Forum » Na cesti » Formula 1 2017
Formula 1 2017
Jst ::
>Ce je "branje starta" v F1 dovoljeno,
Kaj to pomeni branje štarta?
Luči gorijo naključno dolgo; Charlie se odloči, kdaj bo stisnil knof, da se ugasnejo luči.
Kaj to pomeni branje štarta?
Luči gorijo naključno dolgo; Charlie se odloči, kdaj bo stisnil knof, da se ugasnejo luči.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
b3D_950 ::
vse piše: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3556...
"We have found that need to allow for some very small movement, as drivers sometimes need to make clutch adjustments in preparation for the start.
"This system, which is dependent on the official timing provided by Formula 1, has been in operation for some 20 years and has proved extremely reliable in that time.
"In today's instance, Valtteri Bottas did not exceed this (very small) limit before the start was given.
Pokaži mi, kje to piše v pravilih od FIA-e za F1, ne v poročilu.
@PrimozR: upoštevano. Hvala.
Ne obstaja nikjer. A. Wurz nekaj omenja toleranco 3cm.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
no comment ::
>Ce je "branje starta" v F1 dovoljeno,
Kaj to pomeni branje štarta?
Luči gorijo naključno dolgo; Charlie se odloči, kdaj bo stisnil knof, da se ugasnejo luči.
Enako je pri sprintu. Lahko se ti usere, da zacnes s sprintom tocno ob poku pistole oz. s tako majhno zakasnitvijo, da niti teoreticno ni mozno, da si dejansko slisal startni signal, ga sprocesiral in zacel s tekom. To je prezgodnji start.
Bottas je pravzaprav zajebal start (njegovi mozgani so zaceli startne aktivnosti preden so ugasnile rdece luci). Imel pa je sreco, da so rdece luci tudi ugasnile preden so bile vidne "posledice" njegovega prezgodnjega starta.
billy ::
No jaz dvomim, da lahko avto poženeš iz mesta v 0.2sec časa, oz formulo.
Če imajo šprinterji 0.1, ni šanse da bo voznik F1 vse "uredil" v 0.2sec.
Je pa zdaj to priložnost, da uredijo tudi to področje in "vgradijo" neko varovalo za prihodnje incidente, da vse kar je, recimo, pod 0.3 se smatra za jumped start. Pa naj bo transparentno, ne nekaj o "par cm", ipd, tehnika lahko tule brezpogojno pomaga, tako kot pri šprintih.
Če imajo šprinterji 0.1, ni šanse da bo voznik F1 vse "uredil" v 0.2sec.
Je pa zdaj to priložnost, da uredijo tudi to področje in "vgradijo" neko varovalo za prihodnje incidente, da vse kar je, recimo, pod 0.3 se smatra za jumped start. Pa naj bo transparentno, ne nekaj o "par cm", ipd, tehnika lahko tule brezpogojno pomaga, tako kot pri šprintih.
PrimozR ::
No jaz dvomim, da lahko avto poženeš iz mesta v 0.2sec časa, oz formulo.
Če imajo šprinterji 0.1, ni šanse da bo voznik F1 vse "uredil" v 0.2sec.
Je pa zdaj to priložnost, da uredijo tudi to področje in "vgradijo" neko varovalo za prihodnje incidente, da vse kar je, recimo, pod 0.3 se smatra za jumped start. Pa naj bo transparentno, ne nekaj o "par cm", ipd, tehnika lahko tule brezpogojno pomaga, tako kot pri šprintih.
Kaj pa je problem? Šprinter trzne in nažge štartno nogo, šofer F1 pa pač spusti sklopko. Big difference.
billy ::
Šprinterju je to en velik del "posla", da ima reakcije kot muha, F1 voznik nima takšnega fokusa in tudi ne more imeti enakih fizičnih sposobnosti.
enako, kot ima navaden človek reakcijski čas 0.5sec, pač ni natreniran za to.
Pogonski sklop drugače požene avto v 0.00sec?
enako, kot ima navaden človek reakcijski čas 0.5sec, pač ni natreniran za to.
Pogonski sklop drugače požene avto v 0.00sec?
clix ::
Zakaj bi se že avto moral začeti premikati vsaj 0.1s za ugasnitvijo luči? Ker kao ne moreš imeti krajšega reakcijskega časa? Verjetno ga res ne moreš imeti, amkak WHO CARES? Če se ti "posreči" in startaš (avto spelje) 0.001 za ugasnitvijo luči(sicer ponesreči začneš štartati prezgodaj, ampak se slučajno ravno ugasnejo luči), super zate! Itak ne moreš na to računati, sicer si boš nabral en kup jump startov.
Tako bi jaz to uredil.
Tako bi jaz to uredil.
errhec ::
Če smo realni, Bottas je prehitro startal. Bi kljub temu zmagal če bi startal 0,2sec kasneje? Bi.
Vendar je še vedno prehitro startal.
Kot mi je znano mora avto mirovati dokler gorijo rdeče luči. Iz posnetka je razvidno da so se gume premaknile preden so se ugasnile luči. Verjetno so "skompenzirali" napako z vetlovo "nespametno" vožnjo v Hamiltona.
Vendar je še vedno prehitro startal.
Kot mi je znano mora avto mirovati dokler gorijo rdeče luči. Iz posnetka je razvidno da so se gume premaknile preden so se ugasnile luči. Verjetno so "skompenzirali" napako z vetlovo "nespametno" vožnjo v Hamiltona.
dd
PrimozR ::
Šprinterju je to en velik del "posla", da ima reakcije kot muha, F1 voznik nima takšnega fokusa in tudi ne more imeti enakih fizičnih sposobnosti.
enako, kot ima navaden človek reakcijski čas 0.5sec, pač ni natreniran za to.
Pogonski sklop drugače požene avto v 0.00sec?
Glede na to, da imajo, če se ne motim, praktično preloadane sklopke, tik pred oz. celo v kontaktu, ja.
Čakaj čakaj, česa nimajo F1 vozniki? Fokusa in fizičnih sposobnosti? A ti gledaš ta šport zadnjih par let? Kjer vsi trenirajo kot voli, kjer ti pol dirkačev za trening naredi orenk triatlon brez težav, itd.? Pa ne vem, ne gledaš dirk, da bi videl, kakšne morajo imeti reakcije? Ne gledaš stranskih prispevkov, da bi videl, kako trenirajo?
Pomojem jih v štartih parirajo le še na kakih Rallycross dirkah, ker so tam štarti še bolj važni in brutalni. Ravno slabi štarti recimo tepejo Fordovega Focusa, ker so posledično rezultatsko relativno slabi, saj izgubljajo na štartu.
EDIT: strinjam se, da F1 vozniki nimajo enakih fizičnih sposobnosti, kot šprinterji, če govorimo o teku na 100 m. Tam bodo šprinterji vedno zmagali (če ne drugega so praviloma F1 vozniki relativno majhni in lahki). Overall je pa tisto zgrešena izjava.
Zakaj bi se že avto moral začeti premikati vsaj 0.1s za ugasnitvijo luči? Ker kao ne moreš imeti krajšega reakcijskega časa? Verjetno ga res ne moreš imeti, amkak WHO CARES? Če se ti "posreči" in startaš (avto spelje) 0.001 za ugasnitvijo luči(sicer ponesreči začneš štartati prezgodaj, ampak se slučajno ravno ugasnejo luči), super zate! Itak ne moreš na to računati, sicer si boš nabral en kup jump startov.
Tako bi jaz to uredil.
Point je, da se poskuša štart narediti realen, ne pa igro na srečo. Če hočeš, da vsi štartajo, ko začne teči ura, narediš tako, kot imajo na drag race s smrekco. Tam štartajo na zadnjo ali predzadnjo rumeno luč, ker je timing tak, da z za voznika normalno reakcijo štartaš ravno na oz. tik po prižigu zelene. Tukaj je namenoma drugače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Scorpia ::
Bottas je prehitro startal, je pa imel sreco, da ni prekoracil fiino toleranco. Fia namerno pusca toleranco, kot so razlozili, da ce prestavis v 1 prestavo se dirkalnik nekoliko premakne. No bottas je ocitno v tem casu se nahajal v tej tolernci, da senzor ni zaznal prehiter start. Ni kaj posteno se mu je posral start.
////
BorutK-73 ::
Botas je prehitro štartal, je pa imel OGROMNO srečo da se je ravno takrat ugasnil semafor.
Jst ::
Botas je prehitro štartal, je pa imel OGROMNO srečo da se je ravno takrat ugasnil semafor.
Da, to se verjetno skoraj vsi strinjamo.
Ampak kako neumno pravilo, da lahko napišeš takšen stavek in imaš obenem prav... :/ FIA, FIA,...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
:D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Jst ::
Haha, Ricciardo: Free alcohol. Tip je car. Lojz se je hotel pa ugrezniti v zemljo, LOL. Je pa vsaj rekel "I think it's the dumbest question I've been asked."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Nikec3 ::
Lewisa je težko gledati na teh konferencah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Tilen88 ::
Tolk je govora o tem "shield" da nikjer ne zasledim če majo pr rdečih novo verzijo motorja :s
b3D_950 ::
http://www.crash.net/f1/news/271137/1/r...
očitno je isti spec...
"It's just a new engine and it's a normal things, but a fresh engine is better than a used engine," Raikkonen said.
očitno je isti spec...
"It's just a new engine and it's a normal things, but a fresh engine is better than a used engine," Raikkonen said.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
BorutK-73 ::
http://f1ace.stream/beta/
Sky Sports F1 HD 1080p 6000kbps
43c16230ee26b9ac1c194c3bbb9ee434138a3645
Sky Sports F1 HD 1080p 3000kbps
01900b86628094686007608e5e768665b356637b
Sky Sports F1 HD 1080p 6000kbps
43c16230ee26b9ac1c194c3bbb9ee434138a3645
Sky Sports F1 HD 1080p 3000kbps
01900b86628094686007608e5e768665b356637b
Jst ::
Jaz sem se zbudil ravno za zadnjih 15min.
Kaj je bil prej dež ali mokra cesta?
Ferrari so nekam švoh zgledali - tega nisem pričakoval.
Kaj je bil prej dež ali mokra cesta?
Ferrari so nekam švoh zgledali - tega nisem pričakoval.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TOP ::
Ja če se Lojzetu nič ne zgodi potle je zmagovalec imajo res hiter dirkalnik in tale steaza je njim pisana na kožo,mislim da bo jutri Lojze zlahka ušel Sebu takoj na začetku,kot v Avstriji Botas Sebu.
anketar ::
tisti ka niste v živo gledal Q1 vam je lahka žal, da niste gledal mojstrovino Alonsa, fak kdo bo Alonsu dal dobr dirkalnik, kera škoda da se more fukat odzadi
TOP ::
Alonso je imel v rokah eden soliden dirkalnik sam dosegu je pa,kar je v Ferrariju mislim.Drugač pa počasi postaja star in če se kaj kmalu ne zgodi je bolje da zamenja dirkalno serijo in gre kam drugam,ker tukaj ga je prav žalostno gledat,kako trpi in se vozi vteh jajcih.To pa ni bila nobena mojstrovina Alonsota pač šel je na stezo,ko se je ta sušila v gumah za suho.Mojstrovina bi bila če bi na koncu bil med 5.
TOP ::
suho vreme bo za dirko in Lojzeku se že smeje.
Seveda je,kaj pa drugega.
top 5 z McHondo, upam da je bait
Seveda je,kaj pa drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
BorutK-73 ::
http://f1ace.stream/beta/
Sky Sports F1 HD 1080p 6000kbps
43c16230ee26b9ac1c194c3bbb9ee434138a3645
Sky Sports F1 HD 1080p 3000kbps
01900b86628094686007608e5e768665b356637b
Ostane isto za danes
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
šernk ::
meni dela ta že celo sezono ok:
53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
53793f3854af450d1c62dc9c3f659e60e7b99400
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Riff ::
Server 1: Sky Sports F1 HD 1080p 6000kbps: 5481a38010958d9f08bdbc844edc6ba047325adb
Server 2: Sky Sports F1 HD 1080p 3000kbps: 9eaa577f5cb7d70f8b9d99b31e15cad33a1f29e4
Server 3: Sky Sports F1 HD 720p 2000kbps: 92f9a34c12787497ea6053582be0c05cb5ab9d9a
Server 2: Sky Sports F1 HD 1080p 3000kbps: 9eaa577f5cb7d70f8b9d99b31e15cad33a1f29e4
Server 3: Sky Sports F1 HD 720p 2000kbps: 92f9a34c12787497ea6053582be0c05cb5ab9d9a
Jst ::
5481a38010958d9f08bdbc844edc6ba047325adb 1920x1080@50 6000 kbps
Meni dela že več kot uro...
Meni dela že več kot uro...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
AvtoR ::
Kot sem napovedal že na začetku sezone, Ferrari izgublja bitko v razvoju. Na ravnini ne more mimo Red Bulla, medtem ko se Mercedes za šalo odpelje mimo Ferrarija. Mercedes ga je že prehitel, dohiteva ga pa tudi Red Bull. Očitno tudi boljšega tyre manegmenta od ostalih pri Ferariju ni več, glede na dvojni gumi defekt danes v zadnjih krogih.
Matevz96 ::
Predator X je izjavil:
Zakaj je pa Verstappen šel menjat gume?
Da se mu ne bi zgodilo enako kot Ferrarijema, če sem prav slišal je sicer takoj po menjavi rekel da je bila to verjetno napaka, ali pa je to rekel en od komentatorjev na Skyu.
#hooldthedoor
billy ::
Red Bull pitted Max Verstappen for a second time late in the race, amid blistering, the Dutchman's engineer stating: "What happened to Sebastian is exactly why we pitted you".
"Red Bull saw that the performance was finished, exactly as when Vettel said on the radio, 'I have no front-left', because the performance was lost," added the spokesman.
"They stopped again for caution, because they knew that by stopping they were not losing positions, so for them it was much easier [than it was for Ferrari]."
"Red Bull saw that the performance was finished, exactly as when Vettel said on the radio, 'I have no front-left', because the performance was lost," added the spokesman.
"They stopped again for caution, because they knew that by stopping they were not losing positions, so for them it was much easier [than it was for Ferrari]."
TOP ::
Ja Makaronarjem se je zgodilo,da so na obeh dirkalnikah spuščale gume,medtem ko Merdžo lahko ima žice ven pa še vedno najhitrejše kroge mal sumljivo tole.Del skrivnosti so že raziskali sam ne vem če kaj ukrepajo,da nekatera moštva segrevajo diferecjalno olje,posledično manša obraba.Merdžo nekaj ima,ker toliko krogov tako odpeljati je skoraj ne možno.Ali pa je Marcedes,kar naenkrat nekaj našel in sedaj imajo ogromno prednost.
billy ::
Ali pa to, da pač silverstone ustreza meržotu, kar ve vsak.
Bomo videli SPA in potem sodili.
Bomo videli SPA in potem sodili.
win64 ::
Jaz mislim, da sta oba Mercedesa precej šparala z gumami. Hamilton je bil tako spredaj, že zaradi tega je malo manjpa obraba. Tako razliko proti Vettlu je pomagal narediti Verstappen. Bottas pa v prvem stintu se sploh ni spuščal v dvoboje za Vettlom, je vozil na razdalji sekunda, sekunda pa pol. To je po mojem mnenju tudi razlog, da so Bottasu zdržale gume 30 krogov, Ferrarju pa precej manj.
billy ::
Kot sem napovedal že na začetku sezone, Ferrari izgublja bitko v razvoju. Na ravnini ne more mimo Red Bulla, medtem ko se Mercedes za šalo odpelje mimo Ferrarija. Mercedes ga je že prehitel, dohiteva ga pa tudi Red Bull. Očitno tudi boljšega tyre manegmenta od ostalih pri Ferariju ni več, glede na dvojni gumi defekt danes v zadnjih krogih.
Kaj pa ko lojza ni mogel mimo rikiarda v zaključkih VN Avstrije? Zdaj kr naenkrat tako čudno, da ferari ne more mimo RBR, ko imata oba enako obrabljene gume, da pa meržo skoči mimo ferarija ko so gume čisto drugačne? da je bottas tako švignil je bilo zato, ker je skozi ovinke uspel slediti, kar je pač posledica gum, da pa vettel ni mogel mimo pa je bilo ravno obratno, v ovinkih je zgubljal, ker ni mogel tako dobro slediti, ker so bile gume na enakih nivojih.
pirlo ::
Ni mi jasna taktika Ferrarija. Takoj, ko se je Bottas približeval Vettlu, bi moral Kimi počakat Vettla in ga spustit naprej ter mu varovat hrbet. Kimi bi lažje branil pozicijo, ker je imel bolj sveže gume in bi imel DRS od Vettla. Kot da nočejo bit prvaki. Všečno ali ne, samo točke štejejo.
abyssus ::
Verjetno niso hoteli biti tako očitni oziroma bi itak verjetno sledila kazen (letos so itak že preveč pogledali skozi prste).
TOP ::
PrimozR ::
Ja Makaronarjem se je zgodilo,da so na obeh dirkalnikah spuščale gume,medtem ko Merdžo lahko ima žice ven pa še vedno najhitrejše kroge mal sumljivo tole.Del skrivnosti so že raziskali sam ne vem če kaj ukrepajo,da nekatera moštva segrevajo diferecjalno olje,posledično manša obraba.Merdžo nekaj ima,ker toliko krogov tako odpeljati je skoraj ne možno.Ali pa je Marcedes,kar naenkrat nekaj našel in sedaj imajo ogromno prednost.
Tale tvoja teorija z diferencialnim oljem (ki sicer pomeni manjši lock ratio, kar potencialno ustrezno pokvari vozno dinamiko, že v štartu pa diff lahko pač primerno odpreš, ane) pade, ker je obema Ferrarijema počila sprednja guma.
Jaz mislim, da sta oba Mercedesa precej šparala z gumami. Hamilton je bil tako spredaj, že zaradi tega je malo manjpa obraba. Tako razliko proti Vettlu je pomagal narediti Verstappen. Bottas pa v prvem stintu se sploh ni spuščal v dvoboje za Vettlom, je vozil na razdalji sekunda, sekunda pa pol. To je po mojem mnenju tudi razlog, da so Bottasu zdržale gume 30 krogov, Ferrarju pa precej manj.
Sem ravnokar pogledal highlights (med dirko me ni bilo doma), Vettel je s sprednjo levo med prehitevanjem z Bottaom fasal kr masiven lockup 8 krogov pred koncem, 7 krogov pred defektom. Coincidence? No, pa Kimiju je počila ista guma, obremenitev na sprednjo levo je pač v Silverstonu očitno visoka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
abyssus ::
Pretty sure, da je Vet sam zajebal gumo, ker ni imel nobenih šans ubraniti pozicije proti Botasu in bi jo moral preprosto prepustit. Tako bi dirko pripeljal do konca z več točkami na računu, kot jih ima sedaj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 188097 (122657) | |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 233170 (147097) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 382546 (238141) | BT52 |