteval sem novega oz. vračilo kupnine.

V roku 14dni mi je prodajalec (mimovrste) nakazal kupnino.

Skratka, ne pretiravam....ampak so na tem servisu res nesposobni, opisal sem jim napako in del, ki ga je potrebno zamenjati, oni pa so 2X menjali trdi disk.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Sami ::

Pa bodi suveren, jaz sem jim objasnil, da imajo po zakonu 8dni časa za odgovor ter da poznam svoje pravice kot potrošnik. Njihov predlog je bil, da ga bodo poslali k dobavitelju in da ga bo ta popravil, to opcijo sem gladko zavrnil.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

xnnx ::

Hvala obema za vaše odgovore, bom probal rešit. Kar se tiče servisa sistem ena so res nesposobni, dns sem mu kar povedal če lahko govorim s kom ki si sploh kaj razume, pride en drugi isto nima pojma živ obup.
Earth provides enough to satisfy every man's need but not every man's greed.

scipascapa ::

asus ima 2 leti.....v prvo, ko ti je šel si imel še uno ekstra asusovo mar ne?

konspirator ::

Dokler ne boste začeli masovno pisati sočne maile na Asus europe, se bo bolj malo spremenilo.
--

xnnx ::

Pa še nekaj a mi lahko kdo pove če je normalno da ko gre računalnik v spanje se sliši na zunanjih zvočnikih glasna statična frekvenca
Earth provides enough to satisfy every man's need but not every man's greed.

MIHAc27 ::

Omenjeni servis je bil že večkrat popljuvan na tem forumu. Žal join the klub.
Nimam nič čez asuse, ampak že zaradi tega servisa jaz te firme NE bi kupil.

To kar slišiš ob spanju pa ni nič nenavadnega po moje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20653980 (13946) Han
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212908 (2020) fikus_
»

Pritožba na zavrnitev stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519696 (6880) BlaY0
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486990 (5533) Seljak
»

Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8412433 (10536) coffeetime12

Več podobnih tem