Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
mikhaair ::
Na slikah je videt celado, ki se je razletela. Kaksna hitrost more biti za kaj takega, morda ve kdo?
D3m ::
Schumacher ni rabil hitrosti. Samo pravi navor in kot udarca pa je kripl.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
perci ::
Tam je bila kamera na čeladi problem, če se prav spomnim.
Poleg tega ne moreš primerjat smučarske čelade z motoristično, ki te za n razredov boljše zaščiti.
Poleg tega ne moreš primerjat smučarske čelade z motoristično, ki te za n razredov boljše zaščiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
r3dkv1c4 ::
r3dkv1c4 - Če bi bil pismen, bi videl, da obsojam sistem, ki neizkušenim medicinskim tehnikom (pogoj je 3 leta vozniški izpit B), daje v roke vozila, ki praviloma potrebujejo voznika z izkušnjami. V nobenem primeru prometnih nesreč, kjer je udeleženo reševalno vozilo, ne krivim reševalcev, saj so v to prisiljeni, če hočejo obdržati zaposlitve.
Dokler ne predstaviš drugačnih dejstev (in jih tudi enkrat za spremembo dokažeš) je iz zbranih informacij razvodno, da je bil motorist tisti, ki je povzročil nesrečo. Kar pomeni, da je treba obsojat sistem, ki dopušča vožnjo slabo vidnih hirih vozil v nasprotju z določili CPP vsakemu kretenu, ki to počne zaradi lastnega užitka in ga v to nihče ne sili. Predlagam kombinacijo radarjev in snajperjev.
Halo, pa kaj je s teboj narobe.....kaj ti naj jaz dokazujem?
To, da sistem ne predpisuje obvezno nošenje bombe pod sedežem, ki bi se sprožila ob več kot 10 km/h prekoračeni največji dovoljeni hitrosti, al kaj?
Motorist je imel vozniški izpit, kar pomeni, da je bil v skladu z zakonom........
Lahko pa solatarja pokličeš in skupaj napišeta nov predlog zakona, kateremu kretenu izdati izpit in komu ne
Ne delaj se idiota...
Izjava tedna:
je treba obsojat sistem
Ker se je s 150+ km/h nekdo prilepil v bok rušilkota.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Možno je, da so jo rezali, ko so dajali prvo pomoč.
Ne, ker sta bila takoj mrtva.
Če so jo rezali, so jo zgolj zaradi identifikacije na mestu nesreče.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
@Lakotnik29
še ena tvoja cvetka:
V isti temi in drugi sapi hitiš razlagat, kako je sistem fajn in super.
še ena tvoja cvetka:
jao, nočem si predstavljat kak sistem je po vaše delujoč.
V isti temi in drugi sapi hitiš razlagat, kako je sistem fajn in super.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
St235 ::
scipascapa : konstantno kršenje 2.2
Samo zgodi se ti pa ničesar. ... no, saj niti ne vem kaj naj bi se zgodilo. Pogrom?
Samo zgodi se ti pa ničesar. ... no, saj niti ne vem kaj naj bi se zgodilo. Pogrom?
solatko ::
perci - Kot prvo, imajo vozniki avtobusov, obvezno toliko in toliko let prakse z vožnjo tovornjakov s prikolico, pri tem si nedvomno pridobijo več izkušenj, znajo bolje predvidevati in pravilneje reagirajo, ko gre kaj narobe ali bi šlo, če nebi reagirali prav.
Lakotnik - kolikor je bila informacija pri poročilih pravilna, naj bi voznika rešilca, oslepilo sonce, ki je v tistem času sijalo v oči in zato ni videl motorista, poklicni voznik E kategorije, bi imel v tem primeru na očeh kvalitetna sončna očala, če že drugega ne.
Policisti morajo skozi ure in ure učenja in treningov, da lahko pravilno delujejo na nujnih vožnjah, gasilci (pri mnogo nižjih hitrostih), morajo bit poklicni vozniki s C kategorijo, vozniki spremstva imajo posebna šolanja, voznik reševalnega vozila pa je lahko medicinski tehnik s 3 leta vozniškim dovoljenjem B kategorije in kratkim usposabljanjem.
Reševalci na motorju pa so druga kategorija, saj so brez izjeme motoristi v privat življenju in so še kako usposobljeni preživet v naši prometni džungli, zato jih ne mešat zraven.
Drugače je pa motor viden precej prej, saj imajo močnejši žaromet in še višje je postavljen. Na ravnem delu Zaloške, ga na mestu nesreče, ni problem opazit od križišča s Kajuhovo, seveda, če imaš ob močnem soncu, na nosu kvalitetna sončna očala.
Lakotnik - kolikor je bila informacija pri poročilih pravilna, naj bi voznika rešilca, oslepilo sonce, ki je v tistem času sijalo v oči in zato ni videl motorista, poklicni voznik E kategorije, bi imel v tem primeru na očeh kvalitetna sončna očala, če že drugega ne.
Policisti morajo skozi ure in ure učenja in treningov, da lahko pravilno delujejo na nujnih vožnjah, gasilci (pri mnogo nižjih hitrostih), morajo bit poklicni vozniki s C kategorijo, vozniki spremstva imajo posebna šolanja, voznik reševalnega vozila pa je lahko medicinski tehnik s 3 leta vozniškim dovoljenjem B kategorije in kratkim usposabljanjem.
Reševalci na motorju pa so druga kategorija, saj so brez izjeme motoristi v privat življenju in so še kako usposobljeni preživet v naši prometni džungli, zato jih ne mešat zraven.
Drugače je pa motor viden precej prej, saj imajo močnejši žaromet in še višje je postavljen. Na ravnem delu Zaloške, ga na mestu nesreče, ni problem opazit od križišča s Kajuhovo, seveda, če imaš ob močnem soncu, na nosu kvalitetna sončna očala.
Delo krepa človeka
St235 ::
Lakotnik - kolikor je bila informacija pri poročilih pravilna, naj bi voznika rešilca, oslepilo sonce, ki je v tistem času sijalo v oči in zato ni videl motorista, poklicni voznik E kategorije, bi imel v tem primeru na očeh kvalitetna sončna očala, če že drugega ne.
Seriously? A to imamo zdaj nov čudež, ko sem voznikom kategorije E z treningom evolucijsko razvije HUD, ki zaznava hitrost okoliških vozil in po potrebi še zasenči sonce?
Drugače je pa motor viden precej prej, saj imajo močnejši žaromet in še višje je postavljen. Na ravnem delu Zaloške, ga na mestu nesreče, ni problem opazit od križišča s Kajuhovo, seveda, če imaš ob močnem soncu, na nosu kvalitetna sončna očala.
normalno, ker je bilo sredi noči, zaloška prazna in motor je šel 15km/h. Res dosegaš nove razsežnosti v sestavljanju absurdnih scenarijev, ki jih evolucijsko prilagojeni vozniki E kategorij obladajo še v sanjah.
Reševalci na motorju pa so druga kategorija, saj so brez izjeme motoristi v privat življenju in so še kako usposobljeni preživet v naši prometni džungli, zato jih ne mešat zraven.
Ampak če nimajo izpita za kategorije E, kako jim pa HUD zraste? na motorju, ga še toliko bolj rabijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
S teboj se tako ne da debatirat, če pa enačiš obnašanja voznika, ki ima samo izkušnje v B kategoriji, s profesionalnim voznikom, ki je v rokah držal še kaj drugega in dal skozi marsikatero situacijo, ki se po navadi ne dogaja voznikom B kategorije, ki se zjutraj peljejo v službo in popoldne domov 3 leta, potem pa jim damo v roke reševalno vozlo, si ravno toliko razgledan v teh stvareh, kot naši vrli zakonodajalci, ki so to uzakonili.
Rekel bi kaj bolj grobega, vendar nimam navade razpravljalcev zmerjat, ko se s kakšno njihovo trditvijo ne strinjam, tako kot ti, saj s tem največ pokažeš, kakšen človek si in ne to, da po pameti in znanju odstopaš od sogovornikov.
Rekel bi kaj bolj grobega, vendar nimam navade razpravljalcev zmerjat, ko se s kakšno njihovo trditvijo ne strinjam, tako kot ti, saj s tem največ pokažeš, kakšen človek si in ne to, da po pameti in znanju odstopaš od sogovornikov.
Delo krepa človeka
St235 ::
Ko mi začne nekdo nakladat, da je razlika med profesionalnim voznikom avtobusa in profesionalnim voznikom reševalnega vozila uproaba sončnih očal je res škoda debate. Dodatno je to tvoje nakaladnje o veleizkušenih voznikih E kategorije točno to nakladanje kot v vseh sorodnih temah. Kategorija E te ne naredi niti pod razno super voznika, ki je sposoben z nadnaravnimi močni obvladat reševalno vozilo. Vožnja večtonske krave ni niti pod razni primerljiva z vožnjo vozila na nujni vožnji.
V primeru voznikov reševalnih vozil je potrebno zagotoviti, da imajo ustezna usposabljanja (kar niti pod razno ni vožnja tovornih vozil in avtobusov, še manj pa uporaba sončnih očal) in ustrezno opremo. Žal pa jih tudi to ne bo dalo nadnaravne sposobnosti, da bi bili sposobni preprečit vsko kritični situacijo kot je razvajen mulc na motorju pri 150km/h.
V primeru voznikov reševalnih vozil je potrebno zagotoviti, da imajo ustezna usposabljanja (kar niti pod razno ni vožnja tovornih vozil in avtobusov, še manj pa uporaba sončnih očal) in ustrezno opremo. Žal pa jih tudi to ne bo dalo nadnaravne sposobnosti, da bi bili sposobni preprečit vsko kritični situacijo kot je razvajen mulc na motorju pri 150km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
facepalm ::
@Lakotnik29 poklicni vozniki gledajo(mo) drugace na promet/prometne situacije. S(m)o navajeni voziti previdneje, opazovati okolico, spremljati promet tudi 2 krizisca naprej itd.
Tudi sam sem kot voznik "amater" mislil, da obvladam vse v prometu. Izkusenj precej, prevozenih kilometrov ravno tako.
Ko se usedes v vecje in tezje vozilo pa postane vse drugo. Odgovornost je v visavah (skoraj ni situacije, v kateri nebi odgovarjal), zavorna pot zeeeloo dolga. Zaradi tega si primoran bit skoncentriran na okolico bolj kot na samo voznjo (voznja je itak refleksna).
Profesionalni voznik je n-let skoraj vsak dan 8h+ v cestnem prometu.
Ni primerjave med amaterji in profesionalci.
Ce bi pa ti dal raje rally voznika za volan resilca, ker ima nedvomno boljse reflekse in boljsi nadzor nad vozilom pri visokih hitrosti, te morem opomniti, da je v zadnjem delu vozila bolnik, na cesti pa promet za katerega si tudi odgovoren.
Tudi sam sem kot voznik "amater" mislil, da obvladam vse v prometu. Izkusenj precej, prevozenih kilometrov ravno tako.
Ko se usedes v vecje in tezje vozilo pa postane vse drugo. Odgovornost je v visavah (skoraj ni situacije, v kateri nebi odgovarjal), zavorna pot zeeeloo dolga. Zaradi tega si primoran bit skoncentriran na okolico bolj kot na samo voznjo (voznja je itak refleksna).
Profesionalni voznik je n-let skoraj vsak dan 8h+ v cestnem prometu.
Ni primerjave med amaterji in profesionalci.
Ce bi pa ti dal raje rally voznika za volan resilca, ker ima nedvomno boljse reflekse in boljsi nadzor nad vozilom pri visokih hitrosti, te morem opomniti, da je v zadnjem delu vozila bolnik, na cesti pa promet za katerega si tudi odgovoren.
scipascapa ::
Rešilec je verjetno videl motorista daleč ob upoštevanju cpp bi rabil ne vem nekaj sekund do križišča, med tem časom bi rešilec speljal, ampak ker je motorist DIRKAL 100 in več je to opravil v krajšem času in zato zdaj zgleda, kot da je rešilec vsega kriv. Je treba širše gledati. Zakaj imamo vozniško, zakaj CPP? Čemu je treba dirkati?
kuvanasarma ::
Meni je tle žal samo voznika rešilca ter sopotnice. Za voznika motorja pa lahko samo rečem da je prejel Darwin award, in se za take kretene sploh ne sekiram.
facepalm ::
Ce je resevalca zaslepilo sonce, verjetno ni niti videl motorja. Je pogledal nasprotni pas, v vidnem polju (recimo 100 - 150m zaradi sonca) ni bilo nobenega vozila, zato je previdno speljal. Speljeval je pocasi, da nakaze namen potencialnemu vozniku, ki bi se priblizeval po nasprotnem pasu in mu tako omogocil, da bi zmanjsal hitrost in tekoce peljal za resilcem. Ker pa je takrat pridivjal motorist, kateri je opazoval le tolko ceste koliko je prevozi v 2s, se je zgodilo kar se je. V takem primeru, bi vsak voznik tezko opazil motor. S tako hitrostjo ni bil niti blizu krizisca, ko je resilec zapeljal.
St235 ::
@Lakotnik29 poklicni vozniki gledajo(mo) drugace na promet/prometne situacije. S(m)o navajeni voziti previdneje, opazovati okolico, spremljati promet tudi 2 krizisca naprej itd.
Tudi sam sem kot voznik "amater" mislil, da obvladam vse v prometu. Izkusenj precej, prevozenih kilometrov ravno tako.
Ko se usedes v vecje in tezje vozilo pa postane vse drugo. Odgovornost je v visavah (skoraj ni situacije, v kateri nebi odgovarjal), zavorna pot zeeeloo dolga. Zaradi tega si primoran bit skoncentriran na okolico bolj kot na samo voznjo (voznja je itak refleksna).
Profesionalni voznik je n-let skoraj vsak dan 8h+ v cestnem prometu.
Ni primerjave med amaterji in profesionalci.
Ce bi pa ti dal raje rally voznika za volan resilca, ker ima nedvomno boljse reflekse in boljsi nadzor nad vozilom pri visokih hitrosti, te morem opomniti, da je v zadnjem delu vozila bolnik, na cesti pa promet za katerega si tudi odgovoren.
Se absolutno strinjava in sem 100%, da bi vozniki relija bili odlični vozniki reševalnih vozil. Ampak kar vsak voznik avtobusa pa pač ni vrhunski voznik, ki lahko prepreči situacija, kot je bila tukaj in to, PAZI, zato ker uporablja sončna očala.
Predvsem pa so tudi vozniki reševalnih vozil profesionalci, ki so po 8h na dan v avtomobilu v izjemno stresnih situacijah, ki so več kot primerljive z vožnjo avtobusa iz spodnje v zgornjo kungoto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
kuvanasarma je izjavil:
A mu nista celo dve vozili odstopili prednosti? taxi pa še nekdo?
Zdaj kroži svega in svašta. Verzija, ki sem jo slišal (pa zanjo ni nikakršnega dokaza oziroma konkretne opore, da je resnična) je, da je motorist prehiteval križiščem. Če je to res, potem je voznik rešilca sicer lahko videl vozila, ki se mu približujejo in je pravilno ocenil, da lahko spelje. Ni pa mogel videt motorja, ki je priletem med vozili.
Čisto možen scenarij, da sta avtomobila spustula gas ko sta videla rešilca zavijat, motorist pa je švignil med njima v križišče. Pri 150km/h imaš premalo časa, da bi lahko registriral rešilca (sploh ko cikcakaš med vozili) in bistveno premalo časa, da bi lahko ustavil. Vse kar je motorist videl je bila zelena luč in ovire med katerimi je švigal.
Ocena hitrosti se drugače giblje med 130 in 150 km/h pred križiščem in okrog 70-90 pri trčenju, ni pa še uradnega stališča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
facepalm ::
Se absolutno strinjava in sem 100%, da bi vozniki relija bili odlični vozniki reševalnih vozil. Ampak kar vsak voznik avtobusa pa pač ni vrhunski voznik, ki lahko prepreči situacija, kot je bila tukaj in to, PAZI, zato ker uporablja sončna očala.
Predvsem pa so tudi vozniki reševalnih vozil profesionalci, ki so po 8h na dan v avtomobilu v izjemno stresnih situacijah, ki so več kot primerljive z vožnjo avtobusa iz spodnje v zgornjo kungoto.
Se strinjam. Marsikateri poklicni voznik ni primeren niti za voznjo avtomobila.
To nesreco, bi pa lahko preprecil le motorist. Bi bilo zanimivo izracunat dejansko razdaljo motorja, v trenutku, ko je resilec zavil v krizisce. Sam bi sklepal, da je od speljevanja do tocke trcenja, resilec porabil 5sec. V tretji sekundi ga je motorist opazil , v cetrti pa zacel zavirati.
Torej je motorist prevozil 120m v 4sec (ce je res vozil 150kmh). Zavirati je zacel kje? 50m od resilca? V tem primeru je bil motorist oddaljen cca 170m od mesta trcenja, v trenutko ko je resevalec speljal. Bi kaksen domacin znal postaviti priblizno tocko na street view ali gmaps, da vidimo iz zornega kota resilca, "kje je" teh 170m.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
mikhaair ::
Ce bi motorist imel kaj pameti (ok, potem tega sploh ne bi pocel), bi moral (podzavestno) spremljati, kam se lahko umakne oz. razlima. Raje po travniku, cesti, preko havbe avtomobila, kot pa v bok kombija. Mogoce sem pa prevec zahteven, da kaj takega pricakujem? Ker ni bil na lezerni voznji, ampak divjal in bi pricakoval 'superiorne' reflekse in vozlice.
Seveda je vse pokazal, da je to pocel s sopotnico, ki pa tudi pade na darwin nagradah, ce je padla na imidz zestokega fuzinarja s cbr.
Seveda je vse pokazal, da je to pocel s sopotnico, ki pa tudi pade na darwin nagradah, ce je padla na imidz zestokega fuzinarja s cbr.
St235 ::
Ce bi motorist imel kaj pameti (ok, potem tega sploh ne bi pocel), bi moral (podzavestno) spremljati, kam se lahko umakne oz. razlima. Raje po travniku, cesti, preko havbe avtomobila, kot pa v bok kombija. Mogoce sem pa prevec zahteven, da kaj takega pricakujem? Ker ni bil na lezerni voznji, ampak divjal in bi pricakoval 'superiorne' reflekse in vozlice.
žal ga tako kot vse (razen našega soaltka plinom v glavi in evolucijsko pridobljenim HUD) omejuje fizika. Vožnja z 150km/h in vijuganje med ostalimi vozili pač ne pušča kaj dosti prostora za analiziranje okolice, še manj pa za reagiranje, ko gre kaj narobe.
St235 ::
Se absolutno strinjava in sem 100%, da bi vozniki relija bili odlični vozniki reševalnih vozil. Ampak kar vsak voznik avtobusa pa pač ni vrhunski voznik, ki lahko prepreči situacija, kot je bila tukaj in to, PAZI, zato ker uporablja sončna očala.
Predvsem pa so tudi vozniki reševalnih vozil profesionalci, ki so po 8h na dan v avtomobilu v izjemno stresnih situacijah, ki so več kot primerljive z vožnjo avtobusa iz spodnje v zgornjo kungoto.
Se strinjam. Marsikateri poklicni voznik ni primeren niti za voznjo avtomobila.
To nesreco, bi pa lahko preprecil le motorist. Bi bilo zanimivo izracunat dejansko razdaljo motorja, v trenutku, ko je resilec zavil v krizisce. Sam bi sklepal, da je od speljevanja do tocke trcenja, resilec porabil 5sec. V tretji sekundi ga je motorist opazil , v cetrti pa zacel zavirati.
Torej je motorist prevozil 120m v 4sec (ce je res vozil 150kmh). Zavirati je zacel kje? 50m od resilca? V tem primeru je bil motorist oddaljen cca 170m od mesta trcenja, v trenutko ko je resevalec speljal. Bi kaksen domacin znal postaviti priblizno tocko na street view ali gmaps, da vidimo iz zornega kota resilca, "kje je" teh 170m.
Tole je križišče kjer se je zgodilo. Sodeč po slikah je reševalno vozilo TUKAJ zavilo levo. Že v situaciji kot je na sliki je vsakemu hitro jasno, da motorja, ki vozi 150km/h med ostalimi vozili ne moreš pravočasno videt.
150m od te točke pa je prbilžno tretja svetilka, če šteješ svetilke na drugi strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
brlo ::
Ne vem koliko je za verjeti, pa vseeno.
Vse informacije sem slišal od njegovega znanca, ki je bil tudi motorist.
Poznal ga je kot osebo, ki je rada pretiravala in pogosto norela skozi mesto. To vsekakor ni bilo prvič, da je to počel torej. So mu večkrat rekli, da naj se umiri. Tokrat se ni moral več nasmehniti nazaj. Najbolj mu je žal seveda tiste punce, ki je bila z njim.
Pravi, da se vsako leto zgodi nekaj takega, saj po dolgi zimi komaj čakaš da se usedeš nazaj gor. Za tako neprevidnost ni kriv ne rešilec, ne motor, ne pesek na cesti, ampak človek sam.
Čelada naj bi se raztreščila pri 150 km/h. On naj bi imel hitrost zagotovo višjo hitrost, potem zaviral nekaj metrov pred rešilcem, ga je seveda spodneslo in ostalo že vemo.
Vse informacije sem slišal od njegovega znanca, ki je bil tudi motorist.
Poznal ga je kot osebo, ki je rada pretiravala in pogosto norela skozi mesto. To vsekakor ni bilo prvič, da je to počel torej. So mu večkrat rekli, da naj se umiri. Tokrat se ni moral več nasmehniti nazaj. Najbolj mu je žal seveda tiste punce, ki je bila z njim.
Pravi, da se vsako leto zgodi nekaj takega, saj po dolgi zimi komaj čakaš da se usedeš nazaj gor. Za tako neprevidnost ni kriv ne rešilec, ne motor, ne pesek na cesti, ampak človek sam.
Čelada naj bi se raztreščila pri 150 km/h. On naj bi imel hitrost zagotovo višjo hitrost, potem zaviral nekaj metrov pred rešilcem, ga je seveda spodneslo in ostalo že vemo.
St235 ::
Še SLIKA kje približno se je nahajal motorist, ko je speljal rešilec. (če je bil cc 150m pred križišče).
BlaY0 ::
Zame je to eno navadno izzivanje... ne moreš se zanašati na to da bodo drugi "upoštevali" tvojo prednost, če sam med tem kršiš vsaj par predpisov.
mikhaair ::
Dobro v vsem tem je, da se ni skantal v sprednja vrata resilca in vzel s seboj se sopotnika, voznika, oz. da ni bil na mesto kombija poln osebni avtomobil.
IL_DIAVOLO ::
Motoristi so si v vecini primerov krivi sami. Pri 150 km/h ni sans da pravi cas zavres. Tisti ki naj bi mu vzel prednost pa tudi ne more predvidevat, da bo voznik 500m prevozil v 3 sekundah.
Ja tudi v tej nesreci na zaloski je bila izkljucno krivda motorista zaradi neprilagojene hitrosti in ne resevalnega vozila.
Ja tudi v tej nesreci na zaloski je bila izkljucno krivda motorista zaradi neprilagojene hitrosti in ne resevalnega vozila.
MH0 ::
S teboj se tako ne da debatirat, če pa enačiš obnašanja voznika, ki ima samo izkušnje v B kategoriji, s profesionalnim voznikom, ki je v rokah držal še kaj drugega in dal skozi marsikatero situacijo, ki se po navadi ne dogaja voznikom B kategorije, ki se zjutraj peljejo v službo in popoldne domov 3 leta, potem pa jim damo v roke reševalno vozlo, si ravno toliko razgledan v teh stvareh, kot naši vrli zakonodajalci, ki so to uzakonili.
Rekel bi kaj bolj grobega, vendar nimam navade razpravljalcev zmerjat, ko se s kakšno njihovo trditvijo ne strinjam, tako kot ti, saj s tem največ pokažeš, kakšen človek si in ne to, da po pameti in znanju odstopaš od sogovornikov.
Ampak kaj ima zdaj to veze? Če bi bil z lastnom avtom, pa bi se motorist živ in zdrav odbil ali kako?
Ko mi začne nekdo nakladat, da je razlika med profesionalnim voznikom avtobusa in profesionalnim voznikom reševalnega vozila uproaba sončnih očal je res škoda debate. Dodatno je to tvoje nakaladnje o veleizkušenih voznikih E kategorije točno to nakladanje kot v vseh sorodnih temah. Kategorija E te ne naredi niti pod razno super voznika, ki je sposoben z nadnaravnimi močni obvladat reševalno vozilo. Vožnja večtonske krave ni niti pod razni primerljiva z vožnjo vozila na nujni vožnji.
V primeru voznikov reševalnih vozil je potrebno zagotoviti, da imajo ustezna usposabljanja (kar niti pod razno ni vožnja tovornih vozil in avtobusov, še manj pa uporaba sončnih očal) in ustrezno opremo. Žal pa jih tudi to ne bo dalo nadnaravne sposobnosti, da bi bili sposobni preprečit vsko kritični situacijo kot je razvajen mulc na motorju pri 150km/h.
Razvijejo pa tile E šoferji super sposobnost glede manipuliranja s karticami, ki beležijo čas njihove vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MH0 ()
Aston_11 ::
Pa nič posebno varni niso v prometu glede na maso, ki jo upravljajo. Gas do konca, pa gre kakor gre. Še očala mu daš, misli, da ima F16, pa rentgenski vid. Za ostale udeležence jih itak boli Q, važno, da je za njihovo rit poskrbljeno. Čas preživet za volanom jim tudi ne vpliva blagodejno na splošno inteligenco - razen, če so učne urice preko CB postaj. Kljub letom kognitivnega zanemarjanja še vedno lahko upravljajo 20 in več tonske živali in zanje veljajo praktično enake hitrostne omejitve ne glede na maso, pa še teh se ne držijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
dj_uro ::
točno tako!
Sam vem, da se pri 50km/h tako na spolzkem (z ABSom) kot na suhem ustavim v parih metrih. Pri 60km/h, kolikor je dovoljena hitrost po Zaloški bi morda, če bi mi rešilec vzel prednost in zaprl pot, ko sem pravkar zapeljal v križišče, vanj priletel s 10?km/h... V najslabšem primeru bi si zlomil kakšno roko. To kar se je pa dogajalo je pa absurd.
Sam vem, da se pri 50km/h tako na spolzkem (z ABSom) kot na suhem ustavim v parih metrih. Pri 60km/h, kolikor je dovoljena hitrost po Zaloški bi morda, če bi mi rešilec vzel prednost in zaprl pot, ko sem pravkar zapeljal v križišče, vanj priletel s 10?km/h... V najslabšem primeru bi si zlomil kakšno roko. To kar se je pa dogajalo je pa absurd.
vw-klub.si
scipascapa ::
Kako že pravijo tisto, da je zakonsko pravilno pričakovati, da bodo ostali upoštevali CPP?
Motorist je bil bedak, še huje, ker je ubil mlado žensko. Če bi sebe samo, bi še rekli "ok ajd". Dvomim, da bosta reševalca sploh še delala naprej sploh če resno misli past kazenska ovadba.
Motorist je bil bedak, še huje, ker je ubil mlado žensko. Če bi sebe samo, bi še rekli "ok ajd". Dvomim, da bosta reševalca sploh še delala naprej sploh če resno misli past kazenska ovadba.
Invictus ::
scipascapa je izjavil:
Dvomim, da bosta reševalca sploh še delala naprej sploh če resno misli past kazenska ovadba.
Kazenska ovadba za reševalce? Kdo je spet tud nor?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Lakotnik29 - kot kaže, ti še nisi imel pod ritjo motorja, ki bi šel več kot 50, saj sicer nebi klatil takih neumnosti. Pri, po vaše 150+ bi bolj malo krmaril med vozili in menjal pasove, zato trdim, da je v vsakem primeru vozil naravnost po sredini ali voznem pasu.
5 sekund (toliko naj bi po vaše reševalec rabil za tistih nekaj metrov zavijanja v levo, je ogromno, zato menim, da je bil motorist precej bližje, ko je reševalec speljal.
Ker je dejansko v tistem trenutku sijalo močno sonce, je verjetno, da reševalec motorista ni videl, torej klasičen spregled vozila, oziroma odvzem prednosti. Motorist je reševalno vozilo zagledal, vendar je bil zaradi neprilagojene hitrosti nemočen in je kljub zaviranju priletel v oviro.
Sicer pa rabiš za zavijanje v levo, pri normalnem speljevanju, cca 3 sekunde, po vaše je reševalec rabil celih 5 sekund, če je bil motorist toliko daleč, da ni bil viden - po vaše.
Čemu je toliko časa mečkal, saj se izpraznitev križišča naredi čim hitreje?
Torej bolj drži moja teorija, da je bil motorist precej bližje in bi ga voznik, ob uporabi kvalitetnih sončnih očal in pozornosti videl ali pa je po vaši teoriji rabil 5 sekund za tistih nekaj metrov zavijanja v levo. Odločite se.
5 sekund (toliko naj bi po vaše reševalec rabil za tistih nekaj metrov zavijanja v levo, je ogromno, zato menim, da je bil motorist precej bližje, ko je reševalec speljal.
Ker je dejansko v tistem trenutku sijalo močno sonce, je verjetno, da reševalec motorista ni videl, torej klasičen spregled vozila, oziroma odvzem prednosti. Motorist je reševalno vozilo zagledal, vendar je bil zaradi neprilagojene hitrosti nemočen in je kljub zaviranju priletel v oviro.
Sicer pa rabiš za zavijanje v levo, pri normalnem speljevanju, cca 3 sekunde, po vaše je reševalec rabil celih 5 sekund, če je bil motorist toliko daleč, da ni bil viden - po vaše.
Čemu je toliko časa mečkal, saj se izpraznitev križišča naredi čim hitreje?
Torej bolj drži moja teorija, da je bil motorist precej bližje in bi ga voznik, ob uporabi kvalitetnih sončnih očal in pozornosti videl ali pa je po vaši teoriji rabil 5 sekund za tistih nekaj metrov zavijanja v levo. Odločite se.
Delo krepa človeka
šernk ::
Sicer pa rabiš za zavijanje v levo, pri normalnem speljevanju, cca 3 sekunde, po vaše je reševalec rabil celih 5 sekund, če je bil motorist toliko daleč, da ni bil viden - po vaše.
od tega da se odločiš da boš speljal pa do tega da dejansko spelješ levo v križišču ponavadi mine več kot 5s. Ti že v naprej spremljaš promet in vidiš luknjo za enim vozilom in spremljaš samo še tisto. Seveda ne moreš pričakovati, da bo nekdo v tistem ko zadnji avto v koloni naredi 100m nekdo naredil 500m. pa tudi če ni naredil, če je prehiteval med avti, če je za SUV ga ne boš videl, ker se lahko 2 sekundi popolnoma nevidno premika za njim, če pride pod pravim kotom.
mimogrede še nobenega od naših PGD gasilcev nisem videl profesionalno vozit tovornjak (no če velja, ga je en v popoldanskem času). Večina jih naredi izpit za kamion, ker jim ga plača društvo za potrebe društva. Poznam pa ogromno voznikov šleperjev (verjetno jih je vsaj 50% tistih ki vozijo špedicijo, drugi ki delajo večinoma krajše fure po SLO so ok), ki izpita sploh ne bi smeli imeti glede nato kaj naredijo iz kamiona po 30.000km.
če dajo vozniku rešilca kazensko ovadbo ker se je motorist, ki je VSAJ za 2x prekoračil dovoljeno hitrost zabil vanj je pa koga za vprašat po zdravi pameti. Pač lahko samo čakam kdaj bo prvi motorist se zabil vame, ker videt pri 150km/h ga pač ne morem ne teoretično, ne praktično, ne z sokoljim očesom ne z ultraHD kamero. pomaga edino še laser, da mi prižge rdečo luč ko ga kdo prekine 300m stran. Pa itak ne bi bilo dovolj, ker rabim 3 sekunde samo da ovinek speljem preden sploh lahko začnem pospeševat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
solatko ::
okoli 14-te.
šernk - Spremljat moraš prometno situacijo ves čas in ne samo luknjo, ki si si jo izbral, da boš zapeljal levo. Zato, ker vozniki ne znate ocenjevat prometnih situacij pa je toliko odvzemov prednosti v prometu in posledično, zelo veliko število prometnih nesreč.
Kaj pa če bi snel motorista policista ali reševalca, ki tudi vozita precej nad omejitvijo. Če ti sveti sonce v glavo, tudi utripajočih luči nebi videl.
Ker je snel navadnega smrtnika in to še priznanega divjaka, je pa vse v redu, po vaše?
šernk - Spremljat moraš prometno situacijo ves čas in ne samo luknjo, ki si si jo izbral, da boš zapeljal levo. Zato, ker vozniki ne znate ocenjevat prometnih situacij pa je toliko odvzemov prednosti v prometu in posledično, zelo veliko število prometnih nesreč.
Kaj pa če bi snel motorista policista ali reševalca, ki tudi vozita precej nad omejitvijo. Če ti sveti sonce v glavo, tudi utripajočih luči nebi videl.
Ker je snel navadnega smrtnika in to še priznanega divjaka, je pa vse v redu, po vaše?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
facepalm ::
Jaz sem predvideval, da je resevalec od zacetka manevra do kraja trka potreboval 5s. Sem si predstavljal da sem v tezjem kombiju in sem v mislih speljeval. V trenutku "ko sem stisnil sklopko in dal v prestavo" sem pognal stoparco. Ko sem bil fiktivno na sredini krizisca sem jo ustavil. Pokazalo je 5.1sec. seveda to ni bil F1 start ampak previden.
facepalm ::
Ni bilo sonca ne prometa;)))
Ps: je pa bila ena bjonda na sopotnikovem sedezu:)
Ps: je pa bila ena bjonda na sopotnikovem sedezu:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Aston_11 ::
Potem ni valid. Beri poste zgoraj, vse piše, pod katerimi pogoji se meri cajt. Pa najbrž nimaš ustrezne kategorije, da bi sploh vedel, kako speljati.
Bjonda gratis;)
Bjonda gratis;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40711 (35582) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40042 (36101) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61595 (54785) | jype |