» »

menjava dveh gum

menjava dveh gum

mulc007 ::

Na avtu imam par let stare zimske gume od katerih bo potrebno dve za menjati.
Ker bo avto pri hiši še največ eno leto, jaz pa delam po par km na dan, iščem čim cenejšo varianto da pridem skozi.
Razmišljam da bi kupil dve rabljeni gumi. Iščem na bolhi ampak za mojo nestandardno dimenzijo gum v mojem območju ni.
Morata biti gumi zimski da bodo vse 4 zimske, ali sta lahko dve M+S? Morajo biti vse 4 gume enako široke?
Skratka, v čem se lahko sprednji gumi razlikujeta od zadnjih?

negotiator ::

Ne poznam pravil ampak bi na tvojem mestu vzel enake, kot sta preostali dve (M+S ali pa zimske, kar pač imaš).

M+S v snegu primejo občutno slabše od zimskih, tako da če boš imel ene zimske in ene m+s, te zna kar lepo "vreči iz tira", v kritičnih situacijah. Vlogo pa seveda igra tudi starost pnevmatik in kvaliteta izdelave.
All easy problems have already been solved.

blackbfm ::

m+s je zimska guma, ne bluzi

gddr85 ::

afaik imajo all-season in zimske m+s gor napisano

harvey ::

M+S = mud + snow
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

next3steps ::

blackbfm je izjavil:

m+s je zimska guma, ne bluzi

Je bila nedolgo nazaj debata, da so m+s gume v bistvu bolj kot ne celoletne gume. Prav oriđinal zimske imajo zraven še drugo oznako.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zuz3k ()

eko_2k4 ::

poglej na avto pika net, tam je iskalnik gum,, pa polno enih firm, ki drzijo rabljene za dzabe.

krneki0001 ::

Ja, M+S pomeni mud + snow. Zimske gume pa imajo poleg M+S napisa še slikco snežinke v smrekici, kar pomeni, da so testirane v najtežjih zimskih pogojih in da so test prestale.



Zgodovina sprememb…

Dajarra ::

Če imam platišča na gumah, lahko seveda sam zamenjam gume.
Zanima me pa sledeče: Kako je s centriranjem? Ko mi jih zamenja vulkanizer, še nekaj centrira, ali pač?
Koliko jih sploh zategniti?

Hvala

Thuban ::

1. Da, če imaš pnevmatike na platiščih, lahko menjaš sam kakor se ti zahoče.

2. Vulkanizer centrira gume na platiščih, da ti kolesa med vrtenjem ne trese. To tresenje je izjemno tečno in še negativno vpliva na podvozje.

3. Jaz jih zategnem toliko, da se moram že kar potruditi, da vijak potem odšraufam. Ne smeš pa pretiravat saj lahko povsem uničiš navoj na katerega je vijak prišraufan.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Veron ::

1. Nikoli rabljene gume (razn od znanca/družinskega člana, ker veš kaj dobiš)
2. Dimenzija mora biti enaka, razn če imaš deljena platišča (BMW pogosto v višjih colih)

Drugače pa poglej homologacijo pa boš videl. Ampak če imaš namen menjat samo 2, potem menjaj za enako dimenzijo.

Thuban ::

mulc007 je izjavil:

Na avtu imam par let stare zimske gume od katerih bo potrebno dve za menjati.
Ker bo avto pri hiši še največ eno leto, jaz pa delam po par km na dan, iščem čim cenejšo varianto da pridem skozi.
Razmišljam da bi kupil dve rabljeni gumi. Iščem na bolhi ampak za mojo nestandardno dimenzijo gum v mojem območju ni.
Morata biti gumi zimski da bodo vse 4 zimske, ali sta lahko dve M+S? Morajo biti vse 4 gume enako široke?
Skratka, v čem se lahko sprednji gumi razlikujeta od zadnjih?


na gumah se ne špara. Kupi vsaj 4 nove Sava Eskimo S3 namesto da boš imel na avtu 2 stari zgonjeni gumi in 2 rabljeni.

Vse 4 pnevmatike na vozilu morajo biti zimske. Torem M+S in slikca gore s snežinko. Drugače te bo na prvem zasneženem ovinku nagravžno obrnilo in boš povzročil prometno nesrečo.

To koliko časa bo avto pri hiši je povsem irelevantno. Tudi če bo pri hiši le še do decembra lahko povzročiš hudo prometno nesrečo s slabimi gumami.

Pri naslednjem avtu ne bodi frajer (beri: ne bodi smotan) in kupi standardno dimenzijo gum, da boš imel potem denar za nove gume. Ne pa da so gume vredne sedaj več kot avto in se ti zdi škoda kupiti 4 nove gume za 1 leto.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

otago ::

Captain Obvious: Mas pa nekje navodila in tam lepo pise, koliko navora rabis za privitje sraufov. VW 15/16col ima 120N...

Momentni kljuc se je pred casom dobil v Hoferju- ali pa po raznih Baubau za cca. 20eur (imam sam, za uporabo 2x na leto je dober in bo se drzal nekaj casa). Sem pa videl razne akcije za pnevmatske pistole ranga 80eur.

Dajarra ::

Thuban je izjavil:

1. Da, če imaš pnevmatike na platiščih, lahko menjaš sam kakor se ti zahoče.

2. Vulkanizer centrira gume na platiščih, da ti kolesa med vrtenjem ne trese. To tresenje je izjemno tečno in še negativno vpliva na podvozje.

3. Jaz jih zategnem toliko, da se moram že kar potruditi, da vijak potem odšraufam. Ne smeš pa pretiravat saj lahko povsem uničiš navoj na katerega je vijak prišraufan.


Hvala!
Je potem bolje gume menjati pri vulkanizerju, da jih scentrira?

negotiator ::

Offtopic, pa vendar uporabno: za pritezni moment vijakov, poglejte v navodila za vaš avto. Enkrat se mi je zgodilo pri enem vijaku, ko sem ga hotel odvit, da se je po dveh obratih ustavil, zato sem malo obrnil nazaj in poskusil še enkrat odvit, takrat pa se je vijak zagozdil in ni šel ne naprej in ne nazaj. Vijak je bil očitno preveč zategnjen in je posnelo navoj. Takrat nisem imel druge izbire, kot da vzamem kos cevi in podaljšam vzvod in upam, da se bo odvilo. Stvar se začne kmalu obračat, kot po maslu, nato pa ključ samo pade na tla, skupaj z matico in odlomljenim kosom vijaka. Tako je bilo treba zamenjat še tist vijak (ne poznam slo. izraza zanj, po angleško pa je "wheel stud"). Ne vem, na koliko so bili vijaki zategnjeni ampak očitno se ponavadi zateguje z 10-12kgm, pri meni v navodilih pa piše 6-7kgm - in to se mi zdi že dovolj, če pa je zategnjeno z 10-12 pa že skoraj avto prej premakneš, preden vijak popusti.
All easy problems have already been solved.

mihec87 ::

Dajarra je izjavil:

Thuban je izjavil:

1. Da, če imaš pnevmatike na platiščih, lahko menjaš sam kakor se ti zahoče.

2. Vulkanizer centrira gume na platiščih, da ti kolesa med vrtenjem ne trese. To tresenje je izjemno tečno in še negativno vpliva na podvozje.

3. Jaz jih zategnem toliko, da se moram že kar potruditi, da vijak potem odšraufam. Ne smeš pa pretiravat saj lahko povsem uničiš navoj na katerega je vijak prišraufan.


Hvala!
Je potem bolje gume menjati pri vulkanizerju, da jih scentrira?


Dajmo nekaj razčistit..
A:ti bi sam montiral gumo na platišče
B:že imaš montirane gume na platišču(naredil pri vulkanizerju) in bi jih namestil na avto

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

krneki0001 ::

negotiator je izjavil:

Offtopic, pa vendar uporabno: za pritezni moment vijakov, poglejte v navodila za vaš avto. Enkrat se mi je zgodilo pri enem vijaku, ko sem ga hotel odvit, da se je po dveh obratih ustavil, zato sem malo obrnil nazaj in poskusil še enkrat odvit, takrat pa se je vijak zagozdil in ni šel ne naprej in ne nazaj. Vijak je bil očitno preveč zategnjen in je posnelo navoj. Takrat nisem imel druge izbire, kot da vzamem kos cevi in podaljšam vzvod in upam, da se bo odvilo. Stvar se začne kmalu obračat, kot po maslu, nato pa ključ samo pade na tla, skupaj z matico in odlomljenim kosom vijaka. Tako je bilo treba zamenjat še tist vijak (ne poznam slo. izraza zanj, po angleško pa je "wheel stud"). Ne vem, na koliko so bili vijaki zategnjeni ampak očitno se ponavadi zateguje z 10-12kgm, pri meni v navodilih pa piše 6-7kgm - in to se mi zdi že dovolj, če pa je zategnjeno z 10-12 pa že skoraj avto prej premakneš, preden vijak popusti.


lita platišča na 8 do 10, jeklena lahko tudi na 15.

SuperVeloce ::

mihec87 je izjavil:

Dajarra je izjavil:

Thuban je izjavil:

1. Da, če imaš pnevmatike na platiščih, lahko menjaš sam kakor se ti zahoče.

2. Vulkanizer centrira gume na platiščih, da ti kolesa med vrtenjem ne trese. To tresenje je izjemno tečno in še negativno vpliva na podvozje.

3. Jaz jih zategnem toliko, da se moram že kar potruditi, da vijak potem odšraufam. Ne smeš pa pretiravat saj lahko povsem uničiš navoj na katerega je vijak prišraufan.


Hvala!
Je potem bolje gume menjati pri vulkanizerju, da jih scentrira?


Dajmo nekaj razčistit..
A:ti bi sam montiral gumo na platišče
B:že imaš montirane gume na platišču(naredil pri vulkanizerju) in bi jih namestil na avto

a dej nehi no.. kdo bo sam doma montiral gumo na felgo? porežeš bočnico 1-2-3...
če pelješ montirati že pripravljen komplet, te ponavadi vpraša za ponovno centriranje... razen če ima centriranje že v ceni montaže, pol pa itak naj opravi še to
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

krneki0001 ::

SuperVeloce je izjavil:

a dej nehi no.. kdo bo sam doma montiral gumo na felgo? porežeš bočnico 1-2-3...


Tudi taki se najdejo. :))


Ne najdem slike, drugače bi jo obesil tu gor. Ko je kolega z jimny-jem zapeljal na gumo, da jo je dol prtisnu, ko so jo na enem večjem terencu menjal. Ni šlo na roke, pa je bil tisti mali terenček tam zraven ravno pripraven.

;-) ::

Veron je izjavil:

1. Nikoli rabljene gume (razn od znanca/družinskega člana, ker veš kaj dobiš)
2. Dimenzija mora biti enaka, razn če imaš deljena platišča (BMW pogosto v višjih colih)

Drugače pa poglej homologacijo pa boš videl. Ampak če imaš namen menjat samo 2, potem menjaj za enako dimenzijo.

Dost avtov ma deljene dimenzije spredaj zadaj.

Menjatvdaj vullanuzerju.

Najbolj me zanima kam bos dal boljse gume spredaj zadajbali levo desno

Dajarra ::

mihec87 je izjavil:

Dajarra je izjavil:

Thuban je izjavil:

1. Da, če imaš pnevmatike na platiščih, lahko menjaš sam kakor se ti zahoče.

2. Vulkanizer centrira gume na platiščih, da ti kolesa med vrtenjem ne trese. To tresenje je izjemno tečno in še negativno vpliva na podvozje.

3. Jaz jih zategnem toliko, da se moram že kar potruditi, da vijak potem odšraufam. Ne smeš pa pretiravat saj lahko povsem uničiš navoj na katerega je vijak prišraufan.


Hvala!
Je potem bolje gume menjati pri vulkanizerju, da jih scentrira?


Dajmo nekaj razčistit..
A:ti bi sam montiral gumo na platišče
B:že imaš montirane gume na platišču(naredil pri vulkanizerju) in bi jih namestil na avto


Na platiščih so, seveda.

next3steps ::

Kar pa še ne pomeni, da ne rabijo ponovno biti centrirane.
Debata o tem je tudi že tekla.

Ganon ::

Premalo ljudi se zaveda, da je guma edini stik avtomobila s podlago.

Thuban ::

Ganon je izjavil:

Premalo ljudi se zaveda, da je guma edini stik avtomobila s podlago.


Točno tole.

Daj pojdi po 4 nove gumo no.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Sami ::

Thuban je izjavil:

Ganon je izjavil:

Premalo ljudi se zaveda, da je guma edini stik avtomobila s podlago.


Točno tole.

Daj pojdi po 4 nove gumo no.


Na gumah se nekoli ne špara, le "norec" špara na gumi, s tem ogrožaš sebe in druge v prometu.

Kupi kakšne poceni zimske Sava ali kaj podobnega, mam pa doma ene gume še na zalogi, če te zanima ZS, ne vem kakšne dimenzije imaš.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

;-) ::

Nove save so slabse ko 2,3 leta stare miselinke

mulc007 ::

En par gum sta tipični zimski Goodyear 7.
Lahko vzamem za drug par Sava Eskimo S3+ M+S? M+S pomeni da je celoletna guma.
Kakor vem pa morajo biti vse 4 gume na avtu enake. Naprimer samo zimske, samo zimsko letne ali pa samo letne.

SuperVeloce ::

M+S pomeni da je celoletna guma.

ni res.

s3 so pa zimske gume
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

krneki0001 ::

M + S pomeni Mud + Snow.

;-) ::

SuperVeloce je izjavil:

M+S pomeni da je celoletna guma.

ni res.

s3 so pa zimske gume

V skandinaviji je celoletna ja pa se tam uporablja 70% populacije vsaj nokian


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smiselnost rezervne gume (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6111712 (10163) Baja
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8814527 (11891) nekoman
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516510 (12313) ...:TOMI:...
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724191 (21557) krneki0001
»

Kje dobiti solidne letne gume in seveda katere vzeti ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11020871 (12787) Brane2

Več podobnih tem