» »

Kaj narediti z avtom - Fiat Stilo 1.9 MultiJet (2007)

Kaj narediti z avtom - Fiat Stilo 1.9 MultiJet (2007)

«
1
2

Dzhimen ::

Lep pozdrav.

Doma kupujemo nov avto in smo se znašli v precejšnji zagati glede tega, kaj naj naredimo z našim dosedanjim avtom (Fiat Stilo 1.9 MultiJet 2007).

Avto je letnik 2007, mi ga imamo od leta 2010 (od cca 70k km), sedaj je torej star 10 let in ima 230k km. Je torej že v letih in se vsake toliko kakšna manjša stvar pokvari, in ker mi potrebujemo zanesljiv avto kupujemo novega.

Ne vemo pa kaj narediti s tem stilotom. Kot drugi avto ni najbolj primeren, ker je zavarovanje+registracija skoraj 400€ in sedaj ne vemo ali ga dat avtohiši v zakup pri nakupu novega avtomobila, ali naj ga prodamo sami, ali naj ga malo obnovimo/popravimo in nato prodamo in tule se obračam k vam po nasvet, če bi bil mogoče kdo tako prijazen in mi povedal koliko je tak avto vreden. Koliko lahko pričakujem za njega če ga prodam avtohiši pri nakupu novega (rabljenega, 2-3 leta starega) avta, koliko dobim za njega če ga prodam sam in če se splača sploh kaj vlagati v avto pred prodajo.

Registracija poteče 28.2., nov avto pa bomo kupili do konca tega tedna.

Fiat Stilo 1.9 MultiJet:
- letnik 2007
- 230.000 km
- smo 2. lastniki
- diesel motor, 1910 ccm, 88 kW (120 KM)
- temno siv (metalik)
- model s strešnim oknom (uvožen je bil z Italije če se ne motim)
- original avtoradio zamenjan s Pioneer Bluetooth (Parrot) radiom
- nove vse štiri gume (celoletne S+M)
- vinjeta 2017

Stvar je pa taka, da je bil avto dolga leta edini avto pri hiši in se je posledično veliko uporabljal za vse možne namene in je zato malo "zdelan" oziroma estetično v malo slabšem stanju kot bi človek pričakoval za 10 let star avto:
- strešno okno deluje, ne deluje pa platno pod strešnim oknom (mehanizem ki spravlja platno ko se strešno okno odpre ne deluje)
- levo vzvratno ogledalo je rahlo počeno na zunanji strani (še vedno je uporabno, pri vožnji se vse lepo vidi, samo majhna "pajčevina" je nastala ob udarcu čisto na zunanji strani)
- vetrobransko steklo je zamenjano in ni original
- notranjost okoli strešnega okna (blago) je umazano ker okno nekaj časa nazaj ni tesnilo (vidni so rjavi fleki na blagu)
- pokrov motorja manjka, notranjost je rahlo zdelana, nekaj prask od zunaj, imamo en original ključ, na katerem ne deluje daljinec in en dodatni, čisto enostaven črn ključ, ki ni original...

Drugače avto deluje super, je vozen brez problema in bi ostal pri hiši še naprej, ker nas te zgoraj naštete površinske pomanjkljivost ne motijo toliko oz. smo se jih navadili, ampak kot rečeno zaradi starosti se vsake toliko časa nekaj malega pokvari (od potrošnega materijala kot so recimo zavorne ploščice, do EGR ventila in trenutno je recimo pokvarjena sonda v izpušnem sistemu) in ker rabimo zanesljiv avto smo se odločili za nakup novega, ta stilo pa ni primeren za drugi avto pri hiši ker je nepraktičen (karavan...), pa še draga je registracija.

Kot jaz vidim opcije so:
1) Dati avtohiši v zakup pri nakupu novega
Klicali smo eno avtohišo in avto so ocenili na 1500€ samo na podlagi modela, letnika in kilometrov. Ko bi avto videli bi najbrž zaradi estetskih stvari naštetih zgoraj, ta cena padla za par sto evrov in tako se bi lahko zgodilo da bi avto prodali za veliko manj kot je vreden (recimo 1200€ - ugibam na pamet). Za tak denar je skoraj bolje da avto potem ostane pri hiši ker ima vsaj nekaj uporabne vrednosti...
2) Avto prodati v takem stanju kot je
Mogoče bi se našel kak majster ki bi hotel avto kupiti tak kot je in bi se mu dalo ga potem malo obnoviti, popraviti te površinske stvari in nato prodati naprej ali uporabljati. Koliko bi lahko približno dobil v tem primeru?
3) Avto obnoviti in nato prodati
Če bi si vzel čas in v avto malo vložil (popravil streho, na smetišču dobil levo ogledalo, pokrov motorja, notranjost-blago...), ga malo popravil, očistil, porihtal in nato prodal, ali se mi to sploh splača delat? Bom tako lažje prodal in za koliko približno?
4) Avto se registrira in ostane pri hiši kot drugi avto
Kljub temu da je zavarovanje+registracija 400€...


Resno ne vem kaj naj naredim ker ne vem koliko je avto kot tak vreden in kaj je najbolj smiselno narediti. Podobni avti (letnik/model/kolimetri) so na avtonetu recimo 2500-2800€, ampak lahko kar predvidevam da so površinsko malo bolje ohranjeni od našega, pa še to nevem ali je ta cena realna (da niso cene napihnili in je oglas gor že pol leta brez zanimanja).

Tistemu ki je prišel čez ta moj wall of text se zahvaljujem in vas prosim za KAKRŠNIKOLI komentar, nasvet, pripombo. Kaj bi VI naredili v tem primeru?

Za vse odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem!
Lep pozdrav!

Tilen ::

Zapeljite staro garo v avtohišo in se rešite skrbi. Nočete prodati in čez teden dni poslušati groženj, da ste nekoga ogoljufali, ker je vmes pol avtomobila že razmontiral v rezervne dele. Skratka, v avtohiši boste izgubili denar, vendar boste lahko prihranili veliko skrbi. Glede na to, da ne gre za tako veliko denarja, sploh ni dileme. V nobenem primeru ne prodajte sorodnikom.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Dzhimen ::

Jah to sem tudi sam razmišljal... Najbolj enostavno, elegantno in brez problemov.

Ampak če mi avtohiša ponudi recimo 1200€ se mi ne zdi vredno avta prodat za tako malo denarja, ker je to cena recimo 15 let starega cliota. Če ga prodam sam je lahko razlika potencialno recimo 1000€, kar pa ni ravno zanemarljivo malo denarja... Če mi ga ne rata prodat pa ga lahko mam doma dokler ne izdahne. Ima 230k km, lahko da jih naredi še 50k, 100k preden se pokvari kaj večjega in takrat ko bo popravilo koštalo preveč ga prodam po delih ali dam za staro železo... :D

Kakorkoli, hvala za komentar! Me zanima kaj bodo še drugi rekli. Bi prodali avto v avtohišo zgolj zaradi tega ker je taka menjava enostavna?

next3steps ::

a) Prodaš avto avtohiši in si brez skrbi
b) Prodaš avto kot avtomobil v okvari
c)Popraviš avtomobil do konca - pri tem se potreba po novem odpravi

Kaj boš storil, pretuhtaj sam.

zobnik ::

prodaj ga sam in v pogodbo napiši avto pregledan, stestiran, kasnejših reklamacij od X datuma niso več veljavne, PIKA

Tilen je izjavil:

Nočete prodati in čez teden dni poslušati groženj, da ste nekoga ogoljufali.


saj to goljufijo se gredo čisto vsi....je*iga stari avti vedno bo crkoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

kosta ::

Danes kot fizična oseba prodat avto ni tako lahko kot pred leti, ker so trgovci pač naredili svoje. Tako da ga je najbolš dat v avtohišo, se ga vsaj takoj znebiš.:)

OmegaM ::

Tudi sam imam "staro garo", AR 166 letnik 2005.
Sam bi si omislil drug avto, novejši, vendar če se kaj pokvari ni nič hujšega. Res je ,da gre res sam potrošni material.
Sedaj je na tebi kaj se boš odločil.
Moja Alfica ima kakšnih 390000 prevoženih. Vendar še ni za odpis. Sam tudi vem, da za njo ne bom dobil nič.
Prav tako sem bil na enakem kot ti, ali naredim veliki servis, ali ga menjam.
Potem se spet moraš vprašati za kakšno vsoto misliš vzet nov avto.
Če bo to avto za par 1000€ več, potem ti je boljše, da tu in tam v avto nekaj malega vložiš in ga uporabljaš naprej. Ker sam veš kaj imaš, če pa kupiš avto npr. do 5000€, potem moraš za vsak slučaj spet narediti veliki servis, in še vedno ne veš kje si.
Če kupuješ avto za 10k, 15k € ali več, potem ga menjaj. Če ne ga raje uporabiš do konca, ga zvoziš in prodaš pozneje nekomu skorajda za đabe.
Sam sem se odločil, da naredim veliki servis in še ga uporabljam ene 3 leta, potem ga menjam.
Konec koncev se kvarijo tudi novi avti.
Tako, da sam veš kaj se kvari, če te pušča na cesti, sam se pač odločiš glede na stvari, katere se dogajajo.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

Heavy ::

Če ti vžge vsakič ko obrneš ključ ga nima smisla prodajati in kupovati novega - z novem boš v letu dni izgubil več kot bi z popravili trenutnega. Povrhu vsega 10 let in 225.000km ni nič za dizla. Imej ga še par let in ko bo iztrošen do konca ga menjaj.


Sem bil v podobni dilemi z starejšim, a manj voženim avtom po večjem popravilu + potrebi po nakupu 8 novih gum v letošnjem letu. Ker nima rje, motor ne pije olja in je varčen - sem se odločil, da ga bom imel še par let. Pa asistenco sem vzel pri zavarovalnici Sava - 30€ letno (vključuje avtovleko).
#TeamFelix

Wrop ::

Zakaj ne bi avta prodal, če ga ne boš rabil?
Naj ti ga ocenijo v avtohiši, če se s ceno ne strinjaš, ga prodaj sam. Prodal ga pa boš po taki ceni, kot je vreden.
Jaz ne bi nič vanj vlagal, če je vozen, prodaš ga takega kot je, čeprav za manjšo ceno. Imeti avto doma (pa dati vsako leto 400 € za registracijo in zavarovanje + ostala popravila), ker bi se ti ponujena cena zdela premajhna je pa tudi neumnost.

Aston_11 ::

Wrop je izjavil:

Imeti avto doma (pa dati vsako leto 400 € za registracijo in zavarovanje + ostala popravila), ker bi se ti ponujena cena zdela premajhna je pa tudi neumnost.
Točno to. Razliko v ceni ti popapa zavarovanje, gume, kakšen strošek, vinjeta, ni da ni, se kar pribira. Najbolje odmisliti in iti naprej. Itak se stari avtomobili cenijo pri nas previsoko in kar dobiš, je povsem realna cena. Če pa še AH vzame, pa sploh ni kaj misliti (tole zveš takrat, ko tako priliko zamudiš in ko dvigaš telefone, pa te po zadnji ceni sprašujejo in postavljajo taka vprašanja, da vsaj en sogovornik izpade idiot).

zobnik ::

Greš na avto.net in pogledaš cene teh avtov, daš najnižjo ceno in bo šel v nekaj dneh.

MIHAc27 ::

Samo ne naredi iste napake kot sem jo jaz.. torej avto popravljat, servisirat, po možnosti še nove gume gor...

Jaz sem v avto investiral preko 1000€ v zadnjem letu ali dveh, na koncu pa prodal za 500€.

Če znaš sam kaj popravit, ali imaš nekoga, ki to naredi skoraj zastonj potem itak. Da bi pa peljal na uradni servis je pa metanje denarja stran.

Kot drugi avto pa sam veš, koliko ga še rabiš in koliko je uporaben. Če se ti zdi cena AH prenizka probaj prodati sam.

smacker ::

V zdelan 10let star avto se ne splača vlagat. Lahko reskiraš 100eur za temeljito čiščenje in poliranje, globinsko čiščenje notranjosti,... Lahko probaš mogoče kako malenkost zrihtat (recimo zamenjat počeno ogledalo z kakim rabljenim z odpada) in probaš prodat.
Ti pa povem, da bi me kot kupca par stvari motilo:
- neorginalni ključi (možnost prikritja rezervnega ključa in kasnejše kraje avta)
- madeži pri strešnem oknu (lahko da še vedno pušča, problemi z vlago v avtu, smrad,...)
- okvarjena sonda v izpušnem sistemu (sklepam da gori lučka, problem s tehničnim, drago popravilo,...)
Jaz bi ga dal avtohiši, malo bi se spogajal za ceno, pa mir. Morš računat, da ti po telefonu še niso povedali zadnje cene in so pripravljeni plačati tudi več ;)

zobnik ::

Tilen je izjavil:

Nočete prodati in čez teden dni poslušati groženj, da ste nekoga ogoljufali


Poveš kot je z avtom in je tako edino prav. Da pa te kdo kliče nazaj je to moten osebek, ignor, če pa nadleguje pa mu pišeš, če ne bo nehal gre prijava na policijo.

Samo 1x sem imel težave z avtom pri enmu švercarju, povedal da je tesnilo zanič. Kliče nazaj, če dam kej poleg....ampak od tega je 15 let...zadnja leta pa noben ne kliče nazaj. Zakaj ker povem kaj je z avtom narobe in tud ceno imam nižjo.

Predlagam, da ne prodaš avta švercarjem, te boš prepoznal iz buta*tih izgovorv, kupuje avto za ženo pa bla bla.,,,na koncu ponuja smešno ceno.

Utk ::

Ta avto ni vreden nic. Ce si se ze odlocil zamenjat, poskusi cim vec potegnit, za vsakih 100 evrov gor dol se pa brez veze sekirat. Sploh pa ne kaj rihtat, najvec kaksno lucko ugasnit, ce ze treba.

dripac ::

Dzhimen je izjavil:

Jah to sem tudi sam razmišljal... Najbolj enostavno, elegantno in brez problemov.

Ampak če mi avtohiša ponudi recimo 1200€ se mi ne zdi vredno avta prodat za tako malo denarja, ker je to cena recimo 15 let starega cliota. Če ga prodam sam je lahko razlika potencialno recimo 1000€, kar pa ni ravno zanemarljivo malo denarja... Če mi ga ne rata prodat pa ga lahko mam doma dokler ne izdahne. Ima 230k km, lahko da jih naredi še 50k, 100k preden se pokvari kaj večjega in takrat ko bo popravilo koštalo preveč ga prodam po delih ali dam za staro železo... :D

Kakorkoli, hvala za komentar! Me zanima kaj bodo še drugi rekli. Bi prodali avto v avtohišo zgolj zaradi tega ker je taka menjava enostavna?


Odmisli potencialno. Reši se avta v avtohiši in težava odpravljena. Pa še opravka z debili ki ti potem še res lahko kaj grozijo nimaš. Ti lahko v kupoprodajno pogodbo napišeš vse možne "varovalke", pa debilu to ne pomeni kaj dosti, ko ti bo hodil okol bajte in se drl da si ga nategnil (kot je to počel meni, čeprav je kupil avto za dele).

azislo ::

Fiat iz Italije, drugi lastniki, 230k km (koliko jih je v resnici spet drugo - gledam s stališča kupca!) ... magnet za kupce :)
Nič nisi omenjal, da je kaj rjav (ti znajo bit). To je tudi faktor.
Ne bi ga prodal za 1200EUR, ali stroškov za 400EUR pa spet ne bi mel.
Kaj pa misliš, da razmišlja kupec? Podobno kot ti.

Prodaj avtohiši ali ga pa zvozite do kraja. Misli na to, da boš čez pol leta lahko že razmišljal: ali se mi ga splača popraviti in prodati kot delujočega ali ga prodam samo za dele?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

jero_no1 ::

Kot so že napisali predhodniki. V avto ne vlagaj niti centa več. Če ti v avtohiši ponudijo npr. dobrih 1000€ samo podpiši in se reši zadeve.

Po eni strani želiš imeti z avtom čim manj stroškov, po drugi strani bi ga v primeru slabe cene kar imel doma za rezervo (in imel z njim še več stroškov) - ne gre najbolj skupaj.

P.S. 15 let starega Cliota je težko prodat za 1200€ :)

zobnik ::

Be*arija dajet avto v avtohišo za jurja, ko lahko nek drug da 1800 evrov.

Daj na avto.net in počakaj na kupce, tole prodaš za 2000 evrov.

dripac je izjavil:

Dzhimen je izjavil:

Jah to sem tudi sam razmišljal... Najbolj enostavno, elegantno in brez problemov.

Ampak če mi avtohiša ponudi recimo 1200€ se mi ne zdi vredno avta prodat za tako malo denarja, ker je to cena recimo 15 let starega cliota. Če ga prodam sam je lahko razlika potencialno recimo 1000€, kar pa ni ravno zanemarljivo malo denarja... Če mi ga ne rata prodat pa ga lahko mam doma dokler ne izdahne. Ima 230k km, lahko da jih naredi še 50k, 100k preden se pokvari kaj večjega in takrat ko bo popravilo koštalo preveč ga prodam po delih ali dam za staro železo... :D

Kakorkoli, hvala za komentar! Me zanima kaj bodo še drugi rekli. Bi prodali avto v avtohišo zgolj zaradi tega ker je taka menjava enostavna?


Ti lahko v kupoprodajno pogodbo napišeš vse možne "varovalke",


Zato se napiše in zadeva je zaključena. Poveš kupcu kar mora vedet in to je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

hojnikb ::

P.S. 15 let starega Cliota je težko prodat za 1200€ :)

če je mint ohranjen...
#brezpodpisa

Aston_11 ::

Daj mi enega mint za 1200 EUR. Rabi tast. Da tudi več, če je mint.

Blazz ::

zobnik je izjavil:

prodaj ga sam in v pogodbo napiši avto pregledan, stestiran, kasnejših reklamacij od X datuma niso več veljavne, PIKA.


kot je meni znano, tudi če to navedeš v pogodbo je neveljaven člen...

zobnik ::

Pogodba velja med kupcem in prodajalcem in kar se napiše pod opombo to 100% drži pa zaradi mene obrnite kakorkoli hočte.

matobeli ::

Pa sej ni terba prodat prvemu dilerčku ki ti že po telefonu hoče zbit ceno za 20%, potem pa še ob ogledu za 20%.

Taki avti so na avto.net od 2500€ dalje. Če daš ceno 1600€ ga mogoče uspeš prodat preden se ti izteče zavarovanje.

Pojdi k mehaniku in naj ti odstrani vinjeto (baje znajo tako da se ne strga), to je takoj 100€ ki jih moraš dat v nov avto. Če ga boš registriral ti ob prodaji ne vrnejo cestnega prispevka, tehničnega in stroška podaljšanja kar je nekje 200€ za tvoj avto.

kar pomeni da ga v resnici prodaš za 1500€, brez ukvarjanja in čakanja. Drugače boš pa verjetno iztržil nekih 1800-2000€. Lahko tudi šele čez pol leta, kar bi pomenilo še dodatnih 100-200€ stroška ker ostane registriran, torej smo že lahko v rangu 1600-1800€.

next3steps ::

zobnik je izjavil:

prodaj ga sam in v pogodbo napiši avto pregledan, stestiran, kasnejših reklamacij od X datuma niso več veljavne, PIKA


Ne gre to tako. Če si ti vedel za skrite napake, a jih nisi omenil, ta tale sestavek v pogodbi nič ne pomaga.

zobnik je izjavil:

Pogodba velja med kupcem in prodajalcem in kar se napiše pod opombo to 100% drži pa zaradi mene obrnite kakorkoli hočte.

Tvoje blodnje nikakor niso nad zakonodajo.

Pogodba res da velja med kupcem in prodajalcem, a je regulator zakonodaje še vseeno RS in ne ti.

Zgodovina sprememb…

primar ::

Samo za intermeco: po večini je že udarila "telefon logika" v avtomobilsko področje... Če bomo tako delali bomo hitro uničili svoj planet. Avto je treba vozit, 20 let oz dokler ni res hin. 230kkm, 10 let, to ni nič. Tudi če v njega vložiš 2 jurja boš z novim, samo od trgovine do doma prišel in zgubil več. Porihtaš, voziš. To je bolj EKO kot kupiš novo, filtri gor ali dol, nov avto ima v štartu večji črni madež, kot ga pridela med uporabo.
Kar se zanesljivosti tiče, so novi bolj rizični kot ta...

LP

matobeli ::

Sej ta avto ne bo šel v kanto. Nekdo, ki si ne more privoščit novega, ga bo uporabljal še kar nekaj let.

Avto gre v razgradnjo šele ko je tako zdelan da uporaba ni več ekonomsko smiselna tazadnji ribi v verigi.

shadeX ::

Prodaš v avtohišo, čez 14 dni, bo pa itak objavljen kot 7. let star avto s samo 115k km. :)

Moje mnenje je da ga prodaš sam ker:

- Bo kupec vsaj vedel kaj kupuje (ne bo nategnjen)
- Boš več profitiral

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

matobeli ::

In če to ni šolski primer odlično izvedene reciklaže/ponovne uporabe z minimalno vložene energije pa res ne vem kaj je :))

TOP ::

Avto 10 let in stara gara je zato,ker ne skrbiste za njega in se malomarni,razumem če ima avto 300 tisoč in več kilometrov se na,da nima kilometrov in še uničen je.Nekateri pač ne znaste skrbeti za avtomobile.In kaj boš naredil z nakupom noveg.Če boš isto delal kot z tastarim bo ista pesem.

matobeli ::

In, kaj te to skrbi? Nekateri celo življenje nosijo iste gate in podlagajo mizo s starim časopisom da se poden ne odrsa, spravljajo šraufke iz odsluženih naprav in 3x uporabijo isto vrečko čaja.

pijavka ::

matobeli je izjavil:


Pojdi k mehaniku in naj ti odstrani vinjeto (baje znajo tako da se ne strga), to je takoj 100€ ki jih moraš dat v nov avto. Če ga boš registriral ti ob prodaji ne vrnejo cestnega prispevka, tehničnega in stroška podaljšanja kar je nekje 200€ za tvoj avto.


Koko je sedaj s tem? Zakaj ne bi vrnili?

next3steps ::

matobeli je izjavil:

In, kaj te to skrbi? Nekateri celo življenje nosijo iste gate in podlagajo mizo s starim časopisom da se poden ne odrsa, spravljajo šraufke iz odsluženih naprav in 3x uporabijo isto vrečko čaja.

Offtopic: pravi čaj je mišljen za večkratno uporabo.

matobeli ::

pijavka je izjavil:


Koko je sedaj s tem? Zakaj ne bi vrnili?


Pomojem sem se zajebal.

next3steps je izjavil:

matobeli je izjavil:

In, kaj te to skrbi? Nekateri celo življenje nosijo iste gate in podlagajo mizo s starim časopisom da se poden ne odrsa, spravljajo šraufke iz odsluženih naprav in 3x uporabijo isto vrečko čaja.

Offtopic: pravi čaj je mišljen za večkratno uporabo.


Lahko ja, ampak se nagibam k tem da takih stvari zgoraj opisani tip ljudi ne ve. Pa še dober čaj moraš met.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

smacker ::

Vrnejo sorazmerni del cestnine in zavarovanja. Vinjeta mora po zakonu ostat na avtu, ne dobiš nič nazaj. Če jo dovolj segrejejo se da prelepit, ampak ostanejo mehurčki. Če se slučajno v postopku poškoduje, si sam kriv.

harmony ::

primar je izjavil:

Samo za intermeco: po večini je že udarila "telefon logika" v avtomobilsko področje... Če bomo tako delali bomo hitro uničili svoj planet. Avto je treba vozit, 20 let oz dokler ni res hin. 230kkm, 10 let, to ni nič. Tudi če v njega vložiš 2 jurja boš z novim, samo od trgovine do doma prišel in zgubil več. Porihtaš, voziš. To je bolj EKO kot kupiš novo, filtri gor ali dol, nov avto ima v štartu večji črni madež, kot ga pridela med uporabo.
Kar se zanesljivosti tiče, so novi bolj rizični kot ta...

LP

Ah pa kaj se. Sem tudi sam tako razmisljal. Ampak, ce si lahko neko stvar privoscim, ce mi to predstavlja veselje, potem se vprasam zakaj si ne bi nabavil nekaj lepsega, boljsega, novejsega.

Vecina avtomobilov je za furati se najmanj 10 let. Treba je ampak vedeti, da so to ponavadi luknje brez dna. Skoz dajati kes za stara jajca in hoditi od mehanika do mehanika pa tudi ni najbolj racionalno.

JC Denton ::

Tilen je izjavil:

Zapeljite staro garo v avtohišo in se rešite skrbi. Nočete prodati in čez teden dni poslušati groženj, da ste nekoga ogoljufali, ker je vmes pol avtomobila že razmontiral v rezervne dele. Skratka, v avtohiši boste izgubili denar, vendar boste lahko prihranili veliko skrbi. Glede na to, da ne gre za tako veliko denarja, sploh ni dileme. V nobenem primeru ne prodajte sorodnikom.



+1, greš v avtohišo, rečeš da bi kupil avto, poveš da bi vzel staro za novo ali staro za staro. Velika verjetnost je, da avta sploh ne bodo pogledali in ti bodo ponudili 2.000€. Vzemi pa je to, to.

Tako se je naredilo pri meni, nato pa ko je prodajalec videl kak avto dobijo, se je samo nasmejal in rekel u tega smo pa mi že enkrat prodali. Brez kompliciranja, čeprav je avto prvič videl, ko sem prišel z dnarjem po novega in je bilo že vse podpisano.

Scorpia ::

Če bos slucajno prodajal, dilerju nikakor. Ker bo naslednji kupec pri dilerju kupoval, bo ta lepo dal tvojo telefonsko in te bo nov lastnik klical zakaj se je to pokvarilo itn...
////

Aston_11 ::

Itak to ni več tvoj problem. Nisi kupil od mene, teži komu drugemu.

matobeli ::

Verjetno je to tudi lahko razlog za kakšno prijavo informacijski pooblaščeniki?

Aston_11 ::

Informacijski pa? Zaradi zakona o varstvu osebnih podatkov?

matobeli ::

Ma ja, na prvi uč bi rekel da je tako početje sporno. Nisem pa bral zakona. Je pa vprašaj na koncu in če ima kdo kaj več znanja na tem področju naj kar napiše, mogoče pa komu kdaj prav pride.

karafeka ::

Eno laično vprašanje:
Kdaj je avto zvožen do konca?

matobeli ::

Ko njegovo popravilo ali vzdrževanje ni več ekonomsko upravičeno. Torej, da dobiš za ceno popravila že drug nepokvarjen ekvivalentni avto.

koyotee ::

400€ za zavarovanje? En te lepo nateguje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

nicksonn ::

Čak, avto je BREZ haube?

Dobi na odpadu haubo, po možnosti v isti barvi.
Počeno ogledalo ni take panike.
S kakšnim močnejšim čistilom spucaj madeže okoli šibedaha.
Avto dobro spucaj zunaj in znotraj.

Daj na AN za 2000. Spustiš ceno za 10-15%, in to je to.
Slej ko prej se bo prodal.

Če ga daš avtohiši, bojo oni isto naredili, in pokasirali vsaj kakšnega jurja v žep.

Druge stvari so pač nastale tekom uporabe uporabe, zato bo tudi cena najnižja na avto netu. Če mašina dela ok, in je podvozje dobro, pa bremze, je to tudi lep plus.

koyotee je izjavil:

400€ za zavarovanje? En te lepo nateguje.

L2R, piše skupaj s cestnino. Zavarovanje pride najbrž ene 210€, ker je TP+podaljšanje+cestnina slabih 190€.
x n!

Invictus ::

matobeli je izjavil:

Verjetno je to tudi lahko razlog za kakšno prijavo informacijski pooblaščeniki?

Džizus, za en avto vrednosti enega zanič dopusta bodo oni skakali v luft?!?!

OP

Če ne stane preveč, popravi avto z deli z odpada in se furaj do konca. Kupovati stara, rabljena jajca zna biti bolj riskantno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Blinder ::

To je komaj 10 let staro, kako je lahko to stara jajca? Ta avto bo se 10 let se vozil po cesti v Sloveniji, pa jtd diesel je, to bo vedno nekaj vredno.
Na avtonet so od 2500 € dalje? No, tej najcenejsi na avto.net verjetno niso v ravno boljsem stanju kot je tvoj.
Ce ga bos dal avtohisi notri ga boz cez 1 teden videl v oglasu, da se prodaja za 2999 €
Kaj se se v kupoprodajno pogodbo napisejo napake? Pac da je kupec seznanjen s to pa ono pomanjkljivostjo..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Tilen ::

Ja, recimo, da nima pokrova motorja in ima polomljena ogledala, tako kot tale od OP. Niste resni, kdo vam bo dal 3000 EUR za tole. Mogoče v forumskih bajkah. Bi pa verjel, da je OP-u malo nerodno verjetno pripeljat v avtohišo avto brez pokrova motorja in brez ogledal ali s polomljenimi. Lahko ga tudi ustavi policija in dobi odvzem, ker vozilo s polomljenimi ogledali ni izpravno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Blinder ::

Pa eno ogledalo te pride 40 €. Dodas se 100€ za montazo in mogoce kako barvanje...
Pokrov motorja pa tudi meni ni jasno. Mgooce mu manjka izolacija pod pokrovom motorja?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228168848 (9846) fujtajksel
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35887940 (57026) hojnikb
»

Kupil nov avto, ugotovil, da je že bil registriran (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38788846 (38970) FlyingBee
»

Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8934151 (16895) Nvuko
»

Zakon o varstvu potrošnikov in rabljen avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5921157 (11594) bambam20

Več podobnih tem