Forum » Na cesti » Vozniški izpit
Vozniški izpit
Temo vidijo: vsi
Pithlit ::
Ker berem (in slišim v živo) precej jokanja o tem kak je nemogoče narest vozniški za avto (itak so vsi ostali krivi, od inštruktorjev do ocenjevalcev pa samega sistema) v prvo... me zanima ravno to. Torej kdo je naredil izpit lepo v prvo (ure niso obvezni podatek... zna pa bit zanimivo, sploh za računanje stroškov).
Ajde, jaz: 16ur, iz prve.
Ajde, jaz: 16ur, iz prve.
Life is as complicated as we make it...
M-XXXX ::
V prvo, malo manj več kot 25h (ampak je bilo zadnjih 5h res čisto vlečenje denarja), v snežnih metežih delal po 3-4 kilometre na uro... Sicer je res, da sem me od prve ure naprej ni problem iti na cesto ne v sneg, ne v dež, ne glede na razmere. Vendar na to tistih 5h res ni imelo nekega večjega vpliva...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
bambam20 ::
Ur se ne spomnim, sem pa naredil v prvem poizkusu.
Izpit sem opravljal v enem od večjih slovenskih mest, da ne bo izpadlo, da sem vozil po kakšni vukojebini, kjer imajo zgolj 2 ali 3 semaforje, o vožnji po avtocesti pa se kandidatom sploh ne sanja.
Izpit sem opravljal v enem od večjih slovenskih mest, da ne bo izpadlo, da sem vozil po kakšni vukojebini, kjer imajo zgolj 2 ali 3 semaforje, o vožnji po avtocesti pa se kandidatom sploh ne sanja.
dj_uro ::
V prvo, leta 2003, v Ljubljani, se ne spomnem več, - SKUTER
V prvo, leta 2007, v Ljubljani, 18 ura vožnja - AVTO
V prvo, leta 2016, v Ljubljani, 20 ura vožnja - MOTOR A
---
V prvo, leta 2008, v Ljubljani, ČOLN do 24m
CPPja za avto in motor brez napake v prvo, za skuter brez napake v drugo.
Ne poznam nobenih izgovorov in ne verjamem nobenim izgovorom tipa: kvota, slab dan, mu nisem simpatičen, samo tole pa tole nisem prav...
aja, pa še to...
v teh 9h-10h letih več kot 350kkm, pa trend se nadaljuje s cca 30kkm/leto
V prvo, leta 2007, v Ljubljani, 18 ura vožnja - AVTO
V prvo, leta 2016, v Ljubljani, 20 ura vožnja - MOTOR A
---
V prvo, leta 2008, v Ljubljani, ČOLN do 24m
CPPja za avto in motor brez napake v prvo, za skuter brez napake v drugo.
Ne poznam nobenih izgovorov in ne verjamem nobenim izgovorom tipa: kvota, slab dan, mu nisem simpatičen, samo tole pa tole nisem prav...
aja, pa še to...
v teh 9h-10h letih več kot 350kkm, pa trend se nadaljuje s cca 30kkm/leto
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
MacGyver141 ::
Naredil v prvo pri 28 urah v Kranju. Je pa bilo kar zanimivo takrat, saj je bila čakalna doba za glavno vožnjo minimalno 1 mesec...
Matevz96 ::
V drugo, prvič je bil moj "postanek" na stop znaku prekratek za ocenjevalca
#hooldthedoor
ToniT ::
Pred davnimi leti iz prve, mislim da 22 ur vožnje pri najbolj zaje.. članu komisije na Ptuju.
negotiator ::
Brez zamere ampak tale tema nima smisla - če bi OP vedela, kakšne so lahko razlike med člani komisije, ne bi napisala česa takega:
PS: pa, da se ne bi narobe razumeli: nočem reči, da so vedno krivi člani komisije/inštruktor ampak dostikrat je res tako.
Domnevam, da izpita tudi nisi delala pred kratkim? Danes je veliko več nategunov, ki te hočejo obrati na vsak način. Komisija ti lahko reče, da si premalo gledal v ogledala, pa čeprav nisi in to samo zato, ker on/ona bolj za en d*ek vidi, kam imaš ti oči uperjene. In potem zaradi takih stvari ne narediš. Na cestah pa vidim vsak dan polno takih, da se dobesedno vprašam, kako so lahko sploh prišli čez glavno vožnjo.
Me pa zanima, kako pa ti kaj voziš? Se imaš za dobro voznico? Ker nekateri bi že brez vseh teh ur bolje vozili, kot tisti, ki imajo precej ur za sabo.
(itak so vsi ostali krivi, od inštruktorjev do ocenjevalcev pa samega sistema)
PS: pa, da se ne bi narobe razumeli: nočem reči, da so vedno krivi člani komisije/inštruktor ampak dostikrat je res tako.
Domnevam, da izpita tudi nisi delala pred kratkim? Danes je veliko več nategunov, ki te hočejo obrati na vsak način. Komisija ti lahko reče, da si premalo gledal v ogledala, pa čeprav nisi in to samo zato, ker on/ona bolj za en d*ek vidi, kam imaš ti oči uperjene. In potem zaradi takih stvari ne narediš. Na cestah pa vidim vsak dan polno takih, da se dobesedno vprašam, kako so lahko sploh prišli čez glavno vožnjo.
Me pa zanima, kako pa ti kaj voziš? Se imaš za dobro voznico? Ker nekateri bi že brez vseh teh ur bolje vozili, kot tisti, ki imajo precej ur za sabo.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
negotiator ::
Naj še omenim, da je v teh časih, če se prav spomnim minimalno nekaj čez 20 ur ali se motim? (prej te sploh ne spustijo na glavno) - najbrž zaradi denarja, hehe
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
theBill ::
Avto v prvo, 34 ur, Ljubljana. Pa še to mi je inštruktor ure nabijal in ponavljal ene in iste enosmerne okoli Roške itd., bi lahko prej, komisija je bil pa zakon. Sta se poznala z inštruktorjem in sta celo uro debatirali o Ceci itd., dva srbina pač, pa še jaz sem kako dodal.
Motor v prvo, Litija. Ur se ne spomnim točno, 12-15 ur nekje, začel sem jeseni in zaradi hitrega mraza zaključil spomladi.
Moped še kot osnovnošolec prvič padel, samo CPP, pač ene par glupih napak in živčnost.
Motor v prvo, Litija. Ur se ne spomnim točno, 12-15 ur nekje, začel sem jeseni in zaradi hitrega mraza zaključil spomladi.
Moped še kot osnovnošolec prvič padel, samo CPP, pač ene par glupih napak in živčnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
MasterTade ::
27 ur, Kranj, prvi poskus
Praviš, da si jih imela 16? No danes jih s tok malo ne moreš na izpitno, ker je minimum okoli 20, da ne omenjamo dejstva, da je včasih bila cena inštrukcij vožnje smešno majhna, promet pa precej redkejši kot danes. Nekdo star 60 bo pa rekel da ga je vozit učil njegov oče
Praviš, da si jih imela 16? No danes jih s tok malo ne moreš na izpitno, ker je minimum okoli 20, da ne omenjamo dejstva, da je včasih bila cena inštrukcij vožnje smešno majhna, promet pa precej redkejši kot danes. Nekdo star 60 bo pa rekel da ga je vozit učil njegov oče
Mors omnia aequat
Pithlit ::
MasterTade je izjavil:
27 ur, Kranj, prvi poskus
Praviš, da si jih imela 16? No danes jih s tok malo ne moreš na izpitno, ker je minimum okoli 20, da ne omenjamo dejstva, da je včasih bila cena inštrukcij vožnje smešno majhna, promet pa precej redkejši kot danes.
Tolk dolgo nazaj ga pa spet nisem delala. Cena ni bila tolk smešno majhna. Res pa je da ni bilo nekega predpisanega minimuma.
Life is as complicated as we make it...
69charger ::
Glavna v Kranju, naredil v prvo, okrog 30 ur (bi šel lahko prej pa nisem bil ziher in sem jih nekaj dokupil). Je bla pa uredu cena ur po 18€.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Arctander ::
26h, večje slovensko mesto (ni Lj), v prvo. S tem, da je bilo 1/3 izpitne vožnje predrkavanje po enosmernih v orto klancih - klasika, da folk pomečejo, ker jim crkne avto pri speljevanju z ročno, ali ker se narobe razvrstijo na širokih enosmernih brez ločilnih črt.
Gregor5816 ::
24 ur, v prvo. Moral sem odvozit 20 ur, da me je lahko inštruktor prijavil na izpitno, potem pa zaradi gužve po novoletnih praznikih čakat 3 tedne na izpitno. Nekaj dni prej sem odvozil še 3 ure. Vozil sem le pol ure, ker sta inštruktor in tisti iz komisije 20 minut kadila en cigaret
Na koncu sem bil sicer kar lepo skritiziran, in prav lahko bi padel izpitno, če bi imel ocenjevalec slab dan. Sem pa te kritike vzel dobronamerno in jih še danes upoštevam.
Na koncu sem bil sicer kar lepo skritiziran, in prav lahko bi padel izpitno, če bi imel ocenjevalec slab dan. Sem pa te kritike vzel dobronamerno in jih še danes upoštevam.
Heavy ::
26 ur, vse v prvo. Par ur na koncu je bilo nategnjenih. Sem dobil 3 ure zastonj, ker sem delal prvo pomoč v organizaciji te avtošole pa so malo skompenzirali. Prva ura - kje se olje preveri in nasveti kaj imeti v avtomobilu
Na koncu glavne sem bil kritiziran zaradi malenkosti - na srečo ni imel "komisist" slabega dne.
Na koncu glavne sem bil kritiziran zaradi malenkosti - na srečo ni imel "komisist" slabega dne.
#TeamFelix
Dr_M ::
V prvo, 33h, Lj leta 2004.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
R1710 ::
B kategorija 8 ur, 9. je bila izpitna, naredil v prvem poizkusu, brez ene napake.
Ostale kategotije (H, A) tudi podobno ur in v prvo.
Drugo najvecje mesto, delano prejsnje desetletje.
Ostale kategotije (H, A) tudi podobno ur in v prvo.
Drugo najvecje mesto, delano prejsnje desetletje.
Pithlit ::
Torej očitno se da. Tudi v Lj. Tudi brez smešno velike količine ur.
Life is as complicated as we make it...
dj_uro ::
ne, se NE da...
sorry...
Eno je, da ti inštruktor umetno vpiše ure, drugo pa realno število ur, ki si jih potreboval za izpit...
O realnih raje ne bi, ker itak večina ne bi verjela...
sorry...
Eno je, da ti inštruktor umetno vpiše ure, drugo pa realno število ur, ki si jih potreboval za izpit...
O realnih raje ne bi, ker itak večina ne bi verjela...
vw-klub.si
next3steps ::
Unknown_001 ::
@Pithilt
Ta tema bolj ko ne samohvala ker ti je v prvo ratalo?
Po novem potrebuješ uradno minimalno 20ur vožnje. Jaz sem jih opravil že pri 16ih in so mi do 18ga odobrili vožnjo v spremstvu kjer sem se ostalega naučil do potankosti s pomočjo dokaj strogih spremljevalcev -eden od staršev je bil poklicni šofer tovornjaka drugi pa je bil dovolj izkušen z 500000 prevoženimi km. Glede na to da so mi pod prste gledal za vsako malenkost lahko rečem da sem avtomobil do izpitne vožnje zelo spodobno če se lahko pohvalim tudi spretno obvladoval (tehnike prestavljanja, vožnje v ovinke, manevriranje,...) in tudi dobro razumel kako promet teče in živi.
Sledil je sodni dan, z inštruktorjem sva šla pred izpitom še eno turo da smo preverla znanje in je vse štimalo. Bočno parkiranje, manevriranje v ozkem, tekoča in donamična vožnja, predvidevanje okolice... prfff mala malca.
In že ene parkrat sem omenil svojo anekdoto kako je to izgledalo. Na koncu me je vrgel ker bi se moral postavit za en meter bolj globoko v križišče, baje. Čeprav sem se tisti dan uspešno brez paničnih odzivov umirjeno izognil 4 možnim trčenjem po krivdi objestnih voznikov (tisti dan je bil res tombola, izsilili so me v krožišču, križišču, en mojster je kar ritensko ven porinil brez da bi na cesto gledal, do norca ki je v križišče pripizdil 100 na uro) baje ni mogel mimo tiste "napake". Ko še inštruktorju ni bilo jasno, kaj je bilo narobe sem lahko bil bolj prepričan da ni krivda za padec na moji strani. Da se je pa izpitnik opravičil ko sem ga srečal v pisarni po naključju mi je pa samo dalo vedet, da tiste pravljice o kvotah za pometat kandidate niso daleč od resnice.
Pa še eno opažanje po mojem statističnem vzorcu. Velika večina tistih ki so naredili v prvo vozi totalno zanič. Ko mu kaj komentiraš se pa nazaj zgraža da on je v prvo naredu in da bo že bolj vedu, čeprav je že 4x s ceste letu pa skor karambol naredil.
Tolk o vas genijalcih...
Ta tema bolj ko ne samohvala ker ti je v prvo ratalo?
Po novem potrebuješ uradno minimalno 20ur vožnje. Jaz sem jih opravil že pri 16ih in so mi do 18ga odobrili vožnjo v spremstvu kjer sem se ostalega naučil do potankosti s pomočjo dokaj strogih spremljevalcev -eden od staršev je bil poklicni šofer tovornjaka drugi pa je bil dovolj izkušen z 500000 prevoženimi km. Glede na to da so mi pod prste gledal za vsako malenkost lahko rečem da sem avtomobil do izpitne vožnje zelo spodobno če se lahko pohvalim tudi spretno obvladoval (tehnike prestavljanja, vožnje v ovinke, manevriranje,...) in tudi dobro razumel kako promet teče in živi.
Sledil je sodni dan, z inštruktorjem sva šla pred izpitom še eno turo da smo preverla znanje in je vse štimalo. Bočno parkiranje, manevriranje v ozkem, tekoča in donamična vožnja, predvidevanje okolice... prfff mala malca.
In že ene parkrat sem omenil svojo anekdoto kako je to izgledalo. Na koncu me je vrgel ker bi se moral postavit za en meter bolj globoko v križišče, baje. Čeprav sem se tisti dan uspešno brez paničnih odzivov umirjeno izognil 4 možnim trčenjem po krivdi objestnih voznikov (tisti dan je bil res tombola, izsilili so me v krožišču, križišču, en mojster je kar ritensko ven porinil brez da bi na cesto gledal, do norca ki je v križišče pripizdil 100 na uro) baje ni mogel mimo tiste "napake". Ko še inštruktorju ni bilo jasno, kaj je bilo narobe sem lahko bil bolj prepričan da ni krivda za padec na moji strani. Da se je pa izpitnik opravičil ko sem ga srečal v pisarni po naključju mi je pa samo dalo vedet, da tiste pravljice o kvotah za pometat kandidate niso daleč od resnice.
Pa še eno opažanje po mojem statističnem vzorcu. Velika večina tistih ki so naredili v prvo vozi totalno zanič. Ko mu kaj komentiraš se pa nazaj zgraža da on je v prvo naredu in da bo že bolj vedu, čeprav je že 4x s ceste letu pa skor karambol naredil.
Tolk o vas genijalcih...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
N0t0ri0us ::
Če se ne motim so pred kratkim ukinili nekaj "mest" za opralvjanje izpotov in so bile pritožbe.. a zdaj bom pa moral 30km stran delat izpit itd.. V mestu je bilo kot ste že rekli 5 semaforjev in še 20 križišč in je bilo to to..
Je pa dejstvo.. Jaz sem vozil v kranju in sem recimo lahko vsaj približno šel v 28ih urah čez vsa križišča, medtem ko v ljubljani ne moreš. Naredil sem v prvo.
Zakaj rovtarji prej naredijo izpit? Zato ker se pri 12ih začnejo vozit z motorjem, pri 15ih s traktorjem, in večina jih pred izpitom vsaj malo pelje avto. Imajo občutek za pedala, volan, prestavno ročico, medtem ko mestne srajce običajno rabijo nekaj ur, da sploh zakapirajo kaj in kako.
Obstajajo pa tudi mestne srajce ki jim je vožnja prirojena in pa hribovci ki o tem nimajo pojma.
Vseeno je pa lažje naredit izpit v kranju, celju.. kot pa v LJ.
Kako prepoznam ljubljančana v hribih? Cela cesta je njegova in nima niti približno občutka koliko sta široka 2 avta, koliko je široka cesta in da če se želiš varno srečat da moraš zmanjšat hitrost. #NaLeviVOvinku
Je pa dejstvo.. Jaz sem vozil v kranju in sem recimo lahko vsaj približno šel v 28ih urah čez vsa križišča, medtem ko v ljubljani ne moreš. Naredil sem v prvo.
Zakaj rovtarji prej naredijo izpit? Zato ker se pri 12ih začnejo vozit z motorjem, pri 15ih s traktorjem, in večina jih pred izpitom vsaj malo pelje avto. Imajo občutek za pedala, volan, prestavno ročico, medtem ko mestne srajce običajno rabijo nekaj ur, da sploh zakapirajo kaj in kako.
Obstajajo pa tudi mestne srajce ki jim je vožnja prirojena in pa hribovci ki o tem nimajo pojma.
Vseeno je pa lažje naredit izpit v kranju, celju.. kot pa v LJ.
Kako prepoznam ljubljančana v hribih? Cela cesta je njegova in nima niti približno občutka koliko sta široka 2 avta, koliko je široka cesta in da če se želiš varno srečat da moraš zmanjšat hitrost. #NaLeviVOvinku
Superboyy ::
Ljubljana, slabih 40 ur, naredil u prvo (2006).
Se mi zdi, da če imaš manj ur in prvič delaš, te raje vrže oz. drka. Se jim že splača, da še enkrat plačaš glavno vožnjo in par ur avtošoli.
Je pa pomoje v Ljubljani dost težje narest kokr v manjšem mestu. Kolega, ki je res anti-talent, je v LJ 5x ruknu, v Domžalah je pa v prvo naredil.
Se mi zdi, da če imaš manj ur in prvič delaš, te raje vrže oz. drka. Se jim že splača, da še enkrat plačaš glavno vožnjo in par ur avtošoli.
Je pa pomoje v Ljubljani dost težje narest kokr v manjšem mestu. Kolega, ki je res anti-talent, je v LJ 5x ruknu, v Domžalah je pa v prvo naredil.
mitosan ::
Vožnjo sem opravil na Koroškem (2011), imel sem 23 ur, pred vožnjo sem 1 leto vozil s spremstvom (to sem dobil z 19 ali 20 urami), nato pa še par ur da se avta nazaj navadiš, in malo povadiš z inštruktorjem.
Slovenj Gradec, Bilo je nekaj novozapadlega snega, zaradi tega sem mislil da bom hitro konec, bilo je ravno nasprotno. Vozil sem po mestu, ter nato še po regionalni cesti na Ravne na Koroškem ter tam do upravne enote, vse skupaj je trajalo kar 55 minut. Mislim da me so me res hotel vreči, da sem tako dolgo vozil, ampak niso našli pametnega razloga.
Slovenj Gradec, Bilo je nekaj novozapadlega snega, zaradi tega sem mislil da bom hitro konec, bilo je ravno nasprotno. Vozil sem po mestu, ter nato še po regionalni cesti na Ravne na Koroškem ter tam do upravne enote, vse skupaj je trajalo kar 55 minut. Mislim da me so me res hotel vreči, da sem tako dolgo vozil, ampak niso našli pametnega razloga.
jalovec09 ::
Poleg št.prevoženih kilometrov pa še zaupajte kolk nesreč, pekrškov ste naredil...seveda se vsi zlažemo !!! Ker v coni 30 noben ne vozi 30, ampak več, kar je prekršek.
next3steps ::
Tako čisto črno na belem je število mojih nesreč nič. Če pač ne gledam črnega na belem, ker pač ničesar tam ni, mam za sabo par živali od tega je avto kresnila samo ena srna. Če gledam prekrške, so me bolj ali manj zaznali samo v enem - prehitri vožnji v naselju. "Prepoznali" in ne prepoznali. Kazni nisem dobil jaz ...
Če že moram biti pizdun, sem brez napak. Če sem iskren, imam cel kup prekrškov.
what to do now?
Če že moram biti pizdun, sem brez napak. Če sem iskren, imam cel kup prekrškov.
what to do now?
shadeX ::
Poleg št.prevoženih kilometrov pa še zaupajte kolk nesreč, pekrškov ste naredil...seveda se vsi zlažemo !!! Ker v coni 30 noben ne vozi 30, ampak več, kar je prekršek.
Nekje 400k prevoženih, 1 nesreča - (srna v temi -golaž ni bil ravno dober), prekrškov na katere so me dejansko dobili in sem moral plačati je bil 1 (opisujem v eni drugi temi to), So me pa imeli policaji izredno radi prve tri leta ko sem naredil izpit, kajti sem bil vsak vikend na strani - in tudi pihal, vedno 0.0. Sedaj že 5 let jih še opaziti ni več. Po predpisih ne vozim, razen tega se strogo držim v mestih - ne ker bi me skrbelo za kazen, ampak zaradi "nepredvidljivih dogodkov". Po regionalni,kjer je 90 omejitev pa ponavadi čez 100 (samo na poznanih cestah), na AC pa med 130-180, odvisno od počutja, volje, itd.
holabaluza ::
53 ur v Lj pri 28. (2014), naredil v prvo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: holabaluza ()
Formula 1 ::
40 ur, lani, v prvo, Domžale.
Inštruktor je rekel, da on raje dela v Domžalah da če imam posebno željo lahko pa tudi v LJ pa sem rekel da mi je vseeno. Itak te peljejo iz Domžal do LJ. Pomaga pa ful če imaš tam 35 ur, ko je izpitnik dobil karton v roke je pogledal koliko ur imam, ko je videl 40 je bil videti zadovoljen. Tudi vozil sem 30 minut, najprej od izpitnega centra do prvega uvoza na avtocesto, po LJ potem pa nazaj po tisti cesti mimo Trzina nazaj v Domžale, prav po domžalah nism vozil sploh.
Dajte napisat še kdaj ste naredili ker sedaj je 16 ur no-go
Inštruktor je rekel, da on raje dela v Domžalah da če imam posebno željo lahko pa tudi v LJ pa sem rekel da mi je vseeno. Itak te peljejo iz Domžal do LJ. Pomaga pa ful če imaš tam 35 ur, ko je izpitnik dobil karton v roke je pogledal koliko ur imam, ko je videl 40 je bil videti zadovoljen. Tudi vozil sem 30 minut, najprej od izpitnega centra do prvega uvoza na avtocesto, po LJ potem pa nazaj po tisti cesti mimo Trzina nazaj v Domžale, prav po domžalah nism vozil sploh.
Dajte napisat še kdaj ste naredili ker sedaj je 16 ur no-go
wini ::
Delal v LJ vožnjo prvih 10ur, inštruktor je takrat rekel da me bo prijavil za glavno, pa da je za čakati cca 3 mesece (junij mesec, na vrsti bi bil septembra).
Sem šel domov v Novo Gorico, naredil 3 ure, pa društveni je bil 14ura.
15ura glavna vožnja, naredil, so mi čestitali in to je to.
Sem šel domov v Novo Gorico, naredil 3 ure, pa društveni je bil 14ura.
15ura glavna vožnja, naredil, so mi čestitali in to je to.
MrStein ::
Zanimivo, skoraj vsi opravili v prvo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
JesseP ::
Uf, eni pa ste nardil enih ur :) Ampak ok, verjetno odvisno od komisije/kraja whatever, ni za obsojat.
Ravnokar sem zasledil analizo o opravljanju teoretičnih vozniških izpitov...
https://www.avp-rs.si/vozniki-in-voznis...
Gledam, da redko kje dosežejo >60% uspešnost, kar je za moje pojme zelo zastrašujoče :O
Ravnokar sem zasledil analizo o opravljanju teoretičnih vozniških izpitov...
https://www.avp-rs.si/vozniki-in-voznis...
Gledam, da redko kje dosežejo >60% uspešnost, kar je za moje pojme zelo zastrašujoče :O
jype ::
V Ljubljani, brez težav, pojma nimam koliko ur, star sem bil 27 let.
Za bicikl pa v 3. razredu, tudi brez težav.
Za bicikl pa v 3. razredu, tudi brez težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
6151 ::
V prvo 23+4 ur, Slovenj Gradec. Bi me lahko vrgel ce bi imel slab dan, ker sem naredil 2 manjsi napaki.
Do sedaj 3 leta voznje in 1 popraskan odbijac, ki se ne bi pripetil ce bi imel avto senzorje blizine
Do sedaj 3 leta voznje in 1 popraskan odbijac, ki se ne bi pripetil ce bi imel avto senzorje blizine
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB
MacGyver141 ::
Uf, eni pa ste nardil enih ur :) Ampak ok, verjetno odvisno od komisije/kraja whatever, ni za obsojat.
Ravnokar sem zasledil analizo o opravljanju teoretičnih vozniških izpitov...
https://www.avp-rs.si/vozniki-in-voznis...
Gledam, da redko kje dosežejo >60% uspešnost, kar je za moje pojme zelo zastrašujoče :O
Ko so bile še pole, se je folk na piflu tistih 10 pol in še knjige niso odprli. Zdaj pa moraš malce več časa vložiti v to, kar je čist pravilno. Zato je pa tudi tak rezultat.
shadeX ::
Do sedaj 3 leta voznje in 1 popraskan odbijac, ki se ne bi pripetil ce bi imel avto senzorje blizine
Ja ta je pa dobra no.
MasterTade ::
Ma ja tole s ''teorijo'' je katastrofa, pol pa slišiš ko folk ne pozna osnovnih pravil kot so pravilo srečanja, pa ne vejo kako v krožiščih z več pasovi.. cpp knjige niso kar nekaj in včasih se mi res zdi da je kdo delal cpp in izpit na drugem planetu
Mors omnia aequat
MrStein ::
MasterTade je izjavil:
Ma ja tole s ''teorijo'' je katastrofa, pol pa slišiš ko folk ne pozna osnovnih pravil kot so pravilo srečanja, pa ne vejo kako v krožiščih z več pasovi..
Ni problem, da ne vedo, ampak da nočejo vedeti.
Poglej bilokatero temo o krožiščih, križiščih ali drugem prometnem pravilo.
Folk "brani" svoj napačen pogled, do smrti (včasih žal dobesedne).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Superboyy ::
Phantomeye ::
Unknown_001 je izjavil:
@Pithilt
Ta tema bolj ko ne samohvala ker ti je v prvo ratalo?
Po novem potrebuješ uradno minimalno 20ur vožnje. Jaz sem jih opravil že pri 16ih in so mi do 18ga odobrili vožnjo v spremstvu kjer sem se ostalega naučil do potankosti s pomočjo dokaj strogih spremljevalcev -eden od staršev je bil poklicni šofer tovornjaka drugi pa je bil dovolj izkušen z 500000 prevoženimi km. Glede na to da so mi pod prste gledal za vsako malenkost lahko rečem da sem avtomobil do izpitne vožnje zelo spodobno če se lahko pohvalim tudi spretno obvladoval (tehnike prestavljanja, vožnje v ovinke, manevriranje,...) in tudi dobro razumel kako promet teče in živi.
Sledil je sodni dan, z inštruktorjem sva šla pred izpitom še eno turo da smo preverla znanje in je vse štimalo. Bočno parkiranje, manevriranje v ozkem, tekoča in donamična vožnja, predvidevanje okolice... prfff mala malca.
In že ene parkrat sem omenil svojo anekdoto kako je to izgledalo. Na koncu me je vrgel ker bi se moral postavit za en meter bolj globoko v križišče, baje. Čeprav sem se tisti dan uspešno brez paničnih odzivov umirjeno izognil 4 možnim trčenjem po krivdi objestnih voznikov (tisti dan je bil res tombola, izsilili so me v krožišču, križišču, en mojster je kar ritensko ven porinil brez da bi na cesto gledal, do norca ki je v križišče pripizdil 100 na uro) baje ni mogel mimo tiste "napake". Ko še inštruktorju ni bilo jasno, kaj je bilo narobe sem lahko bil bolj prepričan da ni krivda za padec na moji strani. Da se je pa izpitnik opravičil ko sem ga srečal v pisarni po naključju mi je pa samo dalo vedet, da tiste pravljice o kvotah za pometat kandidate niso daleč od resnice.
Pa še eno opažanje po mojem statističnem vzorcu. Velika večina tistih ki so naredili v prvo vozi totalno zanič. Ko mu kaj komentiraš se pa nazaj zgraža da on je v prvo naredu in da bo že bolj vedu, čeprav je že 4x s ceste letu pa skor karambol naredil.
Tolk o vas genijalcih...
Haha, res butthurt :D
Ta tema je čisto okej, da se vidi recimo razmerje ur in lokacij med različinimi vozniki.
Nobenga pa ne briga, zakaj TI nisi naredil v prvo. Če bi, ziher ne bi tu zdaj delal drame.
Magic1 ::
V prvo po 26h po Ljubljani. Pozimi ponoči in v dežju, peljal me je praktično čez celo mesto in po obvoznici. Me je pa tako okurcal, ker v enem T križišču nisem gledal za možnost becikla iz neprednostne, da sem mislil da me bo vrgel :/ Izgleda da skurcajo vedno.
Magic
amacar ::
V prvo, Ptuj 2010 , 30ur, instruktor me je sicer mislil dati ze prej, ampak sem vseeno rajsi odvozil se par ur za "zihr".
Sicer sem na glavni voznji enkrat speljal v 2. prestavi (avto ni crknil), ter povozil jogurtov loncek. Za speljevanje ni prevec kombliciral, ker avto ni crknil, zaradi loncka sem pa dobil dolgo pridigo, da bi lahko bil oljni filter, ter bi me odneslo itd... na koncu je vseeno rekel, da sem izpit opravil.
Sicer sem na glavni voznji enkrat speljal v 2. prestavi (avto ni crknil), ter povozil jogurtov loncek. Za speljevanje ni prevec kombliciral, ker avto ni crknil, zaradi loncka sem pa dobil dolgo pridigo, da bi lahko bil oljni filter, ter bi me odneslo itd... na koncu je vseeno rekel, da sem izpit opravil.
Miha 333 ::
V prvo, 25 ur, leta 2002. Lokacije ne bi povedal, ni Ljubljana, ni pa ravno majhno mesto. Na začetku izpitne vožnje smo srečali takrat ravno nov model Audi A8 in potem sta se inštruktor in član komisije celo vožnjo pogovarjala samo o njem. Meni pa je rekel, da naj kar peljem kamor hočem in če bo imel kakšne želje, bo že povedal. Na koncu še parkiranje v zelo tesen box med 2 avta in to je bilo to.
Doslej nobene nesreče, nobene kazni, niti parkirne. Prevozim med 5 in 10 k km letno.
Doslej nobene nesreče, nobene kazni, niti parkirne. Prevozim med 5 in 10 k km letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dobri inštruktorji - avtošole (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 34226 (657) | Michelle |
» | Neupravicen padec na izpitu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16465 (14065) | LordNacho |
» | Najcenejše vožnje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13365 (11730) | šernk |
» | Napake pri izpitni vožnji (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49036 (28982) | gddr85 |