Forum » Na cesti » Kupil nov avto, ugotovil, da je že bil registriran
Kupil nov avto, ugotovil, da je že bil registriran
Engineer_ ::
http://www.avp-rs.si/vozniki/117-strans...
ko podaljšaš recimo preko spleta dobiš novo prometno. staro moraš v roku 15 dni vrnit na upravno enoto.
pa ne gre za zahtevo po novem. gre le za podaljšanje.
jaz sem imel do zdaj pri podaljševanju v živo identične izkušnje.
Vročitev po pošti je opravljena, ko državljan prevzame prometno dovoljenje. Če prometnega dovoljenja ne prevzame v petnajstih dneh od prejema obvestila o dospeli pošiljki, se prometno dovoljenje vrne upravni enoti, ki ga je izdala.
Lastnik vozila mora po vročitvi novega prometnega dovoljenja staro prometno dovoljenje v 15 dneh vrniti upravni enoti. Staro prometno dovoljenje lahko državljan preda osebno na katerikoli upravni enoti, lahko pa ga pošlje upravni enoti po pošti. Z vročitvijo novega prometnega dovoljenja lastnik prejme predtiskano kuverto s plačano poštnino za priporočeno pošiljko. Staro prometno dovoljenje lahko vloži v to kuverto in ga pošlje sam ali pa ga preda pismonoši.
ko podaljšaš recimo preko spleta dobiš novo prometno. staro moraš v roku 15 dni vrnit na upravno enoto.
pa ne gre za zahtevo po novem. gre le za podaljšanje.
jaz sem imel do zdaj pri podaljševanju v živo identične izkušnje.
Vročitev po pošti je opravljena, ko državljan prevzame prometno dovoljenje. Če prometnega dovoljenja ne prevzame v petnajstih dneh od prejema obvestila o dospeli pošiljki, se prometno dovoljenje vrne upravni enoti, ki ga je izdala.
Lastnik vozila mora po vročitvi novega prometnega dovoljenja staro prometno dovoljenje v 15 dneh vrniti upravni enoti. Staro prometno dovoljenje lahko državljan preda osebno na katerikoli upravni enoti, lahko pa ga pošlje upravni enoti po pošti. Z vročitvijo novega prometnega dovoljenja lastnik prejme predtiskano kuverto s plačano poštnino za priporočeno pošiljko. Staro prometno dovoljenje lahko vloži v to kuverto in ga pošlje sam ali pa ga preda pismonoši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
jaz sem imel do zdaj pri podaljševanju v živo identične izkušnje.
So ble gobice al si kaj kadil?
Engineer_ ::
ne, očitno nategovanje da so služli.
kar mi je sicer čisto všeč. kdo pa bi rad imel 10 let star povsem zmečkan in uničen kos papirja v denarnici.
če bi mi nekdo pomolil takšno prometno v roke ko bi od njega kupoval avto bi se samo obrnil in šel.
kar mi je sicer čisto všeč. kdo pa bi rad imel 10 let star povsem zmečkan in uničen kos papirja v denarnici.
če bi mi nekdo pomolil takšno prometno v roke ko bi od njega kupoval avto bi se samo obrnil in šel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
ROFL, najprej pametuješ kako je treba pri avtu gledat vse drugo kot papirje, potem pa potegneš ultimativni argument, da ne boš kupil avta, če je prometno zmečkano? Raje kupim avto od nekoga z zmečkanim prometnim, kot od nekoga, ki ima pri tri leta starem avtu popolnoma novo prometno.
In vsi pismeno funkcionalno znajo preštet število kvadratkov pri podaljševanju prometnega dovoljenja, tako da te tvoje nebuloze o desetih letih ne vem od kje si potegnil.
Da ne govorimo o temu, da vsakič kot brezveze menjaš prometno zapraviš več, ko si uspel prihranit s svojimi rotacijami olja glede na povprečne letne temperature in kozmično sevanje.
In vsi pismeno funkcionalno znajo preštet število kvadratkov pri podaljševanju prometnega dovoljenja, tako da te tvoje nebuloze o desetih letih ne vem od kje si potegnil.
Da ne govorimo o temu, da vsakič kot brezveze menjaš prometno zapraviš več, ko si uspel prihranit s svojimi rotacijami olja glede na povprečne letne temperature in kozmično sevanje.
Engineer_ ::
je kdo kdaj omenil da se sekiram glede varčevanja pri avtu?
in ja, če ni sposoben skrbeti za kos papirja ni sposoben skrbeti za kos kovine. Pač nemaren človek, zanemarjen.
in ja, če ni sposoben skrbeti za kos papirja ni sposoben skrbeti za kos kovine. Pač nemaren človek, zanemarjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
Engineer_ ::
seveda. 100 eur več za 10 litrov olja...torej 200 eur namesto 100 eur za 10 litrov olja. olje pa ni toliko boljše, da bi upravičilo strošek, saj ga motor ne izkoristi. gre za nakup z glavo. ne za varčevanje.
kot bi ti lahko tankal 100 oktansko gorivo v cliota ampak s tem ne bi nič pridobil. bi pa pridobil če bi šel iz 88 oktanskega na 95.
kot bi ti lahko tankal 100 oktansko gorivo v cliota ampak s tem ne bi nič pridobil. bi pa pridobil če bi šel iz 88 oktanskega na 95.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
in zato poleti nalivaš 15w -40 in to prodajaš kot doboro idejo, da lahko prihraniš 20€, ki jih potem zapraviš za svetlečo novo prometno.
SkIDiver ::
Kupuješ olje z zlatimi perlami ali kaj? Jaz plačujem med 35 in 40EUR za 5L original olja, ki je v osnovi Castrol Magnatec A1.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Engineer_ ::
ne, 10 litrski tank za olje imam.
ti daš za olje 9 eur na liter, jaz dam cca 10. pri 10 litrskem tanku za olje je to koliko?
pri ženi teh problemov ni. 3 litre olja je zadosti za 15.000 km.
ti daš za olje 9 eur na liter, jaz dam cca 10. pri 10 litrskem tanku za olje je to koliko?
pri ženi teh problemov ni. 3 litre olja je zadosti za 15.000 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
sam zdaj me pa res firbec daje kaj zeno garo voziš, da pogoltne 10l olja, ki ga moraš potem še dolivat. Še v Cayenna ga nisem rabil tolk zlit.
SkIDiver ::
Čaki sedaj govoriš o tanku za olje kot, da bi tankal olje namesto goriva. Voziš bager ali kaj, da rabi 10L olja?
Engineer_ ::
nissan patrol gr
žena ima mazdo
za službene potrebe se seveda uporablja mazdo, pokuri bistveno manj.
žena ima mazdo
za službene potrebe se seveda uporablja mazdo, pokuri bistveno manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
AndrejO ::
Torej izjave tipa, meni vsako leto menjajo prometno pomenijo samo eno stvar: V življenju nisem imel avta in nimam pojma o čem govorim.
Brcnil si v temo.
Če ga podaljšuješ preko spleta, dobiš novega, z novo številko in seveda s samo enim štempljom. Glede na to, da sem do sedaj že dvakrat podaljševal preko spleta, ti lahko pošljem dva takšna primerka.
Če ju resnično želiš videti.
St235 ::
Adnrej, daj si naredi uslugo in se nauči brat. Engineer govori o temu, da mu prometno menjavajo vsako leto ob osebnem podaljšanju vozniške, ne o online.
Engineer_ ::
tak so pač naredili, nisem sam kriv da so to storili.
sicer pa si rahlo butast. zakaj pa opu ne pišeš da laže in da so mu dejansko povedali da je avto že bil registriran, on pa se je zlagal? :D
sicer pa si rahlo butast. zakaj pa opu ne pišeš da laže in da so mu dejansko povedali da je avto že bil registriran, on pa se je zlagal? :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
AndrejO ::
Adnrej, daj si naredi uslugo in se nauči brat. Engineer govori o temu, da mu prometno menjavajo vsako leto ob osebnem podaljšanju vozniške, ne o online.
Samo brez panike. Kar sta z Eng spisala do tvoje objave na katero sem odgovoril, ni nikjer omenjalo postopka pri okencu. Potem šele lahko berem naprej. Ravno tako ne poznam predpisa po katerem ti na okencu v enoti ne bi smeli zamenjati dokumenta, čeprav to res ni običaj. Verjetno ti ta predpis poznaš in boš tukaj dal povezavo do objave v Ur.l.
V luči celotne zgodbe pa je število štampiljk v tem dokumentu tako ali tako nerelevantno, saj na podlagi teh ne moreš vedno sklepati na število registracij vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
OK.d ::
Kaj pa delajo admini spijo, ker ta dva bi se lahko šla pogovarjat na zs, sta čisto off topic
LPOK.d
lufthammer ::
Nič ne verjet inženirju, še tega ne ve, kolk olja ima v avtu...
Nissan Patrol GR 3.0 DI Turbo SWB
MOTOR: 4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - nameščen spredaj vzdolžno - vrtina in gib 96,0 × 102,0 mm - gibna prostornina 2953 cm3 - kompresija 17,9 : 1 - največja moč 116 kW (158 KM) pri 3600/min - največji navor 354 Nm pri 2000/min - ročična gred v 5 ležajih - 2 odmični gredi v glavi (veriga) - po 4 ventili na valj - elektronsko vodena razdelilna črpalka za vbrizg - turbinski polnilnik na izpušne pline - hladilnik polnilnega zraka (intercooler) - tekočinsko hlajenje 14,0 l - motorno olje 5,7 l - oksidacijski katalizator
FlyingBee ::
Engineer_ ::
lufthammer je izjavil:
Nissan Patrol GR 3.0 DI Turbo SWB
no, če bi imel 1200 ccm manj, bi verjetno res lahko tankal manj olja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
lufthammer ::
Glej, napisal si "nisan patrol gr" in iz tega naj sklepam, da imaš največjo kanto? Moraš biti bolj natančen...
Engineer_ ::
ni potrebe potem, nisem nikomur dolžan natančnih specifikacij.
je bila cela debata povsem brez potrebe, se je začela zaradi škrtih lastnikov ki šparajo na svoji žabi..oziroma mestnem avtu.
dejansko mi ni dosti mar ali je moje početje smotrno ali ne. meni je všeč, avtu je všeč in tako mora bit. in jaz kot tak sem sposoben takoj oceniti stanje motorja. in se mi jebe koliko lastnikov je imel avto pred mano.
če recimo vidim avto avtorja te teme čez 7 let in bom videl da je v odličnem stanju mi bo 100% vseeno ali je 1. ali 2 lastnik. če je za avto skrbel kot se spodobi ga bom plačal kot se spodbi. Če pa ni, pa se bom obrnil in šel.
mi je vseeno za število lastnikov, to gledajo ovce. važno je dejansko stanje vozila. ostalo je irelevantno. Če pa ne znaš ocenit ničesar, neveš o avtu nič, potem boš pa gledal prometno in število lastnikov in si mislu kako obvladaš.
je pa ta pogovor lepo pokazal kako primtiivni so ljudje. spotaknejo se ob perfektno skrb za avto v isti sapi pa kričijo kako ne bi kupili avta od drugega lastnika, ker to pa je brezvezno. Četudi je brezhibno ohranjen. četudi dobro vedo kakšne bedarije delajo avtohiše, se bodo delali neumne zato da še sami nategnejo človeka in mu zbijejo ceno vozila.
ovce.
avtorju teme: ne sekiraj se. obstajajo tudi ljudje, ki dejansko vedo kako se oceni stanje vozila. in to ni po številu lastnikov, niti približno. če boš lepo skrbel za avto bo avto tudi dosti vreden ko ga boš prodajal. tako preprosto je.
Da pa boš moral malce vztrajat pa je seveda povsem logično. POglej si potek debate v tej temi. ljudem ni všeč niti če je odstopanje od standarda in si nekdo upa v motor vliti boljše olje kot je potrebno. haha, zmoti jih če si celo drzneš kupiti novo prometno dovoljenje. primitivci v glavnem. ampak če boš vztrajal boš dobil človeka kot sem jaz ki bo tvojo dobro skrb za avto cenil in avto kupil.
je bila cela debata povsem brez potrebe, se je začela zaradi škrtih lastnikov ki šparajo na svoji žabi..oziroma mestnem avtu.
dejansko mi ni dosti mar ali je moje početje smotrno ali ne. meni je všeč, avtu je všeč in tako mora bit. in jaz kot tak sem sposoben takoj oceniti stanje motorja. in se mi jebe koliko lastnikov je imel avto pred mano.
če recimo vidim avto avtorja te teme čez 7 let in bom videl da je v odličnem stanju mi bo 100% vseeno ali je 1. ali 2 lastnik. če je za avto skrbel kot se spodobi ga bom plačal kot se spodbi. Če pa ni, pa se bom obrnil in šel.
mi je vseeno za število lastnikov, to gledajo ovce. važno je dejansko stanje vozila. ostalo je irelevantno. Če pa ne znaš ocenit ničesar, neveš o avtu nič, potem boš pa gledal prometno in število lastnikov in si mislu kako obvladaš.
je pa ta pogovor lepo pokazal kako primtiivni so ljudje. spotaknejo se ob perfektno skrb za avto v isti sapi pa kričijo kako ne bi kupili avta od drugega lastnika, ker to pa je brezvezno. Četudi je brezhibno ohranjen. četudi dobro vedo kakšne bedarije delajo avtohiše, se bodo delali neumne zato da še sami nategnejo človeka in mu zbijejo ceno vozila.
ovce.
avtorju teme: ne sekiraj se. obstajajo tudi ljudje, ki dejansko vedo kako se oceni stanje vozila. in to ni po številu lastnikov, niti približno. če boš lepo skrbel za avto bo avto tudi dosti vreden ko ga boš prodajal. tako preprosto je.
Da pa boš moral malce vztrajat pa je seveda povsem logično. POglej si potek debate v tej temi. ljudem ni všeč niti če je odstopanje od standarda in si nekdo upa v motor vliti boljše olje kot je potrebno. haha, zmoti jih če si celo drzneš kupiti novo prometno dovoljenje. primitivci v glavnem. ampak če boš vztrajal boš dobil človeka kot sem jaz ki bo tvojo dobro skrb za avto cenil in avto kupil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Go-ahead ::
avtorju teme: ne sekiraj se. obstajajo tudi ljudje, ki dejansko vedo kako se oceni stanje vozila. in to ni po številu lastnikov, niti približno. če boš lepo skrbel za avto bo avto tudi dosti vreden ko ga boš prodajal. tako preprosto je.
Da pa boš moral malce vztrajat pa je seveda povsem logično. POglej si potek debate v tej temi. ljudem ni všeč niti če je odstopanje od standarda in si nekdo upa v motor vliti boljše olje kot je potrebno. haha, zmoti jih če si celo drzneš kupiti novo prometno dovoljenje. primitivci v glavnem. ampak če boš vztrajal boš dobil človeka kot sem jaz ki bo tvojo dobro skrb za avto cenil in avto kupil.
Tu si vse pojasnil. Dejansko je avtor teme oškodovan, ker je izgubil trg ovc (kot praviš ti) in bo moral vztrajati pri prodaji,da bo MOGOČE do njega prišel tako razgledan kupec kot ti. Brez sprenevedanja avtohiše mu to ne bi bilo potrebno.
D3m ::
Sploh ne vemo ali je oškodovan ali ni. Ker nas ni bilo tam, ko se je sklepal posel. Na začetku teme je pa tudi pisal brez glave in repa.
Jaz avtorja teme jemljem z rezervo. Vi pa kakor hočete.
Jaz avtorja teme jemljem z rezervo. Vi pa kakor hočete.
|HP EliteBook|R5 6650U|
gruntfürmich ::
seveda ne vemo vseh podrobnosti.
vendar pa je jasno da se eni z nategom sprijaznejo kot nekaj samoumevnega (al je to hlapčevanje ali favšija ali kaj tretjega ni važno), kar želijo tu aplicirat na ostale oz. avtorja.
in TO ni sprejemljivo!!
vendar pa je jasno da se eni z nategom sprijaznejo kot nekaj samoumevnega (al je to hlapčevanje ali favšija ali kaj tretjega ni važno), kar želijo tu aplicirat na ostale oz. avtorja.
in TO ni sprejemljivo!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
blblb ::
.
..
...
Lastnik vozila mora po vročitvi novega prometnega dovoljenja staro prometno dovoljenje v 15 dneh vrniti upravni enoti. Staro prometno dovoljenje lahko državljan preda osebno na katerikoli upravni enoti, lahko pa ga pošlje upravni enoti po pošti. Z vročitvijo novega prometnega dovoljenja lastnik prejme predtiskano kuverto s plačano poštnino za priporočeno pošiljko. Staro prometno dovoljenje lahko vloži v to kuverto in ga pošlje sam ali pa ga preda pismonoši.
Wait what? Jaz sem isto podaljsal preko interneta kjer je sicer pisalo da je treba vrniti staro dovoljenje na UE, ampak po klicu na podporo uporabnikom mi je oseba na drugi strani rekla da je to bilo vcasih in ga zdaj ni vec treba vracati...
Zdaj pa ne vem... ali so res spremenili in ga ni treba vrniti ali sem jaz v prekrsku ker imam 2?
lp, blblb
Nummy ::
spet podtikaš besede, nihče ne govri o tem, da se slepo zaupa servisni knjigi. Govorim o temu, da se iz prometnega da potegnit vse podatke o avtomobilu in, da če prodajalec ni pripravljen tega dokumenta pokazat se sploh nimam kaj pogovarjat z njim. Seveda govorimo o fizičnem ogledu avtomobila. Po telefonu več kot to kje in kdaj se dobiš se tako ali tako ne moreš menit.
O temu kako perfekten je tvoj avto pa raje ne, ker po objavah sodeč nimaš kaj dosti pojma. Tolk, če smo že pri brezveznem podtikanju izjav.
Služi pa servisna knjiga eni zelo enostavni stvari. Pogledaš kje je bil avto servisiran dvigneš telefon in vprašaš če je bil res.
Ja in uni na servisu se točno spomnejo za 5 let nazaj, kdaj je bil točno dotični avot na servisu in kaj se je delalo...??? LOL. To lahko tudi en podkupi tam unga mehankarja, da reče da je bil redno servisiran...
WarpedGone ::
Ja in uni na servisu se točno spomnejo za 5 let nazaj,
V tvojem svetu še niste izumili pisave?
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
noben servis ne vodi evidence o servisih točno določenega vozila. razen seveda uradnih. pa še oni niso 100% zanesljivi.
se pa "manjši" servisi zagotovo spomnijo avtomobilov, ki pogosto pridejo k njim.
se pa "manjši" servisi zagotovo spomnijo avtomobilov, ki pogosto pridejo k njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
St235 ::
spet podtikaš besede, nihče ne govri o tem, da se slepo zaupa servisni knjigi. Govorim o temu, da se iz prometnega da potegnit vse podatke o avtomobilu in, da če prodajalec ni pripravljen tega dokumenta pokazat se sploh nimam kaj pogovarjat z njim. Seveda govorimo o fizičnem ogledu avtomobila. Po telefonu več kot to kje in kdaj se dobiš se tako ali tako ne moreš menit.
O temu kako perfekten je tvoj avto pa raje ne, ker po objavah sodeč nimaš kaj dosti pojma. Tolk, če smo že pri brezveznem podtikanju izjav.
Služi pa servisna knjiga eni zelo enostavni stvari. Pogledaš kje je bil avto servisiran dvigneš telefon in vprašaš če je bil res.
Ja in uni na servisu se točno spomnejo za 5 let nazaj, kdaj je bil točno dotični avot na servisu in kaj se je delalo...??? LOL. To lahko tudi en podkupi tam unga mehankarja, da reče da je bil redno servisiran...
uradni servisi za vse servise seveda hranijo podatke o vsakem vozilu. Enako počnejo tudi bolj kot ne vsi neuradni servisi, izjema so seveda popoldanci, sam ti ponavadi tudi žigov v servisno knjigo ne dajejo. In ja normalno, vsak mujo, ki prodaja avtomobile ima po 1001 servisu v Sloveniji nekoga podkupljenega...
gruntfürmich ::
noben servis ne vodi evidence o servisih točno določenega vozila. razen seveda uradnih. pa še oni niso 100% zanesljivi.
se pa "manjši" servisi zagotovo spomnijo avtomobilov, ki pogosto pridejo k njim.
hmmm, če ti izdajo račun, potem vedno piše kaj so ti naredili. in računi se hranijo recimo 10 let.
torej evidenca je.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
res je. in v drugi temi se čudi kako veliko olja gre v njegov avto.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
radmannsdorf ::
Evo v linku imaš točno to! Tvoj avto je bil zlorabljen v statistične namene :)
http://www.zurnal24.si/zakaj-se-drzavi-...
http://www.zurnal24.si/zakaj-se-drzavi-...
solatko ::
Dokler vam bo avto statusni simbol, si boste postavljali taka vprašanja, ko bo ratalo samo to kar je - prevozno sredstvo, stroj, mašina, nepotreben strošek, tako kot na to gledajo v razvitih državah, si takih problemov ne boste več delali.
Kdor pa avto kupi zato, da ga bo čez pet let dobro prodal, je pa tako kreten, ki o ekonomiji nima pojma.
Nakup avtomobila je metanje denarja z lopato na gnoj. Seveda je potreba, zato pametni gledajo vse kaj drugega in ne to, kolikokrat je bil avto zamenjan.
Sem že vozil avto prvega lastnika, katerega je vozilo 7 ljudi in je bil bolj zmahan, kot vozila rent a car-ja.
Kdor pa avto kupi zato, da ga bo čez pet let dobro prodal, je pa tako kreten, ki o ekonomiji nima pojma.
Nakup avtomobila je metanje denarja z lopato na gnoj. Seveda je potreba, zato pametni gledajo vse kaj drugega in ne to, kolikokrat je bil avto zamenjan.
Sem že vozil avto prvega lastnika, katerega je vozilo 7 ljudi in je bil bolj zmahan, kot vozila rent a car-ja.
Delo krepa človeka
gruntfürmich ::
Dokler vam bo avto statusni simbol, si boste postavljali taka vprašanja, ko bo ratalo samo to kar je - prevozno sredstvo, stroj, mašina, nepotreben strošek, tako kot na to gledajo v razvitih državah, si takih problemov ne boste več delali.
Kdor pa avto kupi zato, da ga bo čez pet let dobro prodal, je pa tako kreten, ki o ekonomiji nima pojma.
Nakup avtomobila je metanje denarja z lopato na gnoj. Seveda je potreba, zato pametni gledajo vse kaj drugega in ne to, kolikokrat je bil avto zamenjan.
Sem že vozil avto prvega lastnika, katerega je vozilo 7 ljudi in je bil bolj zmahan, kot vozila rent a car-ja.
tvoje pisanje nima ne repa ne glave, da niti ne omenjam kako nasprotujoči so tvoji dejavniki.
skratka prava mušterija za slovenske trgovske nategante...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
solatko ::
Ti pa glej, da boš imel vedno spedenan statusni simbol v obliki pleha in, da ti bo vedno pisalo, kao, sem 1. lastink.
Veš pametni kupimo vozilo za uporabo in, če se le da, z gotovino.
Bil sem lastnih kakih 20 različnih vozil. Vozil pa skoraj vse od skiroja, do cestnega vlaka. Vedno pred nakupom, prosim za pomoč človeka, ki nekaj ve o vozilih in do sedaj še nisem kupil slabega vozila, pa so imeli nekateri, kar nekaj lastnikov. Nikoli v življenju nisem kupil novega vozila, vedno 2+, do 10 let starega motorja.
Vsaka nova zadeva, največ zgubi v prvih dveh letih, šele od tam naprej so cene take, kot je avto dejansko vreden.
Trgovec je pa vsak nategun, samo eni uporabljajo bolj prefinjene metode pa misliš, da dela zate. V resnici dela za provizijo in svoj profit, torej te mora nategnit.
Sicer pa, da ti narišem - nobena garancija ni, da je vozilo dobro ohranjeno, če ga kupiš od prvega lastnika!!!! Pravo sliko dobiš, če poznaš njegove sosede
Veš pametni kupimo vozilo za uporabo in, če se le da, z gotovino.
Bil sem lastnih kakih 20 različnih vozil. Vozil pa skoraj vse od skiroja, do cestnega vlaka. Vedno pred nakupom, prosim za pomoč človeka, ki nekaj ve o vozilih in do sedaj še nisem kupil slabega vozila, pa so imeli nekateri, kar nekaj lastnikov. Nikoli v življenju nisem kupil novega vozila, vedno 2+, do 10 let starega motorja.
Vsaka nova zadeva, največ zgubi v prvih dveh letih, šele od tam naprej so cene take, kot je avto dejansko vreden.
Trgovec je pa vsak nategun, samo eni uporabljajo bolj prefinjene metode pa misliš, da dela zate. V resnici dela za provizijo in svoj profit, torej te mora nategnit.
Sicer pa, da ti narišem - nobena garancija ni, da je vozilo dobro ohranjeno, če ga kupiš od prvega lastnika!!!! Pravo sliko dobiš, če poznaš njegove sosede
Delo krepa človeka
gruntfürmich ::
se strinjam s tabo.
le svoje frustracije ki si jih izustil v prejšnjem postu pusti doma...
le svoje frustracije ki si jih izustil v prejšnjem postu pusti doma...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
D3m ::
Ti pa glej, da boš imel vedno spedenan statusni simbol v obliki pleha in, da ti bo vedno pisalo, kao, sem 1. lastink.
Veš pametni kupimo vozilo za uporabo in, če se le da, z gotovino.
Bil sem lastnih kakih 20 različnih vozil. Vozil pa skoraj vse od skiroja, do cestnega vlaka. Vedno pred nakupom, prosim za pomoč človeka, ki nekaj ve o vozilih in do sedaj še nisem kupil slabega vozila, pa so imeli nekateri, kar nekaj lastnikov. Nikoli v življenju nisem kupil novega vozila, vedno 2+, do 10 let starega motorja.
Vsaka nova zadeva, največ zgubi v prvih dveh letih, šele od tam naprej so cene take, kot je avto dejansko vreden.
Trgovec je pa vsak nategun, samo eni uporabljajo bolj prefinjene metode pa misliš, da dela zate. V resnici dela za provizijo in svoj profit, torej te mora nategnit.
Sicer pa, da ti narišem - nobena garancija ni, da je vozilo dobro ohranjeno, če ga kupiš od prvega lastnika!!!! Pravo sliko dobiš, če poznaš njegove sosede
Malo več obzirnosti prosim. Ne hodim na tvoje delovno mesto in te zmerjam z ne vem kakšno podraso. Kar mogoče tudi si.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
St235 ::
Obzirnosti do koga? kasto v kateri 90% predstavnikov razmišlja samo o temu kako izgirat zakon in nategnit prošnika ostalih 10% bi pa tudi pa ne zna?
D3m ::
No no Lakotnik29. Bi ti privoščil enako ali podobno delovno mesto namesto javne uprave v kateri sediš.
|HP EliteBook|R5 6650U|
St235 ::
žal ne bi imel srca nategnit nekoga na suho trikrat na dan. Glede na to da si iz foha, kakšen avto voziš? Da vem kolk uradniških plač je treba da se pride do česa takega.
Sem ravno dva tedna nazaj kupoval rabljen avto z kolegom, pa je prodajalec, ki se je pripeljal v čisto novem q7 (lastniškem, se je sam pohvalil, da je novega kupil) cel čas jamral kako slabo gre posel in kako težko je dan danes. Sorry ampak to ni avto, ki si ga nekdo, ki prodaja rabljene avtomobile lahko privošči brez da jih je kar nekaj pošteno nategil.
Sem ravno dva tedna nazaj kupoval rabljen avto z kolegom, pa je prodajalec, ki se je pripeljal v čisto novem q7 (lastniškem, se je sam pohvalil, da je novega kupil) cel čas jamral kako slabo gre posel in kako težko je dan danes. Sorry ampak to ni avto, ki si ga nekdo, ki prodaja rabljene avtomobile lahko privošči brez da jih je kar nekaj pošteno nategil.
solatko ::
D3m - Poglej, nisem ti jaz kriv, če si se odločil za poklic, ki terja od zaposlenega, da z nategovanjem kupcev, ustvarja profit delodajalcu.
kupi poceni - prodaj drago je prvo pravilo trgovine
kupi b klaso, prodaj za a klaso je drugo pravilo
če le moreš, prodaj škart robo čim dražje, na poprodajne aktivnosti pa čim prej pozabi, delajo zgubo
Na srečo so se ljudje zavedli, kaj je smisel trgovine in so uredili zakonodajo, ustanovili potrošniške organizacije......, da so vsaj v nekatrih pogledih enakopravni trgovski golazni.
Prvotni namen trgovine - olajšati blagovno menjavo med ljudmi, ste trgovci že pred tisočletji, vrgli v pozabo.
Zato sorry, če bi bil pometač, nebi bil prizadet.
kupi poceni - prodaj drago je prvo pravilo trgovine
kupi b klaso, prodaj za a klaso je drugo pravilo
če le moreš, prodaj škart robo čim dražje, na poprodajne aktivnosti pa čim prej pozabi, delajo zgubo
Na srečo so se ljudje zavedli, kaj je smisel trgovine in so uredili zakonodajo, ustanovili potrošniške organizacije......, da so vsaj v nekatrih pogledih enakopravni trgovski golazni.
Prvotni namen trgovine - olajšati blagovno menjavo med ljudmi, ste trgovci že pred tisočletji, vrgli v pozabo.
Zato sorry, če bi bil pometač, nebi bil prizadet.
Delo krepa človeka
D3m ::
Ne jamram ampak vam skušam povedati, da na svetu obstaja še kaj drugega kot samo javna uprava in stanje strahu pred neznanim.
Delo, ki ga delam me veseli.
Vam očitno takšno delo ne diši. Bi bilo pa lepo, če bi kdaj imeli vodeno ekskurzijo za različne poklice, da si malo razširite obzorje.
Delo, ki ga delam me veseli.
Vam očitno takšno delo ne diši. Bi bilo pa lepo, če bi kdaj imeli vodeno ekskurzijo za različne poklice, da si malo razširite obzorje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
D3m ::
Kupci se vedno najdejo. Tisti, ki jamrajo so v manjšini ali pa imajo svojih problemov dovolj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | eUprava - status vozila (v postopku od...)Oddelek: Na cesti | 3241 (2487) | zk_eu |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34175 (16919) | Nvuko |
» | Število lastnikov avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18919 (16297) | St235 |
» | Prodaja avtov na črno, preprodajalci (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34203 (29405) | St235 |
» | Rabljena vozila od večjih trgovcev?Oddelek: Na cesti | 3492 (2608) | McClane |