Novice » Tožbe » EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler
johnnyyy ::
Zagovorniki električnih zavajate z onesnaževanjem okolja. Cene so pa totalno nore.
Električni avtomobili niso nujno bolj ekološki:
- polniš z elektriko iz termoelektrarne, kjer kurijo premog
- proizvodnja tudi onesnažuje
- baterije niso ravno eko
Po eni strani je to res, vendar po drugi lahko pri TE zaradi večjega prostora in centralnosti zagotovimo boljše filtre in večji izkoristek. Tudi pri proizvodnji se industrija skoncentrira na en del ozemlja in pri razgradnji isto.
In podobno je pri dizlih. Tovorna vozila so precej dražja in večja od avtomobilov in zato lahko vsebujejo več filtrov.
Na koncu ni presenetljiv rezultat, da so dizel tovornjaki čistejši od dizel avtomobilov. Saj konec koncev tudi ena vas, kjer se vsi ogrevajo na trda goriva onesnažuje bolj kot TEŠ.
ttzavod ::
Zagovorniki električnih zavajate z onesnaževanjem okolja. Cene so pa totalno nore.
Električni avtomobili niso nujno bolj ekološki:
- polniš z elektriko iz termoelektrarne, kjer kurijo premog
- proizvodnja tudi onesnažuje
- baterije niso ravno eko
Narobe:
- polnim iz OVE (doplačilo 0,1 cent po 1 kWh pri dobaviteljih)
- proizvodnja vseh oensnažuje, posebej ICE (EV ima smao cca 200 vrtljivih delov, ICE pa 2000+)
- baterije so super ekološke (okoljski ekvivalent za Leafa je 241 litra nafte)
https://www.linkedin.com/pulse/environm...
Kak ne razumete da je 99% "resnic" produkt dezimformacij avto in naftne industrije, ki si tega ne želi...
s1m0n ::
Električna vozila imajo samo 2 problema!
1. Ceno (v istem cenovnem razredu dobiš veliko bolj opremljeno vozilo na fosilna z veliko bolj popolno notranjostjo)
2. Domet (gre vedno na bolje vendar dviguje ceno)
1. Ceno (v istem cenovnem razredu dobiš veliko bolj opremljeno vozilo na fosilna z veliko bolj popolno notranjostjo)
2. Domet (gre vedno na bolje vendar dviguje ceno)
LightBit ::
Sem napisal "niso nujno bolj ekološki".
A dragi električni avtomobili so tudi produkt naftne industrije?
Kak ne razumete da je 99% "resnic" produkt dezimformacij avto in naftne industrije, ki si tega ne želi...
A dragi električni avtomobili so tudi produkt naftne industrije?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LightBit ()
D3m ::
Zagovorniki električnih zavajate z onesnaževanjem okolja. Cene so pa totalno nore.
Električni avtomobili niso nujno bolj ekološki:
- polniš z elektriko iz termoelektrarne, kjer kurijo premog
- proizvodnja tudi onesnažuje
- baterije niso ravno eko
Narobe:
- polnim iz OVE (doplačilo 0,1 cent po 1 kWh pri dobaviteljih)
- proizvodnja vseh oensnažuje, posebej ICE (EV ima smao cca 200 vrtljivih delov, ICE pa 2000+)
- baterije so super ekološke (okoljski ekvivalent za Leafa je 241 litra nafte)
https://www.linkedin.com/pulse/environm...
Kak ne razumete da je 99% "resnic" produkt dezimformacij avto in naftne industrije, ki si tega ne želi...
What?
|HP EliteBook|R5 6650U|
konspirator ::
Avto inustrija si želi še naprej kasirati servise.
Zato plasirajo zgodbe o novih baterijah, 1000 kilometrskih avtonomijah... in drugih nesmislih.
"Čakajte še malo... ne zdaj menjat avta.... "...
Zdaj še kupite dizel (ali LPG pravi Petrol in zaračuna 10€ enkratno polnjenje električnega vozila na svojih črpalkah)...
Lobiji.
1450 km (Maribor - Ljubljana - Paris ) sva prevozila seveda v enem dnevu.
Preberete lahko na DEVS spletišču.
Scat grem dvakrat, lane assist, front assist in side assist pa delajo kar ok.
Ze razumem da nekateri niti v enem letu ne prevozijo 10Mm. Taki naj si kupijo c-zero za v trgovino.
Ampak morajo ponuditi tudi alternativo za voznike, ki vozijo 80Mm letno.
Se popolnoma strinjam.
300.000 Zero /Leaf ali i3 (premmožnejši)... in imamo v državi ekonomski efekt, okoljski efekt in folku ostane več denarja (ki ga zapravlja in dviguje lokalno ekonomijo)... Dovolj dela za nekaj let... Do takrat bo rešitev tudi za 800km freake (kolk je resnično teh, ki rabijo 800km????).
Tesla naredi 800 km z dve ali 3 pavzice po 15 minut (120 kW polnjenja pomeni cca 600km na uro).... Če bi obstoječi proizvajalci to želeli (a ne želijo) bi že zdavjan imeli podoben (ali boljši) izdelek od Tesle S.
https://www.nissanusa.com/electric-cars...
Tu piše da ima dosega do 107 milj oz 171 km.Koliko km lahko prevoziš average, brez da si ves čas ovira na cesti ?
Kako dolgo traja potem polnjenje baterije ?
--
krucymucy ::
Podatke o dosegu je potrebno seveda jemati z rezervo.
Po homologaciji tudi moj avto porabi 4,5l, realno pa 8.
Po homologaciji tudi moj avto porabi 4,5l, realno pa 8.
jest10 ::
poker93 ::
Ah ja slovenčki, ki poveličujejo vse kar je nemškega in blatijo vse ostalo so pa tudi posebna klasa ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poker93 ()
krucymucy ::
ttzavod ::
Električna vozila imajo samo 2 problema!
1. Ceno (v istem cenovnem razredu dobiš veliko bolj opremljeno vozilo na fosilna z veliko bolj popolno notranjostjo)
2. Domet (gre vedno na bolje vendar dviguje ceno)
Primerjal sem zgoraj Nissan Leaf Tekna in Megane 130 dCi Bose...
Nissan nekoliko cenejši. In malo bolj opremljen ("avtomatski" menjalnik, 4 kamere s panoramskim pogledom...)
Različni uporabniki potrebujejo različno avtonomijo... Meni ni problem na 200km narediti 20 minut pavze... Enim je. Če so za to pripravljeni plačati več denarja potem OK (samo žal zraven še zastrupljajo ostale ljudi)...
Sem napisal "niso nujno bolj ekološki".
Kak ne razumete da je 99% "resnic" produkt dezimformacij avto in naftne industrije, ki si tega ne želi...
A dragi električni avtomobili so tudi produkt naftne industrije?
99% da....
razen Tesle.
zakaj bi recimo Golf imel gretje in cev za toplo vodo v kabino neizolirano, če bi VW res želel Golf E prodajati ?
Zakaj ni reklam za električna vozila...(primerljivo z naftnimi)...
Zakaj pridajalec v Renaultu MORA prvo oceniti vsakega, ki želi kupiti električno vozilo in oceniti, če je pravi kupec za električno vozilo (izjava direktorja Renault SLovenija) ?
KEr ne želijo prodati, ker se ne želijo odpovedati zaslužku od servisov.
Razen Tesle. Tesla nima drugih virov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
ttzavod ::
konspirator je izjavil:
Avto inustrija si želi še naprej kasirati servise.
Zato plasirajo zgodbe o novih baterijah, 1000 kilometrskih avtonomijah... in drugih nesmislih.
"Čakajte še malo... ne zdaj menjat avta.... "...
Zdaj še kupite dizel (ali LPG pravi Petrol in zaračuna 10€ enkratno polnjenje električnega vozila na svojih črpalkah)...
Lobiji.
1450 km (Maribor - Ljubljana - Paris ) sva prevozila seveda v enem dnevu.
Preberete lahko na DEVS spletišču.
Scat grem dvakrat, lane assist, front assist in side assist pa delajo kar ok.
Ze razumem da nekateri niti v enem letu ne prevozijo 10Mm. Taki naj si kupijo c-zero za v trgovino.
Ampak morajo ponuditi tudi alternativo za voznike, ki vozijo 80Mm letno.
Se popolnoma strinjam.
300.000 Zero /Leaf ali i3 (premmožnejši)... in imamo v državi ekonomski efekt, okoljski efekt in folku ostane več denarja (ki ga zapravlja in dviguje lokalno ekonomijo)... Dovolj dela za nekaj let... Do takrat bo rešitev tudi za 800km freake (kolk je resnično teh, ki rabijo 800km????).
Tesla naredi 800 km z dve ali 3 pavzice po 15 minut (120 kW polnjenja pomeni cca 600km na uro).... Če bi obstoječi proizvajalci to želeli (a ne želijo) bi že zdavjan imeli podoben (ali boljši) izdelek od Tesle S.
https://www.nissanusa.com/electric-cars...
Tu piše da ima dosega do 107 milj oz 171 km.Koliko km lahko prevoziš average, brez da si ves čas ovira na cesti ?
Kako dolgo traja potem polnjenje baterije ?
Poglej na facebook "zavodzadihaj"... bom objavil slike s porabo.
Na razpolago imam 27,5 kWh energije (BMS ne dovoli izkoritek do konca). Porabo od 11.5 kWh/100km, do 18 kWh/100km.... Dalje znaš izračunati... Čez 20 sem imel samo pri hitrosti 140+. Pri 110 je 15... 16.... Redno dosegam 200... Zdaj po zimi imam cel čas vklopljeno klimo (toplotna črpalka), gretje sedeža in gretje volana... vkpaljam gretje preko mobilnika cca 15 minut pred štartom in polnim, ko je prazen...
Polnjenje gre s hitrostjo cca 121A.... na 350 do 390V - Izračunaš lahko... cca 43 kW... Polnilm ga cca 20 minut (do recimo 95%)...
To lahko preveriš v soboto pri vojaškem muzeju Pivka, kje nas bo najmanj 10 lastnikov Leafa....
Iz prve roke. Lahko se tudi pelješ :-)
Narobe:
- polnim iz OVE (doplačilo 0,1 cent po 1 kWh pri dobaviteljih)
Ti plačuješ OVE, polniš pa ne z OVE.
Ali pa se motim in imaš napeljan svoj privat kabl z mesta proizvodnje?
Sory, ne poznaš zadeve.
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.
Poglej si račun za elektriko, imaš na drugi strani svoje povprečje, glede na vire.
Uf :-).
Več jih poznam, ki imajo sončno elektrarno na strehi in spodaj vtičnico. Jaz ne morem, ker sem v bloku. Sem pa naredil svojo posebno polnilnico (soglasje sosedov) imam svoj priključek in števec samo za svoja električna vozila in vem kaj polnilm in kolko plačam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
ttzavod ::
konspirator je izjavil:
Avto inustrija si želi še naprej kasirati servise.
Zato plasirajo zgodbe o novih baterijah, 1000 kilometrskih avtonomijah... in drugih nesmislih.
"Čakajte še malo... ne zdaj menjat avta.... "...
Zdaj še kupite dizel (ali LPG pravi Petrol in zaračuna 10EUR enkratno polnjenje električnega vozila na svojih črpalkah)...
Lobiji.
1450 km (Maribor - Ljubljana - Paris ) sva prevozila seveda v enem dnevu.
Preberete lahko na DEVS spletišču.
Scat grem dvakrat, lane assist, front assist in side assist pa delajo kar ok.
Ze razumem da nekateri niti v enem letu ne prevozijo 10Mm. Taki naj si kupijo c-zero za v trgovino.
Ampak morajo ponuditi tudi alternativo za voznike, ki vozijo 80Mm letno.
Se popolnoma strinjam.
300.000 Zero /Leaf ali i3 (premmožnejši)... in imamo v državi ekonomski efekt, okoljski efekt in folku ostane več denarja (ki ga zapravlja in dviguje lokalno ekonomijo)... Dovolj dela za nekaj let... Do takrat bo rešitev tudi za 800km freake (kolk je resnično teh, ki rabijo 800km????).
Tesla naredi 800 km z dve ali 3 pavzice po 15 minut (120 kW polnjenja pomeni cca 600km na uro).... Če bi obstoječi proizvajalci to želeli (a ne želijo) bi že zdavjan imeli podoben (ali boljši) izdelek od Tesle S.
https://www.nissanusa.com/electric-cars...
Tu piše da ima dosega do 107 milj oz 171 km.Koliko km lahko prevoziš average, brez da si ves čas ovira na cesti ?
Kako dolgo traja potem polnjenje baterije ?
Tukaj vidimo:
Baterija je polna 98%. Avtonomija je še 222 km (z enako porabo, kot smo vozili do sedaj)... Pred cca 14 dnevi (zima).... Poleti je še manjša poraba.
https://www.facebook.com/zavodzadihaj/p...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
jest10 ::
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.
Poglej si račun za elektriko, imaš na drugi strani svoje povprečje, glede na vire.
V bistvu ne. Dobavitelj vzame tisto, kar je trenutno na voljo in kar se mu cenovno splača vzeti. Dosti pogodb o dobavi energije je pa tako ali tako narejenih v naprej(zaradi nižjih cen) in tu se ni kaj prilagajati porabnikom, ki kao plačajo OVE.
zmaugy ::
Ker sam ne zelim kupovati na obroke, koliko me leaf pride na gotovino?
1.
Od 37 prodanih Leafov (v zadnjem letu) je 36 bilo na kredit EKO sklada.
Enako razmerje je tudi pri naftnih vozilih.
Ko kdo reče, da hoče na keš prvo pomislim, da je provokator.
2.
Eko sklad ponuja 1,3% obrestno mero, kar je skoraj inflacija. Veliko boljših načinov je investirati keš kot za pleh, verjetno - o tem ekonomisti
3.
Leaf je cca 24.000 za keš.
Megan je cenejši.
razlika nastane, pri kreditu (kar uporabi velika večina kupcev), ker je na nafto večja obrestna mera.
Vseeno. Če porabim 200€ za nafto mesečno na črpalki je boljše ta denar dat EKO skadu in imeti nov avto - brezplačno.
Ali narobe razmišljam?
24000 EUR za tole sranje?
A po eni tisoč kilometerski vožnji imaš zvečer še zastonj obisk rehabilitacije in kiropraktika?
Vse to me trenutno spominja na wifi v hotelih - nekaj časa je bilo super, ko pa so vsi začeli jajcat svoje telefone, tablice, laptope na to, se je pa zabava končala.
s1m0n ::
Saj tudi Teslin Model S za 75k€ je "sranje".
Baterije so pač drage in so velik del cene el. vozil. Če se ne špara pri ostalem bi težko sploh kdo od navadnih smrtnikov imel el. vozilo.
Baterije so pač drage in so velik del cene el. vozil. Če se ne špara pri ostalem bi težko sploh kdo od navadnih smrtnikov imel el. vozilo.
DamijanD ::
Tale tipo je ves navdušen nad Teslo in veliko objavlja posnetke (to sem našel, ko me je zanimalo, kako se EV obnese v zimskih razmerah):
Najboljša stvar v posnetkih je, ko kaže kako se polni pri ~200A in 400V :-) Drugače pa je nekje omenil, da je z dizlom prej rabil za en trip 15 ur sedaj pa 16,5 ur
Vglavnem ta avto je trenutno dejansko na zahodu/severu (glej zemljevid super charger postaj) že uporaben. Ne vem pa kaj bo, ko bo teh avtov 5x več - potem bo vrsta na polnilnih postajah :-) Sam te Tesle so super drage... Ko bi res lahko dobil EV za isto ceno kot navaden avto (recimo v velikosti golf/megane/focus karavan za 15kEUR),...
Najboljša stvar v posnetkih je, ko kaže kako se polni pri ~200A in 400V :-) Drugače pa je nekje omenil, da je z dizlom prej rabil za en trip 15 ur sedaj pa 16,5 ur
Vglavnem ta avto je trenutno dejansko na zahodu/severu (glej zemljevid super charger postaj) že uporaben. Ne vem pa kaj bo, ko bo teh avtov 5x več - potem bo vrsta na polnilnih postajah :-) Sam te Tesle so super drage... Ko bi res lahko dobil EV za isto ceno kot navaden avto (recimo v velikosti golf/megane/focus karavan za 15kEUR),...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
ttzavod ::
Ker sam ne zelim kupovati na obroke, koliko me leaf pride na gotovino?
1.
Od 37 prodanih Leafov (v zadnjem letu) je 36 bilo na kredit EKO sklada.
Enako razmerje je tudi pri naftnih vozilih.
Ko kdo reče, da hoče na keš prvo pomislim, da je provokator.
2.
Eko sklad ponuja 1,3% obrestno mero, kar je skoraj inflacija. Veliko boljših načinov je investirati keš kot za pleh, verjetno - o tem ekonomisti
3.
Leaf je cca 24.000 za keš.
Megan je cenejši.
razlika nastane, pri kreditu (kar uporabi velika večina kupcev), ker je na nafto večja obrestna mera.
Vseeno. Če porabim 200€ za nafto mesečno na črpalki je boljše ta denar dat EKO skadu in imeti nov avto - brezplačno.
Ali narobe razmišljam?
24000 EUR za tole sranje?
A po eni tisoč kilometerski vožnji imaš zvečer še zastonj obisk rehabilitacije in kiropraktika?
Vse to me trenutno spominja na wifi v hotelih - nekaj časa je bilo super, ko pa so vsi začeli jajcat svoje telefone, tablice, laptope na to, se je pa zabava končala.
Mnenje objektivnega ocenjevalca :-)
1. Cena 24.000 je relativna. S kreditom EKO sklada je mesečni obrok enak dizelskem vozilu za cca 16.000€. Kateri je dražji? MEni je vseeno, če je na avto obešena cena 100.000€, če je mesečni strošek manjši od mesečnega stroška rabljene gare za 2000€ (najbolj pogosto vozilo v SLoveniji). Kukavičje jajce avto in naftne industrije :-)
2. Nobeden od uporabnikov tega "sranja" (poznam skoraj vse v SLO) ne bi zamenjal svoje vozilo za 100.000 vreden dizel ali benciner. Pove to kaj samo za sebe? Valjda ni težko vprašat ali prebrat raziskave.
3. Veselje in občutek v vožnji tega "sranja" je neprmimerljiv z vsemi Mercedesi, Avdiji, BMWji in ostalimi ICE voizli.... razlika je večja kot med BMW 5 in Yugo 45... Hudo je nazaj se usest za ICE...
4. Po 1000km vožnje iz Leafa prideš ven spočit, za razliko od vsakega ICE avta. Izostanek mikrovibracij ima neverjetne rezultate na počutje voznika in sovoznika. Pred 14 dnevi me je ob 22.30 klical šogor, da je zbolel in če lahko prevzamem nek paket v Salzburgu ob pol 8 zjutraj.... Šala mala (360 km) z električnim LEafom. Z ICE bi verjetno crknil po celem dnevu službe. V EV vsakih 150 km grem 15 minut polnit - taman, da se razbudim...
5. Občutek v tem "sranju" in seveda oprema je boljša od Lagune (Renault skupina)... Pri tem je Laguna seveda dražja. O MEganu se sploh ne bi pogovarjal.
6. Če daš 200€ za gorivo mesečno, jaz rajši dam 200€ za novo vozilo z 8 letno garancijo... Ker ne bom imel stroškov servisa, popravil, cestnine, in ne bom rabil vložiti denar v nakup vozila...
Vprašaj lastnike in uporabnike.
Kupim od dobavitelja, ampak pri proizvajalcu (princip črne vreče). Če bi VSI naročili OVE, bi dobavitelj vzel 0 kWh iz TEŠa in NEKa.... Se pravi, ker jaz vzamem OVE, ostali imajo nekoliko večjo % fosilne elektrike v svoji mešanci.
Poglej si račun za elektriko, imaš na drugi strani svoje povprečje, glede na vire.
V bistvu ne. Dobavitelj vzame tisto, kar je trenutno na voljo in kar se mu cenovno splača vzeti. Dosti pogodb o dobavi energije je pa tako ali tako narejenih v naprej(zaradi nižjih cen) in tu se ni kaj prilagajati porabnikom, ki kao plačajo OVE.
Naročniki OVE imajo v svoji "mešanci" točno grafično prikazane vire. Ostali posledično imajo malo manj OVE in malo več ostalega (tudi oni imajo graf svojih virov na hrbtni strani računa). Če bi vsi naročili OVE, bi dobavitelj enostavno v naprej ne naročal to, kar ne more prodati. Ni tak komplicirano :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
ttzavod ::
Še enkrat najpomembnejše, kar diskutanti veselo spregledajo.
226.000 SLo družin ima 2 ali več avtomobilov večinoma brez vinjete... to jih je cca 300.000 ali več kot četrtina privatnih vozil. Ta vozila ne delajo 800 ali 1000 kilometrov nikoli.
Novo vozilo, ki ZA MANJ DENARJA MESEČNO zamenja to vozilo stane 130EUR mesečno brez pologa (se pravi je v večini primerov veliko ceneje od trenutno uporabljanega. Naj ne kdo poduči, katero staro, rabljeno ICE vozilo z gorivom, servisi, cestnino, parkiranjem in popravili stane manj kot 130EUR mesečno?).
Rajši se veselo govori, da so električna vozila draga in da si jih večina ne more privoščiti :-). A privoščijo si lahko +200EUR mesečnega stroška za staro garo.... a 130 za nov avto je nedosegljivo :-)
Zakaj se prvo ta vozila ne zamenjajo v privatni prihranek in splošno dobro (manj uvoza nafte, manj prašnih delcev in bolezni, manj hrupa, manj prometnih nesreč,...) ter šele potem razmišljamo, kaj z uporabniki, ki se (kot tukaj berem, večina ) dva krat dnevno peljejo 1000km daleč?
https://www.google.si/search?q=citroen+...
226.000 SLo družin ima 2 ali več avtomobilov večinoma brez vinjete... to jih je cca 300.000 ali več kot četrtina privatnih vozil. Ta vozila ne delajo 800 ali 1000 kilometrov nikoli.
Novo vozilo, ki ZA MANJ DENARJA MESEČNO zamenja to vozilo stane 130EUR mesečno brez pologa (se pravi je v večini primerov veliko ceneje od trenutno uporabljanega. Naj ne kdo poduči, katero staro, rabljeno ICE vozilo z gorivom, servisi, cestnino, parkiranjem in popravili stane manj kot 130EUR mesečno?).
Rajši se veselo govori, da so električna vozila draga in da si jih večina ne more privoščiti :-). A privoščijo si lahko +200EUR mesečnega stroška za staro garo.... a 130 za nov avto je nedosegljivo :-)
Zakaj se prvo ta vozila ne zamenjajo v privatni prihranek in splošno dobro (manj uvoza nafte, manj prašnih delcev in bolezni, manj hrupa, manj prometnih nesreč,...) ter šele potem razmišljamo, kaj z uporabniki, ki se (kot tukaj berem, večina ) dva krat dnevno peljejo 1000km daleč?
https://www.google.si/search?q=citroen+...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
ttzavod ::
Saj tudi Teslin Model S za 75k€ je "sranje".
Baterije so pač drage in so velik del cene el. vozil. Če se ne špara pri ostalem bi težko sploh kdo od navadnih smrtnikov imel el. vozilo.
Enega lastnika mi pokaži prosim, ki deli tvoje mnenje ? :-)
Jaz berem razsikave, da pri nobeni znamki ni takšnega navdušenja in da največji procent lastnikov namerava tudi naslednje vozilo kupiti Teslo. Nekaj jih tudi poznam osebno.
Hm.. kak to?
OK, ti veš boljše :-)
s1m0n ::
Sam se usedi v Model S (osnovni model) za 75kEUR ter v katero koli drugo vozilo istega cenovnega razreda na fosilna pa boš videl o čem govorim!
Notranjost žal ni nič na boljši ravni kot srednji cenovni razred vozil. Kar je razumljivo (baterije-cena).
Notranjost žal ni nič na boljši ravni kot srednji cenovni razred vozil. Kar je razumljivo (baterije-cena).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
ttzavod ::
Sam se usedi v Model S (osnovni model) za 75kEUR ter v katero koli drugo vozilo istega cenovnega razreda na fosilna pa boš videl o čem govorim!
Notranjost žal ni nič na boljši ravni kot srednji cenovni razred vozil. Kar je razumljivo (baterije-cena).
Ja, potem se pa popelji kak dan...
Ne moreš več nazaj se vsest v vozilo na fosilna goriva.
Vem kaj govorim, ker sem v lajfu imel registriranih cca 100 vozil, kupil sem novega mercedesa, mazdo in fiata (na CNG seveda). ...
Sestra ima Panamero 12 cilindrov, X6 3.0d, in A5 cabrio.. sama nova vozila... in Leafa (sicer 24 kWh letnik 2012 - kupljen nov). Probaj ugotoviti, kateri se največ uporablja?
Jaz imam v družini samo električne. Trenutno 3, od česa mi je Leaf prvo vozilo v družini.
Verjami, da ne trpim :-)
Enostavno nimam denarja za megane/fokus/golf avto, pa imam Leafa. Tak prihranim eno 300€ mesečno najmanj (Naredil sem v 5 mesecih 28.000 km).
Kolega je nabavil s P90D (Kramberger, modra metalik MB tablice) v juliju.... Prej je imel Mercedes S. Vprašaj ga :-)
Njegova izjava: "zdaj imam Teslo že nekaj časa, ampak , vedno ko izstopim iz vozila mi kocine v luft stojijo"... Misliš, da se bo kdaj vrnil na ICE avte?
Ne da se primerjati EV in ICE v isti cenovni skupini. Nikakor.
ttzavod ::
Ampak leafa v Sloveniji niti ne prodajajo, na žalost, al kaj.
E... zrihtamo Leafa, iOna, C0 (ostalo (i3, Soul, ZOE) lahko sami nabavite)... (skupinski uvoz) in pomagamo urediti vso dokumentacijo za EKO sklad.
Zanimivo je, da je Renault z vso svojo logistiko prodal v zadnjem obdobju 40 ZOE, a nas nekaj posameznikov (društvo DEVS in Zavod Zadihaj) 37 Leafov - samo z informacijo od ust do ust. Je to normalno? Kaže na namere obstoječe avtoindustrije, ki jim je električno vozilo "nebodigatreba".
Renault je lastnik Nissana. Imam občutek, da si ne želijo konkurence delat (ker na ZOE kasirajo najemnino baterij)
zmaugy ::
Medosna razdalja? Prostornina prtljažnika? Ko se boš redno vozil z avti z medosno razdaljo nad 2,80 m, imel v avtu poleg sebe še tri osebe in bo važna prostornost tudi na zadnjih sedežih in prostornina prtljažnika (štiri osebe z ločeno prtljago za tri dni), bojo vsa takšna majčkena jajčka odpadla.
PS: Ne govorimo o golfih in meganih...
Osebni komercialni interes much? Nekam pogosto videvam to na ST zadnje čase...
PS: Ne govorimo o golfih in meganih...
Ampak leafa v Sloveniji niti ne prodajajo, na žalost, al kaj.
E... zrihtamo Leafa, iOna, C0 (ostalo (i3, Soul, ZOE) lahko sami nabavite)... (skupinski uvoz) in pomagamo urediti vso dokumentacijo za EKO sklad.
Zanimivo je, da je Renault z vso svojo logistiko prodal v zadnjem obdobju 40 ZOE, a nas nekaj posameznikov (društvo DEVS in Zavod Zadihaj) 37 Leafov - samo z informacijo od ust do ust. Je to normalno? Kaže na namere obstoječe avtoindustrije, ki jim je električno vozilo "nebodigatreba".
Renault je lastnik Nissana. Imam občutek, da si ne želijo konkurence delat (ker na ZOE kasirajo najemnino baterij)
Osebni komercialni interes much? Nekam pogosto videvam to na ST zadnje čase...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Ampak leafa v Sloveniji niti ne prodajajo, na žalost, al kaj.
E... zrihtamo Leafa, iOna, C0 (ostalo (i3, Soul, ZOE) lahko sami nabavite)... (skupinski uvoz) in pomagamo urediti vso dokumentacijo za EKO sklad.
Zanimivo je, da je Renault z vso svojo logistiko prodal v zadnjem obdobju 40 ZOE, a nas nekaj posameznikov (društvo DEVS in Zavod Zadihaj) 37 Leafov - samo z informacijo od ust do ust. Je to normalno? Kaže na namere obstoječe avtoindustrije, ki jim je električno vozilo "nebodigatreba".
Renault je lastnik Nissana. Imam občutek, da si ne želijo konkurence delat (ker na ZOE kasirajo najemnino baterij)
Za te variante sem slišal, ampak glih to me "skrbi", kolk pametno je uvažat nek avto, za katerga uradni uvoznik noče, da ga kupiš. Pa matična firma tudi očitno. Si potem sploh zaslužijo denar?
ttzavod ::
Medosna razdalja? Prostornina prtljažnika? Ko se boš redno vozil z avti z medosno razdaljo nad 2,80 m, imel v avtu poleg sebe še tri osebe in bo važna prostornost tudi na zadnjih sedežih in prostornina prtljažnika (štiri osebe z ločeno prtljago za tri dni), bojo vsa takšna majčkena jajčka odpadla.
PS: Ne govorimo o golfih in meganih...
Ampak leafa v Sloveniji niti ne prodajajo, na žalost, al kaj.
E... zrihtamo Leafa, iOna, C0 (ostalo (i3, Soul, ZOE) lahko sami nabavite)... (skupinski uvoz) in pomagamo urediti vso dokumentacijo za EKO sklad.
Zanimivo je, da je Renault z vso svojo logistiko prodal v zadnjem obdobju 40 ZOE, a nas nekaj posameznikov (društvo DEVS in Zavod Zadihaj) 37 Leafov - samo z informacijo od ust do ust. Je to normalno? Kaže na namere obstoječe avtoindustrije, ki jim je električno vozilo "nebodigatreba".
Renault je lastnik Nissana. Imam občutek, da si ne želijo konkurence delat (ker na ZOE kasirajo najemnino baterij)
Osebni komercialni interes much? Nekam pogosto videvam to na ST zadnje čase...
Osebno nimam nič s tem, razen željo, da bi moji otroci dihali boljši zrak.
To je res osebno.
Ampak leafa v Sloveniji niti ne prodajajo, na žalost, al kaj.
E... zrihtamo Leafa, iOna, C0 (ostalo (i3, Soul, ZOE) lahko sami nabavite)... (skupinski uvoz) in pomagamo urediti vso dokumentacijo za EKO sklad.
Zanimivo je, da je Renault z vso svojo logistiko prodal v zadnjem obdobju 40 ZOE, a nas nekaj posameznikov (društvo DEVS in Zavod Zadihaj) 37 Leafov - samo z informacijo od ust do ust. Je to normalno? Kaže na namere obstoječe avtoindustrije, ki jim je električno vozilo "nebodigatreba".
Renault je lastnik Nissana. Imam občutek, da si ne želijo konkurence delat (ker na ZOE kasirajo najemnino baterij)
Za te variante sem slišal, ampak glih to me "skrbi", kolk pametno je uvažat nek avto, za katerga uradni uvoznik noče, da ga kupiš. Pa matična firma tudi očitno. Si potem sploh zaslužijo denar?
Saj si ga ne zaslužijo!
Jih ne simpatiziram.
Ampak, prizadevam si za čistejši zrak in boljše življenje. Rad imam manjše stroške in to je ena od rešitev.
Vsekakor bi se dalo narediti boljše EV, če bi si to proizvajalci želeli. (Izjema je Tesla).
MIslim, zakaj LEaf ima aluminijasti blok "motorja" in svinčen akumulator za elektroniko??? Zakaj Golf nima izolirane cevi za toplo vodo?... Vsakega nekak poslabšajo, da ja ne bi masovno kupovali.
Ampak, tak kak je, je boljše kot ICE vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
zmaugy ::
Aha. In zato filantropsko "zrihtate"... džabe, right?
Vidim da te umazane podrobnosti o medosno razdalji in prostornosti niso ravno pritegnile... Verjetno zato, ker tak hibridni avto pač stane VELIKO več od klasičnega. Električni verjetno niti ne obstaja.
Vidim da te umazane podrobnosti o medosno razdalji in prostornosti niso ravno pritegnile... Verjetno zato, ker tak hibridni avto pač stane VELIKO več od klasičnega. Električni verjetno niti ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
ttzavod ::
Aha. In zato filantropsko "zrihtate"... džabe, right?
Ja... link ti dam...
Dobiš ga cca 4.000 ceneje, kot bi ga sam kupoval v Avstriji, ker gre za nakupe po 10 kom...
Sam sem ga na enak način kupil. In zdaj že več mojih znacev in prijateljev.
Zavod Zadihaj je neprofitna organizacija, katere poslanstvo je bolj čist zrak na način razvoja rešitev na področju mobilnosti. Razvijamo polnilnice, električna kolesa in premikala, apliakcije.. malo drugačne prakse... Razvijamo tudi EV kategorije L7e...
Ne prodajamo avte.
Res pa je, ko bo več avtov, se bodo verjetno tudi polnilnice bolj prodajale :-).
ttzavod ::
Aha. In zato filantropsko "zrihtate"... džabe, right?
Vidim da te umazane podrobnosti o medosno razdalji in prostornosti niso ravno pritegnile... Verjetno zato, ker tak hibridni avto pač stane VELIKO več od klasičnega. Električni verjetno niti ne obstaja.
V 5 mesecih sem z Leafom naredil 28.200km. (vsega skupa v 5 letih z elektriko enih 200.000). Včasih sam, včasih 4-5 v vozilu. Izračunaj dnevno povprečje.
Nikoli v življenju se lepše nisem peljal, a peljal sem vse živo... DO sedaj mi je občutek najbolji bil v BMW...potem A8 (cca 10 krat s tem avtom Maribor - Zurich) .. Potem Mercedes S... Leaf je vse prekosil ne za par %, ampak neprimerljivo.
Prtlažnik je super, not imam največkrat električno kolo :-).
Medosna razdalja? Kaj je to? Zakaj bi mi to bilo pomembno?
Občutek v vožnji, požiranje neravnin in tišina je neprimerljiva z vsakim do sedaj, ki sem ga vozil - da bo jasno - neprimerljivo boljši.
Ovinke ne polagam, vozim znotraj omejitev.
Zakaj bi to rabil? Je to neka izmišljotina avto novinarjev in s tem avtoidustrije, da se opraviči milijone v razvoj ? Verjetno je to nekaj, kar je pomembno za ICE vozila.
Googlal sem zdaj , da ima Leaf 2700 medosne razdalje. Super, zdaj sem vesel... Kaj naj s tem.
Vpraša me zadnjič eden, če mi toplotna črpalka zmrzuje.... ??? Kak naj vem, če nikoli nisem odprl pokrov "motorja" :-) . Zakaj bi to delal? Na mobilniku vklopim gretje. V 10 - 15 minuth pridem do Leafa, odklopim kabel, usedem se not in se peljem. Ne merim medosne razdalje. :-)
Utk ::
Aha. In zato filantropsko "zrihtate"... džabe, right?Vi, ki zagovarjate VW, ste res zadnji, ki lahko komurkoli karkoli očitate. Jasno? Tudi če bi zaslužli 5 jurjev na leafu, pa kaj pol, sej da uvoznik vw-jev tudi, pa nas vseeno zastrupljajo, goljufajo in nategujejo.
ttzavod ::
zmaugy ::
Aha. In zato filantropsko "zrihtate"... džabe, right?Vi, ki zagovarjate VW, ste res zadnji, ki lahko komurkoli karkoli očitate. Jasno? Tudi če bi zaslužli 5 jurjev na leafu, pa kaj pol, sej da uvoznik vw-jev tudi, pa nas vseeno zastrupljajo, goljufajo in nategujejo.
Si se izgubil? Tole je tema o Chryslerju. Si že zguglal tiste majčkene delčke, ki so res hudič?
No vidiš. Pa smo pri dinarčkih...
Boljše, da služijo šejki, Dubaj in Petrol?
In proizvajalci zdravil za zdravljenje posledic vdihovanja prašnih delcev in hrupa?
Prepričan?
Si že nagruntal tisto o medosni razdalji? To ti precej definira koliko prostora je v avtu. In nato še kaj povej o štirih odraslih osebah v takšnem avtu z ločeno prtljago za tri dni. Precej prtljage in ne, niso tshirti in trenirke in superge.
Pa udobje je tudi večje v daljšem avtu. Pač osnove...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
s1m0n ::
@ttzavod, saj ne rečem, da so vozila slaba za okolje pravim, da so slaba kot vozila za takšno ceno kot se prodajajo (oprema, kvaliteta notranjosti, prostor...) in zato pač folk raje vzame kaj boljše na fosilna kjer dobi več (upam, da se bo to s časom spremenilo in bodo električni edino kar boš lahko dobil)
Leafa pa bi jaz osebno primerjal z 10k€ Dacio! Je zakon se vozit kot električno vozilo tudi na gorivo prišparaš vendar tudi Dacia ne žere veliko!
In sem se vozil čez celoten vikend z njim saj je bil brat pripravljen v nakup pa ga ni prepričal (je imel € pripravljen)!
Leafa pa bi jaz osebno primerjal z 10k€ Dacio! Je zakon se vozit kot električno vozilo tudi na gorivo prišparaš vendar tudi Dacia ne žere veliko!
In sem se vozil čez celoten vikend z njim saj je bil brat pripravljen v nakup pa ga ni prepričal (je imel € pripravljen)!
ttzavod ::
@ttzavod, saj ne rečem, da so vozila slaba za okolje pravim, da so slaba kot vozila za takšno ceno kot se prodajajo (oprema, kvaliteta notranjosti, prostor...) in zato pač folk raje vzame kaj boljše na fosilna kjer dobi več (upam, da se bo to s časom spremenilo in bodo električni edino kar boš lahko dobil)
Leafa pa bi jaz osebno primerjal z 10kEUR Dacio! Je zakon se vozit kot električno vozilo tudi na gorivo prišparaš vendar tudi Dacia ne žere veliko!
In sem se vozil čez celoten vikend z njim saj je bil brat pripravljen v nakup pa ga ni prepričal (je imel EUR pripravljen)!
Razlagam, da me pride ceneje od primerljivega ICE vozila... Veliko ceneje. Vsak mesec ceneje od prvega meseca naprej. Nobene investicije, nobenih začetnih stroškov.
Potem težko razmem tvoj citat: "da so slaba kot vozila za takšno ceno kot se prodajajo".
Moj Leaf z najboljšo opremo (Tekna , Megane podobne velikosti in s podobno - nekoliko slabšo opremo bi me stal več mesečno) stane 235EUR mesečno brez pologa. 200km elektrike doma stane cca 70 centov. Zdaj na 30.000 imam prvi servis, ki bo stal 30EUR (menjava filtra kabinskega zraka).. cestnina je brezplačna, parkiranje tudi... Prihranek od prvega meseca cca 300EUR mesečno v primerjavi s čemer koli (delam 5.500 km mesečno).
O kakšni višji ceni se pogovarjava? Kolko mesečno plačuješ za to Dacio (brez pologa... da lahko primerjamo)? Samo za nakup. Kolko potem za servise, gorivo, cestnino, parkiranje...???
TI bi primerjal z Dacio? Jaz bi potem primerjal z BMW 3.... Samo je Leaf dosti boljši za vozit, boljše opremeljen in ima več placa. Najboljše ko na semaforju malo za hec izklopim ECO in po vklopu zelene luči imam 5 do 10 dolžin prednosti v drugi, tretji sekundi....pred vsemi dirkači. Veselje :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
ttzavod ::
@ttzavod, saj ne rečem, da so vozila slaba za okolje pravim, da so slaba kot vozila za takšno ceno kot se prodajajo (oprema, kvaliteta notranjosti, prostor...) in zato pač folk raje vzame kaj boljše na fosilna kjer dobi več (upam, da se bo to s časom spremenilo in bodo električni edino kar boš lahko dobil)
Leafa pa bi jaz osebno primerjal z 10kEUR Dacio! Je zakon se vozit kot električno vozilo tudi na gorivo prišparaš vendar tudi Dacia ne žere veliko!
In sem se vozil čez celoten vikend z njim saj je bil brat pripravljen v nakup pa ga ni prepričal (je imel EUR pripravljen)!
Razlagam, da me pride ceneje od primerljivega ICE vozila... Veliko ceneje. Vsak mesec ceneje od prvega meseca naprej. Nobene investicije, nobenih začetnih stroškov.
Potem težko razmem tvoj citat: "da so slaba kot vozila za takšno ceno kot se prodajajo".
Moj Leaf z najboljšo opremo (Tekna , Megane podobne velikosti in s podobno - nekoliko slabšo opremo bi me stal več mesečno) stane 235EUR mesečno brez pologa. 200km elektrike doma stane cca 70 centov. Zdaj na 30.000 imam prvi servis, ki bo stal 30EUR (menjava filtra kabinskega zraka).. cestnina je brezplačna, parkiranje tudi... Prihranek od prvega meseca cca 300EUR mesečno v primerjavi s čemer koli (delam 5.500 km mesečno).
O kakšni višji ceni se pogovarjava? Kolko mesečno plačuješ za to Dacio (brez pologa... da lahko primerjamo)? Samo za nakup. Kolko potem za servise, gorivo, cestnino, parkiranje...???
TI bi primerjal z Dacio? Jaz bi potem primerjal z BMW 3.... Samo je Leaf dosti boljši za vozit, boljše opremeljen in ima več placa. Najboljše ko na semaforju malo za hec izklopim ECO in po vklopu zelene luči imam 5 do 10 dolžin prednosti v drugi, tretji sekundi....pred vsemi dirkači. Veselje :-)
Samo eno osebno vprašanje? Kje si dobil za vikend Leafa?
Renault/Nissan jih ne prodaja in testnih ni v Sloveniji. Poznam pa skoraj vse lastnike Leafov v Sloveniji.
Kateri ti ga je posodil? Avantacar? Katerega?
Verjetno imaš sliko zraven testnega Leafa?
Sory, ne bi se rad pogovarjal s provokatorji, ki so EV gledali na sliki. A tak zgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
jest10 ::
Naročniki OVE imajo v svoji "mešanci" točno grafično prikazane vire. Ostali posledično imajo malo manj OVE in malo več ostalega (tudi oni imajo graf svojih virov na hrbtni strani računa). Če bi vsi naročili OVE, bi dobavitelj enostavno v naprej ne naročal to, kar ne more prodati. Ni tak komplicirano :-)
Prikazano imaš, kaj si plačal, ne pa od kje si dobil energijo.
ttzavod ::
Sarcasm on:
Kdor ne mara Nissan Leafa je zagotovo provocatour
Sarcasm off
Mnenje o nečem, kar nisi poskusil je vredno ..... :-) kolk?
Zanimivo, da vsi uporabniki Tesla vozil mislijo, da je to najboljši avto kar so jih kdaj vozili. Največji kritiki so pa tisti, ki so ga gledali na sliki. Tisti ga ne marajo :-D (ali zaposleni pri konkurenci)
Ali i3. Dam kritika v avto.. se popeljemo in VAUUUU....
Pospešuje boljše od M3 in M5.... Dobrih 300€ na mesec in imaš mestni dirkalnik.
D3m ::
Sarcasm on:
Kdor ne mara Nissan Leafa je zagotovo provocatour
Sarcasm off
Mnenje o nečem, kar nisi poskusil je vredno ..... :-) kolk?
Zanimivo, da vsi uporabniki Tesla vozil mislijo, da je to najboljši avto kar so jih kdaj vozili. Največji kritiki so pa tisti, ki so ga gledali na sliki. Tisti ga ne marajo :-D (ali zaposleni pri konkurenci)
Ali i3. Dam kritika v avto.. se popeljemo in VAUUUU....
Pospešuje boljše od M3 in M5.... Dobrih 300€ na mesec in imaš mestni dirkalnik.
Se vidi, da nisi vozil gokart.
|HP EliteBook|R5 6650U|
ttzavod ::
Naročniki OVE imajo v svoji "mešanci" točno grafično prikazane vire. Ostali posledično imajo malo manj OVE in malo več ostalega (tudi oni imajo graf svojih virov na hrbtni strani računa). Če bi vsi naročili OVE, bi dobavitelj enostavno v naprej ne naročal to, kar ne more prodati. Ni tak komplicirano :-)
Prikazano imaš, kaj si plačal, ne pa od kje si dobil energijo.
Ne razumeš poante :-)
Elektrika je premikanje elektronov po vodniku. Ni umazana.
Če plačam OVE, potem ne plačam TEŠu... Ostali imajo mešanco z manj OVE energije in več TEŠa.
Če bi vsi naročili OVE, bi moj dobavitelj ne naročal od TEŠa...
Itak je nabavna v TEŠu 85€/MWh, a na namški borzi 21 €/MWh (in še ta je veterna)... proizvodna cena iz DEM je pod 10€/MWh...Zakaj bi OVE sploh bila dražja????
http://www.ecowatch.com/nuclear-revival...
DamijanD ::
OK tale Leaf - kako je potem s kakšnim uradnim servisom, garancijo, če ni uradnega uvoznika/zastopnika?
Drugače je pa ta avto (imho) premajhen, s premajhnim dosegom, da bi bil dejansko uporaben za neko 4 člansko družino kot edini avto.
Tist norvežan, ki sem ga zgoraj omenil (Bj?rn Nyland), je zapisal, da s svojo Teslo v zimskih razmerah dela 400km, kar je 20% manj kot deklarirano, lastniki Leafov (njegovi kolegi znanci) pa imajo pozimi zgolj 50% doseg - v enakih/primerljivih razmerah.
Drugače je pa ta avto (imho) premajhen, s premajhnim dosegom, da bi bil dejansko uporaben za neko 4 člansko družino kot edini avto.
Tist norvežan, ki sem ga zgoraj omenil (Bj?rn Nyland), je zapisal, da s svojo Teslo v zimskih razmerah dela 400km, kar je 20% manj kot deklarirano, lastniki Leafov (njegovi kolegi znanci) pa imajo pozimi zgolj 50% doseg - v enakih/primerljivih razmerah.
ttzavod ::
Naročniki OVE imajo v svoji "mešanci" točno grafično prikazane vire. Ostali posledično imajo malo manj OVE in malo več ostalega (tudi oni imajo graf svojih virov na hrbtni strani računa). Če bi vsi naročili OVE, bi dobavitelj enostavno v naprej ne naročal to, kar ne more prodati. Ni tak komplicirano :-)
Prikazano imaš, kaj si plačal, ne pa od kje si dobil energijo.
Sicer... :-)
A mi lahko razložiš, kak dobiš električno energijo od nekod?
Izmenična električna energija pomeni,da elektroni 50 krat na sekundo zamenjajo smer... Se pravi sploh ne pridejo, ampak so že prisotni v kablu :-). samo se začnejo premikati.
To pomeni, ne vem, če razumeš, da vedno kupuješ pri viru.
Navadno plačaš mešanco - plačaš vsakem dobavitelju v razmerju, ki ga je prispeval v sistem.
Lahko pa plačaš samo enemu.
Če moj dobavitelj uvozi 100% elektrike iz recimo avstrije, ali to pomeni, da tudi dobim elektriko iz TEŠa?
s1m0n ::
Če moj dobavitelj uvozi 100% elektrike iz recimo avstrije, ali to pomeni, da tudi dobim elektriko iz TEŠa?
Ja!
jest10 ::
Itak je nabavna v TEŠu 85€/MWh, a na namški borzi 21 €/MWh (in še ta je veterna)... proizvodna cena iz DEM je pod 10€/MWh...Zakaj bi OVE sploh bila dražja????
Ker cena OVE(razen hidro) niti slučajno ni nizka. Ne gledati samo koliko je cena s panelov/veternic ob viških, ko je na trgu preveč energije in se posledično prodaja pod ceno. Cena ob "normalnih dnevih" ni tako nizka, zraven pa moraš prišteti še vso podporo(ki je ponavadi kar lepo v termo virih), ki mora biti pripravljena, da vskoči, ko sonca/vetra zmanjka.
A mi lahko razložiš, kak dobiš električno energijo od nekod?
Izmenična električna energija pomeni,da elektroni 50 krat na sekundo zamenjajo smer... Se pravi sploh ne pridejo, ampak so že prisotni v kablu :-). samo se začnejo premikati.
Energija, ki premika elektrone in elektroni niso isto. Ti porabljaš/plačaš energijo.
Če moj dobavitelj uvozi 100% elektrike iz recimo avstrije, ali to pomeni, da tudi dobim elektriko iz TEŠa?
Če si v centru države, je preko 50% tvoje prejete energije iz termo virov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
ttzavod ::
OK tale Leaf - kako je potem s kakšnim uradnim servisom, garancijo, če ni uradnega uvoznika/zastopnika?
Drugače je pa ta avto (imho) premajhen, s premajhnim dosegom, da bi bil dejansko uporaben za neko 4 člansko družino kot edini avto.
Tist norvežan, ki sem ga zgoraj omenil (Bj?rn Nyland), je zapisal, da s svojo Teslo v zimskih razmerah dela 400km, kar je 20% manj kot deklarirano, lastniki Leafov (njegovi kolegi znanci) pa imajo pozimi zgolj 50% doseg - v enakih/primerljivih razmerah.
Vzdrževanja v bivstvu ni. Olja, filtrov, tekočin, svečk, jermenov ni.
Je pa zamenjava filtra kabinskega zraka na 30.000km. 30EUR :-)
Od pred kratkim v SLO ima licenco Avto Koletnik V Mariboru. Garancija itak velja za vsak proizvod v EU enako, kot predpiše proizvajalec.
Avto je zelo prostoren, večji od Megana, ki je v veliko slovenskih družinah prvi avto.
Avtonomija je glede na potrebe povprečnega uporabnika več kot prevelika. EU povprečje je manj kot 40 km dnevno. Mreža hitrih polnilnic omogoča da kamor koli prideš hitro (polnjenje je cca 20 minut na 50 kW).
ČE grem enkrat na nekaj časa na morje mi je (MENI OSEBNO) bolje vsak mesec prihraniti 300EUR in potem ko grem 2 krat na morje polniti skupaj 60 minut...
ČE bi se vsak dan vozl 500km (kot večina diskutantov - sarkazem) potem bi kupil verjetno Škodo Octavio CNG (poraba 3EUR na 100km in brez prašnih delcev) 160EUR mesečno brez pologa, ampak imaš servise in cestnino....
Ker je zima, imam VEDNO vklopljeno ogrevanje sedežev, volana in klimo.... (ne prenesem zmrzovanja, kot sem se prej zmrzoval v dizelih) in še vedno naredim, če hočem 200kilometrov..Ampak to sploh ni pomembno. PRIMER. Peljem 105 na uro, pridem v LJubljano z 30%... Peljem 140 na uro, moram se polniti 5 minut na Lukovici. Kaj je to 5 minut? To je davek za 40EUR prihranka pri gorivu na tej poti. OK, ne zaslužim velik in se mi bolj splača 5 minut polnit, kot dat 40EUR za gorivo. Sem pač čuden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ttzavod ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bo palček Xerox uspešno prevzel velikana HP inc.?Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 9161 (6588) | MrStein |
» | Googlov samovozeči avtomobil bo Chryslerjev enoprostorecOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9989 (7717) | Shegevara |
» | Audi, BMW in Daimler kupujejo Nokia HEREOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 16663 (10235) | Ghost7 |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77188 (63410) | stara mama |
» | Fiat Chrysler v hitrem odzivu vpoklical 1,4 milijona vozilOddelek: Novice / Varnost | 14462 (10979) | MrStein |