Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
hojnikb ::
teh letnikov za 5k prakticno ni. mk4 se zacne pr 5 jurjih dalje za zgodnje letnike. nekaj se zglihas, ampak za 4k ga tezko dobis.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
facepalm ::
2014-15 tm do 5k mogoce, 2012 ziher ne.
trg pravi drugace. mk3 sploh ni zazeljen.
mk4 je cena 4.5k gor, mk2 (dober primerek) pa recimo 1800EUR-2500EUR 1.2 16v, 6k rs, 50k v6.
mk3 pa okoli 2k do 3k za dober primerek z zazeljenim motorjem (non rs). ce ne, pod 2k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
matobeli ::
No, na a.net se jih kar nekaj najde v bližnji okolici 5k, če vzameš v zakup da zglihaš za 200eur je kar dost izbire. Za 4 pa res ne, en je sicer za 4200 nekimi poškodbami havbe ki naj bi bile razvidne, ampak men se ne zdi nič narobe.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Motion ::
od 4k naprej gredo na avtonetu.
pa še to bolj z malo opreme.
Klioti kar dobro držijo ceno
Jst sem ga pred kratkim ga kupil rabljenega. Dal 9.5k. Sam je bil dokaj specifičen.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
pa še to bolj z malo opreme.
Klioti kar dobro držijo ceno
Jst sem ga pred kratkim ga kupil rabljenega. Dal 9.5k. Sam je bil dokaj specifičen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
-ninja-91- ::
Kakšen avto bi se vam zdel primeren za dnevno (v obe smeri) 20km vožnje po hribu (na 900m nadmorske kjer je zdaj veselo zasneženo) in 90km po avtocestah, torej skupaj dnevno 110km? Budget je tam do 10k, glede na trenutne razmere se mi zdi tut 4x4 pogon skor must have. Letos sm že mal na ketnah telovadil, ma da bi redno to izvajal mi pa ni
Doslej mi je najbolj v oči padel: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Doslej mi je najbolj v oči padel: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
m0LN4r ::
4x4 ni nujno potrebno, ce so ceste spluzene, na avtocesti pa takaltak ne
Kaksne so pa potrebe?
Dobra izbira, ce se bos vecino casa vozil v zasnezen hrib, ti se pa samo 20km pa se to samo 2 mesca zime imamo zadnje case, kolko sneznih dni pa nebi vedel. Bos pa imel nepotrebno visoko porabo na AC
Kaksne so pa potrebe?
Dobra izbira, ce se bos vecino casa vozil v zasnezen hrib, ti se pa samo 20km pa se to samo 2 mesca zime imamo zadnje case, kolko sneznih dni pa nebi vedel. Bos pa imel nepotrebno visoko porabo na AC
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valvoline ::
Meni je tale SantaFe bolj privlacen:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
9k za 10 let starega? Oglas je itaq sverko klasika. Nov duster pa 13k na plin?
facepalm ::
Meni je tale SantaFe bolj privlacen:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
9k za 10 let starega? Oglas je itaq sverko klasika. Nov duster pa 13k na plin?
Tisti Duster za 13k ni niti v podobni kategoriji kot SantaFe. Pa ne samo zaradi 4x4.
Doticni je verjetno res od svercerja. Se pa najdejo tudi privat. Obvezno 200hp model.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Twixz ::
It's me again. Malo sem na hitro preletel in ja, vidim da je to postala že prava debata, lepo
Nov avto odpade, ker je še stare šole (avto se splača po treh do petih letih kupit, iskan model podobna mentaliteta kot Valvoline (sem mislil da ga bom spreobrnil )).
Je pa res, da ima avto verjetno zaklet. Ker to, da ti pri 200.000 crkne turbo, plačaš pooblaščenega serviserja da ti vredu zrihta pa ti čez 14k jermen preskoči. Na 1.9 TDI mašini. Mašini je pa samo dročnike potrgalo, še odmična gred je ostala cela
Je pa odprt za vse, hatchback ali karavan. Gledal bo malo za hyundai, Kio vedno več opaža na cesti samo nima nekega konstruktivnega mnenja o njej (ubistvu ga sploh nima), SEAT, Renault. Neki kar se poceni popravlja in vzdržuje, mogoče ga pa ta nesreča spusti
Nov avto odpade, ker je še stare šole (avto se splača po treh do petih letih kupit, iskan model podobna mentaliteta kot Valvoline (sem mislil da ga bom spreobrnil )).
Je pa res, da ima avto verjetno zaklet. Ker to, da ti pri 200.000 crkne turbo, plačaš pooblaščenega serviserja da ti vredu zrihta pa ti čez 14k jermen preskoči. Na 1.9 TDI mašini. Mašini je pa samo dročnike potrgalo, še odmična gred je ostala cela
Je pa odprt za vse, hatchback ali karavan. Gledal bo malo za hyundai, Kio vedno več opaža na cesti samo nima nekega konstruktivnega mnenja o njej (ubistvu ga sploh nima), SEAT, Renault. Neki kar se poceni popravlja in vzdržuje, mogoče ga pa ta nesreča spusti
Motion ::
-ninja-91- je izjavil:
Kakšen avto bi se vam zdel primeren za dnevno (v obe smeri) 20km vožnje po hribu (na 900m nadmorske kjer je zdaj veselo zasneženo) in 90km po avtocestah, torej skupaj dnevno 110km? Budget je tam do 10k, glede na trenutne razmere se mi zdi tut 4x4 pogon skor must have. Letos sm že mal na ketnah telovadil, ma da bi redno to izvajal mi pa ni
Doslej mi je najbolj v oči padel: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Poglej za kakega karavana ali hatchback z 4wd. Bo nižja poraba pa AC pa lepše bo šlo skozi ovinke. Razen če ti tako zelo ustreza SUV.
Motion ::
Sicer samo 1.6 105, konjev, sam če nebo glih tovoru polnega avta naokrog bo ok. Pa kar vredu oprema.
Pa še prodajalec je zanesljiv.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pa še prodajalec je zanesljiv.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
solatko ::
val46 - Samo toliko, nekaj mojih vozil, so kupili preprodajalci, jim zbili km in jih lepo prodali, večinoma taxistom. Vsi avti so bili visok ali visoki srednji razred,ker sem jih rabil za relacije, ne za mestno frčkanje od bufeta, do bufeta. Znamke Lexus, MB, BMV, Volvo, Lancia,... Vedno sem imel avtomobile od uradnih prodajalcev, z znanimi podatki, večinoma so bila to službena vozila, s stalnim voznikom in uradnim servisiranjem. Enega prvih mojih MB ima ljubljanski taksist, kupil ga je z realnimi 423kkm in je prevozil preko 600kkm, tako, da ima sedaj prek 1Mkm, avto je še vedno v dobrem stanju.
So po tvojem mnenju avti 70k€ slabše vzdrževani in bolj zjahani, od rabljenih vozil, ki so bila nova okoli 30k€. Daj malo prem
facepalm - Recimo vodna aftermarket pumpa, je boljša, ker je aluminjasta in je ni potrebno vsake 100kkm menjat.
-luka-91- S tem nimaš kaj falit
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
So po tvojem mnenju avti 70k€ slabše vzdrževani in bolj zjahani, od rabljenih vozil, ki so bila nova okoli 30k€. Daj malo prem
facepalm - Recimo vodna aftermarket pumpa, je boljša, ker je aluminjasta in je ni potrebno vsake 100kkm menjat.
-luka-91- S tem nimaš kaj falit
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Delo krepa človeka
Vuli ::
Tiste Kie imajo v kurcu 4x4. Dobiš lahko Qashqai-a za 5-6K letinik 2007..
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
val46 ::
val46 - Samo toliko, nekaj mojih vozil, so kupili preprodajalci, jim zbili km in jih lepo prodali, večinoma taxistom. Vsi avti so bili visok ali visoki srednji razred,ker sem jih rabil za relacije, ne za mestno frčkanje od bufeta, do bufeta. Znamke Lexus, MB, BMV, Volvo, Lancia,... Vedno sem imel avtomobile od uradnih prodajalcev, z znanimi podatki, večinoma so bila to službena vozila, s stalnim voznikom in uradnim servisiranjem. Enega prvih mojih MB ima ljubljanski taksist, kupil ga je z realnimi 423kkm in je prevozil preko 600kkm, tako, da ima sedaj prek 1Mkm, avto je še vedno v dobrem stanju.
So po tvojem mnenju avti 70k€ slabše vzdrževani in bolj zjahani, od rabljenih vozil, ki so bila nova okoli 30k€. Daj malo prem
facepalm - Recimo vodna aftermarket pumpa, je boljša, ker je aluminjasta in je ni potrebno vsake 100kkm menjat.
-luka-91- S tem nimaš kaj falit
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Solatko, povej kje in kdaj sem napisal, da so avti ki stanejo 70k€+ slabše vzdrževani in bolj zjahani, kot tisti ki stanejo novi 30k€? Tega nisem nikjer napisal, tako da ne laži.
Vse ostalo kar si pa napisal, je pa sam nakladanje. Prov rad bi videl tega taksista ja. Verjetno je tolk vesel ko je kupil tvoj avtomobil, da še sedaj, po 600kkm vsak dan hodi s tabo na pivo, da se ti zahvaljuje, ker si mu prodal tak zlat avto.
solatko ::
val46 - Ime mu je Drago, je 3. lastnik tega avta in lani se je končno spravil v penzijo. Sicer pa tako je bilo razumeti med vrsticami, glede na to, da naj bi bili stroški za servisiranje dražjih avtomobilov astronomski. Z avtom za 100kEUR nimaš praktično kaj delat do 500kkm, če je vožen normalno in servisiran v rednih intervalih, pri avtih do 40kEUR pa mora bit ta nekvarljivi interval do cca 450kkm, ob zgornjih predpostavkah rednih servisov in normalne uporabe in seveda brez karambolov, ki avtom najbolj zbijejo uporabnost in seveda vožnjo po cestah in ne kolotekih.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
val46 ::
Kaj ti bereš med vrsticami, je tvoj problem. In tudi da bi bili stroški servisiranja astronomski, si privlekel za lase. Če tebi ni jasno, da cena rezervnega dela pri avtu višjega cenovnega razreda ni precej višja, kot pri enem cliotu, pol ti ni pomoči. In nenazadnje, če bi tisto tvoje "kvazi" znanje (katerega nonstop opisuješ, kak link ki bi to dokazoval, pa ne podaš nikoli), da pri avtih za 100k€ nimaš kaj šraufat do 500kkm, ali pri unih do 40k€ nekje do 450kkm res držalo, pol ne vem zakaj so polni forumi vprašanj o raznih turbinah, senzorjih, pumpah itd, ki crknejo po ne vem, morda 150kkm? In napisal sem, da so največje razlike v ceni pri rezervnih delih, ki niso potrošni material. Ampak če hočemo biti pikolovski, verjemi, so tudi tu razlike. Dej, že k si tolk pameten, povej kolk pride en velik servis na uradnem MB servisu? Se pravi, vsi filtri, olje, vodna pumpa, vsi jermeni(ali ketna, karkoli pač ima), vsa tesnila...pač, vse kar spada pod velik servis. Pa povej za en MB v rangu 100k€, ko praviš, da ne boš slučajno podal cene za eno navadno A ali C klaso. Pol pa primerjaj to isto z enim uradnim servisom za kak avto v vrednosti do 40k€. Pa Dragota pozdravi :)
Valvoline ::
Kaj ti bereš med vrsticami, je tvoj problem. In tudi da bi bili stroški servisiranja astronomski, si privlekel za lase. Če tebi ni jasno, da cena rezervnega dela pri avtu višjega cenovnega razreda ni precej višja, kot pri enem cliotu, pol ti ni pomoči. In nenazadnje, če bi tisto tvoje "kvazi" znanje (katerega nonstop opisuješ, kak link ki bi to dokazoval, pa ne podaš nikoli), da pri avtih za 100k€ nimaš kaj šraufat do 500kkm, ali pri unih do 40k€ nekje do 450kkm res držalo, pol ne vem zakaj so polni forumi vprašanj o raznih turbinah, senzorjih, pumpah itd, ki crknejo po ne vem, morda 150kkm? In napisal sem, da so največje razlike v ceni pri rezervnih delih, ki niso potrošni material. Ampak če hočemo biti pikolovski, verjemi, so tudi tu razlike. Dej, že k si tolk pameten, povej kolk pride en velik servis na uradnem MB servisu? Se pravi, vsi filtri, olje, vodna pumpa, vsi jermeni(ali ketna, karkoli pač ima), vsa tesnila...pač, vse kar spada pod velik servis. Pa povej za en MB v rangu 100k€, ko praviš, da ne boš slučajno podal cene za eno navadno A ali C klaso. Pol pa primerjaj to isto z enim uradnim servisom za kak avto v vrednosti do 40k€. Pa Dragota pozdravi :)
Se najde tu in tam primerek kasne lux limuzine k se predcasno pokvari, ampak to se ne dogaja tako pogosto. Problem je da si vi mislite da kao neka uvozena lux limuzina ima 150k (na stevcu), v resnici mogoce je ze dala tistih 500k skoz.
Valvoline ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Liliputanc razred ali druzinski HB pac po 15ih letih in 500k prevozenih nikoli ne bo v takem stanju. 250-300k odpad. Lux limuzina pac zdrzi milijon.
Liliputanc razred ali druzinski HB pac po 15ih letih in 500k prevozenih nikoli ne bo v takem stanju. 250-300k odpad. Lux limuzina pac zdrzi milijon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Kvinta ::
Z avtom za 100kEUR nimaš praktično kaj delat do 500kkm
Če bi hojnikb to reko polj bi še vrjel mogoče
Mogoče je to veljalo leta 1970 za Marcedese
A.C.A.B
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kvinta ()
Valvoline ::
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Ga prpeljes v slo in prodas z magicnih 150-200k na stevcu. Bo kdo opazil?
Ga prpeljes v slo in prodas z magicnih 150-200k na stevcu. Bo kdo opazil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raptor F16 ::
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Ga prpeljes v slo in prodas z magicnih 150-200k na stevcu. Bo kdo opazil?
Tempting...
Mislm ljudje. Če je bil sposoben narest 750 tisoč kilometrov... al je avtomobil tako dober, ali gazda zna čuvat ali pa oboje. Ta avto s ceno več nima kam past. Fuck it to bi še jaz riziko vzel če bi se mi dalo s tem zajebavat. Mogoče bom nekaj takega probal ko bo potreba po še enem.
Lažje bi spal s temle kot pa preplačanim z vprašljivimi kilometri. Vsaj nekaj je gotovo. Preplačal ga nisi. Če ga po delih prodaš dalje, nisi izgubil skoraj nič.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
solatko ::
val46 - Problem je ravno v tem, da težko dobiš dobro limuzino z realnimi prevoženimi km. Brez dobrega poznavanja avtomobilov, ti bo dealer komot prodal super ohranjeno lux limuzino s prevoženimi 500kkm, kot vozilo, ki ni naredilo več kot 200kkm, zamenjajo samo najbolj obrabljive dele. Kar se tiče velikega servisa za lux limuzine, ga še nisem delal, redni servisi so na nivoju 400-500€, seveda so malo dražji, ampak so praviloma na 25-30kkm, tako, da ni ravno tak strošek, glede na to, kako se voziš.
Stanje se je že izboljšalo, kar se tiče realnih podatkov za prevožene kilometre, pa še se bo in sedaj lahko na avto netu gledaš, vsaj približno, kako so se kilometri v enem letu, čudežno povečali za 2-3x pri posameznih tipih vozil, prej so imeli vsi magičnih 150-200kkm in temu primerne cene. Avto z realnimi 150kkm je precej več vreden in ime tudi višjo prodajno ceno, kot avto s 300kkm+, zato sem do sedaj vedno prišel dobro skoz, z nakupom rabljenih vozil.
Valvoline - Moj dobavitelj takoj! Veš, pri takih avtih je števec še najmanj pomemben, priključiš na računalnik in ti skoraj pokaže, kolikšne čevlje je imel voznik. Ne moreš popolnoma zbrisat podatkov in kdor ve, kam pogledat, bo takemu trgovcu hitro nabil kaj v tazadnjo.
Kvinta - Ne moreš vedet, če gledaš cliote in golfe, poglej kaj je nalimal Valvoline in tega je v D veliko, lepo ohranjeni avtomobili s 500kkm+ pa nekaj let nimaš nobenih problemov, samo redne servise pa to niso avti za 30k€, so bili ob nakupu krepko dražji in še opreme imejo full.
Stanje se je že izboljšalo, kar se tiče realnih podatkov za prevožene kilometre, pa še se bo in sedaj lahko na avto netu gledaš, vsaj približno, kako so se kilometri v enem letu, čudežno povečali za 2-3x pri posameznih tipih vozil, prej so imeli vsi magičnih 150-200kkm in temu primerne cene. Avto z realnimi 150kkm je precej več vreden in ime tudi višjo prodajno ceno, kot avto s 300kkm+, zato sem do sedaj vedno prišel dobro skoz, z nakupom rabljenih vozil.
Valvoline - Moj dobavitelj takoj! Veš, pri takih avtih je števec še najmanj pomemben, priključiš na računalnik in ti skoraj pokaže, kolikšne čevlje je imel voznik. Ne moreš popolnoma zbrisat podatkov in kdor ve, kam pogledat, bo takemu trgovcu hitro nabil kaj v tazadnjo.
Kvinta - Ne moreš vedet, če gledaš cliote in golfe, poglej kaj je nalimal Valvoline in tega je v D veliko, lepo ohranjeni avtomobili s 500kkm+ pa nekaj let nimaš nobenih problemov, samo redne servise pa to niso avti za 30k€, so bili ob nakupu krepko dražji in še opreme imejo full.
Delo krepa človeka
Utk ::
Haha, taksist, sej taksisti so znani po tem, da vozijo super vzdrževane avte. Vsi so kot novi...samo da večina ljudi se ne bi niti vsedla v tak avto, če bi vedela kaj vse je narobe z njim. Mašine delajo, tudi pri najcenejših je redko motor problem, vse drugo je bilo pa tam že zdavnaj za na odpad, samo dokler gre naprej, taksist ne bo menjal.
Valvoline ::
Haha, taksist, sej taksisti so znani po tem, da vozijo super vzdrževane avte. Vsi so kot novi...samo da večina ljudi se ne bi niti vsedla v tak avto, če bi vedela kaj vse je narobe z njim. Mašine delajo, tudi pri najcenejših je redko motor problem, vse drugo je bilo pa tam že zdavnaj za na odpad, samo dokler gre naprej, taksist ne bo menjal.
V DE so taksiji rumenkasto/bez barvo. Tega je verjetno mel nek trgovski potnik al podobnega. Vseeno tudi ce je bil taksi, point je da je naredo 750k, pri takih km se bo 3x liliputance razpadlo al pa 2x srednisti. Spet bom na uc ugibal, v slo so vse uvozene lux limuzine z zbitimi km, verjetno ni nobene novejsega letnika z realno manj k 300.000km. Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
Z avtom za 100kEUR nimaš praktično kaj delat do 500kkm
Če bi hojnikb to reko polj bi še vrjel mogoče
Mogoče je to veljalo leta 1970 za Marcedese
Višje ko se pomikaš po lestvici, več in dražji bojo problemi. Niso zastonj stare s klase za drobiz :)
Haha, taksist, sej taksisti so znani po tem, da vozijo super vzdrževane avte. Vsi so kot novi...samo da večina ljudi se ne bi niti vsedla v tak avto, če bi vedela kaj vse je narobe z njim. Mašine delajo, tudi pri najcenejših je redko motor problem, vse drugo je bilo pa tam že zdavnaj za na odpad, samo dokler gre naprej, taksist ne bo menjal.
V DE so taksiji rumenkasto/bez barvo. Tega je verjetno mel nek trgovski potnik al podobnega. Vseeno tudi ce je bil taksi, point je da je naredo 750k, pri takih km se bo 3x liliputance razpadlo al pa 2x srednisti. Spet bom na uc ugibal, v slo so vse uvozene lux limuzine z zbitimi km, verjetno ni nobene novejsega letnika z realno manj k 300.000km. Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Ne, dejstvo je, da Cliota noben nebo mel za 750kkm, pa ne zato ker nebi zdržal, ampak zato ker morš bit posebne vrste norc, da voziš takšne neudoboen avto na relacije tolk kilometrov. In ljudje takšnega kova niso neumni, zato pa tut ne kupujejo takšnih avtov.
In brez skrbi, tut cliota boš pripeljal do 750kkm, sam bo treba vlozit nekaj v servisiranje, tako kot je mogu nekdo v tega MBja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
solatko ::
Valvoline - Res je, tudi avti s 500+kkm, so lahko kot novi, če so bili v rokah pravega lastnika in problem nastane takrat, ko tak avto kupi nekdo za leto, dve, naredi še 100kkm, nato pa zbije na 200k in proda, kot skoraj novo in ni niti toliko, da bi, dokler ga uporablja, vsaj olje menjal redno. Poleg tega, je ogromna razlika v ceni med 150kkm in 400kkm je lahko za enak avto, istega letnika, 10k€ razlike. Baje se bo pridobilo tudi realne km za vozila iz D, A, za I pa je vprašanje. Sicer pa na lux limuzinah, ne moreš zbrisat km, samo števec lahko zamenjaš ali računalniško urediš manj km, takoj, ko se ga priključi na tovarniški računalnik pa zapoje črna skrinjica, čisto vse skrivnosti, od km, do servisnih intervalov.
hojnikb - Cene razervnih delov za lux limuzine, začnejo po 10-ih letih, kar konkretno padat, saj bi drugače zgnili po skladiščih. Prvih pet let je pa hudo, če slučajno crkne kak menjalnik, računalnik,... praviloma pa se pri teh avtih ugotovi stvarna napaka in se del zamenja brezplačno, seveda ne v SLO. Avtu namreč ne sme v 10+ letih, crknit nič pomembnega, zato so 80k€+.
hojnikb - Cene razervnih delov za lux limuzine, začnejo po 10-ih letih, kar konkretno padat, saj bi drugače zgnili po skladiščih. Prvih pet let je pa hudo, če slučajno crkne kak menjalnik, računalnik,... praviloma pa se pri teh avtih ugotovi stvarna napaka in se del zamenja brezplačno, seveda ne v SLO. Avtu namreč ne sme v 10+ letih, crknit nič pomembnega, zato so 80k€+.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
hojnikb - Cene razervnih delov za lux limuzine, začnejo po 10-ih letih, kar konkretno padat, saj bi drugače zgnili po skladiščih. Prvih pet let je pa hudo, če slučajno crkne kak menjalnik, računalnik,... praviloma pa se pri teh avtih ugotovi stvarna napaka in se del zamenja brezplačno, seveda ne v SLO. Avtu namreč ne sme v 10+ letih, crknit nič pomembnega, zato so 80k€+.
Padajo že cene... Ponaredkom... Še vedno pa neboš prišel cenovno na raven francozov, ko bo crknal kej večjega, ponaredki or not.
#brezpodpisa
solatko ::
hojnikb - Kako si najdu glih Francoze, ki imejo najdražje in nejslabšo kvaliteto rezervnih delov, so po tem prehiteli celo Fiat, ki pa je bil, za salbo kvaliteto, pač najcenejši. Sinu je na C4 že tretjič odletel regulator ventilatorja, sitnica ponaredek 70€, original 150€, en in drug zdržita kako leto, dve. Na xsari picasso, pa je v 5-ih letih zmetal 4k€ za servise 1,8 mašina, za katero, skoraj ni bilo ponaredkov.
Sicer pa so razervni deli najdražji za VW in Audi, seveda lux modele, BMW in MB imajo cenejše. Pomembno pa je še to, da imaš mehanika, ki obvlada in ni zlatar, kot so pooblaščeni servisi lux limuzin.
Sicer pa so razervni deli najdražji za VW in Audi, seveda lux modele, BMW in MB imajo cenejše. Pomembno pa je še to, da imaš mehanika, ki obvlada in ni zlatar, kot so pooblaščeni servisi lux limuzin.
Delo krepa človeka
Valvoline ::
Kilometre lahko zbijes 100% brez sledi na vsak avto. Le pravega struckota mors dobit. Mercedesi majo prevozenih km zapisanih na 4 mestih, na stevcu, na ecu, na kljuc ter bsm (sasijski) racunalnik. Seveda poseg ne bo poceni, za kliota stane 20-30e, za takle lux mecina pa 300-500e, da pa se vse zrihtat ce bo treba. 500e za profi zbite km, vs 10k razlike na ceni, hehe. Tak avto z veliko km pa vedno gre za izvoz, saj se kilometre ne zbija v drzavi porekla ampak tam kjer se ga potem prodaja z dobickom in zbitimi km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
Na servisu in bazah boš pa tezko zbijal kilometre, razn če so bli sproti zbijani
#brezpodpisa
Valvoline ::
Na servisu in bazah boš pa tezko zbijal kilometre, razn če so bli sproti zbijani
K sreci je napredek tehnike in interneta, razni carfaxi,autodna in podobno, povezanost raznih servisnih sistemov, je ze opravilo svojo nalogo, zbijanja km bo vedno manj. Se zakonodaja je pripravljena na EU nivoju da se km vpisuje na prometnih ali posembih kartonckih vsako leto pri registraciji, takrat bo dejansko res konec. Folk bo koncno prenehal blatit lux vozila da so dragi za vzdrzevanje ko se bo koncno zvedelo kolk km v resnici imajo prevozenih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
val46 ::
Valvoline - Res je, tudi avti s 500+kkm, so lahko kot novi, če so bili v rokah pravega lastnika in problem nastane takrat, ko tak avto kupi nekdo za leto, dve, naredi še 100kkm, nato pa zbije na 200k in proda, kot skoraj novo in ni niti toliko, da bi, dokler ga uporablja, vsaj olje menjal redno. Poleg tega, je ogromna razlika v ceni med 150kkm in 400kkm je lahko za enak avto, istega letnika, 10k€ razlike. Baje se bo pridobilo tudi realne km za vozila iz D, A, za I pa je vprašanje. Sicer pa na lux limuzinah, ne moreš zbrisat km, samo števec lahko zamenjaš ali računalniško urediš manj km, takoj, ko se ga priključi na tovarniški računalnik pa zapoje črna skrinjica, čisto vse skrivnosti, od km, do servisnih intervalov.
hojnikb - Cene razervnih delov za lux limuzine, začnejo po 10-ih letih, kar konkretno padat, saj bi drugače zgnili po skladiščih. Prvih pet let je pa hudo, če slučajno crkne kak menjalnik, računalnik,... praviloma pa se pri teh avtih ugotovi stvarna napaka in se del zamenja brezplačno, seveda ne v SLO. Avtu namreč ne sme v 10+ letih, crknit nič pomembnega, zato so 80k€+.
Daj ne blodi neumnosti. Ravno takrat začnejo cene rezervnih delov naraščat. Prvič zato, ker se jih težje dobi(originale sploh, ker uradnim servisom ni v interesu imeti zaloge za tolk stare avte, ker vsi vedo, da če ti pri npr.15 let starem MB crkne menjalnik, ga noben normalen človek, ne bo šel menjavat in popravljat na uradni servis), drugič pa zato, ker postanejo ti avti nekako že eksotika in posledično jih je na cestah manj. In to govorimo v tem primeru o avtih 70k€+, ko so novi in tle ni nekih kopij od kopij, kot je naprimer PSA grupa, ki ima dejansko za pol njihovih vozil enake rezervne dele. Napr.če ti gre nekaj pri 1.4HDI motorju, lahko to vzameš od pežoja,citroena,morda celo kak fiat in maš rezervni del. Se pravi, imaš neko izbiro. Pri mercedesu za 70k€, te izbire ravno nimaš. Ali dobiš kos in ga fajn preplačaš ali pa...se ne voziš. Tko da, tisto tvoje nekladanje o sinovem C4 ali citroen picaso, je spet eno samo nakladanje brez nekih dokazov. Če bi pa res tolk denarja zmetal v eno tako kišto od picasoja, zakaj jo je mel tolk časa in mu nisi pomagal nabavit ene luksuzne makine iz nemčije s 300kkm+?
Valvoline ::
Narobe razmisljas, te luksuzne limuzine poberejo bolgari, turki, arabci itn, zato zginjajo s cest. Tam pa se poj njihovi tajkuni sopirijo in furajo s temi. Lux limuzine z normalnim motorjem ter prostornino in kw se kar drzijo cene ter se jih zelo hitro proda ne glede na km. Slabo se seveda prodajajo razne 4.0+ 300 konjev+ ker je registracija fajn zasoljena in majo 2x porabo. Preprost primer, npr Tuaregi 2.5tdi r5 so bili 2x drazji kot v10 5.0tdi, a6 2.0 tdi 2x drazji k v6 3.0tdi itn...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
ko bi le to veljal tut danes. 3.0 bencinar praktično karkol je konkretno dražje od zetorskega 2.0
#brezpodpisa
val46 ::
Narobe razmisljas, te luksuzne limuzine poberejo bolgari, turki, arabci itn, zato zginjajo s cest. Tam pa se poj njihovi tajkuni sopirijo in furajo s temi. Lux limuzine z normalnim motorjem ter prostornino in kw se kar drzijo cene ter se jih zelo hitro proda ne glede na km. Slabo se seveda prodajajo razne 4.0+ 300 konjev+ ker je registracija fajn zasoljena in majo 2x porabo. Preprost primer, npr Tuaregi 2.5tdi r5 so bili 2x drazji kot v10 5.0tdi, a6 2.0 tdi 2x drazji k v6 3.0tdi itn...
Na koga naj bi to letelo Valvoline? Če name in moj zapis, nima to nobene veze. Jaz pravim o cenah in problemih z dobavo rezervnih delov, ne pa celega avta.
m0LN4r ::
Posplosujes ti se bolj, ves na kaksnih cestah se vozi nemski taxi in na kaksnih se vozi recimo en posavski ali prekmurski avto?Haha, taksist, sej taksisti so znani po tem, da vozijo super vzdrževane avte. Vsi so kot novi...samo da večina ljudi se ne bi niti vsedla v tak avto, če bi vedela kaj vse je narobe z njim. Mašine delajo, tudi pri najcenejših je redko motor problem, vse drugo je bilo pa tam že zdavnaj za na odpad, samo dokler gre naprej, taksist ne bo menjal.
V DE so taksiji rumenkasto/bez barvo. Tega je verjetno mel nek trgovski potnik al podobnega. Vseeno tudi ce je bil taksi, point je da je naredo 750k, pri takih km se bo 3x liliputance razpadlo al pa 2x srednisti. Spet bom na uc ugibal, v slo so vse uvozene lux limuzine z zbitimi km, verjetno ni nobene novejsega letnika z realno manj k 300.000km. Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Jaz sem od septembra do danes naredil 4000km z enim avtom, pa luknje se niti ene nisem videl, niti vdolbine ali izbokline ali podrte bankine. Ce mi ne verjames, ti lahko posljem 2,5 urni video brezprekinjene voznje, da se sam prepricas. Potem ti pa naredim enak video od Bistrice do Brezic in nazaj do Celja mimo Laskega.
Tukaj so tudi liliputanci v as new stanju kar se podvozja tice. Gledam Polote letnik 99 in 01 tukaj pa so vsi v 2x boljsem stanju pri 20 letih in imajo 2x tolko km gor, kot moj enak v Sloveniji, ki se je 20 let gural po luknjah, vcasih taksnih, da si mislis, da ti amortizer vrtga.
Primerjajte jabke z jabkami, ce ze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Za motor ni to nič. Podvozje je pa glih tako uničeno, samo da pri 300,000 km namesto 150 kot pri cliotu. Ampak zastonj to tebi razlagat, če ne ločiš novega avta od starega. Normalni ljudje naredimo 10 do 30,000 letno, tolk zdrži vsak avto vsaj 12 do 15 let. Potem imaš pa tak avto še zmeraj lahko za drug avto. Meni avto, ki zdrži 1 mio, tudi če bi res, nič ne pomeni, ker tolk bi naredil v 40ih letih. Takrat bo pa vsak zastarel. Kolk sem jaz videl audije a6, mercedese e in podobne, so pri 400,000 precej zmatrani. Lahko se jih porihta, ampak to ni poceni. Mašine pa niso problem niti pri dacijah. Tudi dacije, celo na plin, naredijo brez problema 600,000 km in čez. Samo kaj to nam pomeni.
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
Moj sodelavec dela na terenu po celi Nemciji to pomeni ca. ko mi je kazal, med 1000-2000km na _teden_ in to z Oplom na dizel in ko je na AC ima pedal stinjen do podna. Okolica Berlin-Frankfurt-München je stalnica.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Ga prpeljes v slo in prodas z magicnih 150-200k na stevcu. Bo kdo opazil?
Tempting...
Mislm ljudje. Če je bil sposoben narest 750 tisoč kilometrov... al je avtomobil tako dober, ali gazda zna čuvat ali pa oboje. Ta avto s ceno več nima kam past. Fuck it to bi še jaz riziko vzel če bi se mi dalo s tem zajebavat. Mogoče bom nekaj takega probal ko bo potreba po še enem.
Lažje bi spal s temle kot pa preplačanim z vprašljivimi kilometri. Vsaj nekaj je gotovo. Preplačal ga nisi. Če ga po delih prodaš dalje, nisi izgubil skoraj nič.
Zdaj pa, da ce bo nekdo delal po 2000km na teden po Slovenskih cestah, kaksno pa je lahko nevem kaksen avto, definitivno bo razmajen do amena. Prinas rabis za tak podvig visji in najmehkejsi avto z mehkimi gumami, drugace no way.
Na Mobile.de se lahko isce tudi glede na km, je kr nekaj mlinckov od polota z 1.2 in 1.4 z preko 500.000km in se prodajajo brez problema, ampak seveda to so pendlerji, torej 200km ravne avtoceste dnevno, ne pa zagorskih ovinkov. Edino kaj se trosi tu je zadnja prestava in gume.Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Za motor ni to nič. Podvozje je pa glih tako uničeno, samo da pri 300,000 km namesto 150 kot pri cliotu. Ampak zastonj to tebi razlagat, če ne ločiš novega avta od starega. Normalni ljudje naredimo 10 do 30,000 letno, tolk zdrži vsak avto vsaj 12 do 15 let. Potem imaš pa tak avto še zmeraj lahko za drug avto. Meni avto, ki zdrži 1 mio, tudi če bi res, nič ne pomeni, ker tolk bi naredil v 40ih letih. Takrat bo pa vsak zastarel. Kolk sem jaz videl audije a6, mercedese e in podobne, so pri 400,000 precej zmatrani. Lahko se jih porihta, ampak to ni poceni. Mašine pa niso problem niti pri dacijah. Tudi dacije, celo na plin, naredijo brez problema 600,000 km in čez. Samo kaj to nam pomeni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Twixz ::
Sam jst nekaj ne razumem, šel sem za foro gledat na porscheinterauto, prilagam link kateri avto LINK piše da pri financiranju plačaš 12.670€.
Polog je po želji, recimo 30% kot je nastavljen 3.801€
Obrok na 7 let je 133,86€, kar nanese skupaj 11.244€
To je vse skupaj 15.044€.
Kako se lahko potem splača na leasing jemat, tako kot berem po marsikaterem forumu zadnje čase?
Polog je po želji, recimo 30% kot je nastavljen 3.801€
Obrok na 7 let je 133,86€, kar nanese skupaj 11.244€
To je vse skupaj 15.044€.
Kako se lahko potem splača na leasing jemat, tako kot berem po marsikaterem forumu zadnje čase?
hojnikb ::
1700e preplacas v 7 letih. Ce startas z 0 bonusa, to notr spravis pr popustu na kasko :)
nobeno financiranje ni zastonj, se pa nekateri bolj splacajo kot drugih, odvisno od situacije.
nobeno financiranje ni zastonj, se pa nekateri bolj splacajo kot drugih, odvisno od situacije.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
bobiii16 ::
m0LN4r ::
Sam jst nekaj ne razumem, šel sem za foro gledat na porscheinterauto, prilagam link kateri avto LINK piše da pri financiranju plačaš 12.670€.Tega sigurno noben ni rekel, da se dobesedno splaca, ampak je veliko udobneje za vecino familij iz mesca v mesec manjsa obremenitev, kot na enkrat dati nevem 10-50 jurjev.
Polog je po želji, recimo 30% kot je nastavljen 3.801€
Obrok na 7 let je 133,86€, kar nanese skupaj 11.244€
To je vse skupaj 15.044€.
Kako se lahko potem splača na leasing jemat, tako kot berem po marsikaterem forumu zadnje čase?
Enako velja za hiso, stanovanje, you name it.
Tistih 1700 evrov se slisi veliko naenkrat, ampak marsikdo nima dandanes poerbane bajte od starsev, mama hotela in poerbano penzijo od dedka.
Seveda sem pa tudi pozabil omeniti tiste, ki lazejo spotnimi stroski povrh vsega tega in imas bencin ter obresti vec kot pokrite.
Splaca se ziher ne, mene bolj cudi to, da v Sloveniji Lizing/Financiranje funkcionira pri 3-4 vecjih obrestih, kot v tujini. To je bolj zanimivo.
Moja sodelavka potrebuje avto, da pride v sluzbo in po opravkih, ima 21 let, nima glih visoke place, zivi sama v najemnini, od kod naj ima 10 jurjev na racunu za nabavit avto takoj?
Zdaj je pa dobila prakticno malo rabljen avto z garancijo in 0% obresti z 1000eur pologa. Za avto+zavarovanje placuje 150.-Eur mesecno in se lahko ze danes vozi srecno na siht, cez 5 let pa ima avto odplacan in lahko danes iz mesca v mesca se kaj privarcuje za kaj drugega.
Ma sej vseeno. Vsak si naj sam splanira, kako mu je bolj udobno in koliko ga to udobje stane in ce mu je to vredno. Jaz sem se navelical popravljanja in sraufanja, kot marsikdo v stanovanju v mestu pa te opcije clovek prakticno niti nima. Da bi pa cas zrtvoval za to pa mi vec ne pade na misel, rajsi delam nekaj drugega ali pa pocivam.
Zato se marsikdo z 2000eur karjolo noce fijakat naokoli, pa je lahko limuzina za miljon iz druge svetovne vojne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
0% obresti za kredo ne obstajajo. To samo pomeni, da si obresti placal z visjo ceno avta.
#brezpodpisa
Motion ::
Sam jst nekaj ne razumem, šel sem za foro gledat na porscheinterauto, prilagam link kateri avto LINK piše da pri financiranju plačaš 12.670€.
Polog je po želji, recimo 30% kot je nastavljen 3.801€
Obrok na 7 let je 133,86€, kar nanese skupaj 11.244€
To je vse skupaj 15.044€.
Kako se lahko potem splača na leasing jemat, tako kot berem po marsikaterem forumu zadnje čase?
Pod določenimi pogoji se.
Men so dali na nov avto 1k popusta če sem vzel na lising. Ob 50% pologu in 3 letnim odplačevanjem sem ga preplačal za 100e. Tistih 100e mi nepomeni nič v 3 letin, lahko pa sem 10k od avta porabil za stanovanje ki sem si ga urejal takrat.
m0LN4r ::
0% obresti za kredo ne obstajajo. To samo pomeni, da si obresti placal z visjo ceno avta.Ni res, obresti prevzame banka v zameno, da avtohisa dobi podatke o kupcu. Recimo prinas imas izbiro, recimo, da imas ze v roki ponudbo, da kupis takoj na kesh za 9000eur, pol pa zajamras za kredit sele po tistem in bo se vedno 9000.
Zdaj pa pride druga fora. Recimo izberes standard banko, te prosijo 3,99% - ce izberes namesto Targobank, recimo Santander, ampak tega ti ne bodo na glas povedal dobis 2,99% imas pa se "KfZ Kredit Bank" tle imam jaz z 3,99% ker zaradi korone je to bila edina banka, ki je to dala v tem casu tudi za lockdown zaposlene, ki so doma.
Pri Volkswagen Bank imas 1,99%
Pac v Nemciji, ti kupis avto, kredit za to vsoto pa vzames pri XYZ Banki, nekatere imajo vcasih celo akcijo za 0% ker odpiras pri njih racun. Dostikrat pa ima VW/Audi za Jahreswagen standardno 0% ze skoraj 10 let.
V nasi IT trgovini imamo tudi 0%, ce si stalna stranka, edino reklame dobis na Mail, to je edini catch. Smo pa imeli tudi 5 let 0%, ko smo imeli kooperacijo z eno drugo Banko, ki je iskala stranke.
PS: Financiranje se tu ne dela direkt pri avtohisi. Lahko gres do bilokatere Banke in prosis za avtokredit za vsoto XY in ker je tu konkurence, kot dreka gres na online primerjave, si sprintas 3 ponudbe pol pa se gres kregat, kdo ti da manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Twixz ::
Ah, tako je torej to. Torej sem jaz vse skupaj mal preveč posploševal in mislil da se v osnovi vsak avto splača kupit na leasing.
Sam razn Car Commerce, Avtohiše Slak, Porsche Interauto in Avto Jarc ne poznam kake zaupanja vredne avtohiše.
Bom pa predlagal kolegu da naj pršpara vsaj do regresa par jurjev (če mu shodi) pa pol ma za polog in vzame na obroke. Sicer ima 300€ na mesec obrok kredita še do konca leta 2023 ampak mu še ostane. Itak če bi zdaj na tej "neuničljivi" mašini dal na obroke koliko je zmetal notri bi hitro bil na kakih 50€ na mesec.
Če pa vzame s 3 jurje pologa pa na obroke 7 let recimo 70€ na mesec je to 9 jurjev za avto, kar bi mu pa znalo shodit. Je pa star 24, pa itak je za kredit se že kregal in je vlaufan kar se tega tiče.
Sam razn Car Commerce, Avtohiše Slak, Porsche Interauto in Avto Jarc ne poznam kake zaupanja vredne avtohiše.
Bom pa predlagal kolegu da naj pršpara vsaj do regresa par jurjev (če mu shodi) pa pol ma za polog in vzame na obroke. Sicer ima 300€ na mesec obrok kredita še do konca leta 2023 ampak mu še ostane. Itak če bi zdaj na tej "neuničljivi" mašini dal na obroke koliko je zmetal notri bi hitro bil na kakih 50€ na mesec.
Če pa vzame s 3 jurje pologa pa na obroke 7 let recimo 70€ na mesec je to 9 jurjev za avto, kar bi mu pa znalo shodit. Je pa star 24, pa itak je za kredit se že kregal in je vlaufan kar se tega tiče.
;-) ::
hojnikb - Cene razervnih delov za lux limuzine, začnejo po 10-ih letih, kar konkretno padat, saj bi drugače zgnili po skladiščih. Prvih pet let je pa hudo, če slučajno crkne kak menjalnik, računalnik,... praviloma pa se pri teh avtih ugotovi stvarna napaka in se del zamenja brezplačno, seveda ne v SLO. Avtu namreč ne sme v 10+ letih, crknit nič pomembnega, zato so 80k€+.
Padajo že cene... Ponaredkom... Še vedno pa neboš prišel cenovno na raven francozov, ko bo crknal kej večjega, ponaredki or not.
Tako je rezervni deli stanje skoraj celo dobo avtomobila isto, razen ponaredki.
Ah, tako je torej to. Torej sem jaz vse skupaj mal preveč posploševal in mislil da se v osnovi vsak avto splača kupit na leasing.
Sam razn Car Commerce, Avtohiše Slak, Porsche Interauto in Avto Jarc ne poznam kake zaupanja vredne avtohiše.
Bom pa predlagal kolegu da naj pršpara vsaj do regresa par jurjev (če mu shodi) pa pol ma za polog in vzame na obroke. Sicer ima 300€ na mesec obrok kredita še do konca leta 2023 ampak mu še ostane. Itak če bi zdaj na tej "neuničljivi" mašini dal na obroke koliko je zmetal notri bi hitro bil na kakih 50€ na mesec.
Če pa vzame s 3 jurje pologa pa na obroke 7 let recimo 70€ na mesec je to 9 jurjev za avto, kar bi mu pa znalo shodit. Je pa star 24, pa itak je za kredit se že kregal in je vlaufan kar se tega tiče.
Avto Jarc ni zaupanja vredna avtohiša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
hojnikb ::
nobena avtohisa ni zaupanja vredna, to je kot da bi macku zaupal meso, da ga pazi. Je lahk drugacne barve ali mjavka drgac, ampak stos je enak.
Kupis avto, ne avtohise.
Kupis avto, ne avtohise.
#brezpodpisa
;-) ::
Seveda se strinjam, jaz imam nek algoritem, vedno gledam da ima avto 350.000 + na števcu in sedaj se še nisem opekel, razen pri Renaultu s 100.000 na števcu, vse ostalo vozimo limo, karavane nad 50.000 cena novega vozila s 350.000+ km in nikoli težav.
Se pa pri klasično nategunskih avtohišah prej opečeš-Jarc.
Se pa pri klasično nategunskih avtohišah prej opečeš-Jarc.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27774 (5278) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20565 (15342) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19520 (16374) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25638 (20063) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31062 (26289) | Heavy |