» »

Obnašanje voznikov

Obnašanje voznikov

Temo vidijo: vsi
««
13 / 23
»»

jype ::

scipascapa> Kje živimo? Živimo v svetu, kjer je premalo kontrole in kaznovanja, za vzgojo je prepozno.

To ni res. Kontrole in kaznovanja je preveč, vzgoja je pa temu primerna. Ljudje se učijo predvsem kako se poceni izmuzniti represiji, kar je izrazito neproduktivno početje.

Shadowstorm> 8 let mu grozi če sem si prav zapomnili, po zadnjih informacijah

Za prekršek?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Shadowstorm ::

Več obtožb, če se prav spomnim uboj iz malomarnosti je glavna obtožba

jype ::

Shadowstorm> Več obtožb, če se prav spomnim uboj iz malomarnosti je glavna obtožba

No, torej očitno ni zgolj zapeljal skozi rdečo luč, kar je prekršek, ne pa kaznivo dejanje.

scipascapa ::

prenizka kazen.

Invictus ::

Shegevara je izjavil:

Seveda. Prav tako kot gre lovec v zapor, če mu kakšen mentalen sorodnik zračno puško ukrade in gre ubijat po vasi. Prav mu je, saj je njegova lastnina in njegov orožni list, bo za kaznjiva dejanja kar sam odgovarjal.

Seveda.

Če imaš doma strelno orožje, potem potrebuješ omaro za orožje, da je pravilno varovano.

Če ni, je lovec že zajebal. Temu se reče odgovornost.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Shegevara ::

jype je izjavil:

Shegevara> kaznjiva dejanja

Kazniva. Prekršek ni kaznivo dejanje, plača naj pa kar tisti, ki je lastnik avtomobila, ker je njegova dolžnost po zakonu, da prepreči nepooblaščeno uporabo


Odgovarja naj kar v ločenem procesu, kjer se določa primerna kazen za morebitno malomarnost pri preprečevanju nepooblaščene uporabe.

Invictus je izjavil:


Če imaš doma strelno orožje, potem potrebuješ omaro za orožje, da je pravilno varovano.


Vsekakor. Lovec naj kar lepo odgovarja za nepravilno varovanje orožja ne pa za sovpletenost pri prekršku/kaznivemu dejanju.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Question!

Danes sem spet slišal eno super gostilniško teorijo kako se okoristit. Vsem je že znan primer namernega zaviranja z namenom da bi se nekdo zabil v rit. En je izjavil, da če ti nekdo izsili prednost se lahko baje v njega zabiješ pa maš nov odbijač na primer. Zdaj me pa zanima koliko logika drži. Ok, tisti, ki izsili je avtomatsko kriv. Kako je pa s takimi primerki, ki bi lahko preprečili nesrečo, ampak se namerno zaletijo v tistega ki je zafrknil. Obstaja kak člen ki bi tako ravnanje omejil razen "dolžnost skrbnega ravnanja v prometu" znan kot defenzivna vožnja.

Sicer, kolikor se sliši absurdno in nerealno, se meni zdi grozno, da ljudje tako razmišljajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

cleanac ::

Uradni list

Namerna povzročitev nezgode
975. člen
Zavarovalnica je prosta obveznosti iz pogodbe o nezgodnem zavarovanju, če sta zavarovalec oziroma zavarovana oseba namenoma povzročila nezgodo.

In to je samo materialni del.

Ljudje bi že kar pobijali za nov odbijač...kako lahko sploh sprašuješ takšne bedarije.

Unknown_001 ::

cleanac je izjavil:



Ljudje bi že kar pobijali za nov odbijač...kako lahko sploh sprašuješ takšne bedarije.


Maybe because me zanima koliko krivde dejansko je na tistem, ki je izsilil prednost. Se je že zgodilo da je nekdo (ne bom omenjal nacionalnosti) kolega spustil čeprav je imel prednost nato pa se je vanj zabil nalašč z zjahano vectro. Zmenit so se morali po domače brez policije, ker bi kolegu grozile pike in odvzem vozniške. Če se to res tako smatra potem bi bilo dobro da se takoj pokliče policijo, če so zraven priče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

next3steps ::

mikhaair je izjavil:

Kaj pa ignoranca v primeru nesrece in ozivljanja dojencka pri Celju?
Voznika avtobusov mrtvo hladno mimo, nekdo kazal fakica. Kje zivimo? Zadnjic znanka v debati o nesreci in PP zinla neumno, da bi sla kar mimo. Sem ji rekel da je bedna, nekaj v tej smeri, in da me je groza deliti cesto in okolje z ljudmi, ki niso sposobna pomagat v taksnem primeru. Bolje da vrne izpit...

Pomagaš po najboljših močeh. Če nisi prepričan v svoje znanje PP, pač ne pomagaš in pokličeš tiste, ki to znajo ali jim poklicna etika to zapoveduje.

Unknown_001 je izjavil:

Question!

Danes sem spet slišal eno super gostilniško teorijo kako se okoristit. Vsem je že znan primer namernega zaviranja z namenom da bi se nekdo zabil v rit. En je izjavil, da če ti nekdo izsili prednost se lahko baje v njega zabiješ pa maš nov odbijač na primer. Zdaj me pa zanima koliko logika drži. Ok, tisti, ki izsili je avtomatsko kriv. Kako je pa s takimi primerki, ki bi lahko preprečili nesrečo, ampak se namerno zaletijo v tistega ki je zafrknil. Obstaja kak člen ki bi tako ravnanje omejil razen "dolžnost skrbnega ravnanja v prometu" znan kot defenzivna vožnja.

Sicer, kolikor se sliši absurdno in nerealno, se meni zdi grozno, da ljudje tako razmišljajo.

Ja, dolžan si zavirati, nikakor pa ne smeš zavirati sunkovito. Če zaradi tega zviješ kos pleha, ga zviješ.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Unknown_001 je izjavil:

cleanac je izjavil:



Ljudje bi že kar pobijali za nov odbijač...kako lahko sploh sprašuješ takšne bedarije.


Maybe because me zanima koliko krivde dejansko je na tistem, ki je izsilil prednost. Se je že zgodilo da je nekdo (ne bom omenjal nacionalnosti) kolega spustil čeprav je imel prednost nato pa se je vanj zabil nalašč z zjahano vectro. Zmenit so se morali po domače brez policije, ker bi kolegu grozile pike in odvzem vozniške. Če se to res tako smatra potem bi bilo dobro da se takoj pokliče policijo, če so zraven priče.


Tezava pri teh zadevah je dokazovanje. Namerno se zaletet v nekoga je nedvomno prepovedano. Tukaj smo ze na podrocju kaznivih dejanj. Amapak v praksi je to izjemno tezko dokazaT

next3steps je izjavil:

[]
Ja, dolžan si zavirati, nikakor pa ne smeš zavirati sunkovito. Če zaradi tega zviješ kos pleha, ga zviješ.


Od kje si pa to neumnost potegnil, da v sili ne smes sunkovito zavirat? Dolzan si naredit vse kar je v tvoji moci, da preprecis trcenje. Pa cetudi to pomeni, da kot kremenckovi bremzas z nogo. Druga zgodba seveda pa je dokazat nekomu, da namenoma ni preprecil nesrece, ceprav bi to lahko storil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

next3steps ::

https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
Tulele ga jmaš. Idioti na cesti pač vozijo prehitro, ko bi morali paziti na šibkejše v prometu.
Če bi idioti znali voziti, bi držali pravo razdaljo od vozila ali vozili počasneje ali oviro obvozili.

INB4 Nevarnost
Nevarnost ni definirana in kot taka, sklepam, se obravnava od primera do primera.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

prvi stavek, 3 odstavek, 45. člen:

Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti.

In ja nevarnost trčenja je nevarnost in vsekakor moraš sunkovito zavreti, če je to potrebno za preprečitev trčenja. Ti mora kar nekaj koleščkov v glavi falit, da komu razlagaš, da je boljše da se zaletiš, kot da sunkovito zaviraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GupeM ::

Za "ritjo" in s premajhno varnostno razdaljo mi vozi tovornjak. Ali pa Dodge Ram 1500. Nekdo s Cliom me izsili. Če bom sunkovito zaviral, me bo nasadil kamion, če ne bom, bom nasadil Clia. Kaj je bolje? Rajši vidim, da nasadim Clia, kot da me zgazi kamion.

AndrejO ::

GupeM je izjavil:

Za "ritjo" in s premajhno varnostno razdaljo mi vozi tovornjak. Ali pa Dodge Ram 1500. Nekdo s Cliom me izsili. Če bom sunkovito zaviral, me bo nasadil kamion, če ne bom, bom nasadil Clia. Kaj je bolje? Rajši vidim, da nasadim Clia, kot da me zgazi kamion.

Napacna odlocitev.

TL;DR: Zaviraj in morda ne bos postal harmonika.

Ce ti je kamion tako blizu za ritjo, potem bos pocil v Clia z nezmanjsano hitrostjo, nato pa bo kamion nasadil tebe od zadaj s podobno hitrostjo, kot te bi pocil, ce bi sunkovito zaviral.

Ce pa mislis, da bo kamion za teboj opazil izsiljevanje, potem pa bosta prakticno oba hkrati zacela zavirati, trpel pa bo predvsem pleh.

Torej je v vsakem primeru bolje zavirati, ker bodo koncne energije v enacbi manjse, posledicno pa bo manjsa tudi skoda. Morda pa tisti za teboj ni slepec (pa se na visokem sedi in vidi cez tebe), ce ze ne spostuje varnostne razdalje in bo opazil izsiljevanje ter bo zacel zavirati neodivsno od tebe in zato prakticno socasno s teboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

cleanac ::

Da o tem, da je v primeru bočnega udarca voznik Clia manj zaščiten sploh ne govorimo. In, če se ti že gre za "pleh", je popravilo sprednjega dela dražje kot zadnjega. V primerljivih okoliščinah, seveda.

GupeM ::

Ok, dobri argumenti. Se strinjam z vama v vsem, razen s cleanacovo navedbo, da je popravilo sprednjega dela dražje. Kaj, če imam poln prtljažnik piva, ki se razbije? Malo za hec. Vem, da je popravilo sprednjega dela dražje, ampak to plača zavarovalnica (kot tudi razbito pivo). Je pa zame, kot voznika, bolj varno, da mi nekdo prileti odzadaj. Sploh, če je to navaden osebni avto.

Aston_11 ::

GupeM je izjavil:

bolj varno
Ko te zaradi tega začne boleti vrat za popizditi, ko nič ne pomaga in se smiliš sam sebi, je pleh zadnja stvar, na katero takrat misliš.

AndrejO ::

Jah ... varno ni nic, ker so to vedno konkretne sile.

Ampak, ce je realna izbira med "garantirano harmonika" in "morda samo butnjen zadaj", potem je vsaj zame izbira jasna, refleks "nagazi bremzo" pa skladen z mojim razmisljanjem.

RedDrake ::

Aston_11 je izjavil:

GupeM je izjavil:

bolj varno
Ko te zaradi tega začne boleti vrat za popizditi, ko nič ne pomaga in se smiliš sam sebi, je pleh zadnja stvar, na katero takrat misliš.

To je možno v primeru, da:
1) voziš 20+ let staro kripo katerekoli znamke
2) voziš znamko, kjer jim je varnost pomembna samo na papirju (določene znamke imajo aktivne vzglavnike že skoraj 20 let)
3) imaš napačno nastavljen sedež (oz. večina ga sploh nima nastavljenega)
4) sediš napačno

P.S.: Sem že imel nesrečo, ko me je nekdo nasadil od zadaj (pred več kot 10 leti), škode je bilo na sprednjem delu za kak velikostni razred več kot na zadnjem. Luči, odbijač in razni kosi krom/plastičnega kiča so ponavadi vredni precej več kot zadnji odbijač. Sploh če je vozilo novejše, kjer so xenon-ke tudi po 1k EUR kos ...

facepalm ::

Sej v primeru ko ti nekdo "brutalno" izsili prednost je vseeno kako je bolje odreagirat, saj v tisti sekundi ni casa za razmislek in reagiramo refleksno.
Sem pa imel pred parimi meseci neprijetno izkusnjo. Voznik mi je izsilil prednost (na kriziscu se je ustavil, me videl in speljal - pac bedak). Sam sem bil za volanom 10t vozila in mi je nekako uspelo dovolj zmanjsati hitrost, da nebi prislo do trcenja, ce bi tisti voznik normalno pospesil. Zgodilo se je obratno. Voznik je stopil na zavoro, ker je nameraval zaviti k hisi cca 50m po kriziscu. V tistem trenutku ni bilo druge alternative, kot pohodit plin in se razvrstit na nasprotni pas (ker je bil na sreco prazen).
Razmisljal nisem kaj dosti, vse manevre sem opravil refleksno.

solatko ::

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

Koliko bo moralo še bit takih nesreč, da bodo rešilce zopet vozili profesionalni vozniki z večletno prakso vožnje avtobusa (se pač smatra za najvišjo stopnjo vozniškega znanja)?
Delo krepa človeka

St235 ::

Glede na članek ni popolnoma nikakršnega indikatorja, ki bi sporočal, da bi profesionalen voznik z večletno prakso vožnje spaceshuttla kakorkoli vplival na nesrečo.

PINki ::

križišče

Zanima me ali lahko v tem primeru peljem po desnem pasu naravnost in v drugem križišču zavijem desno? Talne označbe (črtkane črte) so namreč izpeljane kot, da lahko nadaljuješ vožnjo naravnost. In veliko voznikov na sredinskem pasu trobi in se jezi nad vozniki na desnem pasu, ki počnejo kar sem opisal v situaciji, saj se ne morejo pravočasno prestaviti skrajno desno, da bi po semaforju zapeljali desno v drugem križišču 100m naprej. Meni se zdi da lahko pelje naravnost po tem pasu.

Upam, da sem jasno obrazložil situacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PINki ()

solatko ::

Malo preveč je nesreč, v katerih je udeleženo reševalno vozilo, se ti ne zdi. Sploh na mestih, kjer vidljivost ni ravno problematična.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

Kdo ve, kaj si ostali udeleženci mislijo, ko vidijo reševalno vozilo. Kot ponavadi nič. Gas in gremo in če rata, rata.

St235 ::

PINki je izjavil:

križišče

Zanima me ali lahko v tem primeru peljem po desnem pasu naravnost in v drugem križišču zavijem desno? Talne označbe (črtkane črte) so namreč izpeljane kot, da lahko nadaljuješ vožnjo naravnost. In veliko voznikov na sredinskem pasu trobi in se jezi nad vozniki na desnem pasu, ki počnejo kar sem opisal v situaciji, saj se ne morejo pravočasno prestaviti skrajno desno, da bi po semaforju zapeljali desno v drugem križišču 100m naprej. Meni se zdi da lahko pelje naravnost po tem pasu.

Upam, da sem jasno obrazložil situacijo.


Talne označbe jasno nakazujejo, da je desni pas namenjen zavijanju desno. Vožnja naravnost je v takšnem primeru prekšek.

MH0 ::

St235 je izjavil:

PINki je izjavil:

križišče

Zanima me ali lahko v tem primeru peljem po desnem pasu naravnost in v drugem križišču zavijem desno? Talne označbe (črtkane črte) so namreč izpeljane kot, da lahko nadaljuješ vožnjo naravnost. In veliko voznikov na sredinskem pasu trobi in se jezi nad vozniki na desnem pasu, ki počnejo kar sem opisal v situaciji, saj se ne morejo pravočasno prestaviti skrajno desno, da bi po semaforju zapeljali desno v drugem križišču 100m naprej. Meni se zdi da lahko pelje naravnost po tem pasu.

Upam, da sem jasno obrazložil situacijo.


Talne označbe jasno nakazujejo, da je desni pas namenjen zavijanju desno. Vožnja naravnost je v takšnem primeru prekšek.

Prometnega znaka ni, talne označbe pa prekriva sneg.

St235 ::

in te obstreljujejo marsovci. Vso srečo s to argumentacijo, še posebej če prekršek narediš julija.

Me pa preseneča kakšno neverjetno število bedakov privlečejo te teme. Človek je postavil legitimno vprašanje in je dobil jasen odgovor. Seveda se potem takoj najde pametnjakovič, ki pametuje o tem da bo on veselo delal prekrške, ker se bo izgovarjal, da je talno označbo pokril sneg. Pač bodi kreten in delaj kar ti paše, ne vpliva pa to popolnoma nič na dejansko prometno ureditev.

MH0 ::

St235 je izjavil:

in te obstreljujejo marsovci. Vso srečo s to argumentacijo, še posebej če prekršek narediš julija.

Me pa preseneča kakšno neverjetno število bedakov privlečejo te teme. Človek je postavil legitimno vprašanje in je dobil jasen odgovor. Seveda se potem takoj najde pametnjakovič, ki pametuje o tem da bo on veselo delal prekrške, ker se bo izgovarjal, da je talno označbo pokril sneg. Pač bodi kreten in delaj kar ti paše, ne vpliva pa to popolnoma nič na dejansko prometno ureditev.

Naj si vsak sam naredi sliko, kdo je kdo ali kaj.

PINki ::

St235 je izjavil:

PINki je izjavil:

križišče

Zanima me ali lahko v tem primeru peljem po desnem pasu naravnost in v drugem križišču zavijem desno? Talne označbe (črtkane črte) so namreč izpeljane kot, da lahko nadaljuješ vožnjo naravnost. In veliko voznikov na sredinskem pasu trobi in se jezi nad vozniki na desnem pasu, ki počnejo kar sem opisal v situaciji, saj se ne morejo pravočasno prestaviti skrajno desno, da bi po semaforju zapeljali desno v drugem križišču 100m naprej. Meni se zdi da lahko pelje naravnost po tem pasu.

Upam, da sem jasno obrazložil situacijo.


Talne označbe jasno nakazujejo, da je desni pas namenjen zavijanju desno. Vožnja naravnost je v takšnem primeru prekšek.

Se mi zdi, da se v tem primeru talne označbe "pretepajo" med seboj. Saj označen del na sliki deluje kot, da lahko pelješ naravnost. Ravno zato ni situacija čisto jasna. Komot bi naredili črto da moraš desno, tako pa deluje kot da greš lahko tudi naravnost.

 Slika

Slika

St235 ::

Kako točno si puščico desno lahko razlagaš kakorkoli drugače kot da moraš zavit desno? Če ni betonskega zidu, potem je to bolj priporočilo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

matic492 ::

St235 je izjavil:

in te obstreljujejo marsovci. Vso srečo s to argumentacijo, še posebej če prekršek narediš julija.

Me pa preseneča kakšno neverjetno število bedakov privlečejo te teme. Človek je postavil legitimno vprašanje in je dobil jasen odgovor. Seveda se potem takoj najde pametnjakovič, ki pametuje o tem da bo on veselo delal prekrške, ker se bo izgovarjal, da je talno označbo pokril sneg. Pač bodi kreten in delaj kar ti paše, ne vpliva pa to popolnoma nič na dejansko prometno ureditev.


Dejansko sem jaz padel izpit zaradi tega, ampak je bilo pozimi. Talnih označb se ni videlo. Je pa bilo v tem primeru manjšo križišče, ki se iz 1 pasovnice razdeli na 3 pasova šele nekje 3m pred križiščem (prostora je komaj za 1 avto, u glavnem zelo čudno križišče, veliko ljudi naredi isto napako). Pas za naravnost + levo sta čisto majhna. Jaz sem peljal na desnem pasu naravnost.

Ženska iz komisije je rekla da načeloma bi mi to oprostila, ker talnih označb dejansko nisem mogel videti, ampak sem padel zato ker je tisti moder znak pred križiščem, ki kaže koliko pasov je in kam lahko greš na njih. Če tistega znaka nebi bilo, bi izpit naredil. Seveda kaj bi v istme primeru rekli policaji pa ne vem.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MH0 ::

Težko ampak problem je manjkajoč prometni znak. Od oka je tukaj prostora za 3 avtomobile. Če tam že en stoji, kako točno si razlagaš, da naj že drugi v vrsti ve za to talno oznako? Ampak pri vsem tem kaosu bi težko pričakovali, da imamo prometno signalizacijo pošlihtano. :-)

St235 ::

matic492 je izjavil:

St235 je izjavil:

in te obstreljujejo marsovci. Vso srečo s to argumentacijo, še posebej če prekršek narediš julija.

Me pa preseneča kakšno neverjetno število bedakov privlečejo te teme. Človek je postavil legitimno vprašanje in je dobil jasen odgovor. Seveda se potem takoj najde pametnjakovič, ki pametuje o tem da bo on veselo delal prekrške, ker se bo izgovarjal, da je talno označbo pokril sneg. Pač bodi kreten in delaj kar ti paše, ne vpliva pa to popolnoma nič na dejansko prometno ureditev.


Dejansko sem jaz padel izpit zaradi tega, ampak je bilo pozimi. Talnih označb se ni videlo. Je pa bilo v tem primeru manjšo križišče, ki se iz 1 pasovnice razdeli na 3 pasova šele nekje 3m pred križiščem (prostora je komaj za 1 avto, u glavnem zelo čudno križišče, veliko ljudi naredi isto napako). Pas za naravnost + levo sta čisto majhna. Jaz sem peljal na desnem pasu naravnost.

Ženska iz komisije je rekla da načeloma bi mi to oprostila, ker talnih označb dejansko nisem mogel videti, ampak sem padel zato ker je tisti moder znak pred križiščem, ki kaže koliko pasov je in kam lahko greš na njih. Če tistega znaka nebi bilo, bi izpit naredil. Seveda kaj bi v istme primeru rekli policaji pa ne vem.


Policija bi načeloma ocenila enako. Če iz objektivnih razlogov ne moreš nečesa vedet je načeloma to to. Ne spremeni pa to kakšna je dejanska prometna ureditev. Če pa je poleg talne označbe še tabla pa ta izgovor seveda odpade.

MH0 je izjavil:

Težko ampak problem je manjkajoč prometni znak. Od oka je tukaj prostora za 3 avtomobile. Če tam že en stoji, kako točno si razlagaš, da naj že drugi v vrsti ve za to talno oznako? Ampak pri vsem tem kaosu bi težko pričakovali, da imamo prometno signalizacijo pošlihtano. :-)


Problem je samo, če iščeš izgovore zakaj kršit prometne predpise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

Prometna signalizacija je pri nas pač zanič. Človek, ki ne pozna ceste (ko si na novem itak več ali manj samo table loviš če je treba kam zaviti) tu pride najprej brez opozorila na avtobusno in takoj za avtobusno se znajde pa še na pasu za zavijanje desno (pri vožnji 60km/h da ima spredi še 2 avta bo ta znak enostavno prevozil brez ga sploh videt). Osebno poznam LJ kar dobro pa mi talne označbe ne pomagajo nič, oziroma mnogo prepozno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

s1m0n ::

Mislim, da je ta pas za desno in avtobusno samo ta kos od predhodnjega križišča dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

r3dkv1c4 ::

solatko je izjavil:

Malo preveč je nesreč, v katerih je udeleženo reševalno vozilo, se ti ne zdi. Sploh na mestih, kjer vidljivost ni ravno problematična.

Ampak še vedno ne vem od kje ti info, da je rušilko ubil divjaka in njegovo sopotnico?

Ubil ju je podivjani frajer, ki je meril le na to, da bo izpadel frajer.

Če ti motorist prileti 150 km/h +....lahko 3x pogledaš in ga ni nikjer, v naslednjem momemtu pa je že pokojni.

Tako obsojanje je žalostno za nekoga, ki je samooklicani popolni voznik.

šernk je izjavil:

Prometna signalizacija je pri nas pač zanič. Človek, ki ne pozna ceste (ko si na novem itak več ali manj samo table loviš če je treba kam zaviti) tu pride najprej brez opozorila na avtobusno in takoj za avtobusno se znajde pa še na pasu za zavijanje desno (pri vožnji 60km/h da ima spredi še 2 avta bo ta znak enostavno prevozil brez ga sploh videt). Osebno poznam LJ kar dobro pa mi talne označbe ne pomagajo nič, oziroma mnogo prepozno.


Tvoj problem je, da ne bereš vertikalnih znakov, ki so postavljeni tam, kjer ti še brskaš po telefonu in loviš zadnjega pokemona pred križiščem.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

šernk ::

Tvoj problem je, da ne bereš vertikalnih znakov, ki so postavljeni tam, kjer ti še brskaš po telefonu in loviš zadnjega pokemona pred križiščem.


kje točno je pred tem križiščem ki je za primer kakršenkoli vertikalni znak? šel sem z google view do prvega večjega križišča in ga nisem videl. morda sem pa slep.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

scipascapa ::

Marca koliko že 9 ali 10? Prva 2 meseca januarja in febuarkja, super stanje, mrtvilo, zdaj pa mrtvilo stanje.....pa poletej še začelo ni, tam bo pokanja.....

solatko ::

Lakotnik29 - Ni rečeno, da bi profesionalni voznik rešil situacijo, je pa velika verjetnost, da bi reagiral drugače, morda bi ostala živa in do trčenja sploh nebi prišlo. Ne moreš zanikati, da je razlika med nekom, ki je najmanj tri leta vozil avtobus in ima opravljene vse kategorije (B,C,D in E), ter med medicinskim tehnikom z 3 leta starim vozniškim dovoljenjem B kategorije (ni potrebno, da je sploh vozil, po opravljenem izpitu).

r3dkv1c4 - Če bi bil pismen, bi videl, da obsojam sistem, ki neizkušenim medicinskim tehnikom (pogoj je 3 leta vozniški izpit B), daje v roke vozila, ki praviloma potrebujejo voznika z izkušnjami. V nobenem primeru prometnih nesreč, kjer je udeleženo reševalno vozilo, ne krivim reševalcev, saj so v to prisiljeni, če hočejo obdržati zaposlitve.

Kako bi izgledalo, če bi bil pogoj za voznika ministra (praviloma ni v nevarnih situacijah in pod pritiskom čimhitrejšega prihoda), dovolj srednja šola in 3 leta vozniško dovoljenje B kategorije, morda še kak tečaj varne vožnje, na hitro.

Če je to zate normalno, potem nisi bil velikokrat v situaciji, ko sekunde odločajo o življenju nekoga.

Zato sem lepo postavil vprašanje - koliko nesreč bo še treba........
Delo krepa človeka

perci ::

Strinjam se da voznik resilca ne bi smel biti kar kdorkoli ampak bi moral dati prej cez ustrezen trening. Pa ne govorim o enodnevnem tecaju varne voznje na vranskem.

Ne vem pa zakaj bi moral biti to voznik avtobusa. Primerjava z resilcem je rahlo cudna. A za resevala na motorju bi pa rabil izpit za sleper?

r3dkv1c4 ::

r3dkv1c4 - Če bi bil pismen, bi videl, da obsojam sistem, ki neizkušenim medicinskim tehnikom (pogoj je 3 leta vozniški izpit B), daje v roke vozila, ki praviloma potrebujejo voznika z izkušnjami. V nobenem primeru prometnih nesreč, kjer je udeleženo reševalno vozilo, ne krivim reševalcev, saj so v ao prisiljeni, če hočejo obdržati zaposlitve.


Solatar ne glumi.

Še vedno iščeš brezvezne vzroke, še vedno hočeš bit pameten in še vedno ne razumeš, da se z motorjem ne divja po mestu 150+ km/h.

Niti ni pomembno, kakšno vozilo je bilo v tej nesreči udeleženo(kar pomeni, da tvoja blodnja o medicinskih tehnikih odpade) ampak je pomembno to, da bo prve v vrsti potrebno spametovat motoriste......vse ostalo je brezpredmetno.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

scipascapa ::

Ugibam: voznik rešilca je videl motorista na daleč, motorist ni vozil po cpp in je prehitro priletel v vozilo, se vidi po sledeh zaviranja. Tako, da motorist le morda ni tako nedolžen?

Furbo ::

GupeM je izjavil:

Za "ritjo" in s premajhno varnostno razdaljo mi vozi tovornjak. Ali pa Dodge Ram 1500. Nekdo s Cliom me izsili. Če bom sunkovito zaviral, me bo nasadil kamion, če ne bom, bom nasadil Clia. Kaj je bolje? Rajši vidim, da nasadim Clia, kot da me zgazi kamion.

A tisti Clio te pa ne bo sunkovito zaustavil eh?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

St235 ::

Ni rečeno, da bi profesionalni voznik rešil situacijo, je pa velika verjetnost, da bi reagiral drugače, morda bi ostala živa in do trčenja sploh nebi prišlo.

Lahko bi, niti pod razno pa ne obstaja velika verjetnost, da bi lahko preprečil trčenje. Glede na to, da kaj vemo o nesreči je enako smiselna trditev, da obstaja velika verjetnost, da če bi za volan reševalnega vozila dali čivavo, da bi reagirala drugače in mogoče do trčenja sploh ne bi prišlo.

Ne moreš zanikati, da je razlika med nekom, ki je najmanj tri leta vozil avtobus in ima opravljene vse kategorije (B,C,D in E), ter med medicinskim tehnikom z 3 leta starim vozniškim dovoljenjem B kategorije (ni potrebno, da je sploh vozil, po opravljenem izpitu).

Vsekakor, samo namesto, da se obremenjujemo s tem kakšne kategorije ima voznik reševalnega vozila bi bilo bolj pomembno,da se tem voznikom zagotovi ustrezna in redna usposabljanja. Ker ne moreš zanikat, da obstaja razlika med nekom ki 10 let vozi reševalno vozilo in se tedensko udeležuje usposabljan in nekom, ki 10 let vozi avtobus na relaciji zgornja in spodnja kungota.

r3dkv1c4 - Če bi bil pismen, bi videl, da obsojam sistem, ki neizkušenim medicinskim tehnikom (pogoj je 3 leta vozniški izpit B), daje v roke vozila, ki praviloma potrebujejo voznika z izkušnjami. V nobenem primeru prometnih nesreč, kjer je udeleženo reševalno vozilo, ne krivim reševalcev, saj so v to prisiljeni, če hočejo obdržati zaposlitve.

Dokler ne predstaviš drugačnih dejstev (in jih tudi enkrat za spremembo dokažeš) je iz zbranih informacij razvodno, da je bil motorist tisti, ki je povzročil nesrečo. Kar pomeni, da je treba obsojat sistem, ki dopušča vožnjo slabo vidnih hirih vozil v nasprotju z določili CPP vsakemu kretenu, ki to počne zaradi lastnega užitka in ga v to nihče ne sili. Predlagam kombinacijo radarjev in snajperjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

globoko grlo ::

Se strinjam, da morajo biti vozniki reševalcev dobro usposobljeni. Pika stop.
Se strinjam, da morajo biti vozniki-muriji dobro usposobljeni. Pika stop.
Se strinjam, da morajo biti vozniki avtobusov dobro usposobljeni. Pika stop.
Se strinjam, da morajo biti vozniki tovornjakov dobro usposobljeni. Pika stop.
Se strinjam, da morajo biti vozniki motorjev (kle ustavi, kar se ti zdi pomembno). Pika stop.
Kle pridemo še navadni vozniki aftekov, ki pa smo itak uber carji in ne delamo napak, ane.

Hvala bogu, da ni motorist še reševalca sabo potegnu, je samo sebe in svojo drago. Super, ane.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

s1m0n ::

Vedno več motoristov bo mrtvih s tem se je potrebno sprijaznit.
Tudi pri nas se je teden/dva nazaj ubil motorist saj mu ni uspelo izpeljat blagega ovinka (verjetno ni bil dovolj hiter za ovinek).

Nič ti pri motorju ne pomagajo vozne sposobnosti. Če boš kje priletel prehitro ti ne bo pomagal nihče pa, če tudi se boš zaletel v reševalno vozilo.

perci ::

V medijih sicer piše, da je bil kriv voznik rešilca. Bullšit. Če bi motorist vozil 60kmh, bi zagotovo lahko zavrl do hitrosti, ki ne bi bila smrtno nevarna. Bolj realno je, da je vozil 130 in zavrl do 80.

Invictus ::

Pri poročilih policist ni upal povedati koliko sta se v resnici peljala. Iz česar bi lahko sklepali, da daleč preveč. Ampak je policist to raje zamolčal, malo mogoče tudi zaradi pietete do umrlih in sorodnikov.

Približno 20 let nazaj je bila na Celovški podobna nesreča. Tip je s telesom presekal Golf 1 in pobil notri oba potnika. Uradna ocena je bila 170km/h, profesor na strojnem faksu, ki se je ukvarjal z nesrečami je neuradno povedal na predavanju, da je bilo precej nad 200.

Tako ali tako pa se danes da vse izračunat brez nekih dram...

Sedaj se ne spomnim, ali je bilo reševalno vozilo na nujni vožnji ali ne. Če je bilo, je motorist to popolnoma spregledal, najbrž iz razloga, ker je bil prehiter.

Ob vseh avtocestah bi šel lahko svojo punco očarat tja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()
««
13 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740711 (35582) St235
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23340042 (36101) jype
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50961596 (54786) jype

Več podobnih tem