Forum » Na cesti » Kick down
Kick down
z3ro ::
Imam vprašanje za morebitne poznavalce. Zanima me, kaj točno naredi kick down pri ročnem menjalniku? Vem da pri avtomatskem v kolikor "pohodiš" plin vklopiš kick down switch, menjalnik prestavi recimo 2 prestavi nižje in dobi najboljše pogoje za pospeševanje. Kolega recimo pa ima v Golfu 7 (1.2 TSI) z ročnim menjalnikom enako opcijo - pravi da recimo na avtocesti ko pohodi plin do konca obrati naenkrat narastejo in avto občutno bolje pospešuje, ne ve pa kaj natanko se pri tem zgodi v samem motorju/menjalniku. Nekaj je sigurno, saj se na stopalki za plin čuti nekakšen "klik" na koncu hoda. Po moji logiki so opcije dve...ali se takrat v ECUju spremenijo mape in je motorju vseeno za porabo in emisije, samo da ima čimveč moči ali pa v tistem trenutku sklopka spusti, motor doda obrate in nato sklopka nazaj "zagrabi". Ve mogoče kdo kaj točno se pri tem dogaja?
Aston_11 ::
nekakšen "klik" na koncu hoda.Na koncu hoda je stikalo, namenjeno temu, da povozi trenutne nastavitve limitatorja hitrosti. Do tiste točke motor pospešuje samo do nastavljene hitrosti, v primeru tega klika, pa lahko voziš hitreje, kot je nastavljena hitrost (npr. prehitevanje). Jasno je, da če tišči do konca, da bo motor prišel do točke, kjer bo kao povlekel. Isto imam pri TDI-ju, vendar je pospeševanje popolnoma enako, klik na koncu pa je tudi enak, vendar ne spremeni nič. Možno bi sicer bilo, da začasno dvigne navor, vendar v navodilih tega nisem zasledil.
z3ro ::
V navodilih res ni omenjeno (smo gledali), po njegovih besedah pa se obrati opazno hitreje dvignejo..za limitator vem da se povozijo nastavitve vendar se to zgodi kadar ne vozi z tempomatom
Aston_11 ::
po njegovih besedah pa se obrati opazno hitreje dvignejoMožno. Sam tega ne opažam, da bi bilo karkoli drugače, ko klikne gumb. Dajte probat vsi skupaj se peljati, da se vidi, kaj je na tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
z3ro ::
Bo treba probati, ja. Kolikor sem googlal naj bi pri ročnem menjalniku to le overridalo vse "eco" nastavitve ter poskrbelo za maksimalen navor/moč. Je pa malo napisanega o tem tako da čisto točnega odgovora nimam.
Blinder ::
Pomoje da je ta tvoj frend prevec gledal 'supercar'. Vec gasa das in vec avto gre, kaj je tle cudnega? Tist klik pa se slisi ko pride pedal 'do dna'.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Aston_11 ::
Blinder ::
Je to nekaj novega pri golf VII v primerjavi z VI? Mogoce vgradijo v rocnega iste dele kot v automatika. Standardizacija..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
z3ro ::
Baje da se dejansko pozna ko pohodi to stikalo in obrati naenkrat občutno poskočijo...bom povprašal več ko se naslednjič vidimo. Tukaj sprašujem v primeru da se kdo res spozna in bi malo natančneje opisal kaj se pri tem zgodi.
z3ro ::
globoko grlo ::
A ni to overboost funkcija?
Doda ene 20 km al 20 nm navora al neki tazga, pač odvisn od motorja.
Doda ene 20 km al 20 nm navora al neki tazga, pač odvisn od motorja.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
dxx ::
Naj na kratko razložim ta klik pri pedalu za plin.
Avtomatski menjalnik:
-plin je poln (gas je do konca, s klikom ali brez)
-Povzroči oziroma sporoči menjalniku in motorju, da sedaj ni šale. Ne varčujemo z gorivom, važno je spraviti čimveč konjev na kolesa. Ponavadi menjalnik prestavi eno prestavo več kot ponavadi in pač tudi temu primerno bolj pospešuje, plin je itak poln. Klik (oziroma po vaše "kick down") samo aktivira ECU, ki sproži krmilje motorja v pač njemu primerni program in sporoči menjalniku: "tokrat boš šaltal pri največjem številu vrtljajev, oziroma optimalnem področju za največji pospešek".
-na vseh standardnih sistemih prekine omejevalec hitrosti ali vzdrževalec hitrosti(tempomat).
Ročni menjalnik:
-plin je poln (gas je do konca, s klikom ali brez)
-na vseh standardnih sistemih prekine omejevalec hitrosti ali vzdrževalec hitrosti(tempomat).
-če je v avtu "eco mode", se v tem primeru izključi, dokler držimo pedal kicked down; haha
Avtomatski menjalnik:
-plin je poln (gas je do konca, s klikom ali brez)
-Povzroči oziroma sporoči menjalniku in motorju, da sedaj ni šale. Ne varčujemo z gorivom, važno je spraviti čimveč konjev na kolesa. Ponavadi menjalnik prestavi eno prestavo več kot ponavadi in pač tudi temu primerno bolj pospešuje, plin je itak poln. Klik (oziroma po vaše "kick down") samo aktivira ECU, ki sproži krmilje motorja v pač njemu primerni program in sporoči menjalniku: "tokrat boš šaltal pri največjem številu vrtljajev, oziroma optimalnem področju za največji pospešek".
-na vseh standardnih sistemih prekine omejevalec hitrosti ali vzdrževalec hitrosti(tempomat).
Ročni menjalnik:
-plin je poln (gas je do konca, s klikom ali brez)
-na vseh standardnih sistemih prekine omejevalec hitrosti ali vzdrževalec hitrosti(tempomat).
-če je v avtu "eco mode", se v tem primeru izključi, dokler držimo pedal kicked down; haha
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dxx ()
Unknown_001 ::
Kolega kar tako malo nabija. Osnove delovanja pogonskega sklopa pač... edina varianta je da ima 2 ločena programa za ECU. Prvi je normalen, drugi je ECO. Do razlike lahko pri polnem gasu pride ob vklopljenem ECO mode. Pri polnem plinu ECO program ne špara na gorivu, temveč poveča vbrizg v valje kot pri normalnem programu.
Če te opcije nima ali pa vozi na normalno, potem je to spet ena prazna šank debata.
Sploh pa mi je čuden del o dvigovanju obratov. Če se v ISTI prestavi dvignejo obrati, se sorazmerno s prestavnim razmerjem dvigne tudi hitrost. Ampak pospešek bi moral pri tej hitrosti bit zvezen in relativno blag. Edina možnost da hitro povečaš obrate je, da reduciraš prestavno razmerje (šaltaš nižje), tako da ima gonilni del višje obrate od gnanega. S tem se poveča navor in z njim tudi konjske moči ki se računajo iz njega.
FF scena spet udarila malo ven očitno. Dobro, da ni izjavil da ima tovarniško vgrajen NO2.
Če te opcije nima ali pa vozi na normalno, potem je to spet ena prazna šank debata.
Sploh pa mi je čuden del o dvigovanju obratov. Če se v ISTI prestavi dvignejo obrati, se sorazmerno s prestavnim razmerjem dvigne tudi hitrost. Ampak pospešek bi moral pri tej hitrosti bit zvezen in relativno blag. Edina možnost da hitro povečaš obrate je, da reduciraš prestavno razmerje (šaltaš nižje), tako da ima gonilni del višje obrate od gnanega. S tem se poveča navor in z njim tudi konjske moči ki se računajo iz njega.
FF scena spet udarila malo ven očitno. Dobro, da ni izjavil da ima tovarniško vgrajen NO2.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jest10 ::
laguna1 ::
Tu je primer za fordov ecoboost motor 1.0, kaj pomeni oz. naredi kickdown.
https://www.motorbeam.com/2012/02/cars/...
in
http://www.robsightford.com/blog/2015/a...
LP
https://www.motorbeam.com/2012/02/cars/...
in
http://www.robsightford.com/blog/2015/a...
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: laguna1 ()
Unknown_001 ::
Tu je primer za fordov ecoboost motor 1.0, kaj pomeni oz. naredi kickdown.
https://www.motorbeam.com/2012/02/cars/...
in
http://www.robsightford.com/blog/2015/a...
LP
Zelo pomemben podatek v članku je, da obstaja nevarnost pregrevanja in deluje le kratek čas, preden se ECU samodejno nastavi na normalne nastavitve.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
z3ro ::
Ce obrati narastejo ima zanic sklopko in zdrsne. Kmalu bo za zamenjat.
Odstrani se če nimaš pametnega odgovora. Avto je star manj kot 1 leto, sklopka definitivno ni zanič...
Zanič je lahko po 1 dnevu
Vredu ampak tukaj definitivno ni sklopka zanič.
Ostali: hvala, dobil kar me je zanimalo
dj_uro ::
sam imam golfa 7, 1.2TSI, ročni menjalnik...
tega, kar je opisal kolega, še nisem doživel...
bi šel stestirat, vendar je avto oddaljen slabih 100km...
tega, kar je opisal kolega, še nisem doživel...
bi šel stestirat, vendar je avto oddaljen slabih 100km...
vw-klub.si
PINki ::
v Golfu 7 z ročnim menjalnikom ni nobenega "overboosta" s kickdownom (klik na pedalu) v normalnem režimu vožnje. Je tam samo, da začasno prekine ECO način vožnje med prehitevanjem npr. in začasno prekliče limitator hitrosti. Kolega pretirava, placebo klik efekta I guess haha.
jest10 ::
Ce obrati narastejo ima zanic sklopko in zdrsne. Kmalu bo za zamenjat.
Odstrani se če nimaš pametnega odgovora. Avto je star manj kot 1 leto, sklopka definitivno ni zanič...
Zanič je lahko po 1 dnevu
Vredu ampak tukaj definitivno ni sklopka zanič.
Če se obrati spremenijo nesorazmerno z naraščanjem hitrosti, je točno to.
Rippy ::
Hm precej ljudi verjetno ne ve kako se obnaša dotrajana ali "skurjena" sklopka. Mora biti res konkretno uničena, da zdrsne v "ročna testu", s takšnim avtom se komaj do mehanika pripelješ (v dolino). Ponavadi je situacija takšna, da pride do zdrsa šele v kakšni tretji ali četrti prestavi, na točki ko avto začne razvijati najvišji navor. Kako dolgo pa traja je pa odvisno od načina vožnje, kako dobro speljuješ v klanec in koliko jo jahaš v prometu.
Drugače pa glede tega "klik-a" na pedalu za plin. Ne zdi se mi logično, da bi bilo to rezultat te "optimizacije". Pedal je "drive by wire", vse optimizacije za delovanje motorja bi moral izvesti ECU in to zelo hitro (naprimer nekateri novejši avtomobili lahko "pomagajo" pri zaviranju, če zaznajo da si izjemno hitro spustil plin - možno zaviranje v sili, v tem primeru hitro pripravijo zavoro, da je potrebno manj sile, da dosežeš najvišji zavorni učinek) . Hipotetično...ima vse parametre motorja in ve da to zmore, zazna koliko in kako hitro dodaš plin in naravna vse ostalo za delovanje na tej obremenitvi. Mislim pa, da se takšno delovanje za voznika ne bi smelo biti nekaj kar iztopa, pač zaznal bi to, kot normalno delovanje motorja.
Prej bi rekel, da je ta "klik" rezultat poškodovane vzmeti ali pa mehanizma pedala. Možno, da zaskoči na hecen način pri polnem pritisku in se to občuti na nogi.
Drugače pa glede tega "klik-a" na pedalu za plin. Ne zdi se mi logično, da bi bilo to rezultat te "optimizacije". Pedal je "drive by wire", vse optimizacije za delovanje motorja bi moral izvesti ECU in to zelo hitro (naprimer nekateri novejši avtomobili lahko "pomagajo" pri zaviranju, če zaznajo da si izjemno hitro spustil plin - možno zaviranje v sili, v tem primeru hitro pripravijo zavoro, da je potrebno manj sile, da dosežeš najvišji zavorni učinek) . Hipotetično...ima vse parametre motorja in ve da to zmore, zazna koliko in kako hitro dodaš plin in naravna vse ostalo za delovanje na tej obremenitvi. Mislim pa, da se takšno delovanje za voznika ne bi smelo biti nekaj kar iztopa, pač zaznal bi to, kot normalno delovanje motorja.
Prej bi rekel, da je ta "klik" rezultat poškodovane vzmeti ali pa mehanizma pedala. Možno, da zaskoči na hecen način pri polnem pritisku in se to občuti na nogi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51555 (23603) | blackbfm |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46584 (34807) | INSIDE |
» | Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16472 (14146) | sandmat |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24034 (21903) | Zheegec |