Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
Valvoline ::
Je razlika med samimi generacijami avtov. npr passat do 2004 je max odporen proti rjavenju, novejsi pasat 2005-2010 rjavi podobno k jugec. Golf 3 je bil zanic, 4kica pa top. Audiji so vsi pocinkani (razen mogoce a3, ta ni), a8 je cel iz aluminija, a2 je zacuda tudi aluminski, te karoserije bodo lahko zdrzale 50+ let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raptor F16 ::
Je razlika med samimi generacijami avtov. npr passat do 2004 je max odporen proti rjavenju, novejsi pasat 2005-2010 rjavi podobno k jugec. Golf 3 je bil zanic, 4kica pa top. Audiji so vsi pocinkani (razen mogoce a3, ta ni), a8 je cel iz aluminija, a2 je zacuda tudi aluminski, te karoserije bodo lahko zdrzale 50+ let.
Aluminij tudi ni tako super kot se sliši. Sol ga bolj prizadane. Pri jeklu sicer sol ionsko pospešuje oksidacijo, aluminij pa dobesedno razžira.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
matobeli ::
nwm no, mk2 cliotov mas na nasih cestah se ogromno. vrzi kamen v katerokol smer, pa bos enga zadel.
To da imate štajerci vsak dva parkirana na dvorišču še ne pomeni da so na cesti
Na gorenjskem prej srečaš civica 6. gen kot pa cliota 2, pa so jih delal 5let od 95 do 00.
Cliote 2, s storio vred, pa od 98 do 12.
Lahko da jih je v vzodni sloveniji več, glede na to da so jih delali v Novem mestu.
Cliota I pa nisem videl že dolgo (90-98).
hojnikb ::
nwm no, vozim se po celi sloveniji in teh avtov vidim vsepovsod polno, se vedno.
mal prevec si pozorn na te civice, ocitno. MK2 je ze tako pogost avto, da se zliva z okolico in ga niti ne vidis ;)
mal prevec si pozorn na te civice, ocitno. MK2 je ze tako pogost avto, da se zliva z okolico in ga niti ne vidis ;)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Valvoline ::
Trdozivi so ti clioti, k scurke ja :) Un zadni model storia je vsaj kar se plocevine tice vredu zrihtan, nena rjavijo kot so zgodnji modeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
facepalm ::
nwm no, vozim se po celi sloveniji in teh avtov vidim vsepovsod polno, se vedno.
mal prevec si pozorn na te civice, ocitno. MK2 je ze tako pogost avto, da se zliva z okolico in ga niti ne vidis ;)
Tudi meni se zdi, da je na civice zgolj pozoren. Tudi jaz sem, pa jih je zadnja leta vedno manj. Cliotov 2 pa je malo morje. Verjetno najbolj pogost avto v okolici.
Cliotov 1 pa ni vec toliko v obtoku, ker jih vozijo vecinoma le se ljubitelji in prvi lastniki. 2. generacija je namrec tako dostopna, da nima smisla voziti prvo generacijo. Druga pa se dobro drzi, ker je tretja nekoliko nezazeljena/nezanimiva. Verjetno zaradi dodatne teze.
matobeli ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke, sploh pa na cliote ker komaj čakam da izginejo.
Pa še živim v mestu in imam možnost opazovati parkirišča.
Nisem pa nikoli imel civica in ga tudi ne bom imel. Je zgolj avto ki je bil precej uspešno prodajan enaki ciljni publiki kot clio.
Zgleda pa da jih je na vzhodu bistveno več kot na sz in osrednji slo.
Pa še živim v mestu in imam možnost opazovati parkirišča.
Nisem pa nikoli imel civica in ga tudi ne bom imel. Je zgolj avto ki je bil precej uspešno prodajan enaki ciljni publiki kot clio.
Zgleda pa da jih je na vzhodu bistveno več kot na sz in osrednji slo.
facepalm ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke, sploh pa na cliote ker komaj čakam da izginejo.
Pa še živim v mestu in imam možnost opazovati parkirišča.
Nisem pa nikoli imel civica in ga tudi ne bom imel. Je zgolj avto ki je bil precej uspešno prodajan enaki ciljni publiki kot clio.
Zgleda pa da jih je na vzhodu bistveno več kot na sz in osrednji slo.
A ni civic v rangu golfa/megana, tako po velikosti kot po ceni? Cliote so kupovali/kupujejo vsi, ki zelijo cim vec za cim manj denarja, hence je najbolje prodajan model pri nas. Bi rekel, da je civic bolj konkuriral meganu.
Raptor F16 ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke, sploh pa na cliote ker komaj čakam da izginejo.
Pa še živim v mestu in imam možnost opazovati parkirišča.
Nisem pa nikoli imel civica in ga tudi ne bom imel. Je zgolj avto ki je bil precej uspešno prodajan enaki ciljni publiki kot clio.
Zgleda pa da jih je na vzhodu bistveno več kot na sz in osrednji slo.
A ni civic v rangu golfa/megana, tako po velikosti kot po ceni? Cliote so kupovali/kupujejo vsi, ki zelijo cim vec za cim manj denarja, hence je najbolje prodajan model pri nas. Bi rekel, da je civic bolj konkuriral meganu.
Poglej koliko se jih vozi po cesti in potem povej če lahko rečeš da ta avto "konkurira" ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
solatko ::
Že 40 let za moj vozni park, skrbi odličen preprodajalec vozil. Po poklicu avtomehanik, izbira avte po celi EU in jih z lepim dobičkom prodaja po SLO. Pri cca 30 avtih, ki mi jih je nabavil, se še niti enkrat ni zajebal, večina jih je bilo po par letih prodanih za enak ali višji znesek (v določenih obdobjih sem imel 4 vozila). Letno sem delal med 70-100kkm in vam povem, da je rabljeno vozilo, ki ga kupiš za realno ceno 20k€, še vedno boljše, kot kateri koli avto srednjega razreda v avtosalonih. Seveda je razlika med novim in rabljenim avtomobilom, vendar težko vidiš razlike, saj avto za 60-100k€ le redko držiš v rokah, ko pa primerjaš z raznimi golfi, opelicami, renoji,.... imaš pa v rokah še vedno vozilo, ki je svetlobna leta pre temi novimi jajčki. Ko si 8-12 ur na cesti, je še kako važno, da imaš udoben in delujoč voz. Če greš dvakrat na dan v MS in od tam v KP, nato pa še v NM, moreš bit v fotelju dnevne sobe in to včja vozila nudijo.
Kakšna nova Dacia, Renault, Citroen,... za tak denar dobiš pri dobrih prodajalcih v EU, pet let star avto, z garancijo, z vso možno dodatno opremo, katerega nabavna cena je bila 70k€+, z 300kkm, narejenih po AB, kar je podobno, kot če pri nas dobiš vozilo s 100kkm, voženega po naših kolotekih.
Seveda se sam nikoli nebi spravil kupovat takih vozil, ker se ne spoznam na vse pomanjkljivosti, ki se lahko pokažejo, raje pokličem kolega na kavico in mu povem, da v 6-ih mesecih rabim drug avto in prodam starega.
Kakšna nova Dacia, Renault, Citroen,... za tak denar dobiš pri dobrih prodajalcih v EU, pet let star avto, z garancijo, z vso možno dodatno opremo, katerega nabavna cena je bila 70k€+, z 300kkm, narejenih po AB, kar je podobno, kot če pri nas dobiš vozilo s 100kkm, voženega po naših kolotekih.
Seveda se sam nikoli nebi spravil kupovat takih vozil, ker se ne spoznam na vse pomanjkljivosti, ki se lahko pokažejo, raje pokličem kolega na kavico in mu povem, da v 6-ih mesecih rabim drug avto in prodam starega.
Delo krepa človeka
donvito ::
Že 40 let za moj vozni park, skrbi odličen preprodajalec vozil. Po poklicu avtomehanik, izbira avte po celi EU in jih z lepim dobičkom prodaja po SLO. Pri cca 30 avtih, ki mi jih je nabavil, se še niti enkrat ni zajebal, večina jih je bilo po par letih prodanih za enak ali višji znesek (v določenih obdobjih sem imel 4 vozila). Letno sem delal med 70-100kkm in vam povem, da je rabljeno vozilo, ki ga kupiš za realno ceno 20k€, še vedno boljše, kot kateri koli avto srednjega razreda v avtosalonih. Seveda je razlika med novim in rabljenim avtomobilom, vendar težko vidiš razlike, saj avto za 60-100k€ le redko držiš v rokah, ko pa primerjaš z raznimi golfi, opelicami, renoji,.... imaš pa v rokah še vedno vozilo, ki je svetlobna leta pre temi novimi jajčki. Ko si 8-12 ur na cesti, je še kako važno, da imaš udoben in delujoč voz. Če greš dvakrat na dan v MS in od tam v KP, nato pa še v NM, moreš bit v fotelju dnevne sobe in to včja vozila nudijo.
Kakšna nova Dacia, Renault, Citroen,... za tak denar dobiš pri dobrih prodajalcih v EU, pet let star avto, z garancijo, z vso možno dodatno opremo, katerega nabavna cena je bila 70k€+, z 300kkm, narejenih po AB, kar je podobno, kot če pri nas dobiš vozilo s 100kkm, voženega po naših kolotekih.
Seveda se sam nikoli nebi spravil kupovat takih vozil, ker se ne spoznam na vse pomanjkljivosti, ki se lahko pokažejo, raje pokličem kolega na kavico in mu povem, da v 6-ih mesecih rabim drug avto in prodam starega.
On ne, si se pa očitno ti, če si jih moral menjati kot gate. Verjamem pa, da ti jih je prodajal z lepim dobičkom.
(v določenih obdobjih sem imel 4 vozila)lepo si tole vpel zraven, ker si skužil, da kupljeni avti in prodaja teh na par let, in leta, kar skrbi za tvoj vozni park ne grejo skupaj.
Nakladaš, da kar glava peče.
matobeli ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke, sploh pa na cliote ker komaj čakam da izginejo.
Pa še živim v mestu in imam možnost opazovati parkirišča.
Nisem pa nikoli imel civica in ga tudi ne bom imel. Je zgolj avto ki je bil precej uspešno prodajan enaki ciljni publiki kot clio.
Zgleda pa da jih je na vzhodu bistveno več kot na sz in osrednji slo.
A ni civic v rangu golfa/megana, tako po velikosti kot po ceni? Cliote so kupovali/kupujejo vsi, ki zelijo cim vec za cim manj denarja, hence je najbolje prodajan model pri nas. Bi rekel, da je civic bolj konkuriral meganu.
Ma napol, HB je par cm večji od cliota II, in tudi opremljen kot avto takega razreda. Mogoče je bila limuzinska verzija bolj proti meganu usmerjena. So imel pa precej nivojev opreme in različnih (bencinskih) mašin tako da načeloma je lahko konkuriral cliotu in meganu.
Ampak večina je bila HB z osnovnim 1.4 motorjem.
Cenovno se sicer ne spomnem kako so bili pozicionirani najcenejši, ampak bi si upal trdit da je bil civic nekje med cliom in meganom, lahko celo bolj proti cliotu, kar bi razložilo priljubljenost.
Je pa seveda jasno da prodajne številke ne morjo bit blizu cliotu, sej faking delamo cliote.
solatko ::
donvito - Ko narediš z enim avtom 150kkm+, se ga počasi naveličaš, če prav ni nič narobe z njim, vsaj jaz sem tak. Avti so se dobro prodali, ker so bili kupljeni za realno vrednost po evtotaxu. Ne vem, kaj ti ne gre, dober kolega, jaz mu rihtam računalnike, on meni avte (nakup, za servisiranje imem drugega majstra, tudi že več, kot 30 let, prej je to rihtal njegov fotr). Ima toliko klientov, da mu ni bilo treba služit na meni, je pa verjetno zaslužil, ko je moj avto prodal naprej, to pa me ne zanima.
Vsi avti so bili z vsemi podatki o vzdževanju, z računalniškimi izpiski napak, realnimi km,......
Avte smo vsakodnevno uporabljali 3.-je.
matobeli - Renaulte delajo kupci, saj pri novem modelu, poštimajo samo tisto, na kar imajo kupci pripombe ali se večkrat kvari. To so imeli celo v reklamnem sloganu, samo kupci niso zsstopil, kaj to pravzaprav pomeni.
Vsi avti so bili z vsemi podatki o vzdževanju, z računalniškimi izpiski napak, realnimi km,......
Avte smo vsakodnevno uporabljali 3.-je.
matobeli - Renaulte delajo kupci, saj pri novem modelu, poštimajo samo tisto, na kar imajo kupci pripombe ali se večkrat kvari. To so imeli celo v reklamnem sloganu, samo kupci niso zsstopil, kaj to pravzaprav pomeni.
Delo krepa človeka
val46 ::
Ma dobro da ti solatko vse to zastopiš. Kaj, od kar ni tvojega priljubljenega topica(talenti na slo cestah), boš začel nabijat v vseh ostalih temah o avtomobilih? In pametovat, da si najboljši, največji in oh in sploh? Ti povem samo eno stvar(v kolikor tvoja zgodba o nabavi avtomobilov drži), Če si ti kupil avto s 300kkm in ga potem vozil kot praviš najmanj 150kkm,raje kak km več, pol je tak avto mel 450kkm. Sploh me ne zanima kolk je bil ohranjen, keri avto je to bil in kako je bil vzdrževan. V sloveniji takega avta prodal ne boš. Razen če ga šenkaš nekomu ali pa če zbiješ kilometre. Slovenci s(m)o pa taki, da je poleg letnika in cene, tretja najpomebnejša stvar ki nas zanima, št.prevoženih km. In ja, pri takih km, pa ni pomebna znamka avtomobila, bo vsakemu zasvetla rdeča luč v očeh. Ker pri teh km, je malo avtomobilov, kjer ne bo kmalu, če že ni bla delana generalna na vrsti, da o raznih pumpah, turbinah, niti ne govorim. Pol je še podvozje, amortizacija, razni zglobi itd. In zdaj, če trdiš, da si ti vse to delal in menjaval v teh rečmo dveh letih, ko si imel ta avto, pol si mel stroškov z njim, da glava peče, če pa nisi, pol bo to čakalo naslednjega kupca kaj kmalu. In ja, glede na to, da govoriš o avtomobilih višjega cenovnega razreda, niso to servisna popravila v rangu 200€. Z enim cliotom pa s takim budgetom, menjaš pol avta lahko. Zdaj veš zakaj ljudje kupujejo raje cliote in podobno, ker če se kaj pokvari, ne rabiš jemat kredita na 5 let, da ga lahko poservisiraš.
matobeli ::
Sej ni rekel da njegov diler ni prodal avta naprej z pol manj km na števcu.
BTW, diski v cliotu so 3eur cenejši od diskov v pasatu, olja je sicer 1l več, ampak to je skupaj z diski za dva kebaba večji strošek.
Dober avto, če si prvi lastnik.
BTW, diski v cliotu so 3eur cenejši od diskov v pasatu, olja je sicer 1l več, ampak to je skupaj z diski za dva kebaba večji strošek.
kaksno mnenje imate o Golfu mk7 GTI?
Dober avto, če si prvi lastnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
facepalm ::
Sej ni rekel da njegov diler ni prodal avta naprej z pol manj km na števcu.
BTW, diski v cliotu so 3eur cenejši od diskov v pasatu, olja je sicer 1l več, ampak to je skupaj z diski za dva kebaba večji strošek.
Aftermarket diski, vprasljive kakovosti ali original? Kako lahko posplosis diske na model vozila? Passat predvidevam da ima vsaj 4 razlicne vrste diskov, Clio (2), pa vsaj 3. Ali je vseeno, ce je Passat TDI ali R36, Clio pa Storia ali RS?
matobeli ::
Glejmo po deležu v prometu in bomo najbolj zadeli.
OEM ali aftermarket? Seveda gledamo povprečje aftermarket proizvajalcev ki imajo v ponudbi diske za oba avta. Komot "aftermarket" proizvajalca ki izdeluje OEM.
OEM ali aftermarket? Seveda gledamo povprečje aftermarket proizvajalcev ki imajo v ponudbi diske za oba avta. Komot "aftermarket" proizvajalca ki izdeluje OEM.
val46 ::
BTW motobeli, tisto s prevrtenimi km mi je jasno, sam on trdi, da so vsi izpiski servisu bili, pa točni km pa ne vem še kaj ;) Tolk o tem. Kar se pa diskov tiče, nisem nobenih diskov omenjal prvo kot prvo, poleg tega, dvomim da je solatko govoril o pasatih(če se že hvali o avtih ranga 70k€+). To je govora najmanj o mercedesih S clase, audi 8,bmw 7 in podobna vozila. Če se menimo o nekih "navadnih" verzijah avtomobilov, ne kakih M bmw, S audi ali AMG mercedesih. Za 70tisoč eurov bi pasata kupil z vso opremo novega v trgovini, pa še bi mu enih dobrih 20 tisoč ostalo na računu. Tako da, če govorimo o takem rangu, pejdi za taka vozila gledat malo rezervne dele, napram enemu cliotu in boš hitro videl razlike.
val46 ::
In še enkrat, ne zanimajo me stvari kot je zavorni disk ali ploščice, niti koliko l olja gre v kater motor, ker to je vse potrošni material. Govorim o primerih, da ima avto 300000km+ in o nepotrošnem materialu, ki se bo po veliki verjetnosti kvaril pri takih km, če se še ni. Da o kakih karoserijskih delih niti ne govorim. Sem lih za foro šel gledat luč za cliota 2004 letnik, proti luči za audi a8 2004 letnik. Clio, med 30 in 50€, audi od 450€ dalje. En žaromet! In naš solatko je vedno trdil da nima nobenega avta nikdar zavarovanega kasko? Se pravi, vedno ima avte v rangu 70k€+, nikoli kasko??? Dosti si upa ta fant. Sam eno srno da nekje nabije s takim avtom, ma takoj za 5k€ škode. Pri enem cliotu za 5k€ kupiš še dva cliota. Pri enem takem audiju pa obe sprednji luči, morda odbijač in haubo in si že na 5000 :)
matobeli ::
ko je on dobil avto je bil že lahko s papirji, ko ga je prodal pa zih ne
Luči so pri a8 res drage, če pogledaš S klaso 2005 pa pridejo sam še 175eur+
Je pa napisal da tudi iz rabljenih dobiva dele, kar bi tudi pri audiju šlo skoz za 100eur.
Ni pa nujno da je sploh menjal. Tud men srna ni razbila luči. Čist možno je da se tudi zabil ni. Ni pa to pravilo.
Načeloma je res tako da če se spoznaš, oziroma se nekdo drug namesto tebe, dobiš lahko vse bistveno ceneje. Kdaj kakšen avto ali PC na rezervo vzameš če je dobra cena pa je rešeno.
Tud moj avto je bil v rangu 30k, ko je bil nov...
Luči so pri a8 res drage, če pogledaš S klaso 2005 pa pridejo sam še 175eur+
Je pa napisal da tudi iz rabljenih dobiva dele, kar bi tudi pri audiju šlo skoz za 100eur.
Ni pa nujno da je sploh menjal. Tud men srna ni razbila luči. Čist možno je da se tudi zabil ni. Ni pa to pravilo.
Načeloma je res tako da če se spoznaš, oziroma se nekdo drug namesto tebe, dobiš lahko vse bistveno ceneje. Kdaj kakšen avto ali PC na rezervo vzameš če je dobra cena pa je rešeno.
Tud moj avto je bil v rangu 30k, ko je bil nov...
val46 ::
Ja, sam ena je rang okrog 30k, drugo pa rang 70k+, upam da to razumeš. Sicer pa, ni se treba zdej osredotočit direkt na karoserijske dele in srnjad, to sm napisal samo za primerjavo. Pa tudi bolj me "skrbi" tistih 300kkm+ in raznih delom na samem motorju za menjavo in popravilo. In prosim, ne mi rečt, da je recimo turbina pri S klasi ali pri A8 cenovno enaka kot pri enem cliotu, če jo ta sploh ima. Al pa kaka glava motorja, ventili, ali kaj podobnega. Te stvari, pri 5 let starem avtu vrednosti tipa 70k€+ verjetno da ne bo dajal not rabljeno. Že zato,ker se take stvari težko dobi. No, saj karoserijske dele za tak avto tudi precej težje dobiš, kot za enega cliota ali golfa, ki jih ima vsak odpad. Če si se že osredotočil na tisto luč, ki sem jo podal v prejšnem sporočilu, poskusi najdt na enem od odpadov ali privat v sloveniji za clio 2004 letnik, ali pa za A8 2004 ali kot ti praviš, za S klaso 2005. Katero misliš da boš dobil prej?
Utk ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke
Če te bi res zanimali, ne bi klaftal takih neumnosti:
Na gorenjskem prej srečaš civica 6. gen kot pa cliota 2, pa so jih delal 5let od 95 do 00.
bi si upal trdit da je bil civic nekje med cliom in meganom, lahko celo bolj proti cliotu, kar bi razložilo priljubljenost.
m0LN4r ::
kaksno mnenje imate o Golfu mk7 GTI?Konkretneje? 7 al 7,5? Normalen ali Performance ali TCR? Edini dober GTI je TCR, ostali so dokaj druzinski. Je pa GTI zelo fino narjena zadeva za svoj dnar, prakticno so ostali konkurenti slabsi, boljsi konkurenti pa drazji. Odvisno zakaj kaj kupujes na prvem mestu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
matobeli ::
Ker me stari avto zanimajo sem pozoren na praktično vse znamke
Če te bi res zanimali, ne bi klaftal takih neumnosti:
Na gorenjskem prej srečaš civica 6. gen kot pa cliota 2, pa so jih delal 5let od 95 do 00.
bi si upal trdit da je bil civic nekje med cliom in meganom, lahko celo bolj proti cliotu, kar bi razložilo priljubljenost.
Že čakam da postrežeš z več kot enovrstičnico.
hojnikb ::
civic vs clio te generacije je sigurno 20:1, kar se tice se registriranih...
#brezpodpisa
matobeli ::
Kar čakaj. Take neumnosti si ne zaslužijo kaj več.
To je že bolje, sva že na dvovrstičnicah.
Še malo pa se boš nehal kregat z "mojim mnenjem"
Pa ne da je Clio simbol tudi vaše družine in jemlješ vse skupaj tako zelo osebno? Kako že gre, deda ga je kupil, naredil 10kkm v 5letih, pol ga je vzel fotr za do zidanice in ko je bil res že gara ga je dobil sin kot svoj prvi avto, z rosnimi 80kkm je bil praktično nov avto!
Civic gen 6. Vs clio 2, 20:1? Mogoce na Japonskem:)
Pa ja ni na japonskem (bilo) več tisoč cliotov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
hojnikb ::
Civic gen 6. Vs clio 2, 20:1? Mogoce na Japonskem:)
jaja 1:20, my mistake :) Clio sploh nwm ce se je kdaj prodajal v JDM.
#brezpodpisa
facepalm ::
Verjetno se res ni;) verjamem pa da si je kaksen enthuziast importal kakega V6 ali RS ;)
matobeli ::
Če so bli Clioti v UK je verjetno tud kakšen navaden clio našel pot tudi na JP. Ne da jim sicer lih manjka majhnih in srednje majhnih avtkov ;)
hojnikb ::
v dolocenih drzavah mas restrikcije kaj in kdaj lahko kaj uvozis. US ma 25 year rule za avte, ki se niso prodajal pri njih.
#brezpodpisa
Utk ::
Pa ne da je Clio simbol tudi vaše družine in jemlješ vse skupaj tako zelo osebno? Kako že gre, deda ga je kupil, naredil 10kkm v 5letih, pol ga je vzel fotr za do zidanice in ko je bil res že gara ga je dobil sin kot svoj prvi avto, z rosnimi 80kkm je bil praktično nov avto!
Am, da, imamo tudi cliota 2, od novega, za cement vozit je odličen. Ampak ne vem zakaj bi bil užaljen, če z njim primerjaš civica. V bistvu je ravno obratno. Ne vem kako moreš primerjat civica s cliotom, če je pa civic 30 centi daljši (tist letnik) in je daljši tudi od takrat aktualnega golfa. Japonci pa tudi nikoli niso bili poceni. Katerih je več na cesti je pa itak jasno vsakemu, ki zna štet do 5. Več civicov boš pa že težko naštel.
m0LN4r ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
matobeli ::
Zadnje pol ure gledam skoz okno na glavno cesto in pijem kofe, res je, cliotov je več. Od cca 300 avtov sta bila dva, en mk3 in ene 3 mk4, od tega en mk2 dostavnik od picerije. Civicov mk6 0.
Res je obojih ogromno, praktično valjajo se povsod.
Težko bi pa rekel kerih je največ ker je res zelo pisano. Pomojem bi Octavia mk2/mk3 vodila.
Mal Trivije:
Renault Lutecia, JDM Clio, torej jih je nekaj!
Res je obojih ogromno, praktično valjajo se povsod.
Težko bi pa rekel kerih je največ ker je res zelo pisano. Pomojem bi Octavia mk2/mk3 vodila.
Mal Trivije:
Renault Lutecia, JDM Clio, torej jih je nekaj!
Utk ::
Clio je v zadnjih 30 letih odkar obstaja sigurno vsaj 25 let na prvem, in vseh 30 izmed prvih 3. mestih po prodajanosti. Ti pa zdaj neke civice, ki so praktično eksotika, ven vlečeš.
matobeli ::
Očitno je to precej vezano na pokrajino.
Tudi nobenega ne poznam ki dela v Revozu. No, pa nobenega ki dela v Savi. Od renojev na cesti je največ še kombijev in tovornjakov.
Tudi nobenega ne poznam ki dela v Revozu. No, pa nobenega ki dela v Savi. Od renojev na cesti je največ še kombijev in tovornjakov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
facepalm ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
Dvomim, da ima to tak vpliv. Jaz sploh vedel nisem, kje jih izdelujejo, ko sem kupil prvega. Sicer moj ni niti bil sestavljen v Revozu.
Dejstvo je, da je bil Clio vedno dovolj dober budget avto in se ga ta renome drzi se danes. Se Dacia mu ne more konkurirat, ker ob malo nizji ceni, dobis veliko manj avta. Kaksen VW/Toyota pa zelijo par EUR vec za primerljiv avto.
Clio se tudi dobro stara. Gen.2 je star cca 22 let, facelift cca 18 let, pa se vedno ne izgleda kot oldtimer.
Tudi vrednost drzi kar v redu. Npr., l.2008 si kupil storio (75hp) za 8500EUR in danes, ce je lepo ohranjena in brezhibna, dobis zanjo bp 2500EUR. Povprecen padec vrednosti cca 500EUR/l. Win.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
m0LN4r ::
Dvomim, da ima to tak vpliv.To ima vsepovsod vpliv. Pelji se v Francosko mesto, kjer je tovarna francoskih avtoh in prestej bmwje/audije/vwje, potem pa pejt v Ingolstadt pa povej mi ce bos videl tam vec bmwjev, kot audijev in obratno v recimo Dingolfingu. Tam se ze na parkplac nekega dilerja pripeljes je 120 bmwjev, 10 mesanih vagov, skoda, seat, vw in nobenga francoza.
Recimo v Wolfsburgu pa bos videl 90% samo VWje na parkingih.
Se pozna pozna, mogoce ne na prvi pogled, ampak bolj kot to opazujes bolj se vidi. Gres na poljsko pa takoj opazis, da je tam Nr.1 Skoda in nekako tolko Oplov kot VWjev.
PS: Ne drzi pa recimo za Spansko, kjer proizvajajo VWje, ker si delovna sila z tisto placo tega ne more privoscit in gre skoraj vse v export.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Jaz sem dokaj redko v slo, pa bi rekel, da v prekmurju in posavju prevladuje reno. Pa to ne malo. fauveja tudi ni malo, ampak nekako si vec renojev zapomnim.
Ce gledamo starejse definitivno clio in megan karavan, ce pa novejse pa prevladujejo te nove grdobije ala kadjar.
Ce gledamo starejse definitivno clio in megan karavan, ce pa novejse pa prevladujejo te nove grdobije ala kadjar.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
Dvomim, da ima to tak vpliv. Jaz sploh vedel nisem, kje jih izdelujejo, ko sem kupil prvega. Sicer moj ni niti bil sestavljen v Revozu.
Dejstvo je, da je bil Clio vedno dovolj dober budget avto in se ga ta renome drzi se danes. Se Dacia mu ne more konkurirat, ker ob malo nizji ceni, dobis veliko manj avta. Kaksen VW/Toyota pa zelijo par EUR vec za primerljiv avto.
Clio se tudi dobro stara. Gen.2 je star cca 22 let, facelift cca 18 let, pa se vedno ne izgleda kot oldtimer.
Tudi vrednost drzi kar v redu. Npr., l.2008 si kupil storio (75hp) za 8500EUR in danes, ce je lepo ohranjena in brezhibna, dobis zanjo bp 2500EUR. Povprecen padec vrednosti cca 500EUR/l. Win.
se vecji fenomen je mk4; si kupil za 9-10k v 2012, danes prodas za 6-7k
#brezpodpisa
facepalm ::
Kaj pa vem.. mk4 za 10k si dobil zgolj 1.2 16v za katerega pa danes ne dobis 6k.
Bolj zazeljeni so tce motorji ali dizli. Tce90 je bil okoli 12k, danes pa recimo da dobis 6k za dober primerek z malo kilometri. 9.5k je ze nov sicer detunan na 75hp. Pod 5k pa skoraj ne dobis pametnega primerka.
Bolj zazeljeni so tce motorji ali dizli. Tce90 je bil okoli 12k, danes pa recimo da dobis 6k za dober primerek z malo kilometri. 9.5k je ze nov sicer detunan na 75hp. Pod 5k pa skoraj ne dobis pametnega primerka.
Valvoline ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
Dvomim, da ima to tak vpliv. Jaz sploh vedel nisem, kje jih izdelujejo, ko sem kupil prvega. Sicer moj ni niti bil sestavljen v Revozu.
Dejstvo je, da je bil Clio vedno dovolj dober budget avto in se ga ta renome drzi se danes. Se Dacia mu ne more konkurirat, ker ob malo nizji ceni, dobis veliko manj avta. Kaksen VW/Toyota pa zelijo par EUR vec za primerljiv avto.
Clio se tudi dobro stara. Gen.2 je star cca 22 let, facelift cca 18 let, pa se vedno ne izgleda kot oldtimer.
Tudi vrednost drzi kar v redu. Npr., l.2008 si kupil storio (75hp) za 8500EUR in danes, ce je lepo ohranjena in brezhibna, dobis zanjo bp 2500EUR. Povprecen padec vrednosti cca 500EUR/l. Win.
se vecji fenomen je mk4; si kupil za 9-10k v 2012, danes prodas za 6-7k
Komu? Ne pretiravat. To je realno vredno max 3k, dobr buy je pa 2k. MK3 kupujejo za izvoz, zato drzijo cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
facepalm ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
Dvomim, da ima to tak vpliv. Jaz sploh vedel nisem, kje jih izdelujejo, ko sem kupil prvega. Sicer moj ni niti bil sestavljen v Revozu.
Dejstvo je, da je bil Clio vedno dovolj dober budget avto in se ga ta renome drzi se danes. Se Dacia mu ne more konkurirat, ker ob malo nizji ceni, dobis veliko manj avta. Kaksen VW/Toyota pa zelijo par EUR vec za primerljiv avto.
Clio se tudi dobro stara. Gen.2 je star cca 22 let, facelift cca 18 let, pa se vedno ne izgleda kot oldtimer.
Tudi vrednost drzi kar v redu. Npr., l.2008 si kupil storio (75hp) za 8500EUR in danes, ce je lepo ohranjena in brezhibna, dobis zanjo bp 2500EUR. Povprecen padec vrednosti cca 500EUR/l. Win.
se vecji fenomen je mk4; si kupil za 9-10k v 2012, danes prodas za 6-7k
Komu? Ne pretiravat. To je realno vredno max 3k, dobr buy je pa 2k.
Mk4 karavan, dci, 300kkm na stevcu, l.2014 prodan za 4500€ v enem tednu.
Valvoline ::
Nekako res, na kaksni daljsi turi cez Slovenijo, vidis res najvec Renaultov, ampak to je tudi delno povezano z industrijo. Saj vsak pozna nekoga, ki pozna nekoga in dela pri ali za revoz.
Dvomim, da ima to tak vpliv. Jaz sploh vedel nisem, kje jih izdelujejo, ko sem kupil prvega. Sicer moj ni niti bil sestavljen v Revozu.
Dejstvo je, da je bil Clio vedno dovolj dober budget avto in se ga ta renome drzi se danes. Se Dacia mu ne more konkurirat, ker ob malo nizji ceni, dobis veliko manj avta. Kaksen VW/Toyota pa zelijo par EUR vec za primerljiv avto.
Clio se tudi dobro stara. Gen.2 je star cca 22 let, facelift cca 18 let, pa se vedno ne izgleda kot oldtimer.
Tudi vrednost drzi kar v redu. Npr., l.2008 si kupil storio (75hp) za 8500EUR in danes, ce je lepo ohranjena in brezhibna, dobis zanjo bp 2500EUR. Povprecen padec vrednosti cca 500EUR/l. Win.
se vecji fenomen je mk4; si kupil za 9-10k v 2012, danes prodas za 6-7k
Komu? Ne pretiravat. To je realno vredno max 3k, dobr buy je pa 2k.
Mk4 karavan, dci, 300kkm na stevcu, l.2014 prodan za 4500EUR v enem tednu.
V slo zagotovo ga noben ne bo vzel, to gre v tujino, sverkoti tam zbijejo na 100kkm.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
hojnikb ::
brez skrbi, taksni avti se pri nas redno prodajajo za 5k+. folk je pac nor na te avte
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27774 (5278) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20565 (15342) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19520 (16374) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25638 (20063) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31062 (26289) | Heavy |