Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
Gambino ::
Spajky ::
...zakaj bi kdorkol kupoval punto mk2b do 2,5k + 1k za popravilo? a si normaln?Mislim, da ja in dodatno za zrihtanje (ne popravilo). Posebej če si težko privošči dodatni kredit bilokakšne vrste. Kredite vračat, če ostaneš na cesti kot "višek kader" ni ravno enostavno, treba tudi "jest" , razen če je "mama hotel" ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
starfotr ::
KAVINSKY ::
Na kaj točno pa je garancija od 5. do 7. leta? Na to da ti mašina in menjalnik ne zaribata, kar se ne zgodi niti pri 15 let starih.
To ni res. Pri švabih se to kar dogaja!
Polizdelke primerjaš z avti. Ni poštena primerjava. :)
Zavist je huda stvar
Meizu ::
OP te teme sem jaz, avto sem pa kupil decembra 2016, in sicer Opel Astro ST 2013 2.0 165HP, ki sem jo nato se cipiral na 210hp.
Trenutno 141.000km (ko sem ga kupil je imel 80kkm) in dela kot namazan. Zaenkrat zadovoljen. (trkam po drvu)
Trenutno 141.000km (ko sem ga kupil je imel 80kkm) in dela kot namazan. Zaenkrat zadovoljen. (trkam po drvu)
D3m ::
Same here.
Ok, ena garancijsko popravilo je pa bilo (cilinder sklopke).
Drugače dela.
Ok, ena garancijsko popravilo je pa bilo (cilinder sklopke).
Drugače dela.
|HP EliteBook|R5 6650U|
mojsterleo ::
Pozdravljeni, hvala za nasvete dosedaj. Še vedno kupujem. Budget je do 5k eur. Ogledal sem si Dacia sandero in Citroen C3. Na žalost za ta denar c3 dobim staro verzijo ki mi ne ustreza, dacia pa mi ni všeč tudi ponudbe ni nobene. Bojim se predvsem za rjo pri takih budget avtih.
Zaenkrat vodita dve ponudbi:
- kia pro ceed l.2011 z 115000 km 3 vrat 105 km bencin za 4600 eur in
- peugeot 308 l.2010 125.000 km 5 vrat 120 km bencin za 4900 eur.
Oba sta dobro servisirana.
Kia bi bila idealna če bi imela 5 vrat. Sicer se prevažam sam ali še koga pa mi je zadnji prostor super za hitro odlaganje. Kako pa je kaj s pežoji? Je tole zgoraj vredno nakupa ?
Prodajalca staprivat zato na jamstvo ne morem računat.
Hvala, lp
Zaenkrat vodita dve ponudbi:
- kia pro ceed l.2011 z 115000 km 3 vrat 105 km bencin za 4600 eur in
- peugeot 308 l.2010 125.000 km 5 vrat 120 km bencin za 4900 eur.
Oba sta dobro servisirana.
Kia bi bila idealna če bi imela 5 vrat. Sicer se prevažam sam ali še koga pa mi je zadnji prostor super za hitro odlaganje. Kako pa je kaj s pežoji? Je tole zgoraj vredno nakupa ?
Prodajalca staprivat zato na jamstvo ne morem računat.
Hvala, lp
KAVINSKY ::
Rja načeloma ni problem.
Oboje je na papirju dober nakup, lahko pa še pogledaš Chevrolet Cruze, Opel Corsa, Clio...
Oboje je na papirju dober nakup, lahko pa še pogledaš Chevrolet Cruze, Opel Corsa, Clio...
Twixz ::
Kaj pa zavarovanje katerega si primoran delati pod leasingom? Men se zdi da je meja do kdaj (v smislu časa odplačevanja) relativno nizka, da avta ne preplačaš (s stroški seveda)
Meizu ::
mojsterleo je izjavil:
Pozdravljeni, hvala za nasvete dosedaj. Še vedno kupujem. Budget je do 5k eur. Ogledal sem si Dacia sandero in Citroen C3. Na žalost za ta denar c3 dobim staro verzijo ki mi ne ustreza, dacia pa mi ni všeč tudi ponudbe ni nobene. Bojim se predvsem za rjo pri takih budget avtih.
Zaenkrat vodita dve ponudbi:
- kia pro ceed l.2011 z 115000 km 3 vrat 105 km bencin za 4600 eur in
- peugeot 308 l.2010 125.000 km 5 vrat 120 km bencin za 4900 eur.
Oba sta dobro servisirana.
Kia bi bila idealna če bi imela 5 vrat. Sicer se prevažam sam ali še koga pa mi je zadnji prostor super za hitro odlaganje. Kako pa je kaj s pežoji? Je tole zgoraj vredno nakupa ?
Prodajalca staprivat zato na jamstvo ne morem računat.
Hvala, lp
Bojda (!), ampak ne me vzet tocno na besedo, v Italiji prodajajo 2 razlicna tipa istih avtomobilov - za juzni in za severni trg. Avti za severni trg naj bi (spet bojda!) imeli precej bolje cinkan pleh, kar se odrazi seveda v dolgorocni precej manj obilni rji.
To mi je razlagal en znanec, ki je v Italiji kupoval avto in mu je to rekel prodajalec. Z rjo do zdaj nobenih problemov, pa gre za 10+ let star Fiat Punto.
Zdaj, valjda itak obstaja zelo verjetna moznost, da ga je prodajalec pac nategnil in prodal isti drek v drugi barvi. Po drugi strani je pa cena vozila bila skoraj ista, rje danes pa nima niti pikice (razen kaksna obtolcena pikica, ampak zacuda hudic ne rjavi).
Jaz imam tudi Opel Astro italijanskega porekla, ko vpisem vin stevilko v tracker je razvidno, da je avto bil zlozen v nemciji in ne na poljskem (ce se prav spomnem), kjer zlagajo Ople za nas balkance in ostale reveze. In tudi meni ne rjavi popolnoma nic, moja prejsnja KIA Ceed 1.6 CRDI 2009 slovenskega porekla je pa rjavela kot za salo, prtljazna vrata polna ocvirkov, dno pri prednjih rokah komplet rjasto. Tudi tokrat, mogoce nakljucje, kolega ima isto (non-facelift serijo), pa mu po vseh teh letih ne rjavi nikjer.
Bos moral kaj povprasat koga, ki se res spozna na to in ima mogoce celo prste vmes v dobavni verigi in lahko te informacije potrdi iz prve roke. Pac ena od tistih skoraj tabu tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
jero_no1 ::
Kaj pa zavarovanje katerega si primoran delati pod leasingom? Men se zdi da je meja do kdaj (v smislu časa odplačevanja) relativno nizka, da avta ne preplačaš (s stroški seveda)
Kakšno zavarovanje pod leasingom misliš? Kasko? Moje mnenje je, da moraš imet nov avto vsaj 3-5 let zavarovan s ful kasko (odvisno od vrednosti) in potem se nič ne sekiraš, če se karkoli zgodi.
So primeri, ko so bili lastniki pametni, češ da nj se nima kaj zgodit - ptej kot v enem letu skoraj totalka, 3k€ stroškov popravila ali z drugimi besedami za več kot 5 let kaska...
Twixz ::
Dobro, to se strinjam, če kupiš avto ki je star največ tri leta
Jst zase vem da če bi kupil 5-6 let star avto za 10k, bi vzel največ 2k leasinga.
Jst zase vem da če bi kupil 5-6 let star avto za 10k, bi vzel največ 2k leasinga.
Veselinko ::
Na kaj točno pa je garancija od 5. do 7. leta? Na to da ti mašina in menjalnik ne zaribata, kar se ne zgodi niti pri 15 let starih.
To ni res. Pri švabih se to kar dogaja!
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala (akumulator, zavorni diski in podobno). Ni pa nobene razlike med garancijo v celotnem obdobju od prvega do sedmega leta. Če kupuješ par let star avto, je to gotovo velik plus, saj odpadejo nepredvideni stroški, ki so lahko precej visoki. Moja soseda ima recimo Seata TSI in ji je po 4 letih in pol dobesedno razgonilo motor zaradi počene verige in to na redno servisiranem avtu po 53 tisoč prevoženih kilometrih. Če bi imela garancijo, bi se ji smejalo, tako je pa skoraj bankrotirala.
D3m ::
Na kaj točno pa je garancija od 5. do 7. leta? Na to da ti mašina in menjalnik ne zaribata, kar se ne zgodi niti pri 15 let starih.
To ni res. Pri švabih se to kar dogaja!
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala (akumulator, zavorni diski in podobno). Ni pa nobene razlike med garancijo v celotnem obdobju od prvega do sedmega leta. Če kupuješ par let star avto, je to gotovo velik plus, saj odpadejo nepredvideni stroški, ki so lahko precej visoki. Moja soseda ima recimo Seata TSI in ji je po 4 letih in pol dobesedno razgonilo motor zaradi počene verige in to na redno servisiranem avtu po 53 tisoč prevoženih kilometrih. Če bi imela garancijo, bi se ji smejalo, tako je pa skoraj bankrotirala.
Kar težko verjamem. Kje je catch?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala
Tu je catch. Potrošni material je vse. Vse cevi, tesnila, vse, razen, kot sem napisal, zaribanega menjalnika in motorja. Pri 6 let starem avtu ti ne bo menjalnik zaribal (putimo švabe), bo ti pa spustila kakšna cevka, tesnila, kakšna lužica pod avtom nastala...tega pa ne bo pod garancijo.
GreenT ::
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala
Tu je catch. Potrošni material je vse. Vse cevi, tesnila, vse, razen, kot sem napisal, zaribanega menjalnika in motorja. Pri 6 let starem avtu ti ne bo menjalnik zaribal (putimo švabe), bo ti pa spustila kakšna cevka, tesnila, kakšna lužica pod avtom nastala...tega pa ne bo pod garancijo.
Je kakšna garancija drugačna? Če pa že ne spada v potrošni material, ti pa vtaknejo v nepravilno, malomarno uporabo, poškodovanje s strani lastnika, etc,...
jero_no1 ::
Smartydug ::
Mene pa zanima pri avtu za 15k - zakaj ne 6k€ kredita pa je avto tvoj, in rajši 6k€ lizinga?
KAVINSKY ::
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala
Tu je catch. Potrošni material je vse. Vse cevi, tesnila, vse, razen, kot sem napisal, zaribanega menjalnika in motorja. Pri 6 let starem avtu ti ne bo menjalnik zaribal (putimo švabe), bo ti pa spustila kakšna cevka, tesnila, kakšna lužica pod avtom nastala...tega pa ne bo pod garancijo.
Niti ne, kot bereš forume, tudi kolesni ležaj menjajo v sklopu garancije (čeprav je vprašanje kako gre fuč v 7 letih). Catch je reklama. Kia se kupi ker je a) relativno poceni in b) ima dolgo garancijo. Čeprav že pri servisih se pojem poceni obrne.
Še komentar na švabske menjalnike. To je letelo na DSG verjetno? 250€ za letni servis je težko dati, še bolj pa potem 5 jurjev za novi menjalnik. Se raje proda dokler "še cuka".
jakan123 ::
Ni tako dolga garancija, če delaš veliko km. 7 let ali do 150 000km. Se dobi drugje več. Jaz delam 40-50k km letno in potem raje izberem avto, ki nima omejitve kilometrov pri garanciji ;)
Utk ::
Garancija velja pri Kiji na celoten avto, razen potrošnega materiala
Tu je catch. Potrošni material je vse. Vse cevi, tesnila, vse, razen, kot sem napisal, zaribanega menjalnika in motorja. Pri 6 let starem avtu ti ne bo menjalnik zaribal (putimo švabe), bo ti pa spustila kakšna cevka, tesnila, kakšna lužica pod avtom nastala...tega pa ne bo pod garancijo.
Je kakšna garancija drugačna? Če pa že ne spada v potrošni material, ti pa vtaknejo v nepravilno, malomarno uporabo, poškodovanje s strani lastnika, etc,...
Seat, oz. verjetno cel VW, ima 2 leti osnovne garancije, potem pa še plus 2 ali 3, ampak recimo vse cevi, kabli in tesnila imajo samo dve leti garancije. Hyundai ima 5 na vse, brez omejitve km. S tem da pri hyundaiju ne rabiš 5 let vozit na uradne servise, ker je to "tovarniška" garancija. Pri seatu po dveh letih moraš za tisto podaljšano. Pri kiji itak vseh 7 let. Ja sej je fino 7 let, tudi če ni vse not, ampak glih šenkano pa to tudi ni.
GreenT ::
Mene pa zanima pri avtu za 15k - zakaj ne 6k€ kredita pa je avto tvoj, in rajši 6k€ lizinga?
Pri lizingu manj preverjajo lizinško oz. kreditno sposobnost. Recimo na banki ti kredita ne bodo dali, če padeš potem pod minimalno plačo ali pa mogoče že imaš kakšen kredit? Lizing načeloma odobrijo še isti dan. Rabiš manj papirjev, Etc,.... Cena je načeloma danes tm tm. Sicer eni baje celo ponujajo lizing na položnice. Njih potem ne briga niti to, al si ti zaposlen, kok ti ostane na koncu mesca in te fore.
Twixz ::
Samo zdaj sem pa v precepu, a dam 6 jurjev pologa pa vzamem avto za 15 na leasing ali kupim rabljen avto za 6 jurjev
Twixz ::
Bom premislil, imam še slabo leto časa (zdaj sem mojega ljubljenčka registriral ), gledal bom pa A4 Avant, LEON karavan, Škodine karavane (Rapid spaceback, Octavia), Passat/Golf Variant, pa bomo videli če se najde kaj pametnega
Veselinko ::
Niti ne, kot bereš forume, tudi kolesni ležaj menjajo v sklopu garancije (čeprav je vprašanje kako gre fuč v 7 letih). Catch je reklama. Kia se kupi ker je a) relativno poceni in b) ima dolgo garancijo. Čeprav že pri servisih se pojem poceni obrne.
Jaz sem imel do sedaj dve Kiji in tudi nekaj kolegov jih ima, pa še nisem slišal, da bi kod imel težave z uveljavljanjem garancije. Verjamem pa, da ta zadeva zelo nervira marsikaterega trgovca z drugimi znamkami avtomobilov. Ko dobiš vprašanje, zakaj je pri vas garancija le 2-letna, pri Kiji pa 7 let, si pač moraš nekaj izmisliti. Vključno z zgodbo o dragih servisih. Servis se plača pri ceedu od cca 200 do max. 270 evrov. Zdaj naj mi pa kdo reče, da je servis pri Volkswagnu ali pa recimo Škodi pol cenejši? Ni in nikoli ni bil. Pa tudi to ne drži, da moraš obvezno servisirati v uradni mreži, da ti garancija ne propade. To velja v primeru podaljšanih jamstev, ne pa tovarniških garancij, kjer predstavlja edini predpogoj, da so servisi redni in dokazljivo izvedeni z deli enakovredne kakovosti tovarniškim.
MadMen ::
7 letna garancija je pri Kii z razlogom- hoteli so se rešiti slabega imidža poceni nezanesljive "kante". In jim počasi uspeva....
jakan123 ::
Jaz sem maja kupoval nov avto pa mi teh 7 let garancije ni bilo ok. Velja 7 let oziroma do 150k km... To je pri meni potem dobre 3 leta garancije. Sem se potem ponovno odločil za Forda. 2 leti garancije + 3 jamstva brez omejitve kilometrov, pa še servisi so nekoliko cenejši kot pri Kii :)
Spodaj je seznam kaj krije in kaj ne krije to jamstvo:
http://avtomobilipr.si/Fordove_garancij...
Spodaj je seznam kaj krije in kaj ne krije to jamstvo:
http://avtomobilipr.si/Fordove_garancij...
jero_no1 ::
Vključno z zgodbo o dragih servisih. Servis se plača pri ceedu od cca 200 do max. 270 evrov. Zdaj naj mi pa kdo reče, da je servis pri Volkswagnu ali pa recimo Škodi pol cenejši? Ni in nikoli ni bil.
Kaj naredijo pri servisu za 200€?
Za Škodo 2.0 tdi me je prišel servis z menjavo olja 160€ (30k km), na 15k km je bil celo samo 135€ (če se prav spomnim).
matobeli ::
Utk ::
Menjava olja in filtra je vredna maksimalno 100 evrov, in to na uradnem servisu z njihovim pribitkom. Drugje 60, 70. Vsak dodaten filter se 20 evrov z delom, svecke 30 do 40. Vse ostalo je nateg. Nategujejo pa vsi.
jero_no1 ::
Timurlenk ::
Ker je to daleč najbolj aktivna "avto" tema, pišem sem, čeprav gre za nakup novega avtomobila in ne rabljenega
Iščem novega karavana, bencinarja, do največ 20.000 EUR, v oči pade predvsem Ceed, ki dobiva odlične ocene in je tudi cenovno ugoden + neverjetno ugodni servisi. Tudi Megane je v igri, čeprav obstaja negativna fama o francoskih znamkah ...
Avtomobil bo uporabljen za čist povprečne namene s pogostim prevažanjem večjih stvari, za kar je karavan najbolj praktičen.
Zanima me, če kdo vozi Ceed ali Megane ali Astro ali Octavio ali Peugeot 308 karavana in bi delil izkušnje?
Hkrati pa gledam tudi to lestvico, kjer so korejci top shit
Iščem novega karavana, bencinarja, do največ 20.000 EUR, v oči pade predvsem Ceed, ki dobiva odlične ocene in je tudi cenovno ugoden + neverjetno ugodni servisi. Tudi Megane je v igri, čeprav obstaja negativna fama o francoskih znamkah ...
Avtomobil bo uporabljen za čist povprečne namene s pogostim prevažanjem večjih stvari, za kar je karavan najbolj praktičen.
Zanima me, če kdo vozi Ceed ali Megane ali Astro ali Octavio ali Peugeot 308 karavana in bi delil izkušnje?
Hkrati pa gledam tudi to lestvico, kjer so korejci top shit
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Timurlenk ()
jero_no1 ::
Škodo imaš precej visoko na spisku :) Za 20k bi dobil Octavia Combi z opermo Style in 1.5 tsi motorjem (150 KM) ter še kakšnim dodatkom.
codeMonkey ::
Octavia Combi (sicer dizel) dela super po 110k v treh letih in pol. Ni luksuz, je pa praktična. Auris hibrid je tudi v tem rangu, pa po moje ni slab avto. Jaz bi ga kupil, če bi nam zneslo z manjšim prtljažnikom.
D3m ::
Moj glas za Astra 1.6 CDTI 136 konjev.
Trenutno je še od GM motor potlej bodo pa menjali na 1.6 francoza (ki pa je doživel trenutno odpoklic).
Trenutno je še od GM motor potlej bodo pa menjali na 1.6 francoza (ki pa je doživel trenutno odpoklic).
|HP EliteBook|R5 6650U|
GreenT ::
Sm prebral, da hočeš bencinarja. Hočem samo rečt, da je bencinar verjetno še cenejši. Škoda z 1.0 TSI je win win. Sam mam fabio in sm zdejle pokuril prvi tank bencina. Dost normalna vožnja in 4.7 porabe. Gre pa tko tko. Za naše ceste je ok. Sm že velik počasnejših avtov vozu.
Drugač sm jest ene 6let vozil megane III, to je bil sicer moj drugi Renault in mislm, da te znamke ne povoham več. Avto je bil zlo hitr precej pikast od rje, probleme je mel z vžigalnimi tuljavami, kontakti, knofi na radiu so se znaucal po 2h letih(!), plastika notr je bla grozna, samo očala sm odložu in so ble rajse. Bil je fajn, za kak makadam oziroma slabe ceste, pa za kej prevežat,...tak primesten avto. :)
Drugač sm jest ene 6let vozil megane III, to je bil sicer moj drugi Renault in mislm, da te znamke ne povoham več. Avto je bil zlo hitr precej pikast od rje, probleme je mel z vžigalnimi tuljavami, kontakti, knofi na radiu so se znaucal po 2h letih(!), plastika notr je bla grozna, samo očala sm odložu in so ble rajse. Bil je fajn, za kak makadam oziroma slabe ceste, pa za kej prevežat,...tak primesten avto. :)
Twixz ::
Če bi že moral izbirat, bi izbral Peugeot/Octavia, ostalo je bolj meh.
Kolega vozi Peugeota, zadovoljen. Sicer ni nov, je pa mlad zelo
Da usput vprašam za dizl karavana, nagledal sem si SEAT Leon karavan, za 12 jurjev dobiš veliko opreme, pije tudi zgleda bolj malo, ima kdo izkušnje? 1.6 TDI varjanta, seveda
Kolega vozi Peugeota, zadovoljen. Sicer ni nov, je pa mlad zelo
Da usput vprašam za dizl karavana, nagledal sem si SEAT Leon karavan, za 12 jurjev dobiš veliko opreme, pije tudi zgleda bolj malo, ima kdo izkušnje? 1.6 TDI varjanta, seveda
akrama ::
Pozdravljeni,
Tudi jaz se zanimam za zamenjavo avtomobila.
Odločam pa se za avtomatika, cena pa nekje do 15k, ter seveda čim manj prevoženimi km (nakup novega zaenkrat še ni glavna opcija, ker zadevo kar podraži, sem pa gledal opel astro karavan in škodo octavio karavan - pri obeh so ponujali dizel in 1.6 motor). Delam pa cca 20-25k letno.
Kaj bi po vašem mnenjeu bila najboljša rešitev (rabljen)? Na avtonet je nekaj VW, Škod, najde se še kakšen FORD, ki bi padel pod kriterij (recimo da so letnik 2014/15 in novejši).
Predvsem me zanima kaj menite glede na kateri motor pri rabljenem avtu vzeti?
Tudi jaz se zanimam za zamenjavo avtomobila.
Odločam pa se za avtomatika, cena pa nekje do 15k, ter seveda čim manj prevoženimi km (nakup novega zaenkrat še ni glavna opcija, ker zadevo kar podraži, sem pa gledal opel astro karavan in škodo octavio karavan - pri obeh so ponujali dizel in 1.6 motor). Delam pa cca 20-25k letno.
Kaj bi po vašem mnenjeu bila najboljša rešitev (rabljen)? Na avtonet je nekaj VW, Škod, najde se še kakšen FORD, ki bi padel pod kriterij (recimo da so letnik 2014/15 in novejši).
Predvsem me zanima kaj menite glede na kateri motor pri rabljenem avtu vzeti?
LP
D3m ::
Pozdravljeni,
Tudi jaz se zanimam za zamenjavo avtomobila.
Odločam pa se za avtomatika, cena pa nekje do 15k, ter seveda čim manj prevoženimi km (nakup novega zaenkrat še ni glavna opcija, ker zadevo kar podraži, sem pa gledal opel astro karavan in škodo octavio karavan - pri obeh so ponujali dizel in 1.6 motor). Delam pa cca 20-25k letno.
Kaj bi po vašem mnenjeu bila najboljša rešitev (rabljen)? Na avtonet je nekaj VW, Škod, najde se še kakšen FORD, ki bi padel pod kriterij (recimo da so letnik 2014/15 in novejši).
Predvsem me zanima kaj menite glede na kateri motor pri rabljenem avtu vzeti?
Je kar velika razlika ali 1.6 136PS Astra ali 1.6 115PS Octavia.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
|HP EliteBook|R5 6650U|
flyby ::
Kupujem družinski avto (karavan ali enoprostorec), ki ga bom uporabljal tudi za vsakodnevno vožnjo v službo, 25 km v vsako smer.
Sem v dilemi med dizlom in bencinarjem... so to premajhne razdalje za dizla?
Rad bi, da je letnik 2011 ali novejši, ima prevoženih največ 125.000 km. Kaj bi svetovali? Gledal sem Citroen C4 Picasso ali Ford C-Max. Še kakšen predlog?
Sem v dilemi med dizlom in bencinarjem... so to premajhne razdalje za dizla?
Rad bi, da je letnik 2011 ali novejši, ima prevoženih največ 125.000 km. Kaj bi svetovali? Gledal sem Citroen C4 Picasso ali Ford C-Max. Še kakšen predlog?
akrama ::
Razliko v moči ne bi pogrešal, ker pri umirjeni vožnji ne pride toliko do izraza, poleg tega bi tempomat nastavil na 120 in se lepo in dokaj varčno peljal po avtocesti (1-2 tedensko).
Zgornja astra bi bila aktualna, samo nima pa avtomatskega menjalnika :).
Zgornja astra bi bila aktualna, samo nima pa avtomatskega menjalnika :).
LP
krho ::
@flyby: sam bi vzel benicinarja. Dizle bodo počasi tudi pri nas začeli preganjati iz mest.. potem bodo na 1x postali ničvredni.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Invictus ::
Kupiš rabljenega bencinarja brez turbine.
Tako so stroški popravil manjši.
Tako so stroški popravil manjši.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
FTad ::
Mene pa zanima pri avtu za 15k - zakaj ne 6k€ kredita pa je avto tvoj, in rajši 6k€ lizinga?
Pri lizingu manj preverjajo lizinško oz. kreditno sposobnost. Recimo na banki ti kredita ne bodo dali, če padeš potem pod minimalno plačo ali pa mogoče že imaš kakšen kredit? Lizing načeloma odobrijo še isti dan. Rabiš manj papirjev, Etc,.... Cena je načeloma danes tm tm. Sicer eni baje celo ponujajo lizing na položnice. Njih potem ne briga niti to, al si ti zaposlen, kok ti ostane na koncu mesca in te fore.
A ni tudi tako, da so pri lizingu stroski odobritve manjsi, pa se kak popust dobis potem od koncne cene avtomobila? Ce je nov avto bi ze tako ali tako vzel kasko.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27948 (5452) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20731 (15508) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19623 (16477) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25729 (20154) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31226 (26453) | Heavy |