» »

EPA: Pri izpustih goljufal tudi Fiat Chrysler

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Zakaj bi bli foušni nizki ceni? Če je cena nizka, si jo bi komot in še lažje privoščili. Samo morda nismo taki sebičneži in naduteži.
Ne vem, vendar sem prepričan, da je to, da je človek proti neki znamki in/ali proti določenemu tipu goriva iz neke užaljenosti zagotovo znak neke duševne motnje.

zmaugy ::

MxxW5 je izjavil:

Utk je izjavil:

Lepo si to povzel. Ravno zarad tega, ker imajo dizli že itak popust pri euro normah proti bencinarjem, in ker se testira na testu, ki je hec, pa še tega testa ne morejo opravit brez goljufanja, bi treba goljufanje strogo kaznovat, in strogo vztrajat najprej pri euro 6 normi tudi v prometu (že to bi takoj ubilo dizel), potem jo pa še počasi izenačit z bencinarji (tistimi, ki niso GDI, seveda). Potem pa naj še dela in kupuje dizle kdor hoče in ima denar za njih.


Tudi z bencinarji bo problem, čeprav manjši. Najprej pri porabi, ki je po NEDC testu nerealno nizka (NEDC favorizira majhne turbo mašine, saj predvideva nizke hitrosti in počasna pospeševanja).

Pa še nekaj je, ampak ne vem, če si jaz, ki nisem inženir (niti ne naravoslovec), to prav predstavljam. Pa mi vi povejte. Jaz sem do pred kratkim mislil, da nižja poraba pomeni tudi manjše izpuste. Ampak menda ni tako in je ravno obratno. Novejši avtomobili kurijo v cilindru zelo "revno" mešanico goriva in zraka (zaradi manjše porabe, pač), kar pa pomeni, da gorivo ne izgori popolnoma, oziroma nastanejo drobni delci, ki gredo nato v izpuh. Včasih je je to dogajalo le pri dizlih, ampak menda se v novejših bencinarjih že dogaja enako, tj. tudi bencinarji izpuščajo drobne delce v ozračje. Si jaz to prav predstavljam, ali sem kiksnil?


Nižja poraba pomeni manjše izpuste glavnih produktiv gorenja - CO2 in Voda. Zato bi v principu ob enakih pogojih testiranja emisija CO2 morala odražati porabo - večja emisija, večja poraba. V primeru visokih temperatur izgorevanja, višjih tlakov in z zrakom bogatih gorivnih mešanic pa pomeni tudi malenkost drugačne izpuste - v podrobnostih kot so dušikovi oksidi, ki ne predstavljajo velikega dela izpušnih plinov, so pa zdravju škodljivi. Dušik je namreč zelo inerten plin, ki reagira z drugimi snovmi šele pri precej visokih temperaturah in tlaku.

Gambino ::

Kazen bi morala biti takšna, da če goljfaš in te dobijo, plačaš kazen kot je predpisana + prepoved prodaje izdelkov na tem trgu. Enostavno se tega potem noben ne bi upal. Če bi VW prepovedal prodajo avtomobilo na ameriškem in evropskem trgu, bi enostavno lahko zaprli fabrko. Tako bi moralo biti. Tako je tudi v elektroniki. Če ne zadostuješ standardu enostavno ne smeš več prodajat izdelka na tem trgu.

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi bli foušni nizki ceni? Če je cena nizka, si jo bi komot in še lažje privoščili. Samo morda nismo taki sebičneži in naduteži.
Ne vem, vendar sem prepričan, da je to, da je človek proti neki znamki in/ali proti določenemu tipu goriva iz neke užaljenosti zagotovo znak neke duševne motnje.

Da si proti nečemu, ker je pretirano in po nepotrebnem strupeno pa ni opcija?

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Da si proti nečemu, ker je pretirano in po nepotrebnem strupeno pa ni opcija?
Opcija je, da si proti vsemu, kar je pretirano in ni zdravo. Ne pa selektivno - ni opcija, da si proti dizlu in bencinu istočasno? Nisi, ker nisi proti iz razloga strupenosti, temveč si tipičen heater. Glede VW - če bi se jaz z (vnesi po želji) toliko obremenjeval, kot se ti z VW-jem.... bože moj, bi samo o (vnesi po želji) razmišljal.

zmaugy ::

Utk je izjavil:


Ja približno, samo da pri revni mešanici ne da gorivo ne zgori popolnoma, ampak zgori bolj kot pri bogati, pri tem pa res nastajajo manjši delci, ki so še večji hudič.


Realnost dieselgate-a nima nobene zveze z velikostjo nekih delcev, kot to ti tukaj opisuješ. Sorry.

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Da si proti nečemu, ker je pretirano in po nepotrebnem strupeno pa ni opcija?
Opcija je, da si proti vsemu, kar je pretirano in ni zdravo. Ne pa selektivno - ni opcija, da si proti dizlu in bencinu istočasno? Nisi, ker nisi proti iz razloga strupenosti, temveč si tipičen heater. Glede VW - če bi se jaz z (vnesi po želji) toliko obremenjeval, kot se ti z VW-jem.... bože moj, bi samo o (vnesi po želji) razmišljal.

VW haterstvo po mojem resnično izvira iz zgodovinske frustracije "sosedi imajo golfa mi pa stoenko/yugota". Ni nujno, da je ta frustracija osebna, je pa lahko pridobljena od nekoga, ki je imel takšno osebno frustracijo.
Zato sem včeraj kot enega od prvih odgovorov fasal tistega, da je moj foter vozil golfa. To dejansko pove več o haterju kot o meni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj bi bli foušni nizki ceni? Če je cena nizka, si jo bi komot in še lažje privoščili. Samo morda nismo taki sebičneži in naduteži.
Ne vem, vendar sem prepričan, da je to, da je človek proti neki znamki in/ali proti določenemu tipu goriva iz neke užaljenosti zagotovo znak neke duševne motnje.

Da si proti nečemu, ker je pretirano in po nepotrebnem strupeno pa ni opcija?


Dokler ne veš točno, o čem govoriš, je dobro premisliti.

Pred veliko leti pa vendar ne tako daleč nazaj, so v bencin dodajali svinčev tetraetil. In tako je bila okolica masovno onesnažena s svincem. A so bencinske motorje zato ukinili? Niso.
Kot si lahko videl na sliki v sosednji temi, je v primeru saj (tukaj pa lažje govoriš o nekakšnih delcih) le teh manj v primeru dizla z DPF kot v primeru GDI bencinca.
Dizli z Adblue pa tudi odgovarjajo na težavo z dušikovimi oksidi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Djz3l3 ::

Teb pa ura leti mater...

zmaugy ::

A nimaš kakšne sprednje roke za zamenjat na uni stari alfi?

MxxW5 ::

Hvala za pojasnila glede izpustov!

Mimogrede, kregarija o osebnih preferencah glede prevoza ni ravno smiselna. Človeški možgani na žalost delujejo tako, da preferirajo osebne kratkoročne cilje, ne pa skupnih dolgoročnih. Tukaj ne gre za neko hudi sebičnost, ampak za človeško lastnost. Zato bo povprečen človek izbral avto z nižjimi stroški pred tistim bolj ekološkim. Zato pa imamo državo in oblast, ki pa mora gledati na skupno in dolgoročno korist. In oblast je tista, ki naj sprejme predpise, pravila in teste, ki bodo prepovedali ali omejili prodajo vozil, ki pretirano onesnažujejo. Če oblast (EU) oblikuje pravila in teste tako, da se bodo lahko prodajali le avti, ki dejansko (ne le na papirju) izpolnjujejo EURO norme (dizli in bencinarji), bodo proizvajalci prisiljeni vlagati v pogone, ki manj onesnažujejo.

Je pa res dobro vprašanje: Ali bodo dizli izginili (kot rečeno, v tem primeru ne popolnoma) zaradi izpustov in bolj natančnih prepisov, ali jih bo v pokoj poslala šele elektrika? To bo IMO odvisno od EU in od hitrosti tehničnega napredka pri razvoju baterij.

Trenutna situacija ne koristi nikomur, razen evropskim proizvajalcem avtomobilov. Slabi prepisi na tem področju pomenijo slabši zrak, ki ga dihamo in posledično več bolezni in smrti.

D3m ::

Ne bodo izginili.
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

Če jih znajo tehnično narediti, da ustrezajo in bodo še vedno konkurenčni na trgu bodo seveda ostali. Sigurno pa ne bo dizelski motor prisoten v vseh segmentih, sigurno bi izginil iz cenenjših vozil (manj kot 15k EUR), morda celo iz C segmenta (manj kot 25k EUR). Veliki dražji SUV pa bodo še zelo dolgo časa na voljo z dizli.

zmaugy ::

Dizli ne bodo izginili do prevlade električnih avtov. V EU (če smo pametni) bomo počakali na vzpostavitev domačih modelov električnih ali v najslabšem primeru hibridnih avtov in nato bi lahko države uvedle vzpodbude in subvencije za menjavo.
Obstoječi novejši dizli imajo življensko dobo, ki ni tako kratka in glede na delež teh vozil ne verjamem da obstaja oblast, ki si bi upala zameriti volilcem z nekimi radikalnimi antidizel ukrepi. Tako da vsi danes novi dizli bodo vozili še vsaj 10 let. Medtem pa elektro revolucija.

Gambino ::

zmaugy je izjavil:

Dizli ne bodo izginili do prevlade električnih avtov. V EU (če smo pametni) bomo počakali na vzpostavitev domačih modelov električnih ali v najslabšem primeru hibridnih avtov in nato bi lahko države uvedle vzpodbude in subvencije za menjavo.
Obstoječi novejši dizli imajo življensko dobo, ki ni tako kratka in glede na delež teh vozil ne verjamem da obstaja oblast, ki si bi upala zameriti volilcem z nekimi radikalnimi antidizel ukrepi. Tako da vsi danes novi dizli bodo vozili še vsaj 10 let. Medtem pa elektro revolucija.



Nemci so se že preusmerili in po hitrem postopku vlagajo ogromne vsote v razvoj električnih in hibridnih vozil!!!

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Da si proti nečemu, ker je pretirano in po nepotrebnem strupeno pa ni opcija?
Opcija je, da si proti vsemu, kar je pretirano in ni zdravo. Ne pa selektivno - ni opcija, da si proti dizlu in bencinu istočasno? Nisi, ker nisi proti iz razloga strupenosti, temveč si tipičen heater. Glede VW - če bi se jaz z (vnesi po želji) toliko obremenjeval, kot se ti z VW-jem.... bože moj, bi samo o (vnesi po želji) razmišljal.

Seveda sem proti obojemu. Samo dejstvo je, da je dizel bolj strupen od klasičnega bencinarja, pomeni, da za dizel obstaja alternativa. Za bencin je realno pač še ni (dobro, jaz se vozim na plin, ampak razumem, da ga nekateri nočejo, ali jih je strah), elektrika pa bo ko bo, in če bo po moje, bom jaz med prvimi na njej. Sicer sem še nedolgo nazaj mislil, da bi električni vw bil čisto v redu opcija, ampak kako ga je vw zasral s hendlanjem te afere, bo moral bit vw veliko cenejši od vseh, ne samo boljši, da bom šel sploh pogledat. Ker tudi če bi bil samo malo boljši, ne vem če je to vredno cene, da me povezujejo z vw dizel fahreri, ki vas bo na žalost na cesti še kar nekaj časa veliko.

krucymucy ::

Gambino je izjavil:


Nemci so se že preusmerili in po hitrem postopku vlagajo ogromne vsote v razvoj električnih in hibridnih vozil!!!

In menjam takoj, ko me bo tako vozilo sposobno pripeljati 800km dalec v sestih urah.
Toliko namrec potrebujem sedaj ko grem domov iz sluzbe.

Gambino ::

krucymucy je izjavil:

Gambino je izjavil:


Nemci so se že preusmerili in po hitrem postopku vlagajo ogromne vsote v razvoj električnih in hibridnih vozil!!!

In menjam takoj, ko me bo tako vozilo sposobno pripeljati 800km dalec v sestih urah.
Toliko namrec potrebujem sedaj ko grem domov iz sluzbe.


Tudi to se bo prej ko slej doseglo, v to ne dvomim. Za začetek pa kakšni spodobni hibridi z bencin + elektro motorjem, kjer so že pod porabo dizlov.

MxxW5 ::

Problem električnih avtov (na kratko, da ne bom off-topic) so izključno baterije: Energy density @ Wikipedia . V kilogramu bencina/dizla je skoraj 10x več energije, kot v kilogramu baterij. Tudi če pustimo ob strani dolgotrajno polnjenje. In čez to dejstvo preprosto ni mogoče iti. Če hoče proizvajalec doseči večji doseg, mora v avto naložiti več baterij, zaradi česar je avto težji in posledično porabi za premikanje več energije. Tega catcha-22 ne bo rešilo nič, razen baterij, ki se bodo pri količini shranjene energije lahko približale bencinu. Kolikor mi je znano, tehnološkega preboja na tem področju (razen zelo počasnih izboljšav) ni na vidiku. In to je žalostna resnica o električnih avtomobilih.

mtosev ::

zanimivo, da se upajo tako goljufati v avtomobilski industriji
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Oberyn ::

MxxW5 je izjavil:

Problem električnih avtov (na kratko, da ne bom off-topic) so izključno baterije:

Ta problem električnih avtov izgine, če namesto baterij vzameš dizelski električni agregat, ki v takem primeru lahko deluje v optimalnem in maksimalno čistem režimu (pa še lažji in manjši je od baterije). To je ta hip optimalna kombinacija med umazanimi a uporabnimi avti na eni strani in čistimi a praktično neuporabnimi baterijskimi avti na drugi strani. Ni mi jasno, zakaj ni to glavna stvar, dokler nekdo ne izumi dejansko uporabne baterije.

zmaugy ::

A ne delujejo tako dizel lokomotive?

J.McLane ::

Nekatere ja. Tako deluje Hondin hibridni Accord (na voljo samo v US) in Nissan Note (Japonska). Delovanje Toyotinih hibridov je iz vidika uporabnika enak, tehnično gledano pa gre pol moči po mehanski poti pol pa po električni.

Ni mi pa jasno zakaj bi v tak sistem tlačil dizelski motor z vso svojo eko navlako?

ttzavod ::

Vpliv zagovornikov naftne in avtomobilske industrije. Današnje baterije so čisto OK.
Nabavna cena cca 150€ za 1 kWh (cca 6-8km avtonomije) in 1000 do 2000 ciklov življenske dobe (do degradacije na 80%). 1000 ciklov x 400 km avtonomije pomeni, da bo čez 400.000 km, vozilo imelo manjšo avtonomijo... Cena 1 kWh je od 2010 padla iz 1000€ na 1 kWh na današnjih 145$ (Bolt) in pada naprej. Čez 400.000 ali 800.000 km bo cena baterije verjetno še manjša. 5 let se vozim na elektriko in sem z novim vozilom, ki danes ima 5 mesecev naredil 28.200 km (Paris, Benetke, Nemčija, Dunaj, Zadar,....),Skoraj vsak dan Maribor - Ljubljana in nazaj.... Brez vsake panike. Na vsake 2 uri vožnje mi prileže 20 minutna pavza.
Drugo POMEMBNEJŠE dejstvo. Tukaj govori tip o 800 km avtonomiji ....??? !!!
Povprečni EU uporabnik naredi 33km dnevno (12.000 letno)... 226.000slovenskih družin ima dva ali več avtomobila... 300.000 slovenskih avtomobilov nima vinjete.... In zdaj, dokler ne bo avto imel 800km avtonomije (samo idiot se pelje 800km brez pavze - zato je toliko prometnih nesreč) ne bomo teh 300.000 zamenjali za elektriko in prihranili 500.000.000 € za uvoz naftnih derivatov (kot država, od skupaj 2 milijardi deficita iz tega naslova) in zmanjšali vse mogoče izpuste in hrup.... Ker ni 800km avtonomije....
Je to normalno?

krucymucy ::

Preden me zmerjas z idiotom.
Jaz se veselim takih vozil, ko ga bom lahko kupil, ga bom takoj.

Ce je tebi fino potovati 800km dva dni, meni ni no, se sest mi je prevec.
Sem raje z druzino tistih nekaj ur vec.

ttzavod ::

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).
Konkurenčni, naprimer Megane ( s podobno opremo) stane po odplačilu kredita cca 500€ več (brez upoštevanja stroška goriva, servisa,....) in še vedno folk kupuje Megane... Več denarja daš in potem še več sproti zapravljaš, ker enkrat letno ne bi rad naredil pol urno pavzo, ko greš na morje. Dober argument.
Res je da električni niso ravno za vse uporabnike trenutno, ampak zakaj vsaj 75% uporabnikov, ki sploh ne bi čutilo razlike (razen da bi jim vsak mesec ostalo par 100 € več v denarnici) ne zamenjajo zdaj? Vemo zakaj. Ker prodajalec ne želi tega prodat ( a prodajalec je največji vir informacij), ker se ne želi odpovedati prihodkom iz naslova servisov naslednjih 10 let. Amen.

krucymucy ::

Potem pa da za primer c-zero in ion ... :))
To je za po mestu, ne za 800km AC.

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

Preden me zmerjas z idiotom.
Jaz se veselim takih vozil, ko ga bom lahko kupil, ga bom takoj.

Ce je tebi fino potovati 800km dva dni, meni ni no, se sest mi je prevec.
Sem raje z druzino tistih nekaj ur vec.


Idiot vozi 800 km brez pavze. Ker je to nevarno.
8 ur v službi si lahko, ker se lahko na sekundo sprostiš, ... 8 ur na cesti se ne smeš niti sekundo sprostiti... To je nevarno.

Ne vem, če ti to delaš (upam, da se ustavljaš).

krucymucy je izjavil:

Potem pa da za primer c-zero in ion ... :))
To je za po mestu, ne za 800km AC.


Kot sem omenil -300.000 vozil v SLO nima niti vinjete in so druga/tretja vozila v družinah. Zakaj bi morali imeti 800km avtonomije. Kdaj so nazadnje ta vozila šla nekam 200km ?
Bodimo realni :-)
Prvo to zamenjat. Potem razmišljat naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

krucymucy ::

Scat grem dvakrat, lane assist, front assist in side assist pa delajo kar ok.

Ze razumem da nekateri niti v enem letu ne prevozijo 10Mm. Taki naj si kupijo c-zero za v trgovino.
Ampak morajo ponuditi tudi alternativo za voznike, ki vozijo 80Mm letno.

ttzavod ::

Avto inustrija si želi še naprej kasirati servise.
Zato plasirajo zgodbe o novih baterijah, 1000 kilometrskih avtonomijah... in drugih nesmislih.

"Čakajte še malo... ne zdaj menjat avta.... "...

Zdaj še kupite dizel (ali LPG pravi Petrol in zaračuna 10€ enkratno polnjenje električnega vozila na svojih črpalkah)...

Lobiji.


1450 km (Maribor - Ljubljana - Paris ) sva prevozila seveda v enem dnevu.
Preberete lahko na DEVS spletišču.

krucymucy je izjavil:

Scat grem dvakrat, lane assist, front assist in side assist pa delajo kar ok.

Ze razumem da nekateri niti v enem letu ne prevozijo 10Mm. Taki naj si kupijo c-zero za v trgovino.
Ampak morajo ponuditi tudi alternativo za voznike, ki vozijo 80Mm letno.



Se popolnoma strinjam.
300.000 Zero /Leaf ali i3 (premmožnejši)... in imamo v državi ekonomski efekt, okoljski efekt in folku ostane več denarja (ki ga zapravlja in dviguje lokalno ekonomijo)... Dovolj dela za nekaj let... Do takrat bo rešitev tudi za 800km freake (kolk je resnično teh, ki rabijo 800km????).
Tesla naredi 800 km z dve ali 3 pavzice po 15 minut (120 kW polnjenja pomeni cca 600km na uro).... Če bi obstoječi proizvajalci to želeli (a ne želijo) bi že zdavjan imeli podoben (ali boljši) izdelek od Tesle S.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

ttzavod ::

Zanimiva raziskava v Grazu: 9% voznikov naredi manj kot 1 km dnevno ( hahah) in 3% naredi več kot 100km dnevno. Ostali so vmes :-).

A avto industrija je usmerila diskusijo na doseganje 1000 kilometerske avtonomije in do takrat nič. Ne bomo prodajali.

A to samo meni zgleda kot past?

krucymucy ::

S teslo sem naredil 180km pa je bilo prazno. V 15 minutah se ne napolni.
Zal.
Voznike tesel najveckrat vidim ko vozijo za kamionom 90km/h, tako se naredi vec km ja.

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

S teslo sem naredil 180km pa je bilo prazno. V 15 minutah se ne napolni.
Zal.
Voznike tesel najveckrat vidim ko vozijo za kamionom 90km/h, tako se naredi vec km ja.



Ups...
verjetno 60 kWh?
poraba je cca pod 20 kWh (če ga res teraš 30 kWh)...
Kaj si delal 180km, da si porabil energijo???? 180 km / uro?
Govoriš resnico?

Poznam veliko lastnikov in uporabnikov. :-)

Pri hitrosti 130 na uro je poraba cca 20 kWh. Lahko preveriš kdaj češ.
Tesla S 100 ima uporabnih cca 90 kWh - kar pomeni - sam zračunaj.

Jaz na Leafu porabim z normalno vožnjo 12 do 16... zdaj, ko je fejst mrzlo tudi 18.... za 20 se res moraš sprotiti... (to je na 30 kWh baterij - spet izračunaj...

Polnjenje:
Tesla 120 kW Supercharger
Leaf 50 kW (DC CHAdeMO)... resnično nekje 45 kW (ker prazen ima manjšo napetost od 400V)...

s1m0n ::

Torej tule gre za 3.0 motorje, če sem prav prebral?
A tudi pri takšnih prostorninah morajo "švinglat" ?

J.McLane ::

Ni jim treba, ampak so. Gre pa za težja vozila (Dodge RAM, Jeep).

widek ::

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).
Konkurenčni, naprimer Megane ( s podobno opremo) stane po odplačilu kredita cca 500€ več (brez upoštevanja stroška goriva, servisa,....) in še vedno folk kupuje Megane... Več denarja daš in potem še več sproti zapravljaš, ker enkrat letno ne bi rad naredil pol urno pavzo, ko greš na morje. Dober argument.
Res je da električni niso ravno za vse uporabnike trenutno, ampak zakaj vsaj 75% uporabnikov, ki sploh ne bi čutilo razlike (razen da bi jim vsak mesec ostalo par 100 € več v denarnici) ne zamenjajo zdaj? Vemo zakaj. Ker prodajalec ne želi tega prodat ( a prodajalec je največji vir informacij), ker se ne želi odpovedati prihodkom iz naslova servisov naslednjih 10 let. Amen.


@ttzavod bolj, ko te berem bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, res nimaš nobenih nevšečnosti zaradi "konstantnih" polnjenj? Pa kakšne so razlike potem v rednem servisiranju? S čim vse si se ob menjavi mogel soočit? Malo za insajderskega vpogleda bi te prosil, velik interesent. Hvala. :)
ˇZivljenje NI potica!

Oberyn ::

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).
Konkurenčni, naprimer Megane ( s podobno opremo) stane po odplačilu kredita cca 500€ več (brez upoštevanja stroška goriva, servisa,....) in še vedno folk kupuje Megane... Več denarja daš in potem še več sproti zapravljaš, ker enkrat letno ne bi rad naredil pol urno pavzo, ko greš na morje. Dober argument.
Res je da električni niso ravno za vse uporabnike trenutno, ampak zakaj vsaj 75% uporabnikov, ki sploh ne bi čutilo razlike (razen da bi jim vsak mesec ostalo par 100 € več v denarnici) ne zamenjajo zdaj? Vemo zakaj. Ker prodajalec ne želi tega prodat ( a prodajalec je največji vir informacij), ker se ne želi odpovedati prihodkom iz naslova servisov naslednjih 10 let. Amen.

Vse to je že predelano po 3x v temi o električnih avtomobilih. V bistvu pa še nihče ne ve, koliko res stane električni avto. Ta hip ima cel kup odpustkov, ki jih bo treba seveda ukiniti. Elektriko za polnjenje bo treba obremeniti z vsemi davščinami, ki so obešene na naftno gorivo. V reviji Monitor je za naslednji mesec napovedan članek Električni avto - drag ali poceni. Bomo videli. Huš že fura...

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).

15000€ (z subvencijo!) za to lupinco naj bi bilo malo? Pa sploh ni na voljo v Sloveniji. Dacia Sandero dizel je za 10000€, bencinarji še manj. Kaj je zate ista klasa? BMW? Mercedes?
Nekateri pa ti potem še mesečno zaračunajo najem baterij, da je mesečni strošek večji, kakor če bi se neprestano (24/7) cel mesec z bencinarjem vozil 160km/h.

krucymucy ::

ttzavod je izjavil:

krucymucy je izjavil:

S teslo sem naredil 180km pa je bilo prazno. V 15 minutah se ne napolni.
Zal.
Voznike tesel najveckrat vidim ko vozijo za kamionom 90km/h, tako se naredi vec km ja.



Ups...
verjetno 60 kWh?
poraba je cca pod 20 kWh (če ga res teraš 30 kWh)...
Kaj si delal 180km, da si porabil energijo???? 180 km / uro?
Govoriš resnico?

Poznam veliko lastnikov in uporabnikov. :-)

Pri hitrosti 130 na uro je poraba cca 20 kWh. Lahko preveriš kdaj češ.
Tesla S 100 ima uporabnih cca 90 kWh - kar pomeni - sam zračunaj.

Jaz na Leafu porabim z normalno vožnjo 12 do 16... zdaj, ko je fejst mrzlo tudi 18.... za 20 se res moraš sprotiti... (to je na 30 kWh baterij - spet izračunaj...

Polnjenje:
Tesla 120 kW Supercharger
Leaf 50 kW (DC CHAdeMO)... resnično nekje 45 kW (ker prazen ima manjšo napetost od 400V)...


Da, govorim resnico. Rental sem jo.
Problem je infrastruktura in ne mores polniti kar nekje.
To da si sel v pariz z el. avtomobilckom si moral kar dobro planirati.
pa po zahodni evropi se se da recimo. po vzhodni in pa balkanu je pa tezka.

130 se ne vozim skoraj nikoli, predolgo traja da kamorkoli prides in se pocutis se malo cudno ko te s clioti prehitevajo.
koliko prevozis ce vozis 160-180 ali pa vec?
koliko kilometrov naredis z leafom in koliko vozis po AC?

krucymucy ::

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130EUR mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206EUR mesečno brez pologa (8 let garancije).

15000EUR (z subvencijo!) za to lupinco naj bi bilo malo? Pa sploh ni na voljo v Sloveniji. Dacia Sandero dizel je za 10000EUR, bencinarji še manj. Kaj je zate ista klasa? BMW? Mercedes?
Nekateri pa ti potem še mesečno zaračunajo najem baterij, da je mesečni strošek večji, kakor če bi se neprestano (24/7) cel mesec z bencinarjem vozil 160km/h.


Res je.
Zoe = Clio
Zoe (boljsa verzija) 20k (z odsteto subvencijo 7.500EUR) in brez najema baterije 70EUR/mesec (cena ce se ne vozis dosti)
Clio GT 16k
samo za ceno najema baterije lahko z GT-jem prevozis 700km mesecno ob porabi 8l/100km, pa bi porabil precej manj ce bi vozil tako kot vozis elektricnega. sparovno, v zavetrju kamiona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

ttzavod ::

widek je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).
Konkurenčni, naprimer Megane ( s podobno opremo) stane po odplačilu kredita cca 500€ več (brez upoštevanja stroška goriva, servisa,....) in še vedno folk kupuje Megane... Več denarja daš in potem še več sproti zapravljaš, ker enkrat letno ne bi rad naredil pol urno pavzo, ko greš na morje. Dober argument.
Res je da električni niso ravno za vse uporabnike trenutno, ampak zakaj vsaj 75% uporabnikov, ki sploh ne bi čutilo razlike (razen da bi jim vsak mesec ostalo par 100 € več v denarnici) ne zamenjajo zdaj? Vemo zakaj. Ker prodajalec ne želi tega prodat ( a prodajalec je največji vir informacij), ker se ne želi odpovedati prihodkom iz naslova servisov naslednjih 10 let. Amen.


@ttzavod bolj, ko te berem bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, res nimaš nobenih nevšečnosti zaradi "konstantnih" polnjenj? Pa kakšne so razlike potem v rednem servisiranju? S čim vse si se ob menjavi mogel soočit? Malo za insajderskega vpogleda bi te prosil, velik interesent. Hvala. :)


Nevšečnosti zaradi polnjenj?
Kot pri mobilnem telefonu. Zvečer vklopim na vtičnico. V LJubljani grem ponavadi v MErcator Šiško, kje v cca 15 minutah napolnim do konca brezplačno. V Mariboru enako na Vodovodni (900 metrov od doma)... a doma na 16A (3,6 kW) čez noč... Cena kWh mi je doma 0,0001€ za 1 kWh ( :-D) + 3,5 centa za omrežnino + DDV kar znese cca 70 centov za 200 km.... (E3 paket)... Drugje praviloma brezplačno.. (razen Petrol)...
Servis na 30.000km (včeraj sem se naročil za prvi) stane 30€.. (menjava filtra zraka za kabino)... cestna taksa je NULA... parkiranje večinoma enako... Zavore domnevno držijo tudi 300.000, ker večinoma zaviramo z rekuperacijo ... garancija na baterije 8 let... vozilo z ful opremo (4 kamere, ogrevanje vseh sedežev, DAB radio BOSE, usnje, tempomat, navigacija, sončni kolektor za polnjenje sprednje baterije, daljinski vklo ogrevanja, lokacija na mobilnem telefonu, .... bla, bla bla... 235€ mesečno brez pologa.).... brez vse opreme pa od 206.... z 24 kWh baterijo pa že od 170€ mesečno .... To je resnično. Prodajalci v salonih imajo svoje interese :-).
Ja, Leafa ne moreš kupiti v SLO uradno. Lahko zrihtam preko društva DEVS (kolektivni nakupi)....

ttzavod ::

Oberyn je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130€ mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206€ mesečno brez pologa (8 let garancije).
Konkurenčni, naprimer Megane ( s podobno opremo) stane po odplačilu kredita cca 500€ več (brez upoštevanja stroška goriva, servisa,....) in še vedno folk kupuje Megane... Več denarja daš in potem še več sproti zapravljaš, ker enkrat letno ne bi rad naredil pol urno pavzo, ko greš na morje. Dober argument.
Res je da električni niso ravno za vse uporabnike trenutno, ampak zakaj vsaj 75% uporabnikov, ki sploh ne bi čutilo razlike (razen da bi jim vsak mesec ostalo par 100 € več v denarnici) ne zamenjajo zdaj? Vemo zakaj. Ker prodajalec ne želi tega prodat ( a prodajalec je največji vir informacij), ker se ne želi odpovedati prihodkom iz naslova servisov naslednjih 10 let. Amen.

Vse to je že predelano po 3x v temi o električnih avtomobilih. V bistvu pa še nihče ne ve, koliko res stane električni avto. Ta hip ima cel kup odpustkov, ki jih bo treba seveda ukiniti. Elektriko za polnjenje bo treba obremeniti z vsemi davščinami, ki so obešene na naftno gorivo. V reviji Monitor je za naslednji mesec napovedan članek Električni avto - drag ali poceni. Bomo videli. Huš že fura...


Nimam enakega mnenja.
Naftni avtomobili so subvencionirani z ogromnimi vsotami (po enih virih je realna cena bencina 3€ a po drugih (kanadska razsikava, kar sem objavil prejšnji teden cca 9€.
Kdo plačuje 430.000 umrlih in več zdravljenj, ki so posledica uporabe ICE motorjev (uradni EU podatek) ? Vsi davkoplačevalci. Zakaj jaz plačujem protihrupne ograje in barvanje tunelov. Kdo trpi zaradi odliva 2 milijarde denarja v "Dubaj" zaradi uvoza naftnih derivatov (denar bi se lahko vrtel v domačem gospodarstvu)...
Od trošarin SLovenija dobi 900 milijonov letno, a zunanji stroški prometa znašajo (dr. Lep in MEsarec 2010) 3 milijarde ... Kdo plača razliko?
Vsi davkoplačevalci.
Če bi uporabniki naftnih vozil plačali, kaj zasvinjajo bi bila cena bencina 3€. Razlika je subvencija.
Subvencija za elektriko je 1000 del tega. :-(
Domače gorivo, brez (ali z veliko manjšimi ) negativnimi učinki... (da ne omenjam recimo hrup, kje 50% slovenkcev živi na permanentnih 55 dB, a 15% na 65 dB....)...

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

LightBit je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Da ne bo pomote. Električni avtomobili so v isti klasi cenejši od dizelskih že v nabavi. ČE dodamo zraven strošek servisa, cestnine, goriva, parkiranja gre za velik prihranek vsak mesec. OD prvega meseca naprej.
C0/iOn dobimo danes za 130EUR mesečno brez pologa (kateri dizel dobiš za ta denar), a en Leaf s 30 kWh baterijo stane 206EUR mesečno brez pologa (8 let garancije).

15000EUR (z subvencijo!) za to lupinco naj bi bilo malo? Pa sploh ni na voljo v Sloveniji. Dacia Sandero dizel je za 10000EUR, bencinarji še manj. Kaj je zate ista klasa? BMW? Mercedes?
Nekateri pa ti potem še mesečno zaračunajo najem baterij, da je mesečni strošek večji, kakor če bi se neprestano (24/7) cel mesec z bencinarjem vozil 160km/h.


Res je.
Zoe = Clio
Zoe (boljsa verzija) 20k (z odsteto subvencijo 7.500EUR) in brez najema baterije 70EUR/mesec (cena ce se ne vozis dosti)
Clio GT 16k
samo za ceno najema baterije lahko z GT-jem prevozis 700km mesecno ob porabi 8l/100km, pa bi porabil precej manj ce bi vozil tako kot vozis elektricnega. sparovno, v zavetrju kamiona.


Renault noče prodajat električnih vozil!
Kaj narediš če nekaj nočeš prodat?
Dvigneš ceno, izmisliš si najem baterij, narediš manj funckonalno vozilo.

Leaf stane 206€ mesečno (1,3% obrestna mera, brez pologa 10 let)
Enak MEgane bose 130 dCi (ki gre veliko slabše in nima avtomatskega menjalnika) pa na 10 let nekoliko več (ker nima 1,3 % obrestne mere, amoak je najboljši kredit 4,45%)
To sta primerljiva vozla.

Že pri nabavi je Leaf cenejši.

Če prištejem 100€ goriva ??? , 10 € cestnine, 10 € servisa mesečno.... pa daljšo garancijo, pa... sem kolko VSAK mesec prihranil? PRVI in vsak naslednji mesec :-)

Pa se vseeno proda veliko Meganov :-)

Ker folk ne ve, a prodajalec jim noče povedat.
A avtonovinarji so objektivni (ker jim zastopnik daje avto, plača gorivo in zavarovanje) , haah.....

LightBit ::

ttzavod je izjavil:

Renault noče prodajat električnih vozil!
Kaj narediš če nekaj nočeš prodat?
Dvigneš ceno, izmisliš si najem baterij, narediš manj funckonalno vozilo.

Potem jih nihče noče prodajat.

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

ttzavod je izjavil:

krucymucy je izjavil:

S teslo sem naredil 180km pa je bilo prazno. V 15 minutah se ne napolni.
Zal.
Voznike tesel najveckrat vidim ko vozijo za kamionom 90km/h, tako se naredi vec km ja.



Ups...
verjetno 60 kWh?
poraba je cca pod 20 kWh (če ga res teraš 30 kWh)...
Kaj si delal 180km, da si porabil energijo???? 180 km / uro?
Govoriš resnico?

Poznam veliko lastnikov in uporabnikov. :-)

Pri hitrosti 130 na uro je poraba cca 20 kWh. Lahko preveriš kdaj češ.
Tesla S 100 ima uporabnih cca 90 kWh - kar pomeni - sam zračunaj.

Jaz na Leafu porabim z normalno vožnjo 12 do 16... zdaj, ko je fejst mrzlo tudi 18.... za 20 se res moraš sprotiti... (to je na 30 kWh baterij - spet izračunaj...

Polnjenje:
Tesla 120 kW Supercharger
Leaf 50 kW (DC CHAdeMO)... resnično nekje 45 kW (ker prazen ima manjšo napetost od 400V)...


Da, govorim resnico. Rental sem jo.
Problem je infrastruktura in ne mores polniti kar nekje.
To da si sel v pariz z el. avtomobilckom si moral kar dobro planirati.
pa po zahodni evropi se se da recimo. po vzhodni in pa balkanu je pa tezka.

130 se ne vozim skoraj nikoli, predolgo traja da kamorkoli prides in se pocutis se malo cudno ko te s clioti prehitevajo.
koliko prevozis ce vozis 160-180 ali pa vec?
koliko kilometrov naredis z leafom in koliko vozis po AC?


Večino kilometrov sem prevozil po AC... peljem od 105 do 125 na tempomat (tak sem vozil tudi prej z dizeli). Ego mi ne trpi zaradi hitrosti - to sem prerasel.
Zamudil nisem NIKOLI ka sestanek.
pri 105 naredim 200km, pri 130 dobrih 150... tu nekje... po mestu krepko čez 200km.
Ko je treba, ko se mudi potegnem 160.... redko.
160 do 180 je kaznivo -ne vozim tolk.

Seveda sem planiral do Pariza... Imeš aplikacjo na telefonu in navigacijo -v kateri so vse polnilnice itak... vpišeš cilj in ti itak pokaže polnilnice vmes... Big deal.

Pridi naslednjo soboto v Pivko, tam bo veliko lastnikov E avtov, pa se pozanimaj. Iz prve roke. NOBEDEN nikoli več ne gre nazaj na nafto. Le zakaj?
Ker je, kot bi šel nazaj na vprego. Enostavno se razvadiš.
Kolega je prdal TEslo S s 400.000 km (zdaj ima novo, seveda)... Njega je treba vprašat, a ne nekoga, ki si je domnevno sposodil vozilo za en dan in zdaj vse ve. :-).

krucymucy ::

Ne bom hodil v Pivko, ker sem na drugem koncu evrope trenutno.
S teslo je delal 300km dnevno zadnja stiri leta? Gre ce imas sluzbo 150km stran in vmes polnis, potem pa gres domov in polnis se doma.
Koliko me pride leaf na gotovino, tak recimo s polno opremo, kot ga imas ti?
Ne kupujem nicesar na obroke, tega ne maram.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

Ker sam ne zelim kupovati na obroke, koliko me leaf pride na gotovino?


1.
Od 37 prodanih Leafov (v zadnjem letu) je 36 bilo na kredit EKO sklada.
Enako razmerje je tudi pri naftnih vozilih.
Ko kdo reče, da hoče na keš prvo pomislim, da je provokator.

2.
Eko sklad ponuja 1,3% obrestno mero, kar je skoraj inflacija. Veliko boljših načinov je investirati keš kot za pleh, verjetno - o tem ekonomisti

3.
Leaf je cca 24.000 za keš.
Megan je cenejši.
razlika nastane, pri kreditu (kar uporabi velika večina kupcev), ker je na nafto večja obrestna mera.
Vseeno. Če porabim 200€ za nafto mesečno na črpalki je boljše ta denar dat EKO skadu in imeti nov avto - brezplačno.
Ali narobe razmišljam?

krucymucy ::

Bolj me moti, da se zaradi vasih eko vozil dviguje cena elektricne energije.

ttzavod ::

krucymucy je izjavil:

Ne bom hodil v Pivko, ker sem na drugem koncu evrope trenutno.
S teslo je delal 300km dnevno zadnja stiri leta? Gre ce imas sluzbo 150km stran in vmes polnis, potem pa gres domov in polnis se doma.
Koliko me pride leaf na gotovino, tak recimo s polno opremo, kot ga imas ti?
Ne kupujem nicesar na obroke, tega ne maram.


Hehe... Z Novo (drugo) Teslo je pred mesecem šel iz Rima na sever Norveške kot rely... Polnilni so se samo na sonce in veter...
Italijan je (sicer Slovenc) in se vozi po celi evropi. Imel je prvi S v Italiji.
Lahko priskrbim srečanje :-)

LightBit ::

Zagovorniki električnih zavajate z onesnaževanjem okolja. Cene so pa totalno nore.

Električni avtomobili niso nujno bolj ekološki:
- polniš z elektriko iz termoelektrarne, kjer kurijo premog
- proizvodnja tudi onesnažuje
- baterije niso ravno eko

krucymucy ::

LightBit je izjavil:

Zagovorniki električnih zavajate z onesnaževanjem okolja. Cene so pa totalno nore.

Električni avtomobili niso nujno bolj ekološki:
- polniš z elektriko iz termoelektrarne, kjer kurijo premog
- proizvodnja tudi onesnažuje
- baterije niso ravno eko


- termoelektrarne s sodobnimi filtri niso problematicne.
- proizvodnja onesnazuje na kitajskem in nas ne briga.
- iztrosene baterije se da skora 100% reciklirati

problem vidim drugje.
- teza vozil
- domet
- subvencije, ki jih placujemo vsi da se nekateri vozijo zastonj


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo palček Xerox uspešno prevzel velikana HP inc.?

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
499290 (6717) MrStein
»

Googlov samovozeči avtomobil bo Chryslerjev enoprostorec

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2710077 (7805) Shegevara
»

Audi, BMW in Daimler kupujejo Nokia HERE

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
3716817 (10389) Ghost7
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777739 (63961) stara mama
»

Fiat Chrysler v hitrem odzivu vpoklical 1,4 milijona vozil

Oddelek: Novice / Varnost
3214524 (11041) MrStein

Več podobnih tem