» »

Neupravicen padec na izpitu

Neupravicen padec na izpitu

1
2
»

shadeX ::

Upam da ne bo ta tema prešla v tekmovanje kdo je naredil prej z manj urami, ker to ni nobeno merilo koliko je nekdo sposoben oz. kako bo potem vozil.

dj_uro ::

je pa nek pokazatelj za v bodoče...
vw-klub.si

MrStein ::

koyotee je izjavil:

D3m je izjavil:

koyotee je izjavil:

Če smo čisto pošteni, je tut 30ur zelo malo za tako odgovornost, ki jo nosiš kot voznik avtomobila. V teh šolskih urah vidiš ene 20% dogajanja na cesti, vse ostale situacije pa spoznaš šele z leti.


Zame je bilo dovolj.


Ja dovolj da si znal peljati, vec pa verjetno ne.

Kaj pa če je prej 10 let vozil traktor? (pozna stroj)
Pa 15 let bicikel? (pozna promet)

Vsi bi nekaj posploševali...
(ja, vsak drugi dan vidim kekce, ki jih niti na odpri oddelek ne bi spustil, ampak posploševati ni treba - "vsi enaki..." ;))
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Furbo ::

dj_uro je izjavil:

je pa nek pokazatelj za v bodoče...

En drek to pomeni, to se vsak lahko poljubno zlaže.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

šernk ::

dodat je treba vsaj še km. grem stavit da sem v avtošoli z cca 25imi urami naredil več km, kot povprečen voznik, ki dela izpit v LJ z 40 urami.

še manj pa število ur pove koliko je kdo dober voznik. Ali je kdo padel neupravičeno ali ne? ne vem, osebno bi zahtevnost dvignil 5 nivojev višje.

seveda je kriv nekdo ki pripelje 70 skozi cono 30 zato da ga ne vidiš, ni krivo pa to da nisi bil pozoren. danes je nekdo pripeljal kolono cca 30-50ih avtomobilov (3min čakal da sem lahko na cesto prišel) najbrž "ni videl" kolone za seboj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

marvin42 ::

šernk je izjavil:

dodat je treba vsaj še km. grem stavit da sem v avtošoli z cca 25imi urami naredil več km, kot povprečen voznik, ki dela izpit v LJ z 40 urami.


s tem si dokazal, da si izpit naredil nekje "na vasi", kjer ni veliko križišč in semaforjev.
Mostly Harmless

xmetallic ::

Izpitna vožnja bi se morala snemati. Tako bi obstajala možnost pritožbe in presoje s strani več ljudi. Kar se tiče ur. 20 al 30 ni razlike. Na vozniškem izpitu preverijo če si že kdaj slišal za desno pravilo in stop znak. Dejansko se vozit naučiš šele potem ko se sam pelješ, več tisoč kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

šernk ::

marvin42 je izjavil:

šernk je izjavil:

dodat je treba vsaj še km. grem stavit da sem v avtošoli z cca 25imi urami naredil več km, kot povprečen voznik, ki dela izpit v LJ z 40 urami.


s tem si dokazal, da si izpit naredil nekje "na vasi", kjer ni veliko križišč in semaforjev.


ti še povem? na glavni vožnji zapeljal točno čez 5 krožišč, 7 semaforjev, skozi 2 enosmerni ulici, skozi 5 nesemaforiziranih križišč (če ne štejem odcepov kjer sem itak bil na glavni cesti in imel prednost), prehitel en motokultivator, parkiral po rikverc na parkirni prostor in spravil avto v box kjer je bilo prostora za izstop iz avta komaj kaj. vožnjo v avtošoli sem pa res opravljal večinoma po rovtah, ker se ne meni ne inštruktorju ni ljubilo drsat križišč.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Ales ::

Uh, komaj se še spomnim svoje izpitne vožnje... oz. voženj. >:D

V prvo sem jaz zajebal. Nervoza najbrž, narobe sem precenil razdaljo in napol izsilil nekoga v gneči. Niti ni bil prekršek ampak izpadlo je čisto preveč agresivno za izpitno vožnjo. In to je bilo to, inštruktor je zavil z očmi, jaz sem pa itak kar sam vedel, da bo treba še enkrat.

V drugo sem dobil največjega tepca v Domžalah na zadnji sedež. Neprijeten tip, ki je sicer bil znan po tem, da meče vse po vrsti. Zvozil sem tekoče, brez napak, parkiram pred stavbo tam, izstopim... Padel, vozil preveč stran od roba voznega pasu, parkiral ne na sredi parkinga. Najprej pogledam avto, stoji v sredini, z odmikom +-5 cm če sploh. To slednje mi še danes ni jasno, kako si je upal pribit. Moj inštruktor postane rdeč v faco, jaz preskočim temo parkinga in ga lepo vljudno vprašam kje sem vozil preveč stran od desnega roba voznega pasu, on noče ničesar razlagati, inštruktor ga potem povabi da se pogovorita na poti v pisarno. Nič, vrne se še bolj rdeč kot prej in mi pove, da mu je žal in da nisem naredil nič narobe ter da se bova zmenila za ceno teh novih ur. Ampak, to je bilo to, padel drugič.

V tretje ta isti debil na zadnjem sedežu in še nekdo v komisiji. Takoj vidim, da tip mrko gleda, odrezavi dialogi z mojim inštruktorjem, z mano komaj kaj spregovori. Nič, parkrat globoko vdihnem in ignoriram. V nekem trenutku se na odprti cesti tam nekje med Črnučami in Podgorico naslika traktor s prikolico, ki se komaj premika. Polna črta še kak km, vse ravno, nikjer nikogar. Kmalu na kratko celo ustavi, jaz ustavim za njim, on ponovno spelje. Nič, lepo za traktorjem, opazujem situacijo spredaj in zadaj in se dolgočasim. V avtu bi se dalo šteti vdihe, nič se ne dogaja. Potem le pride od zadaj pripomba v stilu "a zdaj bo za njim vozil" oz. nekaj v tem smislu. Na kratko pogledam onega v ogledalu in mu hladno a čisto mirno odgovorim, da ja, je polna črta, in ker me je zadnjič vrgel zaradi izmišljotin teh in teh, tokrat ne bom niti s prstom mignil na kakršen koli način, da mu dam izgovor. Tip utihne. Vidim da se inštruktor zabava in tisti drugi v komisiji tudi, jaz mirno vozim dalje. Za polno črto varno prehitim in tako lepo umirjeno do skrajnosti peljem do konca izpitne vožnje. Naredil brez pripomb, tip niti ni bil odrezav več.

Zdaj, po toliko letih si mislim, da je tip bil (oz. je, če ni milega konca storil vmes, ni bil ravno najmlajši) po naravi zoprn, hkrati pa je očitno pogosto izbiral čisto po občutku, koga bo vrgel in zakaj. Mogoče je celo misli, da je vzgojen, bog si ga vedi.

No ja, kakorkoli, imam najbrž kakih 400k+ km (ne vozim ravno veliko zadnja leta) prevoženih in se imam za dobrega voznika. Prekrižaril sem kar dober kos sveta z avtom. Bil sicer v dveh prometnih, a nikoli ne kriv, ne kakorkoli odgovoren. In mislim da dve manjši kazni za prehitro vožnjo sem uspel dobiti v vseh teh letih, to je vse.

tl;dr, včasih naletiš na debila, včasih pa človek tudi kaj zajebe sam. :D

Mehmed ::

dj_uro je izjavil:

je pa nek pokazatelj za v bodoče...

Ce si dost nad povprecjem je lahko slab znak.
Med 20 pa 30 pa ni take razlike, da bi si drznu neke zakljucke vlect.
En bo pac potegnu crto, ko se enkrat prijavi pa do glavne ne bo zapravljal casa in denarja, drugi bo pa cim vec povadil vmes. In na glavnih je tezko sleherno stvar preverit, vcasih za kako zmanjka casa.
Tko da imas potem folk na cesti, ki recimo ne zna bocno parkirat. Na glavni so se zmuznili, kasneje ko jim nihce ne diha za vrat se pa niso prislili zaobvladat. Samo na papirju so pa dobri vozniki.

LordNacho ::

Tud men se zdi, da je pač odvisno od tistga, ki te ocenjuje. Čisto možno je, da si vse prav naredil, pa je ocenjevalca nekaj tisti dan zmotilo pa ga pač ti najebeš.

Še vseeno se mi zdi prav, da imajo toliko avtoritete kot je imajo - super bi bilo, če bi bilo praktično da bi vsakega ocenjevala dva, sam to tud polno enih stroškov al pa čakalnih vrst prinese.


Aja pa še moja izkušnja: Naredil po 10minutah - v spremstvu naredil 30k kilometrov, inštruktor poznal ocenjevalko. Po 3 minutah sta se pogovarjala o tem kak je blo v muzeju v aušvitzu. xD
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16336192 (28774) dj_uro
»

Napake pri izpitni vožnji (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15248167 (28113) gddr85

Več podobnih tem