Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
facepalm ::
Ah, tako je torej to. Torej sem jaz vse skupaj mal preveč posploševal in mislil da se v osnovi vsak avto splača kupit na leasing.
Sam razn Car Commerce, Avtohiše Slak, Porsche Interauto in Avto Jarc ne poznam kake zaupanja vredne avtohiše.
Bom pa predlagal kolegu da naj pršpara vsaj do regresa par jurjev (če mu shodi) pa pol ma za polog in vzame na obroke. Sicer ima 300€ na mesec obrok kredita še do konca leta 2023 ampak mu še ostane. Itak če bi zdaj na tej "neuničljivi" mašini dal na obroke koliko je zmetal notri bi hitro bil na kakih 50€ na mesec.
Če pa vzame s 3 jurje pologa pa na obroke 7 let recimo 70€ na mesec je to 9 jurjev za avto, kar bi mu pa znalo shodit. Je pa star 24, pa itak je za kredit se že kregal in je vlaufan kar se tega tiče.
Ravno zaradi visokih obresti leasinga sem predlagal nov avto na lpg (ugoden ekosklad kredit).
Raptor F16 ::
Haha, taksist, sej taksisti so znani po tem, da vozijo super vzdrževane avte. Vsi so kot novi...samo da večina ljudi se ne bi niti vsedla v tak avto, če bi vedela kaj vse je narobe z njim. Mašine delajo, tudi pri najcenejših je redko motor problem, vse drugo je bilo pa tam že zdavnaj za na odpad, samo dokler gre naprej, taksist ne bo menjal.
V DE so taksiji rumenkasto/bez barvo. Tega je verjetno mel nek trgovski potnik al podobnega. Vseeno tudi ce je bil taksi, point je da je naredo 750k, pri takih km se bo 3x liliputance razpadlo al pa 2x srednisti. Spet bom na uc ugibal, v slo so vse uvozene lux limuzine z zbitimi km, verjetno ni nobene novejsega letnika z realno manj k 300.000km. Dejstvo je da pol milijona km za tak avto ni nic, nekateri pac to ne morete dojet, ker ste vecinoma zvozil liliputance ter akcijske srednerazrednike za navadni plebs.
Barva že dolgo ni več pravilo. Vse taksije po novem polepojo s folijo tiste krem kožne barve zato da jih lažje prodajo naprej. Lak in zaščita sta zaradi folije lepo ohranjena (kot nova) prav tako je originalna barva bolj zaželena pri morebitnem kupcu kot tista pobruhanka.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Kvinta ::
Kvinta - Ne moreš vedet, če gledaš cliote in golfe, poglej kaj je nalimal Valvoline in tega je v D veliko, lepo ohranjeni avtomobili s 500kkm+ pa nekaj let nimaš nobenih problemov, samo redne servise pa to niso avti za 30k€, so bili ob nakupu krepko dražji in še opreme imejo full.
Prejšnji avto sem mel Range Rover hse sport 2010 letnik ta avto nov je stal prek 100k pa je prejšnji 1 lastnik pri 300k km delal že malo generalko polj sem jaz naredo še nekaj čez 200k km na srečo generalke ni blo zamenjat pa sem moral polosovine ,kompletn izpuh od začetka do konca pa hladilnik olja pa ena ksenonka je šla pa en kup nekih senzorjev ,pa diske in raznorazne malenkosti pa gume tak in tak vsake tolko plus obvezna popravila pa vse neoriginalni deli pa ni blo malo samo splačalo pa se je glede na udobje katerega ti tak avto nudi .... tak da vsi ko trdijo da do 500kkm vozijo brez problema samo redni servisi malo napihujejo vse skupaj razn če se vozijo samo vsak dan do prvega Lidla torej 2km v eno smer in nazaj.
A.C.A.B
Raptor F16 ::
Kvinta - Ne moreš vedet, če gledaš cliote in golfe, poglej kaj je nalimal Valvoline in tega je v D veliko, lepo ohranjeni avtomobili s 500kkm+ pa nekaj let nimaš nobenih problemov, samo redne servise pa to niso avti za 30kEUR, so bili ob nakupu krepko dražji in še opreme imejo full.
Prejšnji avto sem mel Range Rover hse sport 2010 letnik ta avto nov je stal prek 100k pa je prejšnji 1 lastnik pri 300k km delal že malo generalko polj sem jaz naredo še nekaj čez 200k km na srečo generalke ni blo zamenjat pa sem moral polosovine ,kompletn izpuh od začetka do konca pa hladilnik olja pa ena ksenonka je šla pa en kup nekih senzorjev ,pa diske in raznorazne malenkosti pa gume tak in tak vsake tolko plus obvezna popravila pa vse neoriginalni deli pa ni blo malo samo splačalo pa se je glede na udobje katerega ti tak avto nudi .... tak da vsi ko trdijo da do 500kkm vozijo brez problema samo redni servisi malo napihujejo vse skupaj razn če se vozijo samo vsak dan do prvega Lidla torej 2km v eno smer in nazaj.
Res je. Slej ali prej moraš na avtomobilu marsikaj tudi na podvozju zamenjat pa take fuke da se voziš dalje. Saj nič ni večno sam mentaliteta je taka da je treba avto čim prej podtaknit naprej namesto zvozit do konca.
Zato lahko tudi rečem da je človek ki je bil sposoben prefurati čez pol milijona km z istim vozilom tudi vmes znal pljunit denar (zrihtat, ne zgolj prikrivat) avto da se je normalno vozil.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
-ninja-91- ::
-ninja-91- je izjavil:
Kakšen avto bi se vam zdel primeren za dnevno (v obe smeri) 20km vožnje po hribu (na 900m nadmorske kjer je zdaj veselo zasneženo) in 90km po avtocestah, torej skupaj dnevno 110km? Budget je tam do 10k, glede na trenutne razmere se mi zdi tut 4x4 pogon skor must have. Letos sm že mal na ketnah telovadil, ma da bi redno to izvajal mi pa ni
Doslej mi je najbolj v oči padel: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Poglej za kakega karavana ali hatchback z 4wd. Bo nižja poraba pa AC pa lepše bo šlo skozi ovinke. Razen če ti tako zelo ustreza SUV.
Ker sem dva metra visok mi dosti avtov ne sede zaradi kratkega premika sedežev in nizkega stropa, doslej mi je predlagana Octavia še najbolj všeč, ker smo mel podobno za službenega in je bla ok za vozit se. Mal sm gledal tut CX-5 Mazde, sam so prec 10k+.
solatko ::
Valvoline - Od ukinitve fizičnega prenosa vrtenja koles na km števec, je popravljanje km vedno večji problem, saj proizvajalci hranijo podatke v večih točkah in vseh, brez tovarniškega računalnika, nikakor ne moreš popravit, glede na to, kaj ti kaže števec. Lahko vse resetiraš in podatke uničiš, samo takega avta, potem ne boš prodal poznavalcu.
val46 - Jaz s svojimi vozili nisem imel nikoli težav, ker dejansko ni nič dražjega odletelo, izvem pa od drugih uporabnikov, kolegov, da so dobili za 15+ let stare lux avtomobile, dele izredno poceni, tako, da se jim jih je splačalo popravit (drugače bi kupili drugega in tega prodali za dele). V tovarnah, se vedno najde dele za precej stara lux vozila, ki so na lagerju in imajo zelo slabo pretočnost, tako, da je interes, da se jih znebijo. Še vedno dobiš originalne dele, za veterane, po takih cenah, da ne moreš verjet (nova mašina za Fiat Balilo, letnik 1926 je bila 2500Lit, v fiatovi trgovini na občinah v začetku 80-ih let, ko smo renovirali to staro škatlo, v skladišču je imel praktično vse, od zicev, blatnikov, havbe in celo smerokaze, tiste znane mahajoče ročke). Bratranec je za Lancio itegrale, rally varianta, dobil motor in menjalnik za smešno ceno, nekaj let nazaj,....
Tudi, ko smo v sedemdesetih letih obnavljali hroščasto obliko MB 180, je bilo ogromno delov original, za zelo malo DEM.
hojnikb - O% obresti še kako obstajajo, pri celo nižji ceni, kot za gotovino (subvencije za ohranitev delovnih mest v avtomobilski industriji), samo ujeti moraš akcijo. Države ne smejo direktno vlagat v tovarne avtomobilov, zato vlagajo v banke za kreditiranje nakupov avtomobilov (pri nas te kredite koristijo tudi trgovine s pohištvom in belo tehniko, ker se ves denar ne porabi za nakupe vozil).
Kvinta - Če imaš večino voženj po AC, se 100kkm sploh ne pozna. Podvozje, zavore, amortizerji se uničujejo na lokalnih cestah, kjer je veliko zaviranja, pospeševanja, lukenj, ležečih policajev,...
V bloku sem imel dva soseda, ki sta kupila Škodo Superb v enem mesecu razlike, eden je delal dnevno relacijo LJ-Kočevje, drugi pa se je dnevno vozil v CE. Po petih letih, je bila razlika med obema identičnima voziloma (oba sta jih vzela ob neki Škodini akciji), kot noč in dan, že na zunaj, kaj šele, ko si se vsedel in oba avta vozil nekaj km. Tisti, ki se je vozil v Kočevje, je bil čisti krš, tudi voznikov sedež veliko slabše ohranjen, ročica menjalnika in pedala obrabljena,...., drugi pa kot, da je prišel iz trgovine. Oba sta imela blizu 300kkm. Prvi ga je komaj prodal enmu švercerju za 6,5k€, drugi je dobil 12k€ pri zamenjavi staro za novo v AH.
val46 - Jaz s svojimi vozili nisem imel nikoli težav, ker dejansko ni nič dražjega odletelo, izvem pa od drugih uporabnikov, kolegov, da so dobili za 15+ let stare lux avtomobile, dele izredno poceni, tako, da se jim jih je splačalo popravit (drugače bi kupili drugega in tega prodali za dele). V tovarnah, se vedno najde dele za precej stara lux vozila, ki so na lagerju in imajo zelo slabo pretočnost, tako, da je interes, da se jih znebijo. Še vedno dobiš originalne dele, za veterane, po takih cenah, da ne moreš verjet (nova mašina za Fiat Balilo, letnik 1926 je bila 2500Lit, v fiatovi trgovini na občinah v začetku 80-ih let, ko smo renovirali to staro škatlo, v skladišču je imel praktično vse, od zicev, blatnikov, havbe in celo smerokaze, tiste znane mahajoče ročke). Bratranec je za Lancio itegrale, rally varianta, dobil motor in menjalnik za smešno ceno, nekaj let nazaj,....
Tudi, ko smo v sedemdesetih letih obnavljali hroščasto obliko MB 180, je bilo ogromno delov original, za zelo malo DEM.
hojnikb - O% obresti še kako obstajajo, pri celo nižji ceni, kot za gotovino (subvencije za ohranitev delovnih mest v avtomobilski industriji), samo ujeti moraš akcijo. Države ne smejo direktno vlagat v tovarne avtomobilov, zato vlagajo v banke za kreditiranje nakupov avtomobilov (pri nas te kredite koristijo tudi trgovine s pohištvom in belo tehniko, ker se ves denar ne porabi za nakupe vozil).
Kvinta - Če imaš večino voženj po AC, se 100kkm sploh ne pozna. Podvozje, zavore, amortizerji se uničujejo na lokalnih cestah, kjer je veliko zaviranja, pospeševanja, lukenj, ležečih policajev,...
V bloku sem imel dva soseda, ki sta kupila Škodo Superb v enem mesecu razlike, eden je delal dnevno relacijo LJ-Kočevje, drugi pa se je dnevno vozil v CE. Po petih letih, je bila razlika med obema identičnima voziloma (oba sta jih vzela ob neki Škodini akciji), kot noč in dan, že na zunaj, kaj šele, ko si se vsedel in oba avta vozil nekaj km. Tisti, ki se je vozil v Kočevje, je bil čisti krš, tudi voznikov sedež veliko slabše ohranjen, ročica menjalnika in pedala obrabljena,...., drugi pa kot, da je prišel iz trgovine. Oba sta imela blizu 300kkm. Prvi ga je komaj prodal enmu švercerju za 6,5k€, drugi je dobil 12k€ pri zamenjavi staro za novo v AH.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
hojnikb - O% obresti še kako obstajajo, pri celo nižji ceni, kot za gotovino (subvencije za ohranitev delovnih mest v avtomobilski industriji), samo ujeti moraš akcijo. Države ne smejo direktno vlagat v tovarne avtomobilov, zato vlagajo v banke za kreditiranje nakupov avtomobilov (pri nas te kredite koristijo tudi trgovine s pohištvom in belo tehniko, ker se ves denar ne porabi za nakupe vozil).
Obstajajo, ja. Na papirju. Obresti so vedno nekje baked in. Ali v ceni avta (ne mislit, da če ti dajo popust, da še zato ni obresti) ali pa kje drugje. V končni fazi si lahko tiste obresti lepo poberejo z drazjimi servisi, svojimi zavarovanji itd... Nič ni zastonj.
#brezpodpisa
Utk ::
O% obresti še kako obstajajo, pri celo nižji ceni, kot za gotovino (subvencije za ohranitev delovnih mest v avtomobilski industriji), samo ujeti moraš akcijo. Države ne smejo direktno vlagat v tovarne avtomobilov, zato vlagajo v banke za kreditiranje nakupov avtomobilov (pri nas te kredite koristijo tudi trgovine s pohištvom in belo tehniko, ker se ves denar ne porabi za nakupe vozil).
Oči me pečejo. Ne prenesejo takih neumnosti...
solatko ::
Razrezana cena v BB je iz takih kreditov, brezobrestni kredit pohištva, bele tehnike v HarveyN tudi (sumitmotors). Če veste kaj so državne subvencije za kredite, vam je jasno, kdo pokrije minus.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
pri retailerjih je sigurno to baked in v ceni. Sam poglej, koliko stane isti izdelek pr nemskih retailerjih, pa ti bo vse jasno. In ja, ce je drzavna subvencija, ta minus pokrijes TI in JAZ.
sj tudi ce placas z kreditno kartico al pa debetno obstaja provizija, ki si jo vzame banka, pa ti tega ne vidis, ker je cena vedno enaka. Ampak je ze ta provizija backed in v ceni.
sj tudi ce placas z kreditno kartico al pa debetno obstaja provizija, ki si jo vzame banka, pa ti tega ne vidis, ker je cena vedno enaka. Ampak je ze ta provizija backed in v ceni.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
solatko ::
hojnikb - Če ima proizvajalec vedno več zalog, je več možnosti, da se teh zalog znebi.
Prva je totalna razprodaja, z 0, torej po ceni, ki ga je zahtevala izdelava.
Drugo je prodaja na kredit, ki teče, če imajo ljudje toliko dohodkov, da kredite za razne neumnosti, lahko odplačujejo.
Tretja možnost je, da država subvencionira kupce nove robe.
In četrta možnost, da država pokrije obrasti za kredite potrošnikom, do določene cene, ki proizvajalcem še dovoljuje poslovanje z minimalnim dobičkom. Ko so akcije brez obresti za kupca, so tudi cene prodajanih avtov, veliko nižje, ker država extra profitov, ne financira. V normalnih razmerah ne boš nikoli dobil avto za tako ceno, ker % profita, določi država in kršenje tega, pomeni vračanje sredstev.
To se odločajno centralne banke, držav proizvajalcev potrošniških dobrin, ni nujno samo za avtomobile, je pa najbolj pogosto.
V vsakem primeru to plačajo davkoplačevalci, ampak iz držav, kjer so proizvajalci, ko je na vrsti Revoz, praviloma naša država pokrije določen procent tega financiranja, podobno kot eco dodatek za e-avtomobile ali izboljšanje učinkovitosti hiš, subvencije za fasade, sončne celice,....... je bilo tega kar nekaj tudi pri nas.
Kitajci pa to počnejo z pokrivanju izgube pri izvozu z direktnimi vplačili v firme, kar pa je po mednarodnih dogovorih, nelojalna konkurenca, ki je druge razvite države ne smejo uporabljat. Se pač to dela po ovinkih.
Prva je totalna razprodaja, z 0, torej po ceni, ki ga je zahtevala izdelava.
Drugo je prodaja na kredit, ki teče, če imajo ljudje toliko dohodkov, da kredite za razne neumnosti, lahko odplačujejo.
Tretja možnost je, da država subvencionira kupce nove robe.
In četrta možnost, da država pokrije obrasti za kredite potrošnikom, do določene cene, ki proizvajalcem še dovoljuje poslovanje z minimalnim dobičkom. Ko so akcije brez obresti za kupca, so tudi cene prodajanih avtov, veliko nižje, ker država extra profitov, ne financira. V normalnih razmerah ne boš nikoli dobil avto za tako ceno, ker % profita, določi država in kršenje tega, pomeni vračanje sredstev.
To se odločajno centralne banke, držav proizvajalcev potrošniških dobrin, ni nujno samo za avtomobile, je pa najbolj pogosto.
V vsakem primeru to plačajo davkoplačevalci, ampak iz držav, kjer so proizvajalci, ko je na vrsti Revoz, praviloma naša država pokrije določen procent tega financiranja, podobno kot eco dodatek za e-avtomobile ali izboljšanje učinkovitosti hiš, subvencije za fasade, sončne celice,....... je bilo tega kar nekaj tudi pri nas.
Kitajci pa to počnejo z pokrivanju izgube pri izvozu z direktnimi vplačili v firme, kar pa je po mednarodnih dogovorih, nelojalna konkurenca, ki je druge razvite države ne smejo uporabljat. Se pač to dela po ovinkih.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
val46 ::
2500Lit za pol Balila avta? v 80ih letih? Ti sploh veš kaj govoriš? Sam sem 20km odaljen od italijanske meje in točno vem koliko je bila v 80ih letih vrednost italijanske lire. In 2500 It.Lire je bilo takrat, par deset tisoč dinarjev, oz. da bo lažje preračunat, ko smo dobili slovenske tolarje, je bilo to 250 SIT oz. slovenskih tolarajev. Toliko je stalo na občinah ali trstu takrat pol kg kave ali pa kg riža, ne pa pol avta iz leta 1926! Z vsakim svojim sporočilom bolj nakladaš in vsakič bolj globoko rineš v svoje laži. Res da nisem tolk star kot ti in nisem kupoval v 80ih letih dele za avte v italiji, smo pa kar redno kupovali kake zračnice in gume za APN ali morda za fičkota pri hiši takrat dol čez mejo. In za 2500Lit nisi dobil niti ene zračnice za APN6 kaj šele kot ti praviš pol avta. Sploh ker teh balil ni blo tolk malo(še vedno so na cestah, poznam dva lastnika takega avta), da bi ti ga kar nekdo dobesedno v hrbet vrgel, ker se ga drugače ne bi uspel znebit. Tisto da je tvoj bratranec dobil motor in menjalnik za Lancio Integrale(še posebno če je res bla rally varianta za smešno ceno), je pa tudi mimo ustreljeno. Še danes, če hočeš kupit kak tak motor in menjalnik, pa da vse dela kot mora, boš odštel najmanj 5000€, raje še kakega tisočaka zraven prištej. No, razen če je zate 5000€ za en motor in menjalnik smešna cena.
hojnikb ::
pusti solatka, njega ze konkrezno nacenja emso, tako da beri njegove komentarje kot komicne vlozke ali satiro :)
#brezpodpisa
D3m ::
Vprašanje, če ni to posledica covida in svingerstva.
Verjetno se z ženo nista mogla nikamor it svingat.
Verjetno se z ženo nista mogla nikamor it svingat.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Utk ::
Pri solatkotu moraš zmeraj kakšno nulo ali dve odštet ali prištet. Več greš nazaj, več nul je narobe. Pri lirah najbrž kar tri.
solatko ::
val46 - Taka je bila cena leta 1927, ko je zadeva prišla v skladišče in od takrat je ni nihče spreminjal. Tudi na carini niso hoteli verjet, itak pa smo morali pridobit nek dokument iz Bistre, da smo sploh lahko zadevo spravili čez carino. Kje se mašina nahaja, smo dobili direktno iz Torina, fiatove komercialne službe, interneta takrat še i bilo v splošni uporabi.
Zadeva je bila taka, kot sem jo opisal, je pa bila ta balila v reklami za Ronhill, potem, ko je bila obnovljena.
So pa v zadnjih letih deli za stare avtomobile poskočili, ker je vedno večji interes po obnavaljanju starih podrtij in potem prodaja za dobre dobičke. Tega takrat ni bilo, internet pa je odprl marsikatero tako področje. Stari lux avtomobili dosegajo cene, ki se biližajo neverjetnim cifram, za posamične zanimive modele, seveda po določenih standardih obnove, lahko pa tudi predelave in dodajanja nove tehnologije. Najprej so začeli v Angliji z obnovami Jaguarjev, potem je to ratalo množično pri Porshe, sedaj pa že skoraj po celem svetu, čakam samo še na Zastavo.
Pa srečno novo leto.
Zadeva je bila taka, kot sem jo opisal, je pa bila ta balila v reklami za Ronhill, potem, ko je bila obnovljena.
So pa v zadnjih letih deli za stare avtomobile poskočili, ker je vedno večji interes po obnavaljanju starih podrtij in potem prodaja za dobre dobičke. Tega takrat ni bilo, internet pa je odprl marsikatero tako področje. Stari lux avtomobili dosegajo cene, ki se biližajo neverjetnim cifram, za posamične zanimive modele, seveda po določenih standardih obnove, lahko pa tudi predelave in dodajanja nove tehnologije. Najprej so začeli v Angliji z obnovami Jaguarjev, potem je to ratalo množično pri Porshe, sedaj pa že skoraj po celem svetu, čakam samo še na Zastavo.
Pa srečno novo leto.
Delo krepa človeka
solatko ::
https://duckduckgo.com/?q=old+car+renov...
https://duckduckgo.com/?q=old+car+renov...
Danes je to že skoraj panoga, v sedemdesetih in osemdesetih, se je takih projektov lotil le kak ubrisan, tehnično dovolj podkovan posameznik, mi smo iemli v bloku enga takega strojnega inžinirja, kateremu smo pomagali obnovit MB 180 iz leta 1936, Balilo iz leta 1926 in dva buggya s predelavo dveh hroščev 1600, v kakšnih petih letih. Sicer je delal kot profesor na srednji strojni šoli v LJ.
https://duckduckgo.com/?q=old+car+renov...
Danes je to že skoraj panoga, v sedemdesetih in osemdesetih, se je takih projektov lotil le kak ubrisan, tehnično dovolj podkovan posameznik, mi smo iemli v bloku enga takega strojnega inžinirja, kateremu smo pomagali obnovit MB 180 iz leta 1936, Balilo iz leta 1926 in dva buggya s predelavo dveh hroščev 1600, v kakšnih petih letih. Sicer je delal kot profesor na srednji strojni šoli v LJ.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
feryz ::
Z avtom za 100kEUR nimaš praktično kaj delat do 500kkm, če je vožen normalno in servisiran v rednih intervalihTi pa še nisi imel avta za 100k€, zagotovo ne. Ker se hudo, hudo motiš. Tudi ne želi si ga, ti lahko povem iz lastnih izkušenj. Številke so ubitačne. Že dosti prej pred 500 kkm.
krho ::
Nekdo je pred nekaj časa linkal spletno stran od zavarovalnic, kjer na podlagi določenih podatkov lahko pogledaš če je bil avto udeležen v nesreči. Moj google foo mi tega ne najde....
BTW: Kaj menite prejšnjem modelu octavie (150KM) pred face lift s preklanimi lučmi z DSG menjalnikom?
BTW: Kaj menite prejšnjem modelu octavie (150KM) pred face lift s preklanimi lučmi z DSG menjalnikom?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
Motion ::
Imam. Zadovoljen. Pač praktičen avto. Malo bolj hrupen v kabini kot golf, in skozi ovinke ne gre tako lepo kot leon, vendar ogromno prostora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
solatko ::
feryz - Imel sem normalno vožen avto za 100kDEM+, vožen za prevoz direktorja, en voznik, kupljen, ko je imel blizu 10let in preko 350kkm, v treh letih niti enega problema, samo poraba je bila precej visoka, z dodanimi skoraj 200kkm je bil še vedno kot nov.
Podoben avto v rokah kakšnega nogometaša ali drugega športnika, bi bil uničen.
Podoben avto v rokah kakšnega nogometaša ali drugega športnika, bi bil uničen.
Delo krepa človeka
KAVINSKY ::
Ta famozni avto si verejtno kupil najmanj 20 let nazaj, torej je bil avto najmanj letnik 1990. Verjetno z elektronskim vžigom, airbagi, ABS, dvoconsko klimo, potovalnim računalnikom in mobilnim telefonom. V6 ali V8, z 4 brzinskim avtomatikom. Res se lahko precej stvari pokvari.
Sodobni premium avtomobili pa imajo na tone elektronike in emisijskih filtrov, proizvajalci pa gledajo za vsak cent kjer se lahko prihrani in dela dobiček. Poglej na lestvice najbolj nezanesljivih avtomobilov in boš presenečen.
Sodobni premium avtomobili pa imajo na tone elektronike in emisijskih filtrov, proizvajalci pa gledajo za vsak cent kjer se lahko prihrani in dela dobiček. Poglej na lestvice najbolj nezanesljivih avtomobilov in boš presenečen.
Raptor F16 ::
Z avtom za 100kEUR nimaš praktično kaj delat do 500kkm, če je vožen normalno in servisiran v rednih intervalihTi pa še nisi imel avta za 100kEUR, zagotovo ne. Ker se hudo, hudo motiš. Tudi ne želi si ga, ti lahko povem iz lastnih izkušenj. Številke so ubitačne. Že dosti prej pred 500 kkm.
Ju... ko sem šel računat letni average expenses za Touarega V6 3.0 TDI (nič strašno posebnega v svetu luksuza) s katerim smo delali po 30-35k na leto je bil povprečni strošek lastništva okoli 9 jurjev na leto. Pa se je res vse menjalo in servisiralo kot treba, ne pa neki vozilo pod kozolc šraufat. Po 500.000km je žal prišlo do totalke ampak odkar tega avtomobila ni več se dost pozna.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Blinder ::
V tem strosku lastnistva je imela veliko vlogo zguba vrednosti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
val46 ::
Kot prvo, že večkrat si povedal, da si mel VEČ avtov v vrednosti nad 70k€+, kot drugo, 100kDEM ni niti blizu 100k€ in kot tretje, če je to res, kar si napisal, verjetno tudi drži, kar je napisal bobi palčka. Eno so avti iz pred 30 in več let, ko ni bilo nobene elektronike in nobenih senzorjev, drugo so pa avti, ki se prodajajo zadnjih 10, 15 let. Tudi sami smo meli ko sem bil mulo lado, pa zastavo pa še kak avto in se ga je dobesedno dalo doma v garaži razstavit na prafaktorje in menjat kar je blo potrebno. Pri današnjih avtih ne moreš skoraj da niti avspuha zamenjat, če nimaš pravega orodja, računalnika in 1000 pripomočkov za točno določen avto. In vse to stane. Pa ni stvar v tem da to stane, stvar je v tem, da ko se ti pri takem premijskem razredu vozil(in ni pomembno, ali je star dve leti ali dvajset let) kaj pokvari, je nadomestni del precej dražji, kot za en "normalen" avto. To ti poskušam dopovedat že par strani, sam ti boš itak vedno trdil svoje kot ponavadi in škoda sploh da zgubljam čas s tabo.
profii ::
Kolega je imel Volvo T5, letnik okrog 1998. V letu lastništva ga je avto prišel 7k€, brez izgube vrednosti (itak veliko ni izgubil, ker ga je kupil in prodal za male pare).
Blinder ::
Ja pa kaj je delal za 7k €? Ga vozil na uradne servise?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
profii ::
Ne, ene 2 kompleta gum, poraba cca 15l/100, ena cev tam okol turibine, en servis, zavarovanje. Naredil pa je mislim da je nekje okrog 25k km.
Štima, 5k za bencin, 1k zavarovanje + registracija, 1k gume...
Štima, 5k za bencin, 1k zavarovanje + registracija, 1k gume...
Blinder ::
Ja dobvro, ce tako gledas, te tudi golf II diesel pride lahko 10.000 €/leto, ce naredis z njim 200.000 km v enmu letu..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Raptor F16 ::
V tem strosku lastnistva je imela veliko vlogo zguba vrednosti?
Največ je gorivo, potem pridejo izredna popravila, zavarovanje, reg...
Če bi upošteval izgubo vrednosti prištej še 4-5k
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
matobeli ::
Gorivo je pač gorivo, tukaj praktično plačaš kilometre x količnik ki je sestavljen iz teže avta, noge in moči motorja, nima veze a je luksuzen ali kombi.
Zavarovanje spet enako, moč motorja.
Una meca iz nemačke ima pa zavarovanja lih 100eur več kot navadna škoda octavia, porabo goriva pa mrbit 1l višjo.
Zavarovanje spet enako, moč motorja.
Una meca iz nemačke ima pa zavarovanja lih 100eur več kot navadna škoda octavia, porabo goriva pa mrbit 1l višjo.
Raptor F16 ::
Gorivo je pač gorivo, tukaj praktično plačaš kilometre x količnik ki je sestavljen iz teže avta, noge in moči motorja, nima veze a je luksuzen ali kombi.
Zavarovanje spet enako, moč motorja.
Una meca iz nemačke ima pa zavarovanja lih 100eur več kot navadna škoda octavia, porabo goriva pa mrbit 1l višjo.
Ampak to je zelo osnovno sestavljeno vozilo. Ne ravno nek luksuz da se razumemo.
Luksuz je velik motor, avtomatik, luftfahrwerk, ergo sedeži na električne pogone, ...
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
1,3eur za gorivo? Zlatarske cene, kdaj je to blo?
To je pa res neekonomicen voz.
Pa majo te starine bluetooth 4.0 ali 5.0, android auto ali se radio na kasete?
To je pa res neekonomicen voz.
Pa majo te starine bluetooth 4.0 ali 5.0, android auto ali se radio na kasete?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
profii ::
1,3eur za gorivo? Zlatarske cene, kdaj je to blo?
To je pa res neekonomicen voz.
Pa majo te starine bluetooth 4.0 ali 5.0, android auto ali se radio na kasete?
http://alea.dzs.si/pod/CENE_GORIVA.ASP?...
Iz glave bi rekel da je bilo to cca 6 let nazaj, mogoče še kakšno leto več.
Te starine imajo radijo na kasete, ampak to je tretjega pomena pri takem avtu.
Nakako takole:
facepalm ::
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Utk ::
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hitro kupi, da ne zmanjka.
facepalm ::
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hitro kupi, da ne zmanjka.
Hitim, vendar pred ponedeljkom ne moremo narediti prepisa. Upam, da me kdo ne prehiti :)
/s
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
m0LN4r ::
Nisi me glih navdusil. Pol minute do 200, 15L poraba in radio na kasete... Zravn pa se izgled, kot radio buldika od dedka.1,3eur za gorivo? Zlatarske cene, kdaj je to blo?
To je pa res neekonomicen voz.
Pa majo te starine bluetooth 4.0 ali 5.0, android auto ali se radio na kasete?
http://alea.dzs.si/pod/CENE_GORIVA.ASP?...
Iz glave bi rekel da je bilo to cca 6 let nazaj, mogoče še kakšno leto več.
Te starine imajo radijo na kasete, ampak to je tretjega pomena pri takem avtu.
Nakako takole:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
Za svoj cas je bil ta Volvo raketa. Danes pa ga pusti zadaj ze kak star 2.5tdi.
Casi se spreminjajo. Za dobrih 10k dobis modernejsega Clia 4 RS s podobnim performanceom ter svetlobna leta boljsim udobjem, featurji ter varnostjo.
Casi se spreminjajo. Za dobrih 10k dobis modernejsega Clia 4 RS s podobnim performanceom ter svetlobna leta boljsim udobjem, featurji ter varnostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mercedes racionalen nakup trololol
V Nemčiji dejansko je.
Službena vozila so pri mercedesu takoj na vrsti ko rabijo servis. Ko kupuješ izdelek kupuješ tudi storitev. Ni samo pleh kar pri avtu kupuješ čeprav ljudje še vedno ne dojamejo pomena servisne mreže dokler si ne kupijo Tesle :) Mogoče se bo komu posvetilo zakaj toliko MB taksijev.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Tako, taksist mbja, ce ima problem, bilokaksen, pa naj je to se tako trivialno, kot zamenjava brisalca ali tekocine za vetrobransko, se ga pripelje in popravi takoj, ni cakanja na termin pa nevemkaj.
Pa servisna mreza pomeni, da imas servise prakticno povsod, na vsakih nekaj kilometrov in se ni treba voziti na drugi konec drzave.
Pa servisna mreza pomeni, da imas servise prakticno povsod, na vsakih nekaj kilometrov in se ni treba voziti na drugi konec drzave.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
kradeno iz drugega foruma
To je realnost uvoženih nemcov, dečki.
Kolega je pri znanih celjskih prodajalcih kupil podobno zadevo z nekaj več kot 200 000 km in avto na pogled niti ni bil švoh. drugi dan po nakupu pelje avto k svojemu mehaniku, da bi opravil redni servis...mu je mehanik naročil naj gre najprej na AC po izpis zgodovine. Trajalo je dobro uro in dobil cca 90 strani. Avto je bil kupljen v Rimu od taxista s prevoženimi 850 000 km...takoj ga je peljal nazaj, jim dal na pult izpis zgodovine in brez besed so vrnili celotno kupnino in vse nastale stroške. No naslednji dan se je avto spet oglaševal in po nekaj dneh oglasa ni bilo več. Nekdo se očitno bolj ali manj veselo vozi.
To je realnost uvoženih nemcov, dečki.
#brezpodpisa
Raptor F16 ::
kradeno iz drugega foruma
Kolega je pri znanih celjskih prodajalcih kupil podobno zadevo z nekaj več kot 200 000 km in avto na pogled niti ni bil švoh. drugi dan po nakupu pelje avto k svojemu mehaniku, da bi opravil redni servis...mu je mehanik naročil naj gre najprej na AC po izpis zgodovine. Trajalo je dobro uro in dobil cca 90 strani. Avto je bil kupljen v Rimu od taxista s prevoženimi 850 000 km...takoj ga je peljal nazaj, jim dal na pult izpis zgodovine in brez besed so vrnili celotno kupnino in vse nastale stroške. No naslednji dan se je avto spet oglaševal in po nekaj dneh oglasa ni bilo več. Nekdo se očitno bolj ali manj veselo vozi.
To je realnost uvoženih nemcov, dečki.
Da. In zato še enkrat vprašanje. Mar ni potem bolje da si ga kar sam kupiš za "drobiž" in ga potem prodaš za dele ko gre kaj narobe ? Saj tak avto itak nima več vrednosti tako da ne izgubiš kaj dosti, se pa fino voziš dokler gre.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
"nimm zwei" oz. kupi dva, enga za vozit drugega za dele. win-win.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
KAVINSKY ::
"nimm zwei" oz. kupi dva, enga za vozit drugega za dele. win-win.
Kupiš premium avto, pa potem si mažeš roke in zabiješ cele vikende da pogruntaš kako priti do kakšnega dela, da ga premontiraš. Raje se z čistimi rokami vozi z dacio, kot pa da se greš revnega miljonarja in premišljuješ ali bo zadeva zjutraj vžgala. Pa sosedom ni treba gledati podrtije pred bajto na ceglih.
facepalm ::
"nimm zwei" oz. kupi dva, enga za vozit drugega za dele. win-win.
Kupiš premium avto, pa potem si mažeš roke in zabiješ cele vikende da pogruntaš kako priti do kakšnega dela, da ga premontiraš. Raje se z čistimi rokami vozi z dacio, kot pa da se greš revnega miljonarja in premišljuješ ali bo zadeva zjutraj vžgala. Pa sosedom ni treba gledati podrtije pred bajto na ceglih.
Kupis dva, enega prodas po black friday kilometrih in imas financno rezervo za servise:))
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27774 (5278) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20565 (15342) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19519 (16373) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25636 (20061) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31062 (26289) | Heavy |